BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 09 augustus 2023 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 17:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
020 wel rond met Zagred over Atolu.
Niet dat mij dat boeit maar raar dat Feyenoord dat nog niet is want
die gozer wilde zij ook eerst nog vasthouden tot na de CL voorronde
Heel simpel.
Ze vangen nu 3x dat bedrag van Ivanusec.
Of Feyenoord heeft hard op papier staan dat het na AEK rond is of we kunnen deze transfer wel vergeten.
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 09 augustus 2023 - 18:19   quote  deeplink  
Geloof weinig van de hogere eisen voor Geertruida. Zal wel bekend worden de komende dagen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 augustus 2023 - 18:35   quote  deeplink  
36m werd er gevraagd las ik
Leuv
 Leuv - woensdag 09 augustus 2023 - 18:49   quote  deeplink  
Er mag nu toch wel een keer enige kwaliteit bijkomen. Daar in Eindhoven pakket ze wel door terwijl wij toch meet te besteden zouden moeten hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 augustus 2023 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 18:49 schreef Leuv het volgende:
Er mag nu toch wel een keer enige kwaliteit bijkomen. Daar in Eindhoven pakket ze wel door terwijl wij toch meet te besteden zouden moeten hebben.
Die hebben maar 2 nieuwe spelers gehaald, waarvan een (Pepi) ook nog eens voorlopig reserve is. En Simons hebben ze ingeruild voor Lang. Waar ze normaal gesproken niet beter op zijn geworden (al is Lang een prima speler, zijn probleem ligt elders). De rest wat 'nieuw' is, is eigen jeugd of teruggekeerd van verhuur.

Die gaan achterin en op het middenveld normaal gesproken ook nog wel wat halen. Met Nieuwkoop hebben wij al 8 nieuwe spelers (inclusief Lamprou, exclusief Wellenreuther). En dan zijn er nog wat doorgestroomd vanuit de eigen jeugd en Hendriks is terug van verhuur.

Ja wij hebben nog in ieder geval 1 kwaliteitspeler nodig (linksbuiten). Dan staat de basis verder wel. Je kan uiteraard nog verder kijken als er goede spelers beschikbaar komen (10, 8, rechtsbuiten). Maar de competitie is nog niet begonnen en de basis is wel compleet (op de linksbuiten na).
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 09 augustus 2023 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 18:35 schreef Stylzz het volgende:
36m werd er gevraagd las ik
Net weer nieuws naar buiten gekomen dat ze 29M geboden hebben. Feyenoord vroeg 30M + wat bonussen etc. Verwachting was dat het rond kwam. Ze hebben zich teruggetrokken nadat ze nu een linksback nodig hebben. Volgens de geruchten heeft Geertruida gemeld dat Leipzig niet meer aan hoeft te kloppen.
DMD
 DMD - woensdag 09 augustus 2023 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 16:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
1908.nl meldt overigens dat het onjuist is. Ik blijf het herhalen geloof ik, maar we zullen het wel zien allemaal. ;)

Wordt trouwens hoog tijd dat ze eens die transferperiodes gelijkstellen aan het begin en einde van de competities.
Ik geloof dat iemand ook echt komt wanneer Feyenoord er zelf officieel melding van maakt en diegene in ons shirt op de foto is gezet.
bijft007
 bijft007 - woensdag 09 augustus 2023 - 22:16   quote  deeplink  
Alles bij elkaar hebben we n lekker goed dubbel bezet achterhoede met Geert er gewoon erbij💪, prima dus, hadden we echt op achteruit gegaan, al duurt transfermarkt nog vrij lang

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door bijft007 --
R()b
 R()b - woensdag 09 augustus 2023 - 22:20   quote  deeplink  
Lazio nemen we de telefoon niet meer voor op toch?
Leuv
 Leuv - woensdag 09 augustus 2023 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 22:16 schreef bijft007 het volgende:
Alles bij elkaar hebben we n lekker goed dubbel bezet achterhoede met Geert er gewoon erbij💪, prima dus, hadden we echt op achteruit gegaan, al duurt transfermarkt nog vrij lang
Wmb mag die Kasanwirjo nu wel op zeker moven.
MMM
 MMM - donderdag 10 augustus 2023 - 08:16   quote  deeplink  
Twitter Space van FTM gisteren, vond deze samenvatting:

Nino geen thema als Geert blijft.
Kans groot dat er een andere club voor Geert komt.
Feyenoord deadline gesteld voor Ivanusec aan Dinamo.
Bullaude met koopoptie naar Argentinië.
Dordrecht speler pas in laatste weken.
Nieuwe naam voor linksbuiten buiten EU.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 augustus 2023 - 08:19   quote  deeplink  
Nul nieuws. FTM weet nu vaak dingen pas als Telegraaf ze al gemeld heeft 😉
MMM
 MMM - donderdag 10 augustus 2023 - 08:19   quote  deeplink  
Vervanger Bullaude een target is zeer jonge speler.
Milambo wil wel verhuurt worden mits dit bij een club is waar hij basisspeler kan zijn.
Slory gaat waarschijnlijk niet verlengen.

