BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
freduc
 freduc - maandag 28 juli 2014 - 00:40   quote  deeplink  
nou toch liever dost dan vossen al zou die 7milj kosten , dost heeft bewezen er 30 te kunnen maken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:36 schreef FR-Henk het volgende:
Vossen of Vilalba: als het Dost maar niet wordt. 5 miljoen is ie niet waard.
Ik sluit niet uit de beide in de belangstelling staan. Niet zo gek, want van de voorhoede heeft eigenlijk alleen Boëtius het vereiste niveau (en zelfs die is nog grillig). Spelers als Te Vrede, Schaken en Manu zijn eigenlijk niet (niet meer of nog niet) de spelers die je in de basis wil hebben. Dus mocht je echt wat willen dan lijken dit 2 spelers die nog enigszins betaal zijn en echt wat toevoegen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:38 schreef Sensi het volgende:
Vossen en Villalba aub... Spits + flankspeler. Dan heb ik echt goede vertrouwen in aankomend seizoen als precies die 2 posities nog 'versterkt' worden.
Heb je een punt. Helemaal mee eens.
Sensi
 Sensi - maandag 28 juli 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bovendien heeft Vossen al 34 wedstrijden Europees voetbal op zijn naam staan (CL/EL en voorrondes). En hij scoorde daarin 18 maal.
Dat zijn toch degelijke statistieken voor een spits.. de Mos zegt dat hij morgen al een contract tekent, zou denk ik wat voorbarig zijn. Maar mocht dat zo zijn kan die al voor woensdag speelgerechtigd zijn?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:38 schreef Sensi het volgende:
Vossen en Villalba aub... Spits + flankspeler. Dan heb ik echt goede vertrouwen in aankomend seizoen als precies die 2 posities nog 'versterkt' worden.
Heb je een punt. Helemaal mee eens.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 juli 2014 - 00:46   quote  deeplink  
Waarom of en niet Vossen en Villalba..(?)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:40 schreef freduc het volgende:
nou toch liever dost dan vossen al zou die 7milj kosten , dost heeft bewezen er 30 te kunnen maken
Das waar, maar aan de andere kant dat was 1 seizoen. Vossen die loopt al sinds het seizoen 09-10 ongeveer 1 op 2 in België en in Europees voetbal.. das ook wat waard.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit de beide in de belangstelling staan. Niet zo gek, want van de voorhoede heeft eigenlijk alleen Boëtius het vereiste niveau (en zelfs die is nog grillig). Spelers als Te Vrede, Schaken en Manu zijn eigenlijk niet (niet meer of nog niet) de spelers die je in de basis wil hebben. Dus mocht je echt wat willen dan lijken dit 2 spelers die nog enigszins betaal zijn en echt wat toevoegen.
Geheel waar. Uitsluitend wachten op betrouwbaarheid van e.e.a.
Maar goed, van Geel verraste ook met Boulahrouz.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 juli 2014 - 00:47   quote  deeplink  
Trage wifi, Henk is al overtuigd zie ik..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:42 schreef Sensi het volgende:

[..]

Dat zijn toch degelijke statistieken voor een spits.. de Mos zegt dat hij morgen al een contract tekent, zou denk ik wat voorbarig zijn. Maar mocht dat zo zijn kan die al voor woensdag speelgerechtigd zijn?
Dat wel (kan tot 24 uur van tevoren dacht ik, maar ik acht het uitgesloten dat ie dan al bij de wedstrijdselectie zou zijn zelfs al zou hij morgen tekenen. Mocht ie volgende week komen dan kan ie zich richten op de return.

En laten we niet vergeten dat De Mos de bron is. Dus voor hetzelfde geld is er geen sprake van dat Vossen in beeld is. Al zag ik een Belg stellen dat hij die informatie van Jan Dirk Stouten had (geen idee of dat ergens op gebaseerd is)...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 juli 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:42 schreef Sensi het volgende:

[..]

