BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - vrijdag 11 augustus 2023 - 12:02   quote  deeplink  
v/d belt en beelen hebben nog tijd nodig en die pikken wel aan alleen maar zijn nu nog geen versterkingen
je hoopt dat je na dit seizoen jezelf weer kan verbeteren en versterken , dat is tot nu toe niet gebeurd ik denk zelfs dat we iets minder zijn geworden

alleen Ueda vind ik een versterking ten opzichte van danilo , dat vind ik te weinig voor een topclub

nu hebben we inderdaad nog een kleine 3 weken te gaan maar er zijn nog wel een paar belangrijke positie's in te vullen

gelukkig hebben ze geert niet weg gescheten aan die duitsers en van zijn eventuele vervanger werd ik ook niet vrolijk , nino is geen verbetering ten opzichte van geert

ik hou werkelijk mijn hart vast , psv vind ik sterker met bosz en die gaan zich nog verder versterken , 020 is nog afwachten maar roeren zich ook aardig op de transfermarkt en stein is ook een goede trainer

je moet echt kwaliteit gaan halen op de links en rechtsbuiten plaats en op het middenveld moet ook een ceatieve middenvelder komen met scorend vermogen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door kenny --
VVout
 VVout - vrijdag 11 augustus 2023 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 11:19 schreef kriebel70 het volgende:
als er zo,n deal met bedragen boven de 30 milj stukloopt is het bij voorbaat mislukt, speler geestelijk in de knel vervanging krijgt straks minder speeltijd .. gemiste kans qua door selecteren weer 1 jaar stilstand .. dus achteruit gang .. vd belt komt wel goed als hij rustiger wordt . jahanbaksh drukt aardig op de begroting eigenlijk is het te rustig in deze window...
Met GeerT komt het wel goed, die had van RB ook zijn neus vol en wacht liever een serieuze club af. Niets aan mislukt, gewoon duidelijk gemaakt dat wij bepalen waarvoor een speler eventueel weg kan, maar niet hoeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 augustus 2023 - 12:35   quote  deeplink  
Jaar geleden dachten we ook een stap terug te hebben gemaakt.
Bij Slot is de som meer dan het totaal der delen.
Een Slotsom dus.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 11 augustus 2023 - 13:02   quote  deeplink  
En Jahan wou niet naar de zandbak dacht ik toch, dus vallen er aardig wat opties al af, want weet niet of er interesse komt in Europa, je moet voorin wel wat doorselecteren, maar moet er wel iets weg ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 11 augustus 2023 - 13:05   quote  deeplink  
Heb er ontzettend veel vertrouwen in, en laten we wel wezen tot nog toe heeft tkl en co ons totaal niet teleurgesteld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 augustus 2023 - 13:09   quote  deeplink  
Moeten op sterkte zijn tegen de grote jongens. De eerste wedstrijden moet dit zat zijn
kenny
 kenny - vrijdag 11 augustus 2023 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 13:05 schreef bijft007 het volgende:
Heb er ontzettend veel vertrouwen in, en laten we wel wezen tot nog toe heeft tkl en co ons totaal niet teleurgesteld
DtK valt zeker niks te verwijten , doet goed werk maar als de RvC op de rem trappen kwa uitgaven is het moeilijk je te versterken
kenny
 kenny - vrijdag 11 augustus 2023 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 13:02 schreef bijft007 het volgende:
En Jahan wou niet naar de zandbak dacht ik toch, dus vallen er aardig wat opties al af, want weet niet of er interesse komt in Europa, je moet voorin wel wat doorselecteren, maar moet er wel iets weg ook
wil je nog wat verdienen aan ali dan moet hij verkocht worden , na dit seizoen loopt hij gratis de deur uit
ed pouwelse
 ed pouwelse - vrijdag 11 augustus 2023 - 14:57   quote  deeplink  
Francisco Conceição heeft de grootste ruzie bij Ajax. Maar hij zou echt en fantastische speler voor ons zijn. Dat zou hem zijn daar weghalen, hij wil weg en hij is echt goed
ed pouwelse
 ed pouwelse - vrijdag 11 augustus 2023 - 15:32   quote  deeplink  
Ik begrijp niet dat er tijdens de persconferenie niets is gevraagd over onze Kroaat van Zagreb
Komt hij nu(hard nodig) of niet meer
bijft007
 bijft007 - vrijdag 11 augustus 2023 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 14:57 schreef ed pouwelse het volgende:
Francisco Conceição heeft de grootste ruzie bij Ajax. Maar hij zou echt en fantastische speler voor ons zijn. Dat zou hem zijn daar weghalen, hij wil weg en hij is echt goed
Beetje zelfde als wat wij nu hebben lopen voorin, veel zelfde niveau en niet goed genoeg naar waar we naar toe willen,, wel aardige potentie hoor, maar niet nog voor dit seizoen
MMM
 MMM - vrijdag 11 augustus 2023 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 14:57 schreef ed pouwelse het volgende:
Francisco Conceição heeft de grootste ruzie bij Ajax. Maar hij zou echt en fantastische speler voor ons zijn. Dat zou hem zijn daar weghalen, hij wil weg en hij is echt goed
Schei uit zeg
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 11 augustus 2023 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 15:32 schreef ed pouwelse het volgende:
Ik begrijp niet dat er tijdens de persconferenie niets is gevraagd over onze Kroaat van Zagreb
Komt hij nu(hard nodig) of niet meer
Komt volgende week (na de eerste wedstrijd tegen AEK) , volgens de laatste berichten.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 11 augustus 2023 - 16:54   quote  deeplink  
Volgens mij staat dat al paar weken zo, en bij geen ander bericht moet je je daaraan vasthouden gewoon, volgend weekend dus om en nabij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 augustus 2023 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 22:30 schreef Stylzz het volgende:
Die CroatianLad is de Kroatische Japie
Zie Vluggi Japovic
MMM
 MMM - vrijdag 11 augustus 2023 - 21:01   quote  deeplink  
De mogelijke komst van Oussama Idrissi staat los van de komst van Luka Ivanušec.

