BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax was net te laat voor Elia

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 03 september 2013 - 01:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax was net te laat voor Elia (Ajax Showtime)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 03 september 2013 - 03:28   quote  deeplink  
Ajax was net te laat voor Elia

quote:

WEER - Net als in het geval van Ola John meldde Ajax zich net te laat bij Eljero Elia. De Amsterdamse club werd maandag echt concreet voor de aanvaller van Werder Bremen, maar de Duitse club wilde toen geen zaken meer doen.

Werder had maandagochtend immers vleugelaanvaller Marko Arnautovic aan Stoke City verkocht. 'Wij wilden Eljero Elia op geen enkele manier aan Ajax kwijtraken', reageert Werder-directeur Thomas Eichin tegenover Kicker. 'Omdat we net Marko Arnautovic hadden verkocht.'

In de zoektocht naar een vleugelspeler onderhandelde Ajax ook met Zakaria Labyad en John. Labyad bleek te duur en John mocht op het laatste moment niet meer vertrekken van Benfica, dankzij een blessuregolf.
Zouden ze dan nooit er iets van leren? Telkens is het een kwestie van 'te laat'.
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 september 2013 - 04:24   quote  deeplink  
Kan ook in het geruchtentopic.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 september 2013 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 03:28 schreef Boudewijn het volgende:
Ajax was net te laat voor Elia

[..]

Zouden ze dan nooit er iets van leren? Telkens is het een kwestie van 'te laat'.
Naíef om dit te geloven, omdat eerder al wrd gezegd dat er totaal niet met ajax is gesproken.
maar jij bekijkt het met een anti-ajax bril....
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 september 2013 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 09:10 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Naíef om dit te geloven, omdat eerder al wrd gezegd dat er totaal niet met ajax is gesproken.
maar jij bekijkt het met een anti-ajax bril....
Blijkt wel aangezien er geen nieuwe buitenspeler is aangetrokken. .
Paar weken terug had je Ola of Elia zo op kunnen halen..
Stanley
 Stanley - dinsdag 03 september 2013 - 10:34   quote  deeplink  
Kan ook in de rubriek visionairs of hopenloze sukkels.

Als Cruijff fan van het eerste uur moet io helaas constateren dat er vooralsnog weinig succesvol is ingekocht!

Sigthorsson... geblesseerd of hopeloos falend.
Hoessen... mooie techniek, goede inzet, maar zeker geen topspits van ajaxniveau.
Sana... koopje na falende poging om Narsingh binnen te halen... topaankoop? Nou nee!
Poulsen.... transfervrij.... Heeft af en toe zijn waarde.... topaankoop conform de doelstellingen Cruijff??? Dacht het niet!
Moisander..... doet het niet onaardig, maar voegt niets toe. Had Denswill ook ingepast kunnen worden. Had nu dan al beter geweest.
Duarte... moet ik nog zien... Had graag Maher zien komen....

En verder hebben Cuenca en Bojan als barca huurlingen... gehuurde spelers door ajax.... jazeker, ajax houdt tegenwoordig van huren...... geen klote gebracht....

En op de vleugels. ?... Het ajax paradepaardje.... daar moeten we maar hopen dat er geen blessures of schorsingen komen ;-)

Wat een beleid en wat een prestatie.... en nu maar hopen op de factor geluk...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Stanley --
freakie
 freakie - dinsdag 03 september 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 10:34 schreef Stanley het volgende:
Kan ook in de rubriek visionairs of hopenloze sukkels.

Als Cruijff fan van het eerste uur moet io helaas constateren dat er vooralsnog weinig succesvol is ingekocht!

Sigthorsson... geblesseerd of hopeloos falend.
Hoessen... mooie techniek, goede inzet, maar zeker geen topspits van ajaxniveau.
Sana... koopje na falende poging om Narsingh binnen te halen... topaankoop? Nou nee!
Poulsen.... transfervrij.... Heeft af en toe zijn waarde.... topaankoop conform de doelstellingen Cruijff??? Dacht het niet!
Moisander..... doet het niet onaardig, maar voegt niets toe. Had Denswill ook ingepast kunnen worden. Had nu dan al beter geweest.
Duarte... moet ik nog zien... Had graag Maher zien komen....

