BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toch nog een top transfer bij Feyenoord!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 september 2013 - 06:59   quote  deeplink  
Martins Indi is maanden lang in de etalage gezet door Feyenoord,
maar tot een transfer is het nooit gekomen...
Toch is er heugelijk nieuws voor de Rotterdammers..
De koffiejufvrouw verruilt Feyenoord voor Manchester United..
Met de transfer zijn 100 douwe egberts punten gemoeid
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2013 - 07:24   quote  deeplink  
Hopelijk kan ze ook thee zeyten
Els
 Els - dinsdag 03 september 2013 - 07:51   quote  deeplink  
Afgelopen donderdag schopte BMI die etalage aan diggelen.
Brian
 Brian - dinsdag 03 september 2013 - 08:06   quote  deeplink  
Nu kunnen Koeman en van Geel weer gaan roepen,
dat ze blij zijn. Omdat ze de selectie bij elkaar hebben weten te houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Brian --
JanM
 JanM - dinsdag 03 september 2013 - 08:06   quote  deeplink  
Het is en blijft een dubbel gevoel: het was meer dan welkom geweest als BMI verkocht zou zijn, maar voor die 4 miljoen pond die geroepen werd kun je 'm beter houden en hopen dat 'ie (weer) echt goed gaat spelen en dan in de winter voor serieus geld verkocht kan worden. Misschien Bakkal er dan nog wel bij, maar verder helemaal niets voelt toch een beetje als een gemiste kans ...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 september 2013 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 08:06 schreef JanM het volgende:
Het is en blijft een dubbel gevoel: het was meer dan welkom geweest als BMI verkocht zou zijn, maar voor die 4 miljoen pond die geroepen werd kun je 'm beter houden en hopen dat 'ie (weer) echt goed gaat spelen en dan in de winter voor serieus geld verkocht kan worden. Misschien Bakkal er dan nog wel bij, maar verder helemaal niets voelt toch een beetje als een gemiste kans ...
Mwah, groot voordeel: om 2014 in de etalage te komen moeten ze al stinkend hard werken, laat staan het WK halen.
Kunnen we ook profijt uit halen.
JanM
 JanM - dinsdag 03 september 2013 - 08:19   quote  deeplink  
Kampioen worden en 5 basisspelers voor de wereldkampioen van 2014 leveren is uiteraard goed voor de transferwaardes van onze toppers ;-)
VVout
 VVout - dinsdag 03 september 2013 - 09:03   quote  deeplink  
Een goeie transfer of je spelers voor nix weggeven, nou dan ben ik blij dat iedereen nog bij Feyenoord gebleven is op Cissé na dan. Transfer periode gesloten voorlopig nu eerst lekker voetballen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2013 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 07:51 schreef Els het volgende:
Afgelopen donderdag schopte BMI die etalage aan diggelen.
mwah, al eerder hoor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 september 2013 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 07:51 schreef Els het volgende:
Afgelopen donderdag schopte BMI die etalage aan diggelen.
Mwah hij werd wel goedkoop in de etalage gezet hoor Els...
Vanaf eind vorig seizoen las je wekelijks dat Feyenoord een verkoop
nodig had en dan het liefst in de naam van Martins Indi..

Het was iets waar ik mij aan kapot ergende..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 10:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mwah hij werd wel goedkoop in de etalage gezet hoor Els...
Vanaf eind vorig seizoen las je wekelijks dat Feyenoord een verkoop
nodig had en dan het liefst in de naam van Martins Indi..

Het was iets waar ik mij aan kapot ergende..
Maar, volgens mij was het Feyenoord die verwachte dat hij weg wilde, omdat hij niet op links wilde spelen en zelfs eerst geen rugnummer wilde?
Niet dat Feyenoord vond dat hij weg moest?
sevillana
 sevillana - dinsdag 03 september 2013 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 06:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
Martins Indi is maanden lang in de etalage gezet door Feyenoord,
maar tot een transfer is het nooit gekomen...
Toch is er heugelijk nieuws voor de Rotterdammers..
De koffiejufvrouw verruilt Feyenoord voor Manchester United..
Met de transfer zijn 100 douwe egberts punten gemoeid
Ik heb begrepen dat er ook een andere interieurverzorg(st)er is aangetrokken.
Zo één die alle prullebakjes leegt?
dr love
 dr love - dinsdag 03 september 2013 - 11:40   quote  deeplink  
Als er van deze selectie iemand aanmerking komt voor een transfer dan is het pelle,Janmaat, de rest zwaar kut, niks waard koeman heeft gelijk deze selectieve elftal mag vreselijk blij zijn als einde van het zeisoen 5e tot 3e plaats eindigen en misschien armoedig landstitel krijgen heel het eredivisievoetbal is van zeer laag niveau wat is het verschil met de amateurs alleen de riante salarissen die grotendeels de toeschouwer en supporters voor opdraaien. Tja ander zou zeggen tikkeltje jaloersheid ja misschien wel maar gelukkig blijf ik met bijde benen op de grond.
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 03 september 2013 - 11:43   quote  deeplink  
Is er dan geen enkele Turkse of Russische club meer te vinden die we een oude DVD kunnen laten zien van Sisse? Van z'n Roda tijd? En dan een blikje met Douwe Egberts punten erbij doen? Volgens mij is de transferperiod daar nog niet afgelopen, dus ik zou zeggen: Kom op Martin, doe je best!!!

