BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 30 april 2023 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 20:18 schreef piet de paler het volgende:
Wie zou er ( nu uitgeleend) een kans gaan krijgen ?
Milambo? Benita? (mits Geertje of Pedersen vertrekt)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 30 april 2023 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 20:13 schreef van geil het volgende:
Ik vermoed dat met name Ajax en AZ enorm gaan uithalen op de markt.
AZ heeft 70 miljoen eigen vermogen gespaard, en daar komt dit jaar zeker 15 miljoen bij.
Eens, die maken zich op voor het komend seizoen. Ze moeten, net als wij en de anderen bij de eerste twee eindigen om zo CL te bereiken om van daar uit structureel deelnemer te worden. Ajakkes heeft een mijlenverre voorsprong, welke dankzij dit toernooi bewerkstelligd is. Die tweede plek geeft een andere club de kans dit ook te doen, dus wij, de kaaskoppen en pisvee staan hiervoor in de startblokken. Helemaal nu ajakkes misschien die voorsprong niet kan volhouden. Dan moet je zorgen dat je erbij zit, want anders haak je af. De komende twee, misschien drie jaren kunnen wel eens bepalend zijn voor de tien jaar erna (misschien wel langer of zelfs definitief) voor wie de echte topclub(s) zal(zullen) zijn. Daar moeten we bij zitten, maar AZ staat er gigantisch goed voor hoor. Dat doen ze daar goed. Geld om te investeren en zeer sterke jeugd. Lijkt wel op de situatie waar ajakkes in zat toen ze voor het eerst goed deden in de CL (dat jaar met De Jong en De Ligt). Eerlijk is eerlijk, het was een gouden greep de talenten te versterken met Tadic en Blind. En het was destijds een dubbele goede zet, want het aanvoerderschap was voor Ziyech nog te vroeg blijkbaar, want als rechterhand van Tadic leefde hij pas echt op. Zo'n scenario zou AZ ook kunnen gebeuren. Chapeau als ze dat voor elkaar krijgen, maar blij zou ik er niet van worden, want het zou voor ons niet goed zijn. Wij moeten komend jaar weer top 2 spelen, anders haken we af vrees ik. Helaas zie ik Kökçü niet blijven, maar ik hoop dat ze hem weten te overtuigen er nog een jaartje aan vast te plakken. We moeten (!) eerste of tweede worden. Gaat zeer lastig worden. Kökçü zou in het voor ons gunstige geval wel eens legendarisch kunnen xijn....
van geil
 van geil - zondag 30 april 2023 - 11:05   quote  deeplink  
De kaarten worden het komende jaar inderdaad opnieuw geschud.
Feyenoord en AZ kunnen zomaar top 2 gaan worden in de toekomst.
Maar plaats 1 of 2 is echt noodzaak.
AZ zou eigenlijk de CF league moeten winnen voor plaats 5.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2023 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2023 - 11:11   quote  deeplink  
Nee man met zoveel interesse loopt dat nog wel op
van geil
 van geil - zondag 30 april 2023 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2021 - 16:56 schreef van geil het volgende:
Dallinga, altijd halen.
Er komt n serieus bod op Sini ?
Dallinga
van geil
 van geil - zondag 30 april 2023 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 21:59 schreef coenjo het volgende:
de opvolger zit al op de bank, hulshof die kan precies dit systeem voortzetten
schijnt tactisch ook top te zijn
Ziener
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2023 - 16:44   quote  deeplink  
Feyenoord houdt de Nederlanders bij Toulouse goed in de gaten. Branco van den Boomen maakt veel indruk bij de Franse middenmoter en staat volgens De Telegraaf hoog op de lijst met mogelijke vervangers van Orkun Kökcü. Ook ploeggenoot Stijn Spierings staat bij Feyenoord op de radar.

De krant schreef over de Nederlanders bij Toulouse, nadat zij zondag met een 1-5 zege op FC Nantes de Franse beker wisten te winnen. Beide middenvelders waren daarbij goed voor een assist, terwijl Thijs Dallinga (2x) en Zakaria Aboukhlal tot de doelpuntenmakers behoorden. Vooral Van den Boomen kan al langer op veel lof rekenen en dat is ook Feyenoord dus niet ontgaan.

