BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
coenjo
 coenjo - maandag 14 augustus 2023 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 16:09 schreef Frobin1974 het volgende:
Met speler Ivanusec is het rond, met Dynamo zal het rond zijn, dus het kan naar buiten gebracht gaan worden. Is niet gek hoor en gewoon alweer een primeur voor 1908! Gun het hem of niet, maar hij zit er wel degelijk altijd snel, zo niet als 1e bij, Krabby lult alles en iedereen na.
als al die primeur berichten van hem door waren gegaan dan hadden we nu een selectie met 85 man gehad
het bericht is gewoon gekopieerd uit kroatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door coenjo --
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 14 augustus 2023 - 16:20   quote  deeplink  
Nee, dan lees jij de berichtgevingen niet goed. Hij hangt er altijd een betrouwbaarheidsmedaille aan vast. Het een ster is het betrouwbaar, daaronder van roddel tot aan enigszins betrouwbaar. Als je dat terug kijkt heeft hij gewoon vaak gelijk. Jammer dat vele zo'n betrouwbare Feyenoordsite zijn succes niet gunnen.
Voor mij de enige om wel bekende redenen.
coenjo
 coenjo - maandag 14 augustus 2023 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 16:20 schreef Frobin1974 het volgende:
Nee, dan lees jij de berichtgevingen niet goed. Hij hangt er altijd een betrouwbaarheidsmedaille aan vast. Het een ster is het betrouwbaar, daaronder van roddel tot aan enigszins betrouwbaar. Als je dat terug kijkt heeft hij gewoon vaak gelijk. Jammer dat vele zo'n betrouwbare Feyenoordsite zijn succes niet gunnen.
Voor mij de enige om wel bekende redenen.
ja die betrouwbaarheids medaille hangen ze er allemaal aan vast en dat is het probleem ook aan het worden.
het lult maar en het lult maar.
spelers die op het lijstje staan en dat soort van berichten.
geef mij dan maar gewoon krabbendam, zodra die wat meld dat weet je zeker dat het in gang is gezet
en daarbij heeft feyenoord al aangegeven dat figuren als rutger alleen maar nadelig werken voor de club. dus waarom je dan blij bent met zo,n bron is mij een raadsel
beter geen nieuws dan dit soort onzin op al die site,s van headliner.
het begint echt een ergernis te worden. en toch blijf ik kijken
waarom is ook een raadsel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door coenjo --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 augustus 2023 - 16:28   quote  deeplink  
Waarom zou je dergelijke Feyenoord-sites succes gunnen?
Je bent pas geloofwaardig als je echte bron van het nieuws meldt.
bijft007
 bijft007 - maandag 14 augustus 2023 - 19:03   quote  deeplink  
Voor mij hoeft het allemaal niet naar buiten brengen van puur interesses breng het allemaal maar naar buiten als het zo goed als rond is, slapende honden nooit wakker maken, geef mij dan toch maar Telegraaf en krabby etc hoor dan is het gelijk vaak pats boem de speler is er, lijkt me niet voor niks is dat Rutger amper wat goed heeft, of zn bron moet aftoe loopje met m nemen
bijft007
 bijft007 - maandag 14 augustus 2023 - 19:05   quote  deeplink  
Maar blijkbaar vinden fans dat nogal belangrijk het lezen van nieuws wat nog lang geen werkelijkheid is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 augustus 2023 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 19:03 schreef bijft007 het volgende:
Voor mij hoeft het allemaal niet naar buiten brengen van puur interesses breng het allemaal maar naar buiten als het zo goed als rond is, slapende honden nooit wakker maken, geef mij dan toch maar Telegraaf en krabby etc hoor dan is het gelijk vaak pats boem de speler is er, lijkt me niet voor niks is dat Rutger amper wat goed heeft, of zn bron moet aftoe loopje met m nemen
Precies dat.
MMM
 MMM - maandag 14 augustus 2023 - 20:42   quote  deeplink  
Volgens Krabbendam:

- Komst Idrissi kwestie van tijd
- Rond Ivanusec staat alles vast. Alleen Feyenoord kan de stekker er nog uit trekken. Ivanusec maakt indruk als linksbuiten maar Feyenoord zoekt een 10. Er is nu twijfel of hij daar ook in excelleren. Transfersom rond 10 miljoen
- Sinisterra komt niet, Leeds wilt hem verkopen.