Ze mogen trouwens mijn air-miles pas wel hebben, als dat ze over de streep trekt. Misschien moeten we een inzameling houden onder Feyenoord-supporters: Lever je air-miles pas en je Albert Heijn bonuskaart in en help Sekou naar Dagestan!!! Wie doet er mee?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door michelvakkie v --
JanM
 JanM - dinsdag 03 september 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 11:40 schreef dr love het volgende:
Als er van deze selectie iemand aanmerking komt voor een transfer dan is het pelle,Janmaat, de rest zwaar kut, niks waard koeman heeft gelijk deze selectieve elftal mag vreselijk blij zijn als einde van het zeisoen 5e tot 3e plaats eindigen en misschien armoedig landstitel krijgen heel het eredivisievoetbal is van zeer laag niveau wat is het verschil met de amateurs alleen de riante salarissen die grotendeels de toeschouwer en supporters voor opdraaien. Tja ander zou zeggen tikkeltje jaloersheid ja misschien wel maar gelukkig blijf ik met bijde benen op de grond.
Misschien moet je met bEIde handen eens van het toetsenbord afblijven !?!?!?!?!?!?!?!
JanM
 JanM - dinsdag 03 september 2013 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 11:43 schreef michelvakkie v het volgende:
Is er dan geen enkele Turkse of Russische club meer te vinden die we een oude DVD kunnen laten zien van Sisse? Van z'n Roda tijd? En dan een blikje met Douwe Egberts punten erbij doen? Volgens mij is de transferperiod daar nog niet afgelopen, dus ik zou zeggen: Kom op Martin, doe je best!!!
Of gewoon tegen Kuban zeggen dat het de jongere broer is van die andere Cissé?
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 03 september 2013 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 11:40 schreef dr love het volgende:
Als er van deze selectie iemand aanmerking komt voor een transfer dan is het pelle,Janmaat, de rest zwaar kut, niks waard koeman heeft gelijk deze selectieve elftal mag vreselijk blij zijn als einde van het zeisoen 5e tot 3e plaats eindigen en misschien armoedig landstitel krijgen heel het eredivisievoetbal is van zeer laag niveau wat is het verschil met de amateurs alleen de riante salarissen die grotendeels de toeschouwer en supporters voor opdraaien. Tja ander zou zeggen tikkeltje jaloersheid ja misschien wel maar gelukkig blijf ik met bijde benen op de grond.
Zucht....
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 03 september 2013 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 11:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Of gewoon tegen Kuban zeggen dat het de jongere broer is van die andere Cissé?
Jammer genoeg lijken ze daar wel verstand van voetbal te hebben, want die ouwe Cisse stellen ze ook al niet meer op.......
van geil
 van geil - dinsdag 03 september 2013 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 11:43 schreef michelvakkie v het volgende:
Is er dan geen enkele Turkse of Russische club meer te vinden die we een oude DVD kunnen laten zien van Sisse? Van z'n Roda tijd? En dan een blikje met Douwe Egberts punten erbij doen? Volgens mij is de transferperiod daar nog niet afgelopen, dus ik zou zeggen: Kom op Martin, doe je best!!!

Ze mogen trouwens mijn air-miles pas wel hebben, als dat ze over de streep trekt. Misschien moeten we een inzameling houden onder Feyenoord-supporters: Lever je air-miles pas en je Albert Heijn bonuskaart in en help Sekou naar Dagestan!!! Wie doet er mee?
van Geel speurt marktplaats al af naar n betamax recorder
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 september 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar, volgens mij was het Feyenoord die verwachte dat hij weg wilde, omdat hij niet op links wilde spelen en zelfs eerst geen rugnummer wilde?
Niet dat Feyenoord vond dat hij weg moest?
Klopt ivm het aantrekken vorig seizoen van Mathijsen heeft hij die uitspraak gedaan..
Vervolgens is Feyenoord een hele lange campagne begonnen om hem te verkopen..
Op het laats werd het gewoon een soort van zielige vertoning.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toch nog een top transfer bij Feyenoord!!









0.0080261