|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax was net te laat voor Elia (Ajax Showtime)
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
eigenlijk klopt de topic titel niet, zou eigenlijk "Ajax was niet te laat voor Elia" moeten zijn |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 22:18 schreef Ronald 1960 het volgende:Hij mag van mij komen in een soort Ooijer rol. Hij kan bikkelen en heft daarbij ook de nodige ervaring voor IN het veld. Samen met Jaap Stam daarbuiten denk ik dat we hem goed kunnen gebruiken om de jonkies te ondersteunen. Zo denk ik er precies ook over, Ronald. Alles in het belang van Ajax! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel weer goed gaat komen met alle jonkies dit seizoen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ronald spoort niet....plus 1 voor mij.....en jij allang niet ouwe plus 2....opbokken met die mocro Hier mee moeten jullie het doen.....mafkezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
De klok slaat 12.......ik heb gelijk........pfffffffff Kut net te laat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In mijn optiek is iedere goede voetballer die binnen Ajax past welkom.. Sterker nog, iedereen die positief kan bijdragen aan het elftal is welkom..
Alleen moet Ajax wel spelers blijven opleiden/ halen die bij Ajax passen. Persoonlijk vond ik een type Theo Janssen dat dus niet doen.. Een hele goede voetballer maar niet voor Ajax.
Hetzelfde zou zijn dat CR7 bij Barca zou voetballen, past ook niet..
Of Bouhlahouz echt bij Ajax past??? Ik betwijfel het, toch niet echt gespeeld bij clubs die echt wilden voetballen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 16:30 schreef Pietje het volgende:En daar gaan we weer... Ik hoorde Frank de Boer eergisteren nadrukkelijk zeggen, dat hij Khalid Boulahrouz (transfervrij) wil inlijven. Nogmaals, ik hoorde het FdB ZELF zeggen. Sla dan ook direct toe, zou ik zeggen. Boulahrouz, met zijn ervaring, kan erg belangrijk zijn (of worden) in onze jonge ploeg. Maar ja, wachten, nog even wachten... Ja waarop eigenlijk? Inmiddels heeft, gisteren, West Ham United (Engeland) zich bij zijn zaakwaarnemer gemeld en vandaag Olympique Marseille. Sorry, hoor, maar als je een speler echt wil hebben, dan moet je ook daadwerkelijk onmiddellijk toeslaan en niet wachten tot je (weer) te laat bent. Van die laksheid kan ik echt ziek worden. Iedereen, ook de technische mensen bij Ajax weten wat je aan deze speler hebt, dus hoef je ook niet te aarzelen. Is dat zo wil Frank Boularouz ??? Nou als ze dan niet in gesprek gaan met Boularouz bepaalt Overmars wie er komt....en dat zou ik erg triest vinden.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 17:18 schreef Pietje het volgende:[..] Het gaat mij niet of hij wel of niet komen moet. Het gaat mij om de laksheid bij mijn club. Als de trainer (FdB) hem wil, hij is transfervrij, en tóch weer blijft wachten... Dat was mijn betoog. Helemaal eens Pietje |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 18:21 schreef Pietje het volgende:[..] Dat weet ik zo net nog niet. Ik denk daarbij ook aan Ooijer destijds. Ik heb begrepen van Vertonghen, van der Wiel en Alderweireld, dat zij erg veel aan hem hebben gehad. Wellicht kan Boulahrouz dezelfde rol vervullen? Daar heb je een goed punt....en...stel dat Ajax voor staat in Nou Camp....een aanvaller er uit en een extra verdediger er bij lijkt me niet verkeerd...met name iemand die er flink de beuk in gooit.... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
vind Boulahrouz nou niet echt zo``n speler die alles op de rest overbrengt'' Ooier was een echte leider.leeftijd wil nog niet zeggen ofdat je het goed op de jeugd kan overbrengen. ik kan het mishebben hoor maar zie dat nou niet in Boulahrouz. denk ook niet dat Ajax met extra verdediger moet gaan spelen tegen Barcelona. persoonlijk vind ik dat je gewoon met lef moet gaan spelen. en de instelling van we hebben niks teverliezen. dus gewoon je eigen spel. een extra verdediger is onAjax en vertoont ook niet echt lef. wat in de hoofden van de spelers dan weer verkeert kan gaan werken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 12:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Is dat zo wil Frank Boularouz ??? Nou als ze dan niet in gesprek gaan met Boularouz bepaalt Overmars wie er komt....en dat zou ik erg triest vinden.... Ik begrijp je niet helemaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoe weet jij dat ze wachten?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 12:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Daar heb je een goed punt....en...stel dat Ajax voor staat in Nou Camp....een aanvaller er uit en een extra verdediger er bij lijkt me niet verkeerd...met name iemand die er flink de beuk in gooit.... Dat is wel het meest verstandige, hard achteruit lopen.. Juist niet, gewoon een extra aanvalller erbij zetten.. Kan Barca niet aanvallend wisselen..