Eerste twee punten wel echt vermoeiend en treurig hoor
bijft007
 bijft007 - maandag 14 augustus 2023 - 20:55   quote  deeplink  
Tja heb nu nu 4 wedstrijden live gezien Zagreb, vind m echt goed en nu huidige materiaal bij ons ook daar beste keus als 10 mijns inziens,, aangezien hij dus echt niet daar zoals bij ons linksbuiten speelt, meer een geheel dynamisch opschuivend middenveld lijn in balbezit waar hij de meest buitenste is, en komt hij altijd door het midden uiteindelijk, dus in ons systeem mogelijk daar juist beter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door bijft007 --
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 14 augustus 2023 - 20:57   quote  deeplink  
Ivanusec is zelf rond met Feyenoord, volgens mij zat Feyenoord er zelf ook bij aan tafel......of zat hij bij SC Feyenoord?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 augustus 2023 - 20:59   quote  deeplink  
Tis een drama. Het is ongekend.
Feyenoord gaat alleen maar achteruit.
Geen schaal, en in middenmoot.
Ze worden 7e of 8e.
Met Timber zelfs 16e.
Slot had weg moeten gaan.
Dit topic is erreg leuk.
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 14 augustus 2023 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 19:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Precies dat.
en ondertussen allemaal 1908.nl blijven volgen, waarom zou dat toch zijn?
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 21:02 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

en ondertussen allemaal 1908.nl blijven volgen, waarom zou dat toch zijn?
T is meer dat t voorbij komt als ik op #Feyenoord zoek ook
bijft007
 bijft007 - maandag 14 augustus 2023 - 21:05   quote  deeplink  
Haha, ik denk feyenoord kampioen vanaf het begin hoor, en heel eerlijk te zijn was het vorig seizoen ook zeker int begin nie heel lekker allemaal,, trouwens zoiezo wel vaker ook niet heel goed was, gaat wel weer lopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - maandag 14 augustus 2023 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 21:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T is meer dat t voorbij komt als ik op #Feyenoord zoek ook
EVeel fans kijken ook op headliner, en daar komt alle nieuws bij elkaar, 1 brengt een gerucht waar er vervolgens vaak hoop meuk sites hetzelfde overnemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 augustus 2023 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 21:02 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

en ondertussen allemaal 1908.nl blijven volgen, waarom zou dat toch zijn?
Als het er niet is mis ik het niet.
Groetjes, allemaal.
VVout
 VVout - maandag 14 augustus 2023 - 22:03   quote  deeplink  
Ze moeten gewoon dit forum volgen, 100% kwalitatieve voetbalkennis en B plukt er gratis de vruchten van 🤣
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 augustus 2023 - 22:44   quote  deeplink  
Ik sluit mij bij vorige spreker aan.
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 15 augustus 2023 - 00:12   quote  deeplink  
Sassuolo concreet voor een transfer van Pedersen
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 15 augustus 2023 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 00:12 schreef Alexmem het volgende:
Sassuolo concreet voor een transfer van Pedersen
Ja allemaal leuk, maar t geld wordt daarna toch weer verbrand. Er is nooit geld of t wordt verkeerd besteed.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 augustus 2023 - 09:13   quote  deeplink  
Gisteren werd er geopperd bij een voetbal programma om Ueda op 10 te zetten
Hij schijnt dat in Belgie ook wel gespeeld te hebben........
En duurt ook iets te lang die Pedersen speelt nu ook al ruim 2 weken ( en dat volgens velen voor een overbodige en iemand die je door wil selecteren)
Volgens veel analisten moet er alleen een betere invulling voor de 10 positie ............en wat verbaasde mij dat veel voetbalkenners Feyenoord toch als kampioen zien ......
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 augustus 2023 - 09:19   quote  deeplink  
Wat is ‘veel’?
Waarop gebaseerd?
Namen? Rugnummers?

