BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 juni 2023 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 20:08 schreef piet de paler het volgende:
Maar wie gaat de positie van Orkun innemen ?
Ik lees daar nog geen namen voor
wieffer
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 juni 2023 - 20:10   quote  deeplink  
Wijnaldum?
Kan veel van zijn ervaring overbrengen. En altijd een loyale speler.
Is al 2 seizoenen ondermaats,, ook in Oranje. Blessure telt daar fors in mee natuurlijk.
Voor normaal salaris... Tsja...Twijfel...
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 juni 2023 - 20:11   quote  deeplink  
Ja Wijnaldum zit ik ook an te denken, minder explosief meer en linie terug mss beter voor hem
Geen onlogische gedachte

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2023 door bijft007 --
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 juni 2023 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 20:10 schreef FR-Henk het volgende:
Wijnaldum?
Kan veel van zijn ervaring overbrengen. En altijd een loyale speler.
Is al 2 seizoenen ondermaats,, ook in Oranje. Blessure telt daar fors in mee natuurlijk.
Voor normaal salaris... Tsja...Twijfel...
hij heeft ook verkeerde keuzes gemaakt qua clubs.
psg had hij niet moeten doen en roma speelt totaal zijn soort voetbal niet.
hij past perfect in het spel van feyenoord
ik zou dan zerrouki en wieffer doen en dan wijnaldum op 10
afwisselen met szymanski als die nog terug komt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2023 door coenjo --
MMM
 MMM - dinsdag 13 juni 2023 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 19:38 schreef coenjo het volgende:
gelijk terug halen indien mogelijk.
zerrouki wieffer wijnaldum als middenveld teken ik voor
Te weinig voetbal. Kan totaal niet deze 3 samen.
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 juni 2023 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 20:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Te weinig voetbal. Kan totaal niet deze 3 samen.
te weinig voetbal? hoe kom je daar op?
heb je wieffer niet zien spelen dit jaar? wijnaldum kan beter voetballen(technisch en balvast) dan szymanski dus dat is ook niet waar. en zerrouki kan ook zeer goed ballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2023 door coenjo --
MMM
 MMM - dinsdag 13 juni 2023 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 20:21 schreef coenjo het volgende:

[..]

te weinig voetbal? hoe kom je daar op?
heb je wieffer niet zien spelen dit jaar? wijnaldum kan beter voetballen(technisch en balvast) dan szymanski dus dat is ook niet waar. en zerrouki kan ook zeer goed ballen.
Op 8 en 10 wil ik wat meer voetbal zien dan Zerrouki en Wijnaldum. Wijnaldum is helemaal niet zo technisch en balvast.

De naam Wijnaldum klinkt mooi om terug te halen maar heb grote twijfels of hij van toegevoegde waarde kan zijn in ons spel. Tevens al 2 jaar heel weinig gespeeld.. Ik zou het niet doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2023 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 juni 2023 - 20:32   quote  deeplink  
Geloven jullie in het gerucht dat Gini aan het praten is met Feyenoord ?
Ik zie nog geen betrouwbare sites
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 juni 2023 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 20:32 schreef piet de paler het volgende:
Geloven jullie in het gerucht dat Gini aan het praten is met Feyenoord ?
Ik zie nog geen betrouwbare sites
Nee
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 juni 2023 - 20:38   quote  deeplink  
Kan best zo zijn.
ar
 ar - dinsdag 13 juni 2023 - 20:39   quote  deeplink  
Ik denk het ook.
Misschien ook wel ergens voorspelbaar
ar
 ar - dinsdag 13 juni 2023 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 14:57 schreef MightyAce het volgende:
Hancko is deze zomer NIET te koop!
Tuurlijk wel
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 juni 2023 - 20:48   quote  deeplink  
Als Slot het wel ziet zitten, wil ik 'm er wel op geloven.
Winnende trainer. Dus beter oog.
van geil
 van geil - dinsdag 13 juni 2023 - 20:49   quote  deeplink  
T zou mijn keuze niet zijn.
MMM
 MMM - dinsdag 13 juni 2023 - 20:57   quote  deeplink  
De Vrij terughalen word ook geen optie meer in de toekomst. Gaat zijn contract met 2 jaar verlengen, is aan het einde van dat contract 33.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 juni 2023 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 20:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Op 8 en 10 wil ik wat meer voetbal zien dan Zerrouki en Wijnaldum. Wijnaldum is helemaal niet zo technisch en balvast.

