BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juli 2023 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 10:38 schreef MMM het volgende:
FTM noemde het gisteravond laat nog onzin maar brengt nu toch dat t waar is..
FTM weet geen ene moer meer!
kenny
 kenny - maandag 24 juli 2023 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 11:33 schreef CobusIII het volgende:
Nou, nee hoor. Bij AZ onder Slot had hij een heel goede periode. Sommige spelers gedijen bij vertrouwen en een trainer die het in ze ziet zitten. Als Slot de speler uit de AZ periode kan terughalen dan zou dat erg mooi zijn. het blijft een gok
dat zagen we ook met jahanbaks en idrissie hahaha
CobusIII
 CobusIII - maandag 24 juli 2023 - 11:48   quote  deeplink  
Van Idrissi was ik geen fan, maar toch was hij belangrijk, maar erg wisselvallig.
Tja Ali, is een geval apart. maar de meeste waren blij toen hij bij ons kwam. ik ben blij als hij weggaat. leuke goede gast, maar niet meer bij ons op het veld.
kenny
 kenny - maandag 24 juli 2023 - 11:49   quote  deeplink  
waarom elke x maar terug vallen op spelers die het elders niet gered hebben echt onbegrijpelijk , idrissie , jahanbaks , dilrosen en in het verleden voor slot kan ik er ook nog een handvol op noemen gedoemd te mislukken
blijft weer een gok , maar goed als hij dan toch komt laten we het beste er dan maar van hopen
CobusIII
 CobusIII - maandag 24 juli 2023 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 11:49 schreef kenny het volgende:
waarom elke x maar terug vallen op spelers die het elders niet gered hebben echt onbegrijpelijk , idrissie , jahanbaks , dilrosen en in het verleden voor slot kan ik er ook nog een handvol op noemen gedoemd te mislukken
blijft weer een gok , maar goed als hij dan toch komt laten we het beste er dan maar van hopen
Omdat onze concureentie positie nog niet zo goed is. Zo'n club als Rangers kunnen gewoon het dubbele aan salaris bieden...Als we ons volgend jaar weer plaatsen voor de CL en dit wat structureler kunnen gaan doen, dan gaat het salarisplafond ook om hoog. Dit jaar die Kroaat halen en we zijn weer een stapje verder.
kenny
 kenny - maandag 24 juli 2023 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 12:02 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Omdat onze concureentie positie nog niet zo goed is. Zo'n club als Rangers kunnen gewoon het dubbele aan salaris bieden...Als we ons volgend jaar weer plaatsen voor de CL en dit wat structureler kunnen gaan doen, dan gaat het salarisplafond ook om hoog. Dit jaar die Kroaat halen en we zijn weer een stapje verder.
dit is geen reden , waar heb je de scouting dan voor ?? omdat er dus weinig te besteden is moet je maar terug vallen op spelers die het elders niet gered hebben ? je kan ook scouten 2 jaar terug kwamen we toch ook met ausners trauner pedersen en afgelopen jaar met gimenez hancko enz
bijft007
 bijft007 - maandag 24 juli 2023 - 12:54   quote  deeplink  
Die japannert worr ik dan wel enthousiast van, ook weet je nie zeker of het wat is,, maar die extra Japanse gekte is echt mooi, plus Aziaten verzaken nooit gaan als de brandweer dus in slots systeem wie weet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door bijft007 --
CobusIII
 CobusIII - maandag 24 juli 2023 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 12:19 schreef kenny het volgende:

[..]

