BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - maandag 26 juni 2023 - 11:03   quote  deeplink  
Lucas Robertone

https://www.youtube.com/watch?v=qMILg3umfS8
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:
Dordrecht blij
Ja okay maar nu word het ook eens tijd voor ons..

NIEUWE WEEK NIEUWE KANSEN..!!!
Leuv
 Leuv - maandag 26 juni 2023 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:
Dordrecht blij
Ik snap werkelijk niets van deze samenwerking. Gaan we nu spelers aantrekken voor Dordrecht of is het idee er onze jeugd te laten rijpen. Ik snap sowieso niets van het laten rijpen van jeugd op een lager niveau maar het aantrekken van spelers voor een KKD club ontgaat mij volledig.
MightyAce
 MightyAce - maandag 26 juni 2023 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:
Dordrecht blij
Meer Marokkanen hahaha
VVout
 VVout - maandag 26 juni 2023 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 11:27 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niets van deze samenwerking. Gaan we nu spelers aantrekken voor Dordrecht of is het idee er onze jeugd te laten rijpen. Ik snap sowieso niets van het laten rijpen van jeugd op een lager niveau maar het aantrekken van spelers voor een KKD club ontgaat mij volledig.
Of je nou een Feyenoord II in de KKD laat spelen of het zo doet. Ik vind dit een goede oplossing en ondersteund er als je het goed doet je zelf en een andere club mee.

Vele malen beter als de egoïstische neuzenmanier en alles naar je zelf toe te trekken.
kenny
 kenny - maandag 26 juni 2023 - 11:51   quote  deeplink  
vind het prima om het zo te doen , dat 021 is geen succes ook de spelers ervan niet , mooie oplossing zo deze samenwerking werkt goed voor beide
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juni 2023 - 12:05   quote  deeplink  
De route voor O21 is bijna kansloos
bijft007
 bijft007 - maandag 26 juni 2023 - 12:08   quote  deeplink  
Prima oplossing,, met Excelsior heeft het int verleden ook gewerkt kun je wel zeggen
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juni 2023 - 12:13   quote  deeplink  
Besef. T gaf tussen ons en hen wordt qua verkopen steeds kleiner.
Met de extra’s die je voor Kökcü bijvoorbeeld nog gaat krijgen.
Timber was voor hen een cashcow.

Wij zijn gewoon op de goede weg, nog een paar jaar en t gat is weg, mits je zo doorgaat
kenny
 kenny - maandag 26 juni 2023 - 12:29   quote  deeplink  
het laat maar weer eens zien dat kokcu een schijt bedrag heeft opgelevert , die timber heeft werkelijk een heel slecht seizoen gespeeld , kan niet koppen en dan toch nog zo'n bedrag eruit slepen pffff
ik mag hopen dat ze eens wakker worden , en zeker hopen dat die Troost zich er niet mee gaat bemoeien (wat achter de schermen wel zo is)
bijft007
 bijft007 - maandag 26 juni 2023 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:
[ tweet ] Besef. T gaf tussen ons en hen wordt qua verkopen steeds kleiner.
Met de extra’s die je voor Kökcü bijvoorbeeld nog gaat krijgen.
Timber was voor hen een cashcow.

Wij zijn gewoon op de goede weg, nog een paar jaar en t gat is weg, mits je zo doorgaat
Zo denk ik er dus ook over,, bij hunnie word het minder waar t bij ons in de lift omhoog gaat qua verkopen,, mits je wel echt meedoet komende jaren om de titel, want eerlijk is eerlijk dat is laatste jaren niet echt gelukt
bijft007
 bijft007 - maandag 26 juni 2023 - 12:54   quote  deeplink  
Met als kantekening dat timber uit hun goeie periode komt ook,, voor de rest wordt het al stuk lastiger voor ze qua verkopen en gezien hun salaris huidhouding helemaal niet lekker, mooi dus
kenny
 kenny - maandag 26 juni 2023 - 13:21   quote  deeplink  
feyenoord hoeft niet zo ver te zoeken voor een leuke goedkope linksbuiten , bij psv loopt er een voor 1milj , ik zou is gaan praten met zijn zaakwaarnemer kan nooit kwaad al is het maar om psv dwars te zitten

https://www.youtube.com/watch?v=nbubjo0Rsm4
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juni 2023 - 13:21   quote  deeplink  
Timber speelde een WK en CL.
VVout
 VVout - maandag 26 juni 2023 - 13:34   quote  deeplink  
Wees eerlijk mensen, Kökcü was gedreven maar technisch beperkt en liep zich ook vaak vast. Ik heb hem geen fatsoenlijke vrije trap zien nemen dito passing en koppen kan ik me ook niet herinneren.

