BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - dinsdag 31 januari 2023 - 12:16   quote  deeplink  
ik had ook gehoopt op een daadwerkelijke versterking , je hebt dit jaar grote kans om kampioen of 2e te worden , de CL miljoenen zijn zeer welkom en daarom had ik wel een klein risico genomen
je hoeft niet te kopen maar een leuke speler huren behoord ook tot de mogelijkheden , je hoort dan wel dat we de scouting op orde hebben maar er zijn meer goede spelers dan alleen zerrouki

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door kenny --
coenjo
 coenjo - dinsdag 31 januari 2023 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 11:58 schreef DMD het volgende:

[..]

En als we dan een risico nemen en het loopt op niks uit dan kan het bestuur er weer niks van. Risico's nemen heeft Twente gedaan en wij in mindere mate en zie wat het heeft gebracht.

In de winter betaal je eenmaal fiks verhoogde prijzen dus ik heb liever dat er voorzichtig mee om wordt gegaan.

Het laatste "gokje" was Walemark uit de koker van o.a Arnesen dus het is niet allemaal rozengeur en manenschijn.
het gaat niet om risico,s het gaat om handelingssnelheid.
vanaf het wk tot nu had je bijna 3 maanden om versterking te regelen.
en dan komen ze met kasanmirjo aanzetten na 10 weken tijd te hebben gehad
je hebt bijna 80 miljoen binnen gehaald in europa en aan transfers, er is echt wel geld om wat te doen. het gokje walemark van arnesen is hem niet aan te rekenen, hij heeft de hele club opnieuw leven ingeblazen met een totaal van 5 miljoen euro wat die had te besteden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door coenjo --
coenjo
 coenjo - dinsdag 31 januari 2023 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 12:16 schreef kenny het volgende:
ik had ook gehoopt op een daadwerkelijke versterking , je hebt dit jaar grote kans om kampioen of 2e te worden , de CL miljoenen zijn zeer welkom en daarom had ik wel een klein risico genomen
je hoeft niet te kopen maar een leuke speler huren behoord ook tot de mogelijkheden , je hoort dan wel dat we de scouting op orde hebben maar er zijn meer goede spelers dan alleen zerrouki
eens
bijft007
 bijft007 - dinsdag 31 januari 2023 - 12:30   quote  deeplink  
Dat waren ze en zijn ze ook van plan hoor, buitenspeler huren topclub pleague, vooraksnog niet gelukt, want als dat sl zoiezo niet lukt heeft t ook geen zin walemark te verhuren, dat willen ze wat je ook van vind niet weer n extra buitenspeler, waar we er al berg van hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door bijft007 --
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 31 januari 2023 - 12:39   quote  deeplink  
Nee niet huren, dan maar niks erbij wat meteen een versterking is. Gaat het slecht? Nee, we staan bovenaan. Gooi alles op de competitie, dan wordt je zeker 2e en vang je de cl miljoenen. Leuk als we in de euro league verder komen, maar competitie is veruit het belangrijkste. De beker kan mij gestolen worden, al is het natuurlijk ook een prijs.
Van de cl miljoenen gericht versterken middels aankopen. Nu niet nooit niet meer huren.
VVout
 VVout - dinsdag 31 januari 2023 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 12:19 schreef coenjo het volgende:

[..]

het gaat niet om risico,s het gaat om handelingssnelheid.
vanaf het wk tot nu had je bijna 3 maanden om versterking te regelen.
en dan komen ze met kasanmirjo aanzetten na 10 weken tijd te hebben gehad
je hebt bijna 80 miljoen binnen gehaald in europa en aan transfers, er is echt wel geld om wat te doen. het gokje walemark van arnesen is hem niet aan te rekenen, hij heeft de hele club opnieuw leven ingeblazen met een totaal van 5 miljoen euro wat die had te besteden
Kasanmirjo is 20 jaar met een waarschijnlijk potentieel en Geert die zich steeds meer als CV presenteert. Moet zegen dat ik an best wel gelukkig wordt van deze aanwinst.

Of je dan gelukkig mag worden van een Zoeki, nou heb daar mijn twijfels bij als ik hem zie spelen. Laat ze nog maar met meer van deze jongere talenten komen, veel minder buikpijn van als Timber voor 8 miljoen.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 31 januari 2023 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 11:58 schreef DMD het volgende:

[..]

