|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goossens, Vormer en Verhoek zouden volgens VI op de nominatie staan verkocht of verhuurd te worden. Zou dat bij Vormer niet zo begrijpen. Want dan houden we weinig over achter Clasie, Vilhena en Immers.. die andere 2, liever vandaag dan morgen. |
|
|
|
|
Raja
|
|
|
In mijn ogen heeft van Geel het tot dusver goed gedaan, hij sinds zijn aantreding wel bijna 40 mln. 'winst' gemaakt op spelers en grotendeels daardoor de club weer gezond gemaakt.
Alleen heb ik wel het idee dat hij nu eerder op de transfermarkt had moeten gaan om te anticiperen op de verkopen van Pelle, janmaat, BMI en de vrij. Inmiddels hebben alle tranfervrije c.q. goedkope spelers/talenten al ergens getekend en moeten we nou de hoofdprijs betalen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 12:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Goossens, Vormer en Verhoek zouden volgens VI op de nominatie staan verkocht of verhuurd te worden. Zou dat bij Vormer niet zo begrijpen. Want dan houden we weinig over achter Clasie, Vilhena en Immers.. die andere 2, liever vandaag dan morgen. Whahaha en ik lees net dat Verhoek waarschijnlijk Woensdag speelt. Dan neemt Feyenoord Championsleguea niet serieus. Zo jammer als dat zo zou zijn |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 10:19 schreef Harry123 het volgende:Beempjerotterdam....wat een primaire is dat die zou je toch moeten verbieden om iets te schrijven laat staan te praten, er komt niets zinnigs uit deze simpele. Bah! Moet je daar serieus een account voor aanmaken? Whahahah |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 12:39 schreef Raja het volgende:In mijn ogen heeft van Geel het tot dusver goed gedaan, hij sinds zijn aantreding wel bijna 40 mln. 'winst' gemaakt op spelers en grotendeels daardoor de club weer gezond gemaakt. Alleen heb ik wel het idee dat hij nu eerder op de transfermarkt had moeten gaan om te anticiperen op de verkopen van Pelle, janmaat, BMI en de vrij. Inmiddels hebben alle tranfervrije c.q. goedkope spelers/talenten al ergens getekend en moeten we nou de hoofdprijs betalen. Idd. Hij had een lijstje. Het boodschappen lijstje van Truus! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 12:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Whahaha en ik lees net dat Verhoek waarschijnlijk Woensdag speelt. Dan neemt Feyenoord Championsleguea niet serieus. Zo jammer als dat zo zou zijn Ja belachelijk. Speel je het hele jaar voor en moet je met dit team je kansen op championsleaque gaan verdedigen. Staat toch heel veel geld op het spel als je het haalt. Echt belachelijk deze opstelling. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 12:56 schreef legrande het volgende:[..] Ja belachelijk. Speel je het hele jaar voor en moet je met dit team je kansen op championsleaque gaan verdedigen. Staat toch heel veel geld op het spel als je het haalt. Echt belachelijk deze opstelling. Word er helemaal niet goed van! Had hoop op Manu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Ja ik ook. Best off the rest. Heb echt te doen met Rutten maar als hij nu ook als die lul van een verhoek anders kan ik het niet verwoorden gaat opstellen heeft hij ook een pilletje nodig. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Op deze site maakt feyenoord zich alleen druk over prijzen van tickets en over aanvangstijden. Ik word daar nu echt moedeloos van. Alles en iedereen verstrekt zich en wij. 4 steunpilaren weg voor tussen de 32 en 35 en wij klootz....n ouwehoeren alleen maar en vinden iedereen te duur. nee december 2015 wordt de eerste aankoop verwacht. We hebben er 2 transfervrij binnengehaald voor de reservebank zo lijkt het. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Nou, jij weet echt van geen ophouden. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Nee ik baal steeds meer dat wij er niets bijkrijgen. Als we voor de competitie start of voor eind augustus als dat niet te laat is er 3 echt goede bij hebben als dit echt gebeurt valt het me mee en zal ik dat ook toegeven maar nu k.t. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is het al rond met die Argentijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kan willen kopen, maar als ze niet loskomen kom je of bij tweede garnituur uit, of je moet geduld behouden. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
We willen inderdaad geen tweede garnituur meer. Dus moet je geduld hebben. Moeten we weer het geld over de balk gooien voor spelers zoals smolov? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 11:12 schreef JanM het volgende:[..] Zijn er nog wel een paar, maar er komen opvallend veel meer (vrijwel) onleesbare posts bij de laatste tijd ... Dr. Love maakt school. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 13:57 schreef dobias het volgende:We willen inderdaad geen tweede garnituur meer. Dus moet je geduld hebben. Moeten we weer het geld over de balk gooien voor spelers zoals smolov? Er is een hemelsbreed verschil tussen tweede garnituur en goed aankopen dat weet iedereen. Maar wachten tot sint juttemis is wel erg overdreven. Je europese kansen zo makkelijk overboord gooien en risico dat je weer zo'n belabberde seizoensstart krijgt doordat je maar geduldg moet zijn. Je weet he overal waar te voor staat is niet goed, te lang wachten en te veel geduld ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie lost je problemen dan op? Dost is niet eens fit. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