Ook laat hij zich emotioneel veel te veel uit de tent lokken en in Portugal zijn ze meester in provoceren, beloofd nog wat maar kan hij veel van leren.

Het was een Feyenoorder en heeft er keihard voor gestreden, maar moet nog zien hoe ver hij nu komt. Misschien dat we zeggen over een paar jaar dat we hem precies op tijd voor een mooi bedrag hebben weten te verkopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 13:34 schreef VVout het volgende:
Wees eerlijk mensen, Kökcü was gedreven maar technisch beperkt en liep zich ook vaak vast. Ik heb hem geen fatsoenlijke vrije trap zien nemen dito passing en koppen kan ik me ook niet herinneren.

Ook laat hij zich emotioneel veel te veel uit de tent lokken en in Portugal zijn ze meester in provoceren, beloofd nog wat maar kan hij veel van leren.

Het was een Feyenoorder en heeft er keihard voor gestreden, maar moet nog zien hoe ver hij nu komt. Misschien dat we zeggen over een paar jaar dat we hem precies op tijd voor een mooi bedrag hebben weten te verkopen.
🤔
Weet niet hoe jij kijkt maar bekijk onderstaand filmpje maar, beste speler in heel de eredivisie, nu loop je echt onzin te verkondigen maat

https://youtu.be/p0V7jAwzqmY

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door RenatoBos --
MMM
 MMM - maandag 26 juni 2023 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 13:34 schreef VVout het volgende:
Wees eerlijk mensen, Kökcü was gedreven maar technisch beperkt en liep zich ook vaak vast. Ik heb hem geen fatsoenlijke vrije trap zien nemen dito passing en koppen kan ik me ook niet herinneren
giphy.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door MMM --
kenny
 kenny - maandag 26 juni 2023 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 13:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

🤔
Weet niet hoe jij kijkt maar bekijk onderstaand filmpje maar, beste speler in heel de eredivisie maat, nu loop je echt onzin te verkondigen maat
[ filmpje ]
https://youtu.be/p0V7jAwzqmY
Mee eens , als clubs als Arsenal, Dortmund, athletico ,Benfica , Liverpool interesse hebben zal je toch wel wat kunnen lijkt mij
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juni 2023 - 14:52   quote  deeplink  
Als die clubs allemaal echt interesse hadden zat ie nu niet bij Benfica
Leuv
 Leuv - maandag 26 juni 2023 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 11:42 schreef VVout het volgende:

[..]

Of je nou een Feyenoord II in de KKD laat spelen of het zo doet. Ik vind dit een goede oplossing en ondersteund er als je het goed doet je zelf en een andere club mee.

Vele malen beter als de egoïstische neuzenmanier en alles naar je zelf toe te trekken.
Ik niet. Ik heb liever dat ze op een hoger niveau trainen en <21 spelen dan een laag niveau trainen en de wedstrijden in de KKD spelen. Het blijft een groot nadeel wat wij hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:
Als die clubs allemaal echt interesse hadden zat ie nu niet bij Benfica
Die hadden echt wel interesse, het is ook maar net wat Orkun zelf wil en waar ie de meeste kans op speeltijd heeft misschien..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 15:07   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door RenatoBos --
coenjo
 coenjo - maandag 26 juni 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 13:34 schreef VVout het volgende:
Wees eerlijk mensen, Kökcü was gedreven maar technisch beperkt en liep zich ook vaak vast. Ik heb hem geen fatsoenlijke vrije trap zien nemen dito passing en koppen kan ik me ook niet herinneren.

Ook laat hij zich emotioneel veel te veel uit de tent lokken en in Portugal zijn ze meester in provoceren, beloofd nog wat maar kan hij veel van leren.

Het was een Feyenoorder en heeft er keihard voor gestreden, maar moet nog zien hoe ver hij nu komt. Misschien dat we zeggen over een paar jaar dat we hem precies op tijd voor een mooi bedrag hebben weten te verkopen.
eens, heeft van de 40 wedstrijden 25 redelijk gespeeld dit jaar die andere 15 waren niet om aan te gluren. maar zijn inzet was wel altijd goed wat veel goedmaakte.
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 26 juni 2023 - 15:44   quote  deeplink  
Er was inderdaad sluimerende interesse van een aantal clubs, maar alleen Benfica heeft doorgehakt en de handtekening van Kokcu gekregen. Kokcu wilde zelf heel graag ook naar Benfica, anders was de verkoop later tot stand gekomen en dan misschien wel voor meer naar bijvoorbeeld een Engelse club.
We moeten met zijn allen hopen dat hij het heel goed gaat doen, pakken we nog een aantal euro's extra, zo slecht is de verkoop echt niet.
Dat die jeaud voor meer naar Arsenal gaat heeft met zijn salaris te maken en zijn ervaring op een hoger niveau, misschien had hij ook nog wel een contract voor meerdere seizoenen.
Lekker boeien trouwens, kutjeauden.