En verder hebben Cuenca en Bojan als barca huurlingen... gehuurde spelers door ajax.... jazeker, ajax houdt tegenwoordig van huren...... geen klote gebracht....

En op de vleugels. ?... Het ajax paradepaardje.... daar moeten we maar hopen dat er geen blessures of schorsingen komen ;-)

Wat een beleid en wat een prestatie.... en nu maar hopen op de factor geluk...
Waauw kerel geef spelers de tijd..... Moisander doet het goed en geeft ervaring, haal je dat weg is het zonde, ik was er geen fan van maar is een prima speler. Bojan speelt net 5 wedstrijden, geef met 10/14 wedstrijden meer en hij zal stukken beter voetballen.

Geef Duarte de tijd en Maher doet het ook fantatisch(not), nu krijgt die Maher geen ruimte en dan kan hij het opeens niet meer.. Oow dat komt bekend voor, sulejmani had dat probleem ook.

Poulsen is gehaald om op te ruimen, doet het goed zeg je dat andere is alleen zeiken.

Ik denk dat Narsigh nooit heel concreet is geweest, ajax is toen afgeknapt op meerdere dingen en sana doet het eigenlijk prima. Heb weinig echt foute dingen gezien ook hij is vorig jaar binnen gehaald, heeft goed gespeeld maar heeft nooit genoeg wedstrijden gespeeld om te kunnen zeggen dat hij slecht is.

Hoe weet jij dat Hoessen niet goed is? Hij laat aardige dingen zien maar ook hij is daarin niete te beoordelen, hij speelt pas een paar wedstrijden, je moet er toch echt een heel stuk langer staan wil je zien hoe iemand het doet.

Sigthorsson is de enige waar ik een beetje het zelfde gevoel over heb. Maar is ook de enige die iedereen heeeeel graag in de selectie wou en nu hij dan eindelijk speelt valt het eigenlijk een beetje tegen.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 11:39   quote  deeplink  
Volgens mij heeft de verantwoordelijk van Werder gezegd dat Elia gewoon niet te koop was..
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 11:59   quote  deeplink  
"Bild" en "AD" meldden allebei, onafhankelijk van elkaar, dat het ook een kwestie van geld was. Volgens Bild is er wel degelijk contact geweest tussen Ajax en Werder. Werder wilde 4 miljoen euro hebben, Ajax wilde huren met een optie tot koop. Die 4 miljoen kon volgens Bild (en mij) onmogelijk een bezwaar zijn, financieel gezien, bedoel ik. Ik beschuldig de onderhandelaar(s) van Ajax (Marc Overmars) van amateurisme in dit specifieke geval. Een dramatische ontwikkeling. En natuurlijk zeg ik niet dat met het aantrekken van Elia (of John) de problemen zouden zijn opgelost, maar met een snelle en behendige vleugelspits erbij, was de oplossing wel dichterbij. Ajax wilde kennelijk niet echt, zij geilen vooral op erg veel geld op de spaarbank hebben. Ook de Volkskrant betitelt Ajax vandaag als "amateurs" en bombardeerde Ajax tot grootste sportieve verliezers van deze transferperiode. Godverdomme !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Pietje --
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 12:08   quote  deeplink  
Ajax heeft gewoon een goede selectie, voor Alder is vd Hoorn gehaald, voor Eriksen Duarte, en nee dat is geen derde keus aangezien er in Mei al over een overgang werd gesproken.
De vertrokken Boerrigter, Babel en Lukoki waren wisselspelers en dit moet opgevangen kunnen worden door de jeugd, daar loopt ook genoeg talent voor bij de ploeg..Ondanks dat is Bojan nog gehaald voor 1 seizoen.

