BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - woensdag 21 juni 2023 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 10:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Bozenik - contract loopt af 30-6-23 kan naar huis, jammer maar had het niet helaas.
Bannis - contract loopt af 30-6-23 kan naar huis, tsja als je het laat leggen, doei.
Antonucci - contract loopt af 30-6-23 kan naar huis, goed genoeg voor Volendam dan maar. Ik had er wel meer van verwacht.
Balde - contract bij Lausanne Sport tot 30-6-2026, heft mog een miljoen opgebracht.
Hall - contract loopt af 30-6-23, uitgeleend aan ADO tot 30-6-24 das apart.

Buiten Hall die ik nog het voordeel van de twijfel geef, wel klaar mee toch?
Lijkt me wel ja.
Leuv
 Leuv - woensdag 21 juni 2023 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 10:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Bozenik - contract loopt af 30-6-23 kan naar huis, jammer maar had het niet helaas.
Bannis - contract loopt af 30-6-23 kan naar huis, tsja als je het laat leggen, doei.
Antonucci - contract loopt af 30-6-23 kan naar huis, goed genoeg voor Volendam dan maar. Ik had er wel meer van verwacht.
Balde - contract bij Lausanne Sport tot 30-6-2026, heft mog een miljoen opgebracht.
Hall - contract loopt af 30-6-23, uitgeleend aan ADO tot 30-6-24 das apart.

Buiten Hall die ik nog het voordeel van de twijfel geef, wel klaar mee toch?
Prima Balde is weg inderdaad.
Toch ook een kleine nuance. Met naar huis bedoel je toch echt terug naar Feyenoord neem ik aan. Ze hebben immers nog een contract bij Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2023 door Leuv --
VVout
 VVout - woensdag 21 juni 2023 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 11:33 schreef Leuv het volgende:

[..]

Prima Balde is weg inderdaad.
Toch ook een kleine nuance. Met naar huis bedoel je toch echt terug naar Feyenoord neem ik aan. Ze hebben immers nog een contract bij Feyenoord.
Nee naar mama toe, we hebben nu de 21e dus die 9 dagen kunnen ze laten voor wat het is.
MMM
 MMM - woensdag 21 juni 2023 - 11:47   quote  deeplink  
Data klopt niet VVout. Bozenik, Bannis, Antonucci en Hall hebben nog een contract t/m juni 2024.
VVout
 VVout - woensdag 21 juni 2023 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 11:47 schreef MMM het volgende:
Data klopt niet VVout. Bozenik, Bannis, Antonucci en Hall hebben nog een contract t/m juni 2024.
Kut, zie dat ik huur en normale contract heb verwisseld. Pffff, wat moet je daar nu mee?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 21 juni 2023 - 12:46   quote  deeplink  
Het is heel stil.
Het betekend wel dat Feyenoord nu in staat is om niets te laten lekken.Dat vind ik positief
Aleen als fan hoop je op nieuws
Leuv
 Leuv - woensdag 21 juni 2023 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 12:46 schreef piet de paler het volgende:
Het is heel stil.
Het betekend wel dat Feyenoord nu in staat is om niets te laten lekken.Dat vind ik positief
Aleen als fan hoop je op nieuws
Normaal als het stil is gebeurd er geen flikker. Er lekt altijd wel iets namelijk.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 21 juni 2023 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 12:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Kut, zie dat ik huur en normale contract heb verwisseld. Pffff, wat moet je daar nu mee?
Zit niks anders op dan ze een jaar door te betalen.
bijft007
 bijft007 - woensdag 21 juni 2023 - 13:08   quote  deeplink  
Transfermarkt nog niet eens open, en we hebben notebene al meeste spelers gehaald voor het 1e elftal van alle eredivisie clubs, in ons geval t minst nodig ook eigenlijk gezien concurentie,, heb liever dat ze voor de belangrijkste posities goed de tijd nemen, hebben eigenlijk echt 1 buitenspeler nodig die echt t verschil voor je kan maken ook op Europees niveau

