BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 juli 2023 - 19:12   quote  deeplink  
Stengs schijnt. Voor 6 miljoen.
Vier jaar contract.

Alsof je een jongere versie van Idrissi koopt

Gelukkig klopt dit ws niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2023 door Stylzz --
bijft007
 bijft007 - donderdag 20 juli 2023 - 19:14   quote  deeplink  
nouv dus wel mits goed gescout dan altijd,, duurste aankoop van ons is nu meen ik hancko met afbetaalde bonussen rond 8,5,, santi daar net achter nu met ietsje meer dan 8
bijft007
 bijft007 - donderdag 20 juli 2023 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 19:12 schreef Stylzz het volgende:
Stengs schijnt. Voor 6 miljoen.
Vier jaar contract.

Alsof je een jongere versie van Idrissi koopt
clubs steggelen al erg lang naar wat nu zijn beste positie is en hij langere periode stabiel presteert, eigenlijk overall allemaal net niet, daar betaal je dan ook naar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 juli 2023 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 19:12 schreef Stylzz het volgende:
Stengs schijnt. Voor 6 miljoen.
Vier jaar contract.

Alsof je een jongere versie van Idrissi koopt
Maar veel andere bronnen (oa de Telegraaf) zeggen juist dat hij rond is met Antwerp. Apart verhaal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 juli 2023 - 19:23   quote  deeplink  
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 juli 2023 - 19:24   quote  deeplink  
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 juli 2023 - 19:27   quote  deeplink  
Stengs is ook speler van Nice, niet Antwerp, dus waarom er een deal tussen Antwerp en Feyenoord gesloten zou moeten worden is mij onduidelijk (gelimiteerde afkoopsom voor Antwerp misschien?). Of die journalist heeft een fout gemaakt, kan ook natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 juli 2023 - 19:33   quote  deeplink  
Nice akkoord met beide clubs.
Of gewoon een vertaal fout 🤣

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2023 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 juli 2023 - 19:41   quote  deeplink  
Die Fransman heeft zijn tweet aangepast. Gaat om Nice en Antwerp. Feyenoord heeft er verder niets mee te maken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 juli 2023 - 19:58   quote  deeplink  
Ik had t ook al aangepast. Godzijdank
CobusIII
 CobusIII - donderdag 20 juli 2023 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 18:35 schreef piet de paler het volgende:
Je staat aan de vooravond van start competitie en deelname CL
En we willen dat Danillo weggaat, en bij 45 milj Santi..............ik begrijp dat niet
Gewoon NEE je hebt ze beide hard nodig, sterker nog een 3e spits is ook nog welkom .....

Met we bedoel ik zichzelf Feyenoord niews noemende sites, en commentaren op FB
eens, eerst een goede spits erbij, daarna kan Danilo vertrekken indien gewenst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2023 door CobusIII --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 20 juli 2023 - 20:01   quote  deeplink  
Valt mij mee, dat de naam v Hooijdonk jnr nog niet valt
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 20 juli 2023 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 19:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Die Fransman heeft zijn tweet aangepast. Gaat om Nice en Antwerp. Feyenoord heeft er verder niets mee te maken.
Het blijven Fransen hè.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 juli 2023 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:
Ik had t ook al aangepast. Godzijdank
Inderdaad, die transfer was een paar jaar geleden misschien logisch geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2023 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 juli 2023 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 20:05 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Het blijven Fransen hè.
Zo ist ;)
kenny
 kenny - donderdag 20 juli 2023 - 22:26   quote  deeplink  
het wordt onderhand tijd dat er eens aankopen komen , slot moet wel de tijd krijgen om met een complete selectie een ingespeeld team te creeren
begrijp best dat er nog op de kleintjes gelet moeten worden maar je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
ras
 ras - donderdag 20 juli 2023 - 22:27   quote  deeplink  
Het blijft op transfergebied momenteel beperkt tot geruchten en er wordt niet doorgepakt na het aantrekken van Zerrouki, van den Belt, Beelen en de gehuurde Minteh. Als je te lang wacht, bestaat de kans dat je achter het net vist en overal naast grijpt. 5 augustus speel je tegen PSV om de Johan Cruyff schaal en daarna begint de nationale competitie,beker en C.L. Dan moet je toch de selectie op orde hebben?
ar
 ar - donderdag 20 juli 2023 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 22:27 schreef ras het volgende:
Het blijft op transfergebied momenteel beperkt tot geruchten en er wordt niet doorgepakt na het aantrekken van Zerrouki, van den Belt, Beelen en de gehuurde Minteh. Als je te lang wacht, bestaat de kans dat je achter het net vist en overal naast grijpt. 5 augustus speel je tegen PSV om de Johan Cruyff schaal en daarna begint de nationale competitie,beker en C.L. Dan moet je toch de selectie op orde hebben?
Dat heb je wel het liefst.
Er is alleen 1 ding.. de transfermarkt duurt tot 31 augustus. En vaak wordt er aan het einde van die maand het meest gehandeld.
ras
 ras - donderdag 20 juli 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Correctie: 4 augustus is het duel om de Johan Cruyff schaal.
MMM
 MMM - vrijdag 21 juli 2023 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 15:12 schreef MMM het volgende:
Hoop wel dat we deze week een goede speler aantrekken.
Helaas.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2023 - 08:20   quote  deeplink  
De week is nog niet om
MMM
 MMM - vrijdag 21 juli 2023 - 08:40   quote  deeplink  
Waar. Maar ga er toch niet meer van uit eigenlijk.
R()b
 R()b - vrijdag 21 juli 2023 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 22:27 schreef ras het volgende:
Het blijft op transfergebied momenteel beperkt tot geruchten en er wordt niet doorgepakt na het aantrekken van Zerrouki, van den Belt, Beelen en de gehuurde Minteh. Als je te lang wacht, bestaat de kans dat je achter het net vist en overal naast grijpt. 5 augustus speel je tegen PSV om de Johan Cruyff schaal en daarna begint de nationale competitie,beker en C.L. Dan moet je toch de selectie op orde hebben?
Tja.. schijnt van niet, iets met tijd zat geloof ik.... :D
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 juli 2023 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 08:50 schreef R()b het volgende:

