BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 07 juni 2023 - 07:19   quote  deeplink  
Benfica moet gewoon minimaal 40 miljoen aftikken en anders wegwezen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 juni 2023 - 07:57   quote  deeplink  
35 met 20% doorverkoop is niet verkeerd denk ik hoor
MMM
 MMM - woensdag 07 juni 2023 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 07:57 schreef Stylzz het volgende:
35 met 20% doorverkoop is niet verkeerd denk ik hoor
Feyenoord moet gewoon geduldig wachten als er daadwerkelijk signalen zijn dat er ook PL clubs komen.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 07 juni 2023 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 07:57 schreef Stylzz het volgende:
35 met 20% doorverkoop is niet verkeerd denk ik hoor
dat denk ik ook niet, er van uitgaande dat Kokcu daar slaagt en over een paar jaar doorverkocht wordt voor 80M (wat een realistisch scenario is). Dat betekent 35M nu en minimaal 16M later.
Maar als een PL club in één keer 50M neerlegt met doorverkoop 10% is dat ook lekker natuurlijk. Ik denk dat een stap naar de PL te vroeg komt voor Kokcu. Sterker nog, ik denk dat de PL hem niet past. Lekker naar Spanje gaan uiteindelijk.
bijft007
 bijft007 - woensdag 07 juni 2023 - 10:24   quote  deeplink  
De markt moet ook nog op gang komen, dus gewoon lekker stug wachten en indicatie bedrag 40 milj aanhouden nu geintreseerde clubs tot er spelers weggaan in top engeland of er doorgeselecteerd wordt, en dan komen er ongetwijfeld meerdere clubs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juni 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 07 juni 2023 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 09:20 schreef CobusIII het volgende:

[..]

dat denk ik ook niet, er van uitgaande dat Kokcu daar slaagt en over een paar jaar doorverkocht wordt voor 80M (wat een realistisch scenario is). Dat betekent 35M nu en minimaal 16M later.
Maar als een PL club in één keer 50M neerlegt met doorverkoop 10% is dat ook lekker natuurlijk. Ik denk dat een stap naar de PL te vroeg komt voor Kokcu. Sterker nog, ik denk dat de PL hem niet past. Lekker naar Spanje gaan uiteindelijk.
Zijn die bedragen die je noemt...niet een klein beetje overdreven
20 a 30 milj is realistisch denk ik ( sans rancune)
Hier een grootheid maar int ?
MMM
 MMM - woensdag 07 juni 2023 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 11:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Zijn die bedragen die je noemt...niet een klein beetje overdreven
20 a 30 milj is realistisch denk ik ( sans rancune)
Hier een grootheid maar int ?
Dat is niet realistisch maar klein denken. 20 à 30 miljoen voor Kokcu, hoe krijg je het uit je toetsenbord.. Echt een schandalig bedrag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juni 2023 door MMM --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 07 juni 2023 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 11:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Zijn die bedragen die je noemt...niet een klein beetje overdreven
20 a 30 milj is realistisch denk ik ( sans rancune)
Hier een grootheid maar int ?
Als hij slaagt bij Benfica denk ik dat het realistisch is. Hij is 22. Benfica verkoopt hem over 2-3 jaar. Dan is hij nog heel goed verkoopbaar. Alles staat of valt hoe hij zich ontwikkelt. Neem Aursnes, die heeft daar ook een heel goed seizoen achter de rug.
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 07 juni 2023 - 12:23   quote  deeplink  
Szymanski nog een jaar gehuurd. Prima
CobusIII
 CobusIII - woensdag 07 juni 2023 - 12:24   quote  deeplink  
Prima om hem er voor de breedte bij te hebben. Denk wel dat hij aanmerkelijk vaker op de bank gaat belanden.
bijft007
 bijft007 - woensdag 07 juni 2023 - 13:06   quote  deeplink  
Mooi zo, totaal niet verkeerd om spelers je al kent en gewoon aardige speler is nogmaals te huren, klinkt ook altijd zo simpel we kopen iemand die het beter doet, moeten het dan altijd nog maar zien,, nu kun je evt goeie back up voor hem erbij halen, al zal dat bullaude of n timber moete zijn lijkt me
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 juni 2023 - 13:19   quote  deeplink  
Feyenoord is achter de schermen nog altijd volop bezig met de komst van Ricardo Pepi, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers hebben een tweede bod ingediend bij FC Augsburg.