De naam Wijnaldum klinkt mooi om terug te halen maar heb grote twijfels of hij van toegevoegde waarde kan zijn in ons spel. Tevens al 2 jaar heel weinig gespeeld.. Ik zou het niet doen.
het is van nature geen passer ofso voor het spel te maken, was vooral en zeker bij liverpool n box to box, veel loopvermogen, dat maakte liverpool toen die periode extreem energiek,, ook bij ons jaren terug, alleen dan vooral hangend vanaf rechts,, twijfel of hij dat nog kan brengen
DMD
 DMD - dinsdag 13 juni 2023 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 20:11 schreef bijft007 het volgende:
Ja Wijnaldum zit ik ook an te denken, minder explosief meer en linie terug mss beter voor hem
Geen onlogische gedachte
Daar mist hij het balgevoel en de techniek voor. Is niet de man die de snelle opening ziet, een verfijnde steekbal geeft of het spel uit het niets kan versnellen.

Het is nog steeds treffend, maar iemand zei ooit een keer dat er voor spelers als Wijnaldum nog geen posities zijn en deze nog uitgevonden moeten worden.

Het beste is wijnaldum als komende 10/schaduw spits ala Guus til met een betere techniek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2023 door DMD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 juni 2023 - 22:03   quote  deeplink  
Ik vind het niks ,Wijnaldum aantrekken past niet meer in de visie vind ik .
2 jaar terug had het leuk geweest nu denk ik meer aan iemand op welke positie dan ook
met restwaarde.
Tenzij hij een totale meerwaarde is voor het team proces.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 juni 2023 - 22:07   quote  deeplink  
Maar je kunt niet alleen maar met materiaal werken wat winst op gaat leveren.
Je hebt soms ook materiaal op t veld nodig wat kapitaal gaat genereren in plaats van zelf kapitaal te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2023 door Stylzz --
van geil
 van geil - dinsdag 13 juni 2023 - 22:09   quote  deeplink  
Kan zeker wel.
Beide opties.
Maar Wijnaldum halen met wat je nu hebt, is op zeker kapitaalvernietiging.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 juni 2023 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:
Maar je kunt niet alleen maar met materiaal werken wat winst op gaat leveren.
Je hebt soms ook materiaal op t veld nodig wat kapitaal gaat genereren in plaats van zelf kapitaal te worden.
Ja dat is beetje wat ik bedoelde met mij laatste zinnetje.
Als dat zo is dan is zeker Wijnaldum welkom wat mij betreft.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 13 juni 2023 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Noem even een verdediger op, niet van onze vrienden uit die grachtenstad, die meer dan 30 miljoen opleverde.
De afgelopen 5 jaar. Uit de Nederlandse competitie.

