BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 11 mei 2023 - 19:08   quote  deeplink  
Pepi wel de moeite waard om een kans te geven. Zolang die maar niet boven de 15 miljoen gaat kosten. Hoop overigens wel dat t in plaats van Danilo is en niet in plaats van Gimenez.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 mei 2023 - 19:37   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 mei 2023 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 mei 2023 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 19:08 schreef yoghurt17 het volgende:
Pepi wel de moeite waard om een kans te geven. Zolang die maar niet boven de 15 miljoen gaat kosten. Hoop overigens wel dat t in plaats van Danilo is en niet in plaats van Gimenez.
Juistem!
bijft007
 bijft007 - donderdag 11 mei 2023 - 20:13   quote  deeplink  
Precies, Santi verwacht ik gewoon dat ie blijft, en als dan echt hoofdprijs, 3 spitsen lijkt me eigenlijk to much, Danilo op links of recht of achter spits lijkt me nog minder dus kun je hem beter verpatsen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 mei 2023 door bijft007 --
kenny
 kenny - vrijdag 12 mei 2023 - 12:04   quote  deeplink  
feyenoord schijnt deze speler te volgen

https://www.youtube.com/watch?v=mA1qO5spzT4
MMM
 MMM - vrijdag 12 mei 2023 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 12:04 schreef kenny het volgende:
feyenoord schijnt deze speler te volgen

https://www.youtube.com/watch?v=mA1qO5spzT4
Waar heb je dat gelezen Kenny?

Bekende naam, heb ‘m bij andere clubs vaker voorbij zien komen als gerucht.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 mei 2023 - 12:44   quote  deeplink  
Dat zou een stunt zijn, dan zet je psv en Ajaks ff te kakken..
kenny
 kenny - vrijdag 12 mei 2023 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 12:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen Kenny?

Bekende naam, heb ‘m bij andere clubs vaker voorbij zien komen als gerucht.
volgens FTM
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 mei 2023 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 14:18 schreef kenny het volgende:

[..]

volgens FTM
Waar? Want die volg ik bijna overal, maar ik heb m niet gezien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 mei 2023 - 14:37   quote  deeplink  
https://www.soccernews.nl/news/psv-en-ajax-vechten-om-mexicaanse-buitenspeler/
bijft007
 bijft007 - vrijdag 12 mei 2023 - 14:46   quote  deeplink  
Weet wel dat ze na zerrouki in winter poging deden voor Mexicaanse middenvelder, te kloese heeft zo zn contacten nog in Mexico dus hij zal wel weten oft wat is, deze buitenspeler nu wel tegen de of meer dan 10milj lijkt me

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 mei 2023 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 mei 2023 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 15:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn .Groot talent
Weer gescoord..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 mei 2023 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 21:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Weer gescoord..
Halen maat!
tomson
 tomson - vrijdag 12 mei 2023 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Halen maat!
Bij Twente hebben ze al een oderonsje gehad. Is Feyenoord überhaupt al concreet geweest ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 mei 2023 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 21:34 schreef tomson het volgende:

[..]

Bij Twente hebben ze al een oderonsje gehad. Is Feyenoord überhaupt al concreet geweest ?
Geen idee Tom
YugoBosna
 YugoBosna - zaterdag 13 mei 2023 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 21:34 schreef tomson het volgende:

[..]

