BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - zaterdag 12 augustus 2023 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:
Maar toch heb ik liever iets anders dan weer Idrissi
Ik hoop dat paixao op links gebruikt wordt dus dan kom je uit bij Idrissi om met hem te concurreren op links, en mogelijk dan ivanusec voor creativiteit op je middenveld en extra optie linksbuiten en als ze dan 1 keer buidel trekken nog voor een rechtsbuiten zou ik wel tevreden zijn over je selectie op voorhand en aardig dan wat geherindeeld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door bijft007 --
kenny
 kenny - zaterdag 12 augustus 2023 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 13:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ali en Idrissi zijn heel belangrijk geweest voor Feyenoord,het word
snel over het hoofd gezien omdat het vaak niet oogstrelend is.
Persoonlijk hou ik ook van oogstrelend maar uiteindelijk gaat het
om t resultaat.
ali , idrissi en dilrosen moeten meer brengen zeker naar het niveau wat je wil bereiken , ze komen alle simpelweg gewoon te kort , dan moet feyenoord doorselecteren zoals elke club met beleid dat doet , je wil weer een stap omhoog zetten en dan moet je meer kwaliteit gaan halen
kenny
 kenny - zaterdag 12 augustus 2023 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 14:04 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Ik hoop dat paixao op links gebruikt wordt dus dan kom je uit bij Idrissi om met hem te concurreren op links, en mogelijk dan ivanusec voor creativiteit op je middenveld en extra optie linksbuiten en als ze dan 1 keer buidel trekken nog voor een rechtsbuiten zou ik wel tevreden zijn over je selectie op voorhand en aardig dan wat geherindeeld
ik hoop op ivanusec en nog een rechtsbuiten , dan kan je afscheid nemen van jahanbaks en dilrosen .
ik begrijp best dat feyenoord niet de middelen heeft zoals daar bij 020 wel maar huren is ook een optie , maar dan wel spelers die je sterker maken , spelers zoals minteh dus niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door kenny --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 12 augustus 2023 - 14:20   quote  deeplink  
Minteh tja ik denk dat meeste Feyenoorders dat wel een overbodige vinden ja, zal je zien doet hij het straks boven verwachting goed haha, lijkt me niet hoor van wat ik er nu van gezien heb, weet nie eens of we überhaupt iets van salaris voor m betalen of een huurbedrag of betaald Newcastle alles en speelt hij voor nop bij ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - zaterdag 12 augustus 2023 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 13:16 schreef kenny het volgende:

[..]

whooo ik zeg ook niet dat ik pedersen zo geweldig vind , zoals ik al zei is nieuwkoop beter aan de bal , pedersen corrigeert weer veel met zijn snelheid
Nieuwkoop is altijd stuk dus doe mij maar Pedersen.
Bovendien spelen ze beide niet omdat Geertruida daar speelt.
Kasanwirjo is veel meer overbodig.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 12 augustus 2023 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 14:40 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nieuwkoop is altijd stuk dus doe mij maar Pedersen.
Bovendien spelen ze beide niet omdat Geertruida daar speelt.
Kasanwirjo is veel meer overbodig.
Nieuwkoop heeft volgens mij zo'n beetje alles gespeeld de afgelopen 2 seizoenen...
Leuv
 Leuv - zaterdag 12 augustus 2023 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 14:42 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nieuwkoop heeft volgens mij zo'n beetje alles gespeeld de afgelopen 2 seizoenen...
Klopt maar hoe trainen ze daar?
Toen hij bij ons trainde was hij altijd stuk.
Bovendien speelde hij bij ons geen basis en dus train je dan intensiever. Daar heeft hij dus moeite mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door Leuv --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 12 augustus 2023 - 16:39   quote  deeplink  
Ik ben geen idrissi fan, vind hem ook niet sympathiek maar er zat wel een stijgende lijn in. Ik heb mij ook veel aan hem geërgerd, maar hij kan wel goed voetballen.
coenjo
 coenjo - zaterdag 12 augustus 2023 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 14:40 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nieuwkoop is altijd stuk dus doe mij maar Pedersen.
Bovendien spelen ze beide niet omdat Geertruida daar speelt.
Kasanwirjo is veel meer overbodig.
het zal ten koste gaan van trauner
nieuwkoop speelt, die is aanvallend veel beter dan geertruida
Leuv
 Leuv - zaterdag 12 augustus 2023 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 18:17 schreef coenjo het volgende:

[..]

het zal ten koste gaan van trauner
nieuwkoop speelt, die is aanvallend veel beter dan geertruida
Trauner is niet voor niets aanvoerder gemaakt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 augustus 2023 - 18:41   quote  deeplink  
Klopt, maar alles is inmiddels redelijk anders
DMD
 DMD - zaterdag 12 augustus 2023 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 14:53 schreef Leuv het volgende:

[..]

