BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 mei 2023 - 07:07   quote  deeplink  
Het zal allebei moeten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 mei 2023 - 17:44   quote  deeplink  
Younes Taha geniet interesse van Feyenoord. Volgens DM Sport, dat zich vooral toelegt op nieuws over Marokkaanse voetballers in Frankrijk, is de aanvallende middenvelder van PEC Zwolle dit seizoen diverse malen bekeken door een delegatie van de Rotterdammers, maar ook door scouts van onder meer AZ en Anderlecht. Feyenoord versterkte zich recent met een ploeggenoot van Taha: Thomas van den Belt maakt in de zomer voor negen ton de overstap naar De Kuip en is daarmee de eerste versterking voor 2023/24.

De twintigjarige Taha is net als Van den Belt een van de smaakmakers van PEC, dat vanaf komend seizoen in de Eredivisie actief is. Hij speelde tot tweemaal toe in de jeugd van FC Volendam en maakte, zonder in de hoofdmacht te hebben gespeeld, vorig jaar zomer de overstap naar de Zwollenaren. Hij tekende voor twee jaar, met een optie voor nog een seizoen. Het bleek het begin van een uitstekend verstandshuwelijk.

Taha speelde tot dusver dertig duels in de Keuken Kampioen Divisie en daarin was hij goed voor veertien treffers en een assist. Dat leidde twee maanden geleden tot zijn debuut voor de Onder 23 van Marokko. "Het klopt dat Younes belangstelling geniet van verschillende grote clubs, wat niet verwonderlijk is gezien zijn prestaties dit seizoen”, vertelt zijn zaakwaarnemer desgevraagd aan DM Sport. “Tot nu toe zijn er echter geen concrete aanbiedingen voor hem. Onze intentie is om met PEC in de Eredivisie te spelen.”

“Ofschoon het moeilijk is om iets te plannen in de voetballerij, hopen we dat Younes deze lijn doortrekt en PEC helpt om de gezamenlijke doelen te bewerkstelligen.” Alleen Lennart Thy en Van den Belt waren dit seizoen bij meer doelpunten van PEC betrokken dan Taha: 26 (20 goals en 6 assists) en 24 (16 goals en 8 assists). Volgens het algoritme van FootballTransfers bedraagt de Expected Transfer Value (xTV) van Taha, die in november 21 jaar wordt, een miljoen euro.

bijft007
 bijft007 - woensdag 03 mei 2023 - 18:27   quote  deeplink  
Die had ik ook op het lijstje Nederlanders met talent of enige kwaliteit voor mogelijk de top gezet,maar is niet zo dat ik dagelijks kkd kijk.
bijft007
 bijft007 - woensdag 03 mei 2023 - 18:35   quote  deeplink  
Ik denk dat feyenoord overigens ook Danjuma hoog op lijst heeft staan, dus denk je van hem gaat horen voor psv en of dus ons, speelt te weinig bij Spurs in zn uitleenbeurt en bij zn club Villarreal lijkt hij klaar. Past ook in het zoekpatroon naar ook Nederlandse jongens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2023 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 mei 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2023 - 17:44 schreef RenatoBos het volgende:
Younes Taha geniet interesse van Feyenoord. Volgens DM Sport, dat zich vooral toelegt op nieuws over Marokkaanse voetballers in Frankrijk, is de aanvallende middenvelder van PEC Zwolle dit seizoen diverse malen bekeken door een delegatie van de Rotterdammers, maar ook door scouts van onder meer AZ en Anderlecht. Feyenoord versterkte zich recent met een ploeggenoot van Taha: Thomas van den Belt maakt in de zomer voor negen ton de overstap naar De Kuip en is daarmee de eerste versterking voor 2023/24.

De twintigjarige Taha is net als Van den Belt een van de smaakmakers van PEC, dat vanaf komend seizoen in de Eredivisie actief is. Hij speelde tot tweemaal toe in de jeugd van FC Volendam en maakte, zonder in de hoofdmacht te hebben gespeeld, vorig jaar zomer de overstap naar de Zwollenaren. Hij tekende voor twee jaar, met een optie voor nog een seizoen. Het bleek het begin van een uitstekend verstandshuwelijk.

Taha speelde tot dusver dertig duels in de Keuken Kampioen Divisie en daarin was hij goed voor veertien treffers en een assist. Dat leidde twee maanden geleden tot zijn debuut voor de Onder 23 van Marokko. "Het klopt dat Younes belangstelling geniet van verschillende grote clubs, wat niet verwonderlijk is gezien zijn prestaties dit seizoen”, vertelt zijn zaakwaarnemer desgevraagd aan DM Sport. “Tot nu toe zijn er echter geen concrete aanbiedingen voor hem. Onze intentie is om met PEC in de Eredivisie te spelen.”

