BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - zondag 07 mei 2023 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:32 schreef tomson het volgende:
Azarkan >>> Twente dus ?
Zou wel jammer zijn.
van geil
 van geil - zondag 07 mei 2023 - 16:34   quote  deeplink  
Dan wel 5 miljoen
MightyAce
 MightyAce - zondag 07 mei 2023 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:34 schreef van geil het volgende:
Dan wel 5 miljoen
1 of 1,5 eerder
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 mei 2023 - 16:36   quote  deeplink  
Eigenlijk ook even dwars gaan liggen
MightyAce
 MightyAce - zondag 07 mei 2023 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:36 schreef piet de paler het volgende:
Eigenlijk ook even dwars gaan liggen
Azarkan is net zo breed als lang dus das lastig
bijft007
 bijft007 - zondag 07 mei 2023 - 16:38   quote  deeplink  
Bedrag van 1,5-2'5 zou mooi zijn, zeker je weet ze nie gebruik van gaan maken, twente kan mooie stap zijn, lijkt erop dat ze jasje uit doen met vertrek wat aanvallers en nog meerdere linies, mooie kans voor hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2023 door bijft007 --
van geil
 van geil - zondag 07 mei 2023 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:35 schreef MightyAce het volgende:

[..]

1 of 1,5 eerder
Dan moet je m lekker houden
DMD
 DMD - zondag 07 mei 2023 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:35 schreef MightyAce het volgende:

[..]

1 of 1,5 eerder
Gratis wegdoen als dank voor de bewezen diensten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 mei 2023 - 16:59   quote  deeplink  
Ruilen voor cherny
tomson
 tomson - zondag 07 mei 2023 - 17:02   quote  deeplink  
Zal wel neerkomen op een stevige korting bij Zerrouki's transfersom
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 mei 2023 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 17:02 schreef tomson het volgende:
Zal wel neerkomen op een stevige korting bij Zerrouki's transfersom
Scherp opgemerkt
bijft007
 bijft007 - zondag 07 mei 2023 - 17:04   quote  deeplink  
Mocht v Bommel deze kant op komen betaal je normaliter ook 1'5 -2'5 ongeveer, dus dan prima, schat hem als n stuk groter talent
bijft007
 bijft007 - zondag 07 mei 2023 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 17:02 schreef tomson het volgende:
Zal wel neerkomen op een stevige korting bij Zerrouki's transfersom
Zou best goed kunnen inderdaad, zeker als 2 clubs graag n speler willen hebben
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 mei 2023 - 17:07   quote  deeplink  
Ik vind hem niets bijzonders. En zijn fysiek helpt ook niet mee. Hij is wel behoorlijk technisch, maar dat is niet voldoende. Soort Achahbar wat dat betreft.

Zou hem lekker laten gaan als er een enigszins redelijk bod binnenkomt. En je kan altijd een doorverkooppercentage laten opnemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2023 door T-FeYeN00rD --
MMM
 MMM - zondag 07 mei 2023 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 17:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik vind hem niets bijzonders. En zijn fysiek helpt ook niet mee. Hij is wel behoorlijk technisch, maar dat is niet voldoende.

Zou hem lekker laten gaan als er een enigszins redelijk bod binnenkomt. En je kan altijd een doorverkooppercentage laten opnemen.
Eens
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 mei 2023 - 17:12   quote  deeplink  
Azarkan fans van eerdere jaren zijn ook wakker.
MMM
 MMM - zondag 07 mei 2023 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 17:12 schreef FR-Henk het volgende:
Azarkan fans van eerdere jaren zijn ook wakker.
Voel me niet aangesproken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 mei 2023 - 18:31   quote  deeplink  
Prima voetballer. Alleen een vlieg en niet goed genoeg om daardoor echt van waarde te zijn
van geil
 van geil - zondag 07 mei 2023 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 17:02 schreef tomson het volgende:
Zal wel neerkomen op een stevige korting bij Zerrouki's transfersom
En twee zegeltjes van de appie
bijft007
 bijft007 - zondag 07 mei 2023 - 19:09   quote  deeplink  
Was 3 seizoenen gelede goed genoeg of had iig kans gekregen, qua niveau beetje int rijtje Bilal Başaçıkoğlu etc jaren terug, nu moet je echt op niveau hoger scouten als je door wilt groeien als club, wil nie zeggen er geen miskleunen kunnen komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2023 door bijft007 --
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 08 mei 2023 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:35 schreef MightyAce het volgende:

[..]

