BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 juli 2023 - 23:58   quote  deeplink  
Kortom, we willen wel vele miljoenen vangen, maar die status hebben we domweg nog niet.
En als een speler substantieel elders beter kan verdienen, kun je daar niet tegen opboksen. Los van wat contractclausules hier ook nog eens over kunnen aangeven.
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 00:01   quote  deeplink  
ja die salarishuizen bepalen ook de waardes van de spelers mee idd
ook al zou messi bij molde rond lopen er zou nog geen 30 miljoen voor betaald worden aan molde.
de topclubs van europa kopen niks uit die landen.
VVout
 VVout - woensdag 05 juli 2023 - 06:19   quote  deeplink  
Is toch allemaal Bullshit, als ik iets wil verkopen doe je het of niet. Alleen ff oppassen dat je er met Luts ook uitkomt, maar verder bepaal je zelf waar het stopt of verder gaat.
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 06:19 schreef VVout het volgende:
Is toch allemaal Bullshit, als ik iets wil verkopen doe je het of niet. Alleen ff oppassen dat je er met Luts ook uitkomt, maar verder bepaal je zelf waar het stopt of verder gaat.
wat is bullshit? als jij een playstation 5 te koop zet voor 1000 euro raak je hem ook niet kwijt. dus dan kun je zelf wel willen bepalen wat je wilt hebben maar kwijt raken doe je het niet omdat er veel meer keuze is in de markt.
als heerenveen voor noppert 25 miljoen vraagt( eerste keeper ned elftal een jaar geleden)
en gewoon vast houd aan dat bedrag zit hij de rest van zijn leven bij heerenveen en vaak ook nog ontevreden.
eigen spelers zijn allemaal boven de 30 miljoen waard
en dan janken als een twente 8 miljoen vraagt voor zerrouki
die is dan maar 5 miljoen waard..
je bent de tranfer jorgenson niet vergeten toch hoe dat eindigde?
toen dachten ze ook even de jackpot te krijgen en bliezen ze zo 18 miljoen de lucht in.
een speler kan dus van 18 miljoen waarde een jaar later in een keer niks meer waard zijn
en we zijn niet in de positie om dat soort spellen te spelen zolang je geen dikke bankrekening hebt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door coenjo --
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 07:55   quote  deeplink  
en ajax speelt het spel niet zo slim als sommige mensen beweren.
ze krijgen dikke bedragen maar betalen ook dikke bedragen en
ze keren 50 miljoen aan salarissen uit.
salarisplafond kun je verhogen elke keer zoals hun doen,maar zakken kun je dan bijna niet meer.
de td moest al verkopen om wat te kunnen kopen daar.
nog een slecht jaar en al hun geld is verdampt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 08:17   quote  deeplink  
En t is logisch dat we ons met Ajax willen meten.
Maar feit is we zitten net onder categorie psv qua bedragen en net boven AZ.

Maar de weg omhoog is daar.
VVout
 VVout - woensdag 05 juli 2023 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 07:34 schreef coenjo het volgende:

[..]

wat is bullshit? als jij een playstation 5 te koop zet voor 1000 euro raak je hem ook niet kwijt. dus dan kun je zelf wel willen bepalen wat je wilt hebben maar kwijt raken doe je het niet omdat er veel meer keuze is in de markt.
als heerenveen voor noppert 25 miljoen vraagt( eerste keeper ned elftal een jaar geleden)
en gewoon vast houd aan dat bedrag zit hij de rest van zijn leven bij heerenveen en vaak ook nog ontevreden.
eigen spelers zijn allemaal boven de 30 miljoen waard
en dan janken als een twente 8 miljoen vraagt voor zerrouki
die is dan maar 5 miljoen waard..
je bent de tranfer jorgenson niet vergeten toch hoe dat eindigde?
toen dachten ze ook even de jackpot te krijgen en bliezen ze zo 18 miljoen de lucht in.
een speler kan dus van 18 miljoen waarde een jaar later in een keer niks meer waard zijn
en we zijn niet in de positie om dat soort spellen te spelen zolang je geen dikke bankrekening hebt
Ja Coen bullshit, want je hoeft niet te verkopen. Je mag verkopen als je dat wilt.