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juni 2023 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 12:46 schreef piet de paler het volgende:
Het is heel stil.
Het betekend wel dat Feyenoord nu in staat is om niets te laten lekken.Dat vind ik positief
Aleen als fan hoop je op nieuws
Piet er gebeurt op dit moment bij alle clubs heel weinig
bijft007
 bijft007 - woensdag 21 juni 2023 - 13:14   quote  deeplink  
Heeft te maken met de markt, begin juli komt het zoals altijd echt op gang, worden er verkocht en stellen clubs hun teams samen
Leuv
 Leuv - woensdag 21 juni 2023 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 13:08 schreef bijft007 het volgende:
Transfermarkt nog niet eens open, en we hebben notebene al meeste spelers gehaald voor het 1e van eredivisie, in ons geval t minst nodig ook eigenlijk gezien concurentie,, heb liever dat ze voor de belangrijkste posities goed de tijd nemen, hebben eigenlijk echt 1 buitenspeler nodig die echt t verschil voor je kan maken ook op Europees niveau
Het blijft toch lastig te lezen wat je schrijft. Misschien dat je een keer de google translate url kunt verdelen?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 21 juni 2023 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Piet er gebeurt op dit moment bij alle clubs heel weinig
Dat is waar,
kenny
 kenny - woensdag 21 juni 2023 - 14:19   quote  deeplink  
je kan er 2 kanten mee op , als je te lang wacht kan je target ergens anders tekenen , zowiezo is er in de betere spelers meerdere interesse en kan je achter het net vissen

aan de andere kant kan je met geduld een koopje scoren , ikzelf hoop toch wel dat feyenoord niet te lang afwacht en de selectie op peil brengt voordat de eerste training begint

het is wel fijn als slot van begin af kan werken en slijpen met een complete selectie , er komt een zeer belangrijk jaar aan , CL maar belangrijker zorgen dat je weer bij de eerste 2 eindigt om wederom de CL miljoenen te kunnen pakken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2023 door kenny --
VVout
 VVout - woensdag 21 juni 2023 - 14:36   quote  deeplink  
Gewoon ff een paar rustweken, volgend jaar is het ook weer ballen in de zomer. De boog kan niet altijd gespannen staan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juni 2023 - 14:37   quote  deeplink  
Weinig geruchten vooral. Das alles
piet de paler
 piet de paler - woensdag 21 juni 2023 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 14:19 schreef kenny het volgende:
je kan er 2 kanten mee op , als je te lang wacht kan je target ergens anders tekenen , zowiezo is er in de betere spelers meerdere interesse en kan je achter het net vissen

aan de andere kant kan je met geduld een koopje scoren , ikzelf hoop toch wel dat feyenoord niet te lang afwacht en de selectie op peil brengt voordat de eerste training begint

het is wel fijn als slot van begin af kan werken en slijpen met een complete selectie , er komt een zeer belangrijk jaar aan , CL maar belangrijker zorgen dat je weer bij de eerste 2 eindigt om wederom de CL miljoenen te kunnen pakken
Ja idd , maar het voordeel is er staat tot nu toe een zeer goede basis ( mits er niemand weggaat)
piet de paler
 piet de paler - woensdag 21 juni 2023 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 17:01 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ja idd , maar het voordeel is er staat tot nu toe een zeer goede basis ( mits er niemand weggaat)
Met Bijlow, Hancko,Szymanski, Hartman, Geertruida, enzv kom je een end
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 juni 2023 - 18:31   quote  deeplink  
Hey Piet vergeet je Gimenez niet..!!!!
kenny
 kenny - woensdag 21 juni 2023 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 17:01 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ja idd , maar het voordeel is er staat tot nu toe een zeer goede basis ( mits er niemand weggaat)
inderdaad , maar een heel goede linksbuiten is wel zeer cruciaal om aan deze selectie toe te voegen , liefst ook nog een goede rechtsbuiten

jahanbaks - moet je verkopen (volgend jaar loopt hij voor niks de deur uit)
dilrosen - hebben we kunnen zien is een slapzak dus ook lozen
walemark - moet aan spelen toe komen dus moet je verhuren
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 juni 2023 - 06:35   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt Ricardo Pepi uit handen van PSV te houden. De Rotterdammers geven allesbehalve op en hebben zich deze werkweek opnieuw gemeld bij de clubleiding van FC Augsburg.

