|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 18:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Vilhena ook slecht. Misschien eens Singh?? Voor de rest helemaal eens. De opstelling! Mulder. Janmaat-Kongolo-Mathijsen-Nelom Singh-Clasie Bakkal Armenteros-Pelle-Boetius Want met de vorm van sommige van onze basispelers kan je ze er niet week in, week uit in laten staan! wie weet hoe die anderen zich in het veld profileren! singh vind ik geen oplossing maar wat doet zn Vilhena in zon wedstrijd valt gewoon inderdaad tegen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met de komst van Bakkal mag Singh nu wel verhuurd gaan worden.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Doe Bakkal maar gelijk een aanvoerdersband bij z'n shirt morgen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Jammer dat dat voorlopig niet kan! |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: en wanneer komt el almadi terug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja dat was een geweldig middenveld toen, de beste van Nederland.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben ook benieuwd naar de prestaties van bakkal zonder el ahmadi |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zit El Ahmadi op de bank bij Aston Villa?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet te veel hopen nu op iets wat nu niet kan.en resultaten uit het verleden en iets in het heden.Ik denk dat ronald k effort moet gaan strken in de verdediging de rest gaat redelijk |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
onbegrijpelijk ze hadden feyenoord kampioen gemaakt ook met vlaar, guidetti, etc. nu zit je met rotzooi |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: speelde gisteren, draaide zichzelf de soep in , verloor bal en tegengoal |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
dat je voorronde El wordt uitgeschakelt staat ook niet opzich. Kortom er moet noch veel gebeuren.... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
El Ahmadi was ook wisselvallig, van heel goed naar compleet onzichtbaar. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 18:17 schreef echte nummer10 het volgende:onbegrijpelijk ze hadden feyenoord kampioen gemaakt ook met vlaar, guidetti, etc. nu zit je met rotzooi Eens!! Zit in dit elftal ook genoeg kwaliteit maar te weinig creativiteit. En een paar spelers die hopeloos uit vorm zijn en Koeman laat ze gewoon staan. Ook die jongens hebben in vorm wel de kwaliteit om in de top mee te draaien. Is al 2 jaar bewezen. wat dat betreft snap ik helemaal niets van Koeman dit seizoen! Dan ook nog eens hele vreemde uitspraken in de media doen. Lijkt wel of hij op een trein aan het wachten is! |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ach die clasie zit aan zn plafond dus zal je ook niet verder brengen die tuinkabouter Op een of ander manier kun je dat gozertje niet serieus nemen moet altijd aan een clown denken als hem zie .nee geen aanvoerder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik volg Koeman niet meer. Komend weekend eens een paar op de reservebank. Wil die Goossens, Singh en Bakkal en Kongolo zien. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 18:29 schreef FR-Henk het volgende:Ik volg Koeman niet meer. Komend weekend eens een paar op de reservebank. Wil die Goossens, Singh en Bakkal en Kongolo zien. ja en mokotjo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 14:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] 5 weken geleden al gezegd: ik geef 'm de tijd. Tot medio september. Ik zie geen progressie. Dus is dat mijn conclusie. Kost dat niks extra dan, Koeman wegsturen ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 17:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Clasie of Mathijsen! Clasie omdat hij de pit heeft en naar mijn mening een echte leider is en Mathijsen gewoon simpelweg om zijn ervaring en daarom meer indruk op de jonkies maakt! Ik zeg Janmaat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ooo vast wel. Maar dit is ook niet houdbaar meer... |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
het is uitgewerkt het koeman effekt. stel voor koeman ruilen met van gaal.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: JUICHEN ! Jij bent een mafkees. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het voetbal is al 8 maanden volledig weg. een groot drama! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik geloof niet dat ze er mee zit. |
|
|
|
|
tedje339
|
|
|
laat,immers lekker naar ons ado terug komen, en huur lekker een paar jeugt spelers van ajax. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Aan de pillen gezeten van t weekend ? Met je jeugdspelers van ajax. Wat een koekwaus ben jij dan... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wtf! Wat een drama zeg, die gassies lopen naast hun kickjes! Ik zeg alles verkopen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja lekker realistisch alles verkopen,en betere spelers terugkopen wakker worden Gewoon even wat mensen op scherp zetten, maar dan niet gaan zeuren als we verliezen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vind het een slecht plan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: een nog veel slechter plan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 11:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] FR1908Nieuws þ@FR1908Nieuws 15m Reserves #Feyenoord: Lamprou, Van Beek, Nelom, Vormer, Goossens, Te Vrede en Boetius #necfey Vreemd dat Manu niet eens op de bank zat. Zat dicht tegen een basiself aan zei Koeman tijdens zijn schorsing.