BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 12:52 schreef MMM het volgende:
Gouka denkt dat Feyenoord op de transfermarkt klaar is als Idrissi en Ivanušec binnen zijn.

Hopelijk zit het AD er weer eens naast.
Lijkt me sterk, dan heb je precies zelfde voorhoede als vorig jaar, en minteh, maar heb het idee hij cadeautje is van Newcastle voor n jaar, gratis spelertje geen salaris enzovoort

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2023 door bijft007 --
kenny
 kenny - vrijdag 18 augustus 2023 - 12:59   quote  deeplink  
ik denk dan maar weer waarom bij hem uitkomen er zijn zoveel linksbuitens , vind het armoedig om bij hem uit te komen met de wetenschap dat het middelmaat is
als je dan toch huurt huur er dan een die je wel sterker maakt , we hebben onderhand een heel peloton aan buitenspelers maar geen rendeert zoals je zou willen , paixao is wel veel belovend en die zie ik de nodige stappen zetten maar gek genoeg zie ik die ook liever op de linksbuitenplaats spelen , daar is hij toch dreigender en scoort hij meer met zijn rechterbeen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 augustus 2023 - 13:01   quote  deeplink  
Goals, dat hebben we nodig.
Dat gaan Gimenez/Ueda nl niet voldoende brengen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 augustus 2023 - 13:01   quote  deeplink  
Ervaring denk ik ook.
Dat hebben we weinig
kenny
 kenny - vrijdag 18 augustus 2023 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 13:01 schreef Stylzz het volgende:
Ervaring denk ik ook.
Dat hebben we weinig
je bedoelt kwaliteit hebben we te weinig , idrissi its happening gaat daar geen verandering in aanbrengen
bijft007
 bijft007 - vrijdag 18 augustus 2023 - 13:06   quote  deeplink  
Maar zet je ivanusec in de as heb je wel je creatieve voetballer, zou goed kunnen de wereld er echt anders uitziet en anderen ook er flink gaat bij hebben van wat ik van hem gezien heb

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2023 door bijft007 --
MMM
 MMM - vrijdag 18 augustus 2023 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 12:50 schreef FR-Henk het volgende:
Dat klopt niet.
Het 2e half jaar was Idrissi gaandeweg waardevoller aan het worden.
Nee geen top, maar een redelijk en goedkoop alternatief.
Is niet waar. Kijk zijn spelerstopic eens..
bijft007
 bijft007 - vrijdag 18 augustus 2023 - 13:09   quote  deeplink  
Zou fijn zijn er dan toch nog een rechtsbuiten bij komt eigenlijk, teveel net niet voetballers voor die kant, maar goed we gaan wel zien wat er nog gebeurd
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 augustus 2023 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 13:01 schreef Stylzz het volgende:
Ervaring denk ik ook.
Dat hebben we weinig
Op de vleugel ja, daarbij liep het tussen Idrissi en Hartman vrij goed.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 augustus 2023 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 13:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Is niet waar. Kijk zijn spelerstopic eens..
Okee, geloof ik zo, maar vond z’n inbreng in het spel sterker en dominanter dan het eerste halfjaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 augustus 2023 - 16:01   quote  deeplink  
Kijken naar Idrissi doet pijn aan je ogen ,alleen dan zat daar wel opeens
een belangrijke doelpunt of assist tussen.
kenny
 kenny - vrijdag 18 augustus 2023 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 13:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Okee, geloof ik zo, maar vond z’n inbreng in het spel sterker en dominanter dan het eerste halfjaar.
maar nog niet goed genoeg henk , heeft maar enkele wedstrijden aardig gespeeld , aardig dus niet geweldig
dit is een speler die niet sterker maakt en dat willen we juist wel toch ? ook met stengs moet ik het nog zien , kan geweldige dingen laten zien maar grotere delen van de wedstrijd is hij er niet

met v/d belt en beelen is nog te vroeg om te oordelen die moet je de tijd geven maar zijn ook op
dit moment geen versterkingen

zerrouki , waarom hem halen als je wiefer al hebt ??

nieuwkoop harde werker maar ook geen hoogvlieger wel iets beter dan pedersen

Ueda lijkt mij wel een goede spits maar die zal achter gimenez zitten en nog geen basis speler worden

minteh is een domme zet , huren en dan moet je hem alles nog gaan leren en heeft hij het redelijk onder de knie gaat hij weer terug , en nu ook geen versterking

al met al tot nu toe een slechte transfer zomer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2023 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 augustus 2023 - 17:04   quote  deeplink  
De kracht van herhaling
coenjo
 coenjo - vrijdag 18 augustus 2023 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 16:07 schreef kenny het volgende:

[..]

maar nog niet goed genoeg henk , heeft maar enkele wedstrijden aardig gespeeld , aardig dus niet geweldig
dit is een speler die niet sterker maakt en dat willen we juist wel toch ? ook met stengs moet ik het nog zien , kan geweldige dingen laten zien maar grotere delen van de wedstrijd is hij er niet

met v/d belt en beelen is nog te vroeg om te oordelen die moet je de tijd geven maar zijn ook op
dit moment geen versterkingen

zerrouki , waarom hem halen als je wiefer al hebt ??

nieuwkoop harde werker maar ook geen hoogvlieger wel iets beter dan pedersen

Ueda lijkt mij wel een goede spits maar die zal achter gimenez zitten en nog geen basis speler worden

minteh is een domme zet , huren en dan moet je hem alles nog gaan leren en heeft hij het redelijk onder de knie gaat hij weer terug , en nu ook geen versterking

al met al tot nu toe een slechte transfer zomer
eens zeer slecht.
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 18 augustus 2023 - 18:10   quote  deeplink  
Tja dat Te Kloese en Slot zitten met de naweeën van jarenlang klote beleid is een feit. Wederom worden er bedragen binnengehaald waar we een jaar of 5 geleden van droomden. Kijk de lijstjes er maar op na, een basisspeler ging voor een bedrag wat we tegenwoordig voor een reserve krijgen. Inflatie gelul kan ook in de prullenbak want Heerenveen of Utrecht betaald nu ook niet ineens de hoofdprijs. Prijzen zijn gestegen dat klopt. Psv speelt een riskant spel, iets dat bij Feyenoord meestal verkeerd afloopt. Ondanks dat CL halen volgend seizoen cruciaal is, is het beleid degelijk. Ik lees over Feyenoord heeft meer uitgegeven dan PSV aan middelmaat. Zerrouki niet mijn favoriete aankoop maar we hadden er nog 1 nodig achter Wieffer. Totaal 8.5M voor betaald en Feyenoord zecht deze week nee tegen 15M voor Wieffer. Geen slechte deal dus. Die Japanner kost 10 maar iedereen weet dat Danilo kansloos zou zijn de eerste 2 wedstrijden in de CL. En dus is er geïnvesteerd in een upgrade en die heeft je 3/4M gekost en geen 10. Hoop dat het ook echt wat voor ons is overigens. Pederson verkoop 7M Bart komt terug voor 2.5M zolang Geert er is gewoon een reserve ingewisseld met winst. Beelen is geen verkeerde aanwinst, van de Belt minder. Al met al als je alles tegen elkaar wegstreept valt het reuze mee. Ik geloof ook echt niet dat het budget bijna op is, alleen is de vijver met goede spelers tot 10M niet riant ( aankoop moet helaas kwa salaris en transfersom in verhouding zijn voor doorverkoop, zo ver zijn we nog niet). Hopelijk lukt dat de komende 2 weken nog, spelers aantrekken in die categorie.
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 18 augustus 2023 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 11:51 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Bron ?
Die houd ik voor mezelf 😉
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 18 augustus 2023 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 12:45 schreef kenny het volgende:

[..]