1 of 1,5 eerder
Volgens geruchten heeft Feyenoord 2M korting geweigerd bij de Zerrouki transfer. Als dat klopt zou het wel heel vreemd zijn hem voor minder te verkopen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 mei 2023 - 13:15   quote  deeplink  
Szymanski mondeling rond met Feyenoord
bijft007
 bijft007 - maandag 08 mei 2023 - 13:33   quote  deeplink  
Echt super, proberen nog jaar te huren dan bluift niveau die positie intact als het lukt, met mogelijkheden hier en daar aan te vullen kwaliteit voorin, na jaar kunnen ze weer eens kijken hoe of wat, afhankelijk oorlogsituatie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 mei 2023 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - maandag 08 mei 2023 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2023 - 13:15 schreef piet de paler het volgende:
Szymanski mondeling rond met Feyenoord
Goed nieuws
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 mei 2023 - 13:58   quote  deeplink  
Nu nog wachten wat de eigenaren via uefa gaan doen
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 08 mei 2023 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2023 - 13:15 schreef piet de paler het volgende:
Szymanski mondeling rond met Feyenoord
Top
tomson
 tomson - maandag 08 mei 2023 - 15:35   quote  deeplink  
Super, is een buitenkansje. Het is natuurlijk een buitengewone situatie met die oorlog,
niet alleen financieel maar ook de veiligheid is een dingetje.
Lijkt me heel ongemakkelijk om als Poolse speler in Rusland te moeten
verblijven, zeker met de intensieve militaire steun die Polen aan Oekraïne biedt.
Uiteindelijk is Polen als actief NAVO lid gewoon een vijand van Rusland,
en het Russische overheidsapparaat is niet echt betrouwbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 mei 2023 door tomson --
kenny
 kenny - dinsdag 09 mei 2023 - 21:11   quote  deeplink  
https://1908.nl/artikelen/feyenoord-maakt-werk-van-aangeboden-givairo-read

lekker bezig naar de toekomst
van geil
 van geil - dinsdag 09 mei 2023 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 19:11 schreef van geil het volgende:
Arnesen halen.
Ziener
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 mei 2023 - 21:12   quote  deeplink  
Feyenoord is druk bezig met de komst van Givairo Read. De vleugelverdediger kan op korte termijn overkomen van FC Volendam.

Read is pas 16 jaar oud, maar heeft zijn Eredivisie-debuut al gemaakt. De rechtsback begon bij FC Volendam Onder-16, waarna hij bij het Jong-team in de Tweede Divisie belandde. Read was vijftien en de jongste speler ooit van Jong FC Volendam. Vanaf daar ging het hard met zijn ontwikkeling. Medio maart mocht Read van trainer FC Volendam-trainer Wim Jonk enkele minuten meedoen in het met 2-1 gewonnen thuisduel tegen Fortuna Sittard. Derry John Murkin, een voormalig Feyenoord-target, moest die wedstrijd het veld ruimen voor de jonge Read.

Uit een eerder gesprek met Voetbaljournaal blijkt Read een multifunctionele speler te zijn. Hij begon dit seizoen in de jeugd als rechtsback, maar verhuisde later naar de linkerkant. “In de selectie hebben we meerdere rechtsbacks, maar geen linksachter. In het begin was het even wennen, maar door daar vaker te spelen word je alleen maar beter. Mijn linkerbeen kan ik op deze positie mooi ontwikkelen. Ik kan overal uit de voeten. Vorig seizoen in de Onder 16 begon ik als rechtsbuiten, daarna werd ik linksbuiten of stond ik achter de spitsen. Bij de Onder 13 begon ik als rechtsback en was ik daarna aanvaller. Het prettigst? Op tien is een mooie plek.”

Als voorbeeld noemt hij João Cancelo, de Portugese back van Bayern München, uitgeleend door Manchester City. “Niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend goed en snel. Zijn conditie is top. Ik wil er ook naar toewerken om negentig minuten vol te kunnen gaan.”