[..]

Tja.. schijnt van niet, iets met tijd zat geloof ik.... :D
Onkunde
Maar goed dat we een trainer hebben die de tekorten van te Kloese wegmoffelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door Leuv --
R()b
 R()b - vrijdag 21 juli 2023 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 09:46 schreef Leuv het volgende:

[..]

Onkunde
Maar goed dat we een trainer hebben die de tekorten van te Kloese wegmoffelt.
Dat klinkt niet logisch in mijn oren, aangezien we nog niet gestart zijn met de competitie.
Dus er valt weinig weg te moffelen, en die kampioensschaal moffel je niet zomaar even weg.
Punt is, dat de concurrentie al een weekje traint met nieuwe aanwinsten (hebben ze misschien ook nodig).
Maar als je hier slotbal komt spelen, heb je wel even nodig om te wennen.
Anders zien we zo'n speler pas in speelronde 6 ergens.
Of Feyenoord wilt alleen topspelers die er direct staan, 2 weken is gewoon heel kort.
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 juli 2023 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 10:28 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat klinkt niet logisch in mijn oren, aangezien we nog niet gestart zijn met de competitie.
Dus er valt weinig weg te moffelen, en die kampioensschaal moffel je niet zomaar even weg.
Punt is, dat de concurrentie al een weekje traint met nieuwe aanwinsten (hebben ze misschien ook nodig).
Maar als je hier slotbal komt spelen, heb je wel even nodig om te wennen.
Anders zien we zo'n speler pas in speelronde 6 ergens.
Of Feyenoord wilt alleen topspelers die er direct staan, 2 weken is gewoon heel kort.
Klopt, het is ook vanuit de emotie en reactie op alle berichtgeving.
Wat wel een feit is, is dat Aursnes en Kokcu te goedkoop zijn verkocht.
We aardig wat spelers hebben gekocht voor notabene Dordrecht (hier ontgaat mij even het idee hierachter).
En we al weken wachten op spectaculaire aankopen voor het eerste maar het maar niet wil vlotten.

We missen een goede TD die fulltime met dit soort zaken bezig is. Waarom niet als top-prio Huiberts aantrekken? Die doet het werkelijk fantastisch voor een club als AZ.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2023 - 11:06   quote  deeplink  
De aankopen zullen spelers zijn die er meteen staan.
Sterker nog de namen die je voorbij ziet komen zijn al vol in training, voorbereiding en zelfs al in wedstrijden.

Die zal je vrij snel moeiteloos in kunnen passen.

We hebben vier aanwinsten. We moeten eigenlijk alleen maar Kökcü echt vervangen nog.
De rest is vrijwel hetzelfde als vorig jaar en dat was goed genoeg.

En alle andere teams vind ik nu niet echt sterker geworden.

Wel benieuwd naar de oefenwedstrijd morgen dat gaat een goeie showcase worden voor hoe we er nu voorstaan.
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 juli 2023 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 11:06 schreef Stylzz het volgende:
De aankopen zullen spelers zijn die er meteen staan.
Sterker nog de namen die je voorbij ziet komen zijn al vol in training, voorbereiding en zelfs al in wedstrijden.