Hup Feyenoord!
VVout
 VVout - maandag 26 juni 2023 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 13:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

🤔
Weet niet hoe jij kijkt maar bekijk onderstaand filmpje maar, beste speler in heel de eredivisie, nu loop je echt onzin te verkondigen maat
[ filmpje ]
https://youtu.be/p0V7jAwzqmY
Dat zelfde denk ik nou ook over dat ophemelen van Kökcü, filmpjes zijn daar niet voor nodig heb zat wedstrijden gezien die me een indruk geven.

- Heb je van hem regelmatig vrije trappen of corners gezien dat je denkt van zo hé.
- Indrukwekkende passes kwamen niet van zijn voet, maar meestal van de linie er achter of Mats.
- Koppen en metershoog boven de verdediging uit komen, kan je schrappen.

Het is een hardwerkende balvaste pitbull met zekers zijn kwaliteiten, zoals zijn overzicht en goed mee voetballen in de omschakeling, maar er mankeert ook nog genoeg om over de miljoenen te spreken die door enige als gewenst beschouwen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 16:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat zelfde denk ik nou ook over dat ophemelen van Kökcü, filmpjes zijn daar niet voor nodig heb zat wedstrijden gezien die me een indruk geven.

- Heb je van hem regelmatig vrije trappen of corners gezien dat je denkt van zo hé.
- Indrukwekkende passes kwamen niet van zijn voet, maar meestal van de linie er achter of Mats.
- Koppen en metershoog boven de verdediging uit komen, kan je schrappen.

Het is een hardwerkende balvaste pitbull met zekers zijn kwaliteiten, zoals zijn overzicht en goed mee voetballen in de omschakeling, maar er mankeert ook nog genoeg om over de miljoenen te spreken die door enige als gewenst beschouwen.
Corners kan ik me wel in vinden ,maar goed die zijn van szymanski ook kut. Filmpjes zijn er wel voor nodig blijkbaar want daarin laat ie toch echt zien dat iig een technische voetballer is met een prima passing en inzicht. Check die vrije trappen ff in het filmpje..GRUWELIJK..
Ook een Ronaldo schiet elke vrije trap er niet in..
Hij hoeft ook niet metershoog boven de verdediging uit te komen das een open deur intrappen bij zijn lengte, daar hebben we andere spelers voor in de selectie.
Verschil van mening mogen we hebben maar hier doe je hem echt veeeeel tekort mee
VVout
 VVout - maandag 26 juni 2023 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

...
Verschil van mening mogen we hebben maar hier doe je hem echt veeeeel tekort mee
Nee hoor, breng gewoon de balans weer wat op orde en hoop dat hij nog veel progressie gaat maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 16:35   quote  deeplink  
Als je als 21-22 jarige als leider bij een topclub als Feyenoord een vreemdelingenlegioen bij de hand neemt en kampioen word ben je een KANJER..
CobusIII
 CobusIII - maandag 26 juni 2023 - 16:37   quote  deeplink  
Ik zit wat dit betreft wat meer aan de kant van Wout. Prima speler, maar heeft nog veel te leren en bewijzen. Een bedrag van 30M en een hoog doorverkooppercentage is een realistisch bedrag en Benfica is een mooie club voor zijn volgende sprong naar bijv. Spanje.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 16:39   quote  deeplink  
Een 22- jarige moet en kan ook nog veel leren maar voor zijn leeftijd is al behoorlijk ver

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door RenatoBos --
CobusIII
 CobusIII - maandag 26 juni 2023 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 16:39 schreef RenatoBos het volgende:
Een 22- jarige moet en kan ook nog veel leren maar voor zijn leeftijd is al behoorlijk ver
Zeker, maar 30M en doorverkoop is toch ook mooi voor een 22 jarige?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 16:43 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Zeker, maar 30M en doorverkoop is toch ook mooi voor een 22 jarige?
Dat zeker ook maar heb toch het gevoel dat er meer was uit te halen, denk dat Kökcü graag naar Benfica wilde en dat de club daar netjes aan meegewerkt heeft..
VVout
 VVout - maandag 26 juni 2023 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:
Als je als 21-22 jarige als leider bij een topclub als Feyenoord een vreemdelingenlegioen bij de hand neemt en kampioen word ben je een KANJER..
Allemaal sentiment vind ik het. Zoals hij de vrij trappen opeist moet je er ook maken. Veel te weinig directe assists, n.l. 5 keer afgelopen seizoen. Is bij de goals betrokken, dat was ik ook, heb je me niet horen juichen dan.

