BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:05 schreef Leuv het volgende:

[..]

Leipzig stelt als club maar ook als plaats niets voor. Het is dat het Red Bull concern erachter staat, dat maakt ze groot. Als club is het in potentie geen Bundesliga club, sowieso kleiner dan bijvoorbeeld Schalke. Wij hebben geen concern nodig om nu al groter te zijn dan Leipzig.
dan stellen man city, psg, newcastle,chelsea en nog 30 van zulke clubs ook niks meer voor als je zo redeneerd.
die hebben een arabieren concern er achter staan.
en als feyenoord alleen zijn supporters uit rotterdam zou hebben blijft er ook niks van over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door coenjo --
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:09 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik weet niet of Reijnders meer gaat opleveren. Volgens bronnen vraagt AZ 25M. Meestal krijg je niet wat je vraagt. Het zal dan ergens tussen 20-25M liggen. Reijnders heeft zich goed laten zien in Europa, dat helpt ook mee. Al met al denk ik dat Reijnders dus niet over Kokcu zal gaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat Milan 25% doorverkoop biedt. Misschien nog wat bonussen.
Wanneer je ze tegen elkaar afzet is het werkelijk ridicuul. Alle statistieken van Kokcu zijn aanzienlijk beter dan Reijnders. In ieder gevaal zoveel beter dat het verschil in prijs te klein is.
Ook werd Aursnes voor te weinig verkocht want dit was echt onze alle beste speler die ik sinds van Persie bij ons heb gezien. Kwaliteit zie je direct en mag dan ook wat opleveren.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:05 schreef Leuv het volgende:

[..]

Leipzig stelt als club maar ook als plaats niets voor. Het is dat het Red Bull concern erachter staat, dat maakt ze groot. Als club is het in potentie geen Bundesliga club, sowieso kleiner dan bijvoorbeeld Schalke. Wij hebben geen concern nodig om nu al groter te zijn dan Leipzig.
Vreemde redenering. veel topclubs hebben geld achter zich staan. Psv had lampjes achter zich. Leipzig is qua inwoneraantal redelijk vergelijkbaar met Rotterdam.
VVout
 VVout - woensdag 05 juli 2023 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 10:42 schreef coenjo het volgende:

[..]

ach ja als je het punt niet wilt snappen prima..
Ik geloof juist dat er veel te veel gezeurd wordt en je niet hoeft te verkopen. De media komt met van alles maar wat ik nu zeg heb ik DtK ook horen zeggen. Verder moet je natuurlijk de relatie met je spelers op orde houden, maar er zijn gewoon bindende contracten aanwezig en alleen een niet te weigeren bod komt in aanmerking.

Gezien deze uitspraken van Dennis zelf is alles veel te veel opgeklopt en ongeloofwaardig. Dus wat is hier niet aan te snappen dan?
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:13 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wanneer je ze tegen elkaar afzet is het werkelijk ridicuul. Alle statistieken van Kokcu zijn aanzienlijk beter dan Reijnders. In ieder gevaal zoveel beter dat het verschil in prijs te klein is.
Ook werd Aursnes voor te weinig verkocht want dit was echt onze alle beste speler die ik sinds van Persie bij ons heb gezien. Kwaliteit zie je direct en mag dan ook wat opleveren.
je weet, over Aursnes zijn we het altijd eens geweest. Wat het verschil precies gaat zijn tussen Kokcu en Reijnders is moeilijk in te schatten om de volgende reden:
- Het transferbedrag van reijnders is niet bekend, ws lager dan 25M
- Wat de uiteindelijke inkomsten zijn van Kokcu is nog niet bekend, maar minimaal 30M. Kan zomaar uitlopen naar 40M of meer

Dus het eindplaatje kan in theorie uitzien dat Kokcu 2x zoveel gaat opbrengen. laten we het afwachten.
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 05 juli 2023 - 12:24   quote  deeplink  
Man U verhoogd bod op Onana 45M
Bijlow voorlopig in de wacht dus
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:13 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik geloof juist dat er veel te veel gezeurd wordt en je niet hoeft te verkopen. De media komt met van alles maar wat ik nu zeg heb ik DtK ook horen zeggen. Verder moet je natuurlijk de relatie met je spelers op orde houden, maar er zijn gewoon bindende contracten aanwezig en alleen een niet te weigeren bod komt in aanmerking.