Ondanks dat een extra buitenspeler een leuke bonus was geweest ben ik dik tevreden..
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 11:59 schreef Pietje het volgende:
"Bild" en "AD" meldden allebei, onafhankelijk van elkaar, dat het ook een kwestie van geld was. Volgens Bild is er wel degelijk contact geweest tussen Ajax en Werder. Werder wilde 4 miljoen euro hebben, Ajax wilde huren met een optie tot koop. Die 4 miljoen kon volgens Bild (en mij) onmogelijk een bezwaar zijn, financieel gezien, bedoel ik. Ik beschuldig de onderhandelaar(s) van Ajax (Marc Overmars) van amateurisme in dit specifieke geval. Een dramatische ontwikkeling. En natuurlijk zeg ik niet dat met het aantrekken van Elia (of John) de problemen zouden zijn opgelost, maar met een snelle en behendige vleugelspits erbij, was de oplossing wel dichterbij. Ajax wilde kennelijk niet echt, zij geilen vooral op erg veel geld op de spaarbank hebben. Ook de Volkskrant betitelt Ajax vandaag als "amateurs" en bombardeerde Ajax tot grootste sportieve verliezers van deze transferperiode. Godverdomme !!!
Precies Pietje...... Amateuristisch kwam ook als eerste bij mij op....
En achter het net vissen trouwens ook.....
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:13 schreef joduh het volgende:

[..]

Precies Pietje...... Amateuristisch kwam ook als eerste bij mij op....
En achter het net vissen trouwens ook.....
Achter het net vissen, daar is Ajax erg goed in. Daar hebben ze een abonnement op. Wat is nou 4 miljoen voor een buitenspeler? Elia zou perfect bij Ajax passen. Maar nee, hoor... het moest weer (bijna) gratis zijn... Misschien heeft Tobias Sana nog een goedkoop broertje... Pffff Ik kan wel janken, joduh.
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:08 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft gewoon een goede selectie, voor Alder is vd Hoorn gehaald, voor Eriksen Duarte, en nee dat is geen derde keus aangezien er in Mei al over een overgang werd gesproken.
De vertrokken Boerrigter, Babel en Lukoki waren wisselspelers en dit moet opgevangen kunnen worden door de jeugd, daar loopt ook genoeg talent voor bij de ploeg..Ondanks dat is Bojan nog gehaald voor 1 seizoen.

Ondanks dat een extra buitenspeler een leuke bonus was geweest ben ik dik tevreden..
Je ziet zelf toch wel dat het elftal in kwaliteit achteruit is gegaan????
Alleen de 2 aangekocht en verkochte spelers is al een vette achteruitgang....
Elke club moet zich versterken in deze periode beste lullo......
Wat doen wij???
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Achter het net vissen, daar is Ajax erg goed in. Daar hebben ze een abonnement op. Wat is nou 4 miljoen voor een buitenspeler? Elia zou perfect bij Ajax passen. Maar nee, hoor... het moest weer (bijna) gratis zijn... Misschien heeft Tobias Sana nog een goedkoop broertje... Pffff Ik kan wel janken, joduh.
Heb hetzelfde man...... Topclub onwaardig op deze amateuristische wijze.....
Stormvogels doet het nog beter denk ik......
En wat me helemaal steekt is die miljoenen die we hebben.... Wordt seizoenkaartjes nu ook goedkoper trouwens?
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:22 schreef joduh het volgende:

[..]

Heb hetzelfde man...... Topclub onwaardig op deze amateuristische wijze.....
Stormvogels doet het nog beter denk ik......
En wat me helemaal steekt is die miljoenen die we hebben.... Wordt seizoenkaartjes nu ook goedkoper trouwens?
Haha. Dat laatste heb ik hier ook ergens geschreven, met mijn vraag of de prijs van een seizoenkaart nu omlaag zal gaan... Echt waar, het is elk jaar weer hetzelfde en we hebben de laatste jaren wat mazzel gehad, dat de andere clubs in Nederland nóg wat wisselvalliger waren dan wij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Pietje --
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Dat laatste heb ik hier ook ergens geschreven, met mijn vraag of de prijs van de seizoenkaarten nu omlaag zullen gaan... Echt waar, het is elk jaar weer hetzelfde en we hebben de laatste jaren wat mazzel gehad, dat de andere clubs in Nederland nóg wat wisselvalliger waren dan wij.
Yep, geluk houdt eens op he? Wel kampioenonwaardig handelen trouwens....
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 12:32   quote  deeplink  
De vader van Siem de Jong (en Luuk) in een tweet:

Landskampioen Ajax zag afgelopen week sterkhouders Toby Alderweireld en Christian Eriksen vertrekken. De club haalde Lerin Duarte van Heracles terug, maar George de Jong, vader van Siem, uit via Twitter zijn kritiek over het beleid van de club.