Om nog maar een die Playstation 5 van je aan te geven, de 6 is pas hoogstwaarschijnlijk in 2026 beschikbaar en wat vergelijkbaars voor minder?

Ik wil gewoon mijn games spelen die ik al heb voor de 5, mijn account op dit platform gebruiken, dus waarom switchen als er geen gek is die 1000 euro geeft.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 08:22   quote  deeplink  
De vergelijking gaat gewoon mank met spullen. We hebben t hier over mensen met arbeidscontracten.
Wanneer daar een positieverbetering in zit en t juiste bedrag wordt geboden, kun je bijna niet anders dan verkopen.
Risico op een ontevreden werknemer of arbitrage is dan aanwezig.
Als een club 30 voor Luts biedt en Luts wil en is akkoord, dan hè. Je weinig optie.
Zo niet, heb je een ontevreden medewerker, komen andere spelers niet want risico, huidige spelers tekenen niet of niet lang meer bij etc.

Helaas.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2023 - 23:58 schreef FR-Henk het volgende:
Kortom, we willen wel vele miljoenen vangen, maar die status hebben we domweg nog niet.
En als een speler substantieel elders beter kan verdienen, kun je daar niet tegen opboksen. Los van wat contractclausules hier ook nog eens over kunnen aangeven.
Wat een onzin allemaal en wat een getoeter. Het gaat niet om ons of het team maar om het individu, hoe goed hij is en welke potentie hij heeft. Een blinde kan zien dat Geertruida die potentie heeft, Kokcu en Hancko ook overigens. Daarom dit soort spelers nooit voor een appel en een ei verkopen het is gvd je ruggegraat.

AZ verkoopt al jaren beter dan wij terwijl ze minder presteren. Pisvee overigens ook.
Dat we de laatste 2 jaar pas redelijk presteren wil ik ook tegen ageren. Wat een onzin allemaal en wat een calimero gedrag. Als Corona niet had plaatsgevonden of de KNJB niet zo corrupt was geweest waren we dat jaar gewoon kampioen geworden en had het er al veel eerder anders uitgezien. Nu staat er een basis, onze ruggegraat, en die moet je nooit voor een appel en een ei van hand doen. Willen ze onze beste spelers hebben dan zullen ze er ook voor moeten betalen maar ze hoeven er uiteindelijk niet aan te verdienen. Laten wij dat maar een keer doen !!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 08:28   quote  deeplink  
Bovenstaande klopt vanuit emotie.
Niet vanuit ratio. Ook helaas
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 08:28 schreef Stylzz het volgende:
Bovenstaande klopt vanuit emotie.
Niet vanuit ratio. Ook helaas
Het klopt volledig en tuurlijk is het ook een emotioneel betoog.
Het is een geklungel bij onze club en dat al decennia lang. Nu met te Kloese moet dat geklungel over zijn ander ben je het niet waard voorzitter te zijn van onze club. We zijn echt een veel grotere club dan Leipzig hoor en dit moeten we uitstralen.
Benfica okay maar Leipzig zou echt droevig zijn.
R()b
 R()b - woensdag 05 juli 2023 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 08:24 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat een onzin allemaal en wat een getoeter. Het gaat niet om ons of het team maar om het individu, hoe goed hij is en welke potentie hij heeft. Een blinde kan zien dat Geertruida die potentie heeft, Kokcu en Hancko ook overigens. Daarom dit soort spelers nooit voor een appel en een ei verkopen het is gvd je ruggegraat.