En als we dan een risico nemen en het loopt op niks uit dan kan het bestuur er weer niks van. Risico's nemen heeft Twente gedaan en wij in mindere mate en zie wat het heeft gebracht.

In de winter betaal je eenmaal fiks verhoogde prijzen dus ik heb liever dat er voorzichtig mee om wordt gegaan.

Het laatste "gokje" was Walemark uit de koker van o.a Arnesen dus het is niet allemaal rozengeur en manenschijn.
Wie heeft het over risico's? Het gaat om directe verstekringen. Spelers die r meteen staan en wat toevoegen aan het elftal. Nu zijn het 2 breedte verstekeringen gericht op de toekomst. Ook goed, maar ik had toch graag nog een of twee spelers gezien die er direct gestaan hadden.
DMD
 DMD - dinsdag 31 januari 2023 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 12:19 schreef coenjo het volgende:

[..]

het gaat niet om risico,s het gaat om handelingssnelheid.
vanaf het wk tot nu had je bijna 3 maanden om versterking te regelen.
en dan komen ze met kasanmirjo aanzetten na 10 weken tijd te hebben gehad
je hebt bijna 80 miljoen binnen gehaald in europa en aan transfers, er is echt wel geld om wat te doen. het gokje walemark van arnesen is hem niet aan te rekenen, hij heeft de hele club opnieuw leven ingeblazen met een totaal van 5 miljoen euro wat die had te besteden
Nu ziet het ernaar uit dat je de versterking al in huis hebt en je nog een prima backup zou kunnen hebben met vd Belt.

Alles wat duurder is hoeft niet opeens beter te zijn met wat je al in huis hebt. Er wordt voor middelmaat al te veel betaald in de huidige markt.

We verschillen waarschijnlijk van mening, want ik vind dat die 80miljoen niet meteen over de balk hoeft, maar gericht geinvesteerd moet worden.

We weten ook niet het hele verhaal en de nieuwsbronnen brengen de berichten uit wanneer het ze zelf uitkomt.

Het kan ook heel goed zijn dat Zerrouki zelf heeft aangegeven na de wedstrijd dat hij heel graag zou willen aansluiten en dat Feyenoord daar nu op acteert. Wie zal het zeggen.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 31 januari 2023 - 12:58   quote  deeplink  
Niet alles qua aankopen zit m in geld hoe goed iemand is, weten ze in adam alles van:) wordt zelf ook erg vrolijk van de grotere hollandse talenten die gehaald worden, of iemand het haalt weet je nooit, zie zelf buiten vd belt ook graag n buitenspeler komen, maar vrees dat dat lastig gaat worden, zeker 1 die je op zeker beter maakt, daar is de hele wereld naar op zoek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door bijft007 --
coenjo
 coenjo - dinsdag 31 januari 2023 - 12:59   quote  deeplink  
ik heb nergens gezegd dat je het geld weg moet smijten:)
nee de nieuwsbronnen zijn een ergernis geworden in deze tijd, geld voor de hele mainstream media.
ik zou nu op dit moment voor bijv een van der belt gaan en nog een vleugel aanvaller huren/kopen en dat hoeft niet veel te kosten mocht je kunnen huren.
nu hebben ze vilhena weer gespot in rotterdam:)
DMD
 DMD - dinsdag 31 januari 2023 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 12:59 schreef coenjo het volgende:
ik heb nergens gezegd dat je het geld weg moet smijten:)
nee de nieuwsbronnen zijn een ergernis geworden in deze tijd, geld voor de hele mainstream media.
ik zou nu op dit moment voor bijv een van der belt gaan en nog een vleugel aanvaller huren/kopen en dat hoeft niet veel te kosten mocht je kunnen huren.
nu hebben ze vilhena weer gespot in rotterdam:)
Mee eens, het is afwachten tot 00:00 uur. Maar gissen is altijd leuk ;)
VVout
 VVout - dinsdag 31 januari 2023 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 12:59 schreef coenjo het volgende:
...
nu hebben ze vilhena weer gespot in rotterdam:)
Moet regelmatig naar de Kapper hè en heeft hier ook kennissen en familie.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 januari 2023 - 13:13   quote  deeplink  
Vilhena in Rotterdam?????
coenjo
 coenjo - dinsdag 31 januari 2023 - 13:14   quote  deeplink  
ja idd:)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 januari 2023 - 13:18   quote  deeplink  
Feyenoord gaat dat nu niet meer doen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 januari 2023 - 13:23   quote  deeplink  
Transferupdate. Nog altijd weinig concreet bij #Feyenoord. 🎖️

▪️Nog wat pogingen voor Thomas van den Belt.

