BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 20 augustus 2023 - 20:51   quote  deeplink  
Noppert schei uit hoor.
Provincie keeper
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 augustus 2023 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 20:19 schreef R()b het volgende:

[..]

We staan waarschijnlijk dan al met 6 punten achter op de koploper.
Dus?
DMD
 DMD - zondag 20 augustus 2023 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 20:50 schreef MMM het volgende:
Noppert was schijnbaar in beeld als Bijlow een transfer gemaakt had deze zomer. Zou nu weer een thema kunnen worden? Aldus Krabbendam

Man man schei uit zeg, overschatte keeper.
Eens. Ik zou meteen de telefoon pakken en branderhorst bellen mocht je het niet aandurven met wellenreuther.

Wat raar is want bij willem 2 was het gewoon 1 van de beste keepers van de ED en laat nogmaals zien dat hij het niveau prima aan kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2023 door DMD --
MMM
 MMM - maandag 21 augustus 2023 - 07:02   quote  deeplink  
PSV is wel serieus bezig met versterken, tering.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 augustus 2023 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 07:02 schreef MMM het volgende:
PSV is wel serieus bezig met versterken, tering.
Las wel dat ze een enorm risico nemen.
Als t niet lukt
MMM
 MMM - maandag 21 augustus 2023 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 07:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Las wel dat ze een enorm risico nemen.
Als t niet lukt
Linkje? Wel interessant om te lezen.

Eerste 2 redden ze wel denk ik. Voor mij nu sterkste elftal en goede coach
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 augustus 2023 - 08:24   quote  deeplink  
Vermeulen zei t dacht ik
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 augustus 2023 - 08:25   quote  deeplink  
Moeten Sangare nog verkopen en moeten CL halen
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 21 augustus 2023 - 09:16   quote  deeplink  
Pak nou dat middenveld aan. Chavez is nog steeds transfervrij en staat open voor fyeenoord. Zelfs gini wordt een otpie als hij transfervrij is. Geef die gasten gewoon 2 a 3 miljoen tekengeld. Heb je met het geld van pedersen 2 goede middenvelders met creativiteit en ervaring Want man wat misten we een leider zondag tot dat Trauner erin kwam. Wanneer Trauner niet speelt is er geen leider. Dan zou er nog geld moeten zijn voor een buitenspeler en een keeper (al zou ik die laatste alleen halen als het niet te veel kost.
bijft007
 bijft007 - maandag 21 augustus 2023 - 09:23   quote  deeplink  
Was al bekend toch dat ze voor dit seizoen risico ginge nemen winterstop td gezegd toen, en ze daarom niks terug haalden voor Madueke wat wel geïnvesteerd kon worden, niet geld Gakpo dat moest opgevuld worden
R()b
 R()b - maandag 21 augustus 2023 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 09:16 schreef yoghurt17 het volgende:
een keeper (al zou ik die laatste alleen halen als het niet te veel kost.
Haal gewoon een top keeper een nieuwe nummer 1.
Onze 1e keeper doet een half seizoen niet mee namelijk.
Hoe veel Feyenoorder Bijlow ook is, volgens mij deden wij aan top sport.
VVout
 VVout - maandag 21 augustus 2023 - 09:37   quote  deeplink  
1669974522_dagobert-geld-winken.jpg
MMM
 MMM - maandag 21 augustus 2023 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 09:29 schreef R()b het volgende:

[..]

Haal gewoon een top keeper een nieuwe nummer 1.
Onze 1e keeper doet een half seizoen niet mee namelijk.
Hoe veel Feyenoorder Bijlow ook is, volgens mij deden wij aan top sport.
Volgende zomer zeker doen. Nu niet. Nu focus op de veldspelers en hopen dat Wellenreuther fit blijft. Als hij het goed doet lekker laten staan.
R()b
 R()b - maandag 21 augustus 2023 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 09:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Volgende zomer zeker doen. Nu niet. Nu focus op de veldspelers en hopen dat Wellenreuther fit blijft. Als hij het goed doet lekker laten staan.
Hmm niet handig met al die competities waar we in spelen.
Bijlow is niet terug over 5 weken, die zien we pas ergens bij speelronde 15.
Wellenreuther prima keeper voor eventjes, Lamprou leuk als je 5-0 voor staat tegen VVV.
Grote zorg!
DMD
 DMD - maandag 21 augustus 2023 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 09:45 schreef R()b het volgende:

[..]