dit is geen reden , waar heb je de scouting dan voor ?? omdat er dus weinig te besteden is moet je maar terug vallen op spelers die het elders niet gered hebben ? je kan ook scouten 2 jaar terug kwamen we toch ook met ausners trauner pedersen en afgelopen jaar met gimenez hancko enz
Moet je ook geluk bij hebben. Sommige vinden Pedersen niks. Timber is ook gescout, word ik ook niet blij van. kortom, je hebt nooit garanties. Toen van persie en Kuijt terugkwamen, hebben we daar heel veel plezier aan beleefd.
Ik neem aan dat Slot wel een goede afweging maakt wat Stengs betreft. Die zullen wel contact met elkaar hebben gehouden. We gaan het zien.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 juli 2023 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 11:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Iedereen verdient een kans ,zelfs jij heb hier een kans gekregen en
je doet het ook boven verwachting.
Pfffff hahaha dit kennie hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juli 2023 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 13:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pfffff hahaha dit kennie hoor
Weet je wat het is ,ik begrijp hem wel want ik ergerde mezelf ook
aan idrissi maar dan prompt geeft hij de assist op het winnende doelpunt of
scoort zelfs het winnende doelpunt .Met Ali in mindere maten hetzelfde eigenlijk,maar Slot
maakt nu jaar in jaar uit gebruik van het hele collectief .
De resultaten liegen er niet om en zijn de werkelijke afspiegeling van het Feyenoord succes.
Persoonlijk staat alleen Dilrosun nog in de min bij mij maar dat kan na een
paar wedstrijden ook opeens 360° omgeslagen zijn .
Wij gaan nooit een oorlog winnen ,als de vlag van de vijand als eerste verschijnt bovenop
de heuvel dan doen de meeste hun witte onderbroek aan de loop van hun geweer aan gaan gelijk zwaaien naar de vijand.
Laat het nou maar over aan onze opperbevelhebber Slot en alles komt goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door Leon FR1908 --
ar
 ar - maandag 24 juli 2023 - 13:52   quote  deeplink  
😂
CobusIII
 CobusIII - maandag 24 juli 2023 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 11:49 schreef kenny het volgende:
waarom elke x maar terug vallen op spelers die het elders niet gered hebben echt onbegrijpelijk , idrissie , jahanbaks , dilrosen en in het verleden voor slot kan ik er ook nog een handvol op noemen gedoemd te mislukken
blijft weer een gok , maar goed als hij dan toch komt laten we het beste er dan maar van hopen
Daarnaast is het ook apart van jou te melden dat hij overal mislukt is. Bij AZ was hij top. In Frankrijk op de bank. In Antwerp naar behoren. Antwerp wilde ook graag met hem door. het ligt dus allemaal wat genuanceerder. Zie ook de statistieken van ZZ
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 24 juli 2023 - 14:22   quote  deeplink  
We gaan het allemaal zien... Ik hoop vooral dat er nog een leider voor t middenveld komt. Iets wat echt ontbreekt na t vertrek van Kokcu als je t mij vraagt. Schouten zou die rol misschien wel kunnen vervullen. En Chavez, maar die heb ik opgegeven. Wieffer is ongekend goed, maar ik denk niet dat hij de kar kan trekken. Is het geen type speler voor denk ik. Zerrouki heeft t druk zat met zichzelf en dat verwacht ik straks ook van Stengs...
coenjo
 coenjo - maandag 24 juli 2023 - 14:33   quote  deeplink  
ong 7 miljoen voor stengs, dat betekend dat ze geld kunnen pompen in die kroaat en nog een spits
moet je voor 18/20 miljoen ong totaal sowieso klaar zijn
danilo streept stengs weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door coenjo --
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 24 juli 2023 - 14:35   quote  deeplink  
Ik lees net een tweet waarin wordt aangegeven dat Feyenoord 9 miljoen vangt voor Danilo?
Iemand anders al een bedrag voorbij zien komen. 9 zou toch wel top zijn!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juli 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 13:52 schreef ar het volgende:
😂
Maatje 😂👋🏼
bijft007
 bijft007 - maandag 24 juli 2023 - 21:27   quote  deeplink  
Mocht feyenoord nog veel geld over hebben voorn pure buitenspeler (links),, die Ernest nuamah speelt schijnbaar nog steeds in denemarken hoe gek t ook is, zal wel veels te duur zijn maar nie geschoten is altijd mis zegge ze
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 juli 2023 - 22:01   quote  deeplink  
Stengs zal wel, ik wil Ivanusec bij Feyenoord.
tomson
 tomson - maandag 24 juli 2023 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 19:57 schreef Leuv het volgende:
Die kaaskoppen gaan ons zelfs ruimschoots voorbij. Er is ook nooit iets om trots op te zijn.
