BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 juni 2023 - 11:58   quote  deeplink  
Hartjes ooit talent. Nu tekort
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 17 juni 2023 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juni 2023 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:
Die komt er niet Piet, wel blijven opletten
Ok
VVout
 VVout - zaterdag 17 juni 2023 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 08:15 schreef MightyAce het volgende:
Genoeg halfbakken aanwinsten voor o21, tijd voor grote namen!
Waar kwamen onze twee aanwinsten vandaan afgelopen seizoen en wat voor een helden zijn het nu. Das inkopen en toekomstgericht shoppen en lekker voor de cashflow.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 juni 2023 - 15:18   quote  deeplink  
Hartjes = huur
van geil
 van geil - zaterdag 17 juni 2023 - 19:09   quote  deeplink  
Slot heeft Lang gesproken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juni 2023 door van geil --
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 17 juni 2023 - 19:13   quote  deeplink  
Slot verstaat Lang niet.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 17 juni 2023 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 19:09 schreef van geil het volgende:
Slot heeft Lang gesproken.
Waar heeft ie lang over gesproken?
kriebel70
 kriebel70 - zaterdag 17 juni 2023 - 19:32   quote  deeplink  
hartjes , tja naar de klote geholpen door verhuur .. was bedoelt om te rijpen .. klote voetbalpiramide door het missen ervan moet je die jonge gasten ergens onder brengen ...
van geil
 van geil - zaterdag 17 juni 2023 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 19:23 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Waar heeft ie lang over gesproken?
Geen idee,maar het was Lang.
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 17 juni 2023 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 19:32 schreef kriebel70 het volgende:
hartjes , tja naar de klote geholpen door verhuur .. was bedoelt om te rijpen .. klote voetbalpiramide door het missen ervan moet je die jonge gasten ergens onder brengen ...
Eens hoor, zonde!
van geil
 van geil - zaterdag 17 juni 2023 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 19:32 schreef kriebel70 het volgende:
hartjes , tja naar de klote geholpen door verhuur .. was bedoelt om te rijpen .. klote voetbalpiramide door het missen ervan moet je die jonge gasten ergens onder brengen ...
Eens, als die jongen op niveau had kunnen voetballen was hij vele stappen verder.
Gaat sowieso weer een probleem worden bij Feyenoord.
Er is geld, en Slot kijkt niet naar de jeugd.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 juni 2023 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 20:21 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens, als die jongen op niveau had kunnen voetballen was hij vele stappen verder.
Gaat sowieso weer een probleem worden bij Feyenoord.
Er is geld, en Slot kijkt niet naar de jeugd.
Hij was t afgelopen jaar verhuurd op KKD niveau?
Was daar niet heel best. 34 wedstrijden gespeeld
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 juni 2023 - 22:37   quote  deeplink  
Slot heeft best aandacht voor de jeugd. Alleen is t niet zo best gesteld met water nu qua leeftijd beschikbaar is
van geil
 van geil - zaterdag 17 juni 2023 - 23:19   quote  deeplink  
Dat lees ik al 15 jaar.
En iedere keer blijkt bij nood het tegendeel waar.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 juni 2023 - 23:22   quote  deeplink  
Hartman is dit jaar bewust erbij gehouden.
Ze hadden andere ook gehaald vanwege zijn blessure gevoeligheid. Maar hij mocht niet weg van Arne.
Even als voorbeeld, er wordt wel naar gekeken maar t moet er wel zijn.

En eerlijk, hoeveel van onze jeugd dat t bij ons niet gered heeft is later echt doorgebroken?
van geil
 van geil - zaterdag 17 juni 2023 - 23:26   quote  deeplink  
Als je 1 of twee jaar mist qua voetballen dan ben je weg.
Dus ook al zou je daar een punt hebben, het zegt niets.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juni 2023 - 09:00   quote  deeplink  
Eens. Maar ze missen geen hele jaren.
Maar goed, de misser van de eeuw door dhr G & vG
kriebel70
 kriebel70 - zondag 18 juni 2023 - 12:22   quote  deeplink  
er loopt nu best weer een hoop met potentie op varkenoord , maar let maar op er komt weer bar weinig door , maar wij trekken wel gasten aan die we bij dordt stallen ..
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 juni 2023 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 12:22 schreef kriebel70 het volgende:
er loopt nu best weer een hoop met potentie op varkenoord , maar let maar op er komt weer bar weinig door , maar wij trekken wel gasten aan die we bij dordt stallen ..
Respect voor je mening maar we spelen CL dus kun je wel veel inpassen ?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 18 juni 2023 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 09:00 schreef Stylzz het volgende:
Eens. Maar ze missen geen hele jaren.
Maar goed, de misser van de eeuw door dhr G & vG
Konden ze destijds veel dan? Financieel kagen we op ons gat. Ze moesten prioriteiten stellen en dit lijkt achteraf gezien (gemakkelijk) een gemiste kans. Misschien wilden ze het graag, maar kon het gewoonweg niert...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 18 juni 2023 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 23:22 schreef Stylzz het volgende:
Hartman is dit jaar bewust erbij gehouden.
Ze hadden andere ook gehaald vanwege zijn blessure gevoeligheid. Maar hij mocht niet weg van Arne.
Even als voorbeeld, er wordt wel naar gekeken maar t moet er wel zijn.

