BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax was net te laat voor Elia

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 03 september 2013 - 01:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax was net te laat voor Elia (Ajax Showtime)

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

je vergeet slimmer! ;)
Expres niet.....dan zou ik liegen.....is tegen mijn principes
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik zit liever achter m'n computertje dan op de bahama's. Zou me de pleuris vervelen als dat langer dan 2 weken zou duren.
Oke, achter je PC op de bahama's dan??

Maar is thomas er echt niet meer bij dan?? Dacht dat ie achter de schermen nog wel wat deed..
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ben ik mee gestopt.....hij is groter dan mij......en eigenwijzer
Ben benieuwd wanneer dit weer gebeurt, zal je het helpen herinneren..
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

je vergeet slimmer! ;)
Zegt dat wat over jou of over Nenam??
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 03 september 2013 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, achter je PC op de bahama's dan??

Maar is thomas er echt niet meer bij dan?? Dacht dat ie achter de schermen nog wel wat deed..
Jawel, die is er nog gewoon en leest/verwerkt de gemelde posts nog enzo, alleen hij post of PM'd weinig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben benieuwd wanneer dit weer gebeurt, zal je het helpen herinneren..
Weet niet of het je opgevallen is......ik ben wat tammer de laatste tijd......alleen jou wil ik nog wel eens dishen......kan ook niet stoppen met roken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Nenam_tiL --
Stanley
 Stanley - dinsdag 03 september 2013 - 15:58   quote  deeplink  
Remco, je begrijpt het blijkbaar niet. Het gaat hier niet over meningen. Maar over keiharde feiten.
Natuurlijk mag jij een afwijkende mening hebben, al is die ook vaak irritant ;-)

Jij mag naar de gespleten tong van Overmars luisteren, wij gaan af op de feiten en die spreken helaas voor zichzelf.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Jawel, die is er nog gewoon en leest/verwerkt de gemelde posts nog enzo, alleen hij post of PM'd weinig.
Ik kan me niet herinneren nog een post van hem gezien te hebben ergens.. Maar dan had ik dat dus wel goed begrepen.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:58 schreef Stanley het volgende:
Remco, je begrijpt het blijkbaar niet. Het gaat hier niet over meningen. Maar over keiharde feiten.
Natuurlijk mag jij een afwijkende mening hebben, al is die ook vaak irritant ;-)

Jij mag naar de gespleten tong van Overmars luisteren, wij gaan af op de feiten en die spreken helaas voor zichzelf.
Ik zie toch echt andere feiten. Namelijk dat er voor iedere vertrokken basisspeler snel en adequaat een vervanger is gehaald..
Stanley
 Stanley - dinsdag 03 september 2013 - 16:48   quote  deeplink  
I rest my case ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 16:51   quote  deeplink  
Zijn gewoon feiten hoor Stanley. Of heb ik gedroomd dat Duarte is gehaald??? En vd Hoorn is gehaald??
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 september 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:51 schreef remco k het volgende:
Zijn gewoon feiten hoor Stanley. Of heb ik gedroomd dat Duarte is gehaald??? En vd Hoorn is gehaald??
Van der Hoorn en Duarte ben benieuwd!
Buitenspeler hadden ze wel moeten halen na vertrek Babel en Boerrigter.
Zoals jezelf hebt kunnen zien waren ze gewoon te laat! Of heb ik iets gemist en
hebben we wel een nieuwe buitenspeler aangetrokken?
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 17:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van der Hoorn en Duarte ben benieuwd!
Zoals jezelf hebt kunnen zien waren ze gewoon te laat! Of heb ik iets gemist en
hebben we wel een nieuwe buitenspeler aangetrokken?
Bojan..
Eide
 Eide - dinsdag 03 september 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 17:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

[...]
Of heb ik iets gemist en hebben we wel een nieuwe buitenspeler aangetrokken?
Daar is Bojan natuurlijk voor aangetrokken. Op zich heeft Ajax in de breedte voldoende buitenspelers. Fischer, Bojan, De Sa, Meleg, Andersen even uit m'n hoofd.