Haha... dit zeg je dus een paar weken nadat een paar honserdduizend mensen op de coolsingel stonden te feesten..wow
MMM
 MMM - dinsdag 25 juli 2023 - 08:02   quote  deeplink  
Feyenoord pakt door: Ivanušec volgende prio
Leuv
 Leuv - dinsdag 25 juli 2023 - 10:09   quote  deeplink  
Zou wel mooi zijn als we nu eindelijk doorpakken.
Dan worden er wel een paar overbodig die w.m.b. verhuurd dan wel verkocht kunnen worden:
Wålemark een jaartje verhuren, Dilrosun proberen te verkopen maar Jahanbakhsh zou ik nog een jaartje aanhouden, dan loopt hij ook uit zijn contract.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 juli 2023 - 12:36   quote  deeplink  
Je hebt veel spelers nodig , dus Selectie groot houden
CL, knvb beker, landskampioenschap, en je beste spelers gaan naar nationale elftallen
Blessure gevallen ........selecties van CL ploegen zijn zeer groot
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 25 juli 2023 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 12:36 schreef piet de paler het volgende:
Je hebt veel spelers nodig , dus Selectie groot houden
CL, knvb beker, landskampioenschap, en je beste spelers gaan naar nationale elftallen
Blessure gevallen ........selecties van CL ploegen zijn zeer groot
Helemaal mee eens. Vorig jaar hebben we weinig hevige blessures gehad. Maar dat geeft geen garanties. Wat als Hancko en Geertruida hun kruisbanden afscheuren. Dan heb je toch weinig keuze... Hoop op nog een goede verdediger, cvm en een buitenspeler. Los van een spits bij vertrek Danilo. Dilrosun eruit nog als je t mij vraagt..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 25 juli 2023 - 12:43   quote  deeplink  
Dilrosun weg is t beste voor iedereen. Die jongen oogt ook doodongelukkig.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 juli 2023 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 08:02 schreef MMM het volgende:
Feyenoord pakt door: Ivanušec volgende prio
Geen woorden maar daden. Ik ben er pas gerustvop als de kogel werkelijk door de kerk is. Klasbak dit. Daar ga je voor naar het stadion!
MMM
 MMM - dinsdag 25 juli 2023 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 12:43 schreef MightyAce het volgende:
Dilrosun weg is t beste voor iedereen. Die jongen oogt ook doodongelukkig.
Eens
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 25 juli 2023 - 14:50   quote  deeplink  
Absoluut. Gaat lijkt mij ook vooral om zijn salaris. Voor een miljoen of 4 is er toch vast wel een club die hem wilt hebben. Twente of Utrecht ofzo..
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 25 juli 2023 - 14:52   quote  deeplink  
Of Antwerp. Zoeken nog een buitenspeler die ook op een 10 kan spelen hehe
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 25 juli 2023 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 14:50 schreef yoghurt17 het volgende:
Absoluut. Gaat lijkt mij ook vooral om zijn salaris. Voor een miljoen of 4 is er toch vast wel een club die hem wilt hebben. Twente of Utrecht ofzo..
Tot de komst van Stengs had hij het hoogste salaris van de hele selectie.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 juli 2023 - 14:59   quote  deeplink  
Een eens zo een goede spelert ...zo weggezakt ...
Hoe zou dat komen?
kenny
 kenny - dinsdag 25 juli 2023 - 14:59   quote  deeplink  
er komt beweging in het aan en verkoop gelukkig , voor jahanbaks , bullaude komt het op gang nu dilrosen en kasanwirjo nog , zou mooi zijn als we dit goed weten door te selecteren
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 juli 2023 - 15:16   quote  deeplink  
Doorselecteren .......tja
Mark my words .....als je die Buillade weg doet, krijgen we spijt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juli 2023 - 15:20   quote  deeplink  
Die gozer moet je te huur aanbieden,nog niet verkopen
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 25 juli 2023 - 15:22   quote  deeplink  
Dat weet je toch nooit, misschien zit een speler bij een andere club en/of systeem beter op z'n plek.
kenny
 kenny - dinsdag 25 juli 2023 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:16 schreef piet de paler het volgende:
Doorselecteren .......tja
Mark my words .....als je die Buillade weg doet, krijgen we spijt
Slot ziet hem elke dag trainen , lijkt mij dat het niet voor niets is dat hij zo weinig minuten mag maken
daarbij laat hij het in de minuten die hij krijgt ook niet zien , je kan niet blijven wachten of het er misschien een x gaat uitkomen dan moet je als club ook weer verder en door selecteren
MMM
 MMM - dinsdag 25 juli 2023 - 15:25   quote  deeplink  
Ook Boadu wordt als optie gezien