En eerlijk, hoeveel van onze jeugd dat t bij ons niet gered heeft is later echt doorgebroken?
Teveel jongens erbij nemen, die er wellicht nog net niet klaar voor zijn is ook niet goed voor de balans. Leen ze uit aan clubs in bijvoorbeeld de (sub-)top van de KKD. Ik zou het wel jammer vinden van Hartjes, maar je kunt niet altijd iedereen erbij houden. Puur voor hem alleen is het zonde, maar in her totaalplaatje is er wellicht geen ruimte.
Dan miet je hem elders stallen, definitief of tijdelijk. Is niet anders. Wel jammer indien het om jongens gaat die al tijden bij ons ballen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2023 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - zondag 18 juni 2023 - 20:20   quote  deeplink  
Wijnaldum ziet een terugkeer naar Nederland niet als eerste optie.

Mooi nieuws.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 juni 2023 - 21:35   quote  deeplink  
Ofir Marciano gaat terug naar Israel
bijft007
 bijft007 - zondag 18 juni 2023 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 20:20 schreef MMM het volgende:
Wijnaldum ziet een terugkeer naar Nederland niet als eerste optie.

Mooi nieuws.
Inderdaad beter van niet, veel te snel achteruit gegaan qua niveau om dat weer stabiel te krijgen op zn 32e,, laat hem dus ergens anders afbouwen of bankie warm te houden
bijft007
 bijft007 - zondag 18 juni 2023 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 21:35 schreef piet de paler het volgende:
Ofir Marciano gaat terug naar Israel
Was te verwachten, met Bijlow wellenreuter en Jansen zijn ze ook op orde voor komend seizoen, mits Jansen blijft zal het ook lijkt me daarbij blijven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2023 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2023 - 12:28   quote  deeplink  
Feyenoord is in de markt voor de Kameroens international Jean-Charles Castelletto, zo schrijft Footmercato. FC Nantes zou zelfs al een aanbieding uit Rotterdam op zak hebben voor de 28-jarige verdediger.

Castelletto had een succesvol seizoen voor zowel FC Nantes en Kameroen. De 18-voudig international kwam met zijn club ver in de nationale beker en kwam tot de knock-out fase van de Europa League, waar ze werden uitgeschakeld door Juventus. In de competitie ging het voor de Franse club echter minder, waar het één punt boven directe degradatie eindigde. Ook speelde hij met Kameroen op het WK in Qatar, waar de verdediger twee keer negentig minuten speelde tegen Zwitserland en Servië.

Naast Feyenoord zou volgens het medium ook Besiktas een bod hebben uitgebracht op Castelletto. Met een contract tot medio 2026 kan Nantes stevig de onderhandelingen ingaan en zullen ze hem niet snel verkopen. De nummer zestien van Frankrijk vraagt rond de vijf miljoen euro.


https://youtu.be/TBYPauvICLA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juni 2023 door RenatoBos --
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 19 juni 2023 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 12:28 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord is in de markt voor de Kameroens international Jean-Charles Castelletto, zo schrijft Footmercato. FC Nantes zou zelfs al een aanbieding uit Rotterdam op zak hebben voor de 28-jarige verdediger.

Castelletto had een succesvol seizoen voor zowel FC Nantes en Kameroen. De 18-voudig international kwam met zijn club ver in de nationale beker en kwam tot de knock-out fase van de Europa League, waar ze werden uitgeschakeld door Juventus. In de competitie ging het voor de Franse club echter minder, waar het één punt boven directe degradatie eindigde. Ook speelde hij met Kameroen op het WK in Qatar, waar de verdediger twee keer negentig minuten speelde tegen Zwitserland en Servië.

Naast Feyenoord zou volgens het medium ook Besiktas een bod hebben uitgebracht op Castelletto. Met een contract tot medio 2026 kan Nantes stevig de onderhandelingen ingaan en zullen ze hem niet snel verkopen. De nummer zestien van Frankrijk vraagt rond de vijf miljoen euro.

[ filmpje ]
https://youtu.be/TBYPauvICLA
Rare aankoop. Zie weinig boeiends in het filmpje. Is al 28 en moet 5 miljoen kosten. Leg er 2 miljoen bij en je hebt Hilgers binnen. Een speler met potentie en restwaarde.
MMM
 MMM - maandag 19 juni 2023 - 13:13   quote  deeplink  
Hilgers meh. Die staat al tijden stil in zijn ontwikkeling, geen geweldige speler.

