BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax was net te laat voor Elia

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 03 september 2013 - 01:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax was net te laat voor Elia (Ajax Showtime)

remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zo best wel eens kunnen, Remco. Ik vond de start van Viktor beslist veelbelovend, maar hij is inmiddels ver weggezakt. Met als uiteindelijke gevolg, dat hij tegen Groningen zelfs helemaal gepasseerd werd. Ik zie hem toch echt meer als een "10" dan als linkerspits.
Ik ook, ik begrijp de Boer wel wat ie wil met die naar binnen trekkende buitenspelers, maar als iets al heel lang niet lukt, moet er dan juist op de vleugels niet iets anders gebeuren?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit verkeerd hebt, Die jongens waren 3 jaar geleden niet onmisbaar voor Ajax, nu wel volgens eigenlijk de meesten op het forum..
Ze speelden toen geen haar minder als nu...vanaf toen waren ze goud waard voor ons...hebben ons naast de Boer de 3 titels opgeleverd....

Ik vind dat ze nu wel misbaar zijn...want onze speelwijze is herkenbaar geworden...door spelers als Serero, Duarte en Bazoer krijgen we totaal andere spelers op ons middenveld wat zeer verrassend kan werken...de Boer moet nu gaan voor de jongere versie daardoor worden we ergens onherkenbaar...en laat de backs niet verder opstomen als het middenveld en laat die vleugelspelers Andersen en Meleg doorstomen naar de achterlijn...je zal zien dat we dan effectiever worden als in de eerste 4 wedstrijden....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag je al wel zoveel verwachten van die jongens?? Of moet je juist dan wel je doelstellingen bijstellen..
Kijk naar Psv Remco...meer hoef ik niet te zeggen lijkt me...
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ook, ik begrijp de Boer wel wat ie wil met die naar binnen trekkende buitenspelers, maar als iets al heel lang niet lukt, moet er dan juist op de vleugels niet iets anders gebeuren?
En dat bedoelde ik destijds ook: Frank de Boer is een tikkie eigenwijs. Kijk wat dat betreft ook, hoe lang hij Theo Janssen op de verkeerde plek liet staan. Datzelfde doet hij nu nadrukkelijk ook met Bojan en (in iets mindere mate) ook met Viktor Fischer.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:17   quote  deeplink  
@ Pietje..

