|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:16 schreef JOOD het volgende:[..] Volgens mij snap ik het goed hoor :) Ik vraag me alleen af of je dit zo op deze manier rechtstreeks tegen Frank de Boer moet zeggen.. De fout ligt bij de jeugdopleiding en in tweede instantie bij Overmars e.d. Begrijp me niet verkeerd, je hebt gelijk wat betreft de buitenspelers. Maar je hebt het fout over de Boer :) ben ik oneens met je. de Boer is verantwoordelijk voor het elftal, en de Boer wou Bojan voor rechtsbuiten, hij Wou Cuenca, hij wou Babel, hij wou Fischer voor die plek...
Dus hij is zelf wel degelijk verantwoordelijk voor het niet presteren van de vleugels.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:22 schreef remco k het volgende:[..] ben ik oneens met je. de Boer is verantwoordelijk voor het elftal, en de Boer wou Bojan voor rechtsbuiten, hij Wou Cuenca, hij wou Babel, hij wou Fischer voor die plek... Dus hij is zelf wel degelijk verantwoordelijk voor het niet presteren van de vleugels.. Sta te kijken van je kritiek.. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:21 schreef JOOD het volgende:[..] Klopt, maar met deze spelers gaat het niet snel beter worden lijkt me.. Twee supersnelle buitenspelers met een voorzet moeten toch te vinden zijn denk ik. Hoezo vinden....die hebben we toch al......Fischer op links....Meleg op rechts. Probleem is Frankie durft het niet aan.....er in knallen die gasten.....laat ze het maar voelen....en dan niet een 10 minuten invallen....gewoon een paar potten achter elkaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is niet de eerste keer hoor. ook afgelopen seizoen heb ik op verschillende dingen wel kritiek gehad, bijvoorbeeld Poulsen en Schone.
Toch ben ik echt fan van de Boer als trainer, maar dat neemt niet weg dat ook hij fouten maakt, net als jij en ik.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vertel....dan slaap ik lekker |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hoezo vinden....die hebben we toch al......Fischer op links....Meleg op rechts. Probleem is Frankie durft het niet aan.....er in knallen die gasten.....laat ze het maar voelen....en dan niet een 10 minuten invallen....gewoon een paar potten achter elkaar Mee eens. Vind dat ondanks dat de Boer veel eigen jeugd heeft ingepast, hij toch wel wat voorzichtig is met bepaalde talenten.. Ook een de Kamps vind ik heel erg raar dat ie verhuurd wordt, is 21 en had echt prima op de plek van Poulsen kunnen spelen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Verwacht jij nu hele lappen tekst van mij N. Gaat niet gebeuren ouwe.....tis een feit ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:28 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens. Vind dat ondanks dat de Boer veel eigen jeugd heeft ingepast, hij toch wel wat voorzichtig is met bepaalde talenten.. Ook een de Kamps vind ik heel erg raar dat ie verhuurd wordt, is 21 en had echt prima op de plek van Poulsen kunnen spelen.. Zegt misschien wel wat over Kamps want De boer ziet hem wel spelen neem ik aan.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:11 schreef JOOD het volgende:[..] De vraag is inderdaad zeer terecht. De vleugels presteren heel slecht! Maar moet je deze vraag bij Frank de Boer neerleggen? Dat is een schrijfwijze, niets meer of minder :) Een briefvorm is leuk als afwisseling hoewel de afsluitende wel volledig correct is in mijn ogen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De Boer zegt altijd gecharmeerd van hem te zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ben ook gecharmeerd van overbuurvrouw mr heb haar nog niet genaaid..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Net als Kamps .. een talent.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe weet je dat ze een talent is?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Terecht.......jij hebt je genoeg voort geplant....maak minstens de helft Ajacied en ik hou van je |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: heeft 3 kids dus slecht zal ze niet zijn.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Terecht.......jij hebt je genoeg voort geplant....maak minstens de helft Ajacied en ik hou van je Heb 1 kleine jood en is meer als zat.. die staat ook niet op de erflijst |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hey, ze kan ook voor dood op bed gaan liggen. Heb er ooit zo een gehad en die dacht echt dat ze het goed deed, daar wordt je niet vrolijk van..
