BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 augustus 2023 - 13:54   quote  deeplink  
Lijkt me volledig onzin dit trouwens
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 16 augustus 2023 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2023 - 12:22 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord onderneemt concrete stappen om João Paulo Bitello te strikken. De Braziliaanse middenvelder moet overkomen van Grêmio Foot-Ball Porto Alegrense. De mogelijke transfer blijft in het restant van augustus een thema bij Feyenoord — al helemaal wanneer er verdere uitgaande transfers worden bewerkstelligd.

Bitello is een 23-jarige centrale middenvelder die uit de jeugd van Cascavel komt. Grêmio wist hem op jonge leeftijd op te pikken, waar hij vanuit het onder-20 elftal door wist te groeien naar het eerste elftal. De 1.78 meter lange Bitello staat tot eind 2025 onder contract in Porto Alegre en vertegenwoordigt een ingeschatte transferwaarde van zeven miljoen euro.

De uitgebreid gescoute Braziliaan heeft al negenentachtig officiële duels op zijn naam staan. Daarin was hij goed voor zeventien doelpunten en zeven assists. De aanjager speelt zijn wedstrijden voornamelijk op het centrale middenveld — maar kan ook als aanvallende middenvelder, als linksbuiten én als rechtsbuiten uit de voeten.

Feyenoord heeft deze window al in een vroeg stadium de eerste contacten gelegd om een transfer van de grond te krijgen en zoekt ondertussen ook verdere concrete toenadering. Ook Premier League-club Arsenal zit achter Bitello aan, maar pakte nog niet formeel door. Bitello staat open voor het avontuur in de UEFA Champions League wat Feyenoord kan bieden.
Dit is wel een hele leuke speler zeg. Zou een geweldige aankoop zijn. Heb zijn filmpje op de helft uitgezet, was na de eerste paar bewegingen al overtuigd.
Kans zal wel klein zijn.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 16 augustus 2023 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2023 - 16:04 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

Dit is wel een hele leuke speler zeg. Zou een geweldige aankoop zijn. Heb zijn filmpje op de helft uitgezet, was na de eerste paar bewegingen al overtuigd.
Kans zal wel klein zijn.
Zeker een leuke speler, Maar dit is wel weer een jongen die waarschijnlijk een jaar nosig heeft om zich aan te passen. Wij hebben op dit moment iemand die nodig die er direct staat. Zo'n Chavez heeft WK's gespeeld en is 27. Ervaren genoeg om direct mee te spelen. Kent Santi goed en is transfervrij. Zou echt de prio bij Chavez leggen. Als we t ons kunnen permitteren is deze jongen daarnaast natuurlijk meer dan welkom, want is er wel een voor de toekomst denk ik.
bijft007
 bijft007 - woensdag 16 augustus 2023 - 17:27   quote  deeplink  
Bitello bedoel je aanpassen, nou dat lijkt me voetballend gezien niet, deze is zon speler die de allergrootste clubs wel eens oppikken voor om begin bedrag 15 milj tot wat gek er voor geeft, bovencatogorie speler, die kroat allebei wel al is het wel n voordeel hij uit Europa komt dat kan schelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - woensdag 16 augustus 2023 - 17:28   quote  deeplink  
Lijkt me daarom ook onzin gerucht, maar proberen ken altijd
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 augustus 2023 - 17:31   quote  deeplink  
Helpt allemaal mee in het idee krijgen dat Feyenoord geen goed transferbeleid uitoefent.
Doorzichtigheid troef.

De club zelf is de enige bron.
Leuv
 Leuv - woensdag 16 augustus 2023 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2023 - 17:31 schreef FR-Henk het volgende:
Helpt allemaal mee in het idee krijgen dat Feyenoord geen goed transferbeleid uitoefent.
Doorzichtigheid troef.

