BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 020-trekjes !

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
schele
 schele - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Dit stukje stond op fr-fanatic en verwoord precies hetgeen dat ik dacht gisteren, respect is ver te zoeken en deze trekjes doen me denken aan de toeschouwers in van onze vrienden uit 020:

Gisteravond werd Feyenoord door het Russische Kuban Krasnodar uit het Europa League-toernooi geknikkerd. Een pijnlijke uitschakeling, zowel voor de club als supporters. Geen groepsfase, dus driemaal een volle Kuip en ook niet drie mooie reisjes voor de supporters, de absolute krenten in de pap! We moeten dus weer minimaal een jaar wachten tot we weer Europees voetbal kunnen spelen. Een pijnlijke constatering voor iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt.

De avond begon gister nog zo prachtig. Een bomvolle kuip en een ouderwetse Europacupsfeer zorgde in de eerste tien minuten voor een ware heksenketel. Met vuurwerk, fakkels en veel gezang liep Feyenoord de Russiche opponent in die fase onder de voet. Ondanks een gemiste penalty na twee minuten van Graziano Pelle, zorgde de Italiaanse spits vier minuten later dat De Kuip in vuur en vlam stond. Niets leek Feyenoord te kunnen stoppen, maar in plaats van door te drukken ging de ploeg voor de zoveelste maal achteruit lopen en riep daarmee het onheil over zichzelf af. Na de snelle 1-1 van de dodelijke Russen was het feitelijk einde oefening voor onze club.

Tijdens de rust was er nog hoop, maar na de 1-2 kon je een speld horen vallen in de Tempel aan de Maas en werd het duidelijk dat het Europese avontuur voor Feyenoord er na één wedstrijd al weer op zat. Een hard gelach voor Feyenoord en haar supporters. Dat Feyenoord werd uitgeschakeld waren vele Feyenoorders doodziek van, maar de avond eindigde nog treuriger waar wij als redactie een dag later nog steeds een vieze smaak in onze mond van krijgen en nog steeds niet kunnen begrijpen. Wat was het geval?

Tegen het einde van de wedstrijd verlieten vele Feyenoorders doodziek van de uitschakeling ons prachtige stadion. Dit was het startsein voor vele supporter op vooral de gele zijde, maar ook op de parterre vakken op de lange zijde om het Joden lopen altijd weg en Laat je club maar in de steek in te zetten. Het was niet een klein groepje die dit ten gehore bracht. Nee, het ging massaal door De Kuip heen. Het ging door merg en been! Dit was nog veel erger dan de nederlaag die Feyenoord gister leed. Kots en kotsmisselijk werden wij er van, dat willen we bij deze dan ook benadrukken. Wij zijn een kritische volger binnen Feyenoord en hebben vaak ook een eigen andere mening, maar wat er zich gister afspeelde kunnen en mogen we nooit goedpraten! Onze haren gaan er nog steeds recht van overeind staan.

Dit is niet iets van alleen gister, maar speelt al een tijdje. De redactie van Lunatic News en vele andere Feyenoorders zijn dit gedrag van deze zogenaamde supporters dan ook helemaal zat. In de voorgaande seizoenen en recent tegen FC Twente waren de spreekkoren ook al hoorbaar in De Kuip en leidde dit ook bij veel ergernis en irritatie bij enkele supporters. Het was wachten tot het een keertje zou escaleren en dit is duidelijk gisteravond gebeurd. Laten we voorop stellen dat je de club in goede en slechte ten alle tijden moet blijven steunen, maar dat iedereen zelf uitmaakt wanneer hij het stadion verlaat. Gister konden sommige supporters het geploeter en de aanstaande uitschakeling van Feyenoord niet langer aanzien en verlieten zodoende het stadion. Niets meer en niets minder.