Klopt maar hoe trainen ze daar?
Toen hij bij ons trainde was hij altijd stuk.
Bovendien speelde hij bij ons geen basis en dus train je dan intensiever. Daar heeft hij dus moeite mee.
Wat maakt het uit hoe ze trainen?

Hij heeft in 2 seizoenen 6835 minuten gespeeld.
Dat staat gelijk aan 75 wedstrijden van 90 minuten over 2 seizoenen.

Vorig seizoen heeft hij 4071 minuten gespeeld dat staat gelijk aan 45 wedstrijden van 90 minuten.

Waar hebben we het dan nog over?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 12 augustus 2023 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 14:04 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Ik hoop dat paixao op links gebruikt wordt dus dan kom je uit bij Idrissi om met hem te concurreren op links, en mogelijk dan ivanusec voor creativiteit op je middenveld en extra optie linksbuiten en als ze dan 1 keer buidel trekken nog voor een rechtsbuiten zou ik wel tevreden zijn over je selectie op voorhand en aardig dan wat geherindeeld
Misschien zet hij paixao wel op rechts? En Slot wisselt veelal buitendpelers. Dan heb je er sowieso al vier nodig, minstens. Maar Inanusec moer er zeker nig bij en graag nog een bepalende middenvelder. Ik geloof niet dat Stengs dit gaat zijn. Wie wel, weet ik ook niet. Ivanusec misschien?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 12 augustus 2023 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 14:04 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Ik hoop dat paixao op links gebruikt wordt dus dan kom je uit bij Idrissi om met hem te concurreren op links, en mogelijk dan ivanusec voor creativiteit op je middenveld en extra optie linksbuiten en als ze dan 1 keer buidel trekken nog voor een rechtsbuiten zou ik wel tevreden zijn over je selectie op voorhand en aardig dan wat geherindeeld
Misschien zet hij paixao wel op rechts? En Slot wisselt veelal buitendpelers. Dan heb je er sowieso al vier nodig, minstens. Maar Inanusec moer er zeker nig bij en graag nog een bepalende middenvelder. Ik geloof niet dat Stengs dit gaat zijn. Wie wel, weet ik ook niet. Ivanusec misschien?
Leuv
 Leuv - zaterdag 12 augustus 2023 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 19:27 schreef DMD het volgende:

[..]

Wat maakt het uit hoe ze trainen?

