|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, 3 oefenwedstrijden en ze zijn CL waardig en seizoensklaar. Wist je niet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Prima ingrepen maar schrik van z’n snelheid hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Trauner is niet sneller denk ik |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
lol ze zochten echt een vervanger van geert als ik dat eerste filmpje zag haha . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar wat haalt Feyenoord met Nino in huis? De Braziliaan was opvallend genoeg een van de snelste verdedigers in de Série A afgelopen seizoen en behoorde tot de vijf best presterende centrale verdedigers in de competitie. Door wat dieper in de statistieken te duiken valt op dat de voetballende verdediger het voornamelijk van zijn inspeelpass moet hebben. Waar Geertruida afgelopen seizoen 53,77 opbouwende passes verstuurde per wedstrijd, ligt dat gemiddelde bij Nino dit seizoen met 56,45 een stuk hoger. Kanttekening is wel dat de 23-jarige Rotterdammer wel een stuk vaker een kans weet te creëren dan zijn mogelijke opvolger |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 10:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar wat haalt Feyenoord met Nino in huis? De Braziliaan was opvallend genoeg een van de snelste verdedigers in de Série A afgelopen seizoen en behoorde tot de vijf best presterende centrale verdedigers in de competitie. Door wat dieper in de statistieken te duiken valt op dat de voetballende verdediger het voornamelijk van zijn inspeelpass moet hebben. Waar Geertruida afgelopen seizoen 53,77 opbouwende passes verstuurde per wedstrijd, ligt dat gemiddelde bij Nino dit seizoen met 56,45 een stuk hoger. Kanttekening is wel dat de 23-jarige Rotterdammer wel een stuk vaker een kans weet te creëren dan zijn mogelijke opvolger Dan is de rest heel traag haha |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 08:23 schreef yoghurt17 het volgende:Kunnen we die babadi van PSV niet kopen. Ligt nog maar 1 jaar vast. Al is t maar om hun een keer dwars te zitten. En is echt wel een speler met potentie. Bovendien is onze 10 positie nogal dun bezet mee eens , zeker het proberen waard |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 08:23 schreef yoghurt17 het volgende:Kunnen we die babadi van PSV niet kopen. Ligt nog maar 1 jaar vast. Al is t maar om hun een keer dwars te zitten. En is echt wel een speler met potentie. Bovendien is onze 10 positie nogal dun bezet mee eens , zeker het proberen waard |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 10:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar wat haalt Feyenoord met Nino in huis? De Braziliaan was opvallend genoeg een van de snelste verdedigers in de Série A afgelopen seizoen en behoorde tot de vijf best presterende centrale verdedigers in de competitie. Door wat dieper in de statistieken te duiken valt op dat de voetballende verdediger het voornamelijk van zijn inspeelpass moet hebben. Waar Geertruida afgelopen seizoen 53,77 opbouwende passes verstuurde per wedstrijd, ligt dat gemiddelde bij Nino dit seizoen met 56,45 een stuk hoger. Kanttekening is wel dat de 23-jarige Rotterdammer wel een stuk vaker een kans weet te creëren dan zijn mogelijke opvolger ik had gisteravond zijn wedstrijd zitten kijken maar ik ben totaal niet onder de indruk van deze speler , ik begrijp werkelijk niet dat je zo'n matige speler voor een hoop geld moet halen , er loopt in europa toch wel een betere zonder aanpassings problemen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door kenny -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snap dat traag niet zo, zie hem een paar keer een doorgebroken speler weer terug halen en hem met een vlijmscherpe actie de bal van de voet af spelen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Man united verkoopt die Maguire , de carousel begint te lopen , vage geruchten zijn dat er een 2e partij zich heeft gemeld voor geertruida laten we hopen dat de prijs voor geert nog wat omhoog gekrikt kan worden |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Hopen op een Premier Leaugue club voor Geertruida. Dan pakken we wel 40 mln. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de Ketelaere mag alsnog vertrekken bij Milan , ik zou zeker eens informeren naar de mogelijkheid om hem te huren , zou een geweldige versterking zijn en onze problemen op het middenveld verhelpen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 11:50 schreef kenny het volgende:[..] ik had gisteravond zijn wedstrijd zitten kijken maar ik ben totaal niet onder de indruk van deze speler , ik begrijp werkelijk niet dat je zo'n matige speler voor een hoop geld moet halen , er loopt in europa toch wel een betere zonder aanpassings problemen ? Ja misschien zit er een bepaalde gedachte achter ? Ik weet het niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geert is best in doen en laten een leider achterin en dat is hij ook,, en laten we wel wezen, een wedstrijd hebben mensen nu gezien, beetje weinig niet🤔,, buiten dat zijn zn statistieken over n zeer lange periode toch echt uitstekend te noemen, dus wel vertrouwen dan in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb het niet gezien gister, maar kan ook zomaar wezen dat hij hoorde van interesse feyenoord en dat doet wel wat met n speler ook hoor😂 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nieuwkoop. Wtf. Komt die even uit het niets.