Die zal je vrij snel moeiteloos in kunnen passen.

We hebben vier aanwinsten. We moeten eigenlijk alleen maar Kökcü echt vervangen nog.
De rest is vrijwel hetzelfde als vorig jaar en dat was goed genoeg.

En alle andere teams vind ik nu niet echt sterker geworden.

Wel benieuwd naar de oefenwedstrijd morgen dat gaat een goeie showcase worden voor hoe we er nu voorstaan.
Jij noemt het aanwinsten.
Ik denk dat beide spelers van PEC nog geen aanwinsten zijn en niet voor de basis zijn gehaald.
Zerrouki vind ik zeer overschat, maar goed volgens mij ben ik de enige.
Minteh inderdaad die valt postief op maar dit is meer een geluk dan wijsheid.

Oftewel zo rooskleurig als jij het schetst is het niet.
We zijn met het verlies van Kokcu, Idrissi en Szymanski zo'n 30 doelpunten kwijt en ik zie de vervangende spelers deze doelpunten niet maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2023 - 11:28   quote  deeplink  
Ach t zijn meningen wat weten wij er nou van 😉
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 juli 2023 - 11:29   quote  deeplink  
Tel de doelpunten dat is een begin om te zien waar we staan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2023 - 12:15   quote  deeplink  
Rangers have made a new improved £5m offer to Feyenoord for striker Danilo.
VVout
 VVout - vrijdag 21 juli 2023 - 12:32   quote  deeplink  
Nog geen 6 miljoen euro, tsja das te weinig om je echt mee te verbeteren.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 13:07   quote  deeplink  
5m wel iets te weinig ja, tussen 6-7 is wel acceptabel maar eronder nee, of het moet zijn 5m met 2-3 milj bonussen dan ook best oke
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 21 juli 2023 - 13:18   quote  deeplink  
Voor 5 miljoen ga je geen spits vinden die e net zoveel maakt als Danilo. Bozenik heeft dat bijna gekost.. Ik vind 8 de absolute minimum eigenlijk. Daarbij hoop ik dat we eerst eens wat gaan kopen. Hebben geen 10 en geen linksbuiten. Trek die portemonee en leg gewoon 12 neer voor die kroaat en 12 voor die rus.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 21 juli 2023 - 13:21   quote  deeplink  
Ik denk dat je voor 5 a 6 milj geen spits kan kopen met ( toch) de klasse van Danillo.
Hij kan goed voetballen en scoren.
Noem mij maar een vervanger die voor dit bedrag beter is ( want daar gaan we toch voor?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door piet de paler --
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 21 juli 2023 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 13:21 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk dat je voor 5 a 6 milj geen spits kan kopen met ( toch) de klase van Danillo.
Hij kan goed voetballen en scoren.
Noem mij maar een vervanger die voor dit bedrag beter is ( want daar gaan we toch voor?)
Precies die is er niet. Gaat nu over die Japanner van Cercle Brugge, maar die gaan ze voor die prijs niet verkopen. Reken maar dat, die 8-10 mln moet kosten.
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 juli 2023 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 13:21 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk dat je voor 5 a 6 milj geen spits kan kopen met ( toch) de klase van Danillo.
Hij kan goed voetballen en scoren.
Noem mij maar een vervanger die voor dit bedrag beter is ( want daar gaan we toch voor?)
Eens.
Minimaal 15M€ lijkt me niet meer dan normaal.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 15:23   quote  deeplink  
Ik waardeer uiteraard altijd iedereens mening, maar 15 is totaal niet realistisch hoor,, daar heb je 2 hanckos voor of 2 santi,s, en niemand gaat 15 milj voor Danilo neerleggen ook, en zelf zou je ook nooit 15 milj voor Danilo neerleggen,, en in de 6-9milj vaste fee range waar feyenoord überhaupt spelers in zoekt en haalt heeft feyenoord echt echt prima opvolger in huis gehaald
R()b
 R()b - vrijdag 21 juli 2023 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 15:23 schreef bijft007 het volgende:
Ik waardeer uiteraard altijd iedereens mening, maar 15 is totaal niet realistisch hoor,, daar heb je 2 hanckos voor of 2 santi,s, en niemand gaat 15 milj voor Danilo neerleggen ook, en zelf zou je ook nooit 15 milj voor Danilo neerleggen,, en in de 6-9milj vaste fee range waar feyenoord überhaupt spelers in zoekt en haalt heeft feyenoord echt echt prima opvolger in huis gehaald
Een vraagprijs buiten proportie is meer afschrik dan realistisch.
Het hoeft ook niet realistisch te zijn, als een gek het ervoor gaat betalen win/win
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 juli 2023 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 15:23 schreef bijft007 het volgende:
Ik waardeer uiteraard altijd iedereens mening, maar 15 is totaal niet realistisch hoor,, daar heb je 2 hanckos voor of 2 santi,s, en niemand gaat 15 milj voor Danilo neerleggen ook, en zelf zou je ook nooit 15 milj voor Danilo neerleggen,, en in de 6-9milj vaste fee range waar feyenoord überhaupt spelers in zoekt en haalt heeft feyenoord echt echt prima opvolger in huis gehaald
Ligt helemaal aan waar hij vandaan wordt gehaald. We hebben nu de status dat een spits minimaal 15M€ bij ons moet kosten. Als je dit soort bedragen niet aanhoudt hoeft je hem ook niet te verkopen want je schiet er dan niets mee op. Bovendien is hij jong, goede statistieken en Braziliaan. 6M€ is werkelijk belachelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 juli 2023 - 15:56   quote  deeplink  
6 miljoen is ook belachelijk ,en dan ook nog eens 4 miljoen vast en 2 miljoen in bonussen.En dit is het derde bod van Rangers ..
Als hij voor dit bedrag weggaat trekken ze in Glasgow allemaal
hun kilt omhoog richting Rotterdam.
VVout
 VVout - vrijdag 21 juli 2023 - 16:26   quote  deeplink  
14 goals en 3 assists als 2e man uiteindelijk achter Gimenez. Waarom zou je haast hebben die weg te doen voor een schijntje van 6 miljoen?