Voor jou niets maar voor de speler maakt dit wel degelijk uit.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 12 augustus 2023 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 21:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Misschien zet hij paixao wel op rechts? En Slot wisselt veelal buitendpelers. Dan heb je er sowieso al vier nodig, minstens. Maar Inanusec moer er zeker nig bij en graag nog een bepalende middenvelder. Ik geloof niet dat Stengs dit gaat zijn. Wie wel, weet ik ook niet. Ivanusec misschien?
Zou goed kunnen ivanusec, doet hij als middenvelder (in de praktijk) ook erg aardig bij Zagreb, maar niet te vergelijken systeem daarzo met de onze, meer 1 van de middenvelders waar hij 1 van buitenste is meestal in een heel opschuifbaar dynamisch middenveld,, en waar hij praktisch altijd door het midden gaat en zelden buitenom en is erg goed in de combinatie van wat ik gezien heb.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door bijft007 --
yoghurt17
 yoghurt17 - zondag 13 augustus 2023 - 07:45   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd vandaag. Vooral naar het middenveld dat bevalt me tot dusver echt nog niet. Zonder Kocku en Seba toch wel flink ingeleverd aan creativiteit hoor. Daarbij hoop ik dat we toch nog afscheid gaan namen van Dilrosun en Kansanwirjo. Mbuyamba van volendam zie ik dan liever terugkomen voor hem. Dan nog even de portemonnee trekken voor een goede middenvelder het liefst een 6 en 10.En een goede rechsbuiten. Paixao lekker op links laten zou ik zeggen daar doet hij t goed. Misschien nog eens een poging wagen voor Nelsson of Gnonto. Sini zou ook top zijn, maar dat wordt wat druk op links als Ivanusec nog komt. Volgens dat sci sports zou overigens Marin de 'most similair player' zijn, als je t hebt over Kocku. Iemand enig idee hoe hij het doet? Zou die beter zijn dan Zerouki of Wiefer op hun posities nu denken jullie?
ras
 ras - zondag 13 augustus 2023 - 10:57   quote  deeplink  
Naast het kopen van Ivanusec, Idrissi erbij halen want Feyenoord heeft een zwaar progamma en daarnaast heb je rekening te houden met blessures en schorsingen die zich kunnen voordoen. Een brede selectie is daarom van groot belang.Wellicht kun je Idrissi huren met optie tot koop of voor niet al te veel overnemen omdat wat ik lees is dat Sevilla momenteel in zwaar financieel weer verkeert.
DMD
 DMD - zondag 13 augustus 2023 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 07:45 schreef yoghurt17 het volgende:
Ik ben benieuwd vandaag. Vooral naar het middenveld dat bevalt me tot dusver echt nog niet. Zonder Kocku en Seba toch wel flink ingeleverd aan creativiteit hoor. Daarbij hoop ik dat we toch nog afscheid gaan namen van Dilrosun en Kansanwirjo. Mbuyamba van volendam zie ik dan liever terugkomen voor hem. Dan nog even de portemonnee trekken voor een goede middenvelder het liefst een 6 en 10.En een goede rechsbuiten. Paixao lekker op links laten zou ik zeggen daar doet hij t goed. Misschien nog eens een poging wagen voor Nelsson of Gnonto. Sini zou ook top zijn, maar dat wordt wat druk op links als Ivanusec nog komt. Volgens dat sci sports zou overigens Marin de 'most similair player' zijn, als je t hebt over Kocku. Iemand enig idee hoe hij het doet? Zou die beter zijn dan Zerouki of Wiefer op hun posities nu denken jullie?
We hebben 2 talenten die een impuls kunnen geven met creativiteit op het middenveld.

Spelen zullen ze niet natuurlijk, maar het zou zonde van het geld zijn om nog iemand te halen.Dat had je dan moeten doen met het geld dat nu in Zerrouki is gestoken, het houdt ook een keer op.
bijft007
 bijft007 - zondag 13 augustus 2023 - 12:09   quote  deeplink  
Een 6 hebben we nu al met zerrouki of wiefer, het zit m meer in of het samen goed kan, dat zal moeten blijken, mocht het niet voldoende werken kunnen ze het oplossen door stengs linie terug te zetten waar hij bij Antwerp regelmatig speelde of dus ivanusec er te zetten of met hem hangend links is het creatieve gedeelte al opgelost, ik denk dat het wel goed gaat komen uiteindelijk na mogelijk wat gepuzzel
MMM
 MMM - maandag 14 augustus 2023 - 11:04   quote  deeplink  
Mikos Gouka die Guus Til mogelijk interessant noemt.

Totaal niet. Als we hem terughalen zijn we echt terug bij af. Alsjeblieft niet zeg.
MMM
 MMM - maandag 14 augustus 2023 - 11:10   quote  deeplink  
Sinisterra.

Waarom altijd terugvallen op oude bekende.. Ga toch eens door en kijk niet naar het verleden

Heel veel geblesseerd geweest bij Leeds

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 11:15   quote  deeplink  
Volgens mij zijn de zogenaamde watchers nu gewoon aan t gokken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door Stylzz --
MMM
 MMM - maandag 14 augustus 2023 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 11:15 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij zijn de zogenaamde watchers nu gewoon aan t holle.
Krabby zit er eigenlijk het best op deze periode.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 11:21   quote  deeplink  
Ja lijkt erop
DMD
 DMD - maandag 14 augustus 2023 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 11:10 schreef MMM het volgende:
Sinisterra.

Waarom altijd terugvallen op oude bekende.. Ga toch eens door en kijk niet naar het verleden

Heel veel geblesseerd geweest bij Leeds
Bij een degradatie kandidaat in engeland 7 keer scoren als buitenspeler is een prima aantal.