“Ofschoon het moeilijk is om iets te plannen in de voetballerij, hopen we dat Younes deze lijn doortrekt en PEC helpt om de gezamenlijke doelen te bewerkstelligen.” Alleen Lennart Thy en Van den Belt waren dit seizoen bij meer doelpunten van PEC betrokken dan Taha: 26 (20 goals en 6 assists) en 24 (16 goals en 8 assists). Volgens het algoritme van FootballTransfers bedraagt de Expected Transfer Value (xTV) van Taha, die in november 21 jaar wordt, een miljoen euro.

[ filmpje ]
Kunnen we niet gewoon meteen heel PEC kopen?
van geil
 van geil - woensdag 03 mei 2023 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2023 - 19:03 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Kunnen we niet gewoon meteen heel PEC kopen?
hoe ziet t stadion eruit?
tomson
 tomson - woensdag 03 mei 2023 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2023 - 19:35 schreef van geil het volgende:

[..]

hoe ziet t stadion eruit?
Moet jong Ajax daar nog langs deze competitie ?
DMD
 DMD - donderdag 04 mei 2023 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2023 - 18:35 schreef bijft007 het volgende:
Ik denk dat feyenoord overigens ook Danjuma hoog op lijst heeft staan, dus denk je van hem gaat horen voor psv en of dus ons, speelt te weinig bij Spurs in zn uitleenbeurt en bij zn club Villarreal lijkt hij klaar. Past ook in het zoekpatroon naar ook Nederlandse jongens
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.

Een erg hoog Bergwijn gehalte lijkt me dit.
bijft007
 bijft007 - donderdag 04 mei 2023 - 11:59   quote  deeplink  
Ook niet gelijk super enthousiast hoor, paar goeie wedstrijden en dan fftjes bij nls elftal geweest, en bij zn clubs niet steevast basis, beetje vergelijkbaar dilrosun en we zien dat hij ook niet panne vant dak speelt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 mei 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 mei 2023 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2023 - 11:45 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.

Een erg hoog Bergwijn gehalte lijkt me dit.
Maar dan in de basis minder
DMD
 DMD - donderdag 04 mei 2023 - 12:37   quote  deeplink  
Meer het mentale aspect ook.

Iemand die in spanje en in engeland heeft "gespeeld" en dan denkt het wel even te maken in de Eredivisie.

Je ziet het met Bergwijn, je komt er bedrogen uit. Met Dilrosun heb ik hetzelfde, die denkt op 50% wel even furore te kunnen maken.
MMM
 MMM - donderdag 04 mei 2023 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2023 - 12:37 schreef DMD het volgende:
Meer het mentale aspect ook.

Iemand die in spanje en in engeland heeft "gespeeld" en dan denkt het wel even te maken in de Eredivisie.

Je ziet het met Bergwijn, je komt er bedrogen uit. Met Dilrosun heb ik hetzelfde, die denkt op 50% wel even furore te kunnen maken.
Hopelijk raken we die kwijt komende zomer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 mei 2023 - 13:04   quote  deeplink  
Vaak gaan juist de spelers weg die je wilt houden en blijven dat soort gasten over
om hun salaris veilig te stellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 mei 2023 door Leon FR1908 --
DMD
 DMD - donderdag 04 mei 2023 - 13:54   quote  deeplink  
Precies.

Ervaring en kwaliteit is goed om erbij te halen, maar er moet een goede balans in zitten. Iedereen in de huidige selectie is jong of een speler met een "krasje". Dit zorgt er mede voor dat de aanpak van Slot zo effectief is.

Dit zijn de spelers die graag het extra stapje willen zetten en ook weten waar hun pijnpunten liggen.
MMM
 MMM - donderdag 04 mei 2023 - 13:56   quote  deeplink  
Dilrosun lijkt mij niet het type die een extra stap gaat zetten. Suffe speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 mei 2023 door MMM --
kenny
 kenny - donderdag 04 mei 2023 - 19:43   quote  deeplink  
inderdaad een suffe speler , nu hij meer wissel staat en inval beurten krijgt zou je denken ik ga er vol voor om de trainer weer te overtuigen maar nee hoor , die dooie valt nog slechter in als dat hij hiervoor speelde , hopelijk exit
MMM
 MMM - vrijdag 05 mei 2023 - 10:27   quote  deeplink  
'Feyenoord en FC Twente naderen akkoord in deal Zerrouki'

Feyenoord en FC Twente naderen elkaar snel in een akkoord over Ramiz Zerrouki. Het is nog slechts een kwestie van tijd voordat de middenvelder een meerjarig contract tekent in De Kuip.

