BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - zaterdag 19 augustus 2023 - 12:42   quote  deeplink  
Anderzijds als je Idrissi en daarnaast de klap op de vuurpijl ivanusec kan halen heb je echt gewoon prima materiaal hoor, als je de selectie bekijkt echt aardige spelers heb je dan lopen, echt heel ander materiaal dan veel andere jaren zo realistisch moet je zijn en dan is het kneden geblazen van slot om er n geheel van te maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - zaterdag 19 augustus 2023 - 13:12   quote  deeplink  
Vind ik dus ook, salarisplafond al flink opgeschaald. In de breedte ook het al aardig wat gedaan en wie weet nog meer. Zaaks dit verder door te zetten en het steeds beter voor elkaar te krijgen.

Het blijft natuurlijk wel een spelletje waar de bal raar kan rollen en beslissingen van scheids/var de ene of de andere kant op kunnen vallen, maar ben nieuwsgierig wat we dit seizoen weer kunnen verwachten.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 augustus 2023 - 16:44   quote  deeplink  
Gerucht blablablabla ene Barco uit ZuidAmerikanië.

Echt t heeft me nog nooit zo weinig geboeid als deze periode
bijft007
 bijft007 - zaterdag 19 augustus 2023 - 17:09   quote  deeplink  
Lijkt erop dat ze alle spelers op scoutinglijst wel benoemd hebben, niet nodig wat mij betreft, elke club heeft tig spelers erop, zal erg blij zijn 1 sept is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 augustus 2023 - 17:23   quote  deeplink  
Vind ze rendement ook maar gemiddeld
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 19 augustus 2023 - 18:45   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=cw0WGw47rBg

Mag wel komen hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 augustus 2023 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 18:45 schreef CobusIII het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=cw0WGw47rBg

Mag wel komen hoor
Lekkere speler ,had ook eerst zijn video moeten bekijken.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 19 augustus 2023 - 18:56   quote  deeplink  
hebben we ook iemand die een vrije trap kan nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 augustus 2023 - 19:05   quote  deeplink  
Ja is ook wel lekker ,geen discusies meer nodig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door Leon FR1908 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 19 augustus 2023 - 19:09   quote  deeplink  
Tja het blijven hoogtepunten over x aantal jaar, hecht er minder waarde aan, en beter beoordelen wat hij zoal n hele wedstrijd doet,, maar oogt zo redelijk rap en technisch, geen idee waar hij het meest speelt, ook meer middenvelder dan aanvaller dan zijn zijn stats ( goals, assists) prima

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - zaterdag 19 augustus 2023 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 18:56 schreef CobusIII het volgende:
hebben we ook iemand die een vrije trap kan nemen.
Dacht dat Beelen wel een lekker schot had.
MMM
 MMM - zaterdag 19 augustus 2023 - 21:22   quote  deeplink  
Bitello

Volgens het genoemde medium verlangt Bitello's club van de Portugezen (Porto) een som van tien miljoen euro voor zeventig procent van de transferrechten.

Nou die komt ook niet dus.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 augustus 2023 - 21:38   quote  deeplink  
Dacht je dat echt dan?
MMM
 MMM - zaterdag 19 augustus 2023 - 21:47   quote  deeplink  
Ik reken nergens meer op. Ja Idrissi.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 19 augustus 2023 - 21:49   quote  deeplink  
Ook niet echt zeker of feyenoord überhaupt interesse heeft om ten eerste maar is n bod uit te brengen, echt van die geruchten van spelers die bij ons op lijst staan zorgt alleen voor rumoer bij fans omdat die blijkbaar denken we achter al die spelers aanzitten, intussen zouden we nu selectie moeten hebben van 80 spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 augustus 2023 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 16:44 schreef Stylzz het volgende:
Gerucht blablablabla ene Barco uit ZuidAmerikanië.

