BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 juni 2023 - 17:24   quote  deeplink  
Emotioneel gezien heb je gelijk
bijft007
 bijft007 - donderdag 08 juni 2023 - 17:43   quote  deeplink  
Het zit m ook in onze verkoop records he, kijken clubs ook naar, kunne nu al snel zegge we bieden dat,, dat is ruimschoots jullie verkoop record,, in prencipe zijn wij als feyenoord zijnde nog maar net begonnen n beetje spelers te verkopen voor echt veel, en daarin zit nu echt wel flinke stijgende lijn in, zo gaat het bij veel clubs, bij volgende transfers van onze topspelers is onze norm ook standaard weer hoger, en wordt het geleidelijk ook frequenter meer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 08 juni 2023 - 17:47   quote  deeplink  
En daarbij als wij structureel ook deze kant op gaan, gaat ons financiële huishouding flink omhoog en moeten wij ook meer vragen voor onze spelers, je kan het ook zo zien: 35 miljoen dat wij vangen is een 60 milj als Ajakkes zou vangen, omdat daarzo gelijk veel meer van verdampt in Salarissen enzovoort

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 08 juni 2023 - 18:56   quote  deeplink  
Je kunt ook stelle dat wij verhoudingsgewijs enorm veel geld binnen krijgen, en 35 voor ajakkes enorm weinig is, omdat het int voetbal anders werkt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2023 door bijft007 --
MMM
 MMM - donderdag 08 juni 2023 - 21:56   quote  deeplink  
EXCL: USMNT talent Ricardo Pepi is closing in to join PSV Eindhoven. The price has been set and Augsburg know the wish of the player.

Fabrizio Romano
MightyAce
 MightyAce - donderdag 08 juni 2023 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2023 - 21:56 schreef MMM het volgende:
EXCL: USMNT talent Ricardo Pepi is closing in to join PSV Eindhoven. The price has been set and Augsburg know the wish of the player.

Fabrizio Romano
Prima
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 juni 2023 - 21:57   quote  deeplink  
Ook die Romano zit er tegenwoordig vaak naast
bijft007
 bijft007 - donderdag 08 juni 2023 - 22:12   quote  deeplink  
Kan best kloppen ook hoor, tgaat denk ik als het om pepi gaat niet wat speler alleen wil, want die vind psv of feyenoord allebei best gok ik,, zolang ie maar nie terug hoeft en top eredivisie dan zelfs,,maar meer om wie het meest voor hem over heeft bij die duitsers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 08 juni 2023 - 22:21   quote  deeplink  
Zal je zien dat het bedrag boven de 10 milj vast is, tja dan zou ik het vooraf ook nog niet doen hoor, das vee geld voor wel n goed talent dat achter eerste keus Santi zn wedstrijden moet pakken en door moet ontwikkelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2023 door bijft007 --
DMD
 DMD - donderdag 08 juni 2023 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 19:32 schreef DMD het volgende:
De helft is al teveel geld voor Pepi.

Laat PSV net als met Til maar deze targets halen voor de idiote bedragen die gevraagd worden.
Top, goed gedaan door PSV ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 juni 2023 - 00:27   quote  deeplink  
😂
bijft007
 bijft007 - vrijdag 09 juni 2023 - 10:18   quote  deeplink  
Dat bedoel ik dus, 11 miljoen vast zelfs met 25 procent doorverkoop er nog bij als het klopt, tja nie doen dan ofwel🤔