PSV heeft de USMNT-spits nog altijd niet definitief vastgelegd. Dat gegeven heeft Feyenoord ertoe gezet om nog maar eens een balletje op te gooien bij de Bundesliga-club. Naar verluidt verlangen de Duitsers minimaal 8.000.000 euro met daarbovenop een aardig doorverkooppercentage.

In een eerder stadium leek Pepi een lichte voorkeur voor een overgang naar PSV te hebben. Het is vooralsnog onduidelijk wat de vernieuwde belangstelling van Feyenoord gaat losmaken, maar een ding is zeker: de Rotterdammers zijn weer in de race voor de Amerikaans international.
MMM
 MMM - donderdag 22 juni 2023 - 09:25   quote  deeplink  
Volgende 'gerucht'.

https://www.transfermarkt.nl/tete/profil/spieler/371256

Te Kloese en Danilo volgen hem sinds afgelopen week op Instagram. Speler van Shakhtar, contract loopt 31-12-2023 af en wil niet verlengen. Afgelopen half jaar verhuurd geweest aan Leicester.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 juni 2023 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 09:25 schreef MMM het volgende:
Volgende 'gerucht'.

https://www.transfermarkt.nl/tete/profil/spieler/371256

Te Kloese en Danilo volgen hem sinds afgelopen week op Instagram. Speler van Shakhtar, contract loopt 31-12-2023 af en wil niet verlengen. Afgelopen half jaar verhuurd geweest aan Leicester.
Klinkt interessant
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 juni 2023 - 10:59   quote  deeplink  
Marktwaarde 25milj. 😱
NickyTee
 NickyTee - donderdag 22 juni 2023 - 11:35   quote  deeplink  
Aldemir dos Santos Ferreira is een linksbuiten, die onder de zelfde makelaar als Teté valt:

https://www.transfermarkt.nl/ferreira/profil/spieler/689017

https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEB_enNL865NL865&q=ferreirinha&tbm=vid&sa=X&ved=2ahUKEwia19_mx9b_AhVK-qQKHWzwDl8Q0pQJegQIChAB&biw=1920&bih=937&dpr=1#fpstate=ive&vld=cid:8b85426f,vid:LM-ceG4CJL4
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 juni 2023 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Is wel in waarde achteruit gegaan..
kenny
 kenny - donderdag 22 juni 2023 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
is hier ook interesse in ??
kenny
 kenny - donderdag 22 juni 2023 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 09:25 schreef MMM het volgende:
Volgende 'gerucht'.