Absoluut een kanjer natuurlijk, heeft de boel op sleeptouw genomen en is een strijder. Ik ga dat echt niet ontkennen, maar hoop voor hem dat het genoeg is en er 80 miljoen waard wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juni 2023 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 15:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die hadden echt wel interesse, het is ook maar net wat Orkun zelf wil en waar ie de meeste kans op speeltijd heeft misschien..
Ja. Ook. Maar geen van die clubs hebben echt mee gedaan
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 26 juni 2023 - 17:07   quote  deeplink  
Hij wilde zelf binnen 2 weken weg, dan krijg je dit.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 17:08   quote  deeplink  
Dat dus..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 16:52 schreef VVout het volgende:

[..]

Allemaal sentiment vind ik het. Zoals hij de vrij trappen opeist moet je er ook maken. Veel te weinig directe assists, n.l. 5 keer afgelopen seizoen. Is bij de goals betrokken, dat was ik ook, heb je me niet horen juichen dan.

Absoluut een kanjer natuurlijk, heeft de boel op sleeptouw genomen en is een strijder. Ik ga dat echt niet ontkennen, maar hoop voor hem dat het genoeg is en er 80 miljoen waard wordt.
80 miljoen zou mooi zijn..dan kom je uit op 40 en dat vind ik redelijk, had het alleen liever direct in het handje gehad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 17:10   quote  deeplink  
Feyenoord volgt de ontwikkelingen van Tobias Gulliksen nauwlettend. De 19-jarige linksbuiten staat in Noorwegen bekend als een van de grote talenten van dit moment. Gulliksen speelt voor Strømsgodset en heeft dit seizoen al tien wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld.

Volgens het Noorse medium TV2 is niet alleen Feyenoord geïnteresseerd. Het is ook bekend dat scouts van het Oostenrijkse Sturm Graz op de tribune zaten om Gulliksen live aan het werk te zien.

Strømsgodset houdt door de goede ontwikkeling van Gulliksen serieus rekening met een vertrek. De club hoopt een bedrag van iets meer dan anderhalf miljoen euro over te houden aan een transfer. De rechtspoot heeft een contract dat loopt tot medio 2024.


https://youtu.be/WO3fEkXltSc
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 26 juni 2023 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:
Dat dus..
Ik vermoed dat ie al veel eerder zelf met Benfica rond was.
Het stond alleen niet op twitter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door Gerard_FR --
VVout
 VVout - maandag 26 juni 2023 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 17:21 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ie al veel eerder zelf met Benfica rond was.
Het stond alleen niet op twitter.
Nou dan heeft B. al het werk voor jan kut gedaan.
DMD
 DMD - maandag 26 juni 2023 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:
Als je als 21-22 jarige als leider bij een topclub als Feyenoord een vreemdelingenlegioen bij de hand neemt en kampioen word ben je een KANJER..
Dat is toch wel erg overdreven?

De eerste seizoenshelft (eerste 14 wedstrijden voor het WK) heb ik weinig van die leiderschaps kwaliteiten gezien en was het meer dan eens onder de maat.

Hij begon echt goed in het ritme te komen toen Wieffer achter hem kwam te spelen i.p.v Timber.
Wieffer is veel belangrijker voor het elftal dan Kokcu en dat gaat komend seizoen nog meer tot uitdrukking komen.

Het is al meer dan eens gebeurd dat het complete middenveld in elkaar stortte dit seizoen toen Wieffer er niet speelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door DMD --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 17:26 schreef VVout het volgende:

[..]

Nou dan heeft B. al het werk voor jan kut gedaan.
😂😂
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 17:28 schreef DMD het volgende:

[..]

Dat is toch wel erg overdreven?

De eerste seizoenshelft (eerste 14 wedstrijden voor het WK) heb ik weinig van die leiderschaps kwaliteiten gezien en was het meer dan eens onder de maat.

Hij begon echt goed in het ritme te komen toen Wieffer achter hem kwam te spelen i.p.v Timber.
Wieffer is veel belangrijker voor het elftal dan Kokcu en dat gaat komend seizoen nog meer tot uitdrukking komen.