schei uit , ik kan me nog de wedstrijden herinneren en het geklaag op hem hier op dit forum , heeft een goed seizoen gehad bij AZ , dat was zo'n jaar dat alles bijna lukte bij hem en daar heeft hij zijn transfer mee verdient naar Sevilla , hij heeft het daar en daarna nooit meer kunnen brengen en dan moet het bij ons een versterking zijn dat kan werken , lachwekkend , hij is gewoon middelmaat zoals dilrosen en jahanbaks dat ook zijn
Welke spelers moeten er dan gehaald worden met een beperkt budget? Jazeker, nog steeds een beperkt budget! Ook het salarisplafond is een keer bekijkt, die zal omhoog moeten de komende seizoenen evenals het budget. Daarvoor heb je seizoenen nodig zoals de afgelopen 2.
Het is gewoon niet reëel hoe jij denkt en nog een paar met jou.
We willen allemaal het beste voor onze club, maar de centen zijn daarin leidend.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 augustus 2023 - 20:03   quote  deeplink  
Exact.
De club heeft nu 2 stappen vooruit gemaakt.
Dat maakt niet dat je onbetwist kampioen blijft.
A la AZ: houd reserve!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2023 door FR-Henk --
kenny
 kenny - vrijdag 18 augustus 2023 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 18:22 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Welke spelers moeten er dan gehaald worden met een beperkt budget? Jazeker, nog steeds een beperkt budget! Ook het salarisplafond is een keer bekijkt, die zal omhoog moeten de komende seizoenen evenals het budget. Daarvoor heb je seizoenen nodig zoals de afgelopen 2.
Het is gewoon niet reëel hoe jij denkt en nog een paar met jou.
We willen allemaal het beste voor onze club, maar de centen zijn daarin leidend.
zerrouki had ik niet gehaald , eerder een vervanger voor kokcu , waarom v/d Belt halen als je al wiefer zerrouki timber en zechiel uit de jeugd hebt , waarom Beelen halen als je geertruida en trauner al hebt , Stengs ook een dure jongen waar ik het nog van moet zien blijft een slapzak , minteh hebje ook niks aan die moet je terug zetten naar o21

je hebt nu ook al 30milj uitgegeven en om nu te zeggen we zijn er sterker op geworden ? ik vind duidelijk van niet
Leuv
 Leuv - vrijdag 18 augustus 2023 - 20:25   quote  deeplink  
Te Kloese maar ook Slot ze maken er echt een zooitje van. Ik kan niets anders constateren dan een identiek beleid als Van Geel. Wat moeten we toch met al die middelmatige spelers? Dan liever kwaliteit aantrekken aanvullend met eigen jeugd dan deze overmaat aan middelmaat. Idrissi die de ontwikkeling van Sauer zal afremmen, ik vind het werkelijk droevig en neem ze dit wanbeleid echt kwalijk. Slot kan geen spelers ontwikkelen maar kan alleen met zijn eigen vriendjes omgaan.

Iedereen hier mag er vol lof over zien maar ik zie het niet en vind het doodzonde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2023 door Leuv --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 18 augustus 2023 - 20:40   quote  deeplink  
Wat ik me nu serieus afvraag he, hoe ging je eigenlijk om met de jaren voor afgelopen 2 seizoenen die niet een beetje maar in verhouding extreem slecht geweest waren🤔 of nu gaat het al 2 jaar zo goed dat er amper mee om te gaan valt, ik ben het geloof ik beetje kwijt de logica

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - vrijdag 18 augustus 2023 - 20:42   quote  deeplink  
Ik zeg helemaal niets en constateer een kruiwagen vol geruchten. Kijk 1 september wel waar we echt zijn beland en hoe zich de zaak ontwikkeld. Aan onrust en waannieuws hebben we niets.
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 20:40 schreef bijft007 het volgende:
Wat ik me nu serieus afvraag he, hoe ging je eigenlijk om met de jaren voor afgelopen 2 seizoenen die niet een beetje maar in verhouding extreem slecht geweest waren🤔 of nu gaat het al 2 jaar zo goed dat er amper mee om te gaan valt, ik ben het geloof ik beetje kwijt de logica
Die logica zit hem waarschijnlijk in de bedragen die binnen gekomen zijn de afgelopen 2 jaar. Ik zie ook liever spelers binnenkomen zoals psv dat doet. Maar dat moet dan wel kunnen.Het salaris huis van Feyenoord ligt nog ver achter helaas. Maar ik heb alle vertrouwen dat dat goed gaat komen de komende jaren.
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:04   quote  deeplink  
Sevilla wilt een verplichte koopoptie. Kans dat het alsnog niet doorgaat.
kenny
 kenny - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 21:04 schreef YugoBosna het volgende:
Sevilla wilt een verplichte koopoptie. Kans dat het alsnog niet doorgaat.
laten we hopen dat het afketst
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:22   quote  deeplink  
Iets mag afketsen als er een betaalbaar initiatief is.
Die is er dus niet.
MMM
 MMM - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 21:04 schreef YugoBosna het volgende:
Sevilla wilt een verplichte koopoptie. Kans dat het alsnog niet doorgaat.
Mag hopen dat we dat niet doen, een verplichte koopoptie. Een optie oké maar niet verplicht.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:38   quote  deeplink  
Je hebt op het moment gewoon zulke spelers nodig, zeker om meerdere buitenspelers te hebben die van waarde zijn als je ze opstelt, en dat is hij toch wel geweest,, zijn er wel wat weinig nu, na paixao is het lange tijd niks en dan komen ali/dilrosun enzovoort, en van daaruit kun je verder bouwen, de echte bewezen top buitenspelers kosten gewoon helaas te vaak enorm veel geld+salaris, al zal Feyenoord daar echt wel naar loeren hoor totdat markt sluit
bijft007
 bijft007 - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 21:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Mag hopen dat we dat niet doen, een verplichte koopoptie. Een optie oké maar niet verplicht.
Nee heb je gelijk in, geen idee wat ie moet kosten ook vooral
Leuv
 Leuv - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2023 - 21:03 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