Eigenwijs is ie zeker, dat hebben we wel met meerdere spelers gezien.. Aan de andere kant siert het hem wel.. Een speler die er nu staat heeft echt het vertrouwen van zijn coach en veel jongens hebben dat ook nodig..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:42 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je je eigen graag hoort lullen, want deze vraag kan niet serieus zijn.
Talent Eriksen is door jullie onmisbaar verklaard, Talent Alderweireld is door jullie onmisbaar verklaard. Siem de Jong, nu door iedereen geprezen, was hier vorig jaar of dat jaar er voor ook al uitgekotst. Verder is Blind 4x zo goed als dat hij in het begin was en is Talent Boilesen dacht ik ook wel op de goede weg. En ook als je niet ziet dat Hoesen beter is geworden ben je volgens mijn blind of heb je totaal geen verstand van voetbal.
Mij aanvallen met jullie ??? Heb ik ooit gezegd dat al die talenten waar jij het over heeft onmisbaar zijn bij mij...nou echt niet eerder misbaar....ik heb het over talenten die er aan komen....laat ze instromen...zet ze voor het blok...ik heb het over Bazoer, Duarte, Serero, Andersen, Meleg, en Cillessen....eerst lezen en absoluut niet over jullie schrijven ...zo te lezen kom jij hier pas....vooral zo daar gaan zou ik zeggen...
riveco
 riveco - vrijdag 06 september 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mij aanvallen met jullie ??? Heb ik ooit gezegd dat al die talenten waar jij het over heeft onmisbaar zijn bij mij...nou echt niet eerder misbaar....ik heb het over talenten die er aan komen....laat ze instromen...zet ze voor het blok...ik heb het over Bazoer, Duarte, Serero, Andersen, Meleg, en Cillessen....eerst lezen en absoluut niet over jullie schrijven ...zo te lezen kom jij hier pas....vooral zo daar gaan zou ik zeggen...
Jij kijkt nu teveel naar PSV, die alle druk is kwijt geraakt na het seizoen dat ze 1e moesten worden. Nu een heel nieuw elftal en dus geen druk, ze kunnen er alleen maar mee winnen. Vergeet één ding niet, Ajax speelt gewoon CL en nu al is er een hoop herrie omdat er niet genoeg en niet duur genoeg is ingekocht. En weet jij al te vertellen dat als ze na de winterstop niet meer in Europa spelen, dat het de fout is van het aankoopbeleid.
En Bojan komt nu nog niet uit de verf als rechtsbuiten, maar heeft daar bij Barca meerdere keren gespeeld. Laat de jonkies nu maar gewoon rustig instromen zodat ze minder druk opgelegd krijgen en zich in de luwte kunnen ontwikkelen. Natuurlijk zie jij dat anders want jij wil al wedden dat jij het beter weet. Maar kijk voor het voorbeeld maar naar Fisher, in het begin was er geen druk, speelde hij fantastisch. Nu MOET hij, omdat iedereen weet dat hij het kan, maar mijn god die jongen komt net kijken. En nog even terug te komen op Bojan, die jongen speelde bij Barca dus ook wel rechtsbuiten maar kon door de spelers om zich heen zwerven waar hij wilde. Dat werd opgevangen omdat een ander dan zijn positie overnam, maar aangezien wij Ajax zijn en geen Xavi, of andere wereld toppers hebben, kan dat dus bij ons niet en moet hij zich net als iedere nieuwe speler aanpassen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 06 september 2013 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:27 schreef Ronald 1960 het volgende:
van de beurs, wie wil dat niet,
van de beurs, van de beurs, dat wil elke ajacied......

We liepen allemaal te zeiken dat ajax van de beurs zou moeten, maar nu er geld op de bank komt omdat waarschijnlijk te kunnen realiseren, gaan we nu al weer lopen zeiken dat het geld op het veld zou moeten staan?

Waarom zou JC hier nog niet over gevallen zijn denk je?

Geef je mening maar, dat mag, doe ik ook

ik quote nu even mezelf.

Ik vind het vreemd dat er niemand op deze post heeft gereageerd (op 1 persoon na). Wel zeiken dat we spelers moeten kopen......

Heb lekker vertrouwen in het TH en de directie. Alles komt goed, er zijn pas 5 wedstrijden gespeeld en elke club heeft al punten verspeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2013 door Ronald 1960 --
riveco
 riveco - vrijdag 06 september 2013 - 10:31   quote  deeplink  
...zo te lezen kom jij hier pas....vooral zo daar gaan zou ik zeggen...

En ook dat klopt dus niet, want ik kom hier niet pas. Ik reageer alleen op dingen die nergens op slaan en op mensen die altijd negatief zijn en denken het beter te kunnen als de technische staf
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 september 2013 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Amateurs zijn het pietje...de bankrekening is belangrijker....Elia voor 4 miljoen is een koopje...altijd moeten halen....gelukkig hebben we Sana HAHAHA...stel dat we 3e of 4e worden in de eredivisie met 75 miljoen op de rekening...dan wordt er geen verwijt gelegd bij de Boer maar zeer zeker wel bij het bestuur...koffers zullen dan gepakt worden....
T' is ook maar welk nieuws je wil lezen hè hierin Zwolle was de intersse in Mokthar van Fct namelijk ook allang bekend toen de window open ging. Bij vertrek Chadli zou Mokthar gaan was al vrij snel duidelijk.

Is gewoon precies hetzelgde als met Duarte... alleen omdat het Ajax is wordt het veel groter gemaakt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2013 door NatjosFC --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 06 september 2013 - 10:58   quote  deeplink  
4 miljoen voor een speler die al jaren niet meer speelt?