Daar kan ik dus niet echt bij, tenzij je iemand tegen komt die echt over de brug komt.

Komt nog bij dat ie jong is en nog zat ontwikkelingspotentiaal heeft, als dat er ook nog uit zou komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door VVout --
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 juli 2023 - 16:33   quote  deeplink  
Rangers is ook echt een kutclub. Ik kan mij de 1-1 van Rangers uit in 2002 nog goed herinneren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 juli 2023 - 17:25   quote  deeplink  
Ja idd ,telt dat alles er nog bij op @VVout & Leuv
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 15:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
6 miljoen is ook belachelijk ,en dan ook nog eens 4 miljoen vast en 2 miljoen in bonussen.En dit is het derde bod van Rangers ..
Als hij voor dit bedrag weggaat trekken ze in Glasgow allemaal
hun kilt omhoog richting Rotterdam.
Das absoluut veels te weinig ja, maar de grote clubs komen niet voor Danilo, dus clubs minder dan ons of vergelijkbaar, dus die zoeken ook vergelijkbare en meestal mindere prijscategorie als onszelf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2023 - 17:41   quote  deeplink  
6 miljoen is laag, maar niet veel te laag. 8 zou moeten kunnen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 21 juli 2023 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 17:41 schreef Stylzz het volgende:
6 miljoen is laag, maar niet veel te laag. 8 zou moeten kunnen.
En Stylzz wie ga jij dan kopen als CL spits niveau?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2023 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 17:48 schreef piet de paler het volgende:

[..]

En Stylzz wie ga jij dan kopen als CL spits niveau?
Ik koop niemand. En niet om t een of ander maar Danilo is ook geen CL niveau.
Wij hebben ook geen CL niveau. Gaan we dit jaar ook nog niet zijn, maar we mogen er wel spelen.
Als we derde worden in de poule doen we t super. Hoger is meegenomenS
Dat is ons niveau. We moeten nu ook niet met miljoenen smijten voor spelers van CL niveau. Daar hebben we de begroting nog niet voor. De salaris huishouding is daar nog niet klaar voor. Daarvoor moet er structureel eerst meer binnenkomen en t is levensgevaarlijk daar te ver op voor te sorteren, dat heeft t verleden wel bewezen.

We hebben spelers nodig van top EL niveau. Daarmee word je eerste of tweede in de eredivisie. En dan kun je weer verder bouwen/.

Ook nog:
Feyenoord weigert ook derde bod van Rangers FC
MMM
 MMM - vrijdag 21 juli 2023 - 18:13   quote  deeplink  
5.8 miljoen inclusief bonussen is wel wat weinig. Moet wat meer uit te halen zijn.

Benieuwd of Rangers nog een keer terug komt.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 18:14   quote  deeplink  
Er zijn gelukkig altijd mindere teams in ch league die ook mee mogen doen, maar dat je daar 2 van treft in poule is niet vaak,, puur individueel zijn we geen ch league niveau athans op 3 spelers na,, zeker Danilo niet, maar als team zijn/waren we wel n verassende sterke ploeg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6849761