Kwalitatief zouden Bojan en Fischer ook goed genoeg moeten zijn waardoor Andersen en Meleg in de luwte kunnen groeien als opvolger... Ik zie het mislukken van het aantrekken van een buitenspeler wel als een gemiste kans maar niet omdat Ajax spelers tekort komt. Het was gewoon mooi geweest als er iemand was gekomen die al een tijdje actief is op het hoogste niveau. Dat mist Ajax nu.

Verder wat ik hier schreef, talent zat, maar wanneer komt het er uit?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 september 2013 - 21:54   quote  deeplink  
Ajax was net te laat voor Elia, Ajax was net te laat voor Narsingh, Ajax was net te laat voor ...... Het lijkt wel of de story zich elke transferperiode herhaalt. Misschien eens direct toeslaan en niet wachten tot een ander gaat meestrijden of je de laatste dag nog een aankoop wilt doen.
riveco
 riveco - dinsdag 03 september 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 14:28 schreef Ronald 1960 het volgende:
Misschien is ajax een buffer aan het opbouwen om

1, binnen niet al te lange tijd van de beurs te gaan en
2, te zorgen dat ze ook nog een financieel buffertje hebben, voor als ze van de beurs af zijn, zodat ze iig nog wel iets kunnen halen aan spelers.

Overigens blijf ik er bij dat het geen toeval is dat we 3x op rij kampioen zijn geworden. Dat kan en mag je niet terug laten valen op het feit dat de tegenstanders zoveel punten hebben laten liggen in de 2e seizoenshelft. Wij hebben namelijk in de eerste seizoenshelft ook punten laten liggen, maar hebben een heel constante 2e seizoenshelft gespeeld en dat kun je van de andere clubs dus niet zeggen.

Wij, ajax dus, hebben dus het meest constant gepresteerd en zijn dus gewoon 3x achter elkaar TERECHT kampioen geworden.

Simpel as that.
En dan telt de eerste helft niet meer mee??????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 11:59 schreef Pietje het volgende:
"Bild" en "AD" meldden allebei, onafhankelijk van elkaar, dat het ook een kwestie van geld was. Volgens Bild is er wel degelijk contact geweest tussen Ajax en Werder. Werder wilde 4 miljoen euro hebben, Ajax wilde huren met een optie tot koop. Die 4 miljoen kon volgens Bild (en mij) onmogelijk een bezwaar zijn, financieel gezien, bedoel ik. Ik beschuldig de onderhandelaar(s) van Ajax (Marc Overmars) van amateurisme in dit specifieke geval. Een dramatische ontwikkeling. En natuurlijk zeg ik niet dat met het aantrekken van Elia (of John) de problemen zouden zijn opgelost, maar met een snelle en behendige vleugelspits erbij, was de oplossing wel dichterbij. Ajax wilde kennelijk niet echt, zij geilen vooral op erg veel geld op de spaarbank hebben. Ook de Volkskrant betitelt Ajax vandaag als "amateurs" en bombardeerde Ajax tot grootste sportieve verliezers van deze transferperiode. Godverdomme !!!
Amateurs zijn het pietje...de bankrekening is belangrijker....Elia voor 4 miljoen is een koopje...altijd moeten halen....gelukkig hebben we Sana HAHAHA...stel dat we 3e of 4e worden in de eredivisie met 75 miljoen op de rekening...dan wordt er geen verwijt gelegd bij de Boer maar zeer zeker wel bij het bestuur...koffers zullen dan gepakt worden....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Achter het net vissen, daar is Ajax erg goed in. Daar hebben ze een abonnement op. Wat is nou 4 miljoen voor een buitenspeler? Elia zou perfect bij Ajax passen. Maar nee, hoor... het moest weer (bijna) gratis zijn... Misschien heeft Tobias Sana nog een goedkoop broertje... Pffff Ik kan wel janken, joduh.
Pietje het is te triest voor woorden!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:22 schreef joduh het volgende:

[..]

