BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - woensdag 14 juni 2023 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 16:02 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Als een leek dit leest en je vertelt dat we net landskampioen zijn geworden, geloven ze het niet.
Misschien ff een koud biertje pakken en in het zonnetje gaan zitten?
Klopt maar we moeten wel verder. Weer kampioen worden en geen genoegen nemen met minder. En dan moet je echt stappen zetten en beter worden.
kenny
 kenny - woensdag 14 juni 2023 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 15:38 schreef Stylzz het volgende:
Kijk, Dortmund wil ook geen 45milj betalen voor Alvarez. Maar als er een PL club met paniek komt, dan leggen ze t wel neer.
Kijk dat bedoel ik , gewoon vragen en ze het idee geven dat je spelers niet te koop zijn , hoog in de boom gaan zitten en rustig afwachten , krijg het idee dat de RVC graag wil verkopen en geld willen zien om stadion en of VvF af te betalen
Leuv
 Leuv - woensdag 14 juni 2023 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 16:07 schreef kenny het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik , gewoon vragen en ze het idee geven dat je spelers niet te koop zijn , hoog in de boom gaan zitten en rustig afwachten , krijg het idee dat de RVC graag wil verkopen en geld willen zien om stadion en of VvF af te betalen
Ik ook. Of dat onze directie het gewoon niet boeit/kan

Bovendien moet je toegang hebben tot media, je mannetjes daar hebben zitten hoge bedragen noemen. Die hele Transfermarkt website zou je moeten manipuleren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door Leuv --
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 14 juni 2023 - 16:41   quote  deeplink  
Leuv is bevangen door de hitte, totaal geen goede kijk op wat er bij Feyenoord rondloopt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2023 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 16:07 schreef kenny het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik , gewoon vragen en ze het idee geven dat je spelers niet te koop zijn , hoog in de boom gaan zitten en rustig afwachten , krijg het idee dat de RVC graag wil verkopen en geld willen zien om stadion en of VvF af te betalen
Kan allemaal best zijn, maar voor de zoveelste keer. De speler heeft ook een stem.
Daarnaast kon hij in de winter al weg voor minder. Toen zijn er waarschijnlijk afspraken gemaakt.
De speler wil naar Benfica, de prijs is marktconform. Dan ben je als club wel redelijk klaar.
Leuv
 Leuv - woensdag 14 juni 2023 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 16:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kan allemaal best zijn, maar voor de zoveelste keer. De speler heeft ook een stem.
Daarnaast kon hij in de winter al weg voor minder. Toen zijn er waarschijnlijk afspraken gemaakt.
De speler wil naar Benfica, de prijs is marktconform. Dan ben je als club wel redelijk klaar.
Volkomen onjuist wat je hier schetst. De speler heeft een contract, een doorlopend contract. Dan is het nog altijd aan de club wat te doen met de speler. Dat de prijs marktconform is, is gebaseerd op gebakken lucht en doet helemaal niet ter zake.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2023 - 17:14   quote  deeplink  
Dat is ook een prima mening.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 juni 2023 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 12:50 schreef Leuv het volgende:
Kokcu 60+
Hancko 60+
Geertruida 40+
Als je niet niet vasthoudt aan dit soort bedragen kom je nergens.
Te Kloese maakt een paar faliekante blunders. Hij moet zorgen dat hij invloed heeft op de media ipv omgekeerd. Dan kan hij de prijs meer sturen dan dat de prijs nu gestuurd wordt.

