|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 - 19:00 schreef kenny het volgende:kan deze jongen wel opbouwen en met ruimte in de rug spelen ? lijkt in het filmpje op Rasmussen 2.0 , weet niet of we hier nou sterker van worden Lijkt in niets op Rasmussen Ziet m bijvoorbeeld al met rechts passen. :) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: is vaak met een RcV , kwa niveau ramussen 2.0 heb ik het over |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Filmpje laat weinig zien |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kijk hier hebben we meer aan , filmpje laat inderdaad weinig zien |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Doe dan maar die Peruaan van Emmen. Schouten daarentegen zou wel fantastisch zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En nu ben ik het helemaal met je eens Leuv |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t gezwets We weten werkelijk niets van die speler. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies. Niemand heeft hem ooit zien spelen hier. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja ik moet zeggen dat ik neig centraal achterin naar wat meer je kent en comp gewend is, met araujo dus, n fout is n goal zegge ze, al heb ik wel vertrouwen in de scouts, en aankoop beleid, maar vooral slot, al zou het gewoon deze keer via makelaars aangeboden kunnen zijn, of hij pas ontdekt is via zon transfersite voor clubs, spelers met aflopend contract dus goedkopere opties |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
We gaan het zien, hopelijk dus niet alleen via beelden of site via laptop gescout deze |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Versterking zoeken in de winter lijkt wel of je een kies moet trekken. Niemand (buiten sommige spelers zelf) zit op je interesse te wachten. Aursnes was ook een nobody toen hij gehaald werd, dus ik laat me graag verrassen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 - 21:00 schreef tomson het volgende:Versterking zoeken in de winter lijkt wel of je een kies moet trekken. Niemand (buiten sommige spelers zelf) zit op je interesse te wachten. Aursnes was ook een nobody toen hij gehaald werd, dus ik laat me graag verrassen das bij ons wel anders dan. wij bidden elke winter dat ze spelers wegkapen. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Twente had vanavond met 11 tegen 10 man moeten winnen van Ajax. Ik hoop echt volgende week dat Feyenoord nu eens echt korte metten met Ajax maakt. Echt een keer de hoogste tijd. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Zerrouki hoort bij Feyenoord. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
schouten in de basis bij bologna. huren zal hem ook niet worden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 - 23:07 schreef ras het volgende:Twente had vanavond met 11 tegen 10 man moeten winnen van Ajax. Ik hoop echt volgende week dat Feyenoord nu eens echt korte metten met Ajax maakt. Echt een keer de hoogste tijd. Dat hebben we al een keer gedaan met " de meester" (Persie) :) Dus duurt weer 100.000 jaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Persie bij de selectie halen, Laten proeven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de huidige situatie zouden spelers toch hard hollend naar je toe moeten komen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die Hilgers is geen slechte speelde gisteren erg goed , de ideale vervanger van trauner , ik zie hem liever dan die lange zweed waar ze nu mee bezig zijn |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2023 - 11:38 schreef kenny het volgende:die Hilgers is geen slechte speelde gisteren erg goed , de ideale vervanger van trauner , ik zie hem liever dan die lange zweed waar ze nu mee bezig zijn Absoluut. Volledig mee eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik alles lees over transfers zie ik niet meer wat waar is. zoveel geruchten. Ik zie het wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bayern meldt zich voor Wieffer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fok.forum meldt zich voor van geil. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feyenoord heeft een bod gedaan op Achraf Hakimi, komt naar verwachting volgende week over voor een medisch onderzoek en laatste details. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2023 - 19:13 schreef VVout het volgende:Feyenoord heeft een bod gedaan op Achraf Hakimi, komt naar verwachting volgende week over voor een medisch onderzoek en laatste details. Naar verluid wil Feyenoord de transfersom in 14.000 termijnen overmaken aan de club uit de Franse hoofdstad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door MightyAce -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zaakwaarnemer: "Dennis Hadžikadunić tekent deze week bij een club" |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ken hem niet en heb hem nooit zien spelen. Zou zomaar een gevalletje Ie of Pratto kunnen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Meet the Fockers :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Betwijfel of hij echt (langer) gescout is door feyenoord, denk laptop scouting deze ala le en pratto en die andere spajic, op die manier zoeken naar tijdelijke of goedkope of iig bijna transfervrije opties, afgaande op statistieken of beelden, mo je ietswat geluk bij hebbe het wat is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb wat Europa league van Malmö bekeken waar hij speelde met nr.21, kan er nog steeds niet echt veel van zeggen maar op zekers niet slecht. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die komt volgens mij afgaande bosnische media twitter afdeling |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens andere berichten naar Italië |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaan het zien, niet wetend of hij de prima (tijdelijke) oplossing kan zijn, middenvelder vinden ze belangrijker in te investeren lijkt het, of het wordt n tijdelijke om vd zomer aan zerrouki deel 4 te beginnen bv:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kun je toch echt niet voorstellen dat zon onbekende speler naar n juve zou gaan, lijkt me dat die alleen gaan voor geariveerde spelers al op hoger niveau, of die hebben tegenwoordig ook genoeg geld tekort:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
te kloese sluit komt schouten uit.. ga nu eens voor haalbare spelers aub.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
ja tijdens het wk had je al lang alles in kaart moeten hebben wat haalbaar was en wat niet.ook had je in de tijd transfers moeten kortsluiten. tegen ajax heb je al geen nieuwe speler beschikbaar hoogstwaarschijnlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toen hadden we maar 1 speler nodig. Nu blijkbaar twee Met hetzelfde geld |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep, voor de geblesseerden hoopte ikzelf op 2 spelers, n controleur en n extra rechtsbuite bij vertrek ali, nu is alles anders, plus vragen clubs in winter altijd hoofdprijs hun basis spelers, niet ideale periode
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik moet wat bekennen, hij is onderweg naar mij. Ik zoek nog een kok en hij tekent een 3 jarig contract. Persconferentie is later. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan alleen maar hopen dat er ineens spelers komen tekenen buiten het roddelcircuit om. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heeft dat nog zin dan ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat weet je pas achteraf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou t geld nu maar lekker in de zak houden. En meer naar jeugd kijken. En verhuurde spelers. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is wat te Kloese ook zegt. Er wordt niet gekocht om t kopen. T moet een direct inzetbare versterking van de selectie zijn. Of t nodig is voor de tweede seizoenshelft? Ik denk t wel. Vooral achterin. Eigen jeugd is er nog niet, dat echte talent is nog wat jaren weg.
Gaf ook overigens aan dat er niemand meer weg gaat. |
|
|
|