Maar laten we wel zijn, Ajax gaat echt niet voor komen te staan bij Barca.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gebeurd niet vaak. Maar houd hem dan ook eens dicht. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 13:55 schreef remco k het volgende:[..] Dat is wel het meest verstandige, hard achteruit lopen.. Juist niet, gewoon een extra aanvalller erbij zetten.. Kan Barca niet aanvallend wisselen.. Maar laten we wel zijn, Ajax gaat echt niet voor komen te staan bij Barca.. Hahaha een aanvaller er bij zetten....we hebben in de eredivisie nog geen wedstrijd gewonnen uit....het is al gatenkaas....en dan wil jij er nog een extra aanvaller bijzetten tegen het grote Barcelona ??? nee zo spelen als tegen Dortmund vanuit een gesloten verdediging er snel uit komen....jammer dat we de snelle Boerrigter niet meer hebben...was echt een speler voor de counter....en die moet je ook hebben....tegen Barca lopen we achteruit...zij leggen ons het spel op...wij gaan niet domineren daar in Nou camp en dan moet je super snelle aanvallers hebben....oke jij zegt ook dat wij niet voor komen te staan...en dat klopt wij moeten er voor zorgen dat de uitslag niet te hoog wordt voor Barca dan tanken we wat meer zelfvertrouwen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt dat weten we niet...misschien dat Ajax hem al gecontacteerd heeft maar dat hij te veel aan salaris vraagt.....maar ook dat weten we niet...afwachten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 16:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt dat weten we niet...misschien dat Ajax hem al gecontacteerd heeft maar dat hij te veel aan salaris vraagt.....maar ook dat weten we niet...afwachten... Dus ook een beetje zinloos om er al mensen op te veroordelen.. Niet dat jij dat doet, maar het gebeurt wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb koppijn ouwe....en niet zo zuinig ook ;-( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Moet je wat minder zuipen ouwe. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hou je bek joh.....was je hier dan ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gewoon chronisch slaap gebrek....vroeger zat ik tot diep in de nacht op het forum.....nu word ik lichamelijk mishandelt ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 16:06 schreef remco k het volgende:[..] Dus ook een beetje zinloos om er al mensen op te veroordelen.. Niet dat jij dat doet, maar het gebeurt wel.. Je hebt gelijk maar dat komt omdat het zo verdomd stil is omtrent Ajax versus Boularouz....ergens vreemd omdat de Boer.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:Gewoon chronisch slaap gebrek....vroeger zat ik tot diep in de nacht op het forum.....nu word ik lichamelijk mishandelt ;-) Minder neuken dus. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: had ik ook vandaag pik....luchtdruk?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee man, jullie worden gewoon oud. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die had ik niet meer....die luchtdruk.....vrouwtje zat aan mijn ventieltje ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoe oud ben jij dan ....bij de handje ? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nog jong en vitaal blijkbaar. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja tegen een 17 jarige kan ik niet op...... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha bedankt voor het compliment. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb hier een jong van 20 lopen.....die claimt dat hij half Den Bosch heeft gehad.
Weet je hoe ik hem nou noem....Contador.....0,0000000000000000000000015.....zero,zero,zero enz.
Hahahahahaha gaat tie uit zijn dak |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb hier een jong van 20 lopen.....die claimt dat hij half Den Bosch heeft gehad. Weet je hoe ik hem nou noem....Contador.....0,0000000000000000000000015.....zero,zero,zero enz. Hahahahahaha gaat tie uit zijn dak Whahahahaha inderdaad. Iemand die opschept over hoeveel personen hij al heeft geneukt is meestal nog niet verder gekomen dan zijn rechter- of linkerhand. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Whahahahaha inderdaad. Iemand die opschept over hoeveel personen hij al heeft geneukt is meestal nog niet verder gekomen dan zijn rechter- of linkerhand. ;-) Ben jij zijn broertje ouwe.....;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee ouwe, want ik overdrijf nooit hoeveel meiden ik al gepakt heb. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Heb hem gelezen en beantwoord. Ga ik van de week eens rustig voor zitten. ;-) |
|
|
|