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 22:35 schreef MMM het volgende:[..] Vreemd dat Manu niet eens op de bank zat. Zat dicht tegen een basiself aan zei Koeman tijdens zijn schorsing.. Koeman zal wel verschillende types op de bank willen hebben. Boëtius en Manu zijn meer hetzelfde soort speler. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar een Schaken die al weken niet in vorm is mag weer spelen, vind ik vreemd. Manu op links, Boëtius kan ook op rechts. 2 mensen die hun man durven te passeren en een bal voor geven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 19:30 schreef tomson het volgende:[..] Aan de pillen gezeten van t weekend ? Met je jeugdspelers van ajax. Wat een koekwaus ben jij dan... Vraag zijn adres..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 22:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Koeman zal wel verschillende types op de bank willen hebben. Boëtius en Manu zijn meer hetzelfde soort speler. Heerlijk toch voor Pellè en Bakkal als je twee van zulke vleugelspelers hebt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oneens...zie liever een aanvoerder in het centrum...kleine Clasie dan maar! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 22:45 schreef MMM het volgende:Maar een Schaken die al weken niet in vorm is mag weer spelen, vind ik vreemd. Manu op links, Boëtius kan ook op rechts. 2 mensen die hun man durven te passeren en een bal voor geven. Ik vind het best. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Samenvatting NEC - Feyenoord 3-3
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 18:08 schreef echte nummer10 het volgende:[..] singh vind ik geen oplossing maar wat doet zn Vilhena in zon wedstrijd valt gewoon inderdaad tegen je moet niet vergeten dat vilhena in de jeugd altijd op 10 speelde. dan doet ie het als verdedigende middenvelder helemaal niet slecht. en gisteren was die gewoon 1 van de betere nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2013 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb veel opstellingen van de jeugd doorgenomen, maar Vilhena was nooit de tien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord: Rotterdamse gatenkaas
Het was een beweging die Zinedine Zidane graag maakte in de beste jaren van zijn loopbaan. Maar de uitvoering van Stefan de Vrij was gistermiddag in Nijmegen (3-3) een stuk minder oogstrelend en effectief. Omringd door NECers probeerde de verdediger van Feyenoord zichzelf middels een pirouette vrij te spelen. Het leverde niet meer op dan balverlies en een gevaarlijke kans voor de thuisploeg.
Tekenend Spits Michael Hidgon stuitte op doelman Erwin Mulder, maar de actie van De Vrij is tekenend voor de situatie waarin Feyenoordverdedigers zich bevinden. Er worden continu verkeerde keuzes gemaakt. Ook (of zelfs vooral) door De Vrij die als aanvoerder zijn ploeg bij de hand zou moeten nemen, maar keer op keer zelf door het ijs zakt.
Ik had de bal gewoon weg moeten schieten, dit had ik niet mogen doen, aldus de centrale verdediger van de Rotterdammers over zijn mislukte Zidane-imitatie. De actie was mede opvallend omdat normaal gesproken alleen spelers die goed in hun vel zitten dergelijke capriolen uithalen. De Vrij kan zijn draai dit seizoen maar niet vinden. Toch vond hij het na drie minuten spelen en dicht bij zijn eigen zestienmetergebied nodig een hoogstandje te proberen.
Gestuntel Koeman zat zich dus al na enkele minuten op te vreten op de bank. Maar hij kreeg nog meer voor zijn kiezen. Aan alle drie de doelpunten van NEC (2x Samuel Stafanik en Victor Palsson) ging gestuntel van de Feyenoordverdediging vooraf. Als je naar die momenten kijkt waarop NEC de eerste twee grote kansen krijgt, zei Koeman zonder zijn zin af te maken. Dergelijke fouten zijn op dit niveau onacceptabel. Als je drie doelpunten in een uitwedstrijd maakt, moet dat normaal gesproken voldoende zijn. Dat betekent dat we vooral verdedigend veel fouten hebben gemaakt.
De trainer geeft de 2-2 van NEC als schrijnend voorbeeld. Feyenoordkeeper Erwin Mulder stompte een voorzet half weg en zag de bal op de paal belanden. Daarna was niemand van zijn ploeggenoten in staat op te ruimen, zodat Palsson de gelijkmaker kon aantekenen. Het lijkt mij dat we de bal makkelijk hadden kunnen wegknallen, sprak een hevig teleurgestelde Koeman.
Vrij Een kwartier voor tijd stond Stefanik volledig vrij in het zestienmetergebied om NEC zelfs op voorsprong te zetten. Bij die tegentreffer was het bijna amateuristisch wat Feyenoord liet zien. Gatenkaas, was het. Uiteindelijk mochten we nog blij zijn dat we hier met een punt weg komen, realiseerde De Vrij zich. Een treurige conclusie, na een wedstrijd tegen een ploeg die dit seizoen nog geen enkele keer heeft gewonnen.
Het was Bruno Martins Indi die in de blessuretijd een nog grotere blamage voorkwam. Door de remise is de inhaalslag die Feyenoord in de vorige twee wedstrijden was gestart alweer ten einde gekomen. De Vrij: Maar er komen weer twee thuiswedstrijden aan, die móeten zes punten opleveren. Misschien is dat wel het grote probleem van Feyenoord. De spelers klampen zich te veel vast aan het thuisvoordeel. Al is het maar de vraag of FC Utrecht en ADO Den Haag zo gemakkelijk over de knie gelegd worden door dit Feyenoord. Bron:Spits |
|
|
|