Ik zou t niet weten.
Dat klopt, die waren er niet, tot nu toe dan, want daar is Hancko, een topverdediger die we niet hoeven te verkopen. 50 vragen en we zien wel hoelang ze nog interesse hebben.
ar
 ar - dinsdag 13 juni 2023 - 22:10   quote  deeplink  
Ik denk ook meer voor de ervaring
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 juni 2023 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 22:09 schreef van geil het volgende:
Kan zeker wel.
Beide opties.
Maar Wijnaldum halen met wat je nu hebt, is op zeker kapitaalvernietiging.
Ik ben daar een beetje bang voor inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 juni 2023 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 22:09 schreef van geil het volgende:
Kan zeker wel.
Beide opties.
Maar Wijnaldum halen met wat je nu hebt, is op zeker kapitaalvernietiging.
Hm weet ik niet. Dit jaar nog meer dan vorig jaar heb je een brede bijna kwalitatief gelijke selectie nodig.
Een wissel mag nauwelijks verzwakken
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 13 juni 2023 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:
Zit nu ook gewoon bij t Nederlands elftal. Zegt ook wel iets. Behalve dat Blind er ook bij zit dan.
:-) dat ze die blind blijven selecteren is toch niet uit te leggen? Speelt nooit, een slak rent hem voorbij en is alleen goed in linies overslaan met zijn passing, nou nou
van geil
 van geil - dinsdag 13 juni 2023 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 22:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hm weet ik niet. Dit jaar nog meer dan vorig jaar heb je een brede bijna kwalitatief gelijke selectie nodig.
Een wissel mag nauwelijks verzwakken
Wijnaldum wil naar Nederland om te spelen.
Feyenoord kan dat met de al vastliggende middenvelders nooit doen.
Dat kost links of rechts klauwen met geld, zeker gezien wat hij zou gaan verdienen.
Die gaat naar PSV denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2023 door van geil --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 juni 2023 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 22:19 schreef van geil het volgende:

[..]

Wijnaldum wil naar Nederland om te spelen.
Feyenoord kan dat met de al vastliggende middenvelders nooit doen.
Dat kost links of rechts klauwen met geld kosten, zeker gezien wat hij zou gaan verdienen.
Die gaat naar PSV denk ik.
Lekker kamikazebal spelen
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 13 juni 2023 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 22:19 schreef van geil het volgende:

[..]

Wijnaldum wil naar Nederland om te spelen.
Feyenoord kan dat met de al vastliggende middenvelders nooit doen.
Dat kost links of rechts klauwen met geld, zeker gezien wat hij zou gaan verdienen.
Die gaat naar PSV denk ik.
Als Aanvallende middenvelder hebben we alleen Szymanski momenteel. Ja en Danilo wat ik een aaardeloze optie vindt als CAM. Szymanski heeft nog wel een blessures. Daarnaast zou wat ervaring, zeker CL ervaring meer dan welkom zijn. Al met al zeker als hij weer fit wordt (en dat kan deze staf als geen ander) gewoon een uitstekende versterking voor Feyenoord. Zeker gezien zijn transfervrije status. Ja hij zal misschien 2-3 miljoen per jaar vragen, maar je bespaard wel even een paar miljoen op de aankoopsom.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 13 juni 2023 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:
Overigens zou ik m ook niet voor 23 weg doen, zeker omdat we niet hoeven
De pest is denk ik dat we onze allerbeste speler voor 30 ( in feite 25) hebben verkocht. Geen een club gaat nu meer dan 25 miljoen willen betalen voor welke speler van Feyenoord dan ook. De beste speler kosten ten slotte slechts 25 miljoen. Ik heb een hoge pet op van Te Kloese. We weten niet wat er is afgesproken met Orie, maar dit is gewoon een kut deal. Vooral met het oog op de rest van de transferwindow en de timing. Had dit dan aan het einde van de window gedaan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2023 - 06:26   quote  deeplink  
Clubs betalen echt wel meer. Alleen die kwamen niet.
En Kökcü wilde naar Benfica. Prijs is marktconform en ben je klaar.