"Het pad naar de absolute top ligt nu open voor Van den Boomen", schreef De Telegraaf. Eerder al werd de Eindhovenaar gelinkt aan PSV, maar ook Feyenoord is dus een serieuze optie. "Hij staat inmiddels hoog op het lijstje om Orkun Kökcü op te volgen", weet de krant. "Een eerste gesprek is er al geweest." De Rotterdammers mogen zelfs hopen om hem transfervrij binnen te halen. Van den Boomen beschikt namelijk over een aflopend contract en is het met Toulouse nog niet eens geworden over een nieuwe verbintenis.

Spierings - die in Nederland uitkwam voor AZ, Sparta en RKC Waalwijk - loopt komende zomer eveneens uit zijn contract. Over hem is De Telegraaf korter van stof, maar de krant weet wel te melden dat ook hij door Feyenoord gevolgd wordt.
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 mei 2023 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord houdt de Nederlanders bij Toulouse goed in de gaten. Branco van den Boomen maakt veel indruk bij de Franse middenmoter en staat volgens De Telegraaf hoog op de lijst met mogelijke vervangers van Orkun Kökcü. Ook ploeggenoot Stijn Spierings staat bij Feyenoord op de radar.

De krant schreef over de Nederlanders bij Toulouse, nadat zij zondag met een 1-5 zege op FC Nantes de Franse beker wisten te winnen. Beide middenvelders waren daarbij goed voor een assist, terwijl Thijs Dallinga (2x) en Zakaria Aboukhlal tot de doelpuntenmakers behoorden. Vooral Van den Boomen kan al langer op veel lof rekenen en dat is ook Feyenoord dus niet ontgaan.

"Het pad naar de absolute top ligt nu open voor Van den Boomen", schreef De Telegraaf. Eerder al werd de Eindhovenaar gelinkt aan PSV, maar ook Feyenoord is dus een serieuze optie. "Hij staat inmiddels hoog op het lijstje om Orkun Kökcü op te volgen", weet de krant. "Een eerste gesprek is er al geweest." De Rotterdammers mogen zelfs hopen om hem transfervrij binnen te halen. Van den Boomen beschikt namelijk over een aflopend contract en is het met Toulouse nog niet eens geworden over een nieuwe verbintenis.

Spierings - die in Nederland uitkwam voor AZ, Sparta en RKC Waalwijk - loopt komende zomer eveneens uit zijn contract. Over hem is De Telegraaf korter van stof, maar de krant weet wel te melden dat ook hij door Feyenoord gevolgd wordt.
Vd Boomen is welkom! Spiering not sure. Hoe dan ook prima beleid dit.
DMD
 DMD - maandag 01 mei 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Prima beleid zou zijn om de potentie te zien voordat ze deze stap maken. Je hebt nu veel meer concurrentie.
Het is mooi dat ze transfervrij zijn dat wel. Zoals ik al eerder meldde er moet veel meer gekeken worden naar de onderkant ED en de KKD.