De club zelf is de enige bron.
Wat wil je dan ook zonder TD.
Dramatisch beleid waar maar geen einde aan komt. We hadden het beste als kunnen beginnen met het aantrekken van bijvoorbeeld Huiberts en dan voorzicht gaan bouwen.
Vervelend om te constateren maar Pisvee is ons nu al ruimschoots voorbij. Gaan we weer tweede viool spelen dit seizoen terwijl de voortekenen zo goed waren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 augustus 2023 door Leuv --
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 16 augustus 2023 - 18:25   quote  deeplink  
Hou toch op met je eeuwige gezeik man. Alles wat jij hier plaatst is misplaatst. Sinds we geen td hebben rolt het geld steeds meer binnen en hebben we de sleutel tie met de hoogste transferwaarde. In die 2 jaar Europese finale gespeeld, kampioen geworden, spelers voor steeds hogere bedragen verkocht en kwalificatie champians league. Dus oprotten met je negatieve gezeik.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 16 augustus 2023 - 18:35   quote  deeplink  
Maar dat is Leuv zijn rol hier, zeiken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 augustus 2023 - 19:19   quote  deeplink  
Is ook prima
Zit best kern van waarheid in
kriebel70
 kriebel70 - woensdag 16 augustus 2023 - 21:22   quote  deeplink  
in zijn reactie staan niet veel onwaarheden supercup verloren , 1e 2 punten verspeelt , elftal niet compleet, nog wel wat mensen die het veld moeten ruimen , enz enz .. dus 2e viool gevoel , tuurlijk, europees gaan we een lachertje worden .....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 augustus 2023 - 21:25   quote  deeplink  
De is nog wat prematuur.
PSV en Feyenoord hebben evenveel uitgegeven ongeveer op dit moment/
zij alleen minder spelers voor meer geld per stuk/
Dus dat is ogenschijnlijk meer kwaliteit dan kwantiteit.
Maar die kwaliteit van 15 miljoen kunnen wij nog niet omdat we niet de salaris huishouding hebben die hetzelfde is.
En dan bedoel ik vooral torenhoge salarissen aan 1 of 2 spelers en de rest die daar ver onder zit.
Das garantie voor gezeur, dat moet ook met de jaren rustig groeien
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 augustus 2023 - 07:38   quote  deeplink  
Blijkbaar was er gisteren weer een hamster transfer gelul Space. Zag een samenvatting:
- Zondag wordt Ivanusec verwacht;
- Stojkovic komt rond het weekend tot zijn kookpunt, voor Dinamo is een ander target van NK Lokomotiv niet door de keuring gekomen dus die gaan ook harder trekken. Speler wil naar Feyenoord;
- Hartman en Bijlow in gesprek voor verlenging.
- Veel interesse voor Dilrosun, niemand pakt door.
- Voor Timber en Kasamwirjo nog geen interesse, Feyenoord staat wel open;
- Walemark wordt nagenoeg gedwongen voor verhuur:
- Bitelo komt net als Nino alleen als er een speler gaat.
MMM
 MMM - donderdag 17 augustus 2023 - 07:48   quote  deeplink  
Ik ben bang dat we lang niet alle spelers kwijtraken waar we van af willen.

Het liefst loos je Kasanwirjo, Timber, Dilrosun, Ali en verhuur je Wålemark. Maar ik zie dat niet gebeuren.
MMM
 MMM - donderdag 17 augustus 2023 - 07:50   quote  deeplink  
Zal inkomend sowieso Idrissi wel worden. Ivanusec?

Verder afwachten. Nog precies twee weken en er moet nog zoveel gebeuren
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 augustus 2023 - 07:50   quote  deeplink  
Ik verwacht nog wel een contract ontbinding hier en daar
MMM
 MMM - donderdag 17 augustus 2023 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 07:50 schreef Stylzz het volgende:
Ik verwacht nog wel een contract ontbinding hier en daar
Zoals? Kan ik me niet voorstellen eigenlijk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 augustus 2023 - 08:58   quote  deeplink  
Een Dilrosun wordt nooit verkocht.
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 augustus 2023 - 10:13   quote  deeplink  
Is wel 1 vd grootverdieners ook bij ons, ook ali trouwens, zou goed zijn daarom ook wat van zulke weggaan ruimte te maken
Leuv
 Leuv - donderdag 17 augustus 2023 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2023 - 18:35 schreef Gerard_FR het volgende:
Maar dat is Leuv zijn rol hier, zeiken.
Jij noemt het zeiken, ik noem het realisme en zit niet in die bubble waarin zovelen hier zitten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 augustus 2023 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 10:32 schreef Leuv het volgende:

[..]

Jij noemt het zeiken, ik noem het realisme en zit niet in die bubble waarin zovelen hier zitten.
Nee jij zit in een andere bubbel.
Is ook prima
kenny
 kenny - donderdag 17 augustus 2023 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 07:48 schreef MMM het volgende:
Ik ben bang dat we lang niet alle spelers kwijtraken waar we van af willen.

