BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pa de jong uit kritiek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - dinsdag 03 september 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Het cursief gedrukte gedeelte kan ik het dus alleen maar mee eens zijn, en is ook exact de reden dat ik momenteel zo fel terug reageer. Het overgrote deel hier was het er namelijk volledig mee eens wat er gebeurde..
Met dat gedeelte ben ik het ook eens.
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:38 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zoals iedereen weet geloof ik niet in de visie van Cruijff.
Afgelopen maandag lulde hij zich een slag in de rondte in de column van de Telegraaf dat het vertrek van Eriksen en Alderweireld goed past in zijn visie maar dit zal ook over 5 jaar het geval zijn. Financial fairplay of niet.

Maar...
Ajax zou er naar mijn idee slecht aan doen om nu al weer het hele beleid om te gooien. Ik geef ze nog 2 jaar en dan moet er resultaat geboekt worden in de Europese top.

En al die meelopers die eerst het helemaal geweldig vonden dat Cruijff kwam moeten nu ook gewoon stil houden want dat dit zou gebeuren (geen geld uitgeven, weinig betalen eigen spelers, duur verkopen toppers) is zeer logisch en kon iedereen zien aankomen.
Deze ingezette lijn is wat het overgrote deel van de supporters wilden dus loop nu ook niet te zeiken.

De enige vraag is of het ook daadwerkelijk over een paar jaar er toe zal leiden dat Ajax met de Europese top kan meedoen.
En DAAR geloof ik dus weer niet in.
Dom gelul.... Net alsof iedereen zich overal moet in verdiepen....
Ik ken jongens die bij wijze van spreken nog niet eens tot 100 kunnen tellen maar als je een kwaad woord over Johan cruyff spreekt je kop eraf trekt.....
Die volgen een rasajacied blindelings...... Maar al die wijsneuzen (zoals jij) die denken slimmer te zijn en hun gelijk te willen halen doof te zeggen die mogen nu ook niks zeggen is regelrecht gelul ..... Triest van een moderator......
Dus als je op Rutte hebt gestemd moet je nu ook je bek houden????? Mafkees
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - dinsdag 03 september 2013 - 15:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Afgelopen maandag lulde hij zich een slag in de rondte in de column van de Telegraaf dat het vertrek van Eriksen en Alderweireld goed past in zijn visie maar dit zal ook over 5 jaar het geval zijn. Financial fairplay of niet.
En hier ben ik het volledig mee oneens. Ten eerste is dat jouw mening boudewijn en niet de waarheid. Ten tweede vind ik dat het hij juist wel een x hout snijdt met zijn column. Ik begrijp in elk geval precies wat hij bedoelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 03 september 2013 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:50 schreef joduh het volgende:
Dom gelul.... Net alsof iedereen zich overal moet in verdiepen....
Ik ken jongens die bij wijze van spreken nog niet eens tot 100 kunnen tellen maar als je een kwaad woord over Johan cruyff spreekt je kop eraf trekt.....
Daarom zijn dat ook de meelopers waar je als Ajax zijnde geen ene moer aan hebt. Die gaan zoals je zelf al zegt blindelings achter iemand staan zonder na te denken wat de gevolgen zullen zijn.
Dat soort lui is slim door Cruijff bespeeld omdat ze vaak nog de grootste mond hebben ook nog. Dat ze er nu achter komen dat het misschien toch niet is zoals ze hadden gedacht is hun eigen schuld.

quote:
Dus als je op Rutte hebt gestemd moet je nu ook je bek houden?????
Inderdaad, want ook dat kon je op voorhand aan zien komen dat ze samen met de PvdA de boel zouden verkloten.
Ik hoop alleen dat deze mensen geleerd hebben voor de volgende keer door niet meer blindelings achter de polls aan te lopen en goed na te denken wat ze willen met Nederland.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Daarom zijn dat ook de meelopers waar je als Ajax zijnde geen ene moer aan hebt. Die gaan zoals je zelf al zegt blindelings achter iemand staan zonder na te denken wat de gevolgen zullen zijn.
Dat soort lui is slim door Cruijff bespeeld omdat ze vaak nog de grootste mond hebben ook nog. Dat ze er nu achter komen dat het misschien toch niet is zoals ze hadden gedacht is hun eigen schuld.

[..]

