BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
DMD
 DMD - donderdag 17 augustus 2023 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 13:38 schreef yoghurt17 het volgende:
Pff weken wachten om uiteindelijk bij dezelfde mensen uit te komen.. Als t hierbij blijft zijn we er dus op achteruit gegaan met Seba en Kocku die wel vertrokken zijn..
Hoe goed was Szymanski in de 2de seizoenshelft? Hoe beslissend was hij in Europa?

Szymanski was net als Til "echt" goed voor 1 seizoenshelft. Het is volledig terecht dat er niet 10+ Mil voor is neergelegd.
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 augustus 2023 - 15:22   quote  deeplink  
Wel raar dan toch, omdat feyenoord weet ivanusec na voorondes pas komt ze nu gaan twijfelen of hij wel komt, wachten tot die wedstrijden afgelopen zijn moesten ze zoiezo,, daarna is het te hopen kroaten zich aan mondelinge afspraken houden, of er klopt allenaal geen reet van wat er anderhalve maand in media verschijnen n van Rutger en zon beetje alle watchers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door bijft007 --
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 17 augustus 2023 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 14:49 schreef DMD het volgende:

[..]

Hoe goed was Szymanski in de 2de seizoenshelft? Hoe beslissend was hij in Europa?

Szymanski was net als Til "echt" goed voor 1 seizoenshelft. Het is volledig terecht dat er niet 10+ Mil voor is neergelegd.
Gaat erom dat we er geen betere spelers voor terug hebben gehaald. Met 70 miljoen aan inkomsten moet je toch een beter elftal neer kunnen zetten op de meeste posities. Los van het invullen van de positie van Kocku, die zeer moeilijk te vervangen is. Stengs is niet beter dan Szymanski en Zerouki zeker niet beter dan Kocku. Ueda, geen idee of t wat is, maar is gehaald voor de bank voor heel veel geld terwijl andere posities niet ingevuld worden omdat spelers te duur zouden zijn. Kortom al c.a. 25 miljoen uitgegeven aan spelers die ons niet direct beter maken. Beelen voordeel van de twijfel, zelfde geldt voor Nieuwkoop wat mij betreft maar ook v.d. Belt, Minteh zijn compleet overbodige spelers die wel t nodige salaris eisen. Nu weer een 19 jarig pikkie uit Amerika. We hebben zelf ook jeugd lopen. Wat de kwantiteit betreft kunnen we hier gewoon rondkijken i.p.v. ze te kopen. Hartjes is niet minder dan v.d. belt en Sauer is beter dan Minteh. t zelfde geldt voor de vertrokken Azarkan.

Trek gewoon eens echt wat geld uit voor 3 jongens die de kwaliteit in t elftal echt een boost geven. Ik hoop dat ik voor mijn beurt praat, maar als er niet nog minimaal 3 serieuze versterkingen worden aangetrokken dan is t wegegooid geld tot zover.. T seizoen is al begonnen enw e staan al 2-0 achter t.o.v. psv aangezien onze selectie minder is momenteel en we 2 punten achter staan. Zelfs t bij elkaar geraapte zooitje bij 020 begint nu beter vorm te krijgen dan t elftal van feyenoord. Als je pech hebt is t elftal over 2 weken pas compleet en staat dit elftal er pas over een week of 6. Met een beetje pech loop je dan al achter de feiten aan en heb je een gigantische achterstand in punten.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 17 augustus 2023 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 14:49 schreef DMD het volgende:

[..]

Hoe goed was Szymanski in de 2de seizoenshelft? Hoe beslissend was hij in Europa?

Szymanski was net als Til "echt" goed voor 1 seizoenshelft. Het is volledig terecht dat er niet 10+ Mil voor is neergelegd.
Nou, als Zerrouki en Timber al een miljoen of 8 kostten...
MMM
 MMM - donderdag 17 augustus 2023 - 17:37   quote  deeplink  
VluggeJapie weer bezig op Twitter. Heerlijk dat mensen nog in hem geloven haha.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 17:37 schreef MMM het volgende:
VluggeJapie weer bezig op Twitter. Heerlijk dat mensen nog in hem geloven haha.
Screenshot-20230817-174007-Google.jpg
Zijn screenshot 😂