Bovenstaand is onzin denk ik.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 juni 2023 - 13:33   quote  deeplink  
Is onzin bericht van zaakwaarnemer ga ik vanuit
Leuv
 Leuv - maandag 19 juni 2023 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 13:13 schreef MMM het volgende:
Hilgers meh. Die staat al tijden stil in zijn ontwikkeling, geen geweldige speler.

Bovenstaand is onzin denk ik.
Hoe kom je daar nou weer bij. Hilgers zou een goede aanvulling voor ons zijn en staat helemaal niet stil in zijn ontwikkeling. Hij is 200% beter dan die Kasanwirjo. Die koekenbakker kan er echt helemaal niets van.
Bovendien wat gaat er met Hall en en Benitra gebeuren?

Ik kan me overigens niet voorstellen dat we een bod op een 28 jarige Kameroenees doen. Dat getuigt me toch werkelijk van wanbeleid, iets wat we nu toch al voorbij zouden moeten zijn
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 juni 2023 - 13:53   quote  deeplink  
Waar is het vertrouwen in Slot gebleven........
Ik denk dat hij samen met teKloese weet wat ze doen.
Ik zou wel graag een echte ( topper) aankoop willen, en dan niet Wijnaldum die moet nadenken...........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juni 2023 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 juni 2023 - 14:02   quote  deeplink  
Topspelers halen we niet, die maken we ervan.
MMM
 MMM - maandag 19 juni 2023 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 13:50 schreef Leuv het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij. Hilgers zou een goede aanvulling voor ons zijn en staat helemaal niet stil in zijn ontwikkeling. Hij is 200% beter dan die Kasanwirjo. Die koekenbakker kan er echt helemaal niets van.
Bovendien wat gaat er met Hall en en Benitra gebeuren?

Ik kan me overigens niet voorstellen dat we een bod op een 28 jarige Kameroenees doen. Dat getuigt me toch werkelijk van wanbeleid, iets wat we nu toch al voorbij zouden moeten zijn
Dat Hilgers beter is dan Kasanwirjo wil niet zeggen dat hij goed genoeg is. Ik vind hem niet zo heel goed en zou er zeker geen miljoenen voor over hebben, wat Twente ongetwijfeld wel vraagt.
Leuv
 Leuv - maandag 19 juni 2023 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 13:53 schreef piet de paler het volgende:
Waar is het vertrouwen in Slot gebleven........
Ik denk dat hij samen met teKloese weet wat ze doen.
Ik zou wel graag een echte ( topper) aankoop willen
Veel vertrouwen in Slot, al moet hij wel de jeugd ook de aandacht geven, maar geen vertrouwen in Te Kloese.
Kan dat ook ?
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 juni 2023 - 14:16   quote  deeplink  
Dat kan natuurlijk.
kenny
 kenny - maandag 19 juni 2023 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:
Topspelers halen we niet, die maken we ervan.
Klopt , dat is ook het beleid
VVout
 VVout - maandag 19 juni 2023 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:
Topspelers halen we niet, die maken we ervan.
Een van de lichtpuntjes die ik lees vandaag hier. Vele zouden graag in oude gewoontes stappen en het liefst dan ook nog Bosz terug halen als TrainerT of zo.

Gelukkig is het maar media die met deze voortvarende berichtgeving komt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2023 - 14:34   quote  deeplink  
Hilgers hoort in het vrouwenvoetbal thuis..
bijft007
 bijft007 - maandag 19 juni 2023 - 17:23   quote  deeplink  
Hilgers zal minder interesse in zijn lijkt me na n matig seizoen gedraaid te hebben , maar niet wat voor ons als back up trauner, dat van die speler uit Kameroen niet echt geloofwaardig, geen restwaarde en 5 milj doen ze dan echt niet, voor n jongere talentvolle variant zie ik ze dat veel eerder aftikken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juni 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - maandag 19 juni 2023 - 17:25   quote  deeplink  
Wel benieuwd of ze als opvolger kokcu voor die uit Belgische competitie gaan uiteindelijk schijnen ze echt op tribune voor hebben gezeten in Belgica,, of mogelijk 1 uit z amerika ofso

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juni 2023 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 juni 2023 - 07:07   quote  deeplink  
Feyenoord doet geen poging om Jean-Charles Castelletto te strikken, zo weet 1908.nl. Footmercato bracht maandagochtend het opvallende nieuws dat de Rotterdammers al een bod hadden gedaan voor de verdediger, maar onderzoek bevestigt dat dit niet juist is.