Als Engeland of Spanje op de stoep staan komen er meer munten. Maar Spanje haalt zelden rechtstreeks uit Nederland
Bowie
 Bowie - woensdag 14 juni 2023 - 08:09   quote  deeplink  
Slot weet dat de selectie de baas Orkun kwijt is.
In die zin geloof ik dit gerucht wel, Gini moet de nwe baas worden, belangrijk als raadsman in de groep en minder op het veld.
Leuv
 Leuv - woensdag 14 juni 2023 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 23:06 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Ik heb een hoge pet op van Te Kloese.
Ik niet. Ik vind het een minkukel eerste klas. Ik kan geen enkele verstandige zet bij hem ontdekken.
Leuv
 Leuv - woensdag 14 juni 2023 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 08:09 schreef Bowie het volgende:
Slot weet dat de selectie de baas Orkun kwijt is.
In die zin geloof ik dit gerucht wel, Gini moet de nwe baas worden, belangrijk als raadsman in de groep en minder op het veld.
Beter om Hancko de baas te laten zijn. Sowieso financieel gezien.
Laat Wijnaldum lekker naar die lampjes gaan. Vergeven misschien maar vergeten nooit. Bovendien hebben wij er voldoende op zijn positie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door Leuv --
kenny
 kenny - woensdag 14 juni 2023 - 12:30   quote  deeplink  
geertruida 15milj geboden door barca , nu gaat werkelijk elke europese topclub denken dat ze goedkoop kunnen shoppen
dit is het resultaat door maar spelers onder de prijs te verkopen , ze nemen je niet meer serieus
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2023 - 12:30   quote  deeplink  
🤣
Bron is echt onzinn
kenny
 kenny - woensdag 14 juni 2023 - 12:40   quote  deeplink  
waar rook is is vuur
Leuv
 Leuv - woensdag 14 juni 2023 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 12:30 schreef kenny het volgende:
geertruida 15milj geboden door barca , nu gaat werkelijk elke europese topclub denken dat ze goedkoop kunnen shoppen
dit is het resultaat door maar spelers onder de prijs te verkopen , ze nemen je niet meer serieus
Ja joh Paard van Troje beleid van TK.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 14 juni 2023 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 23:06 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

De pest is denk ik dat we onze allerbeste speler voor 30 ( in feite 25) hebben verkocht. Geen een club gaat nu meer dan 25 miljoen willen betalen voor welke speler van Feyenoord dan ook. De beste speler kosten ten slotte slechts 25 miljoen. Ik heb een hoge pet op van Te Kloese. We weten niet wat er is afgesproken met Orie, maar dit is gewoon een kut deal. Vooral met het oog op de rest van de transferwindow en de timing. Had dit dan aan het einde van de window gedaan.
Dit bedoel ik dus.. Geert voor 15 miljoen. Als Geert voor minder dan 25 gaat dan mag Te Kloese oprotten..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2023 - 12:50   quote  deeplink  
Transfer kolder dit
Leuv
 Leuv - woensdag 14 juni 2023 - 12:50   quote  deeplink  
Kokcu 60+
Hancko 60+
Geertruida 40+
Als je niet niet vasthoudt aan dit soort bedragen kom je nergens.
Te Kloese maakt een paar faliekante blunders. Hij moet zorgen dat hij invloed heeft op de media ipv omgekeerd. Dan kan hij de prijs meer sturen dan dat de prijs nu gestuurd wordt.

Voor mij zit deze voorzitter er met een opdracht die we allemaal niet kennen en die voor de lange termijn niet ten gunste is van onze mooie club. Het rookt er al sinds hij er zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door Leuv --
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 14 juni 2023 - 13:06   quote  deeplink  
Hij is tot dusver goed gebleken in het aankopen van spelers. Wat verkopen betreft ben ik totaal niet onder de indruk..
bijft007
 bijft007 - woensdag 14 juni 2023 - 13:09   quote  deeplink  
Zovee onzin elke transfer periodes en fans er maar intrappen, na jaren met transferperiodes mo je wel weten hoe het werkt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - woensdag 14 juni 2023 - 13:11   quote  deeplink  
Kan zijn er interesse komt uiteraard, maar altijd wel bijzonder dan journalisten ed gelijk weten hoeveel hij waard zou zijn
Leuv
 Leuv - woensdag 14 juni 2023 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 13:06 schreef yoghurt17 het volgende:
Hij is tot dusver goed gebleken in het aankopen van spelers. Wat verkopen betreft ben ik totaal niet onder de indruk..
Zoveel indruk maken de aankopen niet op mij. Alleen Hancko vind ik werkelijk Top, de rest is inwisselbaar en vervangbaar.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 14 juni 2023 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 13:22 schreef Leuv het volgende:

[..]

