BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RSS feed feyenoord.nl

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 september 2013 - 00:59   quote  deeplink  
Weet iemand toevallig de RSS feed van feyenoord.nl ?

Sinds de nieuwe site werkt de oude niet meer en ik kan zo snel geen nieuwe op de site vinden.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 september 2013 - 01:02   quote  deeplink  
Zowiezo is de lancering van een nieuwe site een grote FAIL als je vergeet de oude urls van nieuwsberichten naar de nieuwe te redirecten, maargoed... dat ben ik wel gewend van voetbalclub websites die blijkbaar alleen maar lui inhuren die weinig van optimalisaties en SEO snappen!!!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 september 2013 - 01:04   quote  deeplink  
Zelfs de mobiele site http://m.feyenoord.nl/news.html wordt niet bijgewerkt... laatste nieuws is van 2 weken geleden.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 02 september 2013 - 06:43   quote  deeplink  
Slotje..! :')
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 september 2013 - 06:56   quote  deeplink  
+1
tomson
 tomson - maandag 02 september 2013 - 06:58   quote  deeplink  
Goed topic !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door tomson --
VVout
 VVout - maandag 02 september 2013 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 01:02 schreef Boudewijn het volgende:
Zowiezo is de lancering van een nieuwe site een grote FAIL als je vergeet de oude urls van nieuwsberichten naar de nieuwe te redirecten, maargoed... dat ben ik wel gewend van voetbalclub websites die blijkbaar alleen maar lui inhuren die weinig van optimalisaties en SEO snappen!!!
Dit is echt een treurige situatie, als je de nieuwe site probeert te openen werkt de menubalk boven geen eens op je IPad. En inderdaad, de nieuwsfeed op de mobiele site van Feyenoord loopt ook niet mee, hahahaha belacheLIJK zeg. Ik vind ook het woord kids in de menubalk me niet echt aanspreken en de kids volgens mij al helemaal niet.

Opties ok maar voor de rest net als bij Feyenoord nog voor verbetering vatbaar en dan druk ik me nog zachtjes uit en zolang hun eigen nieuwsfeed niet werkt zal je denk ik even geduld moeten hebben voor die RSS feed mischien.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 02 september 2013 - 10:39   quote  deeplink  
snap geen kloot wat je nou eigenlijk vraagt
VVout
 VVout - maandag 02 september 2013 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 10:39 schreef FR-Elmo het volgende:
snap geen kloot wat je nou eigenlijk vraagt
RSS wordt vooral gebruikt bij weblogs, fora of nieuwssites om telkens op de hoogte te kunnen zijn van het laatste artikel/nieuws. Weblogs en fora worden meestal bijgehouden met speciaal ontwikkelde publicatiesoftware. Dit soort software (bijvoorbeeld WordPress, Blogger, Movable Type, Pivot en Joomla) genereert naast de reguliere (X)HTML-output ook vrij eenvoudig, of zelfs automatisch, een RSS-feed.

RSS-feeds (XML-bestanden) worden in de regel gegenereerd door de publicatiesoftware van degene die een website onderhoudt. Deze vorm van publiceren is niet louter voorbehouden aan webloggers. Ook grote webuitgaven als De Telegraaf, De Volkskrant, Trouw, Washington Post en New York Times publiceren hun kopij behalve in HTML ook in RSS.

RSS-feeds zijn te lezen met speciale RSS-lezers (zoals Feedly), maar kunnen ook op speciale websites worden gelezen (zoals Google Reader). RSS-lezers zijn er in vele soorten en smaken, betaald en niet betaald, onder meer voor Linux, Mac OS X en Windows. Met sommige kan men louter RSS-feeds lezen, met andere kan ook geblogd worden of kan men Usenet-groepen bezoeken. De meeste grote browsers ondersteunen RSS, zo bevat de Safari-browser van Apple sinds 2005 een ingebouwde RSS-lezer. Ook Mozilla Firefox heeft een ingebouwde RSS-lezer (genaamd 'Live Bookmarks'). Opera ondersteunt RSS al vanaf versie 8. En sinds versie 7 ondersteunt ook Internet Explorer het gebruik van RSS-feeds. Ook voor sommige mobiele telefoons, voornamelijk smartphones, zijn RSS-lezers te verkrijgen.

Sinds RSS 2.0 (2002) kan RSS ook verwijzingen naar andere bestanden bevatten via 'enclosures'. Dit laat bijvoorbeeld toe om RSS te gebruiken voor podcasting.
tomson
 tomson - maandag 02 september 2013 - 10:51   quote  deeplink  
Bron ?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 02 september 2013 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 10:43 schreef VVout het volgende:

[..]