Die logica zit hem waarschijnlijk in de bedragen die binnen gekomen zijn de afgelopen 2 jaar. Ik zie ook liever spelers binnenkomen zoals psv dat doet. Maar dat moet dan wel kunnen.Het salaris huis van Feyenoord ligt nog ver achter helaas. Maar ik heb alle vertrouwen dat dat goed gaat komen de komende jaren.
Onze begroting is momenteel groter dan die van Pisvee, we hebben geen jong Feyenoord dus zouden we meer moeten kunnen uitgeven aan het eerste dan Pisvee. Ergens gaat het toch fout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2023 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:54   quote  deeplink  
Tegen Sparta zou Slot inderdaad gewoon met Sauer kunnen starten .
We zien allemaal zijn klasse en door zijn talent en overzicht gaat
die jongen het echt niet minder doen dan Dilrosun of Jahanbaksh .
Het bijkomende voordeel zal zijn dat die jongen geen wanklank van het
publiek hoeft te verwachten.
Dit is die stap die ze in Eindhoven 020 Alkmaar en pluskut wel
durven te maken .
Die jongen zal ook veel zelfvertrouwen krijgen bij een debuut.
Leuv heeft daar gewoon gelijk in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:54   quote  deeplink  
Tegen Sparta zou Slot inderdaad gewoon met Sauer kunnen starten .
We zien allemaal zijn klasse en door zijn talent en overzicht gaat
die jongen het echt niet minder doen dan Dilrosun of Jahanbaksh .
Het bijkomende voordeel zal zijn dat die jongen geen wanklank van het
publiek hoeft te verwachten.
Dit is die stap die ze in Eindhoven 020 Alkmaar en pluskut wel
durven te maken .
Die jongen zal ook veel zelfvertrouwen krijgen bij een debuut.
Leuv heeft daar gewoon gelijk in.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 augustus 2023 - 21:58   quote  deeplink  
Transfer gelul allemaal 🤣
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 augustus 2023 - 22:02   quote  deeplink  
Ja dat dan weer wel ja 😂
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 augustus 2023 - 22:54   quote  deeplink  
Op de persconferentie vrijdag ging Slot in op de financiële situatie van de Rotterdammers, die wel aan het veranderen is. "Dit is mijn derde transferzomer, we halen meer geld binnen dan dat we uitgeven. Al die jaren voor mij gaf de club meer uit dan dat er binnenkwam."

Het gaat de goede kant, maar het duurt nog wel even voor ze aan kunnen haken bij Ajax en PSV. "Ik denk dat als we dit twee, drie of vier jaar volhouden dat het moment echt wel een keer komt dat wij bedragen betalen die de concurrenten ook betalen. Ik vind dat we best al risico nemen met het huidige beleid."

De oefenmeester van de kampioen maakt zich geen zorgen. "Ik haal veel voldoening uit het feit waar ik nu werkzaam ben", legt hij uit. "Drie, vier, vijf jaar geleden was zelfs een transfer van zes miljoen niet aan de orde. Dus er is een mooie ontwikkeling gaande voor Feyenoord."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 augustus 2023 - 23:02   quote  deeplink  
Dat zijn ook de feiten.
Wat mij opvalt is dat we in dezelfde vijver aan het vissen zijn
als een groot aantal Italiaanse clubs ..
Daarin zie je ook dat we vooruitgang geboekt hebben.
MMM
 MMM - zaterdag 19 augustus 2023 - 08:43   quote  deeplink  
Alleen nog Ivanusec (of een ander als het niet doorgaat) en Idrissi nog volgens de Telegraaf.