Het word pas falend beleid als je hem zou gaan halen.
Bij Hsv heeft hij veel gespeeld. Bij juventus 4 wedstrijden en werder 24.
in 3 jaar maar 28 wedstrijden gespeeld.

Zet gewoon een links of rechtsbuiten van de A1 op de flanken.

Bekeek net de training van oranje.
Voorzetten oefenen met afmaak. Commentaar vond het mooie doelpunten, wat ik trouwens niet vond.
Blijkbaar is er behoefde aan buitenspelers die de achterlijn halen. Voorzet geven op de spits.
Doe dit niet met backs, te riskant met balverlies.
bully
 bully - vrijdag 06 september 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 10:31 schreef riveco het volgende:

En ook dat klopt dus niet, want ik kom hier niet pas. Ik reageer alleen op dingen die nergens op slaan en op mensen die altijd negatief zijn en denken het beter te kunnen als de technische staf
dus alleen jou mening geld?
volgens mij heeft iedereen een eigen mening.
jou mening is tot nu toe ook nog geen feit.
net als de mening van degeen volgens jou alleen maar negatief zijn.
daarom is het hier ook een voetbal forum.
remco k
 remco k - vrijdag 06 september 2013 - 13:51   quote  deeplink  
En daarom het het ook een mening toch.
bully
 bully - vrijdag 06 september 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 13:51 schreef remco k het volgende:
En daarom het het ook een mening toch.
haha precies
Robinho
 Robinho - vrijdag 06 september 2013 - 14:35   quote  deeplink  
Dan geef ik mn mening effe over Elia ;-)
Man, wat ben ik blij dat deze paniekaankoop niet is doorgegaan.
Al jaren uit vorm en ook nog es over het paard getild. Fischer, Andersen, Krkic, De Sa en Meleg kunnen het samen wel oplossen, daar hebben we die hardrijder met zn prive-kapper niet voor nodig.
bully
 bully - vrijdag 06 september 2013 - 15:41   quote  deeplink  
Elia en Ola John zag ik meer als paniek aankopen.
heb ze voordietijd niet gehoord over een vleugelspeler.
voordat Eriksen en Alderweireld werden verkocht werd er nog gezegt dat er verder niemand meer bijkwam.
maar nadat die weg waren en het in de wedstrijden wel heel duidelijk was dat we geen vleugels hadden kwamen deze twee tersprake.
en dan ook nog willen huren waar ik helemaal een tegenstander van ben.
en spelers als de Sa en Meleg zijn er nog niet klaar voor.
wat ik me afvraag wat hebben we volgent seisoen nog.
de Jong zal dan zeker wel weg gaan.
een Bojan als hij mislukt word optie tot nog een jaar niet gelicht.
wanneer hij een heel goed seisoen draait speelt hij zich weer in de kijker met risico dat hij ook weg gaat.
als Fisher een goed seisoen draait zie ik die ook nog wel vertrekken.
remco k
 remco k - vrijdag 06 september 2013 - 17:46   quote  deeplink  
Volgend seizoen zijn Meleg, Bazoer en Lobotka ook een stuk verder. Persoonlijk heel benieuwd hoe Klaassen zich gaat ontwikkelen nu hij helemaal vrij is van zijn blessure, denk dat hij de gedoodverfde opvolger zou moeten zijn??
remco k
 remco k - vrijdag 06 september 2013 - 19:06   quote  deeplink  
Ajax slaagde er, op Bojan Krkic na, niet in om de selectie van Frank de Boer van nieuwe aanvallende impulsen te voorzien. De club uit Amsterdam had belangstelling voor met name Ola John van Benfica, maar zijn komst bleek uiteindelijk niet realiseerbaar. Ook door de naam van Eljero Elia van Werder Bremen kon daarna een streep. "Het is niet gelukt. We zijn heel kieskeurig en dat vind ik ook terecht", zo stelt De Boer.
"We willen alleen spelers halen die een toegevoegde waarde hebben", vertelt De Boer via de officiële kanalen van Ajax. De regerend landskampioen dacht John bijna binnen te hebben, maar in de stadsderby tegen Sporting Portugal raakten Eduardo Salvio en Nicolás Gaitán geblesseerd. "Dat is pech, anders hadden we dicht bij een deal kunnen komen."
"Naar Elia hebben we eveneens geïnformeerd, maar dat was minder serieus", verzekert De Boer. "Het moet wel een toegevoegde waarde zijn, anders moet je kijken naar wat je in de jeugd hebt. We hebben in de jeugd Lesly de Sa en in de A1 hebben we drie of vier spelers die eraan zitten te komen."
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 06 september 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 14:35 schreef Robinho het volgende:
Dan geef ik mn mening effe over Elia ;-)
Man, wat ben ik blij dat deze paniekaankoop niet is doorgegaan.
Al jaren uit vorm en ook nog es over het paard getild. Fischer, Andersen, Krkic, De Sa en Meleg kunnen het samen wel oplossen, daar hebben we die hardrijder met zn prive-kapper niet voor nodig.
Volgens mij haal je wat doorelkaar......Drenthe was die kapper pik.....ach maakt het uit.....allebei niks
Robinho
 Robinho - zaterdag 07 september 2013 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 21:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Volgens mij haal je wat doorelkaar......Drenthe was die kapper pik.....ach maakt het uit.....allebei niks
Ow, nou ja inderdaad allebei niks.
Ajax Forum
 Ajax Forum - zaterdag 07 september 2013 - 14:44   quote  deeplink  
Naar mijn mening wordt er bij Ajax wel echt vaak achter het net gevist de laatste jaren. Ik ben helemaal voor het beleid dat er geen paniekaankopen gedaan worden en dat het salarishuis wat naar beneden is bijgesteld kan ik ook prima mee leven. Maar ik vind dat er in dit beleid de laatste jaren 2 fouten worden gemaakt.

