|
|
van geil
|
|
|
Als Bilal z'n been breekt volgende week op de training dan ben je de klos. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 17:33 schreef beuk het volgende:Als Feyenoord werkelijk 5 miljoen betaald, ga ik twijfelen aan de kwaliteiten van van Geel in zakendoen. Spelers niet voor de echte hoofdprijs kunnen verkopen en dan een 19 jarig ventje voor 5 mil kopen Denk niet dat Feyenoord 5 miljoen gaat betalen. Vind 2-3 miljoen een goed bedrag. Heeft nog 2 jaar contract. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Nee dat baseer ik op een mening.. Of het nou Villalba of totaal iets anders nieuws is. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Feyenoord haalde al meer dan dertig miljoen euro binnen en lijkt dat geld eindelijk in te zetten in de zoektocht naar versterking. De Rotterdammers hopen zich een dezer dagen te versterken met Bilal Basaçikoglu, terwijl ook Bas Dost nog altijd hoog op de verlanglijst staat. Het Algemeen Dagblad weet echter dat er ook nog een aantal leden van de huidige selectie zullen vertrekken.
In navolging van dragende krachten als Graziano Pellè, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Stefan de Vrij lijken ook Ruben Schaken en Wesley Verhoek de opening van het nieuwe seizoen niet mee te gaan maken. De twee vleugelaanvallers hebben te horen gekregen dat zij op zoek mogen naar een nieuwe club. Vooralsnog is het echter lastig om de aanvallers te slijten, zo weet de ochtendkrant.
De 32-jarige Schaken kende een prima periode nadat hij in de zomer van 2010 overstapte van VVV-Venlo. Hij haalde in Rotterdamse dienst zelfs het Nederlands elftal. Bij Verhoek ligt dat anders: sinds de 27-jarige rechtervleugelaanvaller overkwam van FC Twente, nu zo'n twee jaar geleden, wist hij nooit te overtuigen. Zijn contract loopt nog tot medio 2016. Schaken staat nog een klein jaar op de loonlijst.
bron: voetbalzone |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Oja joh mag Verhoek vertrekken? |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Is die al weg......!? PLEASE!!!!!! |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Is die al weg......!? PLEASE!!!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Clasie toch weg?
Transfer Defour naar PSV stap dichterbij dankzij transfer van Clasie
Woensdag, 30 juli 2014 om 18:15
De transfer van Steven Defour naar PSV is een stap dichterbij gekomen. Het management van de middenvelder van FC Porto verwacht donderdag knopen te kunnen doorhakken. Omdat FC Porto bijna een nieuwe speler binnen heeft, verzekert zaakwaarnemer Paul Stefani.
/
Dan komt er meer ruimte in de selectie en het budget en zijn ze bereid Steven te laten gaan. Ik ben positief gestemd, laat Stefani in gesprek met FOX Sports weten. Technisch directeur Marcel Brands reageert verheugd. Dan weet je meer dan ik. Mijn laatste contact dateert van afgelopen maandag. Het zou mooi zijn als het alsnog rond komt.
PSV vreesde dat Defour onhaalbaar geworden was. De transferrechten liggen namelijk niet alleen bij FC Porto, maar ook bij twee investeringsmaatschappijen. Deze bedrijven wilden tot op heden meer geld zien dan de geboden vijf miljoen euro van PSV. Of Jordy Clasie de aanstaande versterking van FC Porto is, is vooralsnog onduidelijk. De middenvelder annex Oranje-international van Feyenoord geniet concrete belangstelling. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En dit is ook opmerkelijk
'Feyenoord ziet af van aantrekken welwillend Argentijns talent'
'Feyenoord ziet af van aantrekken welwillend Argentijns talent'
30 Juli 2014 om 18:16 - Feyenoord gaat niet meer in zee met Héctor Villalba. De aanvaller was serieus in beeld bij de Rotterdammers, maar die hebben bij nader inzien de voorkeur gegeven aan het aantrekken van Bilal Basacikoglu.
De twintigjarige Villalba staat onder contract bij San Lorenzo in zijn vaderland Argentinië. Daar geldt hij als een groot talent. De vleugelspits liet onlangs nog weten een overstap naar Feyenoord helemaal te zien zitten, maar tot een transfer zal het desondanks niet komen. Feyenoord heeft namelijk meer vertrouwen in de kwaliteiten van Basacikoglu, meldt RTV Rijnmond.