Betaal nou niet teveel..
DMD
 DMD - vrijdag 05 mei 2023 - 10:32   quote  deeplink  
Als ik 8mil+ zie dan mag je me opvegen.

Dat zijn MvG transfers.
Bowie
 Bowie - vrijdag 05 mei 2023 - 11:10   quote  deeplink  
Dit heet doorschakelen DMD.
Bouwen aan een toekomstbestendig Feyenoord, dat weer structureel een topclub is.
Dat moet je af en toe investeren om de CL-inkomsten die een meervoud zijn veilig te stellen.
kenny
 kenny - vrijdag 05 mei 2023 - 11:17   quote  deeplink  
ik hoop dat er wel geld over blijft voor 2 heel goede buitenspelers
kenny
 kenny - vrijdag 05 mei 2023 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 11:10 schreef Bowie het volgende:
Dit heet doorschakelen DMD.
Bouwen aan een toekomstbestendig Feyenoord, dat weer structureel een topclub is.
Dat moet je af en toe investeren om de CL-inkomsten die een meervoud zijn veilig te stellen.
mee eens bowie , het is een hoop geld maar kwaliteit kost ook geld , je gaat Cl spelen en daar kan je niet met een elftal vol talentjes aankomen , zerrouki weet en kan spelen wat slot wil is nederlander en heeft enige ervaring als international , zulke spelers kosten tegenwoordig gewoon geld
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 mei 2023 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 11:21 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens bowie , het is een hoop geld maar kwaliteit kost ook geld , je gaat Cl spelen en daar kan je niet met een elftal vol talentjes aankomen , zerrouki weet en kan spelen wat slot wil is nederlander en heeft enige ervaring als international , zulke spelers kosten tegenwoordig gewoon geld
Geheel eens.
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 05 mei 2023 - 12:09   quote  deeplink  
Als Slot tevreden is en blijft ben ik ook tevreden. Welkom Ramiz
tomson
 tomson - vrijdag 05 mei 2023 - 16:38   quote  deeplink  
De markt staat op tilt en hier verwachten sommigen nog steeds alle spelers voor een prikkie te krijgen.
We zullen af en toe ook wel eens wat meer moeten dokken. Ik heb ik hier trouwens meer vertrouwen in als vorig seizoen met Timber.
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 13:45 schreef van geil het volgende:
Kraay heeft gelijk
Wieffer
Van der Belt
Timber
allen voor dezelfde positie als zeekoe van Twente.
Wat moet je ermee? of is Timber exit?
....
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:
T is al lang al gedebunked dat Feyenoord zich weer gemeld heeft. Dat boek is dicht.
Schijnt uit de koker van die eeeuwig zuigende journalist met een Duits hart te komen.
Vervelende Tukker watcher
Dus niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 mei 2023 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 16:39 schreef van geil het volgende:

[..]

Dus niet.
Zo zie je maar. FTM heeft gelukkig ook soms ongelijk
bijft007
 bijft007 - vrijdag 05 mei 2023 - 17:00   quote  deeplink  
Lijken wel wedstrijden anzich wie er met primeurtjes aan d haal gaat, zou me niet verbazen ze elkaar niks gunne ook
ar
 ar - vrijdag 05 mei 2023 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 17:00 schreef bijft007 het volgende:
Lijken wel wedstrijden anzich wie er met primeurtjes aan d haal gaat, zou me niet verbazen ze elkaar niks gunne ook
Dat is anno 2023
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 mei 2023 - 13:10   quote  deeplink  
Etienne Vaessen is bij Feyenoord in beeld om de tweede keeper te worden. Volgens De Telegraaf zijn de Rotterdammers één van de clubs die geïnteresseerd is in de doelman van RKC Waalwijk. De 27-jarige doelman heeft een contract tot en met medio 2024, maar door zijn uitstekende seizoen, houdt het clubbestuur serieus rekening met een vertrek.

Feyenoord heeft binnen de Eredivisie concurrentie van PSV en Vitesse, maar ook verschillende clubs uit het buitenland zijn geïnteresseerd in de ervaren doelman. Een aantal weken geleden zat Torino op de tribune, terwijl ook het Spaanse Real Betis en Portugese Boavista concreet zijn. Het is echter de vraag of Vaessen het ziet zitten om na zijn goede seizoen te dienen als tweede keeper.