Gezien deze uitspraken van Dennis zelf is alles veel te veel opgeklopt en ongeloofwaardig. Dus wat is hier niet aan te snappen dan?
ik denk dat we wel moeten verkopen (tegen goede realistische transferbedragen) vanwege het feit dat onze spelers geen (internationale) toppers zijn. De ploeg als geheel voetbalt goed, maar de individuen zijn internationaal gezien nog niet gearriveerd. Een bedrag van 30M voor Luts met nog wat extra's is gewoon mooi. Investeer dat geld in betere spelers.
DMD
 DMD - woensdag 05 juli 2023 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:24 schreef CobusIII het volgende:

[..]

ik denk dat we wel moeten verkopen (tegen goede realistische transferbedragen) vanwege het feit dat onze spelers geen (internationale) toppers zijn. De ploeg als geheel voetbalt goed, maar de individuen zijn internationaal gezien nog niet gearriveerd. Een bedrag van 30M voor Luts met nog wat extra's is gewoon mooi. Investeer dat geld in betere spelers.
30Mil voor geertruida zou standbeeld waardig zijn.

Is al ruim 15mil meer dan ik had verwacht.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 12:29   quote  deeplink  
Het zou zo maar kunnen dat je 85M pakt op 3 jeugdspelers.
DMD
 DMD - woensdag 05 juli 2023 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:29 schreef CobusIII het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat je 85M pakt op 3 jeugdspelers.
Ja, maar dat had minimaal 200Miljoen moeten zijn!?! (/s)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door DMD --
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 05 juli 2023 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:29 schreef CobusIII het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat je 85M pakt op 3 jeugdspelers.
Bijlow lijkt voorlopig van de baan. MU heeft het bod met 10M verhoogd naar 45M voor Onana vraagprijs is 60M. Ik verwacht dat ze daar wel uit gaan komen dan.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:24 schreef CobusIII het volgende:

[..]

ik denk dat we wel moeten verkopen (tegen goede realistische transferbedragen) vanwege het feit dat onze spelers geen (internationale) toppers zijn. De ploeg als geheel voetbalt goed, maar de individuen zijn internationaal gezien nog niet gearriveerd. Een bedrag van 30M voor Luts met nog wat extra's is gewoon mooi. Investeer dat geld in betere spelers.
Defineer beter want vaak is beter duurder en dus onmogelijk om te halen.
Er zijn geregeld pareltjes te vinden voor weinig geld maar deze zijn op voorhand niet beter.
Dit kunnen ze uiteindelijk wel worden.
VVout
 VVout - woensdag 05 juli 2023 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:24 schreef CobusIII het volgende:

[..]

ik denk dat we wel moeten verkopen (tegen goede realistische transferbedragen) vanwege het feit dat onze spelers geen (internationale) toppers zijn. De ploeg als geheel voetbalt goed, maar de individuen zijn internationaal gezien nog niet gearriveerd. Een bedrag van 30M voor Luts met nog wat extra's is gewoon mooi. Investeer dat geld in betere spelers.
Het zit allemaal op het randje nu. Als de scouting met de coach er van overtuigd zijn met bepaalde stappen een niveau te kunnen vasthouden of verbeteren dan altijd. Geld verdienen is altijd lekker, maar de continuïteit moeten we wel vast houden.

Terug zakken uit de top 2 natuurlijk niet iets waar je de ogen voor moet sluiten, maar absoluut niet wenselijk. Ambitie voor de titel zal gewoon voorop moeten staan!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 05 juli 2023 - 12:52   quote  deeplink  
Wij als sk houders zijn toch klant?
Ik koop uit een blad een auto full options
En nu krijg ik een auto met een mindere motor, geen ruitewissers enzv.
Nu kan ik leven zonder ruitenwissers ( kun je makkelijk vervangen)
Maar een mindere motor niet toch ?

