BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 21 juli 2023 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 17:48 schreef piet de paler het volgende:

[..]

En Stylzz wie ga jij dan kopen als CL spits niveau?
Dat Cl niveau is ook nog niet zo relevant. Danilo is uitstekend te gebruiken in de nationale competitie. Als Gimezez geblesseerd is of rust nodig heeft, is Danilo voor de ere divisie prima als tweede spits. Ik denk ook dat hij veel minuten zal maken. Gimenez af en toe sparen en Danilo er in. het wordt een lang seizoen. Dom om hem nu te verkopen voor die paar miljoen. Eerst een andere goede tweede spits (liefst een talent), daarna eventueel verkopen.
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 21 juli 2023 - 18:32   quote  deeplink  
Zoals Stylzz het zegt, zo zit de vork in de steel.
Proberen zoveel mogelijk punten te pakken in de CL, dat is namelijk extra geld. Persoonlijk denk ik na eerste ronde klaar, alles war meer is, is meegenomen.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 21 juli 2023 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 18:32 schreef Frobin1974 het volgende:
Zoals Stylzz het zegt, zo zit de vork in de steel.
Proberen zoveel mogelijk punten te pakken in de CL, dat is namelijk extra geld. Persoonlijk denk ik na eerste ronde klaar, alles war meer is, is meegenomen.
Nog belangrijker is het om komend seizoen weer bij de eerste twee te eindigen en weer veel CL-centjes op te strijken. Tuurlijk is het fantastisch als we groepsfase Cl doorkomen, dat genereert weer extra marktwaarde, maar dan moet je wel mazzel hebben met de groepsindeling. Maar in alle gevallen is het nu te vroeg om Danilo van de hand te doen.
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 21 juli 2023 - 18:40   quote  deeplink  
Klopt, Danilo op dit moment voor nog geen 15 miljoen verkopen, hij is gewoon te belangrijk. Buiten en in het veld.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 18:48   quote  deeplink  
Jep, stel je wordt weer kampioen of nu dan ook 2e, dan ben je normaliter financieel wel echt dichter tegen elk jaar spelen om titel, wat ook gewoon hoort en belachelijk is dat niet het geval is geweest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 juli 2023 - 18:55   quote  deeplink  
Voordat een speler het spelsysteem én de intensieve betrokkenheid die dat met zich meebrengt eigen heeft gemaakt ben je alweer een 5 maanden verder. Is bij een CL direct nadelig, want elk punt levert extra inkomsten.
Danilo inderdaad binnen houden. Gimenez 2 wedstrijden geschorst, zonder spits spelen is dan wel heel armlastig...
Of Feyenoord drijft prijs Danilo op en intussen via andere deur nieuwe spits aan het binnen hengelen. En als dat dan rond komt....
VVout
 VVout - vrijdag 21 juli 2023 - 19:47   quote  deeplink  
Ook dat nog, Gimenez moet eerst zijn rode kaart nog uitzitten.
MMM
 MMM - vrijdag 21 juli 2023 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 18:40 schreef Frobin1974 het volgende:
Klopt, Danilo op dit moment voor nog geen 15 miljoen verkopen, hij is gewoon te belangrijk. Buiten en in het veld.
Schei uit. Belachelijk bedrag.
R()b
 R()b - vrijdag 21 juli 2023 - 20:17   quote  deeplink  
Papa had al NEE gezegd!
MMM
 MMM - vrijdag 21 juli 2023 - 20:28   quote  deeplink  
Telegraaf: 'Feyenoord staakt pogingen voor Zakharyan'

Gaat lekker zo
Lange Jaap
 Lange Jaap - vrijdag 21 juli 2023 - 20:31   quote  deeplink  
Speler waar Slot op doelde die ze zijn misgelopen was zo goed als zeker Calvin Stengs.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 20:32   quote  deeplink  
2 jaar terug was het record voor ons n speler verkopen voor 15 milj, totaal belachelijk bedrag natuurlijk, veel Feyenoorders wille echt te snel of denke we zijn kampioen geworden en dan gelijk bedragen vangen wat clubs krijgen die in de topcompetities spelen of Europees al wat jaren wat hebben laten zien of om eerst maar te beginnen in eigen land
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 20:31 schreef Lange Jaap het volgende:
Speler waar Slot op doelde die ze zijn misgelopen was zo goed als zeker Calvin Stengs.
Dan hebben we geluk gehad deze keer bij mislukken transfer is mn mening, maar heb nergens gehoord of gelezen feyenoord interesse in hem had eigenlijk, of moet ff de 100 geruchten langsgaan natuurlijk😂

