|
|
Stylzz
|
|
|
Di Marzio: 'Eerste bod van Feyenoord op Schouten' |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 - 06:33 schreef Stylzz het volgende:Is wat te Kloese ook zegt. Er wordt niet gekocht om t kopen. T moet een direct inzetbare versterking van de selectie zijn. Of t nodig is voor de tweede seizoenshelft? Ik denk t wel. Vooral achterin. Eigen jeugd is er nog niet, dat echte talent is nog wat jaren weg. Gaf ook overigens aan dat er niemand meer weg gaat. De spoeling is veel te dun om serieus in 3 competities mee te doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blijkbaar ook definitieve bod.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meestal wel betrouwbare bron |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Duurder dan Zerrouki met een veel hoger salaris, daarnaast heeft Ten Kloese net geroepen dat dit 'm niet gaat worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus schouten zit te schijten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En die club is Real Mallorca. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
doorschakelen op Hilgers , is de beste optie on Trauner op de volgen , alleen moet je wel goed betalen maar ja kwaliteit en nederlands kost geld |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 - 15:21 schreef kenny het volgende:doorschakelen op Hilgers , is de beste optie on Trauner op de volgen , alleen moet je wel goed betalen maar ja kwaliteit en nederlands kost geld Fuck Twente, daar moet je geen zaken mee willen doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die van Emmen ......... Wordt door vele kenners genoemd .....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahaha ik dacht wie merkt het ....... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou Piet, ontplofte zowat bij het idee, grrrr. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het een aanfluiting. Hou dan je mond dat je je gaat versterken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord zegt ook niet veel |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lijkt er op dat ie dus gaat praten met mallorca, en zo met meerdere clubs heeft gedaan, nu is het dus twitter account ofso uit de ballearen regio, al vee twitter uit versch regio’s dachten ze het wisten, zien er naar uit hij zn keuze gewoon nog moet maken, al zou ik na weken regen hierzo het wel weten hoor en spanje bluiven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De persconferenties wel eens gezien? Slot = Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja die beantwoordt vragen. Maar gaat meestal niet op namen in |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar roept zelf al wel een maand dat er minimaal een echte versterking bijkomt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dat er dan vragen en speculaties komen lijkt me logisch. Zeker als je maandenlang die Zeekoe uit Twente stalkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die komt vast ook nog wel. We hebben helaas niet ff 11 miljoen wat we op tafel kunnen kletsen. Beetje lastige vijver. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat een enorm lulverhaal van z'n zaakwaarnemer. Blijf lekker weg joh, hij is niet eens wedstrijdfit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Gewoon een jeugdspeler klaarstomen. Alles was voor het seizoen dubbel bezet en het lijkt me niet meer dan normaal dat achter de dubbele bezetting er een jeugdspeler staat.
Winterse transfers is roulette en zonde van het geld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je dus een schaduwlijst hebt, Met spelers die je niet kunt betalen, die niet willen etc. Dan heb je waardeloos werk afgeleverd. Dat is geen schaduwlijst, maar een Sinterklaas verlanglijst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waardeloos werk geleverd????? Kijkwaar we staan momenteel, waardeloos? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waardeloos ja. We hebben het over de transferwindow. WAARDELOOS |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
waardeloos idd, met deze selectie blijf je niet lang staan waar je nu staat het spel is met name voorin niet om aan te gluren het hele jaar al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is een openbaring. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is de transferperiode al afgelopen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 31-01…..WAARDELOOS.. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Als het niet lukt in die categorie, dan maar niks halen voor centraal achterin en op 6. Hou die centen op zak. Pas een jeugdspeler in daar waar nodig is. Versterk je in de zomer weer verder, bouw door met waar je mee bezig was. Het gaat gewoon nu al erg goed wat resultaten betreft. Van aankomend Kokcu-geld weer een paar gerichte aankopen halen, misschien dan wel een Zerouki, Mansverk en Hilgers. Hup Feyenoord! |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
1 linker aanvaller die echt het verschil maakt meer hoeft van mij niet de rest mogen ze van mij opvullen met jeugd. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
1 linker aanvaller die echt het verschil maakt meer hoeft van mij niet de rest mogen ze van mij opvullen met jeugd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Alle spelers die we wilden halen waren onhaalbaar. Alles wat er nu nog eventueel komt is bagger. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
We gaan het meemaken, nog 13 dagen..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker het geld in de zak houden nu. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Transfers in de winterperiode zijn over het algemeen kut, t's zoals het is nu. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2023 - 21:36 schreef van geil het volgende:[..] Alle spelers die we wilden halen waren onhaalbaar. Alles wat er nu nog eventueel komt is bagger. Vrijwel alles wat genoemd is was ook geen vetpot |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ken ik niet. Is dat een Surinaamse voetballer? |
|
|
|