Heb hetzelfde man...... Topclub onwaardig op deze amateuristische wijze.....
Stormvogels doet het nog beter denk ik......
En wat me helemaal steekt is die miljoenen die we hebben.... Wordt seizoenkaartjes nu ook goedkoper trouwens?
hahahaaha geloof je het zelf...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:34 schreef joduh het volgende:
Ik had er vrede mee gehad als ze eind van de competitie hadden gezegt; we hebben niemand nodig .... Bij vertrek van eriksen en alderwereld kunnen we dat prima opvangen! Alles geheel volgens onze strategie en plan.....
Maar? Ze proberen maher..... Gaat mis..... Ze proberen ander.... Gaat mis... Om 5 voor 12 proberen ze nog uit nood in godsnaam nog Elia te halen en gaat ook mis......
Hier ben ik zwaar ziek van.....
AMATEURS!!! Twente haalt Mokhtar binnen een paar dagen...kondigen dat niet maanden aan zoals Ajax met Duarte...vindt het niet gek dat Heracles zijn prijs nog even opschroefde....SUKKELS!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 september 2013 - 22:27   quote  deeplink  
van de beurs, wie wil dat niet,
van de beurs, van de beurs, dat wil elke ajacied......

We liepen allemaal te zeiken dat ajax van de beurs zou moeten, maar nu er geld op de bank komt omdat waarschijnlijk te kunnen realiseren, gaan we nu al weer lopen zeiken dat het geld op het veld zou moeten staan?

Waarom zou JC hier nog niet over gevallen zijn denk je?

Heb lekker vertrouwen in het TH en de directie. Alles komt goed, er zijn pas 5 wedstrijden gespeeld en elke club heeft al punten verspeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2013 door Ronald 1960 --
riveco
 riveco - dinsdag 03 september 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 14:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het woord voor woord helemaal met je eens, Stanley.
Was het niet Frank de Boer zelf, die stelde dat de doelstellingen voor het huidige seizoen zijn: meestrijden voor het kampioenschap en overwinteren in de Champions League? Dan moet je daar uiteraard op anticiperen met de juiste spelers op de juiste plaats. En dat ontbreekt op dit moment bij Ajax. Helaas. Maar gelukkig... we hebben HEEL VEEL euro's op de bank staan...
Nou ik wil wel even in de trant van deze forum reageren, als ze Elia hadden gekocht en hij zich buiten de groep stelden had je dus 4 miljoen weggegooid. Daarom wilde ze hem huren met optie tot koop, is toch niets mis mee?
Maar jullie willen alleen grote namen zien, en kom eens uit die droom, want een 2e Laudrup komt echt niet naar AJAX. En een goede speler van Heerenveen, Utrecht of van de reserve bank van een buitenlandse club maken Ajax ook geen kampioen.
Dus hou op met dat achterlijke gezwam over de tegenstander die punten heeft laten liggen, Ajax heeft het in het begin van het seizoen gedaan en als ze daarna van de grote clubs winnen zullen ze toch ook wel de sterkste geweest zijn.
Iedereen wil eigen jeugd zien, en jullie kunnen alleen maar ouwehoeren over grote namen die moesten komen. (zodat eigen jeugd alleen maar net als bij PSV weg rot )
Nu spelen ze daar even aardig en is AJAX opeens niks, maar als daar de druk heerst die er bij AJAX heerst dan is het ook over met de gein.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 17:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar is Bojan natuurlijk voor aangetrokken. Op zich heeft Ajax in de breedte voldoende buitenspelers. Fischer, Bojan, De Sa, Meleg, Andersen even uit m'n hoofd.

Kwalitatief zouden Bojan en Fischer ook goed genoeg moeten zijn waardoor Andersen en Meleg in de luwte kunnen groeien als opvolger... Ik zie het mislukken van het aantrekken van een buitenspeler wel als een gemiste kans maar niet omdat Ajax spelers tekort komt. Het was gewoon mooi geweest als er iemand was gekomen die al een tijdje actief is op het hoogste niveau. Dat mist Ajax nu.