Volgens het medium is de naam van de 28-jarige verdediger nog nooit gevallen binnen Feyenoord. Ook lijkt de sterkhouder van FC Nantes niet de juiste kwaliteiten te beheersen voor het intensieve spel van Arne Slot. Castelletto heeft een contract tot medio 2026 bij de nummer zestien van Frankrijk en zou daarom rond de vijf miljoen euro moeten kosten. De trainer van Feyenoord is momenteel wel terug van vakantie, dus de verwachting is dat in de komende periode nieuwe acties op de transfermarkt verwacht kunnen worden.
ras
 ras - dinsdag 20 juni 2023 - 22:03   quote  deeplink  
Het is momenteel erg rustig op transfergebied. Zijn er al ontwikkelingen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 juni 2023 - 23:53   quote  deeplink  
Heel gird voor zijn ontwikkeling dat Hatjes op huurbasis naar Zwolle gaat. Daar Jan hij Netersel maken. En dan hoop ik dat hij het hele seizoen basisspeler zal zijn om over een jaar klaartje zijn voor Feyenoord 1. Mijn gevoel zegt dat hij het op deze manier gaat waarmaken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 juni 2023 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2023 - 23:53 schreef Arie.Klooster het volgende:
Heel goed voor zijn ontwikkeling dat Hartjes op huurbasis naar Zwolle gaat. Daar kan hij meters maken. En dan hoop ik dat hij het hele seizoen basisspeler zal zijn om over een jaar klaartje zijn voor Feyenoord 1. Mijn gevoel zegt dat hij het op deze manier gaat waar maken. Ik ben benieuwd. Spelertje naar mijn hart.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 juni 2023 - 23:56   quote  deeplink  
Oh, quote per ongeluk mezelf om alle typfouten in de quote aan te passen, hahaha...
kenny
 kenny - dinsdag 20 juni 2023 - 23:59   quote  deeplink  
ik hoop dat ze vlug de knoop doorhakken met Nakamura voordat je te laat bent , dat gewacht op koopjes is leuk maar je kan er zo ook naast grijpen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juni 2023 door kenny --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 juni 2023 - 05:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2023 - 23:53 schreef Arie.Klooster het volgende:
Heel gird voor zijn ontwikkeling dat Hatjes op huurbasis naar Zwolle gaat. Daar Jan hij Netersel maken. En dan hoop ik dat hij het hele seizoen basisspeler zal zijn om over een jaar klaartje zijn voor Feyenoord 1. Mijn gevoel zegt dat hij het op deze manier gaat waarmaken.
Over wazig gesproken, ben jij een broer van Piet..?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 juni 2023 - 05:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2023 - 23:56 schreef Arie.Klooster het volgende:
Oh, quote per ongeluk mezelf om alle typfouten in de quote aan te passen, hahaha...
Man man man 😂😂
Leuv
 Leuv - woensdag 21 juni 2023 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2023 - 23:55 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]
Heel goed voor zijn ontwikkeling dat Hartjes op huurbasis naar Zwolle gaat. Daar kan hij meters maken. En dan hoop ik dat hij het hele seizoen basisspeler zal zijn om over een jaar klaartje zijn voor Feyenoord 1. Mijn gevoel zegt dat hij het op deze manier gaat waar maken. Ik ben benieuwd. Spelertje naar mijn hart.

Komt fysiek tekort voor de Top. Ik had eerder Dermane verhuurd waar ik toch meer toekomst in zie en Hartjes verkocht.

Wat gaat er gebeuren met Hall, Balde, Antonucci ,Bannis, Bozenik ? Je hoort er maar niets over. Zit hier nog toekomst in voor het eerste of gaan we er afstand van nemen? Het geeft wel aan dat het verhuren van spelers ook niet de oplosssing is.
VVout
 VVout - woensdag 21 juni 2023 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 08:28 schreef Leuv het volgende:

[..]

Komt fysiek tekort voor de Top. Ik had eerder Dermane verhuurd waar ik toch meer toekomst in zie en Hartjes verkocht.

Wat gaat er gebeuren met Hall, Balde, Antonucci ,Bennis, Bozenik ? Je hoort er maar niets over. Zit hier nog toekomst in voor het eerste of gaan we er afstand van nemen? Het geeft wel aan dat het verhuren van spelers ook niet de oplosssing is.
Bozenik - contract loopt af 30-6-24 pfff, verhuren dan maar weer..
Bannis - contract loopt af 30-6-24 pffff, verhuren dan maar weer..
Antonucci - contract loopt af 30-6-24 pffff, verhuren dan maar weer..
Balde - contract bij Lausanne Sport tot 30-6-2026, heft mog een miljoen opgebracht.
Hall - contract loopt af 30-6-24, hopelijk nog wat uit te halen

Buiten Hall die ik nog het voordeel van de twijfel geef, wel klaar mee toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2023 door VVout --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6674108