Feyenoord zag vorige week het eerste bod afgewezen worden door de Duitse club, maar met een nieuw bod hopen de Rotterdammers wel succesvol te zijn. De stadionclub zit al maanden achter de 20-jarige spits aan en hoopt de komende dagen onder andere PSV te kunnen aftroeven.

Pepi speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor FC Groningen. De rechtsbuiten scoorde dertien keer in 36 wedstrijden. De spits heeft eerder aangegeven niet meer terug te willen keren naar FC Augsburg en het liefst actief te blijven in Nederland. Feyenoord heeft op dit moment de beste kansen, aangezien PSV nog altijd bezig is met het aanstellen van een nieuwe trainer. Daardoor zijn de Eindhovenaren momenteel terughoudend.
VVout
 VVout - woensdag 07 juni 2023 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2023 - 11:22 schreef VVout het volgende:
Zou iedereen niet gewoon met Feyenoord goede resultaten willen proberen te halen in de CL en wil er komend seizoen gewoon nog niemand weg.

Ze zijn allemaal nog jong en voor iedereen ontstaan er veel gunstigere opties als je je eerst nog op dat podium positief laat zien.
Blijf toch wel bij bovenstaand, maar 12 juni gaat de transferwindow open en ben benieuwd wat er te wachten staat.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 juni 2023 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 13:19 schreef RenatoBos het volgende:

Pepi speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor FC Groningen. De rechtsbuiten scoorde dertien keer in 36 wedstrijden. De spits heeft eerder aangegeven niet meer terug te willen keren naar FC Augsburg en het liefst actief te blijven in Nederland.
Is t nu een spits of rechtsbuiten?
VVout
 VVout - woensdag 07 juni 2023 - 14:33   quote  deeplink  
Een naar binnen trekkende rechts buiten, dus weer weinig voorzetten vanaf de zijkanten waarschijnlijk dan. Op zich kan dat eens, maar moet niet de overhand krijgen.
van geil
 van geil - woensdag 07 juni 2023 - 18:10   quote  deeplink  
Ik vind dat echt een broodje aap verhaal.
Komen plenty voorzetten van middenvelders en backs.
VVout
 VVout - woensdag 07 juni 2023 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 18:10 schreef van geil het volgende:
Ik vind dat echt een broodje aap verhaal.
Komen plenty voorzetten van middenvelders en backs.
Vind het niet, afwisselen brengt onvoorspelbaarheid. Buitenspelers zijn vaak veel te voorspelbaar geworden, omdat je weet dat ze voor eigen glorie gaan.
van geil
 van geil - woensdag 07 juni 2023 - 18:32   quote  deeplink  
Dat vind ik dus broodje aap.
Heel vaak gaat de bal vanaf de naar binnentrekkende buitenspeler, weer naar de buitenkant naar een opkomende speler.
Veel onvoorspelbaarder dus, als passeren buitenom , achterlijn halen en voorzetten.
Das jaren 80 en achterhaald
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 juni 2023 - 18:41   quote  deeplink  
Helaas zijn de voorzetten over t algemeen onder de maat.
En dan toch nog kampioen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 juni 2023 - 19:21   quote  deeplink  
Nakamura wordt in verband gebracht met een stap naar Feyenoord. "Prima speler, maar nu niet de eerste optie", nuanceert Te Kloese. "Kijk, het is simpel: wij brengen nu alles in kaart. Kijken naar mogelijkheden en naar spelers die haalbaar zijn. Straks is de trainer terug en kunnen we eventueel handelen op de markt."
Pepi, die door Augsburg aan FC Groningen werd uitgeleend, wordt eveneens gelinkt aan Feyenoord. "Ik ken Pepi al heel lang, we waren ooit bezig om hem bij de Mexicaanse jeugdselecties te krijgen, maar hij koos voor de Verenigde Staten. Pepi is net als Nakamura een interessante speler. Maar Augsburg heeft ooit ruim 16 miljoen euro voor hem neergelegd. Ze willen bij een verkoop veel van dat geld terugzien en dat kunnen en willen wij niet betalen", aldus Te Kloese.
bijft007
 bijft007 - woensdag 07 juni 2023 - 19:28   quote  deeplink  
Snap die interesse wel in pepi, alles om n top spits te worden, Tis geen buitenspeler hoor verre van,, wel bv n 2e spits ala til achter santi, ze wille gewoon n beter stand in en n echte spits naast Santi, Danilo heeft die feeling voor de goal in de punt stuk minder
Wel altijd in de weer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juni 2023 door bijft007 --
DMD
 DMD - woensdag 07 juni 2023 - 19:32   quote  deeplink  
De helft is al teveel geld voor Pepi.