Het komt allemaal wel goed hoor. Nog even gedult. Ik denk dat er 1 dezer dagen wel een speler word binnengehaalt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Discussies draaien steeds om verschil in perceptie: - kampioen moeten worden of kampioen willen worden of kampioen kunnen worden. - alles is meegenomen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nou de Vrij weg is zal ik Bengtsson bij de Tukkers weg halen |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 14:06 schreef FR-Henk het volgende:Discussies draaien steeds om verschil in perceptie: - kampioen moeten worden of kampioen willen worden of kampioen kunnen worden. - alles is meegenomen. Of op deze manier nooit meer kampioen worden |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Niet voor a.s. woensdag maar wel daarnaar denk ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe dat. Wel op tijd betalen. Naar welke club breng je hem? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 12:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Goossens, Vormer en Verhoek zouden volgens VI op de nominatie staan verkocht of verhuurd te worden. Zou dat bij Vormer niet zo begrijpen. Want dan houden we weinig over achter Clasie, Vilhena en Immers.. die andere 2, liever vandaag dan morgen. Als Clasie ook misschien nog verkocht wordt en Vormer dan wordt het heel dun op het middenveld denk ik |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 12:39 schreef Raja het volgende:In mijn ogen heeft van Geel het tot dusver goed gedaan, hij sinds zijn aantreding wel bijna 40 mln. 'winst' gemaakt op spelers en grotendeels daardoor de club weer gezond gemaakt. Alleen heb ik wel het idee dat hij nu eerder op de transfermarkt had moeten gaan om te anticiperen op de verkopen van Pelle, janmaat, BMI en de vrij. Inmiddels hebben alle tranfervrije c.q. goedkope spelers/talenten al ergens getekend en moeten we nou de hoofdprijs betalen. Het had veel meer moeten zijn voor die vier top spelers, in Engeland verkopen ze 1 speler voor die prijs en kopen ze direkt één voor terug |
|
|
|
|
thijs Hardenbol
|
|
|
Feyenoord houdt uitverkoop word de beste verdediger van t wk voor koopje weggedaan naar zo'n kansloze competitie als de Serie A |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 14:03 schreef legrande het volgende:[..] Er is een hemelsbreed verschil tussen tweede garnituur en goed aankopen dat weet iedereen. Maar wachten tot sint juttemis is wel erg overdreven. Je europese kansen zo makkelijk overboord gooien en risico dat je weer zo'n belabberde seizoensstart krijgt doordat je maar geduldg moet zijn. Je weet he overal waar te voor staat is niet goed, te lang wachten en te veel geduld ook niet. Je kan ook beetje vertrouwen hebben in de huidige jongens. want zo slecht is het helemaal niet. Ik vond zelfs Karsdorp goed spelen tegen Sociedad. En verdedigend gaven we niks weg. Komt best goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 14:18 schreef de bluffer het volgende:[..] Het had veel meer moeten zijn voor die vier top spelers, in Engeland verkopen ze 1 speler voor die prijs en kopen ze direkt één voor terug Als clubs zich niet aandienen voor een groter bedrag moet je je plek kennen.Verkopen, voor zo hoog mogelijk. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 14:25 schreef dobias het volgende:[..] Je kan ook beetje vertrouwen hebben in de huidige jongens. want zo slecht is het helemaal niet. Ik vond zelfs Karsdorp goed spelen tegen Sociedad. En verdedigend gaven we niks weg. Komt best goed. Gedeeltelijk in mee maar voorhoede Europees met verhoek en te vrede zullen we dan maar potje gaan janken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schaken of Verhoek is natuurlijk lood om oud ijzer. Manu is afwachten, maar slechter kan natuurlijk niet. |
|
|
|
|
keeskoets
|
|
|
kunnen jullie MartinVG een tip geven? Martin Ødegård is 15!!! jaar en speelt bij Strømsgodset in Noorwegen. Groot talent! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
martin.van.geel@feyenoord.nl |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 14:25 schreef dobias het volgende:[..] Je kan ook beetje vertrouwen hebben in de huidige jongens. want zo slecht is het helemaal niet. Ik vond zelfs Karsdorp goed spelen tegen Sociedad. En verdedigend gaven we niks weg. Komt best goed. eens |
|
|
|
|
Raja
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 14:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] Als clubs zich niet aandienen voor een groter bedrag moet je je plek kennen.Verkopen, voor zo hoog mogelijk. Mee eens, ik vind het niet eens zulke slechte bedragen. In mijn ogen is het grootste probleem dat onze jongens nagenoeg geen ervaring in CL en/of EL hebben, dankzij hun optredens in het nederlands elftal hebben we nog deze bedragen kunnen ontvangen.