Niet zo een wazige uitleg meen ik
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 juli 2023 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:05 schreef Leuv het volgende:

[..]

Leipzig stelt als club maar ook als plaats niets voor. Het is dat het Red Bull concern erachter staat, dat maakt ze groot. Als club is het in potentie geen Bundesliga club, sowieso kleiner dan bijvoorbeeld Schalke. Wij hebben geen concern nodig om nu al groter te zijn dan Leipzig.
Joh, wat een volslagen onzin.
De haven van Rotterdam is groter, de vrouwen zijn in Leipzig blonder.
Het gaat niet om groter, het gaat om structureel succesvoller laatste decennium.
Daarin is Leipzig groter, stabieler.
En van welke grootmacht (RB) het geld komt maakt dan geen ruk uit. Rsultaten wel.

Dus ja, jij leeft zelf in het verleden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 13:25   quote  deeplink  
Feyenoord zegt gewoon nee tegen biedingen.
Ik heb dat nog nooit meegemaakt
piet de paler
 piet de paler - woensdag 05 juli 2023 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord zegt gewoon nee tegen biedingen.
Ik heb dat nog nooit meegemaakt
Ik weet niet of dit zo gaat zijn ..........
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 13:30 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit zo gaat zijn ..........
Dat is letterlijk de afgelopen dagen gebeurd 😅
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 13:40   quote  deeplink  
Mohamed Taabouni zet zijn carrière naar alle waarschijnlijkheid voort in Qatar. De aanvaller van Feyenoord tekent bij de Qatar Super League en gaat daarna spelen voor een nog onbekende club.

Excelsior hoopte op een huurdeal met Taabouni, die de stap naar Rotterdam-Kralingen zelf ook wel zag zitten, tot hij een financieel aantrekkelijk voorstel uit Qatar onder zijn neus kreeg. Taabouni heeft aangegeven erop in te willen gaan en levert Feyenoord een transfersom van meerdere tonnen op. Hij ligt momenteel nog vast tot 2024. Taabouni wordt aangetrokken door de Qatar Super League, de voetbalbond van Qatar. Waar hij daadwerkelijk gaat spelen, zal op een later moment bekend worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:52 schreef piet de paler het volgende:
Wij als sk houders zijn toch klant?
Ik koop uit een blad een auto full options
En nu krijg ik een auto met een mindere motor, geen ruitewissers enzv.
Nu kan ik leven zonder ruitenwissers ( kun je makkelijk vervangen)
Maar een mindere motor niet toch ?

Niet zo een wazige uitleg meen ik
Je kan ook gewoon de fiets pakken...
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 13:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Joh, wat een volslagen onzin.
De haven van Rotterdam is groter, de vrouwen zijn in Leipzig blonder.
Het gaat niet om groter, het gaat om structureel succesvoller laatste decennium.
Daarin is Leipzig groter, stabieler.
En van welke grootmacht (RB) het geld komt maakt dan geen ruk uit. Rsultaten wel.

Dus ja, jij leeft zelf in het verleden.
Rasenballsport Leipzig is een Duitse voetbalclub uit Leipzig, Saksen. De club werd opgericht in 2009. De onstuimige groei van de club is te danken aan monetaire injecties van hoofdsponsor Red Bull. De inwoners van Leipzig waren eerst ook gekant tegen de ploeg, maar zijn dan toch voor de ploeg gaan supporteren omdat de economische kloof tussen Oost- en West-Duitsland nog steeds niet gedicht is en de clubs met een oude voetbaltraditie niet het geld hebben om zelf terug naar de top te klimmen.

Ruim 100 jaar jonger.....
Zo gek is het dus niet wat ik zeg.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:52 schreef piet de paler het volgende:
Wij als sk houders zijn toch klant?
Ik koop uit een blad een auto full options
En nu krijg ik een auto met een mindere motor, geen ruitewissers enzv.
Nu kan ik leven zonder ruitenwissers ( kun je makkelijk vervangen)
Maar een mindere motor niet toch ?