Het liefst loos je Kasanwirjo, Timber, Dilrosun, Ali en verhuur je Wålemark. Maar ik zie dat niet gebeuren.
ben er ook bang voor , wel bittere noodzaak dat ze vertrekken
Leuv
 Leuv - donderdag 17 augustus 2023 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 10:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee jij zit in een andere bubbel.
Is ook prima
Okay,
Noem jij dan eens iets positiefs aan deze transferwindow? Ik zal dan ook proberen het positieve ervan in te zien.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 augustus 2023 - 11:30   quote  deeplink  
Wie zegt dat ik wel positief ben?
Overall vind ik t ook nog te weinig. Er moet nog wat weg en er moet nog wat bij.
Voor de breedte vind ik redelijk ingekocht. Beelen vind ik een goede voor de toekomst. Ueda een prima aankoop en ik heb hoge verwachtingen van Stengs. Dat kan uiteraard tegenvallen.

Voor de rest maak ik de balans op 01-9 op. Wat er gaat nog is en gehaald is. Dan kun je t gehele plaatje overzien.

Voor nu vind ik t onvoldoende.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door Stylzz --
MMM
 MMM - donderdag 17 augustus 2023 - 12:29   quote  deeplink  
Feyenoord's patience with the Ivanusec transfer is running out, VI reports. The ball is now in Luka Ivanusec's court and he is reported to meet with Dinamo Zagreb's board soon to discuss his future. Feyenoord wants to know ASAP what his choice is.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door MMM --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 17 augustus 2023 - 12:34   quote  deeplink  
Dat klinkt zorgelijk
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 augustus 2023 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 12:29 schreef MMM het volgende:
Feyenoord's patience with the Ivanusec transfer is running out, VI reports. The ball is now in Luka Ivanusec's court and he is reported to meet with Dinamo Zagreb's board soon to discuss his future. Feyenoord wants to know ASAP what his choice is.


De laatste weken zijn er veel berichten geweest over de eventuele komst van Luka Ivanušec, die momenteel onder contract staat bij GNK Dinamo Zagreb. Volgens Voetbal International spreekt niemand zich bij Feyenoord hardop uit maar begint het gevoel wel te leven dat het lastig kan worden om de Kroaat naar De Kuip te halen.

De speler zal nu moeten beslissen wat hij wil. Ivanušec zou een afspraak hebben met de beleidsbepalers van GNK Dinamo Zagreb. Daarna zal er snel een antwoord moeten komen. Feyenoord heeft inmiddels ook andere opties in kaart gebracht.

Zo klinkt t al anders
CobusIII
 CobusIII - donderdag 17 augustus 2023 - 12:37   quote  deeplink  
Maar niet beter..
CobusIII
 CobusIII - donderdag 17 augustus 2023 - 12:38   quote  deeplink  
krijgen we Til
DMD
 DMD - donderdag 17 augustus 2023 - 12:38   quote  deeplink  
Ik word er niet warm of koud van.

Ik hoop alleen dat wanneer hij wel komt, hij op z'n beste positie geposteerd wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 11:30 schreef Stylzz het volgende:
Wie zegt dat ik wel positief ben?
Overall vind ik t ook nog te weinig. Er moet nog wat weg en er moet nog wat bij.
Voor de breedte vind ik redelijk ingekocht. Beelen vind ik een goede voor de toekomst. Ueda een prima aankoop en ik heb hoge verwachtingen van Stengs. Dat kan uiteraard tegenvallen.

Voor de rest maak ik de balans op 01-9 op. Wat er gaat nog is en gehaald is. Dan kun je t gehele plaatje overzien.