Wel apart dat ze weer toenadering zoeken bij Idrissi..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door MMM --
kenny
 kenny - vrijdag 11 augustus 2023 - 21:10   quote  deeplink  
hier word je toch strontziek van , ik durf te wedden dat ze ook voor Til gaan , wat een slechte transfer zomer is dit zeg 0,0 versterkingen , ok van Ueda verwacht ik juist wel veel
Leuv
 Leuv - vrijdag 11 augustus 2023 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 21:10 schreef kenny het volgende:
hier word je toch strontziek van , ik durf te wedden dat ze ook voor Til gaan , wat een slechte transfer zomer is dit zeg 0,0 versterkingen , ok van Ueda verwacht ik juist wel veel
Waanzinnige kutscouting hebben we. Je mag het hier niet zeggen want dan ben je negatief en zie je niet waar we vandaan komen. Nou, het is een grote puinhoop binnen onze club en degene die dit niet ziet en blijft ontkennen wil gewoon niet voorwaarts en accepteert middelmaat.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 12 augustus 2023 - 00:38   quote  deeplink  
Hoezo dat dan, ook niet percee fan van Idrissi, maar als je bv Idrissi als backup hebt naast basis paixao of ivanusec ga je er dus echt op vooruit, en rechts waar ze al langer versterking willen ook een halen dan helemaal, het is dus niet gezegd Idrissi basis staat dan hoor, gewoon veel betere bank dan eerst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door bijft007 --
kenny
 kenny - zaterdag 12 augustus 2023 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 00:38 schreef bijft007 het volgende:
Hoezo dat dan, ook niet percee fan van Idrissi, maar als je bv Idrissi als backup hebt naast basis paixao of ivanusec ga je er dus echt op vooruit, en rechts waar ze al langer versterking willen ook een halen dan helemaal, het is dus niet gezegd Idrissi basis staat dan hoor, gewoon veel betere bank dan eerst
onzin betere bank , geef gewoon sauer een kans achter ivanosec die jongen doet het harstikke leuk , idrissie is geen bankzitter dan word hij vervelend
feyenoord moet ophouden met middelmaat binnen te halen , hier word je niet sterker van , wel van kwaliteit binnen halen en door groeien als club
ivanosec hoop ik op en spandeer je geld dan aan een goede rechtsbuiten en een creatieve 10 dat is harder nodig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door kenny --
R()b
 R()b - zaterdag 12 augustus 2023 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 23:42 schreef Leuv het volgende:

[..]