AZ verkoopt al jaren beter dan wij terwijl ze minder presteren. Pisvee overigens ook.
Dat we de laatste 2 jaar pas redelijk presteren wil ik ook tegen ageren. Wat een onzin allemaal en wat een calimero gedrag. Als Corona niet had plaatsgevonden of de KNJB niet zo corrupt was geweest waren we dat jaar gewoon kampioen geworden en had het er al veel eerder anders uitgezien. Nu staat er een basis, onze ruggegraat, en die moet je nooit voor een appel en een ei van hand doen. Willen ze onze beste spelers hebben dan zullen ze er ook voor moeten betalen maar ze hoeven er uiteindelijk niet aan te verdienen. Laten wij dat maar een keer doen !!!
Dat is een kwestie van je poot stijf houden in de onderhandelingen, waar altijd ruimte in zit natuurlijk.
Aan de andere kant willen ze geen Jorgensen debacle herhalen.
VVout
 VVout - woensdag 05 juli 2023 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 08:22 schreef Stylzz het volgende:
De vergelijking gaat gewoon mank met spullen. We hebben t hier over mensen met arbeidscontracten.
Wanneer daar een positieverbetering in zit en t juiste bedrag wordt geboden, kun je bijna niet anders dan verkopen.
Risico op een ontevreden werknemer of arbitrage is dan aanwezig.
Als een club 30 voor Luts biedt en Luts wil en is akkoord, dan hè. Je weinig optie.
Zo niet, heb je een ontevreden medewerker, komen andere spelers niet want risico, huidige spelers tekenen niet of niet lang meer bij etc.

Helaas.
Ff voorgaand lezen dan, daar heb ik het over rekening houdend met Luts, wat die vind lijken me tot nu toe gewoon aannames uit de media.

Komt ook nog bij wat de binnen het gesprek gezegd en beloofd wordt. Niet alles staat altijd precies zwart op wit, maar je tekent wel een contract. Je komt dan idd. in een grijs gebied, waar het belangrijk is dat werkgever en werknemer tevreden zijn met het verwachtingspatroon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door VVout --
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 08:44 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van je poot stijf houden in de onderhandelingen, waar altijd ruimte in zit natuurlijk.
Aan de andere kant willen ze geen Jorgensen debacle herhalen.
Blijven we nou jarenlang Jorgensen aanhalen als excuus. Ik vond het een goede zet hem toen niet te verkopen en inderdaad dit heeft wat geld gekost of eigenlijk hebben wij het niet gekregen. Gegokt en verloren. Dit vele malen liever dan Calimero gedrag.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 08:44 schreef Leuv het volgende:

[..]

Het klopt volledig en tuurlijk is het ook een emotioneel betoog.
Het is een geklungel bij onze club en dat al decennia lang. Nu met te Kloese moet dat geklungel over zijn ander ben je het niet waard voorzitter te zijn van onze club. We zijn echt een veel grotere club dan Leipzig hoor en dit moeten we uitstralen.
Benfica okay maar Leipzig zou echt droevig zijn.
Qua bestuurlijke chaos eens, maar je bent mis waar je zegt dat de club de prijs bepaalt. Dat is de markt.
In een notendop betekent dit dat prestaties, leeftijd, contractduur, ervaring (nationaal/internationaal), vaardigheden, vraag en aanbod en bijvoorbeeld blessuregevoeligheid een prijs bepalen, maar ook de club waar de speler speelt heeft invloed op de prijs. Een aansprekende club krijgt automatisch al meer voor een speler, dus imago, het niveau van de competitie, de huidige contractstatus en hoe goed de club bekend staat in het ontwikkelen van spelers, dus wat moet de ontvangende club zelf nog doen om de speler op hen gewenst niveau te krijgen.

En sportieve prestaties als club zijn echt van belang, clubs die consistent beter presteren en deelnemen aan Europese competities hebben vaak een betere onderhandelingspositie en kunnen hogere transferbedragen bedingen. De financiële situatie was ook nooit echt zo rooskleurig, dat plaatst je ook in een zwakkere positie.