Ten eerste wordt er steeds erg lang gewacht met het doen van aankopen. Waarom moet het toch allemaal op het laatste moment. Ze zijn op de laatste transferdag achter John en in mindere mate Elia aan gegaan. Nou Boerigter is al een poosje weg en verder zijn er geen flankspelers vertrokken. Waarom dan pas zo laat actie ondernemen? Het was toch al veel eerder duidelijk dat we op de flanken wel wat extra konden gebruiken. Nu wacht je tot de laatste dag, waardoor sowieso de prijs al hoger is. Bovendien heb je nu ook nog pech met de blessures, waardoor John niet weg mocht.

Het tweede dat er mis gaat in mijn optiek, is dat er in het beleid wordt gezegd dat je eerst je eigen jeugd de kans wilt geven en anders alleen spelers haalt die direct van toegevoegde waarde zijn. Nou even een paar namen van aankopen: Schone, vd Hoorn, Sana, Duarte, Poulsen. Allemaal spelers waarvan in ieder geval niet van te voren vast staat dat ze van toegevoegde waarde zullen zijn. Ik had liever gehad dat ze Schone, vd Hoorn en Duarte niet hadden gehaald, maar wel een keer echt de portemonnee hadden getrokken voor 1 speler die echt goed is en direct in het eerste elftal kan worden ingezet. Bijvoorbeeld een Maher of een Tadic. Nu houden ze zich niet aan het eigen beleid, want een speler als Schone of Sana houdt eigen jeugd uit de basis en voegen geen drol toe. En als je kijkt hoeveel jeugdspelers er onder de Boer nou echt zijn doorgebroken, dan valt dat eigenlijk vies tegen. Fisher en van Rhijn, thats it. Verder geen enkele jeugdspeler die gewoon eens een wedstrijd of tien de kans krijgt. Het beleid klinkt mooi en dat er niet met enorme bedragen wordt gesmeten vind ik prima. Maar volg je beleid wel op en durf wat vaker jonge gasten de kans te geven. En dan bedoel ik niet, ze 1 keer een half uur laten spelen en ze dan maanden niet meer zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2013 door Ajax Forum --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 september 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 10:31 schreef riveco het volgende:

Ik ben niet negatief....hooguit kritisch...met name de aankopen van de laatste jaren m.a.v. Moisander....ik vind het aankoopbeleid zwak...dat is mijn mening...ik heet geen "jullie"...ik val anderen ook niet aan op hun mening...laat wel op een nette manier weten dat ik het er niet mee eens ben...en dat mag...daar is het forum voor...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 september 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 10:46 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

T' is ook maar welk nieuws je wil lezen hè hierin Zwolle was de intersse in Mokthar van Fct namelijk ook allang bekend toen de window open ging. Bij vertrek Chadli zou Mokthar gaan was al vrij snel duidelijk.

Is gewoon precies hetzelgde als met Duarte... alleen omdat het Ajax is wordt het veel groter gemaakt..
Mokthar was een kwestie van dagen...geen maanden in het geval Duarte...ik zou als club zijnde niet van te voeren aankondigen wie ik ging kopen...dan drijf je de prijs alleen maar op!!
Het is wel zo dat alles wat Ajax betreft... breed uitgemeten wordt door de pers...
remco k
 remco k - zaterdag 07 september 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 15:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ben niet negatief....hooguit kritisch...met name de aankopen van de laatste jaren m.a.v. Moisander....ik vind het aankoopbeleid zwak...dat is mijn mening...ik heet geen "jullie"...ik val anderen ook niet aan op hun mening...laat wel op een nette manier weten dat ik het er niet mee eens ben...en dat mag...daar is het forum voor...
+1
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 september 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 15:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Prachtig verwoord, Jack. Grote klasse. Ik ben het volstrekt met je eens !!
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 september 2013 - 16:30   quote  deeplink  
En daar gaan we weer...
Ik hoorde Frank de Boer eergisteren nadrukkelijk zeggen, dat hij Khalid Boulahrouz (transfervrij) wil inlijven. Nogmaals, ik hoorde het FdB ZELF zeggen. Sla dan ook direct toe, zou ik zeggen. Boulahrouz, met zijn ervaring, kan erg belangrijk zijn (of worden) in onze jonge ploeg. Maar ja, wachten, nog even wachten... Ja waarop eigenlijk? Inmiddels heeft, gisteren, West Ham United (Engeland) zich bij zijn zaakwaarnemer gemeld en vandaag Olympique Marseille. Sorry, hoor, maar als je een speler echt wil hebben, dan moet je ook daadwerkelijk onmiddellijk toeslaan en niet wachten tot je (weer) te laat bent. Van die laksheid kan ik echt ziek worden. Iedereen, ook de technische mensen bij Ajax weten wat je aan deze speler hebt, dus hoef je ook niet te aarzelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 16:30 schreef Pietje het volgende:
En daar gaan we weer...
Ik hoorde Frank de Boer eergisteren nadrukkelijk zeggen, dat hij Khalid Boulahrouz (transfervrij) wil inlijven. Nogmaals, ik hoorde het FdB ZELF zeggen. Sla dan ook direct toe, zou ik zeggen. Boulahrouz, met zijn ervaring, kan erg belangrijk zijn (of worden) in onze jonge ploeg. Maar ja, wachten, nog even wachten... Ja waarop eigenlijk? Inmiddels heeft, gisteren, West Ham United (Engeland) zich bij zijn zaakwaarnemer gemeld en vandaag Olympique Marseille. Sorry, hoor, maar als je een speler echt wil hebben, dan moet je ook daadwerkelijk onmiddellijk toeslaan en niet wachten tot je (weer) te laat bent. Van die laksheid kan ik echt ziek worden. Iedereen, ook de technische mensen bij Ajax weten wat je aan deze speler hebt, dus hoef je ook niet te aarzelen.
Wat the fuck moet je met Boulahrouz......opbokken.....Stam heeft ook ervaring,en dat brengt hij nu over.
Hoop dat tie niet komt........weer zo'n overbetaalde ouwe knar.....no offence Piet ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2013 door Nenam_tiL --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 07 september 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 16:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat the fuck moet je met Boulahrouz......opbokken.....Stam heeft ook ervaring,en dat brengt hij nu over.
Hoop dat tie niet komt........weer zo'n overbetaalde ouwe knar.....no offence Piet ;-)
Ik wist niet dat Stam ook binnen het veld stond als 1 van de 11?
Vanaf de zijlijn kun je maar tot op zekere hoogte coachen, aan een ervaren veldspeler heb je veel meer naar mijn idee.