Dacht het wel Sens..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 juli 2014 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat wel (kan tot 24 uur van tevoren dacht ik, maar ik acht het uitgesloten dat ie dan al bij de wedstrijdselectie zou zijn zelfs al zou hij morgen tekenen. Mocht ie volgende week komen dan kan ie zich richten op de return.

En laten we niet vergeten dat De Mos de bron is. Dus voor hetzelfde geld is er geen sprake van dat Vossen in beeld is. Al zag ik een Belg stellen dat hij die informatie van Jan Dirk Stouten had...
24 uur van tevoren inderdaad..
Als ie wedstrijdfit is zou ik hem sowieso opstellen..
Sensi
 Sensi - maandag 28 juli 2014 - 00:51   quote  deeplink  
Dan had Jan Dirk daar denk ik zelf eerder mee gekomen? Of niet maar goed mocht er uberhaupt een versterking komen voor de return dan verdiend v Geel wel weer een pluim hoor hey.
freduc
 freduc - maandag 28 juli 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ben ik het mee eens , een beetje topclub heeft 2 goede spitsen , en inderdaad komt tevrede zwaar tekort , manu en schaken zijn leuke wisselspelers maar meer ook niet
ik hoop toch ook wel op dat argentijntje , altijd lekker zo'n snel mannentje voorin zeker als je dost of vossen hebt lopen dat zijn toch spelers die het vooral van voorzetten moeten hebben
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:47 schreef RenatoBos het volgende:
Trage wifi, Henk is al overtuigd zie ik..
In Frankrijk alles rapide.
Dacht eerst even dat Vilalba spits was. Niet dus.
Verder eens met T.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:51 schreef Sensi het volgende:
Dan had Jan Dirk daar denk ik zelf eerder mee gekomen? Of niet maar goed mocht er uberhaupt een versterking komen voor de return dan verdiend v Geel wel weer een pluim hoor hey.
Lijkt me ook hoor, dus goede kans dat die Belg maar wat roept, maar ik wilde het toch maar effe melden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 juli 2014 - 00:53   quote  deeplink  
Eens..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 juli 2014 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:52 schreef freduc het volgende:

[..]

ben ik het mee eens , een beetje topclub heeft 2 goede spitsen , en inderdaad komt tevrede zwaar tekort , manu en schaken zijn leuke wisselspelers maar meer ook niet
ik hoop toch ook wel op dat argentijntje , altijd lekker zo'n snel mannentje voorin zeker als je dost of vossen hebt lopen dat zijn toch spelers die het vooral van voorzetten moeten hebben
Krijg steeds meer zin in het seizoen..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Met deze twee jongens erbij gaat het interessant worden.
freduc
 freduc - maandag 28 juli 2014 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 00:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ik ook maar dan moeten die 3 wel komen
freduc
 freduc - maandag 28 juli 2014 - 01:02   quote  deeplink  
ik zit zo te denken het kan goed zijn dat dost en vossen komen , ik weet niet hoe rutten het wil invullen in zo;n 5 3 2 systeem
heb je toch 2 spitsen nodig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door freduc --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 01:02 schreef freduc het volgende:
ik zit zo te denken het kan goed zijn dat dost en vossen komen , ik weet niet hoe rutten het wil invullen in zo;n 5 3 2 systeem
heb je toch 2 spitsen nodig
Ik vind het persoonlijk bij een tweespitsen systeem wel fijn als er een bewegelijke speler om een aanspeelpunt heen speelt. Zoals City bijvoorbeeld speelt met een Aguero rondom Dzeko. Of United met Rooney om Van Persie. Dus daar zou een Boëtius of die Villalba wellicht meer voor in aanmerking komen. Of anders wellicht Schaken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 06:09   quote  deeplink  
De Telegraaf meldt dat Van Geel bevestigd heeft dat Villalba inderdaad in de belangstelling van Feyenoord staat.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/22903141/___Argentijn_Villalba_kandidaat___.html
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 juli 2014 - 06:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 01:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk bij een tweespitsen systeem wel fijn als er een bewegelijke speler om een aanspeelpunt heen speelt. Zoals City bijvoorbeeld speelt met een Aguero rondom Dzeko. Of United met Rooney om Van Persie. Dus daar zou een Boëtius of die Villalba wellicht meer voor in aanmerking komen. Of anders wellicht Schaken.
Eerst maar eens zien of er wel spelers komen , en dan hopelijk de juiste ...