Dus ja, t is nog te vroeg in mijn optiek om klappers van 50 miljoen binnen te halen. Maar onder de 25 zouden we basisspelers niet meer hoeven te verkopen.
R()b
 R()b - woensdag 05 juli 2023 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 08:58 schreef Leuv het volgende:

[..]

Blijven we nou jarenlang Jorgensen aanhalen als excuus. Ik vond het een goede zet hem toen niet te verkopen en inderdaad dit heeft wat geld gekost of eigenlijk hebben wij het niet gekregen. Gegokt en verloren. Dit vele malen liever dan Calimero gedrag.
Het hoort erbij, net zoals een finale verliezen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2023 - 09:16   quote  deeplink  
Slaat echt werkelijk nergens op haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2023 - 09:18   quote  deeplink  
@Leuv & R()b willen van Geel terug 🤣
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 09:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
@Leuv & R()b willen van Geel terug 🤣
Huh ? Waar haal je dit dan uit? Kun je niet lezen. Begrijpend lezen niveau 1 ... Ik zou zeggen begin nog maar eens opnieuw.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 09:27   quote  deeplink  
Ik wil alles behalve van Geel maar ben met te Kloese absoluut niet tevreden. Ik vertrouw hem voor geen meter.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2023 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 09:26 schreef Leuv het volgende:

[..]

Huh ? Waar haal je dit dan uit? Kun je niet lezen. Begrijpend lezen niveau 1 ... Ik zou zeggen begin nog maar eens opnieuw.
Jij vond het een goede zet om Jørgensen toen niet te verkopen lol
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2023 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 09:27 schreef Leuv het volgende:
Ik wil alles behalve van Geel maar ben met te Kloese absoluut niet tevreden. Ik vertrouw hem voor geen meter.
Geef hem een kans ,het gaat beter dan ik mij kan herinneren op dit moment.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 09:34   quote  deeplink  
Veel onzin vanuit FTM, maar nu een punt:
F0QRmRYXsAABmfF.jpg
bijft007
 bijft007 - woensdag 05 juli 2023 - 09:37   quote  deeplink  
Sjezus man, amper laatste tig jaar gepresteerd als club,, en nooit wat verdient als club,, nu heb je voor feyenoord 2 record bedragen boven de 20 in 1'5 jaar in hele historie en nog nooit voorgekomen, en nog nie tevreden,, je kan nie van niks naar 100 he,, zelfs met snelste auto gaat da nie gaan nie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2023 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 09:34 schreef Stylzz het volgende:
Veel onzin vanuit FTM, maar nu een punt:
[ afbeelding ]
Heeft zeker een punt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2023 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 09:37 schreef bijft007 het volgende:
Sjezus man, amper laatste tig jaar gepresteerd als club,, en nooit wat verdient als club,, nu heb je voor feyenoord 2 record bedragen boven de 20 in 1'5 jaar in hele historie en nog nooit voorgekomen, en nog nie tevreden,, je kan nie van niks naar 100 he,, zelfs met snelste auto gaat da nie gaan nie.
Precies
R()b
 R()b - woensdag 05 juli 2023 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 09:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
@Leuv & R()b willen van Geel terug 🤣
Waar lees je dat?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 juli 2023 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 08:24 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat een onzin allemaal en wat een getoeter. Het gaat niet om ons of het team maar om het individu, hoe goed hij is en welke potentie hij heeft. Een blinde kan zien dat Geertruida die potentie heeft, Kokcu en Hancko ook overigens. Daarom dit soort spelers nooit voor een appel en een ei verkopen het is gvd je ruggegraat.