▪️Geen formeel bod op Ramiz Zerrouki - as it stands.

▪️Aliou Balde naar Lausanne nagenoeg rond.

Oh en vilhena is in Rotterdam 🤷🏽‍♂️😂
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 januari 2023 - 14:00   quote  deeplink  
PEC Zwolle wil Dermane Karim in de mogelijke Thomas van den Belt-deal met Feyenoord betrekken.
kenny
 kenny - dinsdag 31 januari 2023 - 14:19   quote  deeplink  
karim gratis verhuren en v/d belt halen , win win iedereen blij
DMD
 DMD - dinsdag 31 januari 2023 - 14:23   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat Twente gewoonweg geen richtprijs geeft en het maar gissen is wat ze voor zerrouki willen. Het kan 10 mil zijn of 15 of 20, niemand weet het. Lijkt dat daar de frustratie zit.
VVout
 VVout - dinsdag 31 januari 2023 - 14:26   quote  deeplink  
Laat hem nou lekker die Zoeki, kosten baten plaatje is helemaal zoek en in Duitsland zijn ze de weg kwijt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 januari 2023 - 14:36   quote  deeplink  
Gezeik daar. Lach me kapot als ze alles mislopen dit seizoen 🤣
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 31 januari 2023 - 14:37   quote  deeplink  
Gewoon in de zomer Zerrouki en Hilgers halen mits kampioen. Ik vind niet dat de selectie niet goed genoeg is om kampioen te worden. Moet iedereen wel een beetje heel blijven.
MMM
 MMM - dinsdag 31 januari 2023 - 14:42   quote  deeplink  
Als je Zerrouki zo graag wilde had je toch eerder die 8 miljoen kunnen bieden? Waarom wachten tot vandaag? Onbegrijpelijk.

En nee ik vind t teveel geld maar ik snap de gedachtegang van de club niet.
DMD
 DMD - dinsdag 31 januari 2023 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 14:42 schreef MMM het volgende:
Als je Zerrouki zo graag wilde had je toch eerder die 8 miljoen kunnen bieden? Waarom wachten tot vandaag? Onbegrijpelijk.

En nee ik vind t teveel geld maar ik snap de gedachtegang van de club niet.
Niemand weet of 8 miljoen wel genoeg was. Eerder in het window werd al aangegeven dat er geen vraagprijs gemeld werd. Het zou net zo goed kunnen zijn dat ze pas willen praten vanaf 15 miljoen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 januari 2023 - 14:45   quote  deeplink  
Komt vandaag weer wat binnen.
Maar dit kan ook gewoon een manier voor onrust zijn 😉
ras
 ras - dinsdag 31 januari 2023 - 14:59   quote  deeplink  
Zerrouki moet zorgen dat hij transfervrij de deur uitloopt bij Twente. Dan verdienen ze niets meer aan hem en zijn ze zo om.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 januari 2023 - 16:10   quote  deeplink  
Thomas van den Belt blijft volgens zijn management en de technisch directeur van PEC Zwolle Marcel Boudesteyn 'gewoon' bij zijn huidige club, PEC Zwolle. Dat meldt journalist Tijmen van Wissing zojuist via zijn twitterkanaal.

Volgens Van Wissing is het nog altijd de vraag of de Zwollenaren een 'bod die niet te weigeren is' vanuit Rotterdam-Zuid kunnen weerstaan. De Rotterdammers en de speler zijn er onderling al uit.
MMM
 MMM - dinsdag 31 januari 2023 - 16:25   quote  deeplink  
Wat een treurige transferwindow eigenlijk.

Wieffer kan dit programma straks met Europees nooit volhouden. Zit je weer zonder 6.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 januari 2023 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 16:25 schreef MMM het volgende:
Wat een treurige transferwindow eigenlijk.