Dat sommige supporters van heinde en verre vandaan kwamen, speelt hier ook een belangrijke rol. Vele Feyenoord-supporters uit Groningen, Friesland en Limburg gingen naar De Kuip om Feyenoord te steunen en verlieten daardoor eerder het stadion om de enorme drukte voor te zijn. Dat is hun goed recht en snappen wij als geen ander.

Dat sommige zogenaamde Feyenoorders nog een stapje verder gingen is wat zich op Vak O afspeelde. Op dit vak bespuugde iemand tegen het einde van de wedstrijd een supporter van 75 jaar oud, omdat hij het stadion wilde verlaten. Deze supporter komt al vele jaren in De Kuip en mag dus gerekend worden als een supporter van het eerste uur. Naar aanleiding van dit incident werd de onrust groter en groter en wilde een grote groep Feyenoorders deze zogenaamde supporter even duidelijk maken dat dit gedrag in ons stadion niet getolereerd wordt en al helemaal niet tegen iemand die al meer dan vijftig jaar onze club door dik en dun steunt. Een onderbuikgevoel krijgen wij er van en wij zijn niet de enige. Deze supporter moet zich doodschamen, dat willen wij nog even gezegd hebben.

Feyenoorders uitmaken voor joden, bespugen en bier naar hun hoofd gooien, omdat ze eerder weg willen gaan? Er is iets duidelijk mis binnen Het Legioen. Dit zullen wij als redactie van Lunatic News nooit, maar dan ook niet toelaten. Iedere Feyenoord-supporter is anders en heeft recht op zijn eigen mening, dus ook als ze De Kuip eerder willen verlaten. Zo leg ut en niet anders!

Op Vak Q verliet een Feyenoorder van middelbare leeftijd ook eerder het stadion. Deze supporter heeft dit seizoen voor de vijftigste maal een seizoenkaart en is erelid bij de club. Deze supporter werd door een andere supporter uitgescholden omdat hij het lef had om eerder weg te gaan. Respect voor deze supporter was op zijn plaats geweest, maar dit lijkt voor een hoop (jonge) Feyenoorders een steeds groter probleem te worden. Het lijkt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld en dat is misschien nog wel de pijnlijkste constatering.

Elders in het stadion kreeg een stel van in de zestig een tirade van een supporter over zich heen, omdat ze ook eerder weg wilde gaan. Het positieve was wel dat een groep supporters deze man ter verantwoording riep en deze zogenaamde supporter keurig op zijn stoeltje bleef zitten.

Het zijn slechts drie voorbeelden van wat er zich gisteravond heeft afgespeeld. Zondag speelt Feyenoord de thuiswedstrijd tegen Roda JC (in wederom een volle Kuip) en namens de redactie van Lunatic News roepen wij alle Feyenoorders op om dit achterlijke gedrag achterwege te laten. We zijn allemaal Feyenoorders en iedereen beleeft dit op zijn eigen manier en heeft het recht om eerder het stadion te verlaten wanneer zij dit willen. Mocht het zondag een teleurstellende middag gaan worden en supporters eerder weg willen, dan accepteren we dat gewoon en gaan we niet supporters belachelijk maken dat ze joden zijn en gaan we ze al helemaal niet bespugen. Dit hoort niet bij Feyenoord. We zijn in binnen- en buitenland bekend als dat veelkoppige monster dat saamhorigheid en kameraadschap hoog in het vaandel heeft staan. Op deze manier blijft hier weinig van over

Feyenoord is niet alleen voor de fanatieke Feyenoorders, maar ook voor de mensen die de club een warm hart toedragen en Feyenoord iedere twee weken willen zien spelen in De Kuip. Dat joden-geroep moet maar achterwege gelaten worden, dat doen ze maar in Neerlands grootste poel des verderfs.