Niet zo een wazige uitleg meen ik
Jij loopt altijd te verkondigen dat we vertrouwen moeten hebben in Slot en te Kroese...wacht het lekker af wat voor motor je in je auto krijgt...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:52 schreef piet de paler het volgende:
Wij als sk houders zijn toch klant?
Ik koop uit een blad een auto full options
En nu krijg ik een auto met een mindere motor, geen ruitewissers enzv.
Nu kan ik leven zonder ruitenwissers ( kun je makkelijk vervangen)
Maar een mindere motor niet toch ?

Niet zo een wazige uitleg meen ik
Kromme vergelijking. Je support een voetbalclub.
Je koopt een SK om die club te zien spelen, maar je hebt nul garantie op de selectie of de kwaliteit van. Het spel.
Sterker nog, je kunt zelfs ook nog beter voorgeschoteld krijgen. Dan t jaar ervoor/
Ergo afgelopen jaar.
Hetzelfde als t jaar na het kampioenschap, dat was vreselijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 13:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Rasenballsport Leipzig is een Duitse voetbalclub uit Leipzig, Saksen. De club werd opgericht in 2009. De onstuimige groei van de club is te danken aan monetaire injecties van hoofdsponsor Red Bull. De inwoners van Leipzig waren eerst ook gekant tegen de ploeg, maar zijn dan toch voor de ploeg gaan supporteren omdat de economische kloof tussen Oost- en West-Duitsland nog steeds niet gedicht is en de clubs met een oude voetbaltraditie niet het geld hebben om zelf terug naar de top te klimmen.

Ruim 100 jaar jonger.....
Zo gek is het dus niet wat ik zeg.
Indrukwekkend dus...om in ongeveer 10 jaar tijd van niets naar de top te gaan. Met alleen geld kom je er niet. Ze hebben gewoon een heel goed plan liggen. De supporters hoor je niet meer, die gaan in grote getalen naar het stadion.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 juli 2023 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 13:47 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Indrukwekkend dus...om in ongeveer 10 jaar tijd van niets naar de top te gaan. Met alleen geld kom je er niet. Ze hebben gewoon een heel goed plan liggen. De supporters hoor je niet meer, die gaan in grote getalen naar het stadion.
Luchtkastelen werken zo inderdaad. Dit wil jij vergelijken met een club die een ziel heeft ?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 05 juli 2023 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 13:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kromme vergelijking. Je support een voetbalclub.
Je koopt een SK om die club te zien spelen, maar je hebt nul garantie op de selectie of de kwaliteit van. Het spel.
Sterker nog, je kunt zelfs ook nog beter voorgeschoteld krijgen. Dan t jaar ervoor/
Ergo afgelopen jaar.
Hetzelfde als t jaar na het kampioenschap, dat was vreselijk
Misschien wel, maar we vergeten soms wel dat we een KLANT zijn , en aangaande financieen (SK en horeca) wel als het hun uitkomt behandeld worden.
Ik verwacht wel spelers die het waard zijn om bij ons te mogen spelen.
Ik hoor nu veel onbekende namen en spelers uit de onderste regionen van de Erediv.........en geen echte sub toppers.
Wat niet is kan nog komen , maar ik vrees met grote vrezen dat bij Geertje en Bijlow het hoofd al dol gemaakt is, en als onze Poolse vrind zo een salaris gaat verwachten ............"
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 13:55   quote  deeplink  
Het gaat er mij om dat je niet kan stellen dat leipzig niets voorstelt als voetbalclub. Zij zijn nu ook bezig om herinneringen te maken en identiteit te creëren. Zij kunnen nooit wedijveren als het om historie gaat met Feijenoord. Maar er zijn meer factoren dan alleen historie. Zoals je zelf al zei, je moet niet alleen in het verleden leven.
VVout
 VVout - woensdag 05 juli 2023 - 14:00   quote  deeplink  
Stel je voor, je bent Luts en je kan je in de kijker spelen. Zou je Rotterdam voor Leipzig ruilen? Rotterdam verlaten doe je denk ik in zijn geval pas als de echte mooie aanbiedingen zich aan dienen. Je hebt nog tijd zat, desnoods van de winter als het koud wordt in Nederland.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 13:55 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Misschien wel, maar we vergeten soms wel dat we een KLANT zijn , en aangaande financieen (SK en horeca) wel als het hun uitkomt behandeld worden.
Ik verwacht wel spelers die het waard zijn om bij ons te mogen spelen.
Ik hoor nu veel onbekende namen en spelers uit de onderste regionen van de Erediv.........en geen echte sub toppers.
Wat niet is kan nog komen , maar ik vrees met grote vrezen dat bij Geertje en Bijlow het hoofd al dol gemaakt is, en als onze Poolse vrind zo een salaris gaat verwachten ............"
je koopt een SK om voetbalwedstrijden te zien, van Feyenoord, in het stadion.