Bijlow ligt een nieuwe contract aanbieding voor klaar.
Gesprekken met Hartman vorige week gestart, kans groot dat hij gaat verlengen. Clubs uit PL niet concreet
MMM
 MMM - donderdag 10 augustus 2023 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 08:19 schreef Stylzz het volgende:
Nul nieuws. FTM weet nu vaak dingen pas als Telegraaf ze al gemeld heeft 😉
Matige transferperiode voor hem momenteel idd
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 augustus 2023 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 08:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Matige transferperiode voor hem momenteel idd
Ik heb echt t idee dat er met m gespeeld wordt ook af en toe.
Of wil ik dat graag zien omdat hij per se zijn gelijk wil halen en zo naar doet richting supporters
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 10 augustus 2023 - 08:40   quote  deeplink  
Ik begrijp niet waarom we helemaal niks horen over Chavez. Is nog steeds transfervrij...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 augustus 2023 - 08:52   quote  deeplink  
Ik wel, Feyenoord vindt t niks
VVout
 VVout - donderdag 10 augustus 2023 - 11:53   quote  deeplink  
Waarom blijf je ook zo lang transfervrij. Waarschijnlijk staan de eisen niet in verhouding met zijn kwaliteiten dan.
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 augustus 2023 - 12:55   quote  deeplink  
Ik weet wel dat spelers daarzo soms extreem veel verdienen, en hij dus zeker omdat hij 26🤔 ofso is, dus paar flinke contracten eruit gesleept had voordat hij zn contract ontbond,, zal wachten op flink tekengeld plus salaris nu, weet niet precies wat voor speler het is, alleen dat hij een erg goeie vrije trap heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 augustus 2023 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 08:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Matige transferperiode voor hem momenteel idd
Haha nogal ja, valt me ook op, deze transferperiode staat hij geen eerste met echte primeurs binnenkomende transfers,, vi en Telegraaf gaan daar mee aan de haal, moet ook zeggen dat ze ook echt watchers zijn en ftm voor de leut, maar wordt nu nogal groot gemaakt door fans door van die vragen net of ze de td zijn, Rutger gaat er best vaak ook niet heel goed mee om, Doet nu ook of hij echt alles weet en beter weet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 10 augustus 2023 - 13:11   quote  deeplink  
Op dit moment met Ueda erbij heb je best een sterke selectie, voor de eredivisie
Voor de CL nog eentje erbij ( subtopper toppers kunnen we nog niet betalen )
kenny
 kenny - donderdag 10 augustus 2023 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 08:19 schreef MMM het volgende:
Vervanger Bullaude een target is zeer jonge speler.
Milambo wil wel verhuurt worden mits dit bij een club is waar hij basisspeler kan zijn.
Slory gaat waarschijnlijk niet verlengen.

Bijlow ligt een nieuwe contract aanbieding voor klaar.
Gesprekken met Hartman vorige week gestart, kans groot dat hij gaat verlengen. Clubs uit PL niet concreet
zou dit ook Isaac Babadi kunnen zijn ? wil niet bijtekenen en met het aantrekken van Tillman en Guus Til voor hem zijn de kansen op veel minuten minimaal
ik zou het zeker proberen om hem te halen , transfersom van een paar milj kan ook geen struikelblok zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 augustus 2023 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 13:27 schreef kenny het volgende:

[..]

zou dit ook Isaac Babadi kunnen zijn ? wil niet bijtekenen en met het aantrekken van Tillman en Guus Til voor hem zijn de kansen op veel minuten minimaal
ik zou het zeker proberen om hem te halen , transfersom van een paar milj kan ook geen struikelblok zijn
Dat zou een mega stunt zijn .
Ooit al Gullit en Wijnaldum bij ons weggeplukt toen het met ons slechter ging.