Feyenoord till I die!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:21   quote  deeplink  
wat 020 trekjes? Vroegtijdig het stadion verlaten of je mede supporters mishandelen?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:23   quote  deeplink  
Kan allebei!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:33   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcRtgs9V2EepboOWosnegpFX-a8heaqEr8OPxcAmRjPfzixeYBqV
schele
 schele - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:35   quote  deeplink  
Het uitschelden, uitfluiten en bespugen van je eigen publiek. Hondstrouw, iedereen. Het is een 21:00 wedstrijd, op een doordeweekse dag, je krijgt een wanvertoning te zien, dan snap ik dat mensen naar huis gaan.
Ik blijf zelf zitten, principes, maar ik snap de mensen op tijd thuis willen zijn en om dan je eigen publiek uit de fluiten, te schelden od te buspuwen is gekkenwerk en dat hoor in 020, niet in ons mooie stadion en neem dan gelijk diezelfde idiote aanstekergooiers, die je club duizenden euro's per jaar kosten en dus de club echt in de steek laten, mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door schele --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Okay, heb je het wel goed gezien?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 31 augustus 2013 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:35 schreef schele het volgende:
Het uitschelden, uitfluiten en bespugen van je eigen publiek. Hondstrouw, iedereen. Het is een 21:00 wedstrijd, op een doordeweekse dag, je krijgt een wanvertoning te zien, dan snap ik dat mensen naar huis gaan.
Ik blijf zelf zitten, principes, maar ik snap de mensen op tijd thuis willen zijn en om dan je eigen publiek uit de fluiten, te schelden od te buspuwen is gekkenwerk en dat hoor in 020, niet in ons mooie stadion en neem dan gelijk diezelfde idiote aanstekergooiers, die je club duizenden euro's per jaar kosten en dus de club echt in de steek laten, mee.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 augustus 2013 - 09:14   quote  deeplink  
Beetje selectief. Betrof dit keer zeker mensen uit het vak van de stukjesschrijver.
Ik heb het vaker horen zingen uit de fanatieke vakken als mensen uit de 'petten en sjaals' vakken eerder weggaan. Dan hoor ik er nooit iemand over, want dan komt t van de noordzijde en dan mag alles.

T is wel goed.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 31 augustus 2013 - 09:17   quote  deeplink  
Al vaker genoemd het verschil tussen toeschouwers en fans.
Toeschoiuwer= iemand die weinig binding heeft met een ploeg, en alleen komt als er positieve of negatieve sensatie is.
Fans = goede tijden slechte tijden hij is er altijd.
Maar iemandc die eerder weg wil dag en de groeten thuis,wat ik een groep vind die ECHT aangepakt moeten worden zijn de gooiers ik hoorde dast er uit hetzelfde vak wat ons een schorsing heeft opgeleverd heeft het weer niet kon laten.waarom wordt er wel geroepen tegen mensen die eerdrr weggaan en niet tegen deze randdebielen?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 31 augustus 2013 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 09:14 schreef Stylzz het volgende:
Beetje selectief. Betrof dit keer zeker mensen uit het vak van de stukjesschrijver.
Ik heb het vaker horen zingen uit de fanatieke vakken als mensen uit de 'petten en sjaals' vakken eerder weggaan. Dan hoor ik er nooit iemand over, want dan komt t van de noordzijde en dan mag alles.