Zoveel indruk maken de aankopen niet op mij. Alleen Hancko vind ik werkelijk Top, de rest is inwisselbaar en vervangbaar.
Gimenez? Wieffer? Paixao vind ik ook wel een goede aankoop. Gaan we komend seizoen van genieten denk ik.
bijft007
 bijft007 - woensdag 14 juni 2023 - 15:30   quote  deeplink  
Santi szymanski en wiefer en hancko zijn gewoon top,, heel wat anders dat we normaal gesproken afg jaren hadden lopen hoor, het went snel blijkt wel,, ook 40+ bedragen voor spelers krijgen is niet echt realistisch eerlijk te zijn, dat krijgen doorgaans clubs die 3 van de 5 keer kampioen worden,, of een club uit top 3 land,,zo ver zijn we nog niet,, je ziet dat die bedragen nu al flink stijgen bij ons,, gewoon nu met het huidig succes onze zegeningen tellen,, houden we dit aan en blijven we meedoen titel blijven de verkopen hoog en worden hoger,, met n premier league club kun je altijd geluk hebben,, maar t begint bij prestaties.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2023 - 15:38   quote  deeplink  
Kijk, Dortmund wil ook geen 45milj betalen voor Alvarez. Maar als er een PL club met paniek komt, dan leggen ze t wel neer.
Leuv
 Leuv - woensdag 14 juni 2023 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 15:30 schreef bijft007 het volgende:
Santi szymanski en wiefer en hancko zijn gewoon top,, heel wat anders dat we normaal gesproken afg jaren hadden lopen hoor, het went snel blijkt wel,, ook 40+ bedragen voor spelers krijgen is niet echt realistisch eerlijk te zijn, dat krijgen doorgaans clubs die 3 van de 5 keer kampioen worden,, of een club uit top 3 land,,zo ver zijn we nog niet,, je ziet dat die bedragen nu al flink stijgen bij ons,, gewoon nu met het huidig succes onze zegeningen tellen,, houden we dit aan en blijven we meedoen titel blijven de verkopen hoog en worden hoger,, met n premier league club kun je altijd geluk hebben,, maar t begint bij prestaties.
Santi vind ik middelmaat.
Szymanski is een goede speler maar zeker geen top, daarvoor is hij te beperkt eenbenig en fysiek onkundig.
Wieffer had nooit een kans gekregen als Timber niet geblesseerd was geraakt. Dit geldt voor al onze Jeugspelers. Ze krijgen nooit een kans.
Hancko is top maar die moet je nu al direct verlengen on opwaarderen anders loopt hij voor weinig weg.

Het is met de prijzen heel simpel. Als je niet hoeft te verkopen kun je vragen wat je wil. Kokcu hoefde niet weg en dan is het raar hem zo vroeg in de transferperiode voor een habbekrats te verkopen.

Bovendien snap ik het beleid niet met onze jeugdspelers, er zit geen enkel idee achter en meer op toeval berust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door Leuv --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 14 juni 2023 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 15:57 schreef Leuv het volgende:

[..]

Santi vind ik middelmaat.
Szymanski is een goede speler maar zeker geen top, daarvoor is hij te beperkt eenbenig en fysiek onkundig.
Wieffer had nooit een kans gekregen als Timber niet geblesseerd was geraakt. Dit geldt voor al onze Jeugspelers. Ze krijgen nooit een kans.
Hancko is top maar die moet je nu al direct verlengen on opwaarderen anders loopt hij voor weinig weg.

Het is met de prijzen heel simpel. Als je niet hoeft te verkopen kun je vragen wat je wil. Kokcu hoefde niet weg en dan is het raar hem zo vroeg in de transferperiode voor een habbekrats te verkopen.

Bovendien snap ik het beleid niet met onze jeugdspelers, er zit geen enkel idee achter en meer op toeval berust.
Als een leek dit leest en je vertelt dat we net landskampioen zijn geworden, geloven ze het niet.
Misschien ff een koud biertje pakken en in het zonnetje gaan zitten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6061990