BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pa de jong uit kritiek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Als dat zo is, waar bemoeit ie zich dan mee?? Had de Jong maar beter moeten onderhandelen..

Miljoenen verdienen en dan klagen over het salaris van je zoon?? Die ook nog eens het meest verdient??
Verdient zijn vader miljoenen dan ??
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Verdient zijn vader miljoenen dan ??
Hij klaagt over het salaris van zijn zoon blijkbaar, daar heeft hij zelf de onderhandelingen voor gedaan als ik het goed begrepen heb.. Vind ik het een beetje zielig hoe hij daar nu over klaagt, dan had ie maar beter moeten onderhandelen.. Ik bedoel ook de miljoenen die Siem verdient, sorry dat het wat raar overkwam..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 september 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Miljoenen verdienen en dan klagen over het salaris van je zoon??
Sorry....maar zo las ik het
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 23:23   quote  deeplink  
Zoals ik al zei, kwam inderdaad wat raar over..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 september 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zegt er niemand dat ie zijn mond moet houden toch?? Of heb ik iets gemist.. Ik vraag me wel af wat de mening waard is van iemand die mede verantwoordelijk is voor de weg naar beneden die door de Graafschap is ingeslagen..
Wat de kut heeft Ajax met De Graafschap te maken? Die beste man zal daar fouten hebben gemaakt, maar waarschijnlijk zijn er met Siem afspraken gemaakt tijdens contractonderhandelingen en zijn die nu niet nagekomen. En doormiddel van dit statement laat deze beste man daar zijn mening over uit. Dan heeft dat toch helemaal niets te maken met wat hij bij De Graafschap heeft gedaan?
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat de kut heeft Ajax met De Graafschap te maken? Die beste man zal daar fouten hebben gemaakt, maar waarschijnlijk zijn er met Siem afspraken gemaakt tijdens contractonderhandelingen en zijn die nu niet nagekomen. En doormiddel van dit statement laat deze beste man daar zijn mening over uit. Dan heeft dat toch helemaal niets te maken met wat hij bij De Graafschap heeft gedaan?
Die contract onderhandelingen zijn al weer van even terug als ik mij goed herinner..

Hij heeft commentaar op het beleid van Ajax, maar is zelf nu niet de man die kan aantonen er zelf wel verstand van te hebben, dus heeft die uitstap naar de Graafschap wel degelijk waarde, namelijk in het wel/ niet serieus nemen van zijn mening..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 september 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij klaagt over het salaris van zijn zoon blijkbaar, daar heeft hij zelf de onderhandelingen voor gedaan als ik het goed begrepen heb.. Vind ik het een beetje zielig hoe hij daar nu over klaagt, dan had ie maar beter moeten onderhandelen.. Ik bedoel ook de miljoenen die Siem verdient, sorry dat het wat raar overkwam..
En eventuele afspraken en toezeggingen? Of vergeet je die nu maar even gemakshalve. We zijn niet bij de contractonderhandelingen geweest en deze beste mijnheer wel. Dus die zal dondersgoed weten wat Ajax heeft toegezegd / beloofd. Dus dan kan ik zijn mening heel goed waarderen.

Daarnaast moet het volgens mij niet zo worden dat Ajax maar kan bepalen wat iets of iemand zegt. We leven in een democratie en daar mag eenieder zijn mening uiten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 september 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Die contract onderhandelingen zijn al weer van even terug als ik mij goed herinner..

Hij heeft commentaar op het beleid van Ajax, maar is zelf nu niet de man die kan aantonen er zelf wel verstand van te hebben, dus heeft die uitstap naar de Graafschap wel degelijk waarde, namelijk in het wel/ niet serieus nemen van zijn mening..
Ok, dus jij weet alle in en outs wat er bij De Graafschap wel of niet is gebeurd? Jij bent daarbij aanwezig geweest en kan ons dus alles vertellen?

Nee, en zolang je dat niet kunt moet je misschien ook niet alles geloven wat er in de media geroepen wordt.
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok, dus jij weet alle in en outs wat er bij De Graafschap wel of niet is gebeurd? Jij bent daarbij aanwezig geweest en kan ons dus alles vertellen?

Nee, en zolang je dat niet kunt moet je misschien ook niet alles geloven wat er in de media geroepen wordt.
Oke, hij wordt er door veel de Graafschap supporters verantwoordelijk voor gehouden, tenminste mede verantwoordelijk..

Maar goed, wij hebben vrijwel al onze informatie uit de media en vormen op basis van die informatie onze mening. Als we dat zoals jij aangeeft niet meer moeten doen, waar hebben we het forum dan nog voor?? Daarnaast, maar dat weet ik niet helemaal zeker of hij het was, zijn de gemaakte fouten daar ook toegegeven in een open gesprek met de supporters..
remco k
 remco k - dinsdag 03 september 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En eventuele afspraken en toezeggingen? Of vergeet je die nu maar even gemakshalve. We zijn niet bij de contractonderhandelingen geweest en deze beste mijnheer wel. Dus die zal dondersgoed weten wat Ajax heeft toegezegd / beloofd. Dus dan kan ik zijn mening heel goed waarderen.

Daarnaast moet het volgens mij niet zo worden dat Ajax maar kan bepalen wat iets of iemand zegt. We leven in een democratie en daar mag eenieder zijn mening uiten.
Maar wat staat er dan in zijn tweet over iets wat bij de onderhandelingen besproken zou zijn???

Hij heeft het over salaris dat te weinig zou zijn.. Misschien had ie dan wat beter zijn best moeten doen, hij heeft er uiteindelijk samen met zijn client Siem in ieder geval zelf ja tegen gezegd..

En denk je echt dat twee jaar geleden er besproken is wie de vervangers zouden worden van Eriksen en Alderweireld mochten die vertrekken?? Ik denk het niet..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 04 september 2013 - 03:03   quote  deeplink  
Natuurlijk mag iedereen zijn mening zeggen. Denk wel dat er een groot stuk emotie ten grond slag ligt om deze woorden te gaan gebruiken. Denk ook dat het gebaseerd is
op teleurstelling en gebrek aan vertrouwen. Denk dat een groot deel van de supporters dat ook deels heeft. Pas aan het eind van het seizoen kun je conclusies trekken. Als supporter moet je achter je club staan en vertrouwen hebben op een goed resultaat. Het is veel te vroeg om Ajax al af te serveren. De Boer moet accepteren wat hij nu heeft als materiaal. Dus wij als supporters moeten dat ook accepteren.
bully
 bully - woensdag 04 september 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 23:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wat staat er dan in zijn tweet over iets wat bij de onderhandelingen besproken zou zijn???

Hij heeft het over salaris dat te weinig zou zijn.. Misschien had ie dan wat beter zijn best moeten doen, hij heeft er uiteindelijk samen met zijn client Siem in ieder geval zelf ja tegen gezegd..

En denk je echt dat twee jaar geleden er besproken is wie de vervangers zouden worden van Eriksen en Alderweireld mochten die vertrekken?? Ik denk het niet..
https://pbs.twimg.com/media/BTPGM_wCIAAxLq_.jpg

staat dus niks over onderhandeling enzo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pa de jong uit kritiek

0.0081260