Laat PSV net als met Til maar deze targets halen voor de idiote bedragen die gevraagd worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juni 2023 door DMD --
bijft007
 bijft007 - woensdag 07 juni 2023 - 19:40   quote  deeplink  
Weet niet wat ze nu bieden, ik denk rond de 7-8 het laatste bod, met wat bonussen rond de 10-12 als doelen gehaald worden
bijft007
 bijft007 - woensdag 07 juni 2023 - 19:42   quote  deeplink  
Wat prima is zo vooraf, achteraf moeilijk koe in kont kijke,, hij heeft gewoon n prima bouw, in prencipe n beetje als zivkovic tig jaar geleden, kan dus ook mislukken, sterk vrij groot redelijk snel en goed schot,, maar blijkbaar 2e bod afgewezen dan🤔,, of er is geen 2e bod geweest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juni 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 juni 2023 - 21:37   quote  deeplink  
Druk topic.
MMM
 MMM - donderdag 08 juni 2023 - 07:43   quote  deeplink  
Telegraaf: Kökcü gaat binnen 24 uur transferrecord verbreken

Orkun Kökcü gaat Feyenoord zo goed als zeker verlaten, zo meldt De Telegraaf. Vandaag wil Benfica de miljoenentransfer afronden. De Rotterdammers mikken op een transfersom van veertig miljoen euro, en de Portugezen zijn bereid een groot deel in één keer over te maken.

Volgens de krant gaat het om een bedrag van ruim dertig miljoen euro, en daarnaast kan het bedrag in de toekomst nog flink oplopen door een groot percentage aan doorverkoop. Naast Nederlandse media meldt ook Record dat de transfer slechts een kwestie van tijd is en dat er enkel nog gesproken moet worden over de laatste details.

Kökcü gaat er financieel flink op vooruit. Zodra de transfer wordt afgerond, wordt de 22-jarige middenvelder zelfs de bestbetaalde speler bij SL Benfica. Kökcü heeft intern aangegeven dat hij vóór de interlandperiode van Turkije duidelijkheid wil hebben over zijn toekomst. Met deze transfer wordt Kökcü de duurste aankoop in de geschiedenis van Benfica.
MMM
 MMM - donderdag 08 juni 2023 - 07:44   quote  deeplink  
Meh, nooit zo'n fan van doorverkoop. Je moet altijd maar afwachten of je die centjes daadwerkelijk krijgt.. Feyenoord had gewoon 40 moeten eisen, klaar.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 08 juni 2023 - 07:45   quote  deeplink  
Zou me echt tegenvallen als dit alles is.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 juni 2023 - 07:47   quote  deeplink  
Jaartje presteren in CL. Dan schieten de prijzen pas omhoog
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 juni 2023 - 07:51   quote  deeplink  
Marktwaarde Kökcü op TM: 30mlj.
Hancko 20.
Drie anderen ook boven de tien.
De rest daar allemaal onder.
Zegt genoeg toch nog.
MMM
 MMM - donderdag 08 juni 2023 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2023 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:
Marktwaarde Kökcü op TM: 30mlj.
Hancko 20.
Drie anderen ook boven de tien.
De rest daar allemaal onder.
Zegt genoeg toch nog.
Is er bij een club ooit een aanvoerder en beste speler ook daadwerkelijk verkocht voor zijn marktwaarde? Ik bedoel, je zit altijd hoger in de boom.

Ik vind 40 miljoen voor Kokcu geen raar bedrag als ik zie waar middelmatige spelers als Alvarez en Sangare voor lijken weg te gaan. Die kunnen er geen klote van.