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2023 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 20:28 schreef MMM het volgende:
Telegraaf: 'Feyenoord staakt pogingen voor Zakharyan'

Gaat lekker zo
Logisch toch.
Die bedragen en salarissen zijn helemaal nog niet verantwoord
MMM
 MMM - vrijdag 21 juli 2023 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 20:31 schreef Lange Jaap het volgende:
Speler waar Slot op doelde die ze zijn misgelopen was zo goed als zeker Calvin Stengs.
Danjuma lijkt mij?
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 20:54   quote  deeplink  
Pepi dus gewoon denk ik, alleen te duur voor wat we er voor over hadden zo gaat t soms, ook omdat tkl hem graag wou omdat hij hem nog kende uit amerika

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - vrijdag 21 juli 2023 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 20:28 schreef MMM het volgende:
Telegraaf: 'Feyenoord staakt pogingen voor Zakharyan'

Gaat lekker zo
Dus die staat maandag voor de deur bij de medische keuring?
R()b
 R()b - vrijdag 21 juli 2023 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 21:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus die staat maandag voor de deur bij de medische keuring?
:D
MMM
 MMM - vrijdag 21 juli 2023 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 20:54 schreef bijft007 het volgende:
Pepi dus gewoon denk ik, alleen te duur voor wat we er voor over hadden zo gaat t soms, ook omdat tkl hem graag wou omdat hij hem nog kende uit amerika
Gaat om een transfer van afgelopen week. Pepi tekende al eerder bij PSV
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 21:17   quote  deeplink  
Oww oke, tja dan moet het haast wel Danjuma of n goed achtergehouden speler zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2023 - 21:30   quote  deeplink  
Feyenoord is nog drukdoende om de selectie voor het volgende seizoen op oorlogssterkte te brengen. De club zet daarbij in op Luka Ivanušec en Arsen Zakharyan. De 24-jarige Kroaat en de 20-jarige Rus staan al lang op het lijstje, maar technisch en algemeen directeur Dennis te Kloese kan nog geen witte rook melden.

Toch denkt het Algemeen Dagblad dat de komst van zowel Ivanušec als Zakharyan zeer waarschijnlijk is. Beide spelers hebben een vrij hoge transferwaarde, maar Te Kloese weet ook wat de martkwaarde is van spelers.

De manager weet dat twee mooie jaren niet betekent dat Feyenoord op de lauweren kan rusten. "We willen méér, alleen handelen we daarbij wel in het belang van club. We zijn zuinig op de spelers die we hebben en weten ook wat marktwaarde is. Die ambitie zullen we te allen tijde uitstralen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 21 juli 2023 - 21:49   quote  deeplink  
Net nog een keervnssr de filmpjes van beiden gekeken, maar poeh, als we die er nou eens bij zouden hebben zeg. Ik ben in beide gevallen he-le-maal om hoor. Geweldige spelers! Slim, handig, overzicht, goede keuze van momentum, traptechniek. Ik ben benieuwd of er één van beiden, of beter nog, beiden komen zullen.

Duurt wel lang. Is meestal niet goed...

(Lees net dat de rus te duur is gebleken volgens de televaag. Ook al vraag ik me af hoeveel waarde je aan een bericht uit deze roddelkrant moet geloven, maar ik kijk er niet raar van op. Ik zou me al verbazen als hij wel haalbaar bleek te zijn)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door Arie.Klooster --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 21:54   quote  deeplink  
Klinkt als nu wel doorpakken na een kampioenschap 💪😀, al helpt het nogal dat er eindelijk echt veel Geld in laadje gekomen is wel uiteraard, en er gewoon veel meer spelers zijn flink wat voor kan vangen
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 21:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Net nog een keervnssr de filmpjes van beiden gekeken, maar poeh, als we die er nou eens bij zouden hebben zeg. Ik ben in beide gevallen he-le-maal om hoor. Geweldige spelers! Slim, handig, overzicht, goede keuze van momentum, traptechniek. Ik ben benieuwd of er één van beiden, of beter nog, beiden komen zullen.

Duurt wel kang. Is meestal niet goed...
Mwa ing geval van echt goeie spelers niet percee hoor, gewoon stuk duurder en clubs willen ze dan ook minder makkelijk verkopen aangezien ze ook zeer belangrijk zijn bij hun clubs, nu word er pas echt op hoger niveau gehandeld, zeker bij nog niet geld als water is het n vak,,hup tekloese
MMM
 MMM - vrijdag 21 juli 2023 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 21:30 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord is nog drukdoende om de selectie voor het volgende seizoen op oorlogssterkte te brengen. De club zet daarbij in op Luka Ivanušec en Arsen Zakharyan. De 24-jarige Kroaat en de 20-jarige Rus staan al lang op het lijstje, maar technisch en algemeen directeur Dennis te Kloese kan nog geen witte rook melden.

