BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - woensdag 05 juli 2023 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:05 schreef MMM het volgende:

[..]

‘Recordbedrag’ heb ik niet gehoord?
[/quote

Niet specifiek nee, maar 3 eige jeugdspelers voor rond de 80 milj,, kom je wel in die buurt dus, opvolgend record is afwachten uiteraard
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2023 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:00 schreef MMM het volgende:
Chris Woerts:

Bijlow gaat naar United.
Die blijft dus
bijft007
 bijft007 - woensdag 05 juli 2023 - 22:15   quote  deeplink  
Wat moet ie kosten? Ik gok ongeveer 22-30 maar met united weer je het nooit, wat is nu eigenlijk de record keepert transfer in nederland, das niet veel lijkt me
van geil
 van geil - woensdag 05 juli 2023 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:15 schreef bijft007 het volgende:
Wat moet ie kosten? Ik gok ongeveer 22-30 maar met united weer je het nooit, wat is nu eigenlijk de record keepert transfer in nederland, das niet veel lijkt me
Ik dacht Cilessen
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 22:17   quote  deeplink  
cillissen 13 miljoen naar barca geloof ik
R()b
 R()b - woensdag 05 juli 2023 - 22:30   quote  deeplink  
Wordt ook handje klap op 25 mil en wat %
Dus dat is keeper nummer 3 weg.
Stijn van Gassel als 2e of 3e doelman binnen halen.
Benieuwd wie als eerste Doelman wordt gehaald/gezien door Slot.
Of gaan we het doen met Thijs Jansen?
bijft007
 bijft007 - woensdag 05 juli 2023 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:17 schreef coenjo het volgende:
cillissen 13 miljoen naar barca geloof ik
Die gaat dan echt wel ruimschoots uit de boeken, maar ja te kloese en slot kunnen dan weer deze 2 maanden flink aan de bak op de markt, wel weer genoeg 💸 om wat werk te doen, al vergt het waarschijnlijk weer geduld en tijd wat voor ons als fans niet bevorderlijk is voor gemoedsrust
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 22:34   quote  deeplink  
wellenreuter hebben we ook nog, al hoop ik dat die wel gewoon 2e keeper blijft want die is als eerste niet goed genoeg.
ik hoop dat ze die unnerstall van twente kunnen krijgen voor een miljoen of 5/6
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 juli 2023 - 22:35   quote  deeplink  
Is Bijlow nou zo geweldig?
Vond hem afgelopen seizoen niet echt onderscheidend.
Seizoen 2021-22 was ie beter op dreef.
En is bij regelmaat uit de running geweest.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 juli 2023 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:34 schreef coenjo het volgende:
wellenreuter hebben we ook nog, al hoop ik dat die wel gewoon 2e keeper blijft want die is als eerste niet goed genoeg.
ik hoop dat ze die unnerstall van twente kunnen krijgen voor een miljoen of 5/6
Unnerstall vind ik zelfs beter.
van geil
 van geil - woensdag 05 juli 2023 - 22:39   quote  deeplink  
Beelen ?? pff
ras
 ras - woensdag 05 juli 2023 - 22:39   quote  deeplink  
Hoe komt het toch dat PSV elke keer in de vijver van Feyenoord zit te vissen betreffende het aantrekken van nieuwe spelers zoals PSV nu ook op pole position ligt om Thomas Beelen aan te trekken na Pepi. Feyenoord is landskampioen en rechtstreeks geplaatst voor deelname aan de CL, dus zou juist uitgerekend Feyenoord op pole position moeten liggen en niet PSV.
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:31 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Die gaat dan echt wel ruimschoots uit de boeken, maar ja te kloese en slot kunnen dan weer deze 2 maanden flink aan de bak op de markt, wel weer genoeg 💸 om wat werk te doen, al vergt het waarschijnlijk weer geduld en tijd wat voor ons als fans niet bevorderlijk is voor gemoedsrust
zou mooi zijn dat je binnen een week 2 of 3 nieuwe spelers hebt
kunnen ze mooi de hele voorbeiding mee trainen
bijft007
 bijft007 - woensdag 05 juli 2023 - 22:41   quote  deeplink  
Unnerstall vind ik het ook echt waanzinnig doen bij Twente daar kun je niet omheen, andere 2 eredivisie die vaesen en die Olij, en over de grens tja, je hebt gezien bij de 2 concurenten niet onverdeeld succes so far
van geil
 van geil - woensdag 05 juli 2023 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:35 schreef FR-Henk het volgende:
Is Bijlow nou zo geweldig?
Vond hem afgelopen seizoen niet echt onderscheidend.
Seizoen 2021-22 was ie beter op dreef.
En is bij regelmaat uit de running geweest.
Volgens de statistieken 7 zekere goals tegengehouden in de competitie.
Vrijwel allemaal cruciaal voor punten.
Op die cijfers komt MU af.
ras
 ras - woensdag 05 juli 2023 - 22:45   quote  deeplink  
Als opvolger van Bijlow is Lars Unerstall een goede opvolger, maar evenzo Olij van Sparta en Andries Noppert can Heerenveen.
R()b
 R()b - woensdag 05 juli 2023 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:39 schreef ras het volgende:
Hoe komt het toch dat PSV elke keer in de vijver van Feyenoord zit te vissen betreffende het aantrekken van nieuwe spelers zoals PSV nu ook op pole position ligt om Thomas Beelen aan te trekken na Pepi. Feyenoord is landskampioen en rechtstreeks geplaatst voor deelname aan de CL, dus zou juist uitgerekend Feyenoord op pole position moeten liggen en niet PSV.
Hahaha gebruik maken van dezelfde data?
Komt een rits spelers uit, en die ga je dan nog eens uitvoerig bekijken.
Dan komt dit eruit rollen.
Frappant dat 4 of 5 clubs uit de eredivisie dezelfde spelers willen halen :-)
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:41 schreef bijft007 het volgende:
Unnerstall vind ik het ook echt waanzinnig doen bij Twente daar kun je niet omheen, andere 2 eredivisie die vaesen en die Olij, en over de grens tja, je hebt gezien bij de 2 concurenten niet onverdeeld succes so far
ja eens die deden het ook goed idd.
zou ik moeten kiezen is het unnerstall
dat is de langste keeper
en die man is zo goed als onpasseerbaar
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 juli 2023 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:41 schreef van geil het volgende:

[..]

Volgens de statistieken 7 zekere goals tegengehouden in de competitie.
Vrijwel allemaal cruciaal voor punten.
Op die cijfers komt MU af.
Vast mooie cijfers, maar daar tegenover ook wat houdsbare ballen laten glippen.
En vind hem niet heersend in de 16, zeker niet bij corners/voorzetten.
Maar okee, talent heeft ie.
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:35 schreef FR-Henk het volgende:
Is Bijlow nou zo geweldig?
Vond hem afgelopen seizoen niet echt onderscheidend.
Seizoen 2021-22 was ie beter op dreef.
En is bij regelmaat uit de running geweest.
vaak als hij een tijdje speelt word hij weer beter per wedstrijd
maar na een blessure moet hij altijd weer even een paar wedstrijden er in komen en oogt het soms wat onzeker.
maar als hij fit is en blijft is het wel de beste keeper van nederland
unnerstall is wat een andere keeper. die komt wat minder uit maar is op de lijn bijna niet te passeren.
twente had ook de minste tegengoals dit seizoen geloof ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door coenjo --
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 22:39 schreef van geil het volgende:
Beelen ?? pff
geen idee hoe die speelt
volg de kkd niet
maar het kan een verassing zijn net als bijv wieffer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door coenjo --
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 23:11   quote  deeplink  
zwolle weigert het 2e bod ook
DMD
 DMD - woensdag 05 juli 2023 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 23:03 schreef coenjo het volgende:

[..]

geen idee hoe die speelt
volg de kkd niet
maar het kan een verassing zijn net als bijv wieffer?
Ik heb veel KKD wedstrijden gezien en de enige die bij PEC opvielen waren vd Belt en Dick Schreuder.

Had het idee dat de rest vervangbaar was.

De stempel van Dick Schreuder op het elftal wordt ook echt zwaar onderschat. Het elftal dat er stond was zeer zeker niet het sterkste elftal (individueel gezien) in de KKD.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 juli 2023 - 23:12   quote  deeplink  
Beelen zou persoonlijk voorkeur voor die Brabo's hebben.
Maar goed, FR12 he, dat lult ook maar wat om te rellen.
DMD
 DMD - woensdag 05 juli 2023 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 23:12 schreef FR-Henk het volgende:
Beelen zou persoonlijk voorkeur voor die Brabo's hebben.
Maar goed, FR12 he, dat lult ook maar wat om te rellen.
Prima toch?