Volgens Transfermarkt heeft Vaessen een marktwaarde van 800 duizend euro. Na acht jaar bij RKC Waalwijk lijkt nu het moment te komen dat hij wil gaan voor een ander avontuur. Afgelopen winter kon de doelman een transfer maken naar het Midden-Oosten, maar die transfer ging op het laatste moment toch niet door.
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 06 mei 2023 - 13:17   quote  deeplink  
Ik volg 1908, die geven aan of het een gerucht is etc.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 06 mei 2023 - 14:01   quote  deeplink  
Prima keepert, door nogal vaak blessureleed van Bijlow komt bijlow helaas minder snel in beeld topclubs buitenland lijkt het, bale voor hem maar goed voor ons ook wel, enige nadeel is dat we ook wel n echt goeie stand in moeten hebben, zo niet 3 aardige keepers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door bijft007 --
YugoBosna
 YugoBosna - zaterdag 06 mei 2023 - 15:18   quote  deeplink  
Feyenoord geïnformeerd naar Ruben van Bommel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 mei 2023 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 15:18 schreef YugoBosna het volgende:
Feyenoord geïnformeerd naar Ruben van Bommel
Dat zou mooi zijn .Groot talent
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 mei 2023 - 15:56   quote  deeplink  
Eens
DMD
 DMD - zaterdag 06 mei 2023 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 15:18 schreef YugoBosna het volgende:
Feyenoord geïnformeerd naar Ruben van Bommel
Ik had er al op gehoopt
bijft007
 bijft007 - zaterdag 06 mei 2023 - 16:29   quote  deeplink  
Je ziet zoals me al n tijd opviel dat feyenoord ook eerst naar Nederlandse spelers kijkt (doorgaans minder tijd odig te aarden) voordat ze naar buitenlandse jongens kijke, blijkt dus nie voor niks dat ik zon lijstje Nederlandse gasten heb gemaakt:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door bijft007 --
van geil
 van geil - zaterdag 06 mei 2023 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 16:29 schreef bijft007 het volgende:
Je ziet zoals me al n tijd opviel dat feyenoord ook eerst naar Nederlandse spelers kijkt (doorgaans minder tijd odig te aarden) voordat ze naar buitenlandse jongens kijke, blijkt dus nie voor niks dat ik zon lijstje Nederlandse gasten heb gemaakt:)
Die hebben ze gekopieerd.
van geil
 van geil - zaterdag 06 mei 2023 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 15:18 schreef YugoBosna het volgende:
Feyenoord geïnformeerd naar Ruben van Bommel
Kopen
YugoBosna
 YugoBosna - zaterdag 06 mei 2023 - 17:43   quote  deeplink  
Ik heb de laatste weken wat wedstrijden bekeken van van Bommel. Echt een hele goeie speler op het niveau waar hij nu op uitkomt. Ergens denk je van Bommel PSV maar opa van Marwijk is toch echt een Feyenoorder. Hij is welkom wat mij betreft
tomson
 tomson - zaterdag 06 mei 2023 - 17:45   quote  deeplink  
Zag m gister ook nog bezig (flitsen in t schakelprogramma) . Aardige speler.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 06 mei 2023 - 18:17   quote  deeplink  
Lijkt mij nog nog niet goed genoeg voor het eerste, maar uitstekend om als 2e/3e keus op links te hebben, genoeg kansen en invalbeurten mogelijk zon lang seizoen, wel benieuwd met wat ze komen als top aankoop voor op links (ervan uit gaande ze Idrissi niet halen) idem wat ze op rechts gaan doen, ik denk dat voorin links en rechts het meest doorgeselecteerd gaat worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door bijft007 --
ar
 ar - zaterdag 06 mei 2023 - 18:33   quote  deeplink  
Die gaat toch gewoon naar PSV.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 06 mei 2023 - 18:37   quote  deeplink  
Beste zou voor hem wezen n middemoter eredivisie,en daarna weer stap te maken, maar helaas mocht hij t goed doen daar, je dan alweer hoofdprijs betaald of iig teveel, als je zulke jonge jongens genoeg speeltijd kan bieden is het wel prima

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 mei 2023 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 18:33 schreef ar het volgende:
Die gaat toch gewoon naar PSV.
Gewoon..? Weet ik niet opa is een Feyenoorder en Mark is niet goed weggegaan bij de boertjes, daar zit nog best wel wat rancune

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zaterdag 06 mei 2023 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 18:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gewoon..? Weet ik niet opa is een Feyenoorder en Mark is niet goed weggegaan bij de boertjes, daar zit nog best wel wat rancune
Hijzelf ook niet dacht ik
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 06 mei 2023 - 23:57   quote  deeplink  
Nou, als hij toch kan kiezen en je weet dat Feyenoord niet de beste buitenspelers heeft.... misschien kiest hij daarom bewust voor ons, maar willen wij hem wel eens?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 mei 2023 - 00:41   quote  deeplink  
Eens wat?
van geil
 van geil - zondag 07 mei 2023 - 09:29   quote  deeplink  
🧐
tomson
 tomson - zondag 07 mei 2023 - 16:32   quote  deeplink  
Azarkan >>> Twente dus ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6097421