AZ verkoopt al jaren beter dan wij terwijl ze minder presteren. Pisvee overigens ook.
Dat we de laatste 2 jaar pas redelijk presteren wil ik ook tegen ageren. Wat een onzin allemaal en wat een calimero gedrag. Als Corona niet had plaatsgevonden of de KNJB niet zo corrupt was geweest waren we dat jaar gewoon kampioen geworden en had het er al veel eerder anders uitgezien. Nu staat er een basis, onze ruggegraat, en die moet je nooit voor een appel en een ei van hand doen. Willen ze onze beste spelers hebben dan zullen ze er ook voor moeten betalen maar ze hoeven er uiteindelijk niet aan te verdienen. Laten wij dat maar een keer doen !!!
Qua prestaties zitten we afgelopen 5 jaar echt onder AZ en psv.
Wel kun je afvragen of het achteraf wijs was een behoudende Advocaat binnen te halen. Heeft stilstand veroorzaakt. Daar is een directie mede debet aan. Ook van Geel.
We presteren europees aanprekend pas echt anderhalf jaar.
In dat kader zijn de prijzen die Feyenoord kan binnenhalen al meer dan 100% gestegen en kan daardoor ook al rap hoger in de boom zitten.
te Kloese? Nee, niet te zeggen of ie volledig betrouwbaar is. Dus ook niet of hij ONbetrouwbaar is.
Of heb jij feiten?
En we zitten nog steeds in de positie om meer geld te willen maken, maar gelukkig niet tegen elke prijs.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2023 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 09:51 schreef R()b het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Dat jij het eens was met Leuv en schreef het hoord erbij.
Dat ze Jørgensen niet verkochten voor 17 miljoen is natuurlijk niet
handig zaken doen.
Maar misschien heb ik je verkeerd begrepen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 05 juli 2023 - 10:27   quote  deeplink  
Nou, misschien hadden ze gehoopt hem na een goed EK nog beter te kunnen verkopen? Zo'n keuze snapte ik op dat moment wel hoor. Het EK werd helaas geen succes en daarna schopte Jörgensen geen deuk meer in een oskje boter. Eerst pech dat hij geblesseerd raakte en daarna kreeg hij het niet meer voor elkaar. Ja, gegokt en verloren, maar ik vond het eigenlijk gewoon goed ondernemerschap. Deze keuzexwas te billijken. Tuurlijk is het achteraf gezien een slechte keuze, maar als ik met de know-how van achteraf de toto zou mogen vullen ...
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 08:18 schreef VVout het volgende:

[..]

Ja Coen bullshit, want je hoeft niet te verkopen. Je mag verkopen als je dat wilt.

Om nog maar een die Playstation 5 van je aan te geven, de 6 is pas hoogstwaarschijnlijk in 2026 beschikbaar en wat vergelijkbaars voor minder?

Ik wil gewoon mijn games spelen die ik al heb voor de 5, mijn account op dit platform gebruiken, dus waarom switchen als er geen gek is die 1000 euro geeft.
ach ja als je het punt niet wilt snappen prima..
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 10:27 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou, misschien hadden ze gehoopt hem na een goed EK nog beter te kunnen verkopen? Zo'n keuze snapte ik op dat moment wel hoor. Het EK werd helaas geen succes en daarna schopte Jörgensen geen deuk meer in een oskje boter. Eerst pech dat hij geblesseerd raakte en daarna kreeg hij het niet meer voor elkaar. Ja, gegokt en verloren, maar ik vond het eigenlijk gewoon goed ondernemerschap. Deze keuzexwas te billijken. Tuurlijk is het achteraf gezien een slechte keuze, maar als ik met de know-how van achteraf de toto zou mogen vullen ...
Precies.