Het niveau in de competities in engeland, duitsland, spanje en italië is gewoon veel hoger en als spelers zich daar laten zien kunnen clubs veel meer vragen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Eindelijk goed nieuws Kongolo teent tot 2017 |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/kongolo-ondertekent-nieuw-contract-bij-feyenoord
Feyenoord heeft Terence Kongolo langer aan zich weten te binden. De twintigjarige verdediger zette maandagmiddag zijn handtekening onder een nieuw contract van drie jaar, waarmee hij tot medio 2017 vast ligt in De Kuip. De huidige verbintenis van Kongolo liep volgend jaar af. Ik heb er veel vertrouwen in dat ik me bij Feyenoord nog door kan ontwikkelen, reageerde een trotse Kongolo, die een groot deel van zijn jeugdopleiding op Varkenoord doorliep en tot dusver 23 wedstrijden in het eerste elftal speelde.
Goed nieuws! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krabbendam zegt trouwens 7,5 voor de Vrij. De rest van de media 8,5 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bij Krabbendam is elke transfer een miljoen lager geloof ik. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Vind Krabbendam ook een beetje een eng mannetje moet ik zeggen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Bang dat ie niet in het nieuws komt anders ... |
|
|
|
|
Advies
|
|
|
Nu halen transfervrij: Avdic |
|
|
|
|
Advies
|
|
|
En de volgende kandidaten: Dijkhuizen, Bengtson, + een goed spits, rechtsbuiten!!! |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
mijn advies , een goede spits , goede rechtsbuiten en als het ff kan ook een linksbuiten en mocht clasie vertrekken mokotjo terug halen (misschien dat vormer in de deal kan worden betrokken) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: misschien klopt dat ook wel.
van de totale transfersom gaat niet alles naar Feyenoord. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 12:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Whahaha en ik lees net dat Verhoek waarschijnlijk Woensdag speelt. Dan neemt Feyenoord Championsleguea niet serieus. Zo jammer als dat zo zou zijn dramatisch... die gast kan nog geen hoekvlag uitspelen... |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
v Geel verkoopt spelers ook met doorverkoop clasules zie de verkoop vlaar bijv , ook feyenoord verdient mocht vlaar verkocht worden , maar ook bij wijnaldum fer enz enz |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 18:13 schreef Advies het volgende:En de volgende kandidaten: Dijkhuizen, Bengtson, + een goed spits, rechtsbuiten!!! Linksback, rechteraanvaller en een spits... ??? Villalba en Dost.
Kongolo is trouwens rond las ik net! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 19:01 schreef Barabas het volgende:[..] Linksback, rechteraanvaller en een spits... ??? Villalba en Dost. Kongolo is trouwens rond las ik net! Jajaaa 2017 he |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 18:59 schreef freduc het volgende:v Geel verkoopt spelers ook met doorverkoop clasules zie de verkoop vlaar bijv , ook feyenoord verdient mocht vlaar verkocht worden , maar ook bij wijnaldum fer enz enz Als dat waar is dan doet ie dat goed.
Ik zie met name Wijnaldum, Fer en De Vrij in de toekomst nog wel een flinke transfer maken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
El Hamdaoui... volgens Van Geel financieel volstrekt onhaalbaar... nette manier om te zeggen dat ze die idioot mogen hebben en houden. |
|
|
|