En ook dan ben ik precies zoals altijd, ik zeg precies wat ik ervan vind.. She was not amused.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:47 schreef remco k het volgende:[..] hey, ze kan ook voor dood op bed gaan liggen. Heb er ooit zo een gehad en die dacht echt dat ze het goed deed, daar wordt je niet vrolijk van.. En ook dan ben ik precies zoals altijd, ik zeg precies wat ik ervan vind.. She was not amused.. 1 tip voor je.. draai haar om en rag hem in haar reet.. Schaad het niet dan baad het niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: BAD......kut vent....grrrr |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:47 schreef remco k het volgende:[..] hey, ze kan ook voor dood op bed gaan liggen. Heb er ooit zo een gehad en die dacht echt dat ze het goed deed, daar wordt je niet vrolijk van.. En ook dan ben ik precies zoals altijd, ik zeg precies wat ik ervan vind.. She was not amused.. hahahaha, Dat heb jij dan niet goed begrepen remco; Dan was ze bezig met 'Planking' |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:48 schreef infamous psv het volgende:[..] 1 tip voor je.. draai haar om en rag hem in haar reet.. Schaad het niet dan baad het niet.. Ik heb nu een vrouwtje die ik niet bij kan houden.. Die is niet snel verzadigd.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:48 schreef infamous psv het volgende:[..] 1 tip voor je.. draai haar om en rag hem in haar reet.. Schaad het niet dan baad het niet.. Oeps laat je ff alleen met Remco.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hij krijgt eten/drinken en slaapplaats.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha. Oke was dat het... Shit man, en ik heb het destijds nog wel uitgemaakt.. Ze was er trouwens vroeg bij met dat planking.. Is inmiddels 15 jaar terug ouwe. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Wijs.. daar kan jij als ouwe bok toch niet over meepraten.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:51 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha. Oke was dat het... Shit man, en ik heb het destijds nog wel uitgemaakt.. Ze was er trouwens vroeg bij met dat planking.. Is inmiddels 15 jaar terug ouwe. dan was zij wel de eerste, was dan ook wel weer een 'aparte' ervaring voor je |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik praat niet....plak geen plaatjes....maar ik doe slome |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Iedereen weet dat je sloom doet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat vinden ze het lekkerst.....tering vandaar dat jij een half elftal hebt rondlopen..... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Oefening baart kunst.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blijft een leuke hobby.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Met een half elftal, heeft ze al flink wat kunst gebaart ;-) en geoeffend natuurlijk.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker.. Nee man, vind zo'n vrouw die er voor dood bij gaat liggen helemaal niks.. Die lag letterlijk gewoon stil totdat ik weer wat anders wou of totdat het klaar was.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Baart.....hoeveel oefening heb jij nog nodig dan ??......en kunst,heb je allemaal Ronaldo'tjes dan ?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: 3 verschillende vrouwen , maat..
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:59 schreef remco k het volgende:[..] Zeker.. Nee man, vind zo'n vrouw die er voor dood bij gaat liggen helemaal niks.. Die lag letterlijk gewoon stil totdat ik weer wat anders wou of totdat het klaar was.. Je kon er misschien niks van ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:59 schreef remco k het volgende:[..] Zeker.. Nee man, vind zo'n vrouw die er voor dood bij gaat liggen helemaal niks.. Die lag letterlijk gewoon stil totdat ik weer wat anders wou of totdat het klaar was.. Luisterde ze dus ook niet naar je, of hield jij je mond..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 25 cm staal maakt een hoop goed.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Baart.....hoeveel oefening heb jij nog nodig dan ??......en kunst,heb je allemaal Ronaldo'tjes dan ?? 3x Messi..
Kap , Slagers en Stanley.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Had je ploertendooier bij je of zaklamp.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zei wat ik wou, dat gebeurde wel, maar ik moet echt een vrouwtje hebben die me tegenspreekt.. En wat tegengas geeft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k