T is wel goed.
Wederom eens.
craven
 craven - zaterdag 31 augustus 2013 - 09:38   quote  deeplink  
een 75 jarige man bespuwen, die al 50 jaar een seizoenkaart heeft en eerder weggaat, vindt ik altijd triest
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 augustus 2013 - 09:58   quote  deeplink  
KLopt, maar t is selectief. Trek je muil ook open als t op de noordzijde gebeurd.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 augustus 2013 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:
KLopt, maar t is selectief. Trek je muil ook open als t op de noordzijde gebeurd.
ja vak Q is daar ook, maar, je weet zelf.
Milo
 Milo - zaterdag 31 augustus 2013 - 10:11   quote  deeplink  
Zingen vind ik persoonlijk geen probleem. Maar een 75 jarige man bespugen? Had die drugskikker bij mij moeten doen of ik had het moeten zien had ik hem persoonlijk de kuip uitgezet lafbek!
craven
 craven - zaterdag 31 augustus 2013 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:
KLopt, maar t is selectief. Trek je muil ook open als t op de noordzijde gebeurd.
ja dat snap ik ook niet Stylzz...En het is ook selectief.
Maar die man denkt misschien nu na om niet meer te gaan na 50 jaar seizoenkaart, dat vindt ik erg...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 augustus 2013 - 11:07   quote  deeplink  
klopt
Els
 Els - zaterdag 31 augustus 2013 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 09:14 schreef Stylzz het volgende:
Beetje selectief. Betrof dit keer zeker mensen uit het vak van de stukjesschrijver.
Ik heb het vaker horen zingen uit de fanatieke vakken als mensen uit de 'petten en sjaals' vakken eerder weggaan. Dan hoor ik er nooit iemand over, want dan komt t van de noordzijde en dan mag alles.

T is wel goed.
Op S zongen ze het en op T ook een aantal. Het is nooit goed, ook niet als het van de fanatieke vakken komt.
van geil
 van geil - zaterdag 31 augustus 2013 - 11:49   quote  deeplink  
een "fan" die zich meer voelt als n "supporter"
is eigenlijk best zielig.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 31 augustus 2013 - 12:05   quote  deeplink  
Ze riepen dit soort leuzen 20 jaar geleden al als mensen voortijdig de kuip verlieten.
Mensen die om wat voor reden dan ook eerder weg willen fysiek lastigvallen is te idioot voor woorden, pure waanzin.

Als dit zo doorgaat is het voor velen zelfs een reden om niet eens meer te komen.
tomson
 tomson - zaterdag 31 augustus 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 12:05 schreef Gerard49 het volgende:
Ze riepen dit soort leuzen 20 jaar geleden al als mensen voortijdig de kuip verlieten.