Het is zo makkelijk te oordelen en scoren na de tijd maar ik vind een keuze maken en ondernemersschap tonen juist nog sterker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door Leuv --
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 10:27 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou, misschien hadden ze gehoopt hem na een goed EK nog beter te kunnen verkopen? Zo'n keuze snapte ik op dat moment wel hoor. Het EK werd helaas geen succes en daarna schopte Jörgensen geen deuk meer in een oskje boter. Eerst pech dat hij geblesseerd raakte en daarna kreeg hij het niet meer voor elkaar. Ja, gegokt en verloren, maar ik vond het eigenlijk gewoon goed ondernemerschap. Deze keuzexwas te billijken. Tuurlijk is het achteraf gezien een slechte keuze, maar als ik met de know-how van achteraf de toto zou mogen vullen ...
op dat moment was er 0,0 geld.
dan kan je gokken op 3 miljoen meer
maar je kan dus ook 17 miljoen verliezen in een tijd waarin al het geld nodig is.
dat soort fouten heeft jarenlang vooruitgang tegengehouden
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 10:47 schreef Leuv het volgende:

[..]

Precies.

Het is zo makkelijk te oordelen en scoren na de tijd maar ik vind een keuze maken en ondernemersschap tonen juist nog sterker.
als je 60 of 70 miljoen hebt kun je dat soort gokjes nemen.
niet als je 0.0 in kas hebt.
dat is pas slecht ondernemerschap
bijft007
 bijft007 - woensdag 05 juli 2023 - 11:01   quote  deeplink  
Was gewoon bizar slechte keus,, je had maar 1 speler je flink aan kon verdienen, nu heb je er meerderen,, wat n weelde,, en wat doet te kloese en consorten het slecht man man,, niet te vertrouwen iemand die ineens extreem veel geld voor je club verdient, blijkbaar maakt succes en geld wat er nooit is geweest echt blind

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 10:49 schreef coenjo het volgende:

[..]

op dat moment was er 0,0 geld.
dan kan je gokken op 3 miljoen meer
maar je kan dus ook 17 miljoen verliezen in een tijd waarin al het geld nodig is.
dat soort fouten heeft jarenlang vooruitgang tegengehouden
Onzin. Het gebrek aan topsportklimaat heeft vooruitgang tegen gehouden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door Leuv --
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 11:01 schreef bijft007 het volgende:
Was gewoon bizar slechte keus,, je had maar 1 speler je flink aan kon verdienen, nu heb je er meerderen,, wat n weelde,, en wat doet te kloese en consorten het slecht man man,, niet te vertrouwen iemand die ineens extreem veel geld voor je club verdient, blijkbaar maakt succes en geld wat er nooit is geweest echt blind
ja precies, dat soort figuren hebben altijd wat te janken
en een beleidsmaker kan het nooit goed doen.
zulke figuren staan straks weer bij hem voor de deur om verhaal te halen dat hij het zo slecht doet en veel beter had kunnen doen.
de transfers zijn nog niet eens rond en ze beginnen ze al te huilen dat te kloese het slecht doet.
wat een gelul
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 11:11 schreef Leuv het volgende:

[..]

Onzin. Het gebrek aan topsportklimaat heeft vooruitgang tegen gehouden.
nee, die 17 miljoen had je moeten pakken en je elftal mee moeten versterken op meerder plekken zoals ze dat nu juist wel doen
nu zie je vooruitgang
met geld maak je geld, zonder geld maak je niks