De Rotterdammers hopen zich nog deze week te versterken met de vleugelspits van sc Heerenveen, die een kleine vijf miljoen euro moet kosten. Villalba was voor ongeveer de helft van dat bedrag op te halen bij San Lorenzo.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/265943/Feyenoord_ziet_af_van_aantrekken_welwillend_Argentijns_talent?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal#ixzz38yFb67CY |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Kleine 5 miljoen? Rotop doe maar een dubbeldeal met Ziyech voor 5 mil dan vind ik het prima.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En vanavond maar extra goed opletten (als 'ie speelt)
'Alternatief voor Feyenoord-target Dost speelt bij opponent Besiktas'
'Alternatief voor Feyenoord-target Dost speelt bij opponent Besiktas'
30 Juli 2014 om 17:04 - Feyenoord staat verrassend op het punt om zich te versterken met Bilal Basacikoglu en heeft nóg een verrassende naam op de verlanglijst staan. Ömer Sismanoglu is volgens Habertürk namelijk in beeld bij de Rotterdammers.
De 24-jarige Sismanoglu is niet de eerste optie van Feyenoord. Technisch directeur Martin van Geel onderhandelt namelijk nog altijd met VfL Wolfsburg over de komst van Bas Dost, al lijkt de spits voorlopig volstrekt onhaalbaar. John Guidetti is niet langer in beeld, terwijl Jelle Vossen eveneens geen serieuze optie meer lijkt.
Sismanoglu mag op huurbasis vertrekken bij Besiktas en geldt daarom als een ideale tussenoplossing. De in Duitsland geboren Turk begon zijn carrière bij Sankt Pauli en kwam via Kayserispor en Antalyaspor in de zomer van 2013 bij Besiktas terecht. De voormalig jeugdinternational van Turkije startte vorig seizoen echter slechts één keer in de basis en kwam tijdens in totaal tien optredens tot maar twee doelpunten.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/265931/Alternatief_voor_Feyenoord-target_Dost_speelt_bij_opponent_Besiktas?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal#ixzz38yFwPvWL |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 18:41 schreef JanM het volgende:En dit is ook opmerkelijk'Feyenoord ziet af van aantrekken welwillend Argentijns talent' 'Feyenoord ziet af van aantrekken welwillend Argentijns talent' 30 Juli 2014 om 18:16 - Feyenoord gaat niet meer in zee met Héctor Villalba. De aanvaller was serieus in beeld bij de Rotterdammers, maar die hebben bij nader inzien de voorkeur gegeven aan het aantrekken van Bilal Basacikoglu. De twintigjarige Villalba staat onder contract bij San Lorenzo in zijn vaderland Argentinië. Daar geldt hij als een groot talent. De vleugelspits liet onlangs nog weten een overstap naar Feyenoord helemaal te zien zitten, maar tot een transfer zal het desondanks niet komen. Feyenoord heeft namelijk meer vertrouwen in de kwaliteiten van Basacikoglu, meldt RTV Rijnmond. De Rotterdammers hopen zich nog deze week te versterken met de vleugelspits van sc Heerenveen, die een kleine vijf miljoen euro moet kosten. Villalba was voor ongeveer de helft van dat bedrag op te halen bij San Lorenzo. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/265943/Feyenoord_ziet_af_van_aantrekken_welwillend_Argentijns_talent?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal#ixzz38yFb67CY Of het waar is is een andere kwestie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is misschien wel het konijn uit de hoed. die ineens op het pad komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kom er maar in van geil met je verhaal over oude schoenen weggooien ;-P
Rutten gooit boel om en wil af van Oranje-international en Verhoek
Rutten gooit boel om en wil af van Oranje-international en Verhoek
30 Juli 2014 om 17:43 - Ruben Schaken heeft geen toekomst meer bij Feyenoord. De ervaren aanvaller heeft de nieuwe trainer Fred Rutten niet kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten en mag op zoek naar een nieuwe club, meldt het Algemeen Dagblad.
De 32-jarige Schaken was de afgelopen seizoenen juist een zeer belangrijke speler voor Feyenoord en haalde vorig seizoen zelfs het Nederlands elftal door zijn goede prestaties in Rotterdam. Rutten is echter niet onder de indruk van de vleugelflitser en heeft hem laten weten dat hij mag uitzien naar een nieuwe werkgever.
