|
|
ar
|
|
|
Ik vind dat het beleid gevoerd wordt goed.Nu de club financieel alles aardig weer op de rit heeft doet mij natuurlijk deugd.Feyenoord kiest zorgvuldig zijn spelers en dat is goed,want het is wel eens anders geweest!Dat nu Besiktas voor de deur staat is gewoon pech.De transferwindow duurt immers nog tot 1 september.Al vind ik wel dat van Geel voor woensdag een spits had moeten hebben,maar het is niet anders.Liever eind augustus een goed elftal die mee strijd om het kampioenschap dan weer een stelletje losse flodders zonder garantie op europees succes.Come on Feyenoord!
verkeerde topic..jammer dit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 12:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Whahaha en ik lees net dat Verhoek waarschijnlijk Woensdag speelt. Dan neemt Feyenoord Championsleguea niet serieus. Zo jammer als dat zo zou zijn prima beleid..
haha |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Laten we CL en EL maar gevoegelijk vergeten, heb ik al lang uit mijn hoofd gezet. Nu maar hopen dat er bij de competitiestart een goed elftal staat, zo dat we niet een herhaling van het vorige seizoen krijgen en 9 punten achterstand weg moeten werken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 19:41 schreef daan limbos het volgende:Laten we CL en EL maar gevoegelijk vergeten, heb ik al lang uit mijn hoofd gezet. Nu maar hopen dat er bij de competitiestart een goed elftal staat, zo dat we niet een herhaling van het vorige seizoen krijgen en 9 punten achterstand weg moeten werken. Eerst maar woensdag ff afwachten Daan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens De Telegraaf wil Feyenoord deze week nog nieuwe aanwinsten aan haar supporters presenteren. Op Telesport TVmeldt het medium dat de Rotterdammers één of twee nieuwe spelers willen contracteren voor het weekeinde.
Mogelijk gaat het daarbij om Bas Dost en Héctor Villalba. De club heeft de interesse in het tweetal namelijk al toegegeven. In het geruchtencircuit worden ook de namen van Jelle Vossen en Bilal Basacikoglu aan Feyenoord gelinkt.
De versterkingen komen in ieder geval te laat voor het eerste treffen in de voorronde van de Champions League. Feyenoord mag voor morgen nog één wijziging doorvoeren aan de ingeleverde spelerslijst, maar eventuele versterkingen zijn sowieso niet speelklaar voor het duel in De Kuip met nog één besloten training op het programma. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik zou er geen probleem mee hebben als clasie verkocht gaat worden , 8 milj strik erom , mokotjo terug halen en die zyech van heereveen ervoor terug halen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 20:03 schreef freduc het volgende:ik zou er geen probleem mee hebben als clasie verkocht gaat worden , 8 milj strik erom , mokotjo terug halen en die zyech van heereveen ervoor terug halen Er gaat niemand meer weg tenzij ... Ben alleen bang dat Koeman nog voor Clasie komt en Koeman heeft inmiddels een enorme zak met geld na al die transfers en dat weet Van Geel ook. Dus nu eens gewoon ècht de hoofdprijs vragen en Clasie niet voor minder dan 20 miljoen laten gaan! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 20:06 schreef JanM het volgende:[..] Er gaat niemand meer weg tenzij ... Ben alleen bang dat Koeman nog voor Clasie komt en Koeman heeft inmiddels een enorme zak met geld na al die transfers en dat weet Van Geel ook. Dus nu eens gewoon ècht de hoofdprijs vragen en Clasie niet voor minder dan 20 miljoen laten gaan! Dan zal het eerder een bedrag van 15 miljoen worden die als minimum wordt gesteld naar aanleiding van Feyenoord salarissen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 20:03 schreef freduc het volgende:ik zou er geen probleem mee hebben als clasie verkocht gaat worden , 8 milj strik erom , mokotjo terug halen en die zyech van heereveen ervoor terug halen Ziyech zie ik ook graag komen , ook als Clasie blijft ... en 8 miljoen is veel te weinig ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ronaldinho is transfervrij. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
misschien is 8 milj weinig maar als je mokotjo en ziyech voor 4 a 5 milj kan terug halen wordt je er sterker van en je kan weer 3 a 4 milj bijschrijven , je kan ook creatief handelen om er beter van te worden ben overigens bang dat er geen ene club 15milj betaald , het is een leuke speler waar maar van afwachten is of hij daadwerkelijk beter wordt , ik denk dat hij al redelijk aan zijn plafon zit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 21:18 schreef freduc het volgende:misschien is 8 milj weinig maar als je mokotjo en ziyech voor 4 a 5 milj kan terug halen wordt je er sterker van en je kan weer 3 a 4 milj bijschrijven , je kan ook creatief handelen om er beter van te worden ben overigens bang dat er geen ene club 15milj betaald , het is een leuke speler waar maar van afwachten is of hij daadwerkelijk beter wordt , ik denk dat hij al redelijk aan zijn plafon zit die zit nog lang niet aan zijn plafond. bij feyenoord wel overigens. Clasie heeft betere spelers om zich heen nodig om top te worden. En n trainer die m opstuwt richting vijandelijke goal. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 21:18 schreef freduc het volgende:misschien is 8 milj weinig maar als je mokotjo en ziyech voor 4 a 5 milj kan terug halen wordt je er sterker van en je kan weer 3 a 4 milj bijschrijven , je kan ook creatief handelen om er beter van te worden ben overigens bang dat er geen ene club 15milj betaald , het is een leuke speler waar maar van afwachten is of hij daadwerkelijk beter wordt , ik denk dat hij al redelijk aan zijn plafon zit Als Mokotjo en Ziyech al zouden willen en Feyenoord hun, haal je die echt niet samen voor 4 a 5 miljoen op hoor! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 21:20 schreef van geil het volgende:[..] die zit nog lang niet aan zijn plafond. bij feyenoord wel overigens. Clasie heeft betere spelers om zich heen nodig om top te worden. En n trainer die m opstuwt richting vijandelijke goal. Als Clasie fysiek sterker wordt kan hij volgens mij ook bij Feyenoord nog een stap zetten en ècht een dragende/bepalende speler worden! |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
hij kan leuk voetballen , beheerst het positiespel goed ziet het spel ook snel en goed ook zijn passing voortzetting is ok maar voor de top komt hij toch echt lengte en power tekort ook ik ben fan van clasie maar als feyenoord er beter van kan worden en clasie stemt met een overgang in dan worden ze er allebei beter van en wordt de weg misschien vrij voor ziyech en mokotjo |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 21:32 schreef JanM het volgende:[..] Als Mokotjo en Ziyech al zouden willen en Feyenoord hun, haal je die echt niet samen voor 4 a 5 miljoen op hoor! ziyech kost 2,5 milj mokotjo heeft sowieso een doorverkoop clausule en waarschijnlijk ook een clausule dat feyenoord hem voor een laag bedrag kan terug halen |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
dus 5 milj voor bijde is wel degelijk mogelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Da's ook een aanname ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 21:36 schreef freduc het volgende:[..] ziyech kost 2,5 milj mokotjo heeft sowieso een doorverkoop clausule en waarschijnlijk ook een clausule dat feyenoord hem voor een laag bedrag kan terug halen maar doen dan. kan Vormer ook weg ...
Liever Lex, maar dan krijg ik Henk weer op m'n dak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ma ja wat zal zijn jaar salaris zijn |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Of onze Luc terug halen van de TUKKERS |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 20:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ziyech zie ik ook graag komen , ook als Clasie blijft ... en 8 miljoen is veel te weinig ... Nogmaals daar ben ik helemaal mee eens |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Voor een miljoentje of 6-7 is ie weer terug bij af en heeft ie in drie jaar tijd niets bijgeleerd! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Luc is arrogant en een overschatte spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
We kunnen best een mooi teampie kriegen
Hahn
Boulharouz Bengstton Mathijssen Kongolo
Bilal Clasie Drenthe
Villalba Dost Boetius
Verkopen ; Te Vrede Vormer Verhoek ( heb zeker wel vertrouwen eigenlijk in hem tijdens CL !! ) Achabar
Aankopen : Dost Bilal Drenthe Villalba Bengstton |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Dost huren optie tot koop Bilal 2 miljoen Drenthe transfervrij Villalba 3 miljoen Bengstton 3 miljoen denk ik ??
Bilal kan heel goed op het middenveld , hij is aanvaller op flank , maar kan ook op het middenveld
Ik zou dan nog 1 koopje doen voor de verdediging ,
Ake !!! , hij moet maar gewoon komen , |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 21:18 schreef freduc het volgende:misschien is 8 milj weinig maar als je mokotjo en ziyech voor 4 a 5 milj kan terug halen wordt je er sterker van en je kan weer 3 a 4 milj bijschrijven , je kan ook creatief handelen om er beter van te worden ben overigens bang dat er geen ene club 15milj betaald , het is een leuke speler waar maar van afwachten is of hij daadwerkelijk beter wordt , ik denk dat hij al redelijk aan zijn plafon zit Wat een onzin inderdaad. Heb clasie zien spelen tegen Argentinië en Brazilië. Is echt een talent, als hij nog een goed schot ontwikkeld kan hij een tweede Sneijder worden.
Snel draaien, goed inzicht, vooruit denken, goede steekpass, fel in duels, enkelbijtertje. Hij heeft het allemaal vind ik. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 22:49 schreef Pindaachris het volgende:Dost huren optie tot koop Bilal 2 miljoen Drenthe transfervrij Villalba 3 miljoen Bengstton 3 miljoen denk ik ?? Bilal kan heel goed op het middenveld , hij is aanvaller op flank , maar kan ook op het middenveld Ik zou dan nog 1 koopje doen voor de verdediging , Ake !!! , hij moet maar gewoon komen , Heb t ff gemist... Wie is Bilal ook alweer?