#Ajax: versterkingen te duur, eigen toppers rond 22 niet marktconform betalen. Resultaat Cruyff tevreden aandeelhouders, sportief failliet

Lijkt me duidelijk, nietwaar???
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:29 schreef joduh het volgende:

[..]

Yep, geluk houdt eens op he? Wel kampioenonwaardig handelen trouwens....
Ik ben het helemaal met je eens, vriend!
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 12:34   quote  deeplink  
Ik had er vrede mee gehad als ze eind van de competitie hadden gezegt; we hebben niemand nodig .... Bij vertrek van eriksen en alderwereld kunnen we dat prima opvangen! Alles geheel volgens onze strategie en plan.....
Maar? Ze proberen maher..... Gaat mis..... Ze proberen ander.... Gaat mis... Om 5 voor 12 proberen ze nog uit nood in godsnaam nog Elia te halen en gaat ook mis......
Hier ben ik zwaar ziek van.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door joduh --
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:32 schreef Pietje het volgende:

Landskampioen Ajax zag afgelopen week sterkhouders Toby Alderweireld en Christian Eriksen vertrekken. De club haalde Lerin Duarte van Heracles terug, maar George de Jong, vader van Siem, uit via Twitter zijn kritiek over het beleid van de club.

#Ajax: versterkingen te duur, eigen toppers rond 22 niet marktconform betalen. Resultaat Cruyff tevreden aandeelhouders, sportief failliet

Lijkt mij echt een sneer naar ajax , siempie heeft vast andere beloftes gekregen bij contractverlenging dus......
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:34 schreef joduh het volgende:
Ik had er vrede mee gehad als ze eind van de competitie hadden gezegt; we hebben niemand nodig .... Bij vertrek van eriksen en alderwereld kunnen we dat prima opvangen! Alles geheel volgens onze strategie en plan.....
Maar? Ze proberen maher..... Gaat mis..... Ze proberen ander.... Gaat mis... Om 5 voor 12 proberen ze nog uit nood in godsnaam nog Elia te halen en gaat ook mis......
Heb hetzelfde gevoel. Maar dat is al vele, vele jaren zo.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:36 schreef joduh het volgende:

[..]

Lijkt mij echt een sneer naar ajax , siempie heeft vast andere beloftes gekregen bij contractverlenging dus......
Dat denk ik ook. De familie de Jong is volgens mij (uit interviews) een zeer bescheiden familie, die niet "zomaar" wat uitspraken doet. Hier moet meer aan de hand zijn, geloof me maar.
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 03 september 2013 - 12:58   quote  deeplink  
Gezwam om niks dit hier
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:58 schreef Per4manc het volgende:
Gezwam om niks dit hier
Ach, noem het maar niks... Mag jij doen.
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:58 schreef Per4manc het volgende:
Gezwam om niks dit hier
Je hoeft niet te reageren hoor! Mongool
bully
 bully - dinsdag 03 september 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:08 schreef remco k het volgende:

even wat oude berichten voor je opgezocht.over dat De Boer wel degelijk eerst Maher wou.
en dat het puur een financiele kwestie was.
was vorig jaar ook al toen ze narsingh wilden.
toen kwam Sana en Babel en in de winterstop Cuenca.
Sane waar je totaal geen risico mee loopt omdat zijn transfer som zeer laag was.
een Babel die zich in jaartje bij buitenlandse clubs in de kijker wou spelen.
Cuenca gehuurd net als Bojan nu,en dat verhaal weten we.
zowiezo ben ik geen voorstander van huren omdat je dan bijna zeker weet dat je hem volgend jaar kwijt bent.
dus Duarte is wel degelijk tweede keus.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190560
http://www.fanvanaz.nl/archives/10236
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/93094/frank-de-boer-ziet-adam-maher-graag-naar-ajax-toe-komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door bully --
bully
 bully - dinsdag 03 september 2013 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. De familie de Jong is volgens mij (uit interviews) een zeer bescheiden familie, die niet "zomaar" wat uitspraken doet. Hier moet meer aan de hand zijn, geloof me maar.
volgens mij de eerste keer dat hij iets zei over ajax was week terug.
verder nooit berichten van hem gezien.
of ik moet ze gemist hebben.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:20 schreef bully het volgende:

[..]

even wat oude berichten voor je opgezocht.over dat De Boer wel degelijk eerst Maher wou.
Sane waar je totaal geen risico mee loopt omdat zijn transfer som zeer laag was.
zowiezo ben ik geen voorstander van huren omdat je dan bijna zeker weet dat je hem volgend jaar kwijt bent.