Verder wat ik hier schreef, talent zat, maar wanneer komt het er uit?
Inderdaad Eide wanneer gat ons talent zich uitbetalen....mijn vraag is... worden onze talenten beter onder deze technische staf??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad Eide wanneer gat ons talent zich uitbetalen....mijn vraag is... worden onze talenten beter onder deze technische staf??
Ja....de talenten wel.....en van al de namen die hier voorbij komen zie ik 2 echte talenten....de rest is potentiëel talent
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 03 september 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 12:22 schreef joduh het volgende:

[..]

Heb hetzelfde man...... Topclub onwaardig op deze amateuristische wijze.....
Stormvogels doet het nog beter denk ik......
En wat me helemaal steekt is die miljoenen die we hebben.... Wordt seizoenkaartjes nu ook goedkoper trouwens?
De passepartouts wel en niet te weinig ook. Scheelt minimaal 30 euro geloof ik. Dat scheelt ajax dus flink wat inkomsten.
Voor wat betreft Elia geef ik Overmars groot gelijk dat hij eerst wilde huren. Elia heeft de afgelopen 4 jaar in totaal 80 wedstrijden gespeeld. Dat is op z'n zachtst gezegd niet zo heel veel voor iemand met zijn kwaliteiten.

Dus prima dat Ajax Elia wilde halen onder de voorwaarde om eerst even te zien of het verantwoord is om hem te kopen. Neem je dus weinig risico mee. Risico van 4 miljoen is in dit geval gewoon te groot. Ook al staat er 180 miljoen op de bank.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 september 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:27 schreef Ronald 1960 het volgende:
van de beurs, wie wil dat niet,
van de beurs, van de beurs, dat wil elke ajacied......

We liepen allemaal te zeiken dat ajax van de beurs zou moeten, maar nu er geld op de bank komt omdat waarschijnlijk te kunnen realiseren, gaan we nu al weer lopen zeiken dat het geld op het veld zou moeten staan?

Waarom zou JC hier nog niet over gevallen zijn denk je?

Geef je mening maar, dat mag, doe ik ook
Graag, en zo snel mogelijk! Maar velen begrijpen niet wat de beurs te maken heeft met het niet kopen van nieuwe spelers. Heel simpel, dat geld heb je nodig om de aandelen af te kopen.
riveco
 riveco - dinsdag 03 september 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik neem aan dat je je eigen graag hoort lullen, want deze vraag kan niet serieus zijn.
Talent Eriksen is door jullie onmisbaar verklaard, Talent Alderweireld is door jullie onmisbaar verklaard. Siem de Jong, nu door iedereen geprezen, was hier vorig jaar of dat jaar er voor ook al uitgekotst. Verder is Blind 4x zo goed als dat hij in het begin was en is Talent Boilesen dacht ik ook wel op de goede weg. En ook als je niet ziet dat Hoesen beter is geworden ben je volgens mijn blind of heb je totaal geen verstand van voetbal.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:42 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je je eigen graag hoort lullen, want deze vraag kan niet serieus zijn.
Talent Eriksen is door jullie onmisbaar verklaard, Talent Alderweireld is door jullie onmisbaar verklaard. Siem de Jong, nu door iedereen geprezen, was hier vorig jaar of dat jaar er voor ook al uitgekotst. Verder is Blind 4x zo goed als dat hij in het begin was en is Talent Boilesen dacht ik ook wel op de goede weg. En ook als je niet ziet dat Hoesen beter is geworden ben je volgens mijn blind of heb je totaal geen verstand van voetbal.
Tis maar wat je als talent ziet....Eriksen was een talent....de rest niet,dat zijn potentieele talenten......is een ander verhaal.
Op dit moment heeft Ajax 2 talenten.....maar dat is mijn mening
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Amateurs zijn het pietje...de bankrekening is belangrijker....Elia voor 4 miljoen is een koopje...altijd moeten halen....gelukkig hebben we Sana HAHAHA...stel dat we 3e of 4e worden in de eredivisie met 75 miljoen op de rekening...dan wordt er geen verwijt gelegd bij de Boer maar zeer zeker wel bij het bestuur...koffers zullen dan gepakt worden....
Dat zou pas een overdreven reactie zijn en totaal niet in lijn met de weg die is ingezet..
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zie Eriksen, de Jong Blind, Alderweireld, Vermeer, Fischer (ondanks dat ie nu in vormdip heeft) dus ja ze maken spelers wel degelijk beter. Ik vraag me alleen af waarom er geen echte aanvallers beter worden..
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tis maar wat je als talent ziet....Eriksen was een talent....de rest niet,dat zijn potentieele talenten......is een ander verhaal.
Op dit moment heeft Ajax 2 talenten.....maar dat is mijn mening
Welke twee zijn dat dan?? Ik neem aan dat je het dan over het eerste hebt, of neem je Jong Ajax ook mee??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke twee zijn dat dan?? Ik neem aan dat je het dan over het eerste hebt, of neem je Jong Ajax ook mee??
Ik geef je weer voer om te mauwen.....maar de echte talenten zijn in mijn ogen Andersen en Meleg.....de rest is hopen dat ze boven komen drijven.