Waanzinnige kutscouting hebben we. Je mag het hier niet zeggen want dan ben je negatief en zie je niet waar we vandaan komen. Nou, het is een grote puinhoop binnen onze club en degene die dit niet ziet en blijft ontkennen wil gewoon niet voorwaarts en accepteert middelmaat.
Oke maar ipv janken, noem eens iets dan?
De Vincent janssens, Dumfries, Wijnaldums zijn we al voorbij.
Noem eens 2 spelers in realistische en logische zin, wat aansluit op Arne Slot zijn voetbal?
Durf te wedden dat je weinig kan opnoemen.
We hebben wat talent opgepikt, waar top eredivisie achteraan zat en enkele buitenlandse clubs.
Die er geen eens dit jaar hoeven te staan!
Een Japanner als goalgetter gehaald, die volgend jaar Santi makkelijk opvolgt, wat nog extra in de kassa rinkelt vanuit Japan.
Nieuwkoop dikke prima, met Pedersen is het leuk tot de cornervlag, daarna is het gewoon kut en ergernis, komt geen assist van af.
Kasanwirjo ook nog niks van gezien.
Die Kroaat komt nog, misschien gaan er nog wat weg, dus komt er weer wat bij.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 augustus 2023 - 07:10   quote  deeplink  
1908.nl houdt de gemoederen weer bezig.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 augustus 2023 - 09:02   quote  deeplink  
AD: 'Pedersen kan komende week transfer afronden': Marcus Holmgren Pedersen staat mogelijk voor een vertrek bij Feyenoord, zo meldt het Algemeen Dagblad. Volgens het medium hoopt het Italiaanse Torino FC de transfer komende week af te ronden.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 augustus 2023 - 09:03   quote  deeplink  
Als t klopt, voor 1 gekocht, voor 7 verkocht
Leuv
 Leuv - zaterdag 12 augustus 2023 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 01:31 schreef kenny het volgende:

[..]

onzin betere bank , geef gewoon sauer een kans achter ivanosec die jongen doet het harstikke leuk , idrissie is geen bankzitter dan word hij vervelend
feyenoord moet ophouden met middelmaat binnen te halen , hier word je niet sterker van , wel van kwaliteit binnen halen en door groeien als club
ivanosec hoop ik op en spandeer je geld dan aan een goede rechtsbuiten en een creatieve 10 dat is harder nodig
Precies. Besteed het beperkte budget aan kwaliteit ipv kwantiteit. Zo stijgt ook het niveau van de jeugd en groei je als club. Er is echt geen enkele speler bijgekomen die verrassend is. Alles wat is gekomen is geen scouting voor nodig geweest.
VVout
 VVout - zaterdag 12 augustus 2023 - 10:01   quote  deeplink  
Nou nou, wat een negatief gelul allemaal. Een paar zelfgemaakt watchers zeggen wat, de click and bait sites nemen het pontificaal over en wij moeten dit allemaal voor waar nemen.

Take a break.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 12 augustus 2023 - 10:13   quote  deeplink  
Mogelijke toekomstige basisopstelling:
Bijlow
Nieuwkoop Luts Hancko Hartman
Wieffer Zerrouki
Stengs Ivanusec Idrissi(Igor)
Gimenez (Ueda)

valt allemaal toch wel mee dan? Nogmaals, sleutel ligt bij Wieffer en Zerrouki in mij optiek.
VVout
 VVout - zaterdag 12 augustus 2023 - 10:34   quote  deeplink  
Zie Ueda nog wel op de plek komen van Igor, dat van Idrissi nog maar afwachten eerst.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 12 augustus 2023 - 10:40   quote  deeplink  
Wat je wel ziet is dat het allemaal spelers zijn die gebaat zijn bij een goede teamperformance en daardoor boven zichzelf zouden kunnen uitstijgen. Er zitten geen/weinig spelers tussen die op eigen kracht een wedstrijd kunnen kantelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door CobusIII --
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 12 augustus 2023 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 10:01 schreef VVout het volgende:
Nou nou, wat een negatief gelul allemaal. Een paar zelfgemaakt watchers zeggen wat, de click and bait sites nemen het pontificaal over en wij moeten dit allemaal voor waar nemen.