Zal mij niks verbazen als Azarkan de pannen van het dak gaat spelen bij een Toulouse.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 mei 2023 door DMD --
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 mei 2023 - 17:51   quote  deeplink  
Gisteren die Griltisch gezien......was niet bepaald een topper
bijft007
 bijft007 - maandag 01 mei 2023 - 17:54   quote  deeplink  
Hehe ik dacht al, zou wel prima beleid zijn, vd boomen gewoon proberen, soortje veerman achtig, leuke speler en kans vrij reel hij Nederlands elftal haalt/komt, zal niet heel goedkoop zijn overgens ook al is ie transfervrij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 mei 2023 door bijft007 --
kriebel70
 kriebel70 - maandag 01 mei 2023 - 18:42   quote  deeplink  
Azarkan is goed genoeg voor feyenoord, hij wordt beoordeeld op zijn lengte en dat is jammer , hartjes zie je momenteel helemaal inzakken bannis springt er ook niet boven uit .. ik zeg allemaal onder contract houden tot er geld geboden wordt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 mei 2023 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 18:42 schreef kriebel70 het volgende:
Azarkan is goed genoeg voor feyenoord, hij wordt beoordeeld op zijn lengte en dat is jammer , hartjes zie je momenteel helemaal inzakken bannis springt er ook niet boven uit .. ik zeg allemaal onder contract houden tot er geld geboden wordt
Goed om hem erbij te hebben ,maar het lijkt erop dat de club uit
een grotere vijver kan gaan vissen .
bijft007
 bijft007 - maandag 01 mei 2023 - 19:20   quote  deeplink  
Echt niet goed genoeg denk ik, zon int verleden typische pec Heracles etc kunstgras speler is mn mening, als ik hem en zn zaakwaarnemer was zou heerenveen Utrecht enzo prima stap voor hem zijn, voor dat hij verpietert bij iets t grote stap frankrijk Italië etc gelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 mei 2023 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 mei 2023 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 18:42 schreef kriebel70 het volgende:
Azarkan is goed genoeg voor feyenoord, hij wordt beoordeeld op zijn lengte en dat is jammer , hartjes zie je momenteel helemaal inzakken bannis springt er ook niet boven uit .. ik zeg allemaal onder contract houden tot er geld geboden wordt
Geef m de kans komende voorbereiding.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 mei 2023 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 18:42 schreef kriebel70 het volgende:
Azarkan is goed genoeg voor feyenoord, hij wordt beoordeeld op zijn lengte en dat is jammer , hartjes zie je momenteel helemaal inzakken bannis springt er ook niet boven uit .. ik zeg allemaal onder contract houden tot er geld geboden wordt
Alle drie komen letterlijk en figuurlijk te kort
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 01 mei 2023 - 21:27   quote  deeplink  
Spelers scouten van minstens 1.90 lang en 80/90 kilo.
bijft007
 bijft007 - maandag 01 mei 2023 - 21:47   quote  deeplink  
Bannis en en helaas hartjes zoiezo tekort en kunnen nu net aan niveau kkd aan nu, hartjes veel meer van gehoopt vooral. hoop bij hem nog op laatbloei scenario ala Frenkie op zn 21-22e bij nog n verhuur bv

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 mei 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 mei 2023 - 22:12   quote  deeplink  
Rosengren
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 mei 2023 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 22:12 schreef Stylzz het volgende:
Rosengren
Leuk voor de toekomst. Maar verre van een dragende speler dan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 mei 2023 - 22:23   quote  deeplink  
Schijnt ook al ontkracht te zijn.
Branco van den Boomen lijkt wel echt in beeld
bijft007
 bijft007 - maandag 01 mei 2023 - 22:34   quote  deeplink  
Zou het wel leuk vinden redelijk wat Nederlandse jongens in het team, maar het moet vooral wel echt kwaliteit zijn of aardig wat talent, zou zelf bij alleen vertrek kokcu en ali en Idrissi ook graag een Danjuma zien komen, en daarnaast dan n aardig z Amerikaans talent ofso voor aanval

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 mei 2023 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 mei 2023 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 22:23 schreef Stylzz het volgende:
Schijnt ook al ontkracht te zijn.
Branco van den Boomen lijkt wel echt in beeld
Volgens FTM niet. Wel contact geweest, niet de eerste of tweede optie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 02 mei 2023 - 00:20   quote  deeplink  
Buitenspelers zijn onze manco. Ervan uitgaande dat Kökçü niet te behouden is, zou ik een goede vervanger voor hem zien komen en daarnaast ik graag zien dat Noa Lang naar Rotterdam gehaald wordt. Ik denk dat hij best eens heel goed zou kunnen worden bij ons. Investering waard. En wie zegt 'moeilijke jongen' snapt niet dat hij juist een mening heeft. Net als Van Hanegem, Cruyff, Van Persie en Ziyech dat als speler hadden/hebben (ik noem er maar een paar). Juist sterke persoonlijkheid. Degene die dit lastig vindt, kan er niet mee omgaan, maar je moet hier niet bang voor zijn, maar je moet deze kwaliteit juist omarmen.

Zou voor ons en ook voor hem een prima deal kunnen zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 02 mei 2023 - 00:24   quote  deeplink  
Weet ik er ook nog wel een, nl William Bøving van Sturm Graz. Zal ook weer niet te duur zijn, maar dit is een prima speler. Snelheid is zijn handelsmerk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2023 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 mei 2023 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 00:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Volgens FTM niet. Wel contact geweest, niet de eerste of tweede optie.
Ik ben ondertussen een beetje FTM moe 🤣
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 mei 2023 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 00:20 schreef Arie.Klooster het volgende:
Buitenspelers zijn onze manco. Ervan uitgaande dat Kökçü niet te behouden is, zou ik een goede vervanger voor hem zien komen en daarnaast ik graag zien dat Noa Lang naar Rotterdam gehaald wordt. Ik denk dat hij best eens heel goed zou kunnen worden bij ons. Investering waard. En wie zegt 'moeilijke jongen' snapt niet dat hij juist een mening heeft. Net als Van Hanegem, Cruyff, Van Persie en Ziyech dat als speler hadden/hebben (ik noem er maar een paar). Juist sterke persoonlijkheid. Degene die dit lastig vindt, kan er niet mee omgaan, maar je moet hier niet bang voor zijn, maar je moet deze kwaliteit juist omarmen.