Toch denkt het Algemeen Dagblad dat de komst van zowel Ivanušec als Zakharyan zeer waarschijnlijk is. Beide spelers hebben een vrij hoge transferwaarde, maar Te Kloese weet ook wat de martkwaarde is van spelers.

De manager weet dat twee mooie jaren niet betekent dat Feyenoord op de lauweren kan rusten. "We willen méér, alleen handelen we daarbij wel in het belang van club. We zijn zuinig op de spelers die we hebben en weten ook wat marktwaarde is. Die ambitie zullen we te allen tijde uitstralen
Wanneer was het laatste correcte nieuws van het AD? Telegraaf zit er wel wat beter op laatste jaren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2023 - 22:05   quote  deeplink  
Telegraaf vaak pas ook als t al rond is.
We gaan t zien.
R()b
 R()b - vrijdag 21 juli 2023 - 22:16   quote  deeplink  
Volkskrant zal het wel melden.
MMM
 MMM - vrijdag 21 juli 2023 - 22:20   quote  deeplink  
Geen Manchester United dus voor Bijlow, maar dat wil niet zeggen dat een transfer uitblijft. In De Oranjezomer onthulde Woerts vrijdagavond dat twee clubs uit de Spaanse competitie in de race zijn. De doelman zou zijn zinnen hebben gezet op een volgend avontuur en de verwachting is dat hij deze zomer alsnog verkast.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2023 - 22:21   quote  deeplink  
Denk dat die op te vangen is gek genoeg
MMM
 MMM - vrijdag 21 juli 2023 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat die op te vangen is gek genoeg
Eens
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 juli 2023 - 22:27   quote  deeplink  
Klopt, n keeper is hoe goed ook altijd wel redelijk op te vangen, voor Feyenoord zelfs mogelijk n geschenk uit hemel voor nog te halen spelers zelfs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 21 juli 2023 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 22:20 schreef MMM het volgende:
Geen Manchester United dus voor Bijlow, maar dat wil niet zeggen dat een transfer uitblijft. In De Oranjezomer onthulde Woerts vrijdagavond dat twee clubs uit de Spaanse competitie in de race zijn. De doelman zou zijn zinnen hebben gezet op een volgend avontuur en de verwachting is dat hij deze zomer alsnog verkast.
Is hem gegund.
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 21 juli 2023 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 20:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Schei uit. Belachelijk bedrag.
Op basis van wat is dit een belachelijk bedrag, leg dat eens uit. Alles wijst erop dat je het gewoon kan vragen/krijgen, moet er wel een club met geld komen en niet die neuzen uit Schotland.

Scoort regelmatig.
Nooit geblesseerd.
Met 24 jaar ideale leeftijd.
Heeft voor Feyenoord veel waarde naast het voetbal zelf.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 21 juli 2023 - 23:39   quote  deeplink  
Waarom Bijlow laten gaan? Hij heeft nog geen volledig seizoen gekeept hè. Steeds keept een tijd, raakt hij geblesseerd, is er een poos uit en het verhaal begint weer van vooraf aan. Pech voor hem. Kut. Ik wil hem nu wel eens een vol seizoen zien keepen. Komt wat mij betreft nog steeds pas net kijken. Nog steeds ben ik onder de indruk en toch heb ik het idee dat we hem nog niet op echt, echt, echt goede reddingen hebben kunnen beoordelen, gewoon omdat hij nooit in de situatie kwam op de echte momenten, die er dus echt toe doen (zoals bij Wellenreuter tegen ajakkes). Kan hij natuurlijk niets aan doen. Daar moet je maar net inkomen. Het talent druipt er vanaf en toch, hebben we nog amper gezien dat hij de kans krijgt echte punten te pakken. Pas dan is hij als topkeeper te beoordelen. Nu blijft hij slechts' talent. Kwestie van tijd hoop ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2023 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - zaterdag 22 juli 2023 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 23:16 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Op basis van wat is dit een belachelijk bedrag, leg dat eens uit. Alles wijst erop dat je het gewoon kan vragen/krijgen, moet er wel een club met geld komen en niet die neuzen uit Schotland.

Scoort regelmatig.
Nooit geblesseerd.
Met 24 jaar ideale leeftijd.
Heeft voor Feyenoord veel waarde naast het voetbal zelf.
10-15 miljoen voor zo’n beperkte speler als Danilo is echt belachelijk. Dat geeft terecht geen enkele gek ervoor.