Take a break.
Inderdaad, elke keer weer diezelfde oelewappers die bij een geru ht heel Feyenoord afkraken, want o, o, o wat gaat het slecht. Flikker op naar die kutjeauden!
VVout
 VVout - zaterdag 12 augustus 2023 - 12:14   quote  deeplink  
Cobus, teamprestatie is erg belangrijk en denk dat tussen die groep juist wel een paar uitschieters op zouden kunnen staan.

Op iedere linie wel 1 tot 2 personen zelfs. Gimenez, Ueda, Luka, Of de hele achterlinie met Nieuwkoop, GeerT, Hanko, Hartman allemaal spelers als die in die flow komende pot kunnen kraken.

Ik vergeet dan nog spelers die misschien juist in één keer onverwacht on gaan.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 12 augustus 2023 - 12:34   quote  deeplink  
Pedersen mogelijk weg dus lees ik, zou zomaar kunnen dan Bart gelijk aan de bak kan, geen idee je mer Bart tov Pedersen erop achteruit of vooruit gaat🤔 mocht Bart het echt uitekend blijken te doen zou het zomaar kunnen zijn Geert ook als trauner fit is blijft staan centraal
kenny
 kenny - zaterdag 12 augustus 2023 - 12:35   quote  deeplink  
kritiek hebben mag hier blijkbaar niet , nee je moet de polonaise gaan lopen met aankopen idrissie en nieuwkoop dat is lekker
laten we wel eerlijk realistisch blijven graag , we willen allemaal dat feyenoord het goed doet en liefst weer beter als vorig jaar , daar hoort doorselecteren bij en je versterken toch ?
idrissie heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld maar meer wedstrijden als een natte krant
nieuwkoop mocht 2 jaar terug weg omdat hij niet voldeed , zou hij dan in 2 jaar zo geweldig zijn geworden ? daarom was er ook zoveel interesse in hem vanuit de top competities en liet union hem gaan voor 2milj ?

feyenoord heeft te veel spelers gehaald waar je niet sterker van wordt , zerrouki is niet beter als kokcu en stengs niet beter als semanski , vd belt en beelen mogen we nog niks van verwachten , minteh onbegrijpelijk je leid hem op voor Newcastle en is geen versterking , Ueda is dan weer wel een versterking

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 augustus 2023 - 12:52   quote  deeplink  
Uit je stekker gaan over Idrissi zonder dat hij aangetrokken is, is best hysterisch
Nieuwkoop had toen Geert uit de basis gespeeld, scheurde een hamstring, geen wedstrijd meer gespeeld en mocht toen weg.
Heeft in zijn wedstrijden in België meer gespeeld en goals en Assists gemaakt dan in zijn hele Feyenoord carrière
Is dus gegroeid. En heeft er ook meer dan Pedersen .

Dus in mijn ogen een verbetering

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 augustus 2023 - 12:57   quote  deeplink  
Mocht overigens Idrissi komen zou dat zijn tweede jaar zijn, wat vaak beter is dan t eerste waar hij verre van fit aankwam en ook nog lange tijd geblesseerd was. Voor de breedte voorin heb je er meer aan dan Dilrosun of Walemark. Op dit moment.

Dus Mwah, kan zo maar werken.
Kan ook heel ruk worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door Stylzz --
Leuv
 Leuv - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 12:35 schreef kenny het volgende:
kritiek hebben mag hier blijkbaar niet , nee je moet de polonaise gaan lopen met aankopen idrissie en nieuwkoop dat is lekker
laten we wel eerlijk realistisch blijven graag , we willen allemaal dat feyenoord het goed doet en liefst weer beter als vorig jaar , daar hoort doorselecteren bij en je versterken toch ?
idrissie heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld maar meer wedstrijden als een natte krant
nieuwkoop mocht 2 jaar terug weg omdat hij niet voldeed , zou hij dan in 2 jaar zo geweldig zijn geworden ? daarom was er ook zoveel interesse in hem vanuit de top competities en liet union hem gaan voor 2milj ?