Inderdaad, want ook dat kon je op voorhand aan zien komen dat ze samen met de PvdA de boel zouden verkloten.
Ik hoop alleen dat deze mensen geleerd hebben voor de volgende keer door niet meer blindelings achter de polls aan te lopen en goed na te denken wat ze willen met Nederland.
Dat laatste is niet correct, op het moment van stemmen wist niemand dat die twee de grootste zouden worden.
Eide
 Eide - dinsdag 03 september 2013 - 16:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

weinig betalen eigen spelers
Overigens waren de 3 grootverdieners bij Ajax wel allemaal spelers uit de opleiding (Siem de Jong, Eriksen en Alderweireld) dus dat weinig betalen van eigen spelers is ook niet helemaal waar.

Wel ben ik het in die zin hiermee eens dat je talent dat doorbreekt wel mag belonen die hun contract tijdig op te waarderen. Dan komen ze nog niet aan die 1.5 miljoen de Siem de Jong opstrijkt maar spreek je in ieder geval waardering uit.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 16:01   quote  deeplink  
En dat de twee partijen alles waar ze voor staan ( en waardoor ze de meeste stemmen haalden) overboord gooien had men ook niet kunnen weten.
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

[..]

geen ene moer aan hebt.......ok....zijn heel wat seizoenskaarten hoor?shirtjes,sjaaltjes,uitkaarten......ze zitten niet in het bestuur toch?zij hebben johan cruyff niet aangesteld?zij hebben geen geld?

vvd klalt 30 zetels terug(of zoiets) weet je hoeveel stemmen dat zijn?????? jij vastwel natuurlijk! die mogen dus allemaal niet klagen nu?
joduh
 joduh - dinsdag 03 september 2013 - 16:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

[..]

ik vind je aardig door de mand vallen met deze post trouwens...hahahha beetje autoritair gedrag boudje......
bully
 bully - dinsdag 03 september 2013 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk, dat ie misschien gewoon ontevreden is over de aangekochte spelers en dat is de selectie niet goed genoeg vind. En dat ie daarom misschien baalt dat de Jong wel heeft aangegeven te blijven??

Oja, dat is een mogelijkheid he die ik opper..
ik denk dat Siem zijn onvrede thuis ook heeft geuit.
maar zijn vader wat voorbarig alles naar buiten heeft gebracht.
en dat Siem hem daarom weer heeft terug geroepen.
het gaat ook om de rust in het team.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:43 schreef bully het volgende:

[..]

ik denk dat Siem zijn onvrede thuis ook heeft geuit.
maar zijn vader wat voorbarig alles naar buiten heeft gebracht.
en dat Siem hem daarom weer heeft terug geroepen.
het gaat ook om de rust in het team.
Zou ook een mogelijkheid zijn..

Maar zo zie je maar.

De mensen die het beleid nog positief tegemoet zien halen er niet zo veel naar uit.

En De mensen die nu alweer een ander beleid willen halen er dingen uit die een stuk erger zijn..
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 03 september 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:03 schreef joduh het volgende:
geen ene moer aan hebt.......ok....zijn heel wat seizoenskaarten hoor?shirtjes,sjaaltjes,uitkaarten......ze zitten niet in het bestuur toch?zij hebben johan cruyff niet aangesteld?zij hebben geen geld?
Ja daar heb je gelijk in, ze zorgen voor veel omzet, sfeer etc. Maar ze keren zich net zo snel weer tegen je terwijl het bestuur exact doet wat ze vooraf zeiden.

quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:00 schreef remco k het volgende:
Dat laatste is niet correct, op het moment van stemmen wist niemand dat die twee de grootste zouden worden.
Nou, voor mij was het overduidelijk dat die twee partijen zouden gaan regeren, ik dacht alleen met nog een extra partij erbij.

quote:

vvd klalt 30 zetels terug(of zoiets) weet je hoeveel stemmen dat zijn?????? jij vastwel natuurlijk! die mogen dus allemaal niet klagen nu?
Ze mogen best klagen, maar het is veel mensen hun eigen schuld dat ze achter de horde hebben aangelopen zonder over de gevolgen na te denken. En dat is gewoon HEEL KWALIJK want door niet nadenkende mensen voldoen we nu aan Europa, miljarden het land uit naar een bodemloze put terwijl iedereen(!) hier in Nederland extra moet betalen.
Diegene die weloverwogen hebben gestemd op de VVD of PvdA en dit een goede keuze vinden: geen probleem, is hun goed recht.
Maar diegene die nu vinden dat ze verkeerd gestemd hebben hoop ik oprecht dat ze de volgende keer zelf zullen nadenken. Want je kan me niet wijs maken dat ze dit niet op voorhand hebben kunnen weten (al was het maar in mindere mate bezuinigen)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 16:48   quote  deeplink  
Ik heb PVV gestemd.....dus wat schiet ik er mee op met dit gelul
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 16:50   quote  deeplink  
Als partijen niet doen wat ze tijdens de verkiezingen beloven, daar kan een kiezer toch niet veel aan doen en is het toch logisch dat ze hun onvrede uiten??
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb PVV gestemd.....dus wat schiet ik er mee op met dit gelul
Niet veel.. Uiteindelijk een verloren stem geweest..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 september 2013 - 16:52   quote  deeplink  
zucht.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet veel.. Uiteindelijk een verloren stem geweest..
Noem het maar verloren....niet stemmen is een verloren stem
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:52 schreef Ronald 1960 het volgende:
zucht.....
Moe ??
bully
 bully - dinsdag 03 september 2013 - 16:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar...
Ajax zou er naar mijn idee slecht aan doen om nu al weer het hele beleid om te gooien. Ik geef ze nog 2 jaar en dan moet er resultaat geboekt worden in de Europese top.

En al die meelopers die eerst het helemaal geweldig vonden dat Cruijff kwam moeten nu ook gewoon stil houden want dat dit zou gebeuren (geen geld uitgeven, weinig betalen eigen spelers, duur verkopen toppers) is zeer logisch en kon iedereen zien aankomen.
Deze ingezette lijn is wat het overgrote deel van de supporters wilden dus loop nu ook niet te zeiken.

De enige vraag is of het ook daadwerkelijk over een paar jaar er toe zal leiden dat Ajax met de Europese top kan meedoen.
En DAAR geloof ik dus weer niet in.
ook ik heb altijd al twijfels over het Cruif beleid gehad en nog steeds.
veel dingen zie ik nu ook terug wat ik had verwacht.
maar ieder heeft een eigen mening en mag daarop terug komen als die niet uitkomt.
ik heb twijfels over Duarte maar misschien gaat hij het wel heel goed doen.
maar dan mag ik er nooit meer wat over zeggen.
niemand ook ik niet had verwacht dat Overmars het op deze manier zou doen.
want volgens mij heeft cruif gezegt dat het kapitaal op het veld hoort testaan.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Noem het maar verloren....niet stemmen is een verloren stem
Ik bedoel uiteindelijk is het een verloren stem.. ik weet er niet alles van hoor, maar volgens mij gaan de stemmen van iedereen die niet heeft gestemd automatisch naar de grootste partij??

Dan zijn die stemmen uiteindelijk nog minder verloren stemmen dan die van de mensen op de kleindere partijen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoel uiteindelijk is het een verloren stem.. ik weet er niet alles van hoor, maar volgens mij gaan de stemmen van iedereen die niet heeft gestemd automatisch naar de grootste partij??

Dan zijn die stemmen uiteindelijk nog minder verloren stemmen dan die van de mensen op de kleindere partijen..
Dat was vroeger wel zo.....nu weet ik het niet,dacht van niet
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 16:58   quote  deeplink  
Ik hoor net dat dit niet meer het geval is, en dat alleen de blanco stemmen naar de grootste partij gaan, hiervoor moet je dus wel naar het stemhokje. Niet stemmen gaan dus inderdaad verloren..
bully
 bully - dinsdag 03 september 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou ook een mogelijkheid zijn..

Maar zo zie je maar.

De mensen die het beleid nog positief tegemoet zien halen er niet zo veel naar uit.

En De mensen die nu alweer een ander beleid willen halen er dingen uit die een stuk erger zijn..
je vergeet dat ik nooit om dit beleid heb gevraagt.
ik ben er nooit een voorstander van geweest omdat ik twijfels had lees mijn oude berichten maar.
maar merk nu dat heelveel mensen die er wel achter stonden nu ook beginnen tetwijfelen wat hun goed recht is.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - dinsdag 03 september 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Als je om een club geeft dan mag je gerust wel kritisch zijn, daar is niks mis mee.
De laatste 2 1/5 jaar heb ik Frank hele goeie dingen zien doen maar het is volgens
mij niet makkelijk om een linksbuiten en een rechtsbuiten te krijgen. Ik zou op rechts
met Ligeon proberen goede voorzet is snel kan heel goed Van Rhijn helpen. Sana heb ik nu
wel gezien.
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 september 2013 - 17:23   quote  deeplink  
Mag hij zeggen toch?? Ben het ergens wel beetje met hem eens. Ben ook teleurgesteld dat er niet wat versterkingen komen.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:59 schreef bully het volgende:

[..]

je vergeet dat ik nooit om dit beleid heb gevraagt.
ik ben er nooit een voorstander van geweest omdat ik twijfels had lees mijn oude berichten maar.
maar merk nu dat heelveel mensen die er wel achter stonden nu ook beginnen tetwijfelen wat hun goed recht is.
Dat mag en is een ieders goed recht..
hjf
 hjf - dinsdag 03 september 2013 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:04 schreef Inglourious bastard het volgende:
Heb me uberhaupt verbaasd over de reacties hier naar aanleiding van de huidige situatie. Net windhaantjes hier!;)
3x op rij kampioen, het seizoen is net begonnen, er is een duidelijk beleid nu waar, zoals de supporters al jaren vragen, er geen grote bedragen worden uitgegeven aan netniet garnituur en jongens die weer trots zijn voor ajax te mogen spelen.
Volgens mij hebben we, zeker met nog 29 speelrondes te gaan, niks te klagen.
+100
hjf
 hjf - dinsdag 03 september 2013 - 17:38   quote  deeplink  
Volgens mij reageren jullie de laatste drie jaar al erg ad hoc. Al drie jaar lang zijn het aan het begin van het seizoen jankverhalen en aan het eind van het seizoen staan we allemaal weer in de hoerastemming en zijn jullie vergeten wat jullie aan het begin van het seizoen hebben gezegd. Wees eens positief. Geef het nieuwe beleid nu eens vijf jaar de tijd en laten we dan gaan evalueren. Ik zou het veel erger gevonden hebben als Frank de Boer voor het grote geld was gegaan en dat Louis van Gaal daarvoor in de plaats zou komen. Moet er niet aandenken. Ik heb liever dat wij nu € 80 mln op de bank hebben staan met deze selectie waar veel rek inzit, dan € 80 mln schuld hebben en de kans groot is, dat wij financieel failliet zijn. Onze tijd komt zeker nog wel. Heb geduld!
riveco
 riveco - dinsdag 03 september 2013 - 18:54   quote  deeplink  
Nu ligt het opeens aan de ingeslagen weg van AJAX, maar het legt mijn toch echt bij dat we punten morsten toen Eriksen en Alderweireld nog in de basis stonden.
En omdat ze nu uit vorm zijn, is er opeens niets goed???? Net als hier boven al werd vermeld wordt er steeds gemorst in het begin en halen we het later weer in ( ook toen met Eriksen en Alderweireld ) Maar Bouwdewijn is voor van Gaal, en van die selecties voor het Nederlands elftal is zeker ook naar zijn bekkie? Het spijt me Bouwdewijn, ondanks dat je moderator bent vind ik je maar een piep onruststoker.
En ja jij mag ook een mening hebben, maar moet wel onderbouwd zijn.
Dus niet nu gaan klagen omdat er 2 stekhouders weg gaan, terwijl het verval begon voor die tijd.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 03 september 2013 - 20:01   quote  deeplink  
@riveco
Ik zeg niets over verval, alleen dat wat er nu aan de gang is een logisch gevolg is van het beleid van Cruijff waar het overgrote deel het mee eens was.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2013 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 14:57 schreef WillemS het volgende:
Laat ie man zijn mening geven, mogen wij ook, toch?? En ik ben het grotendeels met hem eens, het zal toch geen verrassing geweest zijn dat de twee sterkhouders vertrokken, er moet dan snel geanticipeerd worden en daar mis ik de doortastendheid van dit bestuur, er moet toch een lijstje klaarliggen als ie vertrekt halen we die of die en niet op de laatste dag! Ik heb het gevoel dat er helemaal niet geprobeerd is om nog spelers te halen, ja misschien als ze geld mee brachten en dan gelijk inzetbaar zijn in de CL, ik snap niets van dit beleid, spelers verhuren die nu bruikbaar waren geweest en spelers verkopen die je nu goed had kunnen gebruiken (Boerichter) nee ben ik geen fan van maar wat er nu loopt(SANA) vind ik nog dramatischer. Laten we hopen dat Frank er weer iets van gaat maken maar het zal ook bij hem een keer stokken, met dit materiaal heb je zelfs in de EL niets te zoeken en zal je ook in de Eredivisie tegen een flink aantal nederlagen oplopen, wens Frank en de rset heel veel sterkte toe, jullie zullen het nodig hebben!!!!
Klopt kerel...ik roep al maanden dat het aankoopbeleid van de technische staf waardeloos is....Siem is Ajax tegemoet gekomen om nog 1 jaar te blijven....hij weet nu hoe de selectie er uit ziet...denk dat het hem is tegen gevallen...let op die is misschien in de winterstop al weg....Siem gaat natuurlijk ook beter voetballen tussen betere spelers...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:07 schreef Inglourious bastard het volgende:
Vind het persoonlijk niet netjes dat hij over zijn zoon heen dit soort uitspraken doet.
Misschien heeft zijn zoon dit ingegeven want die weet wat er speelt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Vraag me af wat ie daar mee bedoelt, bedoelt ie het salaris van die jongens?? Of bedoelt hij de transferbedragen die men ontvangen heeft of wel/niet wil betalen??