Is een soort kerkhof voor verdedigers geworden. Er heeft daar geen verdediger sinds Alex echt constant gepresteerd.
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 23:12 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik heb veel KKD wedstrijden gezien en de enige die bij PEC opvielen waren vd Belt en Dick Schreuder.

Had het idee dat de rest vervangbaar was.

De stempel van Dick Schreuder op het elftal wordt ook echt zwaar onderschat. Het elftal dat er stond was zeer zeker niet het sterkste elftal (individueel gezien) in de KKD.
ja die van de belt verwacht ik veel van, die heeft veel scorend vermogen ook
iets wat we afgelopen seizoen niet hadden op het middenveld
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 23:12 schreef FR-Henk het volgende:
Beelen zou persoonlijk voorkeur voor die Brabo's hebben.
Maar goed, FR12 he, dat lult ook maar wat om te rellen.
ja vaak word alles uit zijn verband getrokken
zal toen die 2 was wel een psv pyama aan hebben gehad omdat zijn vader dat leuk vond
en daar heeft fr12 een foto van gevonden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 juli 2023 - 06:28   quote  deeplink  
Feyenoord toonde zich met zes nieuwe aanwinsten en zes vertrekkende spelers ogenschijnlijk actief op de transfermarkt. De supporters zullen daar ongetwijfeld anders over denken aangezien na het vertrek van Orkun Kökçü en er volop getrokken wordt aan Bijlow, Geertruida en Pedersen. Daarnaast werd alleen Ramiz Zerrouki als directe versterking binnen gehaald.

Zoals bekend werd wil Arne Slot de kern van deze groep graag bij elkaar houden tenzij er biedingen komen die Feyenoord simpelweg niet kan weigeren. Daarom werd er door Dennis te Kloese geen transfersommen gecommuniceerd, zo weet Marcel van der Kraan te melden in de Telegraaf. Die houding zorgt voor spanning tussen 'kamp Geertruida' en Feyenoord, zegt de journalist. Dennis te Kloese blijft er rustig onder en dicht de international van Oranje en basisspeler van Feyenoord vergelijkbare kwaliteiten toe als Timber bij Ajax voor Timber(44 miljoen Arsenal red.). Niet in de laatste plaats vanwege de enorme transfersommen die RB Leipzig bijschreef en lijkt te gaan bijschrijven.

Het bod van VfL Wolfsburg op Marcus Pedersen zou volgens Van der Kraan zo'n 3,5 miljoen euro bedragen. Een bedrag dat vrijwel onmiddellijk in de prullenbak van Te Kloese is verdwenen. Van Torino is nog geen concreet bod ontvangen volgens de journalist van de Telegraaf. Van der Kraan meldt ook dat er ontwikkelingen zijn in de onderhandelingen met Sebastian Szymański. De huurdeal met de Poolse middenvelder leek te gaan stranden op het salaris, zoals 1908.nl eerder ook meldde. Nu blijkt dat de linkspoot water bij de wijn wil doen over de hoogte, maar wel in ruil voor een permanente overgang naar de Rotterdammers. Hoe Feyenoord hier tegenover staat en wat voor bedrag Dinamo Moskou wenst te ontvangen is onbekend.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 06 juli 2023 - 06:53   quote  deeplink  
Ik denk dat de tactiek wordt (zoals vaak bij feyenoord) kopen in de laatste weken. Spelers die weg willen/moeten en nog niet vertrokken zijn gaan dan vaak alsnog. Verder hoop ik dat we de poot eens stijf houden. Die vd ven gaat voor 30 mln. Speelt in onder 21. Geert is international. Minstens 35 voor Geert zou je zeggen.. Verbruggen gaat voor 20 miljoen weg en is pas net 1e keeper. Bijlow dus minimaal 25 zou ik zeggen.. Tot slot gaan we wel wat Feyenoord Dna missen met deze vertrekken. Wat oud spelers betreft zie ik ook niet snel iemand terugkeren. Persoonlijk zou ik misschien alleen de gok met Karsdorp of Nieuwkoop aandurven. St. Juste die bij 020 genoemd wordt zou ook top zijn natuurlijk. Kan net als geert ook rb spelen.. Maar vast te duur voor ons.
coenjo
 coenjo - donderdag 06 juli 2023 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 09:27 schreef Leuv het volgende:
Ik wil alles behalve van Geel maar ben met te Kloese absoluut niet tevreden. Ik vertrouw hem voor geen meter.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1141699/feyenoord-zet-hoog-in-te-kloese-acht-geertruida-minstens-zo-goed-als-timber.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