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door Leon FR1908 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 augustus 2023 - 17:48   quote  deeplink  
Haha tja ach, wel vermakelijk opzich, waarschijnlijk gewoon n fan die even veel weet als ons, en puur op de gok wat roeptoetert, hij vermoord er niemand mee 😅
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 augustus 2023 - 17:55   quote  deeplink  
Mare waarschijnlijk dus Idrissi vandaag akkoord als ikt zo lees/hoor, daarna hopelijk sweekends ivanusec, en weer iets later een 10 of extra middenvelder🤔
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 augustus 2023 - 17:58   quote  deeplink  
Hopelijk dan nog een buitenspeler (rechts) Dan hebben we wel aardig selectie elke linie, idrissi dan geen zekerheid eerste keus is zou je zo denken
CobusIII
 CobusIII - donderdag 17 augustus 2023 - 18:05   quote  deeplink  
Idrissi, twijfelachtig. Huur....en dan ook nog het geleuter over Til..Ik hoop niet dat dit de apotheose gaat worden van de transferperiode...
Wat ik wil horen is Ivanusec en Bitello.....hup aan de slag.
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 augustus 2023 - 18:11   quote  deeplink  
Klopt, een topper als ivanusec erbij zou al echt verschil kunnen maken en echt nodig, maar ze hebben nog tot 1 sept om echt weer mee titel te gaan spelen en misschien een verassing in ch league, die tijd moet je ze geven en daarna mogen we ons vooroordeel/mening geven das wel zo eerlijk, en hebben ze ook verdient na afg 2 seizoenen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - donderdag 17 augustus 2023 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 15:40 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Gaat erom dat we er geen betere spelers voor terug hebben gehaald. Met 70 miljoen aan inkomsten moet je toch een beter elftal neer kunnen zetten op de meeste posities. Los van het invullen van de positie van Kocku, die zeer moeilijk te vervangen is. Stengs is niet beter dan Szymanski en Zerouki zeker niet beter dan Kocku. Ueda, geen idee of t wat is, maar is gehaald voor de bank voor heel veel geld terwijl andere posities niet ingevuld worden omdat spelers te duur zouden zijn. Kortom al c.a. 25 miljoen uitgegeven aan spelers die ons niet direct beter maken. Beelen voordeel van de twijfel, zelfde geldt voor Nieuwkoop wat mij betreft maar ook v.d. Belt, Minteh zijn compleet overbodige spelers die wel t nodige salaris eisen. Nu weer een 19 jarig pikkie uit Amerika. We hebben zelf ook jeugd lopen. Wat de kwantiteit betreft kunnen we hier gewoon rondkijken i.p.v. ze te kopen. Hartjes is niet minder dan v.d. belt en Sauer is beter dan Minteh. t zelfde geldt voor de vertrokken Azarkan.

Trek gewoon eens echt wat geld uit voor 3 jongens die de kwaliteit in t elftal echt een boost geven. Ik hoop dat ik voor mijn beurt praat, maar als er niet nog minimaal 3 serieuze versterkingen worden aangetrokken dan is t wegegooid geld tot zover.. T seizoen is al begonnen enw e staan al 2-0 achter t.o.v. psv aangezien onze selectie minder is momenteel en we 2 punten achter staan. Zelfs t bij elkaar geraapte zooitje bij 020 begint nu beter vorm te krijgen dan t elftal van feyenoord. Als je pech hebt is t elftal over 2 weken pas compleet en staat dit elftal er pas over een week of 6. Met een beetje pech loop je dan al achter de feiten aan en heb je een gigantische achterstand in punten.
Volkomen gelijk maar zo negatief mag je hier niet zijn.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 17 augustus 2023 - 18:13   quote  deeplink  
Je koopt geen kampioensploeg, die smeed je.
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 augustus 2023 - 18:17   quote  deeplink  
Nou een kampioensploeg hebben/hadden we al,, 3 basis zijn er weg, dus die opvullen weer enigzins zelfde niveau te zitten, met erbij bredere bank waar ze wel flink in geïnvesteerd hebben, nu verder basis upgraden om kokcu en Sebas hopelijk te doen vergeten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door bijft007 --
MMM
 MMM - donderdag 17 augustus 2023 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zijn screenshot 😂
Hahahaha goed he
piet de paler
 piet de paler - donderdag 17 augustus 2023 - 18:27   quote  deeplink  
We zijn nog steeds kampioen ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 18:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahahaha goed he
Ja geweldig hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 17:48 schreef bijft007 het volgende:
Haha tja ach, wel vermakelijk opzich, waarschijnlijk gewoon n fan die even veel weet als ons, en puur op de gok wat roeptoetert, hij vermoord er niemand mee 😅
Haha ja klopt volgens mij wel zo'n beetje lol
Leuv
 Leuv - donderdag 17 augustus 2023 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 18:13 schreef Gerard_FR het volgende:
Je koopt geen kampioensploeg, die smeed je.
Voorbeelden zijn er te kust en te keur dat kampioensploegen alleen maar bij elkaar gekocht zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 augustus 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 18:17 schreef bijft007 het volgende:
Nou een kampioensploeg hebben/hadden we al,, 3 basis zijn er weg, dus die opvullen weer enigzins zelfde niveau te zitten, met erbij bredere bank waar ze wel flink in geïnvesteerd hebben, nu verder basis upgraden om kokcu en Sebas hopelijk te doen vergeten
Kökçü is absoluut niet te vervangen. Een goede voetballer met splijtende pass en met leiderskwaliteiten, die direct volledig op het team is ingespeeld en andersom, kun je niet kopen en we hebben niet iemand met dezelfde kwaliteiten die er al een tijdje is, oftewel onvervangbaar!
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 17 augustus 2023 - 19:12   quote  deeplink  
Pederson voor 8m verkocht, top.
Oh nee...
Verhuurd met verplichte optie tot koop van 6M, sjezus.
Waarom heb ik het voorgevoel dat we binnen 24 uur Idrissi overnemen met dezelfde voorwaarden 🤦‍♂️