Als dit zo doorgaat is het voor velen zelfs een reden om niet eens meer te komen.
Ook dat is al jaren aan de gang. Hoeveel mensen ontzien het al om naar de Kuip te komen ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 31 augustus 2013 - 14:33   quote  deeplink  
Stadionverbod van 5 jaar voor zulke gasten!
raket
 raket - zaterdag 31 augustus 2013 - 15:50   quote  deeplink  
Ik ben echt blij dat iemand hier een bericht over plaatst.Het is gewoon schandalig wat er is gebeurd Donderdag.Word ook helemaal schijtziek van dat gebrul van lexxie gaat op joden jacht of die kleine pakistaan die heel de wedstrijd achter de spelers tunnel in vakkie W kanker dit kanker dat loopt te gillen.Maar wat is nou het probleem.De meesten komen dronken en onder de pillen binnen.Zijn meestal met een groepje van 5 a 10 man en meestal niet ouder dan 20 jaar.Ik ga ook niet met m'n 42 jaar en m'n zoontje naast me daar inspringen.Maar wat gewoon het ergste was Donderdag dat die ventje's van 20 jaar een beetje gaat uit maken of mensen die al heel hun leven bijna elke cent uitgeven aan Feyenoord de kuip mogen verlaten,na weer een zeperd eerste klas.Wij staan al heel ons leven achter Feyenoord in goeie en slechte tijden.Ik zat ook in de kuip met de Hcs periode(nou kan je vertellen dat was niet leuk)Dus als ik de kuip wil verlaten 5 min voor dat de wedstrijd is afgelopen,maak ik dat zelf wel uit en dat hoeft zo'n ventje van 18 jaar,die nog in z'n broek zat te schijten toen ik al 10 seizoenskaarten had versleten mij niet uit te maken voor jood.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 augustus 2013 - 15:52   quote  deeplink  
Ik vind ook dat je tot de laatste minuut moet blijven zitten maar er zijn nu dingen gebeurd die echt te ver gaan. Dat je zingt is een ding maar blijf met je poten van medesupporters af. Sowieso moet je respect hebben voor ouderen!!!
Iedereen heeft overigens weleens een reden om eerder te vertrekken.
In eerste instantie heeft diegene wel geld uit gegeven om zijn club te steunen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2013 door Feyenoord till i die --
tomson
 tomson - zaterdag 31 augustus 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 15:50 schreef raket het volgende:
Ik ben echt blij dat iemand hier een bericht over plaatst.Het is gewoon schandalig wat er is gebeurd Donderdag.Word ook helemaal schijtziek van dat gebrul van lexxie gaat op joden jacht of die kleine pakistaan die heel de wedstrijd achter de spelers tunnel in vakkie W kanker dit kanker dat loopt te gillen.Maar wat is nou het probleem.De meesten komen dronken en onder de pillen binnen.Zijn meestal met een groepje van 5 a 10 man en meestal niet ouder dan 20 jaar.Ik ga ook niet met m'n 42 jaar en m'n zoontje naast me daar inspringen.Maar wat gewoon het ergste was Donderdag dat die ventje's van 20 jaar een beetje gaat uit maken of mensen die al heel hun leven bijna elke cent uitgeven aan Feyenoord de kuip mogen verlaten,na weer een zeperd eerste klas.Wij staan al heel ons leven achter Feyenoord in goeie en slechte tijden.Ik zat ook in de kuip met de Hcs periode(nou kan je vertellen dat was niet leuk)Dus als ik de kuip wil verlaten 5 min voor dat de wedstrijd is afgelopen,maak ik dat zelf wel uit en dat hoeft zo'n ventje van 18 jaar,die nog in z'n broek zat te schijten toen ik al 10 seizoenskaarten had versleten mij niet uit te maken voor jood.
Goeie post.
tomson
 tomson - zaterdag 31 augustus 2013 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 15:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind ook dat je tot de laatste minuut moet blijven zitten maar er zijn nu dingen gebeurd die echt te ver gaan. Dat je zingt is een ding maar blijf met je poten van medesupporters af. Sowieso moet je respect hebben voor ouderen!!!
Hoi FTID :p
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 augustus 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Koekoek!
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 31 augustus 2013 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 12:16 schreef tomson het volgende:

[..]

Ook dat is al jaren aan de gang. Hoeveel mensen ontzien het al om naar de Kuip te komen ?
Denk je dat je de vrijheid hebt om te gaan en staan waar je wilt, nou mooi niet dus.
Straks krijg je nog klappen als je blijft zitten bij "Wie niet springt die is een Jood"

Blijkbaar komen er genoeg dumbasses in de kuip die dat nog serieus opvatten ook.
tomson
 tomson - zaterdag 31 augustus 2013 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 16:04 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Denk je dat je de vrijheid hebt om te gaan en staan waar je wilt, nou mooi niet dus.
Straks krijg je nog klappen als je blijft zitten bij "Wie niet springt die is een Jood"

Blijkbaar komen er genoeg dumbasses in de kuip die dat nog serieus opvatten ook.
Zitten doe ik over het algemeen niet. Maar met m'n 100+ kilo een halve wedstrijd springen kunnen ze ook mooi vergeten..
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 31 augustus 2013 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 16:06 schreef tomson het volgende:

[..]

Zitten doe ik over het algemeen niet. Maar met m'n 100+ kilo een halve wedstrijd springen kunnen ze ook mooi vergeten..
Ik vraag me dan altijd af of de kuip wel gebouwd is op een deinende massa op de tribune.
Het is buigen of basten, maar net als het stripje om het boterhamzakje,
na vaak buigen breekt het toch..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 augustus 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 18:14 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af of de kuip wel gebouwd is op een deinende massa op de tribune.
Het is buigen of basten, maar net als het stripje om het boterhamzakje,
na vaak buigen breekt het toch..
Maar als Tomson op dat stripje danst dan breekt het niet.
tomson
 tomson - zaterdag 31 augustus 2013 - 18:33   quote  deeplink  
Altijd eerst alles laten testen door TNO. En.die zeiden dat het nog 75 jaar goed zit
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 augustus 2013 - 18:54   quote  deeplink  
Ik ruik limbos..
tomson
 tomson - zaterdag 31 augustus 2013 - 19:00   quote  deeplink  
koekoek !
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:
Ik ruik limbos..
ieuw..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 september 2013 - 01:33   quote  deeplink  
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1362891