zo zie je maar, dat gelul vooraf voor alles rond is slaat dus nergens op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 juli 2023 door coenjo --
MMM
 MMM - donderdag 06 juli 2023 - 07:53   quote  deeplink  
'Feyenoord zet hoog in: Te Kloese acht Geertruida minstens zo goed als Timber'

Feyenoord en trainer Arne Slot proberen met man en macht om Lutsharel Geertruida nog minimaal één seizoen te behouden voor de club. Alleen bij een nieuw recordbedrag is een vertrek van de veelzijdige verdediger bespreekbaar, weet De Telegraaf.

Dat houdt in dat RB Leipzig, dat al twee keer tevergeefs een bod uitbracht op Geertruida, meer dan dertig miljoen euro op tafel moet leggen. Dat is immers het bedrag dat Benfica onlangs betaalde voor Orkun Kökcü (25 miljoen + 5 gegarandeerd aan bonussen). 'En dan nog wil de Rotterdamse club via algemeen directeur Dennis te Kloese geen bedrag aan de Duitsers bekend maken waarvoor Geertruida is op te halen', aldus De Telegraaf.

Deze situatie zorgt momenteel voor spanning tussen het kamp van Geertruida én Feyenoord, al houdt Te Kloese zich rustig onder de druk die Leipzig opvoert. Hij gaat niet in op biedingen die volgens hem niet in de buurt komen van de gewenste transfersom. 'Geertruida, die basisspeler is in het Nederlands elftal, is in zijn ogen minstens zo goed als de woensdag officieel door Ajax aan Arsenal verkochte Jurriën Timber.'

Wellicht zegt dat iets over het prijskaartje dat Feyenoord aan Geertruida heeft gehangen. Wat de Rotterdammers echter vooral belangrijk vinden, is dat de 22-jarige verdediger slechts drie maanden terug nog een nieuw contract tekende tot medio 2025. Voor Geertruida, die volgens BILD al persoonlijk akkoord zou zijn met de Bundesliga-club, ligt bij Leipzig een lucratief aanbod klaar, 'maar Feyenoord heeft al fijntjes gewezen op de transferwaarde die de Duitsers zelf op hun 21-jarige verdediger Josko Gvardiol hebben geplakt.' De Telegraaf doelt daarmee op de naar verluidt 110 miljoen euro die Manchester City voor De Kroaat lijkt te gaan betalen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 juli 2023 - 08:20   quote  deeplink  
Dennis HELD
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 06 juli 2023 - 08:42   quote  deeplink  
Thats the spirit Dennis!! Lekker laten bungelen die Duitsers. Bod doen op seba van 6mln. Gaan ze niet mee akkoord? De tyfus, dan halen we een andere 10 of moet hij huur accepteren.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 juli 2023 - 08:58   quote  deeplink  
'Het bod van VfL Wolfsburg op Marcus Pedersen zou volgens Van der Kraan zo'n 3,5 miljoen euro bedragen'