Villalba, Dost , Ziyech en Jelle van Vossen. Defensief kunnen we het wel met de eigen jeugd oplossen denk ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of er wel spelers komen , en dan hopelijk de juiste ...

Villalba, Dost , Ziyech en Jelle van Vossen. Defensief kunnen we het wel met de eigen jeugd oplossen denk ik.
Het lijkt mij Vossen of Dost, niet allebei denk ik. Defensief moeten we er wel uitkomen ja. Wellicht een rechtsback erbij.. en een keepertje he.. ;)
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 06:53   quote  deeplink  
RT @fnetwerk Feyenoord bereid om 1/3 van de inkomsten te herinvesteren in spelersgroep. Maar alleen voor spelers die binnen salariscap vallen.(Telegraaf)

Van de 33 miljoen die is opgehaald tot nu.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 06:53 schreef Bosifyable het volgende:
RT @fnetwerk Feyenoord bereid om 1/3 van de inkomsten te herinvesteren in spelersgroep. Maar alleen voor spelers die binnen salariscap vallen.(Telegraaf)

Van de 33 miljoen die is opgehaald tot nu.
Waar op welk bedrag ligt die salariscap dan...

Het salaris dat Pellè verdiende? 1,2 miljoen dacht ik...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 07:41   quote  deeplink  
Beste Martin van Geel!
Wat ben jij een tivus jood! We werken gvd 1jaar lang naar voorronde championsleguea.
En jij tieft het zo weg!
Ben allang klaar met je, nu helemaal.
Wij moeten wachten sogenaamt tot eind Augustus want dan zij
Spelers goedkoper? Nou gvd in Rotterdam geld dat niet he?
Kom dat zien! Kom dat zien! Uitverkoop in 010.
Wil je dalijk ook nog 6/7 min betalen voor Dost! Je ben niet wijs jo achterlijke!
Hoop dat je heel snel opdonder! Vies nare enge lul. Beetje onze club
Na de tivus werken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 07:41 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Beste Martin van Geel!
Wat ben jij een tivus jood! We werken gvd 1jaar lang naar voorronde championsleguea.
En jij tieft het zo weg!
Ben allang klaar met je, nu helemaal.
Wij moeten wachten sogenaamt tot eind Augustus want dan zij
Spelers goedkoper? Nou gvd in Rotterdam geld dat niet he?
Kom dat zien! Kom dat zien! Uitverkoop in 010.
Wil je dalijk ook nog 6/7 min betalen voor Dost! Je ben niet wijs jo achterlijke!
Hoop dat je heel snel opdonder! Vies nare enge lul. Beetje onze club
Na de tivus werken.
Rustig Beempje..

Tis vroeg op de maandag. Laat de dag effekes indalen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 07:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Rustig Beempje..

Tis vroeg op de maandag. Laat de dag effekes indalen.
Hahahaah jaa dat zkr. Maar wordt je toch gek van ofnie?
Ik snap er serieus niets van!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 07:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Hahahaah jaa dat zkr. Maar wordt je toch gek van ofnie?
Ik snap er serieus niets van!
Ik denk dat Van Geel weinig keus heeft.. De Vrij aan zijn contract houden is eigenlijk geen optie, daarvoor kan Feyenoord het geld te goed gebruiken..