Zou voor ons en ook voor hem een prima deal kunnen zijn.
Ja wel ja. Haal t paard van Troje binnen
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 02 mei 2023 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 00:20 schreef Arie.Klooster het volgende:
Buitenspelers zijn onze manco. Ervan uitgaande dat Kökçü niet te behouden is, zou ik een goede vervanger voor hem zien komen en daarnaast ik graag zien dat Noa Lang naar Rotterdam gehaald wordt. Ik denk dat hij best eens heel goed zou kunnen worden bij ons. Investering waard. En wie zegt 'moeilijke jongen' snapt niet dat hij juist een mening heeft. Net als Van Hanegem, Cruyff, Van Persie en Ziyech dat als speler hadden/hebben (ik noem er maar een paar). Juist sterke persoonlijkheid. Degene die dit lastig vindt, kan er niet mee omgaan, maar je moet hier niet bang voor zijn, maar je moet deze kwaliteit juist omarmen.

Zou voor ons en ook voor hem een prima deal kunnen zijn.
Zou serieus nog eerder Berghuis terughalen.
VVout
 VVout - dinsdag 02 mei 2023 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 08:36 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zou serieus nog eerder Berghuis terughalen.
Echt hè 😂😂😂 maar t's beter dat ik die jankerT niet meer terug ziet bij Feyenoord. Verder is mijn hoop bij het scoutingapparaat van Feyenoord en voor de hand leggende opties ver verwijdert van de realiteit. Stappen zullen alleen gemaakt worden met een verrassende positieve wending in aankopen en bijdrage van onze jeugdopleiding.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2023 door VVout --
MMM
 MMM - dinsdag 02 mei 2023 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 00:20 schreef Arie.Klooster het volgende:
Buitenspelers zijn onze manco. Ervan uitgaande dat Kökçü niet te behouden is, zou ik een goede vervanger voor hem zien komen en daarnaast ik graag zien dat Noa Lang naar Rotterdam gehaald wordt. Ik denk dat hij best eens heel goed zou kunnen worden bij ons. Investering waard. En wie zegt 'moeilijke jongen' snapt niet dat hij juist een mening heeft. Net als Van Hanegem, Cruyff, Van Persie en Ziyech dat als speler hadden/hebben (ik noem er maar een paar). Juist sterke persoonlijkheid. Degene die dit lastig vindt, kan er niet mee omgaan, maar je moet hier niet bang voor zijn, maar je moet deze kwaliteit juist omarmen.