Echt t heeft me nog nooit zo weinig geboeid als deze periode
yoghurt17
 yoghurt17 - zondag 20 augustus 2023 - 09:03   quote  deeplink  
Pff nu gaan we weer in paniek een zuid Amerikaan halen. Of het hoort bij het plannetje om de druk op te voeren bij Dinamo. We doen veelste moeilijk als je t mij vraagt we betalen te veel voor Stengs en Timber. Leg hier dan ook gewoon 2 miljoen bovenop. Ben je van al t gezeik af en heb je in ieder geval 1 speler die je echt graag wilde hebben ipv t lukt niet spelers te halen die beter zijn dan wat we hebben te blijven roepen. We zijn begonnen DTK, de tijd is om nu come on...
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 augustus 2023 - 09:09   quote  deeplink  
Die Satulo gaat voor 21 miljoen.

🤔
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 augustus 2023 - 09:29   quote  deeplink  
Dat is een hoop geld ,is hij dan de sterspeler binnen Zagreb?
Gaan wij niet doen met Ivanović
bijft007
 bijft007 - zondag 20 augustus 2023 - 09:57   quote  deeplink  
Hancko achtige aankoop, kost alleen ff het 3 dubbele dan hem,, zelf wat ik in 5-6 wedstrijden heb gezien is het verhoudingswijs vergelijkbaar bij ons van afg seizoen sutalo-hancko kokcu-ivanusec
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 augustus 2023 - 10:03   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat hij komt voor Feyenoord .
En vooral dat hij een baasje is met een beetje karakter
DMD
 DMD - zondag 20 augustus 2023 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:
Die Satulo gaat voor 21 miljoen.

🤔
Niks bijzonders.

Vind het echt een houthakker en die hebben ze al lopen in Amsterdam.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 augustus 2023 - 10:11   quote  deeplink  
Haha die Tahirofiets werd gisteren ook al gehyped.
In een wedstrijd die 2-2 eindigt regen Excelsior 🤣
DMD
 DMD - zondag 20 augustus 2023 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 09:03 schreef yoghurt17 het volgende:
Pff nu gaan we weer in paniek een zuid Amerikaan halen. Of het hoort bij het plannetje om de druk op te voeren bij Dinamo. We doen veelste moeilijk als je t mij vraagt we betalen te veel voor Stengs en Timber. Leg hier dan ook gewoon 2 miljoen bovenop. Ben je van al t gezeik af en heb je in ieder geval 1 speler die je echt graag wilde hebben ipv t lukt niet spelers te halen die beter zijn dan wat we hebben te blijven roepen. We zijn begonnen DTK, de tijd is om nu come on...
2 miljoen extra over een bedrag van 8.5 Miljoen is gewoon 20% bovenop de prijs.

Dan wordt het 10+ Miljoen voor een speler die het alleen in de Kroatische competitie heeft laten zien op 1 positie. Het lijkt je een goed idee?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2023 door DMD --
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 augustus 2023 - 10:16   quote  deeplink  
Marktwaarde ligt eond de 12.
Contract tot 2026.
Dus niet eens gek bedrag

Die Satulo is rond de 18 waard …
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 20 augustus 2023 - 10:20   quote  deeplink  
Ik zou het ook niet doen, maar het idee is beter dan in paniek 21 miljoen te gaan betalen voor die verdediger, vieze stinkneuzen. De laatste verdediger waarvoor ze zoveel geld hebben betaald was Bassie, hopen op een zelfde scenario, erger mag uiteraard ook.
DMD
 DMD - zondag 20 augustus 2023 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:
Marktwaarde ligt eond de 12.
Contract tot 2026.
Dus niet eens gek bedrag

Die Satulo is rond de 18 waard …
Ik vraag me af wie 12mil gaat neerleggen.