Ik weet niet wat ik moet vinden. Wel goede ontwikkeling doorgemaakt in België
Voor m’n gevoel moeten we wel wat hoger mikken qua aankopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die gozert was altijd stuk bij ons. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar hij heeft het daar goed gedaan. Kent de club. Was bij ons ook niet slecht, maar (in mijn herinnering) vooral teruggevallen door meerdere lange blessures. Het is eigenlijk wel een logische transfer, maar het komt uit het betrekkelijke niets inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bartje nieuwkoop ,ik zeg heel fijn . Vorigjaar en ook dit jaar in die oefen wedstrijden van hem genoten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 13:12 schreef MMM het volgende:Nieuwkoop. Wtf. Komt die even uit het niets. Ik weet niet wat ik moet vinden. Wel goede ontwikkeling doorgemaakt in België Voor m’n gevoel moeten we wel wat hoger mikken qua aankopen. Voor de breedte alleen te begrijpen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nauwelijks wat gemist, bij een goed presterende club. Hopelijk blijft dat zo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Oeh, als jij als Pedersen hater dat zegt ;) |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 13:12 schreef MMM het volgende:Nieuwkoop. Wtf. Komt die even uit het niets. Ik weet niet wat ik moet vinden. Wel goede ontwikkeling doorgemaakt in België Voor m’n gevoel moeten we wel wat hoger mikken qua aankopen. Ik had dit niet verwacht, maar ik wordt hier heel blij van.
Was verreweg(met afstand) de beste bij USG 2 jaar lang en zelfs ook regelmatig aanvoerder(zo uit mijn hoofd).
Had ook niet van mij weg gehoeven bij Feyenoord, maar was gewoonweg blessuregevoelig.
Ik vind dit echt een enorm sterke aankoop mocht dit doorgang vinden. De rechterkant krijgt echt een kwaliteitsinjectie van jewelste hierdoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik haat m niet. Ik vind m verdedigend top. Aan de bal een amateur |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, weet ik toch ;)
Maar je zou denken dat het dan al gauw beter is. Nieuwkoop is van origine ook middenvelder natuurlijk, dus aan de bal brengt hij in principe een stuk meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 13:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, weet ik toch ;) Maar je zou denken dat het dan al gauw beter is. Nieuwkoop is van origine ook middenvelder natuurlijk, dus aan de bal brengt hij in principe een stuk meer. Vergeet zijn loopvermogen niet 😬 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij was t bij Bart toch andersom! Was verdediger werd gebruikt als middenvelder? Oh nee allebei al veel gespeeld lees ik nu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat hebben zowel Pedersen als Nieuwkoop in overvloed natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:Volgens mij was t bij Bart toch andersom! Was verdediger werd gebruikt als middenvelder? Oh nee allebei al veel gespeeld lees ik nu Is dat zo? Ga ik even nazoeken. Ik dacht dat hij net als Karsdorp die switch had gemaakt. Maar misschien was het andersom. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is in iedergeval niet meer te vergelijken met de Bart van toen. Vorig seizoen nog tegen ons in die oefenpot was hij de baas in die wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 13:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij is in iedergeval niet meer te vergelijken met de Bart van toen. Vorig seizoen nog tegen ons in die oefenpot was hij de baas in die wedstrijd. Zekers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo komt Ballaude ook terug over 1,5 jaar haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord houdt goed dicht achter wie ze aan zitten. Niemand had Nieuwkoop op de radar. Prima keuze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DtK bespeelt al die zogenaamde watchers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En zet ieder, ook hier, op verkeerde been. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoewel @gnkdinamo -hoofdcoach Igor Biscan zei dat hij Luka Ivanusec zal missen (omdat hij 'één stap verwijderd' was van een aansluiting bij Feyenoord), wees Dinamo volgens onze bronnen het @Feyenoord -aanbod af en blijft Ivanusec bij de club! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar als Bartje komt , moet lutsie toch gaan. En ik ben door al die verhalen van Aad Kroaat een beetje de kluts kwijt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 15:51 schreef MMM het volgende:Hoewel @gnkdinamo -hoofdcoach Igor Biscan zei dat hij Luka Ivanusec zal missen (omdat hij 'één stap verwijderd' was van een aansluiting bij Feyenoord), wees Dinamo volgens onze bronnen het @Feyenoord -aanbod af en blijft Ivanusec bij de club! Tja dat zou wel jammer zijn ,zeker als een andere club er straks met hem vandoor gaat . Het duurt ook gewoon te lang,maar ik geloof het pas als het echt bevestigd is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 15:51 schreef MMM het volgende:Hoewel @gnkdinamo -hoofdcoach Igor Biscan zei dat hij Luka Ivanusec zal missen (omdat hij 'één stap verwijderd' was van een aansluiting bij Feyenoord), wees Dinamo volgens onze bronnen het @Feyenoord -aanbod af en blijft Ivanusec bij de club! Verhaal is dat zij hem te belangrijk vinden om hem voor 10 miljoen te laten gaan. Blijkbaar is de financiele noodzaak te verkopen niet (meer) zo aanwezig en willen ze hun beste speler van het afgelopen halve jaar niet zomaar laten gaan. Aangezien hij ook nog een 3-jarig contract heeft...
We zullen het wel zien. Zoals eerder gezegd, ik geloof zijn evt komst pas als het zover is. Dat constante uitstellen, het zal wel, tot ie in Rotterdam is, is het niet zeker. Dus als bovenstaande allemaal klopt, mag je er van uit gaan dat er alternatieven klaar staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
1908.nl meldt overigens dat het onjuist is. Ik blijf het herhalen geloof ik, maar we zullen het wel zien allemaal. ;)
Wordt trouwens hoog tijd dat ze eens die transferperiodes gelijkstellen aan het begin en einde van de competities.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Tijd dat feyenoord doorpakt voor Ivanusec. Dinamo kan mooi lullen met we willen wachten tot cl binnen is, maar zodra die binnen is en dus ook de centen voor cl deelname binnen zijn gaan ze ongetwijfeld roepen dat er geen financiele noodzaak is en moeten we ook dik bijleggen. Gooi er dus 2 miljoen bovenop en koop hem direct voor 12. Heb je er zo snel mogelijk wat aan en loop je niet t risico genaaid te worden door dinamo straks |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
nino en nieuwkoop zijn nou niet de spelers waar je op hoopt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
020 wel rond met Zagred over Atolu. Niet dat mij dat boeit maar raar dat Feyenoord dat nog niet is want die gozer wilde zij ook eerst nog vasthouden tot na de CL voorronde |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 17:29 schreef Leon FR1908 het volgende:020 wel rond met Zagred over Atolu. Niet dat mij dat boeit maar raar dat Feyenoord dat nog niet is want die gozer wilde zij ook eerst nog vasthouden tot na de CL voorronde Simpel, Ivanusec is veel belangrijker voor ze. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is een feit .. |
|
|
|