Voor mij zit deze voorzitter er met een opdracht die we allemaal niet kennen en die voor de lange termijn niet ten gunste is van onze mooie club. Het rookt er al sinds hij er zit.
Het rookt met een kampioenschap ,finale Cfcup, kwartfinale uefacup .
Waar er eerst nog alleen stof in de kluis zat word het nu gevuld met euro's.
Hij zit daar inderdaad met een opdracht ,geld verdienen.
bijft007
 bijft007 - woensdag 14 juni 2023 - 17:45   quote  deeplink  
Voor afgelopen 2 jaar 0 succes gekend,, 2017 n kleine opleving gehad,, heb soms het idee er supporters zijn die net 2 jaar fan zijn en van daaruit analyseren, gewoon je zegeningen tellen en enorm bij zijn het zo snel zo goed gaat en er nu eindelijk geld verdient wordt, momenteel hoeven zelfs investeerders niet aan te kloppen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 14 juni 2023 - 17:54   quote  deeplink  
Ik dacht nu is er geld nu is er rust en kunnen we nee zeggen .
Maar het wordt weer billenknijpen volgens de media
Hancko, Geertruida , Santiago, noem maar op, als je veel kan behouden doe je weer een gooi naar het landskampioenschap
020 moet bouwen PSV wil alleen maar kopen ........
bijft007
 bijft007 - woensdag 14 juni 2023 - 18:28   quote  deeplink  
Klopt ook wel hoor, voor geld hoef je het minder te doen, maar het is wel zo dat n speler ook een wil en mening heeft, en eigenlijk is het vooral Geert van de huidige selectie die mogelijk wel toe is an stap, de rest van selectie is er min of meer net en hebben flinke doorlopende contracten,, en er zijn uiteraard ook bedragen die je als club, (nog) niet kunt weigeren aangezien we er ook n stabiele toekomst mee verder kunnen hebben want er zijn lijkt me ook nog genoeg gaten te dichten en uiteraard het stadion dossier,, maar echt onze tkloese ed doen er alles aan selectie intact te houden of te versterken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door bijft007 --
tomson
 tomson - woensdag 14 juni 2023 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 16:02 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Als een leek dit leest en je vertelt dat we net landskampioen zijn geworden, geloven ze het niet.
Misschien ff een koud biertje pakken en in het zonnetje gaan zitten?
Of stoppen met drinken en een koel rustig plekje opzoeken :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2023 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 17:54 schreef piet de paler het volgende:
Ik dacht nu is er geld nu is er rust en kunnen we nee zeggen .
Maar het wordt weer billenknijpen volgens de media
Hancko, Geertruida , Santiago, noem maar op, als je veel kan behouden doe je weer een gooi naar het landskampioenschap
020 moet bouwen PSV wil alleen maar kopen ........
Je moet wel goed er doorheen lezen.
Alles wat duidt op verkoop komt tot nu toe uit bron niveau dikke duim.
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 14 juni 2023 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 12:30 schreef kenny het volgende:
geertruida 15milj geboden door barca , nu gaat werkelijk elke europese topclub denken dat ze goedkoop kunnen shoppen
dit is het resultaat door maar spelers onder de prijs te verkopen , ze nemen je niet meer serieus
Ho ho.
Barca denkt aan + in het bericht staat feyenoord heeft reeds een bod van 20M+ afgewezen en wilt minimaal 25M.
De Kokcu deal is een deal die mede tot stand komt doordat hij graag nog een jaar bleef en tevens bijtekende met enkele garanties. Hij zegt al heel het seizoen ik ga weg alleen voor een record bedrag. Met zo ongeveer gegarandeerde bonussen is dat ook zo. En had Feyenoord dus een verplichting hier ook aan mee te werken ondanks dat het meer had kunnen zijn.
Een bod van iets boven 20M weigeren voor Geert zecht genoeg. Niks met Aldi prijzen te maken.
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 14 juni 2023 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 15:57 schreef Leuv het volgende:

[..]

Santi vind ik middelmaat.
Szymanski is een goede speler maar zeker geen top, daarvoor is hij te beperkt eenbenig en fysiek onkundig.
Wieffer had nooit een kans gekregen als Timber niet geblesseerd was geraakt. Dit geldt voor al onze Jeugspelers. Ze krijgen nooit een kans.
Hancko is top maar die moet je nu al direct verlengen on opwaarderen anders loopt hij voor weinig weg.