Bij Twente hebben ze al een oderonsje gehad. Is Feyenoord überhaupt al concreet geweest ?
Als we een jaar later maar geen 7/8M gaat betalen aan Twente.
Gewoon halen en direct verhuren aan Sparta bijvoorbeeld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 mei 2023 - 14:14   quote  deeplink  
Ik zou die Cherny van Twente graag bij ons zien.
Vind dat echt een goede fanatieke speler
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 mei 2023 - 15:08   quote  deeplink  
Ik zie veel namen, maar we moeten in de CL spelen
6 jes zijn niet voldoende tja en gokken is goed maar niet boven 10 milj
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 13 mei 2023 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2023 - 15:08 schreef piet de paler het volgende:
Ik zie veel namen, maar we moeten in de CL spelen
6 jes zijn niet voldoende tja en gokken is goed maar niet boven 10 milj
Dat is behoorlijk tegenstrijdig, Piet.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 mei 2023 - 19:12   quote  deeplink  
Ikmdenk toch aan het aantrekken van een of 2 toppers
Als aanvulling of voor diegene die gaat. Is toch niet tegenstrijdig
We gaan nu een nieuw hoofdstuk in
bijft007
 bijft007 - zaterdag 13 mei 2023 - 19:46   quote  deeplink  
Van de 2-3 buitenspelers die er verwacht ik weg gaan (ali Idrissi, walemark verhuurd) moet feyenoord er tenminste voor 1 flink knip trekken is mn mening voor n redelijk gearriveerde speler, en bv 1 a 2 voor 4-6 milj met evt bonussen oplopend, belangrijk dat voor Europa er 1'2 goeie komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 mei 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 13 mei 2023 - 19:54   quote  deeplink  
Cherny zou best 1 van de kunnen zijn, vond hem echt wel dikke prima gister, kijk nie vaak twente maar heb zn stats gezien dit seizoen dan kan hij zeker van waarde zijn absoluut, dacht dat hij eigenlijk laatste tijd echt bepalend was, maar vrij vaak n assist of n goaltje,, voor 5-7 milj zou ik het wel aandurven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 mei 2023 door bijft007 --
tomson
 tomson - zaterdag 13 mei 2023 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2023 - 13:32 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

Als we een jaar later maar geen 7/8M gaat betalen aan Twente.
Gewoon halen en direct verhuren aan Sparta bijvoorbeeld.
Het nadeel van veel geld binnenhalen is dat het plotseling ook weer met bakken uitvliegt.
Nu snap ik dat wel maar ik zie het geld liever niet bij top 5 concurrenten terecht komen.
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 13 mei 2023 - 20:28   quote  deeplink  
Ook eerder de link tussen die Vega en Feyenoord gehoord of gelezen, maar weet even niet meer waar. Er zullen denk ik 2 nieuwe buitenspelers aangetrokken gaan worden.
Beidespitsen blijven denk ik.
Middenveld is nu al aardig compleet, misschien no die Mexicaan waar ze al contacten mee hebben gehad in de winterstop.
Achterin, er vanuitgaande dat iedereen blijft, zal je een goede rechtsback moeten halen. Ewijk?

Persoonlijk hoop ik dat als Wellenreuter weg gaat, er een goede 2e keeper voor terug komt, liefst koop. Gemakshalve ga ik ervan uit dat Bijlow nog een seizoen blijft.

Hopen dat Slot blijft, geen vervelende blessures en niet teveel spelers verkopen, dan zie ik ons volgende seizoen zo weer kampioen worden.

Maar eerst morgen GAE verslaan en gigantisch feesten en genieten van een fantastische prestatie van ons mooie Feyenoord!

Hup Feyenoord!!
Lange Jaap
 Lange Jaap - zondag 14 mei 2023 - 09:07   quote  deeplink  
Volgend seizoen wordt misschien nog wel belangrijker om bij de eerste drie te eindigen.Kokcu, Idrissi, Jahanbaksh, Rasmussen, Wellenreuther zullen vertrekken. Met de opbrengsten Danjuma, Ole Brynhildsen, Micky van der Ven en Etienne Vaessen. Zerrouki en van der Belt zijn al gekocht. Voor de toekomst Milan van Ewijk en de bijna transfervrije Vetlesen en Mannsverk aantrekken.
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 15 mei 2023 - 17:43   quote  deeplink  
Portemonnee trekken voor Reijnders als vervanger van Kokcu
MightyAce
 MightyAce - maandag 15 mei 2023 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 17:43 schreef YugoBosna het volgende:
Portemonnee trekken voor Reijnders als vervanger van Kokcu
Hmm shoppen bij AZ is wel duur hoor.
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 15 mei 2023 - 17:57   quote  deeplink  
Is wel een aardig voetballertje hoor, maar voor veel geld hoeft hij niet te komen. Geef Bullaude maar meer minuten, gaat er ook wel 1tje worden denk ik.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 mei 2023 - 19:54   quote  deeplink  
Ik denk dat je ook moet kijken naar wat je al in eigen jeugd hebt. Wat loopt er bij ons wat binnen nu en bijvoorbeeld één jaar (oftewel komend seizoen) kan doorbreken? Milambo? Benita? ...?
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 mei 2023 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 19:54 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk dat je ook moet kijken naar wat je al in eigen jeugd hebt. Wat loopt er bij ons wat binnen nu en bijvoorbeeld één jaar (oftewel komend seizoen) kan doorbreken? Milambo? Benita? ...?
In de CL ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 mei 2023 door piet de paler --
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 15 mei 2023 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 17:45 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Hmm shoppen bij AZ is wel duur hoor.
Mee eens.
Tja wat moet hij kosten? Ik gok rond de 12M.
Het beleid zal toch moeten zijn structuur voor de CL plaatsen meedoen. Zeker met die start bedragen na komend seizoen.
Die +- 5M vijver is leuk maar met zo'n startpremie + 1 verkoop koop je al gauw 20 spelers.
Met andere woorden moet het dus mogelijk worden om 50M aan directe versterkingen uit te geven(3 tot 5 spelers).
Als Arne blijft gaan we dik investeren ben ik van overtuigd.
De hele top 3 kijkt naar die bedragen van volgend jaar. Aanhaken of afhaken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 mei 2023 - 23:35   quote  deeplink  
Nee Puet, ok doel op langere termijn en dat we wel met beide voeten op de grond moeten blijven staan. Waarom dure spelers voor een positie halen als je al talenten hebt klaar staan om hun eerste meters in Feyenoord 1 te kunnen maken met het streven door te groeien naar een mooi niveau? Nu niet ineens met euro's gaan smijten (lees langdurig vastleggen van zeer hoge salarissen. Dat kan een molensteen om je nek worden
Eentje die zelfs te zwaar zou kunnen zijn.. Daar moeten De Kloese en co. wel voor waken. Upgraden zal fantastisch zijn, maar wel verantwoord.