Dus een vertrek is logisch en wat is hij dan waard? Ik denk dat 8,5 miljoen wellicht niet het maximale is, maar er ook niet zover afzit dat het als een koopje beschouwd kan worden. De Vrij heeft geen prijzen gewonnen bij Feyenoord en was vorig seizoen bepaald niet onomstreden. Hij verloor ook nog eens de aanvoerdersband. Staat tegenover dat ie een heel goed WK heeft gedraaid.

tja, welk bedrag had jij in gedachten? Meer dan 10 miljoen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 07:58   quote  deeplink  
Ik zie natuurlijk ook liever dat die gasten allemaal nog effe blijven, Feyenoord kampioen maken en dan pas vertrekken, maar als ze wegwillen, hoe effectief kunnen we ze dan tegenhouden? Ga De Vrij maar uitleggen dat ie moet blijven als Pellè, Janmaat en BMI al vertrokken zijn..
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 08:01   quote  deeplink  
Van Geel kreeg nog een standbeeld toen hij Ferrader en Zwijnaldum met een éénjarig contract voor 5,5 en 5 miljoen wist te verkopen en nu zijn 6,5 en 8,5 voor Janmaat en De Vrij ineens fooien? Kom op zeg.

Als je kritiek wilt geven moet je dat doen op de bedragen voor Pellè en BMI! Maar daar spelen m.i. andere factoren mee: Pellè was niet te handhaven en BMI eigenlijk geen echte basisspeler meer sinds Kongolo. Dus ook daarvan kun je eigenlijk niet zo heel veel zeggen.

Als er nu - weliswaar laat - fatsoenlijke spelers gekocht worden, heeft Van Geel het m.i. gewoon wederom goed gedaan!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:03   quote  deeplink  
Nee niet meer dan 10 Miljoen.
Vind het gewoon super slecht dat hij zijn huiswerk niet gedaan heeft.
Hij had een lijstje? Denk de boodschappenlijst van Truus.
Ik vind gewoon dat er voor Dinsdagavond 24 uur de selectie al zo goed
als compleet moet zijn. Waarom heb we voorronde Championsleguea.
En Let op. Europaleguea halen we zo niet eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:01 schreef JanM het volgende:
Van Geel kreeg nog een standbeeld toen hij Ferrader en Zwijnaldum met een éénjarig contract voor 5,5 en 5 miljoen wist te verkopen en nu zijn 6,5 en 8,5 voor Janmaat en De Vrij ineens fooien? Kom op zeg.

Als je kritiek wilt geven moet je dat doen op de bedragen voor Pellè en BMI! Maar daar spelen m.i. andere factoren mee: Pellè was niet te handhaven en BMI eigenlijk geen echte basisspeler meer sinds Kongolo. Dus ook daarvan kun je eigenlijk niet zo heel veel zeggen.

Als er nu - weliswaar laat - fatsoenlijke spelers gekocht worden, heeft Van Geel het m.i. gewoon wederom goed gedaan!
Is wel een aanzienlijk verschil met de stand van zaken bij zowel Feyenoord als bij de spelers zelf. Feyenoord was toen middenmoot, nu NL'se top. Bovendien hebben die gasten redelijk tot goed WK achter de rug.

Maar goed, denk dat de betaalde bedragen uiteindelijk niet slecht uit onderhandeld zijn, al heb ik bij geen van de vertrekkende spelers echt het idee dat er het maximale uit is gehaald. Geen slechte deals, zeker niet, maar ook werelddeals. Al moeten eigenlijk de inkomende transfers bewijzen in hoeverre deze deals 'goed' genoemd kunnen worden.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:06   quote  deeplink  
Pelle had je nooit kunnen houden.
Meneer liep iet wat naast zen schoenen.
Bruno had je wel kunnen houden, en idd een telaag transferbedrag.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:01 schreef JanM het volgende:

En Vormer, Singh , Goossens, Verhoek en al die mislukte bende gehaald.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:03 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Nee niet meer dan 10 Miljoen.
Vind het gewoon super slecht dat hij zijn huiswerk niet gedaan heeft.
Hij had een lijstje? Denk de boodschappenlijst van Truus.
Ik vind gewoon dat er voor Dinsdagavond 24 uur de selectie al zo goed
als compleet moet zijn. Waarom heb we voorronde Championsleguea.
En Let op. Europaleguea halen we zo niet eens.
De spelers die Feyenoord echt beter maken hebben in principe meerdere opties. Die springen meestal niet direct op het vliegtuig als Van Geel belt. Net zoals hij bij ons bij De Vrij even duurde voordat het allemaal rond was, is dat andersom ook zo. Ik weet niet of het aan Van Geel te wijten is dat die spelers er nog niet zijn, bovendien kon hij pas in actie komen toen Pellè, Janmaat en BMI eenmaal vertrokken waren (das nog maar enkele weken terug).