Het is met de prijzen heel simpel. Als je niet hoeft te verkopen kun je vragen wat je wil. Kokcu hoefde niet weg en dan is het raar hem zo vroeg in de transferperiode voor een habbekrats te verkopen.

Bovendien snap ik het beleid niet met onze jeugdspelers, er zit geen enkel idee achter en meer op toeval berust.
Santi middelmaat?
Lachwekkend
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 14 juni 2023 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 16:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kan allemaal best zijn, maar voor de zoveelste keer. De speler heeft ook een stem.
Daarnaast kon hij in de winter al weg voor minder. Toen zijn er waarschijnlijk afspraken gemaakt.
De speler wil naar Benfica, de prijs is marktconform. Dan ben je als club wel redelijk klaar.
Precies dit.
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 14 juni 2023 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 17:10 schreef Leuv het volgende:

[..]

Volkomen onjuist wat je hier schetst. De speler heeft een contract, een doorlopend contract. Dan is het nog altijd aan de club wat te doen met de speler. Dat de prijs marktconform is, is gebaseerd op gebakken lucht en doet helemaal niet ter zake.
Nee volkomen juist.
Als je niet eens je woord kan houden tegenover je aanvoerder vanuit de eigen jeugd die toch bleef na een complete leegloop wat denk je buitenstaanders te kunnen bieden dan.
Dat vasthouden aan we konden meer krijgen klopt niet in het verhaal Kokcu.
En voor andere spelers geld deze privilege niet.
Kokcu bedankt en held.
kenny
 kenny - woensdag 14 juni 2023 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 16:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kan allemaal best zijn, maar voor de zoveelste keer. De speler heeft ook een stem.
Daarnaast kon hij in de winter al weg voor minder. Toen zijn er waarschijnlijk afspraken gemaakt.
De speler wil naar Benfica, de prijs is marktconform. Dan ben je als club wel redelijk klaar.
Klopt de speler heeft zeker een stem maar ook een contract , dus je hoeft niet te verkopen , nu in geval kokcu zullen er best wat afspraken gemaakt zinnelijke zijn contract verlenging wat deze lage transfer som verklaard
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2023 - 18:56   quote  deeplink  
T is niet laag.
tomson
 tomson - woensdag 14 juni 2023 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 18:47 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