Voor nu vind ik t onvoldoende.
Ja dit is de realiteit
CobusIII
 CobusIII - donderdag 17 augustus 2023 - 12:43   quote  deeplink  
Als de deal rondom Ivanusec nu nog afketst dan is er iets goed misgegaan in het traject.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 17 augustus 2023 - 12:50   quote  deeplink  
Is het nu geen tijd dat teKloese een persconferentie geeft aan de supporters ( seizoenskaarthoders ) zijn in wezen toch ook klein aandeelhouders.
Wortd echt een ouderwetse oost Europese soap die Kroaat.
Of wij worden misleid door zgn Feyenooer watchers
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 12:43 schreef CobusIII het volgende:
Als de deal rondom Ivanusec nu nog afketst dan is er iets goed misgegaan in het traject.
We kunnen er wel vanuitgaan dat de deal rond is op papier ,anders
hadden ze toch ondertussen wel doorgeschakeld naar de volgende optie.
DMD
 DMD - donderdag 17 augustus 2023 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 12:50 schreef piet de paler het volgende:
Is het nu geen tijd dat teKloese een persconferentie geeft aan de supporters ( seizoenskaarthoders ) zijn in wezen toch ook klein aandeelhouders.
Wortd echt een ouderwetse oost Europese soap die Kroaat.
Of wij worden misleid door zgn Feyenooer watchers
Is de transferperiode al voorbij dan?
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 augustus 2023 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 12:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We kunnen er wel vanuitgaan dat de deal rond is op papier ,anders
hadden ze toch ondertussen wel doorgeschakeld naar de volgende optie.
Precies dat dus, en gaat het alsnog mis ligt het niet aan feyenoord, en hij is echt het wachten waard hoor, voorgaande Jaren waren zulke onhaalbaar,, qua kwaliteit haal je een kokcu van zagreb in huis, boven categorie dus
piet de paler
 piet de paler - donderdag 17 augustus 2023 - 12:58   quote  deeplink  
FR12 geeft aan geduld raakt op bij Feyenoord, daarom meer openheid van teKloese.
En nee transfer periode is niet om, Ja volgende weet al 2 e wedstrijd dussssssss
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 12:57 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Precies dat dus, en gaat het alsnog mis ligt het niet aan feyenoord, en hij is echt het wachten waard hoor, voorgaande Jaren waren zulke onhaalbaar,, qua kwaliteit haal je een kokcu van zagreb in huis, boven categorie dus
Ik lees zojuist dat ze wachten beu zijn en willen doorschakelen naar Idrissi.
Als dat optie 2 is krijg ik wel een Leuv gevoel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 12:58 schreef piet de paler het volgende:
FR12 geeft aan geduld raakt op bij Feyenoord, daarom meer openheid van teKloese.
En nee transfer periode is niet om, Ja volgende weet al 2 e wedstrijd dussssssss
Klopt las het ook zojuist
MMM
 MMM - donderdag 17 augustus 2023 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 12:38 schreef DMD het volgende:
Ik word er niet warm of koud van.

Ik hoop alleen dat wanneer hij wel komt, hij op z'n beste positie geposteerd wordt.
8/10 als ik t goed begrijp.. Heel bijzonder als hij uitblinkt als linksbuiten.
JanM
 JanM - donderdag 17 augustus 2023 - 13:14   quote  deeplink  
Beetje het gevoel van jaren geleden: Vagner Love zou komen en toen kwam … Charisteas
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 13:14 schreef JanM het volgende:
Beetje het gevoel van jaren geleden: Vagner Love zou komen en toen kwam … Charisteas
Als het waar is zeker
MightyAce
 MightyAce - donderdag 17 augustus 2023 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 13:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik lees zojuist dat ze wachten beu zijn en willen doorschakelen naar Idrissi.
Als dat optie 2 is krijg ik wel een Leuv gevoel.
Gadver
piet de paler
 piet de paler - donderdag 17 augustus 2023 - 13:35   quote  deeplink  
V.I geeft nu ook hetzelfde bericht Idrissi zou komen de ander ????????
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 17 augustus 2023 - 13:38   quote  deeplink  
Pff weken wachten om uiteindelijk bij dezelfde mensen uit te komen.. Als t hierbij blijft zijn we er dus op achteruit gegaan met Seba en Kocku die wel vertrokken zijn..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 13:25 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Gadver
Zie nu ook Til staan en ook daar word ik niet gelukkig van
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 13:38 schreef yoghurt17 het volgende:
Pff weken wachten om uiteindelijk bij dezelfde mensen uit te komen.. Als t hierbij blijft zijn we er dus op achteruit gegaan met Seba en Kocku die wel vertrokken zijn..
Heel veel achteruit gegaan
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 17 augustus 2023 - 14:08   quote  deeplink  
Zaterdag speelt ie nog in CL kwalificatie, daarna naar Rotterdam.
Nog even geduld aub ;)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 17 augustus 2023 - 14:37   quote  deeplink  
En als ze daar doorheen komen nog een kwalificatie of hij wil dan zijn ploeg steunen in Europa
Of zijn vrouw is zwanger weet ik veel
Ik geloof het pas als hij dat mooie shirt aan gaat trekken , en hooelijk zo goed is alswe hopen.....
MightyAce
 MightyAce - donderdag 17 augustus 2023 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 13:38 schreef yoghurt17 het volgende:
Pff weken wachten om uiteindelijk bij dezelfde mensen uit te komen.. Als t hierbij blijft zijn we er dus op achteruit gegaan met Seba en Kocku die wel vertrokken zijn..
Enorm.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6447801