BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die Simon was er onder Been & Beenhakkert.
Oja!
Hadden we die Smolov nog whahaha ojoooo wa was dat erg he dat jaar.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Verkopen kan ie. Eens zien of hij ook kan aankopen.
Idd!
sportverteller
 sportverteller - maandag 28 juli 2014 - 08:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

De sportieve prestaties in de afgelopen seizoenen waren in ieder geval boven verwachting.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 08:46   quote  deeplink  
Feyenoord zou blijkbaar ook achter Luuk de Jong aan hebben gezeten voor ie bij PSV tekende, zegt zijn vader. Die zegt dat ie redelijk presteerde bij Newcastle... tja... ik snap dat ie zijn zoon verdedigd, maar kom op.. 0 goals in 12 wedstrijden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:45 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Oja!
Hadden we die Smolov nog whahaha ojoooo wa was dat erg he dat jaar.
Geen best jaar! Al lijkt dat soms wel aan Feyenoord verbonden te zijn. Smolov kon trouwens nog wel een beetje ballen, alleen was ie niet de diepe spits die we dachten te hebben..
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 08:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar daar ben je veel meer afhankelijk van de andere partij natuurlijk.
En ondanks dat we nu lekker veel poen binnen hebben, uitgeven kunnen we nog niet echt.
Dan sta je niet sterk.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord zou blijkbaar ook achter Luuk de Jong aan hebben gezeten voor ie bij PSV tekende, zegt zijn vader. Die zegt dat ie redelijk presteerde bij Newcastle... tja... ik snap dat ie zijn zoon verdedigd, maar kom op.. 0 goals in 12 wedstrijden.
Gelukkig gaat hij naar die lampestad he.
Bij de tukkers was het al niets speciaals
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar daar ben je veel meer afhankelijk van de andere partij natuurlijk.
En ondanks dat we nu lekker veel poen binnen hebben, uitgeven kunnen we nog niet echt.
Dan sta je niet sterk.
Nee want nu willen ze allemaal de hoofdprijs natuurlijk?
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 08:55   quote  deeplink  
http://nr10.p-magazine.be/nieuws/dan-toch-transfer-voor-vossen-tekent-vandaag-eredivisie
http://www.voetbalnieuws.be/news/129949/Vossen_maandag_naar_Nederlandse_topclub?
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:52 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Nee want nu willen ze allemaal de hoofdprijs natuurlijk?
Dat sowieso, maar al kan je al een lage transfersom voor elkaar krijgen, dan willen spelers vaak ook nog een behoorlijk salaris.

Als je nu kijkt naar die Vossen, die schijnt nu al 1,2 milj te verdienen, die komt dus niet voor datzelfde bedrag per jaar.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 08:59   quote  deeplink  
Zou niks nee zijn volgens mij.
Mja zoals ik al zij volg die hele belse competitie niet.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar al kan je al een lage transfersom voor elkaar krijgen, dan willen spelers vaak ook nog een behoorlijk salaris.

Als je nu kijkt naar die Vossen, die schijnt nu al 1,2 milj te verdienen, die komt dus niet voor datzelfde bedrag per jaar.
Dat is best veel ja. Had ik niet verwacht
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 09:03   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/265503/Manchester_United_wil_Vermaelen,_Hummels,_De_Vrij,_Daley_Blind_en_Di_Maria?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=feyenoord
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 09:04   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/265495/Feyenoord-target_praat_vooral_over_Olympiakos?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 09:05   quote  deeplink  
Feyenoord verkocht deze zomer vooral spelers, maar het is de bedoeling dat de Rotterdamse club ook zelf nog de transfermarkt op zal gaan.

Technisch directeur Martin van Geel heeft overlegd met trainer Fred Rutten, die versterkingen wil, en er kan ruim tien miljoen euro geïnvesteerd worden.

Volgens De Telegraaf wordt dat bedrag, ongeveer een derde van wat er aan inkomsten binnen is gekomen, gereserveerd voor aanwinsten van Ruttens selectie. Daarbij weigert Feyenoord overigens om nieuwelingen meer te betalen dan het eigen salarisplafond toestaat. Van Geel erkent dat vleugelaanvaller Héctor Villalba van het Argentijnse San Lorenzo een serieuze gegadigde is om naar De Kuip te komen.