Veel…..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 augustus 2023 - 09:38   quote  deeplink  
Een paar dan op het forum maar ook in het stadion
Volgens mij vertelde Advocaat dit
Nog aan te kopen 10 die Kroaat schijnt het ook te kunnen
Aan een tafel met 3 analisten 2 ( verhouding is veel)
Hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2023 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 augustus 2023 - 09:57   quote  deeplink  
Aan een tafel is 3 anaal-isten veel te veel.
En het lult veel te veel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 augustus 2023 - 09:59   quote  deeplink  
Ik wacht rustig tot 1-9
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 15 augustus 2023 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 09:59 schreef Stylzz het volgende:
Ik wacht rustig tot 1-9
Komende zondag
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 augustus 2023 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 10:06 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Komende zondag
Zo, dan zal het bij jou wel heel snel Kerst zijn?
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 15 augustus 2023 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 10:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zo, dan zal het bij jou wel heel snel Kerst zijn?
Dacht dat zz het over de eindstand van sparta uit had.
ed pouwelse
 ed pouwelse - dinsdag 15 augustus 2023 - 13:48   quote  deeplink  
Alsjeblieft niet Til terug. Was zo blij dat hij weg was
Leuv
 Leuv - dinsdag 15 augustus 2023 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 13:48 schreef ed pouwelse het volgende:
Alsjeblieft niet Til terug. Was zo blij dat hij weg was
Je kent Slot nu toch zo langzamerhand wel.
kenny
 kenny - dinsdag 15 augustus 2023 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 13:48 schreef ed pouwelse het volgende:
Alsjeblieft niet Til terug. Was zo blij dat hij weg was
inderdaad , geen Til er zijn toch wel betere te vinden voor deze positie
MMM
 MMM - dinsdag 15 augustus 2023 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 13:48 schreef ed pouwelse het volgende:
Alsjeblieft niet Til terug. Was zo blij dat hij weg was
Eens. Kut speler. Kan niks met een bal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 augustus 2023 - 18:09   quote  deeplink  
Lag ook niet lekker in de groep dacht ik weleens gelezen te hebben.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 15 augustus 2023 - 18:27   quote  deeplink  
We staan echt stil als Feyenoord zijnde als we nu met till en idrissi aankomen. Met Stengs al Dilrosun 2.0 in huis gehaald. Met Zerouki een type die we al hebben lopen en Nieuwkoop is alleen vanwege t feit dat hij goedkoop is een aankoop die er toe d9et. Minteh, v.d. belt komen tekort en 10 miljoen uitgeven aan een bankspeler (ueda) in een tijd waarin we geen 10 en normale rechtsbuiten valt ook niet te begrijpen. Zeker als we nu alweer richting een lege portemonnee gaan. Ik hoop verrast te worden met nog 3 echte versterkingen. Maar ik vrees dat we t lachertje van de CL worden en ook niet bij plek 1 en 2 gaan eindigen met dit team en de idrissi's en Till's van deze wereld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 augustus 2023 - 18:34   quote  deeplink  
Stengs is misschien 3 x flegmatieker dan Dilrosun alleen zijn passes komen voor 100% beter aan.
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 15 augustus 2023 - 18:37   quote  deeplink  
tja achteruitgang maar zeggen dat er geen geld is klopt niet helemaal ... til terug halen is geen vooruitgang .. en de tijd tikt door .
bijft007
 bijft007 - dinsdag 15 augustus 2023 - 18:55   quote  deeplink  
Stengs schijnbaar ook het best gedaan bij Antwerp op 8, kan me daar wel iets bij voorstellen, dan heeft hij genoeg mannen voor zich nog om de voor assist of soms assist te geven, en lijkt me minder moeite te hebben om die openliggende ruimte in te duiken/ te lopen dan bv wiefer, op 10 moet je ook gewoon scorend vermogen hebben idem buitenkant voorin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 15 augustus 2023 - 18:57   quote  deeplink  
Meeste kans voor hem om de top te halen op zon positie
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 augustus 2023 - 07:09   quote  deeplink  
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 16 augustus 2023 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2023 - 07:09 schreef Stylzz het volgende:
[ tweet ]
Spreek geen spaans, maar komt die naar feyenoord? Dit zou geweldig zijn. Hij is echt het ontbrekende puzzelstukje in 't team van Slot. Heb hem een tijdje gevolgd. Uitstekende speler als het gaat om het spel verdelen. Maar kan ook een goal maken
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 augustus 2023 - 08:07   quote  deeplink  
🇷🇺❌ ALS RUSLAND NIET GEDAAN IS... KAN DE EREDIVISIE ZIJN!