Dat is wel heel, heel karig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 19 augustus 2023 - 09:13   quote  deeplink  
Volgens mij ( intrepetatie van AD) is het die kroaat of Idrissi
DMD
 DMD - zaterdag 19 augustus 2023 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 08:43 schreef MMM het volgende:
Alleen nog Ivanusec (of een ander als het niet doorgaat) en Idrissi nog volgens de Telegraaf.

Dat is wel heel, heel karig.
Dan voor bijna 30 Miljoen gekocht deze transferzomer en 2 spelers verloren.

Slot doet het er maar mee. Een aantal van die transfers komen uit z'n eigen koker, dus jammer.

Met deze selectie dien je alsnog minimaal derde te worden dit seizoen. Het ligt eraan hoe lang hij nog vasthoudt aan het niet renderende middenveld.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 19 augustus 2023 - 10:08   quote  deeplink  
De ene heft roept selectie is te groot, de andere roepen geef jeugd een kans en koop niet zo veel, en een groep roept koop die koop die!
Ook over teKloese geweldig, of doe iets, of geen structuur, wanbeleid ( zegt er maar 1)
Of Slot held, of wat doe je nu. Over spelers ...geweldig die Wiefer, of jahanbaksh wordt met de grond gelijk gemaakt, terwijl in het stadion hij hartstochtelijk wordt aangemoedigd .....tja

Laten we gewoon afwachten denk ik dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 augustus 2023 - 10:20   quote  deeplink  
Wil je nou afwachten promoten of soaps in de wereld helpen?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 19 augustus 2023 - 10:22   quote  deeplink  
Laatste zin lezen !!!!!! Is gewoon een opsomming van meningen
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 19 augustus 2023 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 09:13 schreef piet de paler het volgende:
Volgens mij ( intrepetatie van AD) is het die kroaat of Idrissi
Deprimerend dan.
VVout
 VVout - zaterdag 19 augustus 2023 - 10:34   quote  deeplink  
Geen enkele krant weet precies wat DtK afgesproken heeft en Feyenoord zet niks op zijn site voor iets definitief is.

Click en bait sites, waar je eigenlijk kan zeggen overig moeten zich eens als Feyenoorder gaan gedragen samen met ons.

Niet zo zeuren en trots zijn op wat er allemaal al gebeurd is de laatste 2 jaar. T's wel om je de tering te schamen zo langzamerhand.

Heb eens wat geduld en geniet hoe er verder gebouwd wordt aan ons Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door VVout --
MMM
 MMM - zaterdag 19 augustus 2023 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 09:13 schreef piet de paler het volgende:
Volgens mij ( intrepetatie van AD) is het die kroaat of Idrissi
Nee.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 19 augustus 2023 - 11:58   quote  deeplink  
Het zit gewoon zo, je wil gewoon nog een extra aanvaller of bv een 10 nog naast Idrissi en ivanusec als die komen, maar het is nu zo dat er veel meer spelers gekomen zijn dan weg, en op rechts heb je alleen al minteh walemark dilrosun ali en zelfs paixao die er kan spelen,, kortom er moet eerst daarna wat weg eer feyenoord verder kijkt voor verdere versterkingen en opties lijkt me

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 19 augustus 2023 - 12:00   quote  deeplink  
We zijn geen city die zo veel overbodige spelers onder contract kan hebben, het is bekend dat feyenoord er vanaf wil, maar het lijkt niet te lukken
VVout
 VVout - zaterdag 19 augustus 2023 - 12:26   quote  deeplink  
Je bent er kampioen mee geworden 007, is zoveel disrespect op zijn plaats?

Verder laat DtK zich niet uit over zaken tot ze afgerond zijn, mede uit respect voor alle partijen.

Kunnen wij nu werkelijk zo weinig fatsoen opbrengen en zo met onze kampioenen omgaan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door VVout --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 19 augustus 2023 - 12:32   quote  deeplink  
Zoals Slot vrijdag ook zei, als we dit 2,3,4 jaar zo volhouden dan maken we pas echt een grote sprong voorwaarts.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 19 augustus 2023 - 12:35   quote  deeplink  
maar als je nog meer nieuwe spelers wilt halen moet er ook wat weg nietwaar, en om heel eerlijk te zijn om nog/weer wat beter te kunnen worden wat je altijd hoopt,, moet je ook voorin wat extra kwaliteit kunnen brengen tov ali dilrosun en walemark, en klopt zeker dat zeker ali en dilrosun en ook timber wel mede er voor gezorgd hebben kampioenschap is binnengesleept hoor, je doet het ook met zn allen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door bijft007 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6458289