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/93094/frank-de-boer-ziet-adam-maher-graag-naar-ajax-toe-komen
Ik ben het helemaal met je eens, bully.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet je wat zo leuk is, de naam van Elia is hier al eerder genoemd, toen wa vrijwel niemand hem hier zien omdat hij moeilijk was diverse malen uit de selectie is gezet en zeer wisselvallig speelt..

En nu had hij de verlosser moeten zijn van Ajax???
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:20 schreef joduh het volgende:

[..]

Je ziet zelf toch wel dat het elftal in kwaliteit achteruit is gegaan????
Alleen de 2 aangekocht en verkochte spelers is al een vette achteruitgang....
Elke club moet zich versterken in deze periode beste lullo......
Wat doen wij???
Oke, misschien heb je dan niet zo goed opgelet in het verleden kerel. Of wou je zeggen dat de oopvolgers van van Basten destijds, Bergkamp en Jonk destijds en eigenlijk iedereen die ooit vertrokken is bij Ajax als grote spelers direct geweldenaren waren??

Was Suarez direct geweldig bij Ajax?? Vertonghen werd zelfs verhuurd omdat ie niet goed genoeg was..

Bij Ajax weet je nu eenmaal dat je ieder jaar weer de betere spelers zult verkopen en daar een nieuw talent voor moet opleiden/aantrekken..

Als jij eenzelfde kwaliteit speler als Eriksen kan aantrekken voor minder geld dan je hem verkoopt. Denk je niet dat de kopende club van Eriksen zon jongen niet kent???
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:32 schreef Pietje het volgende:

Een mening van iemand die mede verantwoordelijk is voor de teloorgang van de Graafschap. Niet zo heel veel waard dus..
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:34 schreef joduh het volgende:
Ze hebben Maher niet geprobeerd, die heeft Ajax zelf gewoon afgezegd..
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:10 schreef joduh het volgende:

[..]

Je hoeft niet te reageren hoor! Mongool
Jij toch ook niet..
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:20 schreef bully het volgende:

[..]

Is het waar dat Ajax Maher heeft afgezegd of is dat niet waar???
bully
 bully - dinsdag 03 september 2013 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat zo leuk is, de naam van Elia is hier al eerder genoemd, toen wa vrijwel niemand hem hier zien omdat hij moeilijk was diverse malen uit de selectie is gezet en zeer wisselvallig speelt..

weet niet of Elia nu de verlosser zou zijn.
maar is wel het soort speler dat je nu mist na de verkoop van Boerighter.
persoonlijk zag ik Ola John liever komen.
maar ook die wou ajax alleen maar huren waar ik geen voorstander van ben.
het gaat ook meer om de manier van handelen tegenwoordig bij Ajax.
spelers als Narsingh Maher enz waren haalbaar voor Ajax.
maar willen voor dubbeltje op eerste rij staan.
en er hoeven niet elk jaar 5 nieuwe spelers tekomen maar een gerichte aankoop mag je wel verwachten als er steekhouders zijn verkocht.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:46 schreef bully het volgende:

[..]