Andersen en Meleg horen nu al bij de selectie en verdienen speel minuten
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik geef je weer voer om te mauwen.....maar de echte talenten zijn in mijn ogen Andersen en Meleg.....de rest is hopen dat ze boven komen drijven.

Ik mauw nergens om hoor. Ben het met je eens, wil daar alleen Fischer echt aan toevoegen.. Staat niet zonder reden in de top 50 van grootste talenten in Europa.. Heeft een flinke vormcrisis maar dat komt wel goed.. Vind het wel meer een middenvelder..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik mauw nergens om hoor. Ben het met je eens, wil daar alleen Fischer echt aan toevoegen.. Staat niet zonder reden in de top 50 van grootste talenten in Europa.. Heeft een flinke vormcrisis maar dat komt wel goed.. Vind het wel meer een middenvelder..
Eens Remco....maar Fischer stond er al,geweldige speler
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eens Remco....maar Fischer stond er al,geweldige speler
Oke, je had het over spelers die er nog aan moeten komen. Was me niet helemaal duidelijk...

Gister Jong Ajax gezien?? Zo ja, wat vind je van die Lobotka en Bazoer??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, je had het over spelers die er nog aan moeten komen. Was me niet helemaal duidelijk...

Gister Jong Ajax gezien?? Zo ja, wat vind je van die Lobotka en Bazoer??
Sorry niet gezien....klein stukkie Meleg.....maar Andersen tegen ik dacht Telstar....pffff
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 23:26   quote  deeplink  
Was inderdaad heel goed, speelde ook al goed toen is inviel voor Bojan, zijn balbehandeling is om van te smullen..

Maar die twee die ik erbij opnoemde Lobotka en Bazoer waren gister ook weer echt heel erg goed.. Die kun je rustig bij het rijtje talenten noemen die jij net opsomt, nog wel wat minder ver dan Andersen, maar dat is niet zo erg.. Let er maar eens op als je de kans krijgt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:27 schreef riveco het volgende:

[..]