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door YugoBosna --
DMD
 DMD - donderdag 17 augustus 2023 - 19:21   quote  deeplink  
Ben ik de enige positivo op dit forum omtrent de transfers hier?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 17 augustus 2023 - 19:30   quote  deeplink  
Uhhhhhhhhhhhh weet nietmaar ik was een fan van Holmgren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 augustus 2023 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 19:21 schreef DMD het volgende:
Ben ik de enige positivo op dit forum omtrent de transfers hier?
Nee hoor ,moet alleen nog wel wat creatiefs bij
MightyAce
 MightyAce - donderdag 17 augustus 2023 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 19:21 schreef DMD het volgende:
Ben ik de enige positivo op dit forum omtrent de transfers hier?
Gaat lekker, we kunnen bijna 3 b-elftallen opstellen :)
kenny
 kenny - donderdag 17 augustus 2023 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 19:52 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Gaat lekker, we kunnen bijna 3 b-elftallen opstellen :)
echt he , er is een mooie kans om weer bij de eerste 2 te eindigen met de daarbij horende CL miljoenen , met dit elftal moet je blij zijn derde te worden , wat een partij middelmaat is er gehaald , drama versterkingen
De Pater
 De Pater - donderdag 17 augustus 2023 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 19:03 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Kökçü is absoluut niet te vervangen. Een goede voetballer met splijtende pass en met leiderskwaliteiten, die direct volledig op het team is ingespeeld en andersom, kun je niet kopen en we hebben niet iemand met dezelfde kwaliteiten die er al een tijdje is, oftewel onvervangbaar!
Ivanusec is zo'n speler, die speelt Zerrouki binnen 1 wedstrijd van die plek. Zerrouki op de plek van Wieffer, Idrissi linksvoor en Paxao rechtsvoor. Stengs op 10. Spits en achterin is bekend.. Wel een dure bank met o.a. Wellenreuther, Wieffer, Timber, Dilrosun, Jahanbakhsh en Ueda.. en zo nog een paar. Geef niks, we spelen CL..
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 augustus 2023 - 20:20   quote  deeplink  
Eens hoor, ivanusec, zet m neer op kokcus plek, of op 10 echt n heerlijke speler hoor, en qua kwaliteiten vergelijkbaar zeg ik nu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door bijft007 --
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 17 augustus 2023 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 19:12 schreef YugoBosna het volgende:
Pederson voor 8m verkocht, top.
Oh nee...
Verhuurd met verplichte optie tot koop van 6M, sjezus.
Waarom heb ik het voorgevoel dat we binnen 24 uur Idrissi overnemen met dezelfde voorwaarden 🤦‍♂️
Mijn excuses. Romano heeft zijn tweet alweer verwijderd. VI & AD melden 7M vast + 1M bonus. Gewoon een goede deal dus.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 augustus 2023 - 20:21   quote  deeplink  
Over 2 weken weten we hoe t ervoor staat.
T is nog te vroeg voor 🍋🍋 maar ook te vroeg voor 🤩🥳
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 augustus 2023 - 20:24   quote  deeplink  
Dat zoiezo, wij zijn überhaupt een club die het van augustus moet hebben als het om transfers gaat afg 2 jaar meegrekend
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 augustus 2023 - 20:28   quote  deeplink  
Yup. Ik ga ook niet mee in alles geloven en meteen doemdenken
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 17 augustus 2023 - 21:39   quote  deeplink  
Nee, Stylzz, dat zie je verkeerd, we moeten 75 miljoen gaan uitgeven, Hartjes opstellen, alle aankopen kunnen er niks van, we hebben geen td, een schande, onze club gaat naar de klote door Te Kloese, onze jeugd is beter dan wat er tot nu toe is gehaald, ondergang Feyenoord zoals het de laatste 2 jaar gaat.......

Wat ik eigenlijk wilde zeggen ik zit ook heerlijk in mij relaxstoel te wachten op wat we komend seizoen gaan ondersteunen en dat gaat echt goed komen. Hup Feyenoord!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 augustus 2023 - 21:44   quote  deeplink  
Haha juist!
Luister ff de kein keloel van deze week. Aanrader
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 augustus 2023 - 21:56   quote  deeplink  
Dan nog is Kökçü niet te vervangen. En Ivanusec lijkt me absoluut een versterking, mee eens, maar het vertrek van Kökçü is niet op te vangen. Daarmee doen we sowieso een jasje uit.