We hebben de kandidaten voor de versterking in beeld en zullen op korte termijn knopen doorhakken, geeft de beleidsbepaler aan. De twintigjarige Villalba zou ongeveer drie miljoen euro moeten kosten. Van Geel benadrukte voorts dat verdediger Stefan de Vrij de enige spelers is die deze transferperiode nog verkocht mag worden, nadat eerder verdediger Bruno Martins Indi, rechtsback Daryl Janmaat en spits Graziano Pellè al vertrokken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wellicht, aan de andere kant bij Feyenoord speel je meer in de kijker dan bij Genk, dus misschien gaat ie er dan qua salaris niet op vooruit, maar met de rest wel (ook competitie, stadion, etc), waardoor Feyenoord toch een aantrekkelijke optie kan zijn. Of hij krijg een dik pak tekengeld..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 09:14   quote  deeplink  
De Vrij verkocht, om V2 vandaag of morgen nog snel binnen te halen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 09:14 schreef FR-Henk het volgende:
De Vrij verkocht, om V2 vandaag of morgen nog snel binnen te halen?
Doen.

col-pic-1.jpg
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 09:34   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat ons de dag van vandaag zal brengen
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 09:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wellicht, aan de andere kant bij Feyenoord speel je meer in de kijker dan bij Genk, dus misschien gaat ie er dan qua salaris niet op vooruit, maar met de rest wel (ook competitie, stadion, etc), waardoor Feyenoord toch een aantrekkelijke optie kan zijn. Of hij krijg een dik pak tekengeld..
niet transfervrij he, dus tekengeld zal beperkt zijn.
Feyenoord speelt wel 'CL' soort van.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 09:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Die Simon was er onder Been & Beenhakkert.
En werd niet eens betaald door z'n vader, dat was natuurlijk de Baab!

Blijft jammer dat ze in diezelfde periode Kiznichenko niet hebben gecontracteerd. Wat een held.
daan limbos
 daan limbos - maandag 28 juli 2014 - 09:48   quote  deeplink  
11 Miljoen is echt niet zo'n heel groot bedrag als je drie goede, Feyenoord-waardige spelers wilt kopen. Lat en we afwachten wat er deze week gaat gebeuren, want inderdaad, de tijd begint nu wel heel erg te dringen en alle goede spelers worden, als je er nu niet snel bij bent, voor je neus weggekaapt. Van geel kan nu bewijzen een echte TD te zijn en niet alleen een verkoper.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 09:48 schreef daan limbos het volgende:
11 Miljoen is echt niet zo'n heel groot bedrag als je drie goede, Feyenoord-waardige spelers wilt kopen. Lat en we afwachten wat er deze week gaat gebeuren, want inderdaad, de tijd begint nu wel heel erg te dringen en alle goede spelers worden, als je er nu niet snel bij bent, voor je neus weggekaapt. Van geel kan nu bewijzen een echte TD te zijn en niet alleen een verkoper.
dat hangt er dus blijkbaar vanaf, waar ze spelen, wat hun salaris en hoelang t contract nog duurt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 09:56   quote  deeplink  
De Leeuwarder Courant linkt Bilal Basacikoglu (Heerenveen) met #Feyenoord. Volgens de krant staat de vleugelspeler op het lijstje van MvG.
moa
 moa - maandag 28 juli 2014 - 09:57   quote  deeplink  
3 miljoen villalba
5 miljoen dost
Nog 3 miljoen voor een Botteghin of die van Twente. Moet lukken!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 09:58   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/265515/Heerenveen-vleugel:_Ik_doe_geen_uitspraken_over_Feyenoord?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=feyenoord
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 10:00   quote  deeplink  
de Vrij schijnt verkocht te zijn voor 8.5 milj plus bonussen die oplopen tot 10.
Niet slecht voor tien maanden rest contract?
legrande
 legrande - maandag 28 juli 2014 - 10:17   quote  deeplink  
En wij, kijken kijken geruchten geruchten geruchten maar daadwerkelijk knopen doorhakken nee nog even wachten nog even ergens anders kijken. Zou hij niet te duur zijn, misschien gaat er nog wat af of nee er loopt ergens anders nog een leuke. We kijken nog even rond toch tijd zat. Doodziek word je daarvan.
Harry123
 Harry123 - maandag 28 juli 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Beempjerotterdam....wat een primaire is dat die zou je toch moeten verbieden om iets te schrijven laat staan te praten, er komt niets zinnigs uit deze simpele. Bah!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
de Vrij schijnt verkocht te zijn voor 8.5 milj plus bonussen die oplopen tot 10.
Niet slecht voor tien maanden rest contract?
Zeker niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 10:17 schreef legrande het volgende:
En wij, kijken kijken geruchten geruchten geruchten maar daadwerkelijk knopen doorhakken nee nog even wachten nog even ergens anders kijken. Zou hij niet te duur zijn, misschien gaat er nog wat af of nee er loopt ergens anders nog een leuke. We kijken nog even rond toch tijd zat. Doodziek word je daarvan.
ik heb liever een gedegen, gewogen beslissing, dan een nieuwe Lazovic of Cissé.
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 28 juli 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Zolang ik het kan overzien er iets van begrijp zoals je wilt . De namen die jullie noemen voor mij? Idem de talenten .
Ik ben nog van de oude tijd dat je al wist met welk team Feyenoord na een seizoen het volgende zou gaan spelen 1 a 2 aankopen .
Het is nu een jungle! Van haat en nijd! Men bedonderd elkaar bij het leven .
Na het WK van enkele weken terug (3) is er nogal wat gebeurd bij Feyenoord . Ga er maar aan staan zou ik zeggen .
In mei 2015 op de coolsingel daar droom ik van . Kut champignons , UEFA, FIFA , 020 hahahaha
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 10:27   quote  deeplink  
Racing Genk ontkent dat Jelle Vossen voor een vertrek staat bij de Jupiler Pro League-club. De international van België wordt al een poosje in verband gebracht met een overstap naar het buitenland. Feyenoord is de laatste club die gelinkt wordt aan de aanvaller.