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door coenjo --
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 11:19   quote  deeplink  
Je hangt teveel in het verleden. Je moet vooruit kijken en niet klagen om wat er destijds is gebeurd. Je moet bedrijfvoering tonen en geen calimero gedrag.
Bayern en Dortmund kunnen spelers bij ons weg halen maar wanneer Leipzig komt moet je daar als speler helemaal niet heen willen omdat wij een grotere club zijn dan Leipzig.
R()b
 R()b - woensdag 05 juli 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 10:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat jij het eens was met Leuv en schreef het hoord erbij.
Dat ze Jørgensen niet verkochten voor 17 miljoen is natuurlijk niet
handig zaken doen.
Maar misschien heb ik je verkeerd begrepen.
Ik doelde meer op het feit dat dat bij elke grote club voor komt.
En zeker geen handig zaken doen nee.
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 11:19 schreef Leuv het volgende:
Je hangt teveel in het verleden. Je moet vooruit kijken en niet klagen om wat er destijds is gebeurd. Je moet bedrijfvoering tonen en geen calimero gedrag.
Bayern en Dortmund kunnen spelers bij ons weg halen maar wanneer Leipzig komt moet je daar als speler helemaal niet heen willen omdat wij een grotere club zijn dan Leipzig.
nee ik hang niet in het verleden, ik klaag niet over dit huidige beleid.
ik vind het juist prima
leipzig is nu een top 3 club van duitsland geworden, en duitsland hoort gewoon bij de top 4 competities van de wereld. ik weet niet of je onder een steen leeft? die geven 3x meer salaris dan feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door coenjo --
R()b
 R()b - woensdag 05 juli 2023 - 11:29   quote  deeplink  
Nah vandaag handje klappen op 25 mil, en wat %
Kunnen we verder.
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 11:29 schreef R()b het volgende:
Nah vandaag handje klappen op 25 mil, en wat %
Kunnen we verder.
ja eens, spelers halen:)
DMD
 DMD - woensdag 05 juli 2023 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 09:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Qua prestaties zitten we afgelopen 5 jaar echt onder AZ en psv.
Wel kun je afvragen of het achteraf wijs was een behoudende Advocaat binnen te halen. Heeft stilstand veroorzaakt. Daar is een directie mede debet aan. Ook van Geel.
We presteren europees aanprekend pas echt anderhalf jaar.
In dat kader zijn de prijzen die Feyenoord kan binnenhalen al meer dan 100% gestegen en kan daardoor ook al rap hoger in de boom zitten.
te Kloese? Nee, niet te zeggen of ie volledig betrouwbaar is. Dus ook niet of hij ONbetrouwbaar is.
Of heb jij feiten?
En we zitten nog steeds in de positie om meer geld te willen maken, maar gelukkig niet tegen elke prijs.
Ik ben van mening dat de stilstand officieel is ingezet na het vertrek van Fred Rutten.

Sindsdien hadden we (tot de komst van Slot) echt helemaal niks gepresteerd in Europa.
Daar pluk je nog deels de vruchten van jammer genoeg.

Je moet een aantal jaar bovenin de competitie presteren, presteren in Europa en geluk hebben dat een speler als Kokcu indruk maakt in het buitenland om echt meer te verwachten kwa inkomende transfer gelden.

AZ schijnt 25mil te verwachten voor Reijnders. Die kunnen dat ook alleen maar doen omdat ze;

- Een hoog eigen vermogen hebben.
- Continue in Europa presteren
- Een speler als Koopmeiners hadden die nu furore maakt in Italië.

Of je het leuk vind of niet, of je het eerlijk vind ja of nee; Clubs kijken eenmaal naar de onderstaande 2 punten van bovenstaande opsomming.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door DMD --
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 11:25 schreef coenjo het volgende:

[..]

nee ik hang niet in het verleden, ik klaag niet over dit huidige beleid.
ik vind het juist prima
leipzig is nu een top 4 club van duitsland geworden, en duitsland hoort gewoon bij de top 4 competities van de wereld. ik weet niet of je onder een steen leeft? die geven 3x meer salaris dan feyenoord.
Lees wat ik schijf. Leipzig is kleiner dan Feyenoord, is was en zal dit ook altijd blijven.
Dat ze meer kunnen betalen aan salaris heeft initieel puur met ons belastingklimaat te maken.
Ik klaag ook zeker niet over dit beleid alleen wanneer je iets inzet moet je het ook vasthouden en niet bij ieder clupje dan aan belt direct gaan buigen. Slot heeft mijn volledige vertrouwen maar te Kloese vertrouw ik niet, dit mag je mij kwalijk nemen inderdaad.
Reinders gaat gewooon meer opleveren dan Kokcu. Dit is gewoon krankjorum wat je er ook van vindt.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 11:53   quote  deeplink  
Ik begrijp ook niet zo goed waarom RB Leipzig als een kleine club wordt weggezet. Als je ziet wat die de laatste 10 jaar hebben gepresteerd en hebben neergezet is ronduit indrukwekkend. Succes trekt supporters. Vorig seizoen zaten daar ruim 45.000 toeschouwers gemiddeld. Dat is vergelijkbaar met de Kuip.
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 11:50 schreef Leuv het volgende:

[..]