Feyenoord moet niet gaan rommelen met doorverkoop etc. maar gewoon een vaste som eisen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 juni 2023 - 07:59   quote  deeplink  
Ja die voorbeelden zijn er zeker wel.
Maar Feyenoord is nog steeds geen Europese top en misschien zelfs niet eens subtop.
Met emotie zeg ik t zelfde als jij, rationeel snap ik dit bod.

Vraag is wat wil Feyenoord en vooral wat wil Kökcü.
MMM
 MMM - donderdag 08 juni 2023 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2023 - 07:59 schreef Stylzz het volgende:
Ja die voorbeelden zijn er zeker wel.
Maar Feyenoord is nog steeds geen Europese top en misschien zelfs niet eens subtop.
Met emotie zeg ik t zelfde als jij, rationeel snap ik dit bod.

Vraag is wat wil Feyenoord en vooral wat wil Kökcü.
Ben benieuwd of Feyenoord hier daadwerkelijk mee akkoord gaat. Doorverkoop is een gigantisch risico, ik vind niet dat Feyenoord dat risico hoeft te nemen begin juni.

En verbaasd me enigszins dat Kokcu zo graag wil. Benfica is een grote club, absoluut. Maar de Portugese competitie is net als in NL 3/4 clubs en verder niks. Kleinere en legere stadions.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2023 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 juni 2023 - 08:11   quote  deeplink  
dit jaar 1/4 finale CL
vorig jaar 1/4 finale CL
jaren daarvoor eigenlijk altijd vroegtijdig uitgeschakeld.

Dit jaar kampioen, vorig jaar derde, jaar daarvoor derde, jaar daarvoor tweede, jaar daarvoor kampioen.
Lekker land ook. Tussenstap naar top. Voor 22 jaar oud is dat wel verstandig misschien.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 08 juni 2023 - 08:48   quote  deeplink  
Wat loopt Benfica te janken joh. Ze hebben 121 miljoen voor enzo fernandez gevangen. Aursnes kregen ze al voor een prikkie. Gewoon 40 aftikken en 5 miljoen aan bonussen. Doorverkoop is iets waar wij op de korte termijn (terwijl we nog een stap vooruit moeten maken met de cl en onze beste speler moeten gaan vervangen) niks aan hebben. Stel hij speelt niet goed of hij vertrekt transfervrij dan heb je niks..
VVout
 VVout - donderdag 08 juni 2023 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 18:32 schreef van geil het volgende:
Dat vind ik dus broodje aap.
Heel vaak gaat de bal vanaf de naar binnentrekkende buitenspeler, weer naar de buitenkant naar een opkomende speler.
Veel onvoorspelbaarder dus, als passeren buitenom , achterlijn halen en voorzetten.
Das jaren 80 en achterhaald
Je leest niet Geile, variatie heb ik het over. De buitenspelers vertonen een veel te eenzijdig en voorspelbaar patroon.
kenny
 kenny - donderdag 08 juni 2023 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2023 - 08:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Feyenoord hier daadwerkelijk mee akkoord gaat. Doorverkoop is een gigantisch risico, ik vind niet dat Feyenoord dat risico hoeft te nemen begin juni.

En verbaasd me enigszins dat Kokcu zo graag wil. Benfica is een grote club, absoluut. Maar de Portugese competitie is net als in NL 3/4 clubs en verder niks. Kleinere en legere stadions.
mee eens hoor , je hoeft dit risico niet te nemen , gewoon vast houden aan die 40milj en geduld hebben er is genoeg interesse en nog een jaartje kokcu zou ook niet erg zijn