De speler werd geboren als Givairo Dundas. “Met de achternaam van mijn moeder. Nadat mijn ouders trouwden, heet ik Read.” De roots van zijn ouders liggen in Suriname. Hij heeft in Volendam nog geen contract, waardoor hij voor Feyenoord hooguit tegen een opleidingsvergoeding op te halen is.
tomson
 tomson - dinsdag 09 mei 2023 - 21:27   quote  deeplink  
Klinkt goed... beetje als Haarlemmer olie. Zon ventje kan je dus overal in het elftal neerzetten.
Je kan m nog net geen keepershandschoenen geven. Of is ie dat vergeten te zeggen ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 mei 2023 - 21:43   quote  deeplink  
Klinkt zeker goed ,ook mooi dat we er 1 uit de achtertuin van 020 halen ipv andersom
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 mei 2023 - 06:45   quote  deeplink  
Feyenoord heeft zich bij het management van Timo Zaal (19) gemeld voor een eventuele transfer. De verdediger uit Leeuwarden komt momenteel uit voor SC Heerenveen.

Zaal is bekend in de Eredivisie: Hij was reeds goed voor drie invalbeurten op het hoogste niveau. De rechtspoot loopt over anderhalve maand uit contract en is vrij om te praten met nieuwe clubs.

Eerder wilde SC Heerenveen het contract van Zaal verlengen. "Timo is een jongen uit onze academie", aldus directielid Ferry de Haan tegenover De Leeuwarder Courant. "We willen hem bij onze club houden, maar dan moet er voldoende perspectief zijn. Dat moet van weerskanten goed voelen. We gaan binnenkort met hem zitten om over de goede- en verbeterpunten te praten.” Een verlenging kwam uiteindelijk niet van de grond.

Feyenoord ruikt kansen om Zaal snel te vast te leggen. Volgens ingewijden is de verdediger méér dan goed genoeg voor het onder-21 elftal van de Rotterdammers en is hij zeker ook klaar voor een eventuele uitleenbeurt aan alliantie-club FC Dordrecht.
VVout
 VVout - woensdag 10 mei 2023 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 mei 2023 - 06:45 schreef Stylzz het volgende:
...

Feyenoord ruikt kansen om Zaal snel te vast te leggen. Volgens ingewijden is de verdediger méér dan goed genoeg voor het onder-21 elftal van de Rotterdammers en is hij zeker ook klaar voor een eventuele uitleenbeurt aan alliantie-club FC Dordrecht.
Vooral dat laatste is een prachtig vooruitzicht voor z'n speler, man man -.- daarvoor vertrek je a la minuut bij Heerenveen natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 mei 2023 door VVout --
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 11 mei 2023 - 09:25   quote  deeplink  
Misschien kunnen we nog een poging wagen voor Diallo. De speler van United waar we twee jaar terug mee rond waren. Raakte geblesseerd en toen kwam hij niet, maar Nelsson. Doet het goed momenteel en is fit, heeft 41 wedstrijden gespeeld: https://www.transfermarkt.nl/amad-diallo/profil/spieler/536835
Hij samen met Nelsson op de flanken zou toch mooi zijn! Paixao/Diallo/Nelsson en Idrissi. Heb je toch lekker wat keus. Idrissi met name voor de ervaring. Dilrosun en Jahanbaksh verkopen. Danilo ook lekker verkopen en misschien Boadu halen.

Staat er een relatief jonge voorhoede met kwaliteit!
Idrrisi/Paixao Gimenez/Boadu Diallo/Nellson
MightyAce
 MightyAce - donderdag 11 mei 2023 - 09:55   quote  deeplink  
Ik zie liever een ander de plek van Idrissi innemen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 mei 2023 - 12:59   quote  deeplink  
FC Augsburg en Feyenoord hebben in de voorbije dagen een meeting gehad om te praten over een overgang van Ricardo Pepi. Eerder werd bekend dat Feyenoord en het management van Pepi in contact stonden; nu hebben ook de clubs de koppen bij elkaar gestoken voor een mogelijke overgang van de spits.