https://www.transfermarkt.nl/tete/profil/spieler/371256

Te Kloese en Danilo volgen hem sinds afgelopen week op Instagram. Speler van Shakhtar, contract loopt 31-12-2023 af en wil niet verlengen. Afgelopen half jaar verhuurd geweest aan Leicester.
te kloese heeft hem vanmorgen weer ontvolgt , misschien geschrokken dat hij concurrenten wakker heeft gemaakt of simpel hij komt niet
ben echt benieuwd wat hier van terecht komt
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 22 juni 2023 - 12:16   quote  deeplink  
Te Kloese en instagram/facebook, ik denk dat ie wel wijzer is en verre van dat blijft.
bijft007
 bijft007 - donderdag 22 juni 2023 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 10:59 schreef Stylzz het volgende:
Marktwaarde 25milj. 😱
Das wel win win dan voor shaktar, verhuren n speler aan Engelse club en transferwaarde stijgt enorm direct,, vraag me nu dan wel af of de waarde als hij terug is weer flink zakt.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 juni 2023 - 14:16   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een bod van 10,5 miljoen euro plus doorverkooppercentage uitgebracht op Ricardo Pepi. Dit nieuws brengt Tobi Altschäffl, clubwatcher van FC Augsburg namens BILD, donderdagmiddag.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 juni 2023 - 14:27   quote  deeplink  
Huh ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze 8M wilde..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 juni 2023 - 14:28   quote  deeplink  
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/psv-krijgt-jawoord-van-toptarget-en-hoort-vraagprijs-van-miljoen-euro/420415
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 juni 2023 - 14:43   quote  deeplink  
Wat vonden jullie van Summerville..................
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 22 juni 2023 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Komt waarschijnlijk dichterbij de realiteit. 10.5 is je transfer record met 3M verhogen en dat voor een 2de spits. Hooguit geloofwaardig als Giménez achter de schermen al rond is. Maar dat hoop ik niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 juni 2023 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 14:43 schreef piet de paler het volgende:
Wat vonden jullie van Summerville..................
Vind ik niks
cakendale
 cakendale - donderdag 22 juni 2023 - 15:00   quote  deeplink  
Als je Pepi perse wil krijgen zou je iets als het volgende kunnen overwegen te bieden :
E 6-8 mln cash met erboven 70-80 % doorverkoop tot bv. 4-6 mln gemaximeerd en daar weer boven bv. 10 % doorverkoop ; dan heeft Augsburg vrij zeker zicht op E 14 mln. en heb je zelf vooralsnog salariskosten.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 juni 2023 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 14:43 schreef piet de paler het volgende:
Wat vonden jullie van Summerville..................
Ik zou er niet aan beginnen, Tis een hoop geld voor een speler die uit de eigen jeugd kwam..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 juni 2023 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 14:57 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk dichterbij de realiteit. 10.5 is je transfer record met 3M verhogen en dat voor een 2de spits. Hooguit geloofwaardig als Giménez achter de schermen al rond is. Maar dat hoop ik niet.
Zo nee das niet te hopen..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 juni 2023 - 15:04   quote  deeplink  
Allemaal onzin van 1908
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 juni 2023 - 15:07   quote  deeplink  
Twijfelen jullie niet over Pepi?
Ja als vervanger van evt Danillo maar toch niet als 1ste spits ?
MMM
 MMM - donderdag 22 juni 2023 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 14:16 schreef MightyAce het volgende:
Feyenoord heeft een bod van 10,5 miljoen euro plus doorverkooppercentage uitgebracht op Ricardo Pepi. Dit nieuws brengt Tobi Altschäffl, clubwatcher van FC Augsburg namens BILD, donderdagmiddag.
Geloof er niks van.
VVout
 VVout - donderdag 22 juni 2023 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 14:43 schreef piet de paler het volgende:
Wat vonden jullie van Summerville..................
Eng mannetje, stuurt zijn broer er op af i.p.v. zelf zijn mannetje te staan. Vertrekt maar makkelijk, omdat perspectief niet OK is maar salaris was niet de reden 🤔

Geloof niet dat hij uit het juiste hout gesneden is te slagen bij Feyenoord. Iets met karakter of zo.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 juni 2023 - 15:12   quote  deeplink  
Van een zeer betrouwbare bron Idrissi heeft zijn woning in Rotterdam verlaten.
Dus die zien we niet meer terug, was al bekend dat hij terug ging maar waren nog wat vraagtekens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juni 2023 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 juni 2023 - 15:35   quote  deeplink  
Vraagtekens bij wie? Huur af en geen koop clausule.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 juni 2023 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 15:35 schreef Stylzz het volgende:
Vraagtekens bij wie? Huur af en geen koop clausule.
Het lukte maar niet om de voordeur van het appartement te passeren.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 juni 2023 - 19:35   quote  deeplink  
Je weet dat Slot hem wilde hebben toch ?
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 juni 2023 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 19:35 schreef piet de paler het volgende:
Je weet dat Slot hem wilde hebben toch ?
Jup, net als Dilrosun.
van geil
 van geil - donderdag 22 juni 2023 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 19:43 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Jup, net als Dilrosun.
En Danilo/Timber.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 22 juni 2023 - 19:56   quote  deeplink  
Die Pepi.. ik vind het een goede spits, maar waarom zijn we bezig met een spits van 10 mln ( bovendien naar psv wil) terwijl we gemenez en danilo hebben en geen fatsoenlijke Linksbuiten en Rechtsbuiten. Paixoa doet het leuk, maar is nog niet klaar voor de CL. De rest is ruk en mag alleen CL op tv kijken... Ik hoop toch echt op 2 goede buitenspelers.. Dilrosun en Walemark weg ermee alsjeblieft. Jahanbaksh ook al denk ik dat hij in ieder geval nog iets aan de groep toevoegd met ervaring en een positieve instelling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juni 2023 door yoghurt17 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6063680