Ook voor Wesley Verhoek is het avontuur bij Feyenoord voorbij. De Hagenaar staat in de ogen van Rutten weliswaar hoger in de pikorde dan Schaken, maar veel perspectief op speeltijd is er niet voor de rechterspits. Feyenoord staat ondertussen op het punt om met Bilal Basacikoglu een nieuwe rechtsbuiten aan zich te binden.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/265937/Rutten_gooit_boel_om_en_wil_af_van_Oranje-international_en_Verhoek?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal#ixzz38yGPKPVR |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien moeten ze t forum eens serieus gaan nemen. staat hier toch al zeker 12 maanden te lezen. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 18:47 schreef van geil het volgende:misschien moeten ze t forum eens serieus gaan nemen. staat hier toch al zeker 12 maanden te lezen. Heeft zich al die tijd alleen nog geen club gemeld hè ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Weet je niet, Denk eerder dat het Feyenoordsalaris het probleem is. en daar kun je mee sleutelen, zoals ik al eerder aangaf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 18:44 schreef JanM het volgende:Kom er maar in van geil met je verhaal over oude schoenen weggooien ;-PRutten gooit boel om en wil af van Oranje-international en Verhoek Rutten gooit boel om en wil af van Oranje-international en Verhoek 30 Juli 2014 om 17:43 - Ruben Schaken heeft geen toekomst meer bij Feyenoord. De ervaren aanvaller heeft de nieuwe trainer Fred Rutten niet kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten en mag op zoek naar een nieuwe club, meldt het Algemeen Dagblad. De 32-jarige Schaken was de afgelopen seizoenen juist een zeer belangrijke speler voor Feyenoord en haalde vorig seizoen zelfs het Nederlands elftal door zijn goede prestaties in Rotterdam. Rutten is echter niet onder de indruk van de vleugelflitser en heeft hem laten weten dat hij mag uitzien naar een nieuwe werkgever. Ook voor Wesley Verhoek is het avontuur bij Feyenoord voorbij. De Hagenaar staat in de ogen van Rutten weliswaar hoger in de pikorde dan Schaken, maar veel perspectief op speeltijd is er niet voor de rechterspits. Feyenoord staat ondertussen op het punt om met Bilal Basacikoglu een nieuwe rechtsbuiten aan zich te binden. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/265937/Rutten_gooit_boel_om_en_wil_af_van_Oranje-international_en_Verhoek?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal#ixzz38yGPKPVR Humor, ze staan beide in de basis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is behoorlijk idioot, ja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 15:59 schreef MMM het volgende:[..] Pffff Been.. Gewoon je muil houden lolsmurf. 7 miljoen gaan wij NOOIT betalen voor een spits, en terecht. 7 miljoen is de vraagprijs. Het bedrag waarvoor je hem over kan nemen ligt er denk ik nog wel 1-2 miljoen onder. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zal een zeer goeie koop zijn om Bilal Basacikoglu naar de KUIP te halen met een zeer bewegelijke scorende spits er bij hebben we weer een sterker voorhoeder voor het aankomend seizoen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 22:59 schreef de bluffer het volgende:Zal een zeer goeie koop zijn om Bilal Basacikoglu naar de KUIP te halen met een zeer bewegelijke scorende spits er bij hebben we weer een sterker voorhoeder voor het aankomend seizoen En Clasie zie ik nu ook nog wel vertrekken, dus jouw dag kan vast niet meer stuk! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Argentijn wel warmhouden a.u.b. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 13:03 schreef FR-1908Arno het volgende:[..] Was ook een knipoog :-) Je had al het topic gestart Feyenoord Bes. lol, was dus ook niet naar jou toe maar een onderstreping ;-) d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 18:41 schreef JanM het volgende:En dit is ook opmerkelijk'Feyenoord ziet af van aantrekken welwillend Argentijns talent' 'Feyenoord ziet af van aantrekken welwillend Argentijns talent' 30 Juli 2014 om 18:16 - Feyenoord gaat niet meer in zee met Héctor Villalba. De aanvaller was serieus in beeld bij de Rotterdammers, maar die hebben bij nader inzien de voorkeur gegeven aan het aantrekken van Bilal Basacikoglu. De twintigjarige Villalba staat onder contract bij San Lorenzo in zijn vaderland Argentinië. Daar geldt hij als een groot talent. De vleugelspits liet onlangs nog weten een overstap naar Feyenoord helemaal te zien zitten, maar tot een transfer zal het desondanks niet komen. Feyenoord heeft namelijk meer vertrouwen in de kwaliteiten van Basacikoglu, meldt RTV Rijnmond. De Rotterdammers hopen zich nog deze week te versterken met de vleugelspits van sc Heerenveen, die een kleine vijf miljoen euro moet kosten. Villalba was voor ongeveer de helft van dat bedrag op te halen bij San Lorenzo. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/265943/Feyenoord_ziet_af_van_aantrekken_welwillend_Argentijns_talent?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal#ixzz38yFb67CY Hier vreesde ik al voor..d:-( |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Logisch. Het lijkt me of Bilal of Villalba. Ze kosten allebei miljoenen en je kan er maar 1 opstellen (ervan uitgaande dat er nog een spits komt). |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daarom is Bilal te duur.. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Kwaliteit kost nu eenmaal geld. Ik vind Bilal een uitzonderlijk talent en ben blij dat Feyenoord de miljoenen op tafel legt die een dergelijk talent met nog een contract voor 2 seizoenen nu eenmaal kost. Die jongen heeft zoveel in huis: veel snelheid, een aktie en scorend vermogen. Het komt echt niet heel veel voor dat een aanvaller in z'n debuutjaar 24 wedstrijden speelt en dan al 6x scoort. Hij heeft ook al de nodige assist's gegeven. Topaankoop! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 3,5 miljoen volgens de Telegraav. Lijkt me uiteindelijk een normale prijs. 5 was teveel geweest inderdaad. Maar dit is een goede deal voor iedereen. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Basacikoglu voor vier jaar naar Feyenoord Geschreven op 2014-07-31 om 06:26:49 | 3410 keer bekeken | 32 reacties Bilal Basacikoglu is de nieuwste versterking van Feyenoord. De overgang van de 19-jarige vleugelaanvaller wordt waarschijnlijk vandaag naar buiten gebracht. Dat meldt De Telegraaf donderdag. De Rotterdammers kopen een tweejarig contract bij sc Heerenveen af om de jeugdinternational te halen. In De Kuip zien ze Basacikoglu als een directe versterking met toekomstperpectief. Daarom zal het talent ook een vierjarig contract bij Feyenoord ondertekenen. Het is voor de Stadionclub de derde aanwinst dit jaar. Eerder werden Warner Hahn en Khalid Boulahrouz aangetrokken.
sc Heerenveen bevestigde gisteren al dat de onderhandelingen zich in een vergevorderd stadium bevonden. Verdere mededelingen zouden echter pas gedaan worden ná de wedstrijd tegen Besiktas, die Feyenoord gisteren tereurstellend verloor met 1-2. Volgens de ochtendkrant betaalt Feyenoord 3,5 miljoen euro voor Basacikoglu, die gisteren al medisch is gekeurd. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Ik vind het bedenkelijk dat sommige spelers van Feyenoord hun onvrede uiten, naar de directie, over het uitblijven van versterkingen. Helemaal als ze zelf onder de maat in de wedstrijd tegen Besiktas hebben gespeeld. Dat noem ik het verdoezelen van het eigen falen. Zwak. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 06:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 3,5 miljoen volgens de Telegraav. Lijkt me uiteindelijk een normale prijs. 5 was teveel geweest inderdaad. Maar dit is een goede deal voor iedereen. Als het 3.5 is, dan vind ik het een fantastische deal. Die jongen gaat hier een eerste klas publiekslieveling worden. Ik vind wel dat er nu doorgepakt moet worden met een spits. Misschien de druk op Wolfsburg op voeren door nog een uiterst bod te doen op Dost: take it or leave it Wolfsburg. Dost is echter niet alleen zaligmakend. Het deed me heel goed om rasFeyenoorder Mario weer in de Kuip te zien! Hij kent Vossen als geen ander, en als hij ervan overtuigd is dat die jongen geknipt is voor de Kuip, dan geloof ik dat ook. Vossen wil dit jaar echt weg uit Belgie, dus van die vraagprijs kan mogelijk nog wel een hap af. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 07:02 schreef sportverteller het volgende:Ik vind het bedenkelijk dat sommige spelers van Feyenoord hun onvrede uiten, naar de directie, over het uitblijven van versterkingen. Helemaal als ze zelf onder de maat in de wedstrijd tegen Besiktas hebben gespeeld. Dat noem ik het verdoezelen van het eigen falen. Zwak. Helemaal mee eens. Maar in die kennelijk heersende sfeer in de selectie, gaan de radertjes bij Jordi ook op volle toeren draaien. Ik ben bang dat hij helemaal meegaat in die sfeer, en dan kan het maar zo gebeuren dat hij het besluit neemt om echt weg te komen, - en wel meteen en met alle geweld. Dat ga je als club dan ook niet meer terug draaien. Als Van Geel er dan een echte klapper van kan maken, dan zou het nog wel eens heel voordelig kunnen uitpakken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 07:09 schreef Nick4F het volgende:[..] Als het 3.5 is, dan vind ik het een fantastische deal. Die jongen gaat hier een eerste klas publiekslieveling worden. Ik vind wel dat er nu doorgepakt moet worden met een spits. Misschien de druk op Wolfsburg op voeren door nog een uiterst bod te doen op Dost: take it or leave it Wolfsburg. Dost is echter niet alleen zaligmakend. Het deed me heel goed om rasFeyenoorder Mario weer in de Kuip te zien! Hij kent Vossen als geen ander, en als hij ervan overtuigd is dat die jongen geknipt is voor de Kuip, dan geloof ik dat ook. Vossen wil dit jaar echt weg uit Belgie, dus van die vraagprijs kan mogelijk nog wel een hap af. Zo mooi zijn. Dost of Vossen. Met die 3 heb je de beste aanval van de eredivisie. Met misschien PSV. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 17:42 schreef Sensi het volgende:[..] Nee dat baseer ik op een mening.. Of het nou Villalba of totaal iets anders nieuws is. Hoe kun je een mening over een speler hebben als je alleen een YouTube filmpje van hem hebt gezien, onzin dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu nog een knappe spits en Boëtius die terugkomt van vakantie en zijn broer naar huis stuurt. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 08:43 schreef Stylzz het volgende:Nu nog een knappe spits en Boëtius die terugkomt van vakantie en zijn broer naar huis stuurt. Eens. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
De eerste goede aankoop met Bilal is binnen. Nu Ziyech, Toornstra en Dost/Vossen nog binnen halen. Stel dat Clasie het echt op zijn heupen krijgt en weg wil, hebben we in ieder geval een goede vervanger klaar staan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 07:02 schreef sportverteller het volgende:Ik vind het bedenkelijk dat sommige spelers van Feyenoord hun onvrede uiten, naar de directie, over het uitblijven van versterkingen. Helemaal als ze zelf onder de maat in de wedstrijd tegen Besiktas hebben gespeeld. Dat noem ik het verdoezelen van het eigen falen. Zwak. Heb je volkomen gelijk in. Ondermijnen daarmee ook hun medespelers. |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Ziyech Dost of van Wolfswinkel Ake Drenthe Klaar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zit Twitter een beetje te volgen op nieuws, zie alleen maar Turkse berichten voorbij komen.... |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
quote: Ik zie daar nog geen rechtsback tussen staan en ik denk dat we die harder nodig hebben dan Drenthe. Hij is misschien wel gratis, maar zijn salariseisen zullen dat zeker niet zijn. Bovendien weet ik niet of hij het team echt beter maakt. Ziyech en Aké heb ik geen enkel probleem mee, maar Aké heeft al aangegeven niet verhuurd te willen worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Straks naar 020. Hoop dat het dak dicht is, ga een enorme scheet laten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord na Khalid Boulahrouz opnieuw een verdediger binnen. De 32-jarige Luke Wilkshire komt over van Dinamo Moskou en speelt het komende seizoen in Rotterdam. Dat meldt De Telegraaf zojuist. Fred Rutten kent Wilkshire van zijn periode bij FC Twente. |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Na Khalid Boulahrouz heeft Feyenoord opnieuw een verdediger binnengehaald.
De 32-jarige Luke Wilkshire komt over van Dinamo Moskou en speelt het komende seizoen in Rotterdam. Wilkshire is een oude bekende van Feyenoord-trainer Fred Rutten. De Australiër kwam van 2006 tot en met 2008 uit voor FC Twente. Tijdens die periode was Rutten hoofdcoach in Enschede.
Bron: feyenoord.netwerk.to
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door jjh -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mmmmm, geen topper, maar wel een speler die weet wat er gebracht moet worden. Lijkt mij een goede keus.
Zeker transfervrij. Prima optie. Goed gedaan en er blijft zo meer geld over voor een spits en eventueel zelfs een extra middenvelder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die kan de tijd vullen tot die Lopez Cabral goed genoeg is? |
|
|
|