Alsjeblieft niet zeg
kenny
 kenny - dinsdag 25 juli 2023 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:
Die gozer moet je te huur aanbieden,nog niet verkopen
heb je misschien gelijk in , ik denk dat feyenoord ook de oorlogskas wil spekken om weer wat aankopen te kunnen bewerkstelligen , zo veel geld is er niet
kenny
 kenny - dinsdag 25 juli 2023 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:25 schreef MMM het volgende:
Ook Boadu wordt als optie gezien

Alsjeblieft niet zeg
in deze niet met je eens , ik zie hem graag komen
MMM
 MMM - dinsdag 25 juli 2023 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:27 schreef kenny het volgende:

[..]

in deze niet met je eens , ik zie hem graag komen
Matige speler. Zelfs zijn beste seizoen bij AZ was eigenlijk niks bijzonders. Is ook wat aan de blinde kant.
kenny
 kenny - dinsdag 25 juli 2023 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Matige speler. Zelfs zijn beste seizoen bij AZ was eigenlijk niks bijzonders. Is ook wat aan de blinde kant.
eens is wat aan de blinde kant en heeft matige techniek , daar zet hij tegenover dat er veel dreiging van hem uit gaat met zijn snelheid , is heel doelgericht en heeft veel diepgang wat feyenoord zeker kan gebruiken
aan zijn minpunten zal hij toch wel wat aan gewerkt hebben hij is nog jong dus kan daarin zeker groeien
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 25 juli 2023 - 15:36   quote  deeplink  
Ben ik tevens niet met je eens. Boadu is een goede spits. Nog jong en als je het mij vraagt een groter talent als Stengs. Kan je ook goed mee op de counter spelen als dit een keer nodig is. Heeft met Monaco alleen een domme keuze gemaakt. Op die leeftijd met die spelers voor je, weet je dat je niet gaat spelen. Heeft er echter toch nog 9 ingelegd in Frankrijk in 2 seizoenen. Is meer dan Stengs in Belgie en Frankrijk met meer speelminuten..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juli 2023 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:26 schreef kenny het volgende:

[..]

heb je misschien gelijk in , ik denk dat feyenoord ook de oorlogskas wil spekken om weer wat aankopen te kunnen bewerkstelligen , zo veel geld is er niet
Heeft een contract tot geloof ik 2027 ,dan is verhuur naar een redelijke club
een gok die ze best kunnen nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juli 2023 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:36 schreef yoghurt17 het volgende:
Ben ik tevens niet met je eens. Boadu is een goede spits. Nog jong en als je het mij vraagt een groter talent als Stengs. Kan je ook goed mee op de counter spelen als dit een keer nodig is. Heeft met Monaco alleen een domme keuze gemaakt. Op die leeftijd met die spelers voor je, weet je dat je niet gaat spelen. Heeft er echter toch nog 9 ingelegd in Frankrijk in 2 seizoenen. Is meer dan Stengs in Belgie en Frankrijk met meer speelminuten..
Maar hij is een spits ,en we hebben maar 4 counter momenten gehad vorig seizoen haha
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 juli 2023 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:24 schreef kenny het volgende:

[..]

Slot ziet hem elke dag trainen , lijkt mij dat het niet voor niets is dat hij zo weinig minuten mag maken
daarbij laat hij het in de minuten die hij krijgt ook niet zien , je kan niet blijven wachten of het er misschien een x gaat uitkomen dan moet je als club ook weer verder en door selecteren
s

Stond sininistera er gelijk ?
stond Paxao er gelijk ( staat hij ook altijd in de basis?)
Maar ja hoe lang nog behouden datnis een dillema

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juli 2023 door piet de paler --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 juli 2023 - 15:40   quote  deeplink  
Volgens AD Danillo weg naar rangers
kenny
 kenny - dinsdag 25 juli 2023 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:36 schreef yoghurt17 het volgende:
Ben ik tevens niet met je eens. Boadu is een goede spits. Nog jong en als je het mij vraagt een groter talent als Stengs. Kan je ook goed mee op de counter spelen als dit een keer nodig is. Heeft met Monaco alleen een domme keuze gemaakt. Op die leeftijd met die spelers voor je, weet je dat je niet gaat spelen. Heeft er echter toch nog 9 ingelegd in Frankrijk in 2 seizoenen. Is meer dan Stengs in Belgie en Frankrijk met meer speelminuten..
eens , ik zou het echt een goede gerichte aankoop vinden , in de CL zal je tegen goede ploegen wel eens heel erg onder druk kunnen komen te staan , dan is het wel lekker als je zo'n snelle voorin hebt staan
is nog maar 22 jaar , hier zitten nog veel doorgroei mogelijkheden in
kenny
 kenny - dinsdag 25 juli 2023 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar hij is een spits ,en we hebben maar 4 counter momenten gehad vorig seizoen haha
in de CL kan dat wel eens anders zijn
R()b
 R()b - dinsdag 25 juli 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:40 schreef piet de paler het volgende:
Volgens AD Danillo weg naar rangers
Welkom Ivanusec of Ueda?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 juli 2023 - 15:43   quote  deeplink  
AD zegt Boadu. Die hebben t zelden goed
kenny
 kenny - dinsdag 25 juli 2023 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2023 - 15:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heeft een contract tot geloof ik 2027 ,dan is verhuur naar een redelijke club
een gok die ze best kunnen nemen.
als zou er geld genoeg zijn kan je gokken , dat heeft feyenoord niet die moeten heel creatief handelen om aankopen te kunnen doen , oftewel feyenoord zit niet in de positie om te kunnen gokken en hebben het geld nodig om weer te kunnen versterken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6881029