Stiekem hoop ik dat zowel Slot als Kökçü blijven, naar dat zal vast utopie zijn...
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 16 mei 2023 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 23:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nee Puet, ok doel op langere termijn en dat we wel met beide voeten op de grond moeten blijven staan. Waarom dure spelers voor een positie halen als je al talenten hebt klaar staan om hun eerste meters in Feyenoord 1 te kunnen maken met het streven door te groeien naar een mooi niveau? Nu niet ineens met euro's gaan smijten (lees langdurig vastleggen van zeer hoge salarissen. Dat kan een molensteen om je nek worden
Eentje die zelfs te zwaar zou kunnen zijn.. Daar moeten De Kloese en co. wel voor waken. Upgraden zal fantastisch zijn, maar wel verantwoord.

Stiekem hoop ik dat zowel Slot als Kökçü blijven, naar dat zal vast utopie zijn...
Dat hoop ik ook, ben bang dat je gelijk hebt en dat niet gaat gebeuren.

Ik denk dat ze best verstandig met geld omgaan, geen onverantwoorde risico's.
Mocht kokcu voor 50M gaan + 30M CL inkomsten, en je geeft 40M uit dan is het vlink investeren maar niet onverantwoord.
We hebben ook nogal wat posities om te versterken.
DMD
 DMD - dinsdag 16 mei 2023 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 23:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nee Puet, ok doel op langere termijn en dat we wel met beide voeten op de grond moeten blijven staan. Waarom dure spelers voor een positie halen als je al talenten hebt klaar staan om hun eerste meters in Feyenoord 1 te kunnen maken met het streven door te groeien naar een mooi niveau? Nu niet ineens met euro's gaan smijten (lees langdurig vastleggen van zeer hoge salarissen. Dat kan een molensteen om je nek worden
Eentje die zelfs te zwaar zou kunnen zijn.. Daar moeten De Kloese en co. wel voor waken. Upgraden zal fantastisch zijn, maar wel verantwoord.

Stiekem hoop ik dat zowel Slot als Kökçü blijven, naar dat zal vast utopie zijn...
Mee eens dat er naar de lange termijn gekeken moet worden.

Desalniettemin is het echt heel belangrijk om aankomend seizoen bij de eerste 2 te eindigen of maximaal derde i.v.m de CL inkomsten die fiks verhoogd worden.