Overigens heeft ie zijn tweet verwijderd.. Denk niet dat de Jong blij is geweest met pappa..
salaris
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2013 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:14 schreef joduh het volgende:

[..]

misschien....maar misschien zijn er om de onderhandelingstafel wel dingen geroepen en gezegt die wij hier( buiten Remco om dan) niet weten en zijn er dingen beloofd aan siem opdat hij wel bij zou tekenen en daarbij een voorbeeld zou zijn om voor de rest ook bij te tekenen of zoiets......ik weet het niet,maar als het een beetje lucht was dan zou hij het zeker niet openbaar maken.,dus volgens mij zit er echt iets niet in de haak....
Zou heel goed kunnen Joduhhhhhh
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2013 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:21 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Wat dat betreft vind ik siems reactie ook wel heel sprekend.;)
"Vaders en twitter"!
Hij vindt zijn reactie fanatiek...bij de amateurs staan vaders ook altijd zeer fanatiek hun zonen aan te moedigen...Siem vindt hem iets te fanatiek reageren maar is het er stiekum wel mee eens...dit mijn inzicht in deze...
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - dinsdag 03 september 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 20:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien heeft zijn zoon dit ingegeven want die weet wat er speelt...
Dat te denken, laat mij denken dat jij dan geen hoge pet op hebt van Siem. Volgens mij kan hij heel goed zijn eigen boontjes doppen.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - dinsdag 03 september 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 20:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij vindt zijn reactie fanatiek...bij de amateurs staan vaders ook altijd zeer fanatiek hun zonen aan te moedigen...Siem vindt hem iets te fanatiek reageren maar is het er stiekum wel mee eens...dit mijn inzicht in deze...
Maar Siem is geen c'tje meer he!;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 september 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Moe ??
Ga lekker met z'n allen op een politiek (correct) forum over politiek lullen, maar niet op ons mooie ajax-forum ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 september 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 20:01 schreef Boudewijn het volgende:
@riveco
Ik zeg niets over verval, alleen dat wat er nu aan de gang is een logisch gevolg is van het beleid van Cruijff waar het overgrote deel het mee eens was.
en nog steeds mee eens IS boud. Nee jij niet, maar jij bent dan ook niet neutraal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 september 2013 - 21:45   quote  deeplink  
Das raar, wij als forumleden mogen ongegeneerd onze mening geven over het trieste verkoop- en aankoopbeleid van Ajax maar als iemand die dichter bij het vuur zit zijn mening geeft moet hij zijn mond houden? Die man heeft gewoon 100% gelijk.
soccer
 soccer - dinsdag 03 september 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:51 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