Ik vind 18 voor sutalo ook krankzinnig.
bijft007
 bijft007 - zondag 20 augustus 2023 - 11:08   quote  deeplink  
Gaan ze ook niet doen, het zal ongeveer zijn een vast bod van 8-10 voor x procent rechten van speler, of dus zon bedrag met of doorverkoop clausule of het bedrag oplopend met paar miljoen bonussen
bijft007
 bijft007 - zondag 20 augustus 2023 - 11:09   quote  deeplink  
Zo werkt feyenoord al een tijd, en op die manier kunnen we toch zulke spelers halen
YugoBosna
 YugoBosna - zondag 20 augustus 2023 - 11:22   quote  deeplink  
Gisteravond kwamen er al wat geruchten los...
Sutalo en Livakovic worden vandaag afgerond.
Directie beloofd geen leegloop etc.
Ze hebben het geld ook niet nodig na deze 2 transfers + de dikke bonus die ze hebben gepakt op Gvardiol.
Sutalo inmiddels bevestigd.
Wij moeten schijnbaar nog onderhandelen, kwalijke zaak.
Ik ben bang dat hij niet komt.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 augustus 2023 - 11:40   quote  deeplink  
Tja ik vindt dit een beetje zonde van de aandacht worden
Geld maakt niet gelukkig bij feyenoord fans
Aangaande de club dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2023 door piet de paler --
R()b
 R()b - zondag 20 augustus 2023 - 13:32   quote  deeplink  
Ivanusec en een top keeper halen.
Beetje de CL reeks gaan veilig stellen nu.
yoghurt17
 yoghurt17 - zondag 20 augustus 2023 - 13:42   quote  deeplink  
Keeper zou ik niet veel aan uit gaan geven. Marsman is sinds kort transfervrij. Verder vind ik t ongelofelijk dat een aankoop van 8 miljoen en 10 miljoen op de bank zitten. Niet dat ik vind dat ze beter zijn en moeten spelen, maar bizar dat je t meeste geld uitgeeft aan je bank terwijl we geen 10 hebben en geen rechtsbuiten. Haal daar nou eens 2 echt goede spelers voor man. Dan geef je maar wat te veel uit. We moeten minimaal 2e worden en normaal voor de dag komen in de CL dat is 2 a 3 miljoen extra aan een transfer uit moeten geven meer dan waard. We zitten in een pot met sterke tegenstanders en hebben een goede kans om plek 2 te pakken. Als je dat doet heb je zo'n 10 miljoen verdiend. Investeren dus. Niks doen of met net niet spelers aankomen zorgt ervoor dat je heel veel geld laat liggen en dan moet je volgend jaar spelers verkopen om gaten te dichten
MMM
 MMM - zondag 20 augustus 2023 - 16:34   quote  deeplink  
Misschien deze week eens versterkingen?
Leuv
 Leuv - zondag 20 augustus 2023 - 17:29   quote  deeplink  
En Hendriks is op weg naar Utrecht. Ik snap daar echt helemaal niets van. Gaan we hem weer van de hand doen en een LCV huren? Monoman wat een gestuntel, Ook het verhuren van Jansen en dan het aantrekken van die dwerg Lamprou is lachwekkend. Het slaat allemaal nergens op waar ze mee bezig zijn. Wat een idioterie.
DMD
 DMD - zondag 20 augustus 2023 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 17:29 schreef Leuv het volgende:
En Hendriks is op weg naar Utrecht. Ik snap daar echt helemaal niets van. Gaan we hem weer van de hand doen en een LCV huren? Monoman wat een gestuntel, Ook het verhuren van Jansen en dan het aantrekken van die dwerg Lamprou is lachwekkend. Het slaat allemaal nergens op waar ze mee bezig zijn. Wat een idioterie.
Ja maar aankopen! Waarom eigen jeugd als je middelmaat kan huren en kopen.
MMM
 MMM - zondag 20 augustus 2023 - 17:33   quote  deeplink  
Ze willen dus een keeper halen.

Nog minder geld voor veldspelers helaas
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - zondag 20 augustus 2023 - 18:04   quote  deeplink  
haal die van sparta maar (keepert)
Leuv
 Leuv - zondag 20 augustus 2023 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 17:33 schreef MMM het volgende:
Ze willen dus een keeper halen.