Middlesbrough, Rubin Kazan en Olympiakos; allen werden al eens betiteld als potentiële nieuwe werkgever van Vossen. Sinds zondagavond hoort Feyenoord ook thuis in dat rijtje. De Nederlandse ex-trainer Aad de Mos, als analist werkzaam bij de Belgische televisie, liet optekenen dat hij 'vanuit zijn circuit' vernomen heeft dat de Rotterdammers geïnteresseerd zijn in de Belgische aanvaller.

Racing Genk zit ondertussen met de gebakken peren want de club moet de absentie van Vossen tijdens het competitieduel met KV Mechelen verklaren. Genk meldde dat de aanvaller wegens een blessure niet in actie kon komen en blijft bij die lezing. "Jelle heeft zich zaterdag op training licht geblesseerd. Daarom werd besloten om hem niet te selecteren voor de wedstrijd", zegt directeur Gunter Jacob in Het Nieuwsblad.

"Ik vertel je geen geheim, als ik zeg dat er ook andere elementen hebben meegespeeld in die evaluatie. Jelle heeft al een tijde last van een ontsteking aan de kniepees. Daar heeft hij zaterdag op training opnieuw een trap op gekregen. De pijn achteraf bleek van die aard dat hij in Mechelen niet kon spelen. Bovendien wijst een echografie duidelijk in de richting van die ontsteking. Voor mij is de afwezigheid van Jelle dus normaal", citeert Sporza Jacob.
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Ik verlang terug naar de tijd dat je forumposts nog in één keer lezen begreep ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

niet transfervrij he, dus tekengeld zal beperkt zijn.
Feyenoord speelt wel 'CL' soort van.
Das wel de norm inderdaad, maar goed, ik bedoelde meer dat het een truc kan zijn om hem wat meer geld toe te stoppen, zonder dat je salarishuis overhoop gaat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 09:40 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En werd niet eens betaald door z'n vader, dat was natuurlijk de Baab!

Blijft jammer dat ze in diezelfde periode Kiznichenko niet hebben gecontracteerd. Wat een held.
haha, zeker! Sparta helemaal overhoop gespeeld! ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 10:28 schreef JanM het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd dat je forumposts nog in één keer lezen begreep ...
moet je alleen die van mij lezen, komt t helemaal goed.
legrande
 legrande - maandag 28 juli 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik heb liever een gedegen, gewogen beslissing, dan een nieuwe Lazovic of Cissé.
Ja maar wel gaarne na 4 verkopen eindelijk eens wat doortastendheid. Niet iets halen als we weer uit de europacup liggen en 3 van de 4 eerste competitiewedstrijden verloren hebben. Het heeft nu echt lang genoeg geduurd. We hebben nu dringend versterking nodig. Ze zijn veels te laat begonnen aan dat zogenaamde lijstje wat ze achter de hand hebben. Nee nu moeten we woensdag gaan spelen voor championsleage met verhoek als rechtsbuiten en tevrede als spits. Wat denk je zelf.
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