weet niet of Elia nu de verlosser zou zijn.
maar is wel het soort speler dat je nu mist na de verkoop van Boerighter.
persoonlijk zag ik Ola John liever komen.
maar ook die wou ajax alleen maar huren waar ik geen voorstander van ben.
het gaat ook meer om de manier van handelen tegenwoordig bij Ajax.
spelers als Narsingh Maher enz waren haalbaar voor Ajax.
maar willen voor dubbeltje op eerste rij staan.
en er hoeven niet elk jaar 5 nieuwe spelers tekomen maar een gerichte aankoop mag je wel verwachten als er steekhouders zijn verkocht.
Duarte en vd Hoorn..
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij toch ook niet..
Jawel want hij had het over Pietje en mij.... Jij had niet hoeven te reageren.......
bully
 bully - dinsdag 03 september 2013 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Is het waar dat Ajax Maher heeft afgezegd of is dat niet waar???
Ajax is nooit concreet geweest.
denk omdat ze bij voorbaat al wisten dat hij teduur was.
de Boer zegt niet voorniks dat het financiele kwestie was.
maar Overmars en de Boer hadden hem wel degelijk bovenaan staan voordat ze met Duarte kwamen.
ze hebben beide niet voor niks steeds de naam Maher gebruikt in intervieuws.
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dom gelul...
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, misschien heb je dan niet zo goed opgelet in het verleden kerel. Of wou je zeggen dat de oopvolgers van van Basten destijds, Bergkamp en Jonk destijds en eigenlijk iedereen die ooit vertrokken is bij Ajax als grote spelers direct geweldenaren waren??

Was Suarez direct geweldig bij Ajax?? Vertonghen werd zelfs verhuurd omdat ie niet goed genoeg was..

Bij Ajax weet je nu eenmaal dat je ieder jaar weer de betere spelers zult verkopen en daar een nieuw talent voor moet opleiden/aantrekken..

Als jij eenzelfde kwaliteit speler als Eriksen kan aantrekken voor minder geld dan je hem verkoopt. Denk je niet dat de kopende club van Eriksen zon jongen niet kent???
Gelul in de ruimte.....
btw?suarez was bij de aankoop van hem wel degelijk een versterking.......dat hij eerst moest aanpassen ala......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door joduh --
bully
 bully - dinsdag 03 september 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Duarte en vd Hoorn..
tja over die namen zijn de meningen dus verdeelt.
ik vind dat zeker geen gerichte aankopen.
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Een mening van iemand die mede verantwoordelijk is voor de teloorgang van de Graafschap. Niet zo heel veel waard dus..
Weet meer over de ins en outs bij ajax dan jij.....dus alweer domme kletspraat van jou...
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben Maher niet geprobeerd, die heeft Ajax zelf gewoon afgezegd..
Luchtpraat
frankdribben
 frankdribben - dinsdag 03 september 2013 - 13:58   quote  deeplink  
Heel simpel, ajax verkoopt eerst en koopt dan pas als het nodig is.
Het is een tendens om vooral op de laatste dagen toe te slaan dus alle appeltjes zijn er dan uit en je maakt het jezelf ook moeilijker met onderhandelen en zeker als een speler niet perse weg hoeft, dan ga je de jackpot betalen als je op het laatst komt.Als Ajax dit zo doet met eerst verkopen, ja dan gaat dit elk jaar gebeuren. Elke club die een buffer heeft handelt vaak snel en niet afwachtend, Ajax heeft een buffer maar doet het andersom
bully
 bully - dinsdag 03 september 2013 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 13:58 schreef frankdribben het volgende:
Heel simpel, ajax verkoopt eerst en koopt dan pas als het nodig is.
Het is een tendens om vooral op de laatste dagen toe te slaan dus alle appeltjes zijn er dan uit en je maakt het jezelf ook moeilijker met onderhandelen en zeker als een speler niet perse weg hoeft, dan ga je de jackpot betalen als je op het laatst komt.Als Ajax dit zo doet met eerst verkopen, ja dan gaat dit elk jaar gebeuren. Elke club die een buffer heeft handelt vaak snel en niet afwachtend, Ajax heeft een buffer maar doet het andersom
en als ze op het laatst dan nog versterkingen willen halen.
gaat het alleen over huren.
zodat je het seisoen erna nog zwakker word omdat die speler dan weer weg gaat.
probleem is dat ze na Sulejmani geen risico meer willen lopen.
dat risico heb je nu eenmaal niemand kan de toekomst voorspellen.
en dit risico ging toch over mindere bedragen als het bedrag voor Sulejmani.
Psv is door risico tenemen wel uit de financiele zorgen.
en heeft nu een mooi team voor de toekomst.
Stanley
 Stanley - dinsdag 03 september 2013 - 14:09   quote  deeplink  
Remco, jonge. ... wat ben jij irritant !

Loyaliteit is okay. Maar dat zijn we allemaal aan onze club. Maar dat ziekelijke gedrag om de feiten te negeren en te doen alsof de geuite kritiek onzin of onterecht is gaat te ver.