Ik zou trouwens Wieffer mooi laten staan. Dan nog eerder Zerrouki eruit. Persoonlijk ben ik nog niet zo onder de indruk van Stengs. Voetballen kan hij wel hoor, maar hij gaat zo ver naar voren niet het verschil maken. Hij is wel creatief, maar we hebben iemand nodig die naast creativiteit ook vuil werk kan opknappen. Daar vind ik hem veel te zwak in. Daarentegen is hij er nog maar net. Misschien gaat hij dit de komende tijd leren. Dan hebben we goud in handen.

Qua creativiteit hebben we ontzettend ingeleverd met het vertrek van Kökçü en Schimanski. Stengs is de vervanger en ik vind hem minder dan deze beiden. Nu in elk geval nog wel, maar zoals gezegd kan hij natuurlijk nog veel leren.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 augustus 2023 - 22:13   quote  deeplink  
Realisme.
Je hebt meer te besteden maar niet om wederom vliegend kampioen te worden.
Concurrentie zit niet stil en de toverstok van Slot kan ook zomaar sleets worden.
Dat laatste kan nog wel eens van invloed zijn.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 17 augustus 2023 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:
Haha juist!
Luister ff de kein keloel van deze week. Aanrader
Geweldig inderdaad!
Ivanusec waarschijnlijk van het weekend helemaal rond.
MMM
 MMM - vrijdag 18 augustus 2023 - 11:24   quote  deeplink  
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 18 augustus 2023 - 11:34   quote  deeplink  
Idrissi is simpelweg haalbaar en Sini niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 augustus 2023 - 11:49   quote  deeplink  
En geloof ik op zich wel in. Tweede seizoen. Fit blijven. Kan werken
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 18 augustus 2023 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2023 - 23:16 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Geweldig inderdaad!
Ivanusec waarschijnlijk van het weekend helemaal rond.
Bron ?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 11:49 schreef Stylzz het volgende:
En geloof ik op zich wel in. Tweede seizoen. Fit blijven. Kan werken
Frustrerende alles of niets speler. Maar kan daarom wel uit het niets scoren.
kenny
 kenny - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 11:49 schreef Stylzz het volgende:
En geloof ik op zich wel in. Tweede seizoen. Fit blijven. Kan werken
je zegt het zelf al "kan werken" , je twijfelt dus toch ook wel , op basis van vorig seizoen is de kans groter dat het niet gaat werken

als je dan toch wil huren huur er dan een die je sterker maakt , idrissi en minteh is gewoon niet goed en slecht beleid
bijft007
 bijft007 - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:22   quote  deeplink  
Daar blijft het ook niet bij hoor met inkomende transfers, aangezien hij huur zal zijn lijkt me, dus vooralsnog afwachten welke koop transfers laatste 2 weken binnen worden gehengeld, en hopelijk dan paar verhuurd/verkocht om wat ruimte te creeren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 12:17 schreef kenny het volgende:

[..]

je zegt het zelf al "kan werken" , je twijfelt dus toch ook wel , op basis van vorig seizoen is de kans groter dat het niet gaat werken

als je dan toch wil huren huur er dan een die je sterker maakt , idrissi en minteh is gewoon niet goed en slecht beleid
Nou Idrissi is wel belangrijk geweest.
Maar alle huur ‘kan werken’
Dat risico is altijd groter dan bij koop
kenny
 kenny - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 12:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou Idrissi is wel belangrijk geweest.
Maar alle huur ‘kan werken’
Dat risico is altijd groter dan bij koop
schei uit , ik kan me nog de wedstrijden herinneren en het geklaag op hem hier op dit forum , heeft een goed seizoen gehad bij AZ , dat was zo'n jaar dat alles bijna lukte bij hem en daar heeft hij zijn transfer mee verdient naar Sevilla , hij heeft het daar en daarna nooit meer kunnen brengen en dan moet het bij ons een versterking zijn dat kan werken , lachwekkend , hij is gewoon middelmaat zoals dilrosen en jahanbaks dat ook zijn
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:50   quote  deeplink  
Dat klopt niet.
Het 2e half jaar was Idrissi gaandeweg waardevoller aan het worden.
Nee geen top, maar een redelijk en goedkoop alternatief.
MMM
 MMM - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:52   quote  deeplink  
Gouka denkt dat Feyenoord op de transfermarkt klaar is als Idrissi en Ivanušec binnen zijn.

Hopelijk zit het AD er weer eens naast.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:53   quote  deeplink  
En paar echt fraaie goals
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 12:53 schreef bijft007 het volgende:
En paar echt fraaie goals
Exact. En assists

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6376068