moet je alleen die van mij lezen, komt t helemaal goed.
Zijn er nog wel een paar, maar er komen opvallend veel meer (vrijwel) onleesbare posts bij de laatste tijd ...
tomson
 tomson - maandag 28 juli 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 10:28 schreef JanM het volgende:
Haha.. houdt je van de straat
tomson
 tomson - maandag 28 juli 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Pfff ook niet gemotiveerd voor een vertrek naar Rotterdam dus ?
Pindaachris
 Pindaachris - maandag 28 juli 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Van Geel wil gewoon eerst dat alle uit-transfers rond zijn, dan pas gaat hij onderhandelen , veel slimmer !!
legrande
 legrande - maandag 28 juli 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 11:34 schreef Pindaachris het volgende:
Van Geel wil gewoon eerst dat alle uit-transfers rond zijn, dan pas gaat hij onderhandelen , veel slimmer !!
Ja eerste inkoop wordt verwacht december 2015.
T.Montana
 T.Montana - maandag 28 juli 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 11:11 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja maar wel gaarne na 4 verkopen eindelijk eens wat doortastendheid. Niet iets halen als we weer uit de europacup liggen en 3 van de 4 eerste competitiewedstrijden verloren hebben. Het heeft nu echt lang genoeg geduurd. We hebben nu dringend versterking nodig. Ze zijn veels te laat begonnen aan dat zogenaamde lijstje wat ze achter de hand hebben. Nee nu moeten we woensdag gaan spelen voor championsleage met verhoek als rechtsbuiten en tevrede als spits. Wat denk je zelf.
Alsof je dan wel Europa door zou komen. Van Geel moet ABSOLUUT geen snelle aankopen doen omdat Europa eraan komt. Of zijn we hier vergeten dat we met al die sterkhouders zoals iedereen ze noemt (Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Pelle), vorig jaar OOK niet Europa haalden en van Krasnodar verloren. Dan zouden we dat met twee versterkingen wel doen?

Van Geel moet rustig te werk gaan. En niet weer zoals Mark Wotte kopen om het kopen om het legioen tevreden te houden en aankomen met namen als, Boussaboun, Kolka, Leonard, Lurling, Bahia, Saidi, Buijs enz.
Nick4F
 Nick4F - maandag 28 juli 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Bilal vind ik echt een heel groot talent, die n.m.m. een miljoeneninvestering wel waard is. Dost idem dito. Beide spelers vind ik een zorgvuldig traject ook zeker waard. En Legrande: Het gaat over miljoenen. Van Geel kan beide spelers zo in laten pakken als hij voor Dost 8 miljoen neertelt en voor Bilal 5 miljoen. En nu is het de kunst die beide spelers voor 8 miljoen binnen te krijgen. Dat doe je niet even in een half middagje.
We hebben eindelijk weer wat te besteden; hopelijk gaat dat met tact en koopmanschap. Ik heb alle vertrouwen in de club!
Barabas
 Barabas - maandag 28 juli 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Brrrr.... Boussabon... Nee, dan liever wachten!

Maare, deze week komt het goed.
T.Montana
 T.Montana - maandag 28 juli 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 11:44 schreef Barabas het volgende:
Brrrr.... Boussabon... Nee, dan liever wachten!

Maare, deze week komt het goed.
Leonard was nog erger. De mensen die het toen voor het zeggen hadden bij Feyenoord zeiden dat ze een linksback hadden gekocht die niet tegen een rechtsbuiten kon voetballen, en dan zitten mensen nu te zeiken over Van Geel, ik ben heel blij dat wij nu Van Geel als technisch directeur hebben in plaats van die idioten als Baan, Wotte, Bosz en Beenhakker.
Pindaachris
 Pindaachris - maandag 28 juli 2014 - 12:04   quote  deeplink  
Bahia was nog te doen hoor !, jammer dat hij niet terug kon komen , maar is in niveau erg gedaald bij botafoga
T.Montana
 T.Montana - maandag 28 juli 2014 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 12:04 schreef Pindaachris het volgende:
Bahia was nog te doen hoor !, jammer dat hij niet terug kon komen , maar is in niveau erg gedaald bij botafoga
Nou ook maar in zijn laatste twee seizoenen. Daarvoor ergerde ik me elke week kapot aan die gozer kon er in het begin helemaal niks van, daarna ging maar ook niet top.
legrande
 legrande - maandag 28 juli 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 11:51 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Leonard was nog erger. De mensen die het toen voor het zeggen hadden bij Feyenoord zeiden dat ze een linksback hadden gekocht die niet tegen een rechtsbuiten kon voetballen, en dan zitten mensen nu te zeiken over Van Geel, ik ben heel blij dat wij nu Van Geel als technisch directeur hebben in plaats van die idioten als Baan, Wotte, Bosz en Beenhakker.
Ja de ene gooide geld over de balk en nu houden we het alleen maar vast

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0744459