Niet meer, niet minder. Dat is wat je mag verwachten.
MMM
 MMM - woensdag 05 juli 2023 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 13:40 schreef Stylzz het volgende:
Mohamed Taabouni zet zijn carrière naar alle waarschijnlijkheid voort in Qatar. De aanvaller van Feyenoord tekent bij de Qatar Super League en gaat daarna spelen voor een nog onbekende club.

Excelsior hoopte op een huurdeal met Taabouni, die de stap naar Rotterdam-Kralingen zelf ook wel zag zitten, tot hij een financieel aantrekkelijk voorstel uit Qatar onder zijn neus kreeg. Taabouni heeft aangegeven erop in te willen gaan en levert Feyenoord een transfersom van meerdere tonnen op. Hij ligt momenteel nog vast tot 2024. Taabouni wordt aangetrokken door de Qatar Super League, de voetbalbond van Qatar. Waar hij daadwerkelijk gaat spelen, zal op een later moment bekend worden.
Prima. De minuten die hij kreeg, waren er niet veel, was het echt ondermaats.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 14:00 schreef VVout het volgende:
Stel je voor, je bent Luts en je kan je in de kijker spelen. Zou je Rotterdam voor Leipzig ruilen? Rotterdam verlaten doe je denk ik in zijn geval pas als de echte mooie aanbiedingen zich aan dienen. Je hebt nog tijd zat, desnoods van de winter als het koud wordt in Nederland.
- Beter salaris (veel beter)
- Betere competitie
- Elk jaar CL
- Volle stadions
- Een club die echt een missie heeft
- Opstap naar de echte top (als je het zelf waar kunt maken)

Mijn antwoord is dus ja.
VVout
 VVout - woensdag 05 juli 2023 - 14:59   quote  deeplink  
Kan hij allemaal al in de zomer laten zien bij de mooiste club en in eens naar een iets minder mooie club. Verder is de Duitse competitie buiten Bayern & Dortmund ook niet bijzonder hoor. Al helemaal niet qua voetbal.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 15:35   quote  deeplink  
Seba gaat toch nog een jaar gehuurd worden
MMM
 MMM - woensdag 05 juli 2023 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 15:35 schreef Stylzz het volgende:
Seba gaat toch nog een jaar gehuurd worden
FeyenoordTM
5 juli 2023 15:26
Maar er speelt nog wel wat achter. Dit nieuws moet je zien als belangrijke bouwsteen.

Ben benieuwd.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 juli 2023 - 16:37   quote  deeplink  
Szymanski...Tsja.
Soort vriezen en dooien. Heeft wel potentie om meer te tonen.
Dus meer laten zien.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 juli 2023 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 15:35 schreef Stylzz het volgende:
Seba gaat toch nog een jaar gehuurd worden
Kan ik wel mee leven...wordt wel een dure bankzitter.
VVout
 VVout - woensdag 05 juli 2023 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 15:35 schreef Stylzz het volgende:
Seba gaat toch nog een jaar gehuurd worden
Wat voor bron 🥹
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2023 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 16:33 schreef MMM het volgende:

[..]

FeyenoordTM
5 juli 2023 15:26
Maar er speelt nog wel wat achter. Dit nieuws moet je zien als belangrijke bouwsteen.