Vanaf de zestiende minuut..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 september 2013 - 01:39   quote  deeplink  
Een bom op de NCRV..!!!!!
RdamStyle
 RdamStyle - zondag 01 september 2013 - 05:49   quote  deeplink  
Waar ik me pas aan irriteer en waar ik als ik het vaker mee maak zeker wat van ga zeggen. Zijn die groepen die bij een vriend vooraan de rij aansluiten, terwijl ze gewoon veel later zijn. Die naaien hun medesupporters pas. Doe ff moeilijk over een paar minuten langer in de rij staan. Ik heb het aangegeven bij de supervisor en hij zou het doorgeven. Gelijk maar erbij gezegd dat als het weer gebeurd en ik ga er wat van zeggen dat ik hem kan garanderen dat het knokken word. Kan me nu al voorstellen dat ze nog bijdehand gaan doen ook. Denk niet dat ik rustig kan blijven dan.
VVout
 VVout - zondag 01 september 2013 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 01:39 schreef RenatoBos het volgende:
Een bom op de NCRV..!!!!!
Maak er maar twee van.
Southside 1908
 Southside 1908 - zondag 01 september 2013 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 15:50 schreef raket het volgende:
Ik ben echt blij dat iemand hier een bericht over plaatst.Het is gewoon schandalig wat er is gebeurd Donderdag.Word ook helemaal schijtziek van dat gebrul van lexxie gaat op joden jacht of die kleine pakistaan die heel de wedstrijd achter de spelers tunnel in vakkie W kanker dit kanker dat loopt te gillen.Maar wat is nou het probleem.De meesten komen dronken en onder de pillen binnen.Zijn meestal met een groepje van 5 a 10 man en meestal niet ouder dan 20 jaar.Ik ga ook niet met m'n 42 jaar en m'n zoontje naast me daar inspringen.Maar wat gewoon het ergste was Donderdag dat die ventje's van 20 jaar een beetje gaat uit maken of mensen die al heel hun leven bijna elke cent uitgeven aan Feyenoord de kuip mogen verlaten,na weer een zeperd eerste klas.Wij staan al heel ons leven achter Feyenoord in goeie en slechte tijden.Ik zat ook in de kuip met de Hcs periode(nou kan je vertellen dat was niet leuk)Dus als ik de kuip wil verlaten 5 min voor dat de wedstrijd is afgelopen,maak ik dat zelf wel uit en dat hoeft zo'n ventje van 18 jaar,die nog in z'n broek zat te schijten toen ik al 10 seizoenskaarten had versleten mij niet uit te maken voor jood.
Hele goede post, hoop dat het ook gelezen word door die figuren en dat er iets veranderd.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 01 september 2013 - 10:48   quote  deeplink  
ach...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 september 2013 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 01:33 schreef RenatoBos het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1362891

Vanaf de zestiende minuut..
Verder luisteren, v.a. 18/19 min.
Maarten van Rossum: De kakkerlak (samen met de meelworm) overleeft atoomaanvallen.
Hahaha!
De Feyenoorder blijft altijd!
van geil
 van geil - zondag 01 september 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Verder luisteren, v.a. 18/19 min.
Maarten van Rossum: De kakkerlak (samen met de meelworm) overleeft atoomaanvallen.
Hahaha!
De Feyenoorder blijft altijd!
Immers ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 020-trekjes !









0.0089378