#CentralFOX | Luis Chávez onderzoekt opties voor zijn toekomst en daar is het Feyenoord van Santi Giménez 🇳🇱🙏
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 augustus 2023 - 10:56   quote  deeplink  
Zou lekker voor die neuzen zijn
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 16 augustus 2023 - 11:01   quote  deeplink  
Pedersen volgens Italiaanse media voor 7 mln verkocht. Walemark en Dilrosun nog dumpen voor een miljoen of 7 bij elkaar en we hebben 14 mln voor een normale rechrsbuiten
kenny
 kenny - woensdag 16 augustus 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2023 - 11:01 schreef yoghurt17 het volgende:
Pedersen volgens Italiaanse media voor 7 mln verkocht. Walemark en Dilrosun nog dumpen voor een miljoen of 7 bij elkaar en we hebben 14 mln voor een normale rechrsbuiten
je vergeet jahanbaks en kasanwirjo nog , komt er nog 4milj bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 augustus 2023 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 augustus 2023 - 12:22   quote  deeplink  
Feyenoord onderneemt concrete stappen om João Paulo Bitello te strikken. De Braziliaanse middenvelder moet overkomen van Grêmio Foot-Ball Porto Alegrense. De mogelijke transfer blijft in het restant van augustus een thema bij Feyenoord — al helemaal wanneer er verdere uitgaande transfers worden bewerkstelligd.

Bitello is een 23-jarige centrale middenvelder die uit de jeugd van Cascavel komt. Grêmio wist hem op jonge leeftijd op te pikken, waar hij vanuit het onder-20 elftal door wist te groeien naar het eerste elftal. De 1.78 meter lange Bitello staat tot eind 2025 onder contract in Porto Alegre en vertegenwoordigt een ingeschatte transferwaarde van zeven miljoen euro.

De uitgebreid gescoute Braziliaan heeft al negenentachtig officiële duels op zijn naam staan. Daarin was hij goed voor zeventien doelpunten en zeven assists. De aanjager speelt zijn wedstrijden voornamelijk op het centrale middenveld — maar kan ook als aanvallende middenvelder, als linksbuiten én als rechtsbuiten uit de voeten.

Feyenoord heeft deze window al in een vroeg stadium de eerste contacten gelegd om een transfer van de grond te krijgen en zoekt ondertussen ook verdere concrete toenadering. Ook Premier League-club Arsenal zit achter Bitello aan, maar pakte nog niet formeel door. Bitello staat open voor het avontuur in de UEFA Champions League wat Feyenoord kan bieden.
MMM
 MMM - woensdag 16 augustus 2023 - 12:29   quote  deeplink  
Volgende naam om hem maar als eerst genoemd te hebben..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 augustus 2023 - 12:33   quote  deeplink  
Lijkt erop je
CobusIII
 CobusIII - woensdag 16 augustus 2023 - 12:57   quote  deeplink  
Die zit wel op voetbal...
bijft007
 bijft007 - woensdag 16 augustus 2023 - 13:06   quote  deeplink  
Ff bekeken,, Lijkt me onhaalbaar eigenlijk financieel maar ook genoeg interesse lijkt me, dit is echt wel toptalent hoor, staan 3e hoogste afdeling Brazilië, en echt aardig belangrijk al daarzo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 augustus 2023 door bijft007 --
kenny
 kenny - woensdag 16 augustus 2023 - 13:53   quote  deeplink  
ik denk dat ze aardig geschrokken zijn van het niveau van afgelopen zondag , schakelen nu wel door om versterkingen te halen die je voor de verandering ook beter maken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.7686750