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 09 juni 2023 - 10:19   quote  deeplink  
Zeker als beoogd stand in Santi, bij psv moet ie basis worden dus laat maar gaan dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 juni 2023 - 10:30   quote  deeplink  
1 miljoen voor Azarkan.
Prima. Die is nog geen 2 ton waard
kenny
 kenny - vrijdag 09 juni 2023 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 10:30 schreef Stylzz het volgende:
1 miljoen voor Azarkan.
Prima. Die is nog geen 2 ton waard
ja natuurlijk , deze jongen is duidelijk meer waard , 1milj is redelijk met nog 1 jaar contact
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 juni 2023 - 12:25   quote  deeplink  
Kan er niks van.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 09 juni 2023 - 13:12   quote  deeplink  
Prima, voor ons komt hij tekort, letterlijk en figuurlijk, utrecht zou ie mss net aan moeten kunnen , mooie stap voor hem
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 juni 2023 - 17:17   quote  deeplink  
Die 30M als record blijft niet lang staan.....Gimenez is de volgende en gaat er ws overheen...
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 09 juni 2023 - 17:29   quote  deeplink  
azarkan , als hij 50 cm langer was had hij gewoon in de kuip gespeeld ..... maar goed nu ga je het volgend seizoen wel zien tegen utrecht ..
er zijn er meer die in de kuip afgekeurd worden en bij andere clubs er gewoon 29 maken of zo ..
bijft007
 bijft007 - vrijdag 09 juni 2023 - 17:30   quote  deeplink  
Kans groot ja, dat n pakweg Santi eroverheen gaat,, zo werkt het ook wel, nu zijn zulke bedragen voor onze topspelers de norm, en blijven we in eredivisie structureel mee doen prijzen, en aftoe Europees n mooi jaar stijgen die normen weer, onze aankopen gaan dan ook wel boven de 10 milj komen,, en wat wij spelers kunnen bieden weer omhoog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 juni 2023 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 17:29 schreef kriebel70 het volgende:
azarkan , als hij 50 cm langer was had hij gewoon in de kuip gespeeld ..... maar goed nu ga je het volgend seizoen wel zien tegen utrecht ..
er zijn er meer die in de kuip afgekeurd worden en bij andere clubs er gewoon 29 maken of zo ..
Ja? Noem ze eens?
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 09 juni 2023 - 18:00   quote  deeplink  
vente bij Roda ... next
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 09 juni 2023 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 17:17 schreef CobusIII het volgende:
Die 30M als record blijft niet lang staan.....Gimenez is de volgende en gaat er ws overheen...
Beetje weinig en ala Malacia geaccepteerd voor bewezen diensten. We komen van ver dus toch gematigd tevreden. Aankopen rond de 10M zijn niet verantwoord momenteel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2023 door YugoBosna --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 juni 2023 - 18:09   quote  deeplink  
Oostenrijkse krant geeft aan dat Keita Nakamura bij feyenoord gaat tekenen
Is dit oud nieuws ?
bijft007
 bijft007 - vrijdag 09 juni 2023 - 18:46   quote  deeplink  
Nieuws van vandaag inderdaad, dus vrij nieuw😅 of het klopt is altijd n 2e,, zoveel zaakwaarnemers kranten of journalisten die hopen aan primeurs te komen of nieuwtjes om concurrenten voor te zijn, zit zovaak n hoop giswerk bij of emmer zout
bijft007
 bijft007 - vrijdag 09 juni 2023 - 18:52   quote  deeplink  
Euh gister bedoel ik, Afijn nog steeds nieuw
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 juni 2023 - 21:02   quote  deeplink  
En geen bron
van geil
 van geil - vrijdag 09 juni 2023 - 22:05   quote  deeplink  
Als t klopt van Atletico voor Gimenez, dat zou n prima deal kunnen zijn.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 juni 2023 - 22:18   quote  deeplink  
Ja de naam van de Oostenrijkse krant stond erbij ....maar dat weet ik niet meer
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 juni 2023 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 22:18 schreef piet de paler het volgende:
Ja de naam van de Oostenrijkse krant stond erbij ....maar dat weet ik niet meer
Degene die t meldde zei ‘local newspaper’.
Toen ie om een link gevraagd werd bleef t stil
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 juni 2023 - 23:20   quote  deeplink  
Eigenlijk is het voor dergelijke media een soort kansspel.
Je wint er aandacht mee.
ras
 ras - zaterdag 10 juni 2023 - 10:03   quote  deeplink  
Virgil Misidjan is voor de linksbuiten positie vanaf 30 juni transfervrij. Aangezien de linksbuitenpositie op dit moment nog niet ingevuld is, kan dit een interessante speler zijn die al ervaring heeft in de eredivisie. Natuurlijk voor deelname aan de Champignons League moet je ook op zoek naar een linksbuiten die internationaal al de nodige ervaring heeft opgedaan en uiteraard haalbaar is. Immers de posities in het elftal moeten dubbel worden bezet.
Bowie
 Bowie - zaterdag 10 juni 2023 - 13:52   quote  deeplink  
Goeie tip Ras.
Is prima speler.
Idrissi na 2 weken trainen met Sevilla weer terug plus deze speler of de Japanse vriend van Trauner.
