|
|
kenny
|
|
|
ik zie bijlow zowiezo wel vertrekken mocht united mislukken , het is hem gegunt en is weer op te vangen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij een bod van meer dan 20 miljoen zou ik ‘m wel verkopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juli 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bedankt voor het delen. Kan ik weer een extra tweet lezen vandaag ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha. Ik heb een vinkje 🥶 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn zat goede jonge keepers in Nederland en europa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou dat valt erg tegen vind ik Goede keepers zijn schaars |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Schaars us een middenvelder :-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Welke in Nederland dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als 2e keeper, Wellenreuter zou doorschuiven Heb in de kk divisie wel wat aardige keepers gezien , namen worden moeilijk voor mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juli 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké. En nu een serieuze optie? |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Unnerstall heeft de kwaliteit voor eerste keeper. Wel al 32. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede keeper maar meevoetballend stukken minder. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Dudek is de hoogste keeper transfer ooit bij Feyenoord. Voor 7.7M naar Liverpool. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In ieder geval staat Bijlow er goed op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juli 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wolfsburg heeft interesse in Pedersen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Maar ga je er wel op achteruit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Bij keepers is het reactie vermogen op deze leeftijd goed ( bron ijshockey voordat de reactie komt dat de goaltjes daar kleiner zijn , in verhouding puck goal zelfs groter maar dit terzijde) En er zit nog een aardige 3e keeper achter Wellenreuter, |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2023 - 12:39 schreef piet de paler het volgende:[..] Bij keepers is het reactie vermogen op deze leeftijd goed ( bron ijshockey voordat de reactie komt dat de goaltjes daar kleiner zijn , in verhouding puck goal zelfs groter maar dit terzijde) En er zit nog een aardige 3e keeper achter Wellenreuter, Welke derde keeper dan? |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2023 - 12:39 schreef piet de paler het volgende:[..] Bij keepers is het reactie vermogen op deze leeftijd goed ( bron ijshockey voordat de reactie komt dat de goaltjes daar kleiner zijn , in verhouding puck goal zelfs groter maar dit terzijde) En er zit nog een aardige 3e keeper achter Wellenreuter, Ja hij kan nog jaren mee. Bedoel meer het feit dat hij geen verkoopwaarde meer heeft. Maar goed bij een vertek van Bijlow is hij mijn eerste keuze. Kan natuurlijk altijd nog een tropische verassing worden die niemand had verwacht. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , maar weer een betere lijnkeeper , pakt vaak onhoudbare ballen en is ervaren en betrouwbaar , ik zou voor hem gaan ipv een talent waar je het maar weer moet afwachten of hij goed wordt en de daarbij makende foutjes |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vaesen zit daarnet tussen in, lijkt het meest van Olij of unnerstall op Bijlow eigenlijk qua stijl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juli 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die 3 eigenlijk enigste in Nederland die t mogelijk aankunnen,, anders dus over de grens kijken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Volgens mij staat er een in de goal bij o 21 die dan gaat promoveren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mocht interesse van United serieus worden bied het een mooie gelegenheid om Diallo erbij in te betrekken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kan dit gerucht niet geloven, zien jullie Bijlow uitkomen bij spitsen van 2 mtr???????? Die fysiek hem onder de grasmat stoppen..........en dan redelijk blessure gevoelig zijn ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