RSS wordt vooral gebruikt bij weblogs, fora of nieuwssites om telkens op de hoogte te kunnen zijn van het laatste artikel/nieuws. Weblogs en fora worden meestal bijgehouden met speciaal ontwikkelde publicatiesoftware. Dit soort software (bijvoorbeeld WordPress, Blogger, Movable Type, Pivot en Joomla) genereert naast de reguliere (X)HTML-output ook vrij eenvoudig, of zelfs automatisch, een RSS-feed.

RSS-feeds (XML-bestanden) worden in de regel gegenereerd door de publicatiesoftware van degene die een website onderhoudt. Deze vorm van publiceren is niet louter voorbehouden aan webloggers. Ook grote webuitgaven als De Telegraaf, De Volkskrant, Trouw, Washington Post en New York Times publiceren hun kopij behalve in HTML ook in RSS.

RSS-feeds zijn te lezen met speciale RSS-lezers (zoals Feedly), maar kunnen ook op speciale websites worden gelezen (zoals Google Reader). RSS-lezers zijn er in vele soorten en smaken, betaald en niet betaald, onder meer voor Linux, Mac OS X en Windows. Met sommige kan men louter RSS-feeds lezen, met andere kan ook geblogd worden of kan men Usenet-groepen bezoeken. De meeste grote browsers ondersteunen RSS, zo bevat de Safari-browser van Apple sinds 2005 een ingebouwde RSS-lezer. Ook Mozilla Firefox heeft een ingebouwde RSS-lezer (genaamd 'Live Bookmarks'). Opera ondersteunt RSS al vanaf versie 8. En sinds versie 7 ondersteunt ook Internet Explorer het gebruik van RSS-feeds. Ook voor sommige mobiele telefoons, voornamelijk smartphones, zijn RSS-lezers te verkrijgen.

Sinds RSS 2.0 (2002) kan RSS ook verwijzingen naar andere bestanden bevatten via 'enclosures'. Dit laat bijvoorbeeld toe om RSS te gebruiken voor podcasting.
oh... snap het nog niet hahahaha... laat maar, is aan mij niet besteed.
craven
 craven - maandag 02 september 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 10:43 schreef VVout het volgende:

[..]

RSS wordt vooral gebruikt bij weblogs, fora of nieuwssites om telkens op de hoogte te kunnen zijn van het laatste artikel/nieuws. Weblogs en fora worden meestal bijgehouden met speciaal ontwikkelde publicatiesoftware. Dit soort software (bijvoorbeeld WordPress, Blogger, Movable Type, Pivot en Joomla) genereert naast de reguliere (X)HTML-output ook vrij eenvoudig, of zelfs automatisch, een RSS-feed.

RSS-feeds (XML-bestanden) worden in de regel gegenereerd door de publicatiesoftware van degene die een website onderhoudt. Deze vorm van publiceren is niet louter voorbehouden aan webloggers. Ook grote webuitgaven als De Telegraaf, De Volkskrant, Trouw, Washington Post en New York Times publiceren hun kopij behalve in HTML ook in RSS.

RSS-feeds zijn te lezen met speciale RSS-lezers (zoals Feedly), maar kunnen ook op speciale websites worden gelezen (zoals Google Reader). RSS-lezers zijn er in vele soorten en smaken, betaald en niet betaald, onder meer voor Linux, Mac OS X en Windows. Met sommige kan men louter RSS-feeds lezen, met andere kan ook geblogd worden of kan men Usenet-groepen bezoeken. De meeste grote browsers ondersteunen RSS, zo bevat de Safari-browser van Apple sinds 2005 een ingebouwde RSS-lezer. Ook Mozilla Firefox heeft een ingebouwde RSS-lezer (genaamd 'Live Bookmarks'). Opera ondersteunt RSS al vanaf versie 8. En sinds versie 7 ondersteunt ook Internet Explorer het gebruik van RSS-feeds. Ook voor sommige mobiele telefoons, voornamelijk smartphones, zijn RSS-lezers te verkrijgen.

Sinds RSS 2.0 (2002) kan RSS ook verwijzingen naar andere bestanden bevatten via 'enclosures'. Dit laat bijvoorbeeld toe om RSS te gebruiken voor podcasting.
vertaling voor Elmo: blabla de bla di bla..
VVout
 VVout - maandag 02 september 2013 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 10:55 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

oh... snap het nog niet hahahaha... laat maar, is aan mij niet besteed.
m.a.w. als de nieuwe koekjes aankomen bij de Jumbo krijg je dit automaties op je smartphone omdat dit een verandering is bij de Jumbo. Dit moet wel iemand oppikken om het door te geven en dat doet het RSS protocol dus bij veranderingen op een homepage.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 02 september 2013 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 11:06 schreef craven het volgende:

[..]

vertaling voor Elmo: blabla de bla di bla..
ohhhh.... zeg dat dan meteen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RSS feed feyenoord.nl









0.0053699