Zou voor ons en ook voor hem een prima deal kunnen zijn.
Gadverdamme
Leuv
 Leuv - dinsdag 02 mei 2023 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 08:36 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zou serieus nog eerder Berghuis terughalen.
Ga jij eens even je mond spoelen!
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 02 mei 2023 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 09:20 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ga jij eens even je mond spoelen!
Ik meen het serieus. Lang is 2 x zo gek in z'n kop.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 02 mei 2023 - 10:11   quote  deeplink  
Ik hoop dat we een poging gaan wagen voor Aboukhlal, speelt ontzettend goed bij Toulouse en kent slot van zijn tijd bij az. Rodrigo Riquelme ook een goede speler. Misschien wel te duur. Staat op transfermarkt voor 10 mln. Speelt goed bij Corona! Zou ook op 10 kunnen spelen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 mei 2023 - 10:26   quote  deeplink  
Ik vind t wel zorgelijk dat we spelers die net niet goed genoeg waren toen ze in Nederland speelden na een redelijk tot goed seizoen in t buitenland meteen als versterking zien.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 02 mei 2023 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 10:26 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind t wel zorgelijk dat we spelers die net niet goed genoeg waren toen ze in Nederland speelden na een redelijk tot goed seizoen in t buitenland meteen als versterking zien.
Kloese trekt vast een blik Mexicanen open
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 02 mei 2023 - 10:53   quote  deeplink  
Ook goed :)
bijft007
 bijft007 - dinsdag 02 mei 2023 - 11:28   quote  deeplink  
Moeten niet vergeten dat Toulouse niet gelijk n graadmeter is voor top eredivisie hoor, vd boomen geef ik voordeel twijfel omdat hij het nu al wat langer laat zien, overigen zullen nog niet basis staan, Spierings dicht tegenaan, Dallinga niet basis tov Santi, je moet het wel goed zien te beoordelen
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 mei 2023 - 12:18   quote  deeplink  
Idd top is goed
Maar Dallinga voor Danillo is wel een optie
Ben persoonlijk wel gecharmeerd van die mexicaan bij PSV
Maar die gaat niet komen
kenny
 kenny - dinsdag 02 mei 2023 - 12:26   quote  deeplink  
belangrijker vind ik dat ze al vroeg beginnen met te kijken en spelers nu al binnen te hengelen , dat is de laatste jaren wel eens anders geweest , wil je geen modderfiguur slaan in de CL is het wel lekker als Slot vroeg kan beginnen in de voorbereiding met een complete en aangevulde groep
bijft007
 bijft007 - dinsdag 02 mei 2023 - 12:50   quote  deeplink  
Toch wel benieuwd wat het nu echt is, wil slot nu dolgraag zerrouki of het bestuur vooral, hoop dan ergens t eerste, zegt dan wel iets
bijft007
 bijft007 - dinsdag 02 mei 2023 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 12:18 schreef piet de paler het volgende:
Idd top is goed
Maar Dallinga voor Danillo is wel een optie
Ben persoonlijk wel gecharmeerd van die mexicaan bij PSV
Maar die gaat niet komen
Zie ergens ook wel graag opt middenveld n speler met wat gif komen wat doorgaans Nederlandse spelers missen, maar dan als het kan niet matenaaierig, niet rollen om de haverklap haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2023 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 mei 2023 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 06:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ben ondertussen een beetje FTM moe 🤣
Je bent niet de enige, maar dat laat onverlet dat hij meestal wel goed zit. ;)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 mei 2023 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 12:50 schreef bijft007 het volgende:
Toch wel benieuwd wat het nu echt is, wil slot nu dolgraag zerrouki of het bestuur vooral, hoop dan ergens t eerste, zegt dan wel iets
Misschien afspraken met hem gemaakt
tomson
 tomson - dinsdag 02 mei 2023 - 20:40   quote  deeplink  
Noa van zn LANG zal zn leven niet.. schei uit hoor Arie hahaha
Hoe goed hij ook mag kunnen voetballen die gozer heeft ze niet allemaal in t kratje
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 mei 2023 - 21:36   quote  deeplink  
Weer tering veel namen langs gekomen.
En teringnamen.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 02 mei 2023 - 21:41   quote  deeplink  
Noa lang niet nee haha, die worr nooit volwassen blijkbaar, en ik vond psv ajax met al dat gedoe al teveel gedoe zat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - dinsdag 02 mei 2023 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 21:36 schreef FR-Henk het volgende:
Weer tering veel namen langs gekomen.
En teringnamen.
+1908 en hoop dat we er niet te veel waarde aan moeten gaan hechten. Had begrepen dat we een stabiele CL wilde worden dan moet de wissel goed blijven staan.
van geil
 van geil - dinsdag 02 mei 2023 - 23:18   quote  deeplink  
Als Peter B naar 020 gaat, dan wordt t echt smullen.
van geil
 van geil - dinsdag 02 mei 2023 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 21:51 schreef VVout het volgende:

[..]

+1908 en hoop dat we er niet te veel waarde aan moeten gaan hechten. Had begrepen dat we een stabiele CL wilde worden dan moet de wissel goed blijven staan.
Beter naar 1908 blijven kijken.
4 van de beste spelers in deze selectie.
VVout
 VVout - dinsdag 02 mei 2023 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 23:20 schreef van geil het volgende:

[..]

Beter naar 1908 blijven kijken.
4 van de beste spelers in deze selectie.
Idd. dat, toch wel het beste om daar mee te cashen. Verder goed gescoute diamantjes delven en lijstjes links laten leggen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6517460