Nou ik wil wel even in de trant van deze forum reageren, als ze Elia hadden gekocht en hij zich buiten de groep stelden had je dus 4 miljoen weggegooid. Daarom wilde ze hem huren met optie tot koop, is toch niets mis mee?
Maar jullie willen alleen grote namen zien, en kom eens uit die droom, want een 2e Laudrup komt echt niet naar AJAX. En een goede speler van Heerenveen, Utrecht of van de reserve bank van een buitenlandse club maken Ajax ook geen kampioen.
Dus hou op met dat achterlijke gezwam over de tegenstander die punten heeft laten liggen, Ajax heeft het in het begin van het seizoen gedaan en als ze daarna van de grote clubs winnen zullen ze toch ook wel de sterkste geweest zijn.
Iedereen wil eigen jeugd zien, en jullie kunnen alleen maar ouwehoeren over grote namen die moesten komen. (zodat eigen jeugd alleen maar net als bij PSV weg rot )
Nu spelen ze daar even aardig en is AJAX opeens niks, maar als daar de druk heerst die er bij AJAX heerst dan is het ook over met de gein.
75-4= 71 miljoen....o wat erg...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou pas een overdreven reactie zijn en totaal niet in lijn met de weg die is ingezet..
Is niet overdreven is reeel met 75 miljoen op de bankrekening....stel dat we na de groepsfase uit de C.L. en E.L. liggen....dan missen we echt miljoenen...ik vind dat we hoog spel spelen...
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is niet overdreven is reeel met 75 miljoen op de bankrekening....stel dat we na de groepsfase uit de C.L. en E.L. liggen....dan missen we echt miljoenen...ik vind dat we hoog spel spelen...
We hebben geen 75 miljoen op de bank, hooguit 40. Geld van transfers van dit jaar wat nog moet binnekomen en de inkomsten die we gaan genereren in de CL zijn hierin al meegenomen, in het verhaal wordt ook gesproken over aan het eind van dit seizoen.
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:27 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik hoef pertinent geen grote namen te zien bij Ajax. Heb ik dat ergens geschreven? Dacht het niet, dus. Ik vind echter wel, dat je alle posities goed afgedekt moet hebben. En laten we wel wezen, de vleugels, in aanvallende zin, zijn bij Ajax ZEER matig bezet. Dat heeft Frank de Boer nota bene zelf laten weten. Dus heeft hij daar Bojan en Fischer "maar" neergezet, die pertinent geen vleugelspitsen zijn. Nog een nadeel van zwak bezette vleugels in de aanval is, dat Sightorssón nauwelijks fatsoenlijke ballen krijgt. Bojan en Fischer trekken naar binnen, bijna constant, waardoor het in het centrum overvol raakt. Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoef pertinent geen grote namen te zien bij Ajax. Heb ik dat ergens geschreven? Dacht het niet, dus. Ik vind echter wel, dat je alle posities goed afgedekt moet hebben. En laten we wel wezen, de vleugels, in aanvallende zin, zijn bij Ajax ZEER matig bezet. Dat heeft Frank de Boer nota bene zelf laten weten. Dus heeft hij daar Bojan en Fischer "maar" neergezet, die pertinent geen vleugelspitsen zijn. Nog een nadeel van zwak bezette vleugels in de aanval is, dat Sightorssón nauwelijks fatsoenlijke ballen krijgt. Bojan en Fischer trekken naar binnen, bijna constant, waardoor het in het centrum overvol raakt. Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken.
Toch is het wel raar dat Fischer door de Boer helemaal niet meer als eventuele middenvelder genoemd wordt.. Zou die misschien zijn kansen een beetje verspeeld hebben, afgelopen week ook al gepasseerd..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie Eriksen, de Jong Blind, Alderweireld, Vermeer, Fischer (ondanks dat ie nu in vormdip heeft) dus ja ze maken spelers wel degelijk beter. Ik vraag me alleen af waarom er geen echte aanvallers beter worden..
Ik hoop dat eriksen bij Tottenham echt beter wordt...is bij Ajax de laatste 3jaar niet echt gegroeid...Siem is een goede aanvoerder nu maar is ook niet echt gegroeid...Alderweireld ook niet en ik denk dat Fisher nu ook stil staat....we wachten Eriksen af...kijken of hij middels Tottenham een van de beste spelers wordt van de P.L....

Het is inderdaad vreemd dat de buitenspelers niet echt beter worden...denk zel;fs minder naar mate ze bij Ajax spelen...heeft dat met de trainingswijze van Bergkamp te maken...komt de Boer te kort?? hadden we niet beter Kluivert daar weg moeten zetten ??? Ik weet nog wel een zeer goede assistent cq veldtrainer namelijk Hemk ten Cate...schijnt dat die spelers echt beter maakt....
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik hoop dat eriksen bij Tottenham echt beter wordt...is bij Ajax de laatste 3jaar niet echt gegroeid...Siem is een goede aanvoerder nu maar is ook niet echt gegroeid...Alderweireld ook niet en ik denk dat Fisher nu ook stil staat....we wachten Eriksen af...kijken of hij middels Tottenham een van de beste spelers wordt van de P.L....