Wieffer kan dit programma straks met Europees nooit volhouden. Zit je weer zonder 6.
Dan heb je Timber nog........of laat mij raden ook niet goed genoeg
coenjo
 coenjo - dinsdag 31 januari 2023 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 16:25 schreef MMM het volgende:
Wat een treurige transferwindow eigenlijk.

Wieffer kan dit programma straks met Europees nooit volhouden. Zit je weer zonder 6.
zeer treurig, 8 miljoen voor zerrouki willen betalen en 1,5 miljoen niet aan zwolle kunnen betalen en stranden de onderhandelingen op 6 ton verschil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door coenjo --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 januari 2023 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 16:39 schreef coenjo het volgende:

[..]

zeer treurig, 8 miljoen voor zerrouki willen betalen en 1,5 miljoen niet aan zwolle kunnen betalen en stranden de onderhandelingen op 6 ton verschil.
Zit jij daar aan tafel dat je het zo goed weet?
DMD
 DMD - dinsdag 31 januari 2023 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 16:39 schreef coenjo het volgende:

[..]

zeer treurig, 8 miljoen voor zerrouki willen betalen en 1,5 miljoen niet aan zwolle kunnen betalen en stranden de onderhandelingen op 6 ton verschil.
Verschil tussen kunnen en willen. Moet je het willen om 1.5m voor een KKD speler te betalen? Wellicht dat deze voor de helft kan komen in de zomer en wordt waarschijnlijk de afweging gemaakt in hoeverre deze meteen of z.s.m kan aanhaken bij het niveau.

Antonucci was 3mil? Ook echt een success gebleken.
coenjo
 coenjo - dinsdag 31 januari 2023 - 16:47   quote  deeplink  
volgens de media pipo de paler

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door coenjo --
coenjo
 coenjo - dinsdag 31 januari 2023 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 16:46 schreef DMD het volgende:

[..]

Verschil tussen kunnen en willen. Moet je het willen om 1.5m voor een KKD speler te betalen? Wellicht dat deze voor de helft kan komen in de zomer en wordt waarschijnlijk de afweging gemaakt in hoeverre deze meteen of z.s.m kan aanhaken bij het niveau.

Antonucci was 3mil? Ook echt een success gebleken.
ach ja stop dan maar gewoon met spelers kopen en gooi er dan maar jeugd in dan kun je gratis..
MMM
 MMM - dinsdag 31 januari 2023 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 16:35 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dan heb je Timber nog........of laat mij raden ook niet goed genoeg
Dat laatste zinnetje. Zo vals. Zo irritant. Je kan zo naar een ander gedeelte van het headliner forum.

Maar inderdaad Piet, Timber is op 6 niet goed genoeg. Want dat is geen 6. Of heb je niet gekeken het eerste half jaar?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door MMM --
DMD
 DMD - dinsdag 31 januari 2023 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 16:49 schreef coenjo het volgende:

[..]

ach ja stop dan maar gewoon met spelers kopen en gooi er dan maar jeugd in dan kun je gratis..
Als je "potentieel" 3 spelers voor een positie tot je beschikking hebt dan vind ik inderdaad dat nummer 4 een jeugdspeler moet zijn. Daarvoor heb je ook een jeugdopleiding. Heb al vaker gezegd dat bij ons de jeugd het niveau prima kan aantikken wanneer je ze de kans geeft.

Meer dan genoeg voorbeelden uit het verleden. Ik vind het zelf heel jammer dat dermane zo weinig kansen krijgt.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 januari 2023 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 16:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat laatste zinnetje. Zo vals. Zo irritant. Je kan zo naar een ander gedeelte van het headliner forum.

Maar inderdaad Piet, Timber is op 6 niet goed genoeg. Want dat is geen 6. Of heb je niet gekeken het eerste half jaar?
Bekijk je eigen teksten, ik bedoel het niet vals, en platte tekst kun je intrepetren hoe je zelf denkt
Maar als jeeen mening ventileerd kun je er een terug krijgen , of is jou zinnetje niet zo vals .......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door piet de paler --
coenjo
 coenjo - dinsdag 31 januari 2023 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 16:53 schreef DMD het volgende:

[..]