Ben benieuwd.
Misschien word zijn contract ontbonden bij Moskou ?
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 05 juli 2023 - 18:14   quote  deeplink  
Nee, er speelt meer achter de schermen, dat idee heb ik. Vanuit Feyenoord is het heel rustig, de snabbelpers is daarentegen wel druk met Feyenoord. Doordat het vanuit Feyenoord rustig is krijg ik flashbacks naar vorig pre-seizoen, er worden goede spelers gehaald waar wij nog niets van weten.....hoop ik! Maar er speelt meer!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2023 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 18:14 schreef Frobin1974 het volgende:
Nee, er speelt meer achter de schermen, dat idee heb ik. Vanuit Feyenoord is het heel rustig, de snabbelpers is daarentegen wel druk met Feyenoord. Doordat het vanuit Feyenoord rustig is krijg ik flashbacks naar vorig pre-seizoen, er worden goede spelers gehaald waar wij nog niets van weten.....hoop ik! Maar er speelt meer!
Dat lijkt mij mooi!
kenny
 kenny - woensdag 05 juli 2023 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 16:37 schreef FR-Henk het volgende:
Szymanski...Tsja.
Soort vriezen en dooien. Heeft wel potentie om meer te tonen.
Dus meer laten zien.
mme eens , loopt en jaagd zich de pleuris , voetballend moet het wel wat beter , ik hoop niet dat het nieuws is dat ze het contract hebben afgekocht voor 10milj
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 05 juli 2023 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Misschien word zijn contract ontbonden bij Moskou ?
Dat zou heerlijk zijn. Goed Salaris en tekenbonus gegarandeerd
van geil
 van geil - woensdag 05 juli 2023 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 13:40 schreef Stylzz het volgende:
Mohamed Taabouni zet zijn carrière naar alle waarschijnlijkheid voort in Qatar. De aanvaller van Feyenoord tekent bij de Qatar Super League en gaat daarna spelen voor een nog onbekende club.

Excelsior hoopte op een huurdeal met Taabouni, die de stap naar Rotterdam-Kralingen zelf ook wel zag zitten, tot hij een financieel aantrekkelijk voorstel uit Qatar onder zijn neus kreeg. Taabouni heeft aangegeven erop in te willen gaan en levert Feyenoord een transfersom van meerdere tonnen op. Hij ligt momenteel nog vast tot 2024. Taabouni wordt aangetrokken door de Qatar Super League, de voetbalbond van Qatar. Waar hij daadwerkelijk gaat spelen, zal op een later moment bekend worden.
Wordt hij serieus door n bond gekocht?
kenny
 kenny - woensdag 05 juli 2023 - 19:49   quote  deeplink  
blijkbaar wel , geld zat daar , misschien een goed idee om jahanbaks en dilrosen er ook heen te sturen
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 05 juli 2023 - 19:51   quote  deeplink  
Kleingeld, los in het zakkie.
van geil
 van geil - woensdag 05 juli 2023 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 19:49 schreef kenny het volgende:
blijkbaar wel , geld zat daar , misschien een goed idee om jahanbaks en dilrosen er ook heen te sturen
Verkopen die m dan aan een willekeurige club dan?
Snap ik niet?
Overigens ook weer voor n zak knikkers naar rijke stinkerds.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 19:51 schreef van geil het volgende:

[..]

Verkopen die m dan aan een willekeurige club dan?
Snap ik niet?
Overigens ook weer voor n zak knikkers naar rijke stinkerds.
wordt bij een willekeurige club geplaatst ofzo
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

wordt bij een willekeurige club geplaatst ofzo
ja dan word je bezit van die leaque en kunnen ze je elk jaar naar een andere club binnen die competitie sturen ook nog
dat is dus het laatste wat ik zou doen.
dan ben je echt wanhopig als je dat doet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door coenjo --
van geil
 van geil - woensdag 05 juli 2023 - 20:13   quote  deeplink  
Bezopen :)
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 20:16   quote  deeplink  
ja voor een paar ton meer ben je een speelbal
ik snap echt niet dat hij dat doet
hij is nog jong en heeft wel wat potentie als hij ergens een langere tijd kan spelen in de eredivisie zou hij gerust over 2 jaar de stap omhoog kunnen zetten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door coenjo --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6282849