Die boot kan je eigenlijk niet missen.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 16 mei 2023 - 21:29   quote  deeplink  
feyenoord moet gewoon als het even kan elk seizoen 1 tranferklapper zien te maken en van het geld dat binnenkomt 20_30 procent (niet meer) maar ook zoals nu met ch league iets minder dan helft wat binnenkomt ch league voor spelers reserveren, wat gewoon flink geld is en niet gelijk teveel spelers verkopen, op die manier kan het snel financieel maar ook sportief goed blijven gaan
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2023 - 21:42   quote  deeplink  
Het vervelende is dat we er gewoon hopeloos voorstaan financieel.
Mij een raadsel hoe dat toch iedere keer weer komt.
Dat stadion, het luchtschip heeft gigantisch veel geld gekost, er is weer extra geleend bij de vrienden van,het eigen vermogen is vrijwel 0.
De begroting gaat naar 100 +, het is eigenlijk debiel.
Dus we zullen echt grote klappers moeten maken.En daarnaast toch sterker moeten worden op het veld.
T lullige is dat dit seizoen inderdaad gewoon veel minder belangrijk is dan aankomend seizoen.
De CL tarieven verdubbelen bijna.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 16 mei 2023 - 21:53   quote  deeplink  
We moeten niet vergeten dat het pas deze nu bijna afl 2 seizoenen gaat zoals het hoort wil ik haast zeggen bij onze club, eindelijk zit onze spelers verkopen in lift omhoog, of worden er überhaupt spelers verkocht, dus nu gaat t ff hard goeie kant op, meeste spelers verkopen malacia aursnes etc komen pas bij nieuwe boekjaar erbij, en je ziet het het nu ook met begroting wat omhoog gaat, gaat stuk beter nu, maar dit moet de norm zijn of iig fractie ervan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 mei 2023 door bijft007 --
DMD
 DMD - dinsdag 16 mei 2023 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 21:42 schreef van geil het volgende:
Het vervelende is dat we er gewoon hopeloos voorstaan financieel.
Mij een raadsel hoe dat toch iedere keer weer komt.
Dat stadion, het luchtschip heeft gigantisch veel geld gekost, er is weer extra geleend bij de vrienden van,het eigen vermogen is vrijwel 0.
De begroting gaat naar 100 +, het is eigenlijk debiel.
Dus we zullen echt grote klappers moeten maken.En daarnaast toch sterker moeten worden op het veld.
T lullige is dat dit seizoen inderdaad gewoon veel minder belangrijk is dan aankomend seizoen.
De CL tarieven verdubbelen bijna.
Mee eens dat dit seizoen er minder toe doet dan het komende seizoen. Daarentegen was het o zo belangrijk om CL voetbal te halen dit seizoen zodat je PSV een stap voor bent.

Ajax ben je niet zomaar voorbij financieel, maar het feit dat we PSV voorbij zijn kwa begroting en die zelf ook CL voetbal nodig hebben betekent dat we nu daadkrachtiger kunnen zijn op de transfermarkt.