Zeker als FdB zelf zegt dat hij hem er graag bij wil hebben, wat let je dan? Heeft de Boer de afgelopen jaren niet genoeg credits verzameld om hem daarin te steunen?
Of vraagt Boulahrouz een te hoog salaris? Lijkt me niet als hij zelf zijn contract ontbonden heeft en hij dus lonkt naar een andere club. Heeft hij zelf al aangegeven wat hij van een evt overstap naar Ajax vindt?
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 september 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 16:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het gaat mij niet of hij wel of niet komen moet. Het gaat mij om de laksheid bij mijn club. Als de trainer (FdB) hem wil, hij is transfervrij, en tóch weer blijft wachten... Dat was mijn betoog.
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 september 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 17:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Vanaf de zijlijn kun je maar tot op zekere hoogte coachen, aan een ervaren veldspeler heb je veel meer naar mijn idee.

Zeker als FdB zelf zegt dat hij hem er graag bij wil hebben, wat let je dan? Heeft de Boer de afgelopen jaren niet genoeg credits verzameld om hem daarin te steunen?
Of vraagt Boulahrouz een te hoog salaris? Lijkt me niet als hij zelf zijn contract ontbonden heeft en hij dus lonkt naar een andere club. Heeft hij zelf al aangegeven wat hij van een evt overstap naar Ajax vindt?
Ik ben het met je eens, Boudewijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 17:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Niet zo bij de hand ouwe.......Boulahrouz loopt alleen maar talent in de weg,zitten niet op zo'n ouwe knar te wachten.

Verdedigend zit het wel goed.....kijk als Huntelaar zoiets zou doen.... dan zeg ik ja kom maar
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 17:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het gaat mij niet of hij wel of niet komen moet. Het gaat mij om de laksheid bij mijn club. Als de trainer (FdB) hem wil, hij is transfervrij, en tóch weer blijft wachten... Dat was mijn betoog.
Dan zal Frankie toch wel twijfelen........of Japie heeft gezegd.....een beperkte speler,wat hij ook is
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 september 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 18:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan zal Frankie toch wel twijfelen........of Japie heeft gezegd.....een beperkte speler,wat hij ook is
Dat weet ik zo net nog niet. Ik denk daarbij ook aan Ooijer destijds. Ik heb begrepen van Vertonghen, van der Wiel en Alderweireld, dat zij erg veel aan hem hebben gehad. Wellicht kan Boulahrouz dezelfde rol vervullen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 18:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet. Ik denk daarbij ook aan Ooijer destijds. Ik heb begrepen van Vertonghen, van der Wiel en Alderweireld, dat zij erg veel aan hem hebben gehad. Wellicht kan Boulahrouz dezelfde rol vervullen?
Zeker net zoals bij Feijenoord met Mathijsen.....die beurt een miljoen.....en die jonkies rennen zich een slag in de rondte.....schei toch uit Pietje..... geeft alleen maar afgunst
remco k
 remco k - zaterdag 07 september 2013 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 16:30 schreef Pietje het volgende:
En daar gaan we weer...
Maar wie zegt dat ze wachten?? Misschien heeft Overmars zich allang gemeld met een aanbod, maar heeft Boulahrouz aangegeven te willen wachten en te kijken wat zn opties zijn...