Ik zou mij echt melden als ik Feyenoord was
VVout
 VVout - donderdag 10 augustus 2023 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 13:27 schreef kenny het volgende:

[..]

zou dit ook Isaac Babadi kunnen zijn ? wil niet bijtekenen en met het aantrekken van Tillman en Guus Til voor hem zijn de kansen op veel minuten minimaal
ik zou het zeker proberen om hem te halen , transfersom van een paar milj kan ook geen struikelblok zijn
Als dat de reden is dat zijn kansen minimaal zijn, wat heeft ie dan bij ons te zoeken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 augustus 2023 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 14:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Als dat de reden is dat zijn kansen minimaal zijn, wat heeft ie dan bij ons te zoeken?
Hij is beter anders hadden die andere wel in plaats van hem gespeeld in de JC schaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2023 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - donderdag 10 augustus 2023 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 14:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij is beter anders hadden die andere wel in plaats van hem gespeeld in de JC schaal.
Dus een andere reden, wat zou er opdoen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 augustus 2023 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 14:25 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus een andere reden, wat zou er opdoen?
https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/nl-eredivisie/2023/08/nieuw-simons-scenario-dreigt-in-eindhoven-psv-is-vergeten-het-contract-van-babadi-te-verlengen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
VVout
 VVout - donderdag 10 augustus 2023 - 14:34   quote  deeplink  
Lullig, maar ook geen overtuiging dus dat hij daar eerst nog flink kan groeien. Liever voor het geld gaan en op de bank in vergetelheid belanden dus.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 augustus 2023 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 14:34 schreef VVout het volgende:
Lullig, maar ook geen overtuiging dus dat hij daar eerst nog flink kan groeien. Liever voor het geld gaan en op de bank in vergetelheid belanden dus.
Dat zal de toekomst uitwijzen VV
CobusIII
 CobusIII - donderdag 10 augustus 2023 - 15:03   quote  deeplink  
transfer Kane=transfer Gimenez?
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 10 augustus 2023 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 15:03 schreef CobusIII het volgende:
transfer Kane=transfer Gimenez?
Een transfer van 100M is tegenwoordig een bod van 29M take it ir leave it bij Feyenoord neer leggen. Zal dus wel niet gaan gebeuren. 50M minimaal
VVout
 VVout - donderdag 10 augustus 2023 - 18:49   quote  deeplink  
"Conceição dient na jaar vertrekwens in bij Ajaks" Voelt zich niet op zijn plek daar...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 augustus 2023 - 21:33   quote  deeplink  
Logisch, was nog slechter dan de rest om hem heen.
MMM
 MMM - donderdag 10 augustus 2023 - 22:28   quote  deeplink  
After Dinamo rejected Feyenoord's offer yesterday, sources have said that Dinamo wants at least 15m for Ivanušec.

Only way for Ivanušec to leave this summer is if someone meets Dinamo's valuation.

There's now a higher chance that Ivanušec could leave in January window.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 augustus 2023 - 22:30   quote  deeplink  
Die CroatianLad is de Kroatische Japie
MMM
 MMM - donderdag 10 augustus 2023 - 22:33   quote  deeplink  
Hahahaha
kenny
 kenny - donderdag 10 augustus 2023 - 23:18   quote  deeplink  
ben niet zo onder de indruk van deze transfer window , v/d belt , beelen , lamprou , nieuwkoop en minteh zijn geen versterkingen en van zerrouki en stengs moet ik nog maar zien of ze meer gaan brengen dan kokcu en szymanski

en dan zit je nog steeds met jahanbaks , dilrosen en kasanwirjo , onbegrijpelijk dat je er nog gebruik van maakt

je hoopt met de inkomsten vanuit de CL en van kokcu je weer stappen kan zetten met goede gerichte versterkingen

gaat met deze selectie geen succes worden in de CL en bij de eerste 2 eindigen wordt een lastige kluif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2023 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 augustus 2023 - 23:24   quote  deeplink  
De Windows is nog drie weken
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 augustus 2023 - 23:32   quote  deeplink  
Newly-promoted side #AlRiyadh is trying to close FOUR deals:

• Juanmi 🇪🇸 (Real Betis)
• Didier Ndong 🇬🇦 (Free Agent)
• Alireza Jahanbakhsh 🇮🇷 (Feyenoord)
• Luís Lopes 'Duk' 🇨🇻 (Aberdeen)
kenny
 kenny - donderdag 10 augustus 2023 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 23:32 schreef Stylzz het volgende:
Newly-promoted side #AlRiyadh is trying to close FOUR deals:

• Juanmi 🇪🇸 (Real Betis)
• Didier Ndong 🇬🇦 (Free Agent)
• Alireza Jahanbakhsh 🇮🇷 (Feyenoord)
• Luís Lopes 'Duk' 🇨🇻 (Aberdeen)
jammer dat dilrosen niet in het rijtje staat
Leuv
 Leuv - vrijdag 11 augustus 2023 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 23:18 schreef kenny het volgende:
ben niet zo onder de indruk van deze transfer window , v/d belt , beelen , lamprou , nieuwkoop en minteh zijn geen versterkingen en van zerrouki en stengs moet ik nog maar zien of ze meer gaan brengen dan kokcu en szymanski

en dan zit je nog steeds met jahanbaks , dilrosen en kasanwirjo , onbegrijpelijk dat je er nog gebruik van maakt