Het is inderdaad vreemd dat de buitenspelers niet echt beter worden...denk zel;fs minder naar mate ze bij Ajax spelen...heeft dat met de trainingswijze van Bergkamp te maken...komt de Boer te kort?? hadden we niet beter Kluivert daar weg moeten zetten ??? Ik weet nog wel een zeer goede assistent cq veldtrainer namelijk Hemk ten Cate...schijnt dat die spelers echt beter maakt....
Ik denk dat je dit verkeerd hebt, Die jongens waren 3 jaar geleden niet onmisbaar voor Ajax, nu wel volgens eigenlijk de meesten op het forum..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal mee eens deze 2 komen nu al een beetje boven komen drijven ondanks de weinige minuten die ze gespeeld hebben....jammer dat de boer ze niet in de basis 11 opsteld...zij zijn eerder echte buitenspelers....ze moeten de kans krijgen van de Boer...ik vind het ergens mooi om te zien dat Cocu al die jonge jongens vanaf minuut 1 laat spelen...denk dat de Boer dat ook moet doen....zet Andersen rechtsbuiten....zet Meleg linksbuiten...zet Bojan in de spits....zet Serero op de Eriksen Positie...laat Duarte starten op de Siem positie....zet Bazoer op de CVM...en zet Cillessen in de Goals....hij mag 3x wisselen als het van geen kanten loopt...waarom door blijven modderen....durf eens de Boer...ik wed dat het beter gaat als met Schone...Sigthorsson...Poulsen en Sana....
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens deze 2 komen nu al een beetje boven komen drijven ondanks de weinige minuten die ze gespeeld hebben....jammer dat de boer ze niet in de basis 11 opsteld...zij zijn eerder echte buitenspelers....ze moeten de kans krijgen van de Boer...ik vind het ergens mooi om te zien dat Cocu al die jonge jongens vanaf minuut 1 laat spelen...denk dat de Boer dat ook moet doen....zet Andersen rechtsbuiten....zet Meleg linksbuiten...zet Bojan in de spits....zet Serero op de Eriksen Positie...laat Duarte starten op de Siem positie....zet Bazoer op de CVM...en zet Cillessen in de Goals....hij mag 3x wisselen als het van geen kanten loopt...waarom door blijven modderen....durf eens de Boer...ik wed dat het beter gaat als met Schone...Sigthorsson...Poulsen en Sana....
Mag je al wel zoveel verwachten van die jongens?? Of moet je juist dan wel je doelstellingen bijstellen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Niet helemaal ouwe, neem Lobotka en Bazoer ook maar mee dan. Lobotka gaat zeker een grote worden. Bazoer is jong en kan nog erg groeien.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet helemaal ouwe, neem Lobotka en Bazoer ook maar mee dan. Lobotka gaat zeker een grote worden. Bazoer is jong en kan nog erg groeien.
Helemaal mee eens..
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:27 schreef joduh het volgende:

[..]

+3333
Hé joduh, niet overdrijven, man. Whahahahaha
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch is het wel raar dat Fischer door de Boer helemaal niet meer als eventuele middenvelder genoemd wordt.. Zou die misschien zijn kansen een beetje verspeeld hebben, afgelopen week ook al gepasseerd..
Dat zo best wel eens kunnen, Remco. Ik vond de start van Viktor beslist veelbelovend, maar hij is inmiddels ver weggezakt. Met als uiteindelijke gevolg, dat hij tegen Groningen zelfs helemaal gepasseerd werd. Ik zie hem toch echt meer als een "10" dan als linkerspits.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax was net te laat voor Elia

0.0071048