Pepi zelf heeft Augsburg recentelijk te kennen gegeven dat hij niet terug wil keren bij de Bundesliga-club. Feyenoord ziet nog altijd kansen om Pepi te strikken. Op het moment van publicatie is de transfer interessant genoeg voor de Rotterdammers wanneer Pepi gehuurd kan worden met een optie tot koop. De kansen op deze transfer zullen toenemen wanneer Danilo óf Santiago Gimenez een uitgaande transfer maakt.

De Amerikaanse spits moet het WK onder-20 in Argentinië aan zich voorbij laten gaan. De Bristse tier-1 source The Athletic meldt dat de USMNT spits van FC Augsburg niet vrijgegeven is bij FC Groningen, waar Pepi momenteel op huurbasis uitkomt. In Gronings dienstverband was Pepi dit seizoen vooralsnog in drieëndertig optredens goed voor dertien goals en drie assists.

Volgens Italiaanse tier-3 media geniet Pepi, buiten belangstelling van PSV en Feyenoord, ook de nodige belangstelling van Lazio. De spits heeft een voorkeur voor een Eredivisie-transfer.
Leuv
 Leuv - donderdag 11 mei 2023 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 09:25 schreef yoghurt17 het volgende:
Misschien kunnen we nog een poging wagen voor Diallo. De speler van United waar we twee jaar terug mee rond waren. Raakte geblesseerd en toen kwam hij niet, maar Nelsson. Doet het goed momenteel en is fit, heeft 41 wedstrijden gespeeld: https://www.transfermarkt.nl/amad-diallo/profil/spieler/536835
Hij samen met Nelsson op de flanken zou toch mooi zijn! Paixao/Diallo/Nelsson en Idrissi. Heb je toch lekker wat keus. Idrissi met name voor de ervaring. Dilrosun en Jahanbaksh verkopen. Danilo ook lekker verkopen en misschien Boadu halen.

Staat er een relatief jonge voorhoede met kwaliteit!
Idrrisi/Paixao Gimenez/Boadu Diallo/Nellson
Ik zie liever Stengs of Cerny komen voor de rechterflank.
Walemark een jaartje verhuren en Jahanbaksh wil zelf graag weg.

Idrissi mag wat mij betreft direct vertrekken maar ik zie geen vervanger voor hem 1,2,3 rondlopen. Hebben we niet iets in de jeugd of <21 dat achter Paixao op links zou kunnen spelen? Die Sauer bijvoorbeeld is die nog niet zo ver?
kenny
 kenny - donderdag 11 mei 2023 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 13:47 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik zie liever Stengs of Cerny komen voor de rechterflank.
Walemark een jaartje verhuren en Jahanbaksh wil zelf graag weg.

Idrissi mag wat mij betreft direct vertrekken maar ik zie geen vervanger voor hem 1,2,3 rondlopen. Hebben we niet iets in de jeugd of <21 dat achter Paixao op links zou kunnen spelen? Die Sauer bijvoorbeeld is die nog niet zo ver?
stengs en cerny kom je niet verder mee , ik denk dat feyenoord eerder voor deze 2 moet gaan

https://www.youtube.com/watch?v=Cy0chcPO89g

en

https://www.youtube.com/watch?v=rXXh46dP_2k

feyenoord heeft deze 2 al eerder op de radar gehad , zal moeilijk worden om ze te halen maar gezien hun leeftijd en kansen op een basisplaats , ontwikkeling en CL spelen kan wel eens doorslag gevend zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 mei 2023 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 mei 2023 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 13:47 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik zie liever Stengs of Cerny komen voor de rechterflank.
Walemark een jaartje verhuren en Jahanbaksh wil zelf graag weg.

Idrissi mag wat mij betreft direct vertrekken maar ik zie geen vervanger voor hem 1,2,3 rondlopen. Hebben we niet iets in de jeugd of <21 dat achter Paixao op links zou kunnen spelen? Die Sauer bijvoorbeeld is die nog niet zo ver?
Zullen we nu stoppen gewoon met gesjeesde spelers, zoals Idrissi, Dilrosun, Stengs of Cerny te noemen?

Bewezen namen, of verrassende talenten moeten we ons op gaan richten.
kenny
 kenny - donderdag 11 mei 2023 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 14:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zullen we nu stoppen gewoon met gesjeesde spelers, zoals Idrissi, Dilrosun, Stengs of Cerny te noemen?