je hoopt met de inkomsten vanuit de CL en van kokcu je weer stappen kan zetten met goede gerichte versterkingen

gaat met deze selectie geen succes worden in de CL en bij de eerste 2 eindigen wordt een lastige kluif
Precies. Ik ook niet.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 11 augustus 2023 - 09:27   quote  deeplink  
Is nog 3 weken open, en de kersen op de taart, wat vaak aanvallers zijn komen er nog aan, waarvan er 1 pas binnen is, dus komt er echt weer mooi uit te zien de selectie,, 1 sept wordt de balans op gemaakt en vooralsnog nu wel gewoon titelfavoriet hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door bijft007 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 augustus 2023 - 09:39   quote  deeplink  
Ik vond dat Jahanbakhsh onderschat wordt. Aanvallend lan het idd wel wat beter, maar organisatorisch is hij stukken beter dan alle andere buitenspelers stukken beter. Van mij mag hij blijven hoor.

Tot nu toe kan vd belt mij niet bekoren. Te vroeg om hem af te schrijven, maar wat ik tot nu toe heb gezien, heeft hij het niet en ik vrees dat hij het nit kan bijbenen. Hopenlijk leert hij nog veel bij want hij lijkt me wel een slimme speler op zich. Nu gaat het hem nog te snel. Hup Thomas!

Ueda ken ik eigenlik alleen maar van dat filmpje. Lijkt wel een goalgettertje. Prima aankoop. En Ivanusec hè. Ken ik ook alleen maar van zijn filmpje, maar daar zie je pure klasse. Topaankoop. Ik ben er pas gerust op wanneer hij echt bij ons is. Mocht het onverhoopt nog m8s gaan (ik wil de duivel niet verzoeken!), is deze transferwindow wat mij betreft, op de voorhand, mislukt, tenzij er een andere topper komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 augustus 2023 - 09:39   quote  deeplink  
Ik vond dat Jahanbakhsh onderschat wordt. Aanvallend lan het idd wel wat beter, maar organisatorisch is hij stukken beter dan alle andere buitenspelers stukken beter. Van mij mag hij blijven hoor.

Tot nu toe kan vd belt mij niet bekoren. Te vroeg om hem af te schrijven, maar wat ik tot nu toe heb gezien, heeft hij het niet en ik vrees dat hij het nit kan bijbenen. Hopenlijk leert hij nog veel bij want hij lijkt me wel een slimme speler op zich. Nu gaat het hem nog te snel. Hup Thomas!

Ueda ken ik eigenlik alleen maar van dat filmpje. Lijkt wel een goalgettertje. Prima aankoop. En Ivanusec hè. Ken ik ook alleen maar van zijn filmpje, maar daar zie je pure klasse. Topaankoop. Ik ben er pas gerust op wanneer hij echt bij ons is. Mocht het onverhoopt nog m8s gaan (ik wil de duivel niet verzoeken!), is deze transferwindow wat mij betreft, op de voorhand, mislukt, tenzij er een andere topper komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - vrijdag 11 augustus 2023 - 10:10   quote  deeplink  
Is met veel spelers zo, wees blij dat we de selectie breder krijgen en schrijf bepaalde spelers nog niet af. Er komt een zwaar seizoen op ons af en daar zal nog wel eens iemand afvallen waar iemand anders kan verrassen. Al is het maar een piek moment, vertrouwen moet je geven wil je het ook terug krijgen. Geld dus ook voor ons, aan de spelers.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 11 augustus 2023 - 10:23   quote  deeplink  
Wel blij mee hoor, elftal nog nooit zo breed geweest, uiteraard wel mede best wat goedkopere talentvolle jongens, maar als die erachter ook ontwikkelen is de stijgende lijn komende jaren echt defintief ingezet, geld maakt geld zeggen ze, en gaan we ook na tijdperk slot een sportieve en vooral financiële mooie toekomst tegemoet
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 augustus 2023 - 11:18   quote  deeplink  
Te breed, zit nog aardig wat te lozen bij...
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 11 augustus 2023 - 11:19   quote  deeplink  
als er zo,n deal met bedragen boven de 30 milj stukloopt is het bij voorbaat mislukt, speler geestelijk in de knel vervanging krijgt straks minder speeltijd .. gemiste kans qua door selecteren weer 1 jaar stilstand .. dus achteruit gang .. vd belt komt wel goed als hij rustiger wordt . jahanbaksh drukt aardig op de begroting eigenlijk is het te rustig in deze window...
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 11 augustus 2023 - 11:29   quote  deeplink  
Jahanbaksh en Dilrosun drukken te zwaar op de begroting. Kun je echt wel slijten..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 augustus 2023 - 11:52   quote  deeplink  
Wil je slijten is anders dan kunnen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6447191