Het is al meer dan eens gebeurd dat het complete middenveld in elkaar stortte dit seizoen toen Wieffer er niet speelde.
Met wieffer naast hem zeker stukken beter inderdaad..
CobusIII
 CobusIII - maandag 26 juni 2023 - 17:53   quote  deeplink  
Bij Benfica heeft Kokcu Aursnes bij zich, dat gaat zeker helpen denk ik (en ons ook).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door CobusIII --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 17:54   quote  deeplink  
Yup..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 17:54   quote  deeplink  
Feyenoord heeft onlangs Orkun Kökcü weten te verkopen aan SL Benfica voor een recordbedrag. Ondanks het feit dat de transfersom bestond uit een vaste fee van vijfentwintig miljoen euro, plus gegarandeerde bonussen van vijf miljoen euro, waren sommige supporters kritisch. Trainer Arne Slot is het echter niet eens met de negatieve geluiden die rondgaan over de miljoenentransfer. Op dit moment is de vergelijking met ajaks in de ogen van Slot ook niet relevant.

''Als ik puur naar Feyenoord kijk, is het best grappig dat er vijf jaar lang nooit iemand verkocht werd'', begint Slot zijn verhaal in gesprek met ESPN. ''Ik denk dat de grootste transfer misschien Summerville is geweest, voor 1,2 miljoen. Dat we nu ontevreden zijn met het ophalen van dertig miljoen is eigenlijk opmerkelijk. De vergelijking met andere clubs gaat eigenlijk altijd mank.''

Voor Slot is het ook niet logisch om de transfersommen van akaks met die van Feyenoord te vergelijken. ''Zij hebben zichzelf al meerdere jaren zeer goed gepresenteerd in de Champions League. Volgens mij is dat een cruciaal verschil in interesse van clubs en hoe spelers op Champions League-niveau presteren. Als wij volgend jaar, wanneer we het heel goed doen in de Champions League, nog steeds structureel achterlopen op ajaks qua transfers, dan zal de kritiek wellicht gerechtvaardigd zijn. Voor nu vind ik het vooral grappig dat twee jaar geleden 1,2 miljoen een enorme verkoop voor Feyenoord was en dat we nu niet tevreden zijn met dertig miljoen. Ik denk dat het een heel mooi bedrag is.''

Transfersom Kökcü kan niet volledig geïnvesteerd worden
Slot stoort zich dus niet aan de hoogte van de transfersom, maar baalt wel van een ander feit. ''Wat ik vervelend vind, is dat door jarenlang geen verkopen bij Feyenoord te hebben gehad, die dertig miljoen niet één-op-één geïnvesteerd kan worden. We hebben nu te maken met financiële herstelwerkzaamheden vanuit de jaren waarin er nooit iets werd verkocht. Voor Feyenoord is het heel mooi, maar voor de zittende trainer is het jammer dat niet al het geld direct geïnvesteerd kan worden.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door RenatoBos --
VVout
 VVout - maandag 26 juni 2023 - 17:55   quote  deeplink  
Kan ie wat betreft zijn vrij trappen dit filmpje nog ff bestuderen.


https://www.youtube.com/watch?v=mbyVUtDUfck
van geil
 van geil - maandag 26 juni 2023 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:
[ tweet ] Besef. T gaf tussen ons en hen wordt qua verkopen steeds kleiner.
Met de extra’s die je voor Kökcü bijvoorbeeld nog gaat krijgen.
Timber was voor hen een cashcow.

Wij zijn gewoon op de goede weg, nog een paar jaar en t gat is weg, mits je zo doorgaat
Timber speelde een dramatisch seizoen, en zit nu al op het dubbele.Zal nog wel eea bijkomen.

Kokcu speelde het seizoen van zijn leven.
Das geen gaatje, maar een groot gapend gat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door van geil --
van geil
 van geil - maandag 26 juni 2023 - 18:09   quote  deeplink  
En ze durven het gewoon te vragen he, na zo'n seizoen.
Dat zal bij ons niet gebeuren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 juni 2023 - 18:40   quote  deeplink  
Beetje raar verhaal van Slot over de verkopen van Feyenoord voor Kokcu. Komt hij met Summerville aan die de grootste transfer in 5 jaar zou zijn geweest. Ik neem aan dat het gechargeerd is. En hij heeft natuurlijk wel een punt dat voordat hij trainer was bij ons je 6 jaar terug moet voordat we zelfs maar iemand voor de helft van de transfersom van Kokcu verkocht hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6331651