Wanneer hij speelde was hij meteen de beste van z'n elftal.
CobusIII
 CobusIII - maandag 14 augustus 2023 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 11:10 schreef MMM het volgende:
Sinisterra.

Waarom altijd terugvallen op oude bekende.. Ga toch eens door en kijk niet naar het verleden

Heel veel geblesseerd geweest bij Leeds
Ik zou er wel voor voelen. Of iemand bekend is of niet doet niet zoveel ter zake. Het gaat er om of hij toegevoegde waarde levert. Veel spelers kiezen voor de PL vanwege de competitie en het geld, maar hadden beter naar Spanje, Italie, Duitsland of Frankrijk kunnen gaan. In mijn ogen is de PL niet vanzelfsprekend de beste competitie, wel de meest intense...
MMM
 MMM - maandag 14 augustus 2023 - 11:30   quote  deeplink  
Waanzinnige speler geweest hij ons maar 35 potjes gemist vorig seizoen. https://www.transfermarkt.nl/luis-sinisterra/verletzungen/spieler/512385

Het kan alleen maar tegenvallen. Al denk ik dat het niet eens haalbaar is, financieel gezien.
kenny
 kenny - maandag 14 augustus 2023 - 12:14   quote  deeplink  
het zou een stunt zijn om hem binnen te hengelen , maar is inderdaad wel veel en lang geblesseerd geweest , is hij de man van glas geworden ? we hebben er geen inkijk in waarom hij in ene zo veel geblesseerd was , blijft een gok al haal je hem en hij is het hele jaar weer geblesseerd pfff moeilijk

ik vind de hele tijd dat feyenoord middelmaat heeft binnengehaald maar nu met sini toch wel blij , maar nuchter nadenkend ivanusec speelt ook linksbuiten en paixao ook zijn beste wedstrijden , zou het niet beter zijn voor een rechtsbuiten te gaan en bijvoorbeeld voor summerville te gaan ??
CobusIII
 CobusIII - maandag 14 augustus 2023 - 12:20   quote  deeplink  
Ivanusec zal ws als 10 worden ingezet en igor is nog te wisselvallig. met Sini haal je wel iemand die zowel binnendoor als buitenom kan passeren. Daarnaast haal je ook 15 doelpunten binnen. Hoeveel risico loop je als je hem huurt? We moeten alles op de eerste twee plaatsen zetten dit seizoen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 12:24   quote  deeplink  
Gouka:

Gisteren vertelden ze bij Feyenoord dat Leeds 7 spelers mag verhuren en dat ze dat aantal al hebben bereikt en dat jongens als Gnonto, Sinisterra, Summerville alleen nog verkocht kunnen worden. Ik kende die regelgeving niet, maar zoals t werd omschreven: alleen koop. dan te duur
kenny
 kenny - maandag 14 augustus 2023 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:
Gouka:

Gisteren vertelden ze bij Feyenoord dat Leeds 7 spelers mag verhuren en dat ze dat aantal al hebben bereikt en dat jongens als Gnonto, Sinisterra, Summerville alleen nog verkocht kunnen worden. Ik kende die regelgeving niet, maar zoals t werd omschreven: alleen koop. dan te duur
dan kan het wel eens een moeilijk verhaal worden , ik denk dat summerville goedkoper is dan sini misschien kan dat nog een optie wezen ?
verkoop nu eindelijk eens dilrosen jahanbaks en kasanmirjo dat levert je weer wat op in je begroting denk ik dan maar
MMM
 MMM - maandag 14 augustus 2023 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:
Gouka:

Gisteren vertelden ze bij Feyenoord dat Leeds 7 spelers mag verhuren en dat ze dat aantal al hebben bereikt en dat jongens als Gnonto, Sinisterra, Summerville alleen nog verkocht kunnen worden. Ik kende die regelgeving niet, maar zoals t werd omschreven: alleen koop. dan te duur
Hahaha Rutgertje heeft de boel even een uurtje opgehyped. Wat een gozer, weer er naast dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door MMM --
DMD
 DMD - maandag 14 augustus 2023 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:
Gouka:

Gisteren vertelden ze bij Feyenoord dat Leeds 7 spelers mag verhuren en dat ze dat aantal al hebben bereikt en dat jongens als Gnonto, Sinisterra, Summerville alleen nog verkocht kunnen worden. Ik kende die regelgeving niet, maar zoals t werd omschreven: alleen koop. dan te duur
Het schijnt dat er 1 verhuurd is binnen engeland en dat het onduidelijk is of dit meetelt voor het aantal maximale verhuren.