Laat maar
Edit. Die speler van Heerenveen is dat wat? Ken m niet eigenlijk, ben wel gecharmeerd van ziyech
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door kuipje -- |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Tjah Ziyech wil blijven , Bilal Basocigocy ofzo , ik weet niet , maar zijn voornaam is bilal , 6 goaqls laatste seizoen als vleugelaanvaller , snel , en kan sws op dit niveau voetballen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 19:41 schreef daan limbos het volgende:Laten we CL en EL maar gevoegelijk vergeten, heb ik al lang uit mijn hoofd gezet. Nu maar hopen dat er bij de competitiestart een goed elftal staat, zo dat we niet een herhaling van het vorige seizoen krijgen en 9 punten achterstand weg moeten werken. CL misschien wel, maar voor de EL hebben we gewoon kans om ons te plaatsen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 22:50 schreef kuipje het volgende:[..] Heb t ff gemist... Wie is Bilal ook alweer? Laat maar Edit. Die speler van Heerenveen is dat wat? Ken m niet eigenlijk, ben wel gecharmeerd van ziyech Bij de Tukkers speelt ook een Bilal (buitenspeler zeer groot talent vandaag is hij volgens mij 17 geworden) de achternaam is Ould-Chikh eerder in de jeugdopleiding van Feyenoord gezeten zal ik halen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Da's aardig van je! Hoeft Feyenoord de knip niet te trekken! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gekkenhuis hier. Niet meer te volgen. Laat de boel maar weer starten.
En heeft van Geil weer over Lex geschreven? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 23:40 schreef FR-Henk het volgende:Gekkenhuis hier. Niet meer te volgen. Laat de boel maar weer starten. En heeft van Geil weer over Lex geschreven? Niet meer weg gaan Henk! Niveau is zo mogelijk NOG verder gedaald ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar bedoel ik mee, als ik Martin van Geel was je kent die uitdrukking toch wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Morgenweer terug, Jan. Intussen begrepen dat NL het regenwater aan de lippen had staan. Aantal Forumleden hebben het water zien branden. |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
Martin van Geel moet proberen Ángelo Henríquez van Manchester United gaan huren voor opvolger van Pelle. Ook een goeie aanvaller. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 22:49 schreef Pindaachris het volgende:Dost huren optie tot koop Bilal 2 miljoen Drenthe transfervrij Villalba 3 miljoen Bengstton 3 miljoen denk ik ?? Bilal kan heel goed op het middenveld , hij is aanvaller op flank , maar kan ook op het middenveld Ik zou dan nog 1 koopje doen voor de verdediging , Ake !!! , hij moet maar gewoon komen , Op Drenthe en Bengtsson na kan ik er wel mee leven ... ipv Drenthe zie ik liever Ziyech en een centrale verdediger kunnen we intern wel oplossen ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 22:42 schreef Pindaachris het volgende:We kunnen best een mooi teampie kriegen Hahn Boulharouz Bengstton Mathijssen Kongolo Bilal Clasie Drenthe Villalba Dost Boetius Verkopen ; Te Vrede Vormer Verhoek ( heb zeker wel vertrouwen eigenlijk in hem tijdens CL !! ) Achabar Aankopen : Dost Bilal Drenthe Villalba Bengstton Als jij vertrouwen in Verhoek heb kunnen we en mogen we je niet serieus nemen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: AUB geen kapsones lijder , die moet eerst eens aan zijn uitstraling gaan werken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Welke? Die ene kan niet voetballen en die ander kan niet scoren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vossen kan je afstrepen. Vilalba zal deze week wel rond gemaakt worden. |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
quote: Hij bedoelt Avdic, die mag vertrekken |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Verhoek kan het wel , alleen is nooit uit gekomen , dit hoort dan zijn moment te zijn om door te breken , hij krijgt nu na een lange tijd ook weer de kans om het te laten zien , daardoor zal hij extra azijn best doem |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 7 miljoen is teveel inderdaad. Maar goed, ze laten zich in de kaart kijken. 7 miljoen is de vraagprijs. Lijkt mij dat er ruimte tot onderhandeling is. Voor 5 miljoen met eventuele bonussen kom je wellicht ook al een heel eind. Denk ook niet dat Feyenoord goedkopere opties heeft. Dost zal toch ook wel minstens een miljoen of 5 moeten kosten.
Dus als wil kopen dan heeft Feyenoord nauwelijks alternatieven (als het gaat om bewezen spitsen). |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 08:40 schreef Pindaachris het volgende:Verhoek kan het wel , alleen is nooit uit gekomen , dit hoort dan zijn moment te zijn om door te breken , hij krijgt nu na een lange tijd ook weer de kans om het te laten zien , daardoor zal hij extra azijn best doem Zijn probleem is dat hij geen snelheid en geen actie heeft. Dan ben je wel erg beperkt als buitenspeler. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ah, das degene die niet kan scoren. |
|
|
|