Nee volkomen juist.
Als je niet eens je woord kan houden tegenover je aanvoerder vanuit de eigen jeugd die toch bleef na een complete leegloop wat denk je buitenstaanders te kunnen bieden dan.
Dat vasthouden aan we konden meer krijgen klopt niet in het verhaal Kokcu.
En voor andere spelers geld deze privilege niet.
Kokcu bedankt en held.
Helder
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 14 juni 2023 - 19:27   quote  deeplink  
Pff als Hancko en Geert gaan hoop ik dat er geen kettingreactie volgt waarbij santi en en bijlow ook nog gaan. Geert voor 30 miljoen zou ik mee kunnen leven. Hancko alleen voor 40+ laten gaan. Zo'n goede lcv ga je niet kunnen vinden. Met het huidige middenveld en een wijnaldum + misschien Chavez erbij hebben we het beste middenveld van de eredivisie. Met hancko, trauner en Hartman 3 van de beste verdedigers. Met Bijlow de beste keeper en met Santi de beste spits. We moeten 2 toppers voor de buitenkant halen en een goede rb er bij. Als Geert gaat voor 30 moet Feyenoord gewoon deze 30 durven besteden voor die 3 posities.. Daarnaast nog een talentvolle rcv en lcv.Die Japanner van Az zou ik een goede rb vinden. Dialo vind ik persoonlijk heel goed en zou ik graag zien komen.. En op links misschien die Nakamura of Danjuma huren, maar dat zal wel niet lukken ivm salaris.
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2023 - 19:57   quote  deeplink  
Vraagje: die vaak astronomische afkoopsommen in contracten zoals nu bij Orkun, kan en/of mag dat niet in NL? Of zijn er andere redenen dat je dat nooit hoort bij contracten van in NL spelende spelers?
van geil
 van geil - woensdag 14 juni 2023 - 20:10   quote  deeplink  
Volgens mij doen ze dat regelmatig in de stink-stad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door van geil --
coenjo
 coenjo - woensdag 14 juni 2023 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 19:57 schreef JanM het volgende:
Vraagje: die vaak astronomische afkoopsommen in contracten zoals nu bij Orkun, kan en/of mag dat niet in NL? Of zijn er andere redenen dat je dat nooit hoort bij contracten van in NL spelende spelers?
die staan er wel in bij sommige,die gaan dan tot bijv 25 miljoen. maar wie haalt nou een speler uit de eredivisie voor 100 miljoen?
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 14 juni 2023 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 19:27 schreef yoghurt17 het volgende:
Pff als Hancko en Geert gaan hoop ik dat er geen kettingreactie volgt waarbij santi en en bijlow ook nog gaan. Geert voor 30 miljoen zou ik mee kunnen leven. Hancko alleen voor 40+ laten gaan. Zo'n goede lcv ga je niet kunnen vinden. Met het huidige middenveld en een wijnaldum + misschien Chavez erbij hebben we het beste middenveld van de eredivisie. Met hancko, trauner en Hartman 3 van de beste verdedigers. Met Bijlow de beste keeper en met Santi de beste spits. We moeten 2 toppers voor de buitenkant halen en een goede rb er bij. Als Geert gaat voor 30 moet Feyenoord gewoon deze 30 durven besteden voor die 3 posities.. Daarnaast nog een talentvolle rcv en lcv.Die Japanner van Az zou ik een goede rb vinden. Dialo vind ik persoonlijk heel goed en zou ik graag zien komen.. En op links misschien die Nakamura of Danjuma huren, maar dat zal wel niet lukken ivm salaris.
Vorig jaar vertrokken ze uit de achterste linie voor 15M gemiddeld. 25M gemiddeld is niet heel onrealistisch. De vraag is natuurlijk wil je dat of behoud je ze nog een seizoen om 30/40 te kunnen vragen of tot iemand dat nu alsnog wilt betalen. Volgens mij zijn we best instaat om versterkingen te halen zoals Chavez er is best aardig wat budget.
Ik denk trouwens dat Slot geëist heeft om voor optie 2 te gaan van begin dit verhaal met uitzondering van Kokcu die afspraken stonden al.
coenjo
 coenjo - woensdag 14 juni 2023 - 20:16   quote  deeplink  
man united, de onozelste club die er bestaat gevolgd door chelsea
100 miljoen voor een speler met een werkelijke marktwaarde van een 50 miljoen (hooguit)
en 50 miljoen voor een alvarez de houthakker, 45 miljoen voor een madueke die 4 wedstrijden in het eerste heeft gespeeld en ga zo maar door.
die engelsen verprutsen het hele voetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door coenjo --
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 14 juni 2023 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 19:57 schreef JanM het volgende:
Vraagje: die vaak astronomische afkoopsommen in contracten zoals nu bij Orkun, kan en/of mag dat niet in NL? Of zijn er andere redenen dat je dat nooit hoort bij contracten van in NL spelende spelers?
Goeie vraag, ik begreep dat het in Portugal een soort verplichtingen is. Misschien ligt het daaraan.
kenny
 kenny - woensdag 14 juni 2023 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 18:56 schreef Stylzz het volgende:
T is niet laag.
hou vol
coenjo
 coenjo - woensdag 14 juni 2023 - 20:43   quote  deeplink  
voor mensen die blijven door gaan over de lage tranfersom van kokcu, over 2 of 3 jaar kan je deze deal pas beoordelen. er kan namelijk nog 37.5 miljoen bij op komen in het gunstigste geval.
benfica kan die 25 procent ook afkopen op ten duur voor bijv 15 miljoen(of welk bedrag dan ook) als feyenoord akkoord gaat.
zelfde constructie als gimenez
kokcu is gewoon nog 25 procent van feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door coenjo --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 juni 2023 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 20:16 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