Nog minder geld voor veldspelers helaas
Waarom halen ze dan die dwerg terug? Haal die Jansen maar terug. Ik vind hem sowieso in potentie beter dan Bijlow.
Leuv
 Leuv - zondag 20 augustus 2023 - 18:34   quote  deeplink  
Wat ze ook allemaal voor Dordrecht hebben gehaald? Er zit geen enkel idee achter.
We hadden helemaal niet zoveel nodig na het vertrek van Kokcu en Szymanski en juist die beide posities hebben ze niets voor gehaald.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 augustus 2023 - 18:37   quote  deeplink  
Even een herhalng wat een forum lid riep....
Het is nog geen 31 augustus
coenjo
 coenjo - zondag 20 augustus 2023 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 13:42 schreef yoghurt17 het volgende:
Keeper zou ik niet veel aan uit gaan geven. Marsman is sinds kort transfervrij. Verder vind ik t ongelofelijk dat een aankoop van 8 miljoen en 10 miljoen op de bank zitten. Niet dat ik vind dat ze beter zijn en moeten spelen, maar bizar dat je t meeste geld uitgeeft aan je bank terwijl we geen 10 hebben en geen rechtsbuiten. Haal daar nou eens 2 echt goede spelers voor man. Dan geef je maar wat te veel uit. We moeten minimaal 2e worden en normaal voor de dag komen in de CL dat is 2 a 3 miljoen extra aan een transfer uit moeten geven meer dan waard. We zitten in een pot met sterke tegenstanders en hebben een goede kans om plek 2 te pakken. Als je dat doet heb je zo'n 10 miljoen verdiend. Investeren dus. Niks doen of met net niet spelers aankomen zorgt ervoor dat je heel veel geld laat liggen en dan moet je volgend jaar spelers verkopen om gaten te dichten
eens
DMD
 DMD - zondag 20 augustus 2023 - 18:41   quote  deeplink  
Grootste probleem is dat je voor 3 van je "top aankopen" een alternatief hebt die goedkoper en beter zijn.

Vd Belt schrijf ik ook niet af, dit is namelijk een middenvelder die wel veel in de positie komt om te scoren, dit ook doet en ook het vermogen heeft om op 8 te spelen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 augustus 2023 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 18:37 schreef piet de paler het volgende:
Even een herhalng wat een forum lid riep....
Het is nog geen 31 augustus
Exact
Lange Jaap
 Lange Jaap - zondag 20 augustus 2023 - 20:10   quote  deeplink  
Sinds het mislopen van zijn transfer raakt Geertruida ook geen pepernoot en oogt gefrustreerd naar zijn ploeggenoten.
R()b
 R()b - zondag 20 augustus 2023 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 18:37 schreef piet de paler het volgende:
Even een herhalng wat een forum lid riep....
Het is nog geen 31 augustus
We staan waarschijnlijk dan al met 6 punten achter op de koploper.
YugoBosna
 YugoBosna - zondag 20 augustus 2023 - 20:38   quote  deeplink  
Marsman contract aanbieden?
kenny
 kenny - zondag 20 augustus 2023 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 20:10 schreef Lange Jaap het volgende:
Sinds het mislopen van zijn transfer raakt Geertruida ook geen pepernoot en oogt gefrustreerd naar zijn ploeggenoten.
klopt was niet best vandaag
kenny
 kenny - zondag 20 augustus 2023 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 18:41 schreef DMD het volgende:
Grootste probleem is dat je voor 3 van je "top aankopen" een alternatief hebt die goedkoper en beter zijn.

Vd Belt schrijf ik ook niet af, dit is namelijk een middenvelder die wel veel in de positie komt om te scoren, dit ook doet en ook het vermogen heeft om op 8 te spelen.
klopt maar het gaat nu nog te snel voor hem , verhuren is denk ik het beste voor hem
MMM
 MMM - zondag 20 augustus 2023 - 20:50   quote  deeplink  
Noppert was schijnbaar in beeld als Bijlow een transfer gemaakt had deze zomer. Zou nu weer een thema kunnen worden? Aldus Krabbendam

Man man schei uit zeg, overschatte keeper.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6623089