Dan is linkerkant al goed ingevuld.
kenny
 kenny - zaterdag 10 juni 2023 - 13:56   quote  deeplink  
ik denk dat feyenoord voor een klasse hoger gaat dan misidjan , heb een klein voorgevoel dat ze luis chavez de vervanger van kokcu wordt , ze wilden hem in de winterstop ook al halen maar dat ketste af in de laatste minuten
bijft007
 bijft007 - zaterdag 10 juni 2023 - 14:09   quote  deeplink  
Niet beter dan idrissi hoor, wel stuk goedkoper te halen
kenny
 kenny - zaterdag 10 juni 2023 - 15:01   quote  deeplink  
feyenoord moet niet naar goedkoper te halen kijken , je moet nu gewoon naar pure kwaliteit gaan kijken
het geraamte van het elftal staat nu , met een paar gerichte echte versterkingen kan je weer een stap zetten wat ook nodig is in de CL
VVout
 VVout - zaterdag 10 juni 2023 - 15:13   quote  deeplink  
De kunst is spelers te vinden die in je elftal passen met een flinke dosis potentie. We zijn op het goede spoor en dat moet alleen maar beter. Daarvoor hoop ik dan ook weer op verrassingen die niemand ziet aan komen.
YugoBosna
 YugoBosna - zaterdag 10 juni 2023 - 18:56   quote  deeplink  
Nou als 25M voor Kokcu klopt snap ik er maar weinig van
bijft007
 bijft007 - zaterdag 10 juni 2023 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 15:01 schreef kenny het volgende:
feyenoord moet niet naar goedkoper te halen kijken , je moet nu gewoon naar pure kwaliteit gaan kijken
het geraamte van het elftal staat nu , met een paar gerichte echte versterkingen kan je weer een stap zetten wat ook nodig is in de CL
Volgens mij is dat feyenoords intentie ook minimaal 1 buitenspeler halen die echt n wedstrijd
voor je kan beslissen, dat vergt goed scouten en vooral geduld op de markt, hopen dat er iets moois uit rolt
Leuv
 Leuv - zaterdag 10 juni 2023 - 19:43   quote  deeplink  
Doe lekker het geheel elftal in de aanbieding Te Kloese. Wat een mafknapper ben je toch ook. Werkelijk schandalig dat jij onze mooie club leiding mag geven. Te droevig voor woorden.
kenny
 kenny - zaterdag 10 juni 2023 - 20:14   quote  deeplink  
we vuren onze pijlen wel op te kloese af maar de raad v commissarissen heeft een grotere vinger in de pap , walemark is voor geschoten door investeerders zirouki waarschijnlijk ook , misschien moest er wel gewoon verkocht worden en wilden ze geld zien en geen risico nemen dat het niet komt ,
we weten niet hoe dit afspeelt in het maasgebouw
bijft007
 bijft007 - zaterdag 10 juni 2023 - 20:25   quote  deeplink  
In prencipe top deal toch, gegandeerd 30 aangezien bonussen vrij simpel dmv aantal wedstrijden zijn en volgend seizoen of seizoen erna nogmaals 15-20 zie het probleem niet zo,, altijd dat vergelijk,, wij als club hebben omdat we voorgaande jaren zelden Europees speelden of kampioen werden nog niet eens zulke salarissen voor spelers om extreme bedragen te moeten ontvangen,, per saldo houden wij echt veel meer over van het geld er binnenkomt, hou überhaupt niet zo van het vergelijken zus en zo
Leuv
 Leuv - zaterdag 10 juni 2023 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 20:14 schreef kenny het volgende:
we vuren onze pijlen wel op te kloese af maar de raad v commissarissen heeft een grotere vinger in de pap , walemark is voor geschoten door investeerders zirouki waarschijnlijk ook , misschien moest er wel gewoon verkocht worden en wilden ze geld zien en geen risico nemen dat het niet komt ,
we weten niet hoe dit afspeelt in het maasgebouw
Misschien misschien misschien… wat een gelul joh. Het feit ligt er toch gewoon dat onze beste speler ver onder de marktprijs wordt verkocht. De rest gaat dan voor een appel en een ei. Neus te Kloese blundert weer faliekant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door Leuv --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juni 2023 - 22:29   quote  deeplink  
😂😂😂
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2023 - 22:32   quote  deeplink  
👀🤣
Leuv
 Leuv - zaterdag 10 juni 2023 - 22:32   quote  deeplink  
Waarom heb ik toch altijd zo’n paard van Troje gevoel bij die TK ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 juni 2023 - 23:03   quote  deeplink  
Omdat je een te fanatieke jeuk hebt?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 11 juni 2023 - 00:05   quote  deeplink  
Ik krijg een flashback naar Lijdensweg.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 11 juni 2023 - 00:06   quote  deeplink  
Ik weet niet waar dit een deja-vu van is, maar ik heb het gevoel dat we dit eerder hebben meegemaakt. Als dit klopt gaan bijvoorbeeld Gimenez en Hancko ook en wordt er middelmaat voor teruggehaald. Dat gaat in misschien wel het belangrijkste seizoen gigantisch fout. Dan moeten we over een jaar blij zij als we Europees halen. @naastdepotpiesen.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juni 2023 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 11 juni 2023 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2023 - 00:05 schreef Gerard_FR het volgende:
Ik krijg een flashback naar Lijdensweg.
Lijdensweg Jezus man. Die had ik net verdrongen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6186490