Het is gewoon zaak dat je eigenlijk bij de top 2 moet komen aankomend seizoen.
tomson
 tomson - dinsdag 16 mei 2023 - 22:52   quote  deeplink  
Dat er na volgend seizoen meer knikkers in het CL spel komen vergroot de noodzaak om top 2 te eindigen idd.
Als we met een (paar) "record" transfer(s) voldoende financiën genereren om ook de lege plaatsen
die bv vertrekkende huurlingen achterlaten opnieuw in te kunnen vullen.
En dan zonder gelijk uitverkoop te moeten houden weer met een solide kern verder kunnen bouwen.
Veel gaat ook samenhangen met de trainers positie he, het begint als een kapotte plaat te klinken :
Feyenoord is interessant met CL voetbal op de agenda maar als Slot blijft zou dat ook een enorme plus zijn natuurlijk.
Ik hoop stiekem ook dat de scouting weer als een duveltje uit de doos springt, met nog een paar Santi/Paixao/Hancko achtige verassingen :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 mei 2023 door tomson --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 16 mei 2023 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 22:52 schreef tomson het volgende:
Dat er na volgend seizoen meer knikkers in het CL spel komen vergroot de noodzaak om top 2 te eindigen idd.
Als we met een (paar) "record" transfer(s) voldoende financiën genereren om ook de lege plaatsen
die bv vertrekkende huurlingen achterlaten opnieuw in te kunnen vullen.
En dan zonder gelijk uitverkoop te moeten houden weer met een solide kern verder kunnen bouwen.
Veel gaat ook samenhangen met de trainers positie he, het begint als een kapotte plaat te klinken :
Feyenoord is interessant met CL voetbal op de agenda maar als Slot blijft zou dat ook een enorme plus zijn natuurlijk.
Ik hoop stiekem ook dat de scouting weer als een duveltje uit de doos springt, met nog een paar Santi/Paixao/Hancko achtige verassingen :)
Er zijn ruim 126 miljoen Mexicanen die we nog niet gekocht hebben!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 mei 2023 - 23:14   quote  deeplink  
Als Slot weg zou gaan....
Pusic? Hulshoff?
Qua begroting zou je volgend seizoen minstens 2e moeten worden.
Verwachtingen nuchter houden.
Zelfs als Slot blijft, is de vraag of het geheel weer net zo kloppend zal blijven.
Een 2e jaar zelfde gezichten kan ook tot een sleur en wrijving leiden.
tomson
 tomson - dinsdag 16 mei 2023 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 23:14 schreef FR-Henk het volgende:
Als Slot weg zou gaan....
Pusic? Hulshoff?
Qua begroting zou je volgend seizoen minstens 2e moeten worden.
Verwachtingen nuchter houden.
Zelfs als Slot blijft, is de vraag of het geheel weer net zo kloppend zal blijven.
Een 2e jaar zelfde gezichten kan ook tot een sleur en wrijving leiden.
Ik zou Pusic dan best zien zitten. Hij ligt goed in de selectie dat zie je aan alles.
De sleutels van 1908 heeft ie al, hij kent de weg binnen de organisatie en t recept
uit het Slot kookboek ook dat is wel een hele dikke plus.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 17 mei 2023 - 06:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 23:23 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik zou Pusic dan best zien zitten. Hij ligt goed in de selectie dat zie je aan alles.
De sleutels van 1908 heeft ie al, hij kent de weg binnen de organisatie en t recept
uit het Slot kookboek ook dat is wel een hele dikke plus.
En staat vooraan als het rellen wordt.
tomson
 tomson - woensdag 17 mei 2023 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 mei 2023 - 06:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

En staat vooraan als het rellen wordt.
Ook een plus..
kenny
 kenny - woensdag 17 mei 2023 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 23:14 schreef FR-Henk het volgende:
Als Slot weg zou gaan....
Pusic? Hulshoff?
Qua begroting zou je volgend seizoen minstens 2e moeten worden.
Verwachtingen nuchter houden.
Zelfs als Slot blijft, is de vraag of het geheel weer net zo kloppend zal blijven.
Een 2e jaar zelfde gezichten kan ook tot een sleur en wrijving leiden.
ben bang dat Slot mits weg gaat hij pusic of hulshoff mee gaat nemen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 mei 2023 - 18:32   quote  deeplink  
In dat geval onmiddellijk in z'n smoel spugen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 mei 2023 - 20:05   quote  deeplink  
De kans is net zo goed aanwezig dat er een trainer van buitenaf komt. Pusic en Hulshoff hebben beperkt ervaring als hoofdtrainer. En wie zegt dat zij ook het complete plaatje aan vaardigheden hebben? Waarmee niet gezegd is dat ze dat niet hebben natuurlijk, maar daarvoor moet je eigenlijk dagelijks met ze werken om er een oordeel over te hebben.

Het zou me totaal niet verbazen dat mocht Slot morgen vertrekken, bijvoorbeeld Bosz de opvolger is, ipv een van zijn assistenten.

Maar goed, linksom of rechtsom ik hoop vooral dat Feyenoord voldoende is voorbereid. Want momenteel wordt wel een erg groot deel van de organisatie aan Slot (en Te Kloese) opgehangen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 mei 2023 - 20:12   quote  deeplink  
Gio had helemaal geen ervaring als hoofdcoach.
Dat zegt dus weinig.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 mei 2023 - 20:36   quote  deeplink  
Alsjeblueft, niet Bosz.
De Pater
 De Pater - woensdag 17 mei 2023 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 23:14 schreef FR-Henk het volgende:
Als Slot weg zou gaan....
Pusic? Hulshoff?
Qua begroting zou je volgend seizoen minstens 2e moeten worden.
Verwachtingen nuchter houden.
Zelfs als Slot blijft, is de vraag of het geheel weer net zo kloppend zal blijven.
Een 2e jaar zelfde gezichten kan ook tot een sleur en wrijving leiden.
Iedere vezel in mij zegt dat Slot iets leuks wilt neerzetten in de CL en dat hij dus blijft en de selectie breder en sterker wilt gaan maken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5954580