Dit zou gewoon beledigend zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 juli 2023 - 09:38   quote  deeplink  
Feyenoord is momenteel in gesprek met Dinamo Moskou om Sebastian Szymanski definitief over te nemen, zo bevestigt Voetbal International. De Rotterdammers zien mogelijkheden nu bekend is dat de Russische club niet op de internationale embargolijst staat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 juli 2023 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 08:20 schreef RenatoBos het volgende:
Dennis HELD
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 juli 2023 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord is momenteel in gesprek met Dinamo Moskou om Sebastian Szymanski definitief over te nemen, zo bevestigt Voetbal International. De Rotterdammers zien mogelijkheden nu bekend is dat de Russische club niet op de internationale embargolijst staat.
Mooi!
bijft007
 bijft007 - donderdag 06 juli 2023 - 10:24   quote  deeplink  
Tja als die russe voet bij stuk houden en enigzins iets van de tranferwaarde willen terugzien, heeft gewoon n contract daar ook, 10 of meer zou dan wel veel zijn voor feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 juli 2023 door bijft007 --
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 06 juli 2023 - 10:28   quote  deeplink  
Wij als Nederlanders mogen geen geld overmaken naar Rusland. Een transfer van Szymanski wordt moeilijk...
Leuv
 Leuv - donderdag 06 juli 2023 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 10:28 schreef yoghurt17 het volgende:
Wij als Nederlanders mogen geen geld overmaken naar Rusland. Een transfer van Szymanski wordt moeilijk...
Wat niet mag en wat niet kan. Zie transfer van Guus Til.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 juli 2023 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord is momenteel in gesprek met Dinamo Moskou om Sebastian Szymanski definitief over te nemen, zo bevestigt Voetbal International. De Rotterdammers zien mogelijkheden nu bekend is dat de Russische club niet op de internationale embargolijst staat.
Dit toch?
bijft007
 bijft007 - donderdag 06 juli 2023 - 11:33   quote  deeplink  
Transfer met til is gegaan via betaling Oostenrijkse banken naar rusland die aan bedrijven gekoppeld zijn in rusland iets dergelijk, dat kan wel schijnbaar, maar moeilijk en hoop rompslomp, en deze deal gaat dan ook nog is over meer miljoenen lijkt me

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 juli 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - donderdag 06 juli 2023 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 11:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit toch?
Dacht het ook, dus gaan met die banaan.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 juli 2023 - 12:41   quote  deeplink  
Dat heet bloedgeld
Waar zijn de principes nu ?
Zal wel weer een wazige of zeikerd zijn !
bijft007
 bijft007 - donderdag 06 juli 2023 - 12:48   quote  deeplink  
feyenoords standpunt was eerst ergens gelezen tov psv echt geen Poen linksom of rechtsom overmaken, dus ben benieuwd nu het ze lastig gemaakt wordt in hun keuze, szymanski zelf kan het feyenoord makkelijk maken door huur contract te accepteren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 juli 2023 door bijft007 --
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 06 juli 2023 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 12:41 schreef piet de paler het volgende:
Dat heet bloedgeld
Waar zijn de principes nu ?
Zal wel weer een wazige of zeikerd zijn !
Bloedgeld alsof die club meebetaalt aan de oorlog. Ons belasting geld wordt wel gebruikt daarvoor maar dat is natuurlijk niet meer dan normaal en hebben we ook gewoon voor gestemd.
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 06 juli 2023 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 12:48 schreef bijft007 het volgende:
feyenoords standpunt was eerst ergens gelezen tov psv echt geen Poen linksom of rechtsom overmaken, dus ben benieuwd nu het ze lastig gemaakt wordt in hun keuze, szymanski zelf kan het feyenoord makkelijk maken door huur contract te accepteren
Je kan ook begrijpen dat hij volgend jaar niet weer in dezelfde situatie wilt belanden. Ik hoop dat hij gewoon over genomen word en we er in de toekomst nog wat aan kunnen verdienen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 juli 2023 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 12:59 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

Bloedgeld alsof die club meebetaalt aan de oorlog. Ons belasting geld wordt wel gebruikt daarvoor maar dat is natuurlijk niet meer dan normaal en hebben we ook gewoon voor gestemd.
Vreemd en raar antwoord.................
Dus sport boven ach laat maar.......
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 juli 2023 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 13:01 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

Je kan ook begrijpen dat hij volgend jaar niet weer in dezelfde situatie wilt belanden. Ik hoop dat hij gewoon over genomen word en we er in de toekomst nog wat aan kunnen verdienen.
Dus unilever , heineken kunnen ook gewoon zaken doen
Respecteer meningen maar dit is die van mij. Sta er anders in , mijn maatje net het verhaal voorgelegd.....
Die begreep er niets van , vooral het antwoord van Yugo, hij vroeg zich af of dit een oud Tito aanhanges is
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 juli 2023 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 10:24 schreef bijft007 het volgende:
Tja als die russe voet bij stuk houden en enigzins iets van de tranferwaarde willen terugzien, heeft gewoon n contract daar ook, 10 of meer zou dan wel veel zijn voor feyenoord
Hij heeft een marktwaarde van 18M. Halen voor tien prima, die gaat echt wel geld opleveren, is nog jong..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6086280