Bewezen namen, of verrassende talenten moeten we ons op gaan richten.
helemaal mee eens
MightyAce
 MightyAce - donderdag 11 mei 2023 - 14:55   quote  deeplink  
Pepi
VVout
 VVout - donderdag 11 mei 2023 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 14:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zullen we nu stoppen gewoon met gesjeesde spelers, zoals Idrissi, Dilrosun, Kramer, Stengs of Cerny te noemen?

Bewezen namen, of verrassende talenten moeten we ons op gaan richten.
Absoluut, een wederkerende symfonie om hoofdpijn van te krijgen.
bijft007
 bijft007 - donderdag 11 mei 2023 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 14:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zullen we nu stoppen gewoon met gesjeesde spelers, zoals Idrissi, Dilrosun, Stengs of Cerny te noemen?

Bewezen namen, of verrassende talenten moeten we ons op gaan richten.
Elke linie een zo goed als zeker n stuk grotere naam of talent zou beter zijn, we hebben nu met ch league en onze ontwikkeling ook wat meer te wille

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 mei 2023 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - donderdag 11 mei 2023 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 15:21 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Elke linie een zo goed als zeker n stuk grotere naam of talent zou beter zijn, we hebben nu met ch league en onteikkeling ook wat meer te wille
Voor volgend seizoen moet er absoluut kwaliteit bij als je wilt presteren.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 11 mei 2023 - 17:26   quote  deeplink  
Zien julie op de nl velden spelers die een hoger niveau aankunnen?
Over die pepi weet ik het nog niet zo, en kunnen we sprekende namen halen?
Ik denk dat we ( weer) een lange weg te gaan hebben.
Hoop dat sterkhouders Szymanski, Paxao,Geertruida,Hancko,Timber,Wiefer,
Kunnen behouden.
Denk dat Gimenes, Koczu, en wat doorselectanten er niet meer bij zijn.
Maar ja wie moet ze vervangen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 mei 2023 door piet de paler --
MightyAce
 MightyAce - donderdag 11 mei 2023 - 18:02   quote  deeplink  
Van Ewijk lijkt mij een goede investering. Karlsson van AZ is een goede speler.
bijft007
 bijft007 - donderdag 11 mei 2023 - 18:19   quote  deeplink  
Buiten de spelers Ajax psv en az kun je dan denk ik beter beoordelen, die zijn te duur in aanschaf, wat feyenoord ervoor over heeft in ieder geval, az vraagt ook al gauw 10 ml of meer voor hun sterspelers
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 11 mei 2023 - 18:29   quote  deeplink  
Van Ewijk misschien inderdaad, maar ik zie in Nederland niet spelers waar Feyenoord echt zichzelf mee versterkt. Ook niet echt talenten die ons op langere termijn versterken, misschien die Reijnders dan van az.
Er zal denk ik weer naar het buitenland gekeken gaan worden. Een Stengs of Boadu liever niet. Te duur en ook niet directe versterkingen.
Ben wel benieuwd waar ze mee gaan komen, maar ben ook benieuwd wie er daadwerkelijk verkocht gaan worden.
We gaan mooie tijden tegemoed, eerst kampioen worden, en dan weer lezen dat Feyenoord geïnteresseerd is in 86 spelers, fantastisch!
Hup Feyenoord!!
MightyAce
 MightyAce - donderdag 11 mei 2023 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 18:29 schreef Frobin1974 het volgende:
Van Ewijk misschien inderdaad, maar ik zie in Nederland niet spelers waar Feyenoord echt zichzelf mee versterkt. Ook niet echt talenten die ons op langere termijn versterken, misschien die Reijnders dan van az.
Er zal denk ik weer naar het buitenland gekeken gaan worden. Een Stengs of Boadu liever niet. Te duur en ook niet directe versterkingen.
Ben wel benieuwd waar ze mee gaan komen, maar ben ook benieuwd wie er daadwerkelijk verkocht gaan worden.
We gaan mooie tijden tegemoed, eerst kampioen worden, en dan weer lezen dat Feyenoord geïnteresseerd is in 86 spelers, fantastisch!
Hup Feyenoord!!
Haha ja het F5-seizoen begint bijna

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5871059