vind ook de portugese comp nou niet als tussenstap , zou eerder voor dortmunt gaan misschien komt hier ook wel interesse vandaan na de verkoop van bellingham
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 juni 2023 - 10:22   quote  deeplink  
Jullie gaan voorbij aan t feit dat een speler ook wat te zeggen heeft.
kenny
 kenny - donderdag 08 juni 2023 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2023 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
Jullie gaan voorbij aan t feit dat een speler ook wat te zeggen heeft.
hier heb je ook gelijk in , misschien zijn er afgelopen seizoen zelfs afspraken gemaakt dat feyenoord zich coulant opstelt bij interesse , wat binnenskamers afgesproken wordt hebben wij nooit inzage in
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 juni 2023 - 10:44   quote  deeplink  
Dit dus:
https://1908.nl/artikelen/kokcu-geeft-benfica-groen-licht-portugezen-gaan-zich-melden
piet de paler
 piet de paler - donderdag 08 juni 2023 - 12:35   quote  deeplink  
Als ik door Porto, of Lissabon loop zie ik een hoop armoede.
En vraag me dan altijd af hoe kan een ploeg zoveel geld uitgeven ?
Moeten deze ploegen de gekregen covid steun niet terugbetalen ? Of hebben wij een deeltje betaald (EG)
Maar los daarvan 30 milj is redelijk, dromen van 50 milj is niet realistisch toch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2023 door piet de paler --
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 08 juni 2023 - 12:53   quote  deeplink  
40 aftikken en een miljoen of 5 doorverkooppercentage is de minimum. Er wordt voortdurend gezegd dat half europa achter hem aanzit en half Engeland dus ook. Daar zijn bedrag van 40 mln niks bijzonders.. De window is net open, dus waarom de haast als ze bij Benfica geen 40 willen betalen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 juni 2023 - 12:55   quote  deeplink  
Zelfs in het midden van een pandemie en met stadions zonder supporters kon het Portugese profvoetbal in het seizoen 2020-2021 792 miljoen euro genereren, wat ongeveer 550 miljoen euro bijdroeg aan het Portugese bbp, wat een stijging is van 11,3% ten opzichte van het vorige seizoen.

De reguliere omzet (zonder transfers) van de eredivisieclubs samen daalde met 21% naar ruim €400 miljoen. Terwijl de kosten maar 7% daalden, naar €559 miljoen. Het enorme verlies werd enigszins beperkt door bijdragen vanuit de overheid als gevolg van corona.
65 procent van het geld dat rondgaat in de Portugese competitie komt terecht bij FC Porto en Benfica.

Als voorbeeld.
Televisie gelden Nederland 74 miljoen euro
Portugal clubs mogen hun eigen rechten verkopen.
In 2018 verkocht Benfica de rechten voor de wedstrijden voor tien jaar aan de Portugese zender NOS voor een bedrag van 400 miljoen euro.
bijft007
 bijft007 - donderdag 08 juni 2023 - 13:10   quote  deeplink  
Nakamura als het klopt akkoord met feyenoord
bijft007
 bijft007 - donderdag 08 juni 2023 - 13:12   quote  deeplink  
https://www.fr-fans.nl/nieuws/61671/nakamura-heeft-akkoord-bereikt-met-feyenoord
kenny
 kenny - donderdag 08 juni 2023 - 13:26   quote  deeplink  
10milj vraagprijs pffff dat is echt te veel voor deze japanse vriend , ik geloof hier niet zo veel van zeker na het interview van te Kloese gisteren
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 juni 2023 - 14:02   quote  deeplink  
Kan er ook niks van terugvinden in de krone.at, waar frfans het dan vandaan heeft..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 juni 2023 - 14:11   quote  deeplink  
Sorare Insider Austria melde het.
Die zegt bron: lokale krant.
Maar beantwoordt geen vragen over welke krant ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 juni 2023 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2023 - 12:35 schreef piet de paler het volgende:
Als ik door Porto, of Lissabon loop zie ik een hoop armoede.
En vraag me dan altijd af hoe kan een ploeg zoveel geld uitgeven ?
Moeten deze ploegen de gekregen covid steun niet terugbetalen ? Of hebben wij een deeltje betaald (EG)
Maar los daarvan 30 milj is redelijk, dromen van 50 milj is niet realistisch toch ?
50 miljoen lijkt mij redelijker, hij krijgt direct een clausule in z’n contract dat ie voor 120 miljoen weg mag.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 08 juni 2023 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2023 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:
Marktwaarde Kökcü op TM: 30mlj.
Hancko 20.
Drie anderen ook boven de tien.
De rest daar allemaal onder.
Zegt genoeg toch nog.
Nou, sorry hoor maar kijk eens wat we voor Sinistera kregen? En kijk eens wat ajakkes krijgt voor lang niet hun beste spelers? Zelfs Bassie schatten ze nog op... wat was het ook alweer? Ruim 20M? Dan is Kökçü toch minstens 35M waard? Minstens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6114151