Ik zeg niet dat het zo is, maar het is wel een mogelijkheid..
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 september 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat ze wachten?? Misschien heeft Overmars zich allang gemeld met een aanbod, maar heeft Boulahrouz aangegeven te willen wachten en te kijken wat zn opties zijn...

Daar heb ik inderdaad niet aan gedacht. Dat zou inderdaad kunnen. Maar wachten, te lang wachten, past wel in de strategie van Ajax...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan kan hij sowieso opbokken.....Tis Ajax of ....oppleuren
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 september 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 21:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan kan hij sowieso opbokken.....Tis Ajax of ....oppleuren
Waarom opbokken, als de hoofdcoach, Frank de Boer, hem er wel graag bij wil hebben? Er was ook veel opositie tegen de komst van Theo Janssen en René Ooijer. Ik ben van mening, dat iedere voetballer die trots is om het mooie shirt van Ajax te dragen, een echte Ajacied is.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Het is Andre vriend....maar op die positie hebben wij een Boula niet nodig......en met dat laatste ben ik het sowieso niet eens
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 september 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:
Het is Andre vriend....maar op die positie hebben wij een Boula niet nodig......en met dat laatste ben ik het sowieso niet eens
Jezus... hoe kom ik in godsnaam aan René... je hebt helemaal gelijk....
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 september 2013 - 21:45   quote  deeplink  
Nou... als hij de verdedigers beter laat functioneren... Van mij mag hij komen, hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 21:45 schreef Pietje het volgende:
Nou... als hij de verdedigers beter laat functioneren... Van mij mag hij komen, hoor.
Oke.....ik leg me er bij neer.....maar wel met protest
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 september 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 22:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke.....ik leg me er bij neer.....maar wel met protest
Mooi! Hahaha.
Eén van mijn "charmes" is mensen overtuigen...

We zullen wel zien vriend of hij wel of niet komt. Als hij niet komt vind ik het ook goed.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 22:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mooi! Hahaha.
Eén van mijn "charmes" is mensen overtuigen...

We zullen wel zien vriend of hij wel of niet komt. Als hij niet komt vind ik het ook goed.
Hohoho...ouwe....jij hebt me niet overtuigd gap....muntje valt niet bij je,dus laat het maar zo.
Zit hier met een ADHD van 20 te discuseren ......hou het ff voor gezien
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 22:14   quote  deeplink  
Wordt gek van die gozer.....dus ik spaar je ff .......Piet.....morgen kleun ik er weer in
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 07 september 2013 - 22:18   quote  deeplink  
Hij mag van mij komen in een soort Ooijer rol. Hij kan bikkelen en heft daarbij ook de nodige ervaring voor IN het veld. Samen met Jaap Stam daarbuiten denk ik dat we hem goed kunnen gebruiken om de jonkies te ondersteunen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 07 september 2013 - 22:21   quote  deeplink  
het is een beetje rustig vanavond op het forum.........
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 22:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hij mag van mij komen in een soort Ooijer rol. Hij kan bikkelen en heft daarbij ook de nodige ervaring voor IN het veld. Samen met Jaap Stam daarbuiten denk ik dat we hem goed kunnen gebruiken om de jonkies te ondersteunen.
Oke...jij en Pietje....kan ik niet tegen op
Ik hou mijn bek wel ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 07 september 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke...jij en Pietje....kan ik niet tegen op
Ik hou mijn bek wel ;-)
Hoeft niet hoor, wordt het helemaal zo stil hier. lijkt al wel een stilte centrum hier...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 september 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 22:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor, wordt het helemaal zo stil hier. lijkt al wel een stilte centrum hier...
Dan gaan we nu bidden.....lieve heer...Ajax is onze god,dat is die gozer in het grote huis in de straat van u.....hij heeft altijd zo'n wit rood shirt aan.....hij woont in dat grote huis omdat hij zoveel bereikt heeft......mischien mag u zijn huis schoon houden....en mocht u hem spreken,heb het dan even over de CL......namens ons....de supporters.....Amen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax was net te laat voor Elia

0.0213761