Voetballend echt ontzettend beperkt en scoort niet mega veel voor een spits.
MMM
 MMM - zaterdag 22 juli 2023 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 23:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
Waarom Bijlow laten gaan? Hij heeft nog geen volledig seizoen gekeept hè. Steeds keept een tijd, raakt hij geblesseerd, is er een poos uit en het verhaal begint weer van vooraf aan. Pech voor hem. Kut. Ik wil hem nu wel eens een vol seizoen zien keepen. Komt wat mij betreft nog steeds pas net kijken. Nog steeds ben ik onder de indruk en toch heb ik het idee dat we hem nog niet op echt, echt, echt goede reddingen hebben kunnen beoordelen, gewoon omdat hij nooit in de situatie kwam op de echte momenten, die er dus echt toe doen (zoals bij Wellenreuter tegen ajakkes). Kan hij natuurlijk niets aan doen. Daar moet je maar net inkomen. Het talent druipt er vanaf en toch, hebben we nog amper gezien dat hij de kans krijgt echte punten te pakken. Pas dan is hij als topkeeper te beoordelen. Nu blijft hij slechts' talent. Kwestie van tijd hoop ik.
Daarom juist. Je kan niet op hem bouwen.

Blijft hij? Prima. Komt er een interessant bod? Prima
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 juli 2023 - 09:13   quote  deeplink  
Bijlow was niet zo geweldig afgelopen seizoen.
Bowie
 Bowie - zaterdag 22 juli 2023 - 10:06   quote  deeplink  
Sinds een jaar of 2, door alle blessures, het grootste vertrouwen in hem kwijtgeraakt. Zag op de video van Oostenrijk dat ie nog meer tattoos heeft en nog breder/gespierder is geworden. Maar zijn grootste kracht, de reflex, zie ik minder en minder bij hem.
Misschien komt zijn wens om te vertrekken wel door de situatie op de trainingen waar Wellenreuter denk ik de betere keeper is.

Verder gisteren weer zeer onder de indruk geraakt van ten Kloese, wat een baas hebben wij in hem gekregen, zeker zo belangrijk in het succes als Slot.
Leuv
 Leuv - zaterdag 22 juli 2023 - 10:08   quote  deeplink  
Noppert ter vervanging van Bijlow was ook prima geweest.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 juli 2023 - 10:45   quote  deeplink  
Udea was een target toch? Vandaag niet in de selectie bij een oefenwedstrijd. Interessant

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 juli 2023 - 10:56   quote  deeplink  
Wie is dat?
MMM
 MMM - zaterdag 22 juli 2023 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 10:08 schreef Leuv het volgende:
Noppert ter vervanging van Bijlow was ook prima geweest.
Overschat. Zou echt een achteruitgang zijn.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 22 juli 2023 - 11:04   quote  deeplink  
Die Japannert spits van Cercle bedoelt hij, hoe die ook moge heten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door bijft007 --
R()b
 R()b - zaterdag 22 juli 2023 - 11:07   quote  deeplink  
Memphis Depay binnen hengelen
bijft007
 bijft007 - zaterdag 22 juli 2023 - 11:09   quote  deeplink  
In Nederland alleen voor Olij unnerstall of vaesen gaan mocht het zo ver zijn, Noppert is even leuk geweest door de hype
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 juli 2023 - 11:10   quote  deeplink  
Clown Bassie levert 21 miljoen op. Alle Feyenoord verdedigers dus minstens t dubbele
bijft007
 bijft007 - zaterdag 22 juli 2023 - 11:16   quote  deeplink  
1 van meest bizarre transfers, kijken die Engelse dan puur naar kracht en sterkte of zien ze echt dat ie alleen in Nederland niet past met zn totaal geen voetballend vermogen,probeer het beetje te rijmen, na zon jaar kun je toch geen positieve dingen ontdekken zou je denken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door bijft007 --
De Pater
 De Pater - zaterdag 22 juli 2023 - 11:16   quote  deeplink  
Nick Olij, waarom niet?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 juli 2023 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:
Clown Bassie levert 21 miljoen op. Alle Feyenoord verdedigers dus minstens t dubbele
Overigens wel perfecte speler voor Engelse competitie
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 juli 2023 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 11:16 schreef bijft007 het volgende:
1 van meest bizarre transfers, kijken die Engelse dan puur naar kracht en sterkte of zien ze echt dat ie alleen in Nederland niet past met zn totaal geen voetballend vermogen,probeer het beetje te rijmen
Duels winnen, bal inleveren. Daar is hij uitstekend in.
Ajax ging m laten opbouwen. Kansloos

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6398980