De situatie is zeker niet ideaal en gevoelsmatig duurt het (te) lang, maar bedenk ook dat de verkopende clubs er geen boodschap aan hebben dat Feyenoord haast heeft. Een Dost had hier al lang kunnen zijn, maar als Wolfsburg hem niet vrijgeeft..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:10 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Aan die spelers heeft Feyenoord ook nauwelijks risico gelopen. Geen hoge transferbedragen of salarissen.

Vormer is trouwens wel bruikbaar, zeker in de breedte.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Aan die spelers heeft Feyenoord ook nauwelijks risico gelopen. Geen hoge transferbedragen of salarissen.

Vormer is trouwens wel bruikbaar, zeker in de breedte.
Je hebt wel een punt. Maar die andere 3 zijn gewoon verspilde salariskosten.
Hopen dat het gerucht van Jelle vossen klopt.
Is ook geen verkeerde volgens mij.
Zoals ik een beetje na de statistieken keek.
kijk nooit na de belse competitie dus moet het van de statistieken hebben haha
moa
 moa - maandag 28 juli 2014 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:10 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Al die spelers waren transfervrij, Vormer is een bruikbare middenvelder, Goossens is idd niks maar leek een goede transfer, Singh heeft denk ik kuipvrees en Verhoek kwam alleen omdat we van Cabral af moesten.
sportverteller
 sportverteller - maandag 28 juli 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Opvallend is dat uiteindelijk zich maar één club serieus voor De Vrij zich gemeld heeft. Daardoor viel er feitelijk ook weinig echt te onderhandelen voor Van Geel. Hij had niets om tegen elkaar uit te spelen. Ik vermoed dat Van Geel daarom snel de knoop heeft doorgehakt, zodat hij zich nu ook volledig kan concentreren op de aankopen en contractbesprekingen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 08:29   quote  deeplink  
De bedragen moet je niet allemaal voor waar aannemen.
Feyenoord doet daar nooit uitspraken over.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:29 schreef Stylzz het volgende:
De bedragen moet je niet allemaal voor waar aannemen.
Feyenoord doet daar nooit uitspraken over.
Klopt, al kloppen meestal de bedragen wel zo'n beetje. We kunnen over een half jaar in het jaarverslag bekijken wat het ons nu werkelijk heeft opgeleverd.
moa
 moa - maandag 28 juli 2014 - 08:35   quote  deeplink  
En weer up to date:

quote:

Laatste Update: 27-07-2014

===========================================================
Huidige Selectie ( Naam (Contract) Transferwaarde )
DOELMANNEN

Erwin Mulder ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 (NIEUW)
Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000

VERDEDIGING

Joris Mathijsen _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000
Miguel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000
Khalid Boulahrouz________ ( Contract tot 30.06.3015 ) € 600.000 (NIEUW)
Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000
Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 500.000
Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 150.000 (NIEUW)
Matthew Steenvoorden ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 100.000 (NIEUW)
Rodney Lopes Cabral _____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)

MIDDENVELD

Jordy Clasie ____________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 7.000.000
Tonny Vilhena ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000
Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 2.500.000
Ruud Vormer _____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000
Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000 (NIEUW)
Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)

AANVAL

Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000
Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000
John Goossens ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.250.000
Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000
Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 750.000
Anass Achahbar __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 (NIEUW)
Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 400.000 (NIEUW)
Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)

VERHUURD:

Kostas Lamprou __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 // WillemII

Mogelijk Vertrekkende Spelers (Geruchten)

Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 // Mag vertrekken.
Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 // Transfer in de maak?