Loyaal zijn we allemaal geweest tijdens de revolutie. De gedane beloften mogen, Nee moeten zij op afgerekend kunnen en mogen worden.

Kapitaal op het veld en overwinteren in de CL om te beginnen!

Niets wijst erop dat het aan en verkoopbeleid hierop afgestemd is. En van der Hoorn is echt
Wel een breedte versterking voor de toekomst. En niets meer.

Overmars komt gewoon tekort aan de onderhandelingstafel. Kortom is hij ongeschikt net als David Endt ;-)

Of worden/ werden wij allemaal voorgelogen !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Stanley --
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 14:19   quote  deeplink  
pas op hoor stan! Remco is natuurlijk wel degene die alles weet van ajax man!hij is ook een van de weinigen die vaak precies alle ins en outs weet.ook zit hij vaak bij de onderhandelingen en contract verlengingen geloof ik......ik heb zelfs ergens horen vallen dat Mark en Frank Remco vaak vooraf informatie vragen over hoe ze het moeten gaan doen met opstellingen en met aankopen etc.....
maar van dat irri ben ik met je eens ouwe..;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 september 2013 - 14:28   quote  deeplink  
Misschien is ajax een buffer aan het opbouwen om

1, binnen niet al te lange tijd van de beurs te gaan en
2, te zorgen dat ze ook nog een financieel buffertje hebben, voor als ze van de beurs af zijn, zodat ze iig nog wel iets kunnen halen aan spelers.

Overigens blijf ik er bij dat het geen toeval is dat we 3x op rij kampioen zijn geworden. Dat kan en mag je niet terug laten valen op het feit dat de tegenstanders zoveel punten hebben laten liggen in de 2e seizoenshelft. Wij hebben namelijk in de eerste seizoenshelft ook punten laten liggen, maar hebben een heel constante 2e seizoenshelft gespeeld en dat kun je van de andere clubs dus niet zeggen.

Wij, ajax dus, hebben dus het meest constant gepresteerd en zijn dus gewoon 3x achter elkaar TERECHT kampioen geworden.

Simpel as that.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 14:09 schreef Stanley het volgende:
Remco, jonge. ... wat ben jij irritant !

Loyaliteit is okay. Maar dat zijn we allemaal aan onze club. Maar dat ziekelijke gedrag om de feiten te negeren en te doen alsof de geuite kritiek onzin of onterecht is gaat te ver.

Loyaal zijn we allemaal geweest tijdens de revolutie. De gedane beloften mogen, Nee moeten zij op afgerekend kunnen en mogen worden.

Kapitaal op het veld en overwinteren in de CL om te beginnen!

Niets wijst erop dat het aan en verkoopbeleid hierop afgestemd is. En van der Hoorn is echt
Wel een breedte versterking voor de toekomst. En niets meer.

Overmars komt gewoon tekort aan de onderhandelingstafel. Kortom is hij ongeschikt net als David Endt ;-)

Of worden/ werden wij allemaal voorgelogen !
Ik ben het woord voor woord helemaal met je eens, Stanley.
Was het niet Frank de Boer zelf, die stelde dat de doelstellingen voor het huidige seizoen zijn: meestrijden voor het kampioenschap en overwinteren in de Champions League? Dan moet je daar uiteraard op anticiperen met de juiste spelers op de juiste plaats. En dat ontbreekt op dit moment bij Ajax. Helaas. Maar gelukkig... we hebben HEEL VEEL euro's op de bank staan...
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 14:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het woord voor woord helemaal met je eens, Stanley.
Was het niet Frank de Boer zelf, die stelde dat de doelstellingen voor het huidige seizoen zijn: meestrijden voor het kampioenschap en overwinteren in de Champions League? Dan moet je daar uiteraard op anticiperen met de juiste spelers op de juiste plaats. En dat ontbreekt op dit moment bij Ajax. Helaas. Maar gelukkig... we hebben HEEL VEEL euro's op de bank staan...
hahahahaha woord voor woord....kwartje is gevallen.....ik ben het ook woord voor woord eens.....
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 september 2013 - 14:36   quote  deeplink  
Hahaha. Is goed, man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax was net te laat voor Elia

0.0069558