Dit is uit een artikel van 2022 omtrent de limieten van verhuur;

"De regels van de FIFA gelden nu alleen nog voor internationale constructies, maar moeten op termijn ook nationaal gaan gelden."
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 12:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahaha Rutgertje heeft de boel even een uurtje opgehyped. Wat een gozer, weer er naast dus.
Clickbait

Die hamster is lost
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 14 augustus 2023 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 12:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahaha Rutgertje heeft de boel even een uurtje opgehyped. Wat een gozer, weer er naast dus.
Niks meer of minder dan de zogenaamd officieel bekend staande 'journalisten' Gouka, Diessen en consorten...
Allemaal dikke duimzuigers, liefst die van hen onderling..
Parasieten, stuk voor stuk!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 augustus 2023 - 13:45   quote  deeplink  
Blijf nog steeds vinden dat Feyenoord in de marginale bestedingsregio zit. Hoewel ruimer dan eerder, nog steeds bescheiden blijven kijken.
Slot heeft vorig jaar een collectief weten te smeden.
Dat vroeg tijd en met deze spelvisie is dat logisch.
Vraagt dus ook enige tijd om nu tot geolied spel te komen.
Waarin spelers, zoals Wieffer, een nieuwe invulling tot gewoonte moeten maken.
In september het echte meetpunt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door FR-Henk --
coenjo
 coenjo - maandag 14 augustus 2023 - 14:49   quote  deeplink  
nou kom op met sini, bij leeds mogen ze nog 1 speler verhuren
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 15:02   quote  deeplink  
En dat is dan weer niet zonde van Sauer?
bijft007
 bijft007 - maandag 14 augustus 2023 - 15:21   quote  deeplink  
Zou het wel toejuichen sini hoor😄, enige vraagtekens dan bij zn fitheid, want eerste seizoen erg vaak geblesseerd geweest, is dat mede door (teveel) fysieke trainingen of gewoon domme pech geweest.
bijft007
 bijft007 - maandag 14 augustus 2023 - 15:25   quote  deeplink  
En nadeel dan dat paix weer op rechts komt, alhoewel 🤔 stengs heb ik aan zijkant echt geen vertrouwen in dus los je weer n probleem op, te traag voor zijkant zou ik zeggen
coenjo
 coenjo - maandag 14 augustus 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 15:02 schreef Stylzz het volgende:
En dat is dan weer niet zonde van Sauer?
sauer is nog lang geen cl niveau
die moet nog veel sterker worden fysiek en conditioneel
ik zou hem wel in laten vallen de 2e helft elke keer om er aan te wennen
met een fitte sini kun je de cl in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 15:49   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 15:52   quote  deeplink  
Gaan we weer
coenjo
 coenjo - maandag 14 augustus 2023 - 15:54   quote  deeplink  
stojkovic van lokomotiv zagreb.
en dan over een dag gaat het weer niet door zeker
1908 moeten ze zo langzamerhand gaan weren overal, die zorgt alleen maar voor onrust
als die bron van hem binnen feyenoord werkt dan moeten ze ook deze gelijk ontslaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 15:58   quote  deeplink  
Grappige is, huidige club van Ivanusec wil m ook, ter vervanging van Ivanusec…
Lekker handig lekken dan
coenjo
 coenjo - maandag 14 augustus 2023 - 15:58   quote  deeplink  
FeyenoordTM
3 minuten geleden
Dit was inderdaad het target waar we netjes stil over bleven. Jullie begrijpen automatisch waarom.
coenjo
 coenjo - maandag 14 augustus 2023 - 15:59   quote  deeplink  
dat is ook een lul de behanger. ze zijn nooit ergens stil over en nu opeens wel zeker
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 14 augustus 2023 - 16:09   quote  deeplink  
Met speler Ivanusec is het rond, met Dynamo zal het rond zijn, dus het kan naar buiten gebracht gaan worden. Is niet gek hoor en gewoon alweer een primeur voor 1908! Gun het hem of niet, maar hij zit er wel degelijk altijd snel, zo niet als 1e bij, Krabby lult alles en iedereen na.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 16:10   quote  deeplink  
Hij had m niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6414668