|
|
craven
|
|
|
quote: Klopt en daarna onze koffiedame de Vrij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk onze spelers zijn allemaal mietjes.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Doet Schaken ook nog mee?? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: niet zo boos op de vrij.. is een hele aardige jongen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nog maar weinig gezien ja.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: ja die is verstoppertje aan het spelen |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: ja die is verstoppertje aan het spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een mietje zeg.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Mooie wissel voor in de rust. Boëtius |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
mooie voorzet immers... druipt de klasse van af |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je het over jezelf? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mathijsen immers en schaken matig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Schaken heeft verlof genomen vandaag, niet zo kritisch mannen. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ik ga zo een biertje ergens doen.. kan er gewoon niet meer tegen.. zo slecht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: vind BMI ook matig.. waarom nelom daar niet staat is voor mij een vraag. Die heeft tenminste een beetje een voorzet |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
alle respect voor nec maar die moet je oprollen met een nulletje of.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: hoe kan je een club oprollen met een 0? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Pelle bij een aantal lage.passes helemaal achterin, moet voor zijn man komen... Allemaal.matig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2013 door craven -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, deze keer zien ze wel buitenspel. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Pelle word gewoon slecht aangespeeld! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon als Bakkal er is je opstelling veranderen en fris bloed, en laat de anderen maar eens nadenken over of ze wel zo gied zijn (international)! Vooral verdedigend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Matig, naar 15 minuten hadden we het moeten beslissen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonder creativiteit op t middenveld, blijf je dit voetbal houden. Zullen de analisten vast ook roepen. Zo nee zijn ze blind. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Boetius en Elvis er in denk ik |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
2e helft is meestal beter Come on FEYENOORD!! |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
aanvallend is het te matig komt bv. er zijn teveel balafpakkers die verder nix kunnen bv. lex |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tis hoog tijd voor Boetius. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 13:18 schreef echte nummer10 het volgende:aanvallend is het te matig komt bv. er zijn teveel balafpakkers die verder nix kunnen bv. lex Zonder creativiteit op t middenveld, blijf je dit voetbal houden. Zullen de analisten vast ook roepen. Zo nee zijn ze blind. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tevreden er eens in maar langer dan een kwartier,als we niet snel 1_2 maken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 13:18 schreef echte nummer10 het volgende:[..] Zonder creativiteit op t middenveld, blijf je dit voetbal houden. Zullen de analisten vast ook roepen. Zo nee zijn ze blind. ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
tijd om lex te wisselen en armenteros op zijn plek en boetius inbrengen en meer voetbal in de ploeg te brengen. Gelijk nu en niet 5 min. voor tijd koeman |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Meijer kan beter ook een andere baan zoeken... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 13:22 schreef echte nummer10 het volgende:tijd om lex te wisselen en armenteros op zijn plek en boetius inbrengen en meer voetbal in de ploeg te brengen. Gelijk nu en niet 5 min. voor tijd koeman En Schaken dan..? Heb hem helemaal niet gezien.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou die mee lezen hier? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En immers kapot maken? Hij blijft hard werken hij kan niet beter, en een ander inzetten is weer een gok want die werkt niet zo hard,Ik denk dat er verdedigend ingegrepen wordt of niet? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: er zijn 2 situaties waarin hij niet bereikt kan worden, kijk maar terug |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 13:24 schreef piet de paler het volgende:En immers kapot maken? Hij blijft hard werken hij kan niet beter, en een ander inzetten is weer een gok want die werkt niet zo hard,Ik denk dat er verdedigend ingegrepen wordt of niet? Ok |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 13:24 schreef piet de paler het volgende:En immers kapot maken? Hij blijft hard werken hij kan niet beter, en een ander inzetten is weer een gok want die werkt niet zo hard,Ik denk dat er verdedigend ingegrepen wordt of niet? ja inderdaad zou wel sneu zijn voor lex ....tof die humane koeman |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: ja klopt, maar er is een verschil tussen bereikt worden en goed aangespeeld worden.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 13:24 schreef piet de paler het volgende:En immers kapot maken? Hij blijft hard werken hij kan niet beter, en een ander inzetten is weer een gok want die werkt niet zo hard,Ik denk dat er verdedigend ingegrepen wordt of niet? Immers maakt zichzelf kapot. Afmaken is trainbaar |
|
|
|