RB Leipzig verkoopt ff een speler aan Liverpool voor 70 M |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2023 - 17:04 schreef kenny het volgende:mocht interesse van United serieus worden bied het een mooie gelegenheid om Diallo erbij in te betrekken Eens |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2023 - 17:11 schreef piet de paler het volgende:Ik kan dit gerucht niet geloven, zien jullie Bijlow uitkomen bij spitsen van 2 mtr???????? Die fysiek hem onder de grasmat stoppen..........en dan redelijk blessure gevoelig zijn ? Wat je moet meewegen is dat hij 25 is, lang een jeugd salaris heeft gehad. Het word wel een keer tijd voor die jongen. En zijn ze allemaal 2 meter dan, zal meevallen. Doet hij het niet gelijk goed dan komt er een concurrent en word het de 2de keeper, nog altijd iets dat hij in eigen hand heeft aan gezien ze er niet zomaar even 2 kunnen kopen. En dan kom je liever uit bij een Nederlandse trainer die je kent dan club x uit de PL |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: Dan word de interesse in Geert alleen maar serieuzer... Triest dat zo'n club hoger zit kwa prijzen dan Feyenoord, is niet anders voorlopig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pedersen voor een appel en een ei weg? |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: Word een bedrag rond de 8M genoemd. 1.5M betaald als ik het goed heb en nooit echt een vaste waarde geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2023 - 20:00 schreef YugoBosna het volgende:[..] Word een bedrag rond de 8M genoemd. 1.5M betaald als ik het goed heb en nooit echt een vaste waarde geweest. Dat is lachwekkend als je bijvoorbeeld Timber voor 7,5 bij Twente koopt en Bullaude voor hetzelfde bedrag. Verder ben je met die jongen kampioen geworden, en heeft hij n finale gespeelt. De twee boven genoemden tja. En dan moet er ook nog een vervanger gekocht worden. Lachwekkende vraagprijs, ligt nog drie jaar vast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja belachelijk die fictieve vraagprijzen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voorlopig komen ze allemaal uit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2023 - 20:21 schreef van geil het volgende:[..] Dat is lachwekkend als je bijvoorbeeld Timber voor 7,5 bij Twente koopt en Bullaude voor hetzelfde bedrag. Verder ben je met die jongen kampioen geworden, en heeft hij n finale gespeelt. De twee boven genoemden tja. En dan moet er ook nog een vervanger gekocht worden. Lachwekkende vraagprijs, ligt nog drie jaar vast. een rechtsback die niet kan voetballen en geen voorzetten kan geven. zou je hem opnieuw kopen van een andere club voor 8 miljoen nu je hem kent?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juli 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2023 - 20:21 schreef van geil het volgende:[..] Dat is lachwekkend als je bijvoorbeeld Timber voor 7,5 bij Twente koopt en Bullaude voor hetzelfde bedrag. Verder ben je met die jongen kampioen geworden, en heeft hij n finale gespeelt. De twee boven genoemden tja. En dan moet er ook nog een vervanger gekocht worden. Lachwekkende vraagprijs, ligt nog drie jaar vast. een rechtsback die niet kan voetballen en geen voorzetten kan geven. zou je hem opnieuw kopen van een andere club voor 8 miljoen nu je hem kent?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juli 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zit echt diep geworteld in ons DNA. 0 zakelijk inzicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2023 - 21:31 schreef coenjo het volgende:[..] een rechtsback die niet kan voetballen en geen voorzetten kan geven. zou je hem opnieuw kopen van een andere club voor 8 miljoen nu je hem kent? Twee jeugdspelers met 0 ervaring, zou jij t doen? Of dan eerder een bruikbare back met veel ervaring en weinig onvoldoendes? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
jij bent totaal niet realisch, je doet net of we sergio ramos voor 8 miljoen verkopen. noem eens een bedrag wat je hem waard vind dan? hij is het feyenoord niveau niet ontgroeid, ik vind hem te slecht voor feyenoord. is gewoon een bankzitter. 8 miljoen moet je al blij mee zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van geil heeft niet eens een gek punt. Wat moet die overschatte van Ewijk kosten van Heerenveen?
Dan moet je voor Pedersen altijd minimaal het dubbele krijgen. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2023 - 21:37 schreef van geil het volgende:[..] Twee jeugdspelers met 0 ervaring, zou jij t doen? Of dan eerder een bruikbare back met veel ervaring en weinig onvoldoendes? ik zou hem verkopen voor 8 en een nieuwe kopen voor 8. eentje die beter is aan de bal en betere voorzetten geeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja leuk man, Heb jij dan die 30 miljoen? |
|
|
|