Lees wat ik schijf. Leipzig is kleiner dan Feyenoord, is was en zal dit ook altijd blijven.
Dat ze meer kunnen betalen aan salaris heeft initieel puur met ons belastingklimaat te maken.
Ik klaag ook zeker niet over dit beleid alleen wanneer je iets inzet moet je het ook vasthouden en niet bij ieder clupje dan aan belt direct gaan buigen. Slot heeft mijn volledige vertrouwen maar te Kloese vertrouw ik niet, dit mag je mij kwalijk nemen inderdaad.
Reinders gaat gewooon meer opleveren dan Kokcu. Dit is gewoon krankjorum wat je er ook van vindt.
oh en in wat is leipig dan kleiner dan feyenoord?
je zei net dat je niet in het verleden moet hangen.
leipzig hoort bij de top 3 van duitsland, hebben het beleidsmatig top voor elkaar.
een nieuw stadion waar dik 40.000 in kunnen.
ze keren 3 of 4 keer zoveel salaris uit en spelen elk jaar champions leaque.
hou eens op over kokcu, die transfer kun je pas over een jaar of 3 beoordelen door dat doorverkoop percentage.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 11:35 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat de stilstand officieel is ingezet na het vertrek van Fred Rutten.

Volledig mee eens.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 11:59 schreef coenjo het volgende:

[..]

oh en in wat is leipig dan kleiner dan feyenoord?
je zei net dat je niet in het verleden moet hangen.
leipzig hoort bij de top 3 van duitsland, hebben het beleidsmatig top voor elkaar.
een nieuw stadion waar dik 40.000 in kunnen.
ze keren 3 of 4 keer zoveel salaris uit en spelen elk jaar champions leaque.
hou eens op over kokcu, die transfer kun je pas over een jaar of 3 beoordelen door dat doorverkoop percentage.
Leipzig stelt als club maar ook als plaats niets voor. Het is dat het Red Bull concern erachter staat, dat maakt ze groot. Als club is het in potentie geen Bundesliga club, sowieso kleiner dan bijvoorbeeld Schalke. Wij hebben geen concern nodig om nu al groter te zijn dan Leipzig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door Leuv --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 11:50 schreef Leuv het volgende:

[..]

Lees wat ik schijf. Leipzig is kleiner dan Feyenoord, is was en zal dit ook altijd blijven.
Dat ze meer kunnen betalen aan salaris heeft initieel puur met ons belastingklimaat te maken.
Ik klaag ook zeker niet over dit beleid alleen wanneer je iets inzet moet je het ook vasthouden en niet bij ieder clupje dan aan belt direct gaan buigen. Slot heeft mijn volledige vertrouwen maar te Kloese vertrouw ik niet, dit mag je mij kwalijk nemen inderdaad.
Reinders gaat gewooon meer opleveren dan Kokcu. Dit is gewoon krankjorum wat je er ook van vindt.
Ik weet niet of Reijnders meer gaat opleveren. Volgens bronnen vraagt AZ 25M. Meestal krijg je niet wat je vraagt. Het zal dan ergens tussen 20-25M liggen. Reijnders heeft zich goed laten zien in Europa, dat helpt ook mee. Al met al denk ik dat Reijnders dus niet over Kokcu zal gaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat Milan 25% doorverkoop biedt. Misschien nog wat bonussen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6342120