Mogelijk Vertrekkende Spelers (Aflopende Contracten)

--------- :)

Mogelijke Nieuwe Spelers (Geruchten)

John Guidetti ____________ >> Manchester City, Gerucht. € 6.000.000
Hakim Ziyech _____________ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 2.500.000
Bas Dost _________________ >> Wolfsburg, opvolger Pelle? € 5.000.000
Hector Villalba __________ >> San Lorenzo, Gerucht. € 3.600.000
Jelle Vossen _____________ >> KRC Genk, Gerucht. € 5.000.000

Definitief Vertrekkende Spelers

Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 // voor € 10.000.000 verkocht >> Southamton
Bruno Martins Indi ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 6.000.000 // voor € 7.700.000 verkcht >> FC Porto
Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 // voor € 7.500.000 verkocht >> Newcastle United
Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 // voor € 8.500.000 verkocht >> Lazio Roma

Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 ( Niet verlengd )
Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 ( Niet verlengd )
Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 ( Niet verlengd )
Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (Was Gehuurd)

Definitief Nieuwe Spelers

Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 // Transfervrij
Khalid Boulahrouz________ ( Contract tot 30.06.3015 ) € 600.000 // Transfervrij

***Warner Hahn toegevoegd aan selectie.
***Graziano Pelle verwijdert uit selectie.
***Khalid Boulahrouz toegevoegd aan selectie.
***Bruno Martins Indi verwijdert uit selectie.
***Daryl Janmaat verwijdert uit selectie.

***Hector Villalba toegevoegd aan geruchten.
***de Vrij verwijdert uit selectie.
***Jelle Vossen toegevoegd aan geruchten.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:37   quote  deeplink  
Heb je nog Guidetti nou dat ging aardig goed Haha!
Hebben we nog Bakkal in de 1e periode ging ook goed.
Die Simon ofzo die Door ze vader betaald werd, kwam die van Vangeel? Was ook niks.
Armentros zijn we volgens mij allemaal overuit.
Mathijsen vond ik op basis van het aantal verdedigers wat we toen hadden onnodig
Ben er nu wel blij mee ervaringen hebben we nodig.
Bakkal 2de periode was niets.
Nu Hahn en Boulah gehaald mja dat is afwachten.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:29 schreef sportverteller het volgende:
Opvallend is dat uiteindelijk zich maar één club serieus voor De Vrij zich gemeld heeft. Daardoor viel er feitelijk ook weinig echt te onderhandelen voor Van Geel. Hij had niets om tegen elkaar uit te spelen. Ik vermoed dat Van Geel daarom snel de knoop heeft doorgehakt, zodat hij zich nu ook volledig kan concentreren op de aankopen en contractbesprekingen.
Daar zit zeker een kern van waarheid in
sportverteller
 sportverteller - maandag 28 juli 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Van Geel voor circa € 55 miljoen verkocht en voor circa € 4 miljoen aangekocht sinds zijn aanstelling als technisch directeur.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:37 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Heb je nog Guidetti nou dat ging aardig goed Haha!
Hebben we nog Bakkal in de 1e periode ging ook goed.
Die Simon ofzo die Door ze vader betaald werd, kwam die van Vangeel? Was ook niks.
Armentros zijn we volgens mij allemaal overuit.
Mathijsen vond ik op basis van het aantal verdedigers wat we toen hadden onnodig
Ben er nu wel blij mee ervaringen hebben we nodig.
Bakkal 2de periode was niets.
Nu Hahn en Boulah gehaald mja dat is afwachten.
Die Simon was er onder Been & Beenhakkert.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:40 schreef sportverteller het volgende:
Volgens mij heeft Van Geel voor circa € 55 miljoen verkocht en voor circa € 4 miljoen aangekocht sinds zijn aanstelling als technisch directeur.
Verkopen kan ie. Eens zien of hij ook kan aankopen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0641849