En hier ben ik het volledig mee oneens. Ten eerste is dat jouw mening boudewijn en niet de waarheid. Ten tweede vind ik dat het hij juist wel een x hout snijdt met zijn column. Ik begrijp in elk geval precies wat hij bedoelt.
Ik vind het helemaal niet te begrijpen. JC spreekt over een band met de club. Die band wordt door de meeste voetballers echter alleen met de mond beleden. Liever op de bank in Engeland of spelen ergens in weet ik waar dan terug komen bij je oude club. Het gaat meestal om het geld. Dat zou JC toch ook moeten weten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 21:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ga lekker met z'n allen op een politiek (correct) forum over politiek lullen, maar niet op ons mooie ajax-forum ;-)
Elk onderwerp komt hier wel eens voorbij.....tis nu eenmaal zo,probeer dat ook naar het cafe te trekken,lukt niet altijd.....had dit trouwens niet verwacht van jou
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 03 september 2013 - 22:14   quote  deeplink  
Ik heb de naam Boudewijn lang niet langs zien komen hier, terwijl ik toch behoorlijk veel lees. Maar ja, de start van Ajax is niet zoals verwacht en er is direct onrust/paniek bij wat mensen. Koren op de molen van Boudewijn die alles weer kan aanpakken met de negatieve mening over Cruyff. Vind ik erg ik kinderachtig.

On: Dat meneer de Jong iets vindt, is prima en hij zal dicht bij het vuur zitten als zaakwaarnemer van Siem. Ik denk alleen dat het een beetje voorbarig en kortzichtig is. Ajax heeft al best wat pittige tegenstanders gehad itt PSV bijvoorbeeld. Het komt echt wel weer goed met Ajax. CL wordt lastig, maar als er iemand is die denkt dat we met Alderweireld en Eriksen gewoon 2e waren geworden in deze poule, adviseer ik een cursusje realiteitszin.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:14 schreef Oceanu het volgende:
Ik heb de naam Boudewijn lang niet langs zien komen hier, terwijl ik toch behoorlijk veel lees. Maar ja, de start van Ajax is niet zoals verwacht en er is direct onrust/paniek bij wat mensen. Koren op de molen van Boudewijn die alles weer kan aanpakken met de negatieve mening over Cruyff. Vind ik erg ik kinderachtig.

Feit is wel dat hij dat altijd heeft aangegeven.....dus kinderachtig is het niet.
Over een maand zie je hem niet meer want draait Ajax gewoon weer.

WZAWZDB ***
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 september 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Elk onderwerp komt hier wel eens voorbij.....tis nu eenmaal zo,probeer dat ook naar het cafe te trekken,lukt niet altijd.....had dit trouwens niet verwacht van jou
Soms moet je eens wat onverwachts doen gap, sorry ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Soms moet je eens wat onverwachts doen gap, sorry ;-)
Jij hebt bijna 2000 posts ouwe....en geloof mij die gaan niet allemaal over voetbal.....kan je zo 20 van wegstrepen......ik heb er 25000 kan je er 24980 van wegstrepen.

Types als ik zijn er altijd.....en tja die lokken wel eens wat uit.....tot ergernis van 95% van de forum leden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 september 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij hebt bijna 2000 posts ouwe....en geloof mij die gaan niet allemaal over voetbal.....kan je zo 20 van wegstrepen......ik heb er 25000 kan je er 24980 van wegstrepen.

Types als ik zijn er altijd.....en tja die lokken wel eens wat uit.....tot ergernis van 95% van de forum leden.
Ik zeg net, je soms iets onverwachts doen.....
Gisteravond schrok ze zich rot, had ze echt niet verwacht ;-)

BTW, is denk ik meer dan de helft van je posts in het café te vinden hahaha....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik zeg net, je soms iets onverwachts doen.....
Gisteravond schrok ze zich rot, had ze echt niet verwacht ;-)

BTW, is denk ik meer dan de helft van je posts in het café te vinden hahaha....
Klopt heb de balle verstand van voetbal.....en ik denk dat er wel 24000 in dat topic liggen.....en wie is ze ??
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 20:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

salaris
Als dat zo is, waar bemoeit ie zich dan mee?? Had de Jong maar beter moeten onderhandelen..

Miljoenen verdienen en dan klagen over het salaris van je zoon?? Die ook nog eens het meest verdient??
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Das raar, wij als forumleden mogen ongegeneerd onze mening geven over het trieste verkoop- en aankoopbeleid van Ajax maar als iemand die dichter bij het vuur zit zijn mening geeft moet hij zijn mond houden? Die man heeft gewoon 100% gelijk.
Volgens mij zegt er niemand dat ie zijn mond moet houden toch?? Of heb ik iets gemist.. Ik vraag me wel af wat de mening waard is van iemand die mede verantwoordelijk is voor de weg naar beneden die door de Graafschap is ingeslagen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pa de jong uit kritiek

0.0091671