Goeie vraag, ik begreep dat het in Portugal een soort verplichtingen is. Misschien ligt het daaraan.
In sommige landen is dat een verplichting inderdaad, om een afkoopsom in een contract op te nemen. Dat is in Spanje zo en het lijkt voor de hand liggend dat dat in Portugal eveneens het geval is. En anders is het een soort gewoonte geworden.
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 14 juni 2023 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 20:10 schreef van geil het volgende:
Volgens mij doen ze dat regelmatig in de stink-stad.
Welke stad bedoel je Van Geil? 😀
van geil
 van geil - woensdag 14 juni 2023 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 21:28 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Welke stad bedoel je Van Geil? 😀
Die waar je heen rijdt als je diarree hebt.
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 14 juni 2023 - 21:37   quote  deeplink  
🤣🤣🤣💩
van geil
 van geil - woensdag 14 juni 2023 - 21:54   quote  deeplink  
😁
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 juni 2023 - 14:41   quote  deeplink  
Zan Vipotnik
van geil
 van geil - donderdag 15 juni 2023 - 17:33   quote  deeplink  
De nieuwe Haaland.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 15 juni 2023 - 17:59   quote  deeplink  
De oude Bozenik
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 juni 2023 - 18:57   quote  deeplink  
Zullen de Bozenikfans weer opgewonden van raken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 15 juni 2023 - 19:01   quote  deeplink  
Pisvee bezig met Noa Lang?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 juni 2023 - 19:13   quote  deeplink  
Yup..
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 15 juni 2023 - 19:27   quote  deeplink  
De laatste spits uit de balkan waar Feyenoord interesse in had Kramaric.
Niet dat ik hem vergelijk maar ook niet met Bozenik
bijft007
 bijft007 - donderdag 15 juni 2023 - 20:03   quote  deeplink  
Alles op alles zetten als er n artikeltje verschijnt met een nieuwe v persie😂 dat lijkt me wel wat
bijft007
 bijft007 - donderdag 15 juni 2023 - 20:05   quote  deeplink  
En uiteraard n nieuwe Modric en opvolger kokcu is daar
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 juni 2023 - 20:11   quote  deeplink  
Lang is een engnek en die past dus prima bij Bosz
bijft007
 bijft007 - donderdag 15 juni 2023 - 20:13   quote  deeplink  
Klopt, ik wil dus echt niet zon speler bij mn club, denk dat Boskamp daar ook zo over denkt,, binnen 1 seizoen al n hoop gedoe daar ontkom je niet aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juni 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 15 juni 2023 - 20:19   quote  deeplink  
Wijnaldum trouwens na het zien van pot gister nog meer een nee,, viel echt erbamelijk slecht in, lijkt het niet meer te kunnen, en weinig van over als zn kracht zn loopvermogen en drive er niet meer is, echt n ouwe routinier oogt het en meer op status bij oranje dan zn voetballend vermogen momenteel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juni 2023 door bijft007 --
kenny
 kenny - donderdag 15 juni 2023 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2023 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:
Lang is een engnek en die past dus prima bij Bosz
inderdaad een engerd en moeilijk joch , laat hem daar maar lekker de boel verzieken
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 juni 2023 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2023 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:
Lang is een engnek en die past dus prima bij Bosz
Ghehe…helemaal eens
ras
 ras - donderdag 15 juni 2023 - 21:24   quote  deeplink  
Luis Chavez halen als opvolger van Kokcu.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 juni 2023 - 21:29   quote  deeplink  
Beetje dure optie volgens mij

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6508049