Als je "potentieel" 3 spelers voor een positie tot je beschikking hebt dan vind ik inderdaad dat nummer 4 een jeugdspeler moet zijn. Daarvoor heb je ook een jeugdopleiding. Heb al vaker gezegd dat bij ons de jeugd het niveau prima kan aantikken wanneer je ze de kans geeft.

Meer dan genoeg voorbeelden uit het verleden. Ik vind het zelf heel jammer dat dermane zo weinig kansen krijgt.
ja ben ik het wel mee eens hoor, alleen ik vind dat als je kampioen wil worden en nog verder in europa wilt komen dat je dan niet op jeugd kan gokken
als ze nou bijv 4e stonden het seizoen was niet meer te redden dan had je bijv 3 jeugdspelers in kunnen zetten. maar de stap naar champions league is nu groter dan ooit dus zal je toch een gok moeten wagen?
wat mij betrefd dan ook een buitenspeler

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door coenjo --
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 31 januari 2023 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 16:47 schreef coenjo het volgende:
volgens de media pipo de paler
En mama coenjo?
DMD
 DMD - dinsdag 31 januari 2023 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 17:03 schreef coenjo het volgende:

[..]

ja ben ik het wel mee eens hoor, alleen ik vind dat als je kampioen wil worden en nog verder in europa wilt komen dat je dan niet op jeugd kan gokken
als ze nou bijv 4e stonden het seizoen was niet meer te redden dan had je bijv 3 jeugdspelers in kunnen zetten. maar de stap naar champions league is nu groter dan ooit dus zal je toch een gok moeten wagen?
Dat ligt aan de gok en het risico. In de winter ga je sowieso meer dan de "normale" marktwaarde betalen, omdat het midden in het seizoen is. We hebben daarentegen zelden geluk gehad met "gokjes" wagen gezien het verleden.

Ik vind het beleid dat nu gevoerd wordt ook zeer verstandig en ben zelf eens tevreden dat het lijkt alsof er iets van beleid uitgestippeld is omtrent transfers en de sommen die uitgegeven worden.

Ik ben uiteindelijk ook maar 1 iemand met een mening. Ik hoop alleen eindelijk dat de tijden van 6 miljoen voor Haps, 7mil voor StJuste en 3mil voor de antonucci's eindelijk eens achter ons liggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door DMD --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 januari 2023 - 17:10   quote  deeplink  
Moet je iemand die zich coenjo noemt ernstig nemen hahaahahahah
coenjo
 coenjo - dinsdag 31 januari 2023 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 17:10 schreef piet de paler het volgende:
Moet je iemand die zich coenjo noemt ernstig nemen hahaahahahah
nee hoor.. ik lul maar wat..
is de bedoeling van een forum toch?
en er zit ong 80 procent frustratie in mijn berichten dus dan weet je het wel
hebben meer feyenoorders last van:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door coenjo --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 januari 2023 - 17:18   quote  deeplink  
O gelukkig val je niet op, ik lul maar wat mee
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 31 januari 2023 - 17:41   quote  deeplink  
https://www.feyenoordpings.nl/boek-zerrouki-toch-niet-gesloten-weer-geheimzinnige-insta-post/?utm_term=free
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 januari 2023 - 17:50   quote  deeplink  
Laat gaan
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 januari 2023 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 17:50 schreef Stylzz het volgende:
Laat gaan
Dat denk ik ook, zo maak je streuer en natte bovenlip alleen maar belangrijker.
Die speler van PEC vindt ik wel een gemiste kans
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 januari 2023 - 17:56   quote  deeplink  
Maar die kan je in de zomer ook wel ophalen.
Niet per se nu nodig
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 januari 2023 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 17:56 schreef Stylzz het volgende:
Maar die kan je in de zomer ook wel ophalen.
Niet per se nu nodig
Dan gewoon niets kopen denk ik.
Er komt ook niets de deadline tikt, en wij worden nooit verrast door een last moment transfer toch ?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 januari 2023 - 18:07   quote  deeplink  
Welke s ite ( aangaand transfers) is nu het meest te vertrouwen , met hun informatie?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 januari 2023 - 18:10   quote  deeplink  
1908

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6194050