feyenoord heeft te veel spelers gehaald waar je niet sterker van wordt , zerrouki is niet beter als kokcu en stengs niet beter als semanski , vd belt en beelen mogen we nog niks van verwachten , minteh onbegrijpelijk je leid hem op voor Newcastle en is geen versterking , Ueda is dan weer wel een versterking
Volledig mijn woorden maar je mag het niet roepen. Wil je beter worden dan word je hier als negatief gezien. De wereld op z’n kop hier.
kenny
 kenny - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:
Uit je stekker gaan over Idrissi zonder dat hij aangetrokken is, is best hysterisch
Nieuwkoop had toen Geert uit de basis gespeeld, scheurde een hamstring, geen wedstrijd meer gespeeld en mocht toen weg.
Heeft in zijn wedstrijden in België meer gespeeld en goals en Assists gemaakt dan in zijn hele Feyenoord carrière
Is dus gegroeid. En heeft er ook meer dan Pedersen .

Dus in mijn ogen een verbetering
lyrisch zijn over nieuwkoop nog meer hilarisch , pedersen en nieuwkoop schelen niet veel dat blijft lood om oud ijzer , is beter aan de bal dan pedersen maar kracht van pedersen is weer zijn snelheid
kenny
 kenny - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 13:02 schreef Leuv het volgende:

[..]

Volledig mijn woorden maar je mag het niet roepen. Wil je beter worden dan word je hier als negatief gezien. De wereld op z’n kop hier.
inderdaad leuv , we mogen hier alleen de polonaise lopen van sommigen hier , kritisch zijn hoort ook bij een topclub
een forum is om meningen te ventileren niet om allemaal maar hetzelfde te schrijven
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 13:04 schreef kenny het volgende:

[..]

lyrisch zijn over nieuwkoop nog meer hilarisch , pedersen en nieuwkoop schelen niet veel dat blijft lood om oud ijzer , is beter aan de bal dan pedersen maar kracht van pedersen is weer zijn snelheid
Lyrisch is overdreven.
Pedersen in 59 wedstrijden, 1 goal 6 assist
Nieuwkoop 64, 6 goals, 7 assist

T zijn allemaal maar cijfers. Maar Pedersen was echt een ramp met een bal.
En laten we nou de meestal wedstrijden de bal hebben
kenny
 kenny - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:
Mocht overigens Idrissi komen zou dat zijn tweede jaar zijn, wat vaak beter is dan t eerste waar hij verre van fit aankwam en ook nog lange tijd geblesseerd was. Voor de breedte voorin heb je er meer aan dan Dilrosun of Walemark. Op dit moment.

Dus Mwah, kan zo maar werken.
Kan ook heel ruk worden
je geeft het al aan "kan ook ruk worden" , idrissie is geen versterking , te veel slechte wedstrijden gespeeld dus waarom hem dan weer contracteren ? je hebt toch een scouting ? kunnen die geen betere aandragen ? , krijg het gevoel dat v Geel weer actief is
kenny
 kenny - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lyrisch is overdreven.
Pedersen in 59 wedstrijden, 1 goal 6 assist
Nieuwkoop 64, 6 goals, 7 assist

T zijn allemaal maar cijfers. Maar Pedersen was echt een ramp met een bal.
En laten we nou de meestal wedstrijden de bal hebben
whooo ik zeg ook niet dat ik pedersen zo geweldig vind , zoals ik al zei is nieuwkoop beter aan de bal , pedersen corrigeert weer veel met zijn snelheid
bijft007
 bijft007 - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:18   quote  deeplink  
Idrissi was alles bij elkaar samen met paix je belangrijkste buitenspeler want basisspeler, waar de overigen echt nog meer niet voldeden, dus als je zulke erbij haalt voor ook je breedte team is het gewoon prima, feyenoord hoopt ook nog steeds wat interesse voor dilrosun walemark of ali, zodat je het gehele voorhoede basis/bank voorin wat sterker maakt, en zoals bekend zoeken ze nog de echte kers op de taart voor posities voorin die echt verschil voor je gaat maken met assists of goals, dus beter wachten we gewoon af tot echt transferperiode is afgelopen en dan lichte vooroordeel pas mag geven over de aankopen,, dat heeft tkl en slot toch wel verdient lijkt me niet waar, het staat gewoon ontzettend onnozel om super negatief te zijn nadat feyenoord kampioen is geworden en finale conference league heeft gestaan met diegenen die nu aan het roer staan, andere fans van clubs zouden zich enorm verbazen hoe je zo negatief kan zijn ook over het beleid van n club wat als een speer gaat nu afg 2 jaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 13:18 schreef bijft007 het volgende:
Idrissi was alles bij elkaar samen met paix je belangrijkste buitenspeler want basisspeler, waar de overigen echt nog meer niet voldeden, dus als je zulke erbij haalt voor ook je breedte team is het gewoon prima, feyenoord hoopt ook nog steeds wat interesse voor dilrosun walemark of ali, zodat je het gehele voorhoede basis/bank voorin wat sterker maakt, en zoals bekend zoeken ze nog de echte kers op de taart voor posities voorin die echt verschil voor je gaat maken met assists of goals, dus beter wachten we gewoon af tot echt transferperiode is afgelopen en dan lichte vooroordeel pas mag geven over de aankopen,, dat heeft tkl en slot toch wel verdient lijkt me niet waar, het staat gewoon ontzettend onnozel om super negatief te zijn nadat feyenoord kampioen is geworden en finale conference league heeft gestaan met diegenen die nu aan het roer staan, andere fans van clubs zouden zich enorm verbazen hoe je zo negatief kan zijn ook over het beleid van n club wat als een speer gaat nu afg 2 jaar
Je zou het mischien niet willen geloven maar Jahanbaksh zijn statistieken
van vorig seizoen zijn veel beter dan die van Idrissi .
Idrissi heeft in dezelfde hoeveelheid wedstrijden 1 doelpunt meer gescoord maar Alireza heeft
6 assists meer dan dries.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:28   quote  deeplink  
Klopt niet wat ik schreef ,Jahanbaksh heeft en meer doelpunten als assists dan Idrissi.
Idrissi heeft 1 wedstrijd minder gespeeld.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:38   quote  deeplink  
Qua stats verbaas je je dan echt wel eens over ali, niet om zn werklust en het meeverdedigen enzovoort, maar het lijkt me dat ze voor rechts voorin nog steeds wel wat zoeken toch, op dit moment hoop ik dan wel dat dilrosun je afvaller is en walemark verhuurt wordt ofso, want moet ook echt wat ruimte gemaakt worden uiteraard

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:43   quote  deeplink  
Paixao is vanaf links net weer ietsje constanter en beter dan vanaf rechts zou ik nu
nu zeggen, maar heb heb het idee hij zoiezo steeds ietsje beter aan het worden is en goed ontwikkeld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 13:38 schreef bijft007 het volgende:
Qua stats verbaas je je dan echt wel eens over ali, niet om zn werklust en het meeverdedigen enzovoort, maar het lijkt me dat ze voor rechts voorin nog steeds wel wat zoeken toch, op dit moment hoop ik dan wel dat dilrosun je afvaller is en walemark verhuurt wordt ofso, want moet ook echt wat ruimte gemaakt worden uiteraard
Ali en Idrissi zijn heel belangrijk geweest voor Feyenoord,het word
snel over het hoofd gezien omdat het vaak niet oogstrelend is.
Persoonlijk hou ik ook van oogstrelend maar uiteindelijk gaat het
om t resultaat.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:56   quote  deeplink  
Klopt ook wel hoor, beiden ook belangrijke goals of (voor) assists gemaakt, en in dit geval is het ook zo je weet wat je nu hebt en niet wat je er voor terug haalt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:57   quote  deeplink  
Maar toch heb ik liever iets anders dan weer Idrissi
bijft007
 bijft007 - zaterdag 12 augustus 2023 - 13:59   quote  deeplink  
En de veelscorende buitenspelers ergens halen op goed niveau staan ook altijd bij tig clubs op de radar en heb je vaak ook het geld uiteraard niet voor, dus daarom ook niet percee zo makkelijk als we wel eens denken, iedereen zoekt een aanvaller die echt beslissend is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6545870