Hmm niet handig met al die competities waar we in spelen.
Bijlow is niet terug over 5 weken, die zien we pas ergens bij speelronde 15.
Wellenreuther prima keeper voor eventjes, Lamprou leuk als je 5-0 voor staat tegen VVV.
Grote zorg!
Dan maak je een jeugdkeeper 2de keeper.

Bijlow komt ook gewoon uit je jeugd en werd op jonge leeftijd ook voor de leeuwen gegooid.

Bijlow maakte in 2017 zijn debuut, dat was dan op +/- 19 jarige leeftijd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 augustus 2023 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 07:02 schreef MMM het volgende:
PSV is wel serieus bezig met versterken, tering.
Je doelt op Dest zie ik nu

Die gun ik ze wel.
VVout
 VVout - maandag 21 augustus 2023 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 09:50 schreef DMD het volgende:

[..]

Dan maak je een jeugdkeeper 2de keeper.

Bijlow komt ook gewoon uit je jeugd en werd op jonge leeftijd ook voor de leeuwen gegooid.

Bijlow maakte in 2017 zijn debuut, dat was dan op +/- 19 jarige leeftijd.
Dus gewoon Jaimy Kroesen mee nemen dus, een aardig Oranje verleden al opgebouwd, kan zo slecht niet zijn lijkt me. Zullen hem niet voor jan lul van die Friezen hebben over genomen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 augustus 2023 - 10:19   quote  deeplink  
Bayern is op zoek naar een mogelijke vervanger voor Benjamin Pavard. Een naam op de lijst is Lutsharel Geertruida van Feyenoord, die zowel als IV als RV kan spelen. Er is al enige tijd contact, concrete onderhandelingen zijn nog niet gevoerd.
DMD
 DMD - maandag 21 augustus 2023 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 10:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus gewoon Jaimy Kroesen mee nemen dus, een aardig Oranje verleden al opgebouwd, kan zo slecht niet zijn lijkt me. Zullen hem niet voor jan lul van die Friezen hebben over genomen.
Bijvoorbeeld, gewoon de jeugdkeeper die het meeste potentie heeft.

Als dat Jaimy kroesen is; prima, is dat Berger dan is dat ook prima. Thijs Janssen is verhuurd dus dat is jammer.
VVout
 VVout - maandag 21 augustus 2023 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 10:21 schreef DMD het volgende:

[..]
Thijs Janssen is verhuurd dus dat is jammer.
Wat te ongeduldig, maar had in zijn plaats misschien dit toch wel aan zien komen. Aan de andere kant, ben je dan nog steeds niet onder de lat, maar in de rij om eventueel aan de beurt te komen.
MMM
 MMM - maandag 21 augustus 2023 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 10:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je doelt op Dest zie ik nu

Die gun ik ze wel.
Voor Eredivisie prima
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 augustus 2023 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:
Bayern is op zoek naar een mogelijke vervanger voor Benjamin Pavard. Een naam op de lijst is Lutsharel Geertruida van Feyenoord, die zowel als IV als RV kan spelen. Er is al enige tijd contact, concrete onderhandelingen zijn nog niet gevoerd.
Ik zie Geert niet graag gaan maar een record transfer zou Feyenoord
goed doen ,mits zij goed herinvesteren.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 21 augustus 2023 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 10:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zie Geert niet graag gaan maar een record transfer zou Feyenoord
goed doen ,mits zij goed herinvesteren.
Precies dat laatste lijkt men moeite mee te hebben;)
DMD
 DMD - maandag 21 augustus 2023 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 11:33 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Precies dat laatste lijkt men moeite mee te hebben;)
Zijn er nog ex AZ verdedigers die ergens niet aan de bak komen?

Wellicht dat Arne nog Bizot haalt als extra keeper.
R()b
 R()b - maandag 21 augustus 2023 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 09:50 schreef DMD het volgende:

[..]

Dan maak je een jeugdkeeper 2de keeper.

Bijlow komt ook gewoon uit je jeugd en werd op jonge leeftijd ook voor de leeuwen gegooid.

Bijlow maakte in 2017 zijn debuut, dat was dan op +/- 19 jarige leeftijd.
Dat is meer gokken.
En voor de leeuwen gooien, de term zegt het al, en het is geen Feyenoord uit 2006 meer.
Feyenoord heeft een betrouwbare eerste doelman nodig.
Of gaan we voor evenaring van ons eigen persoonlijk record in de CL uit 2017 (Shahtar Donetsk).
MMM
 MMM - maandag 21 augustus 2023 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 11:51 schreef DMD het volgende:

[..]

Zijn er nog ex AZ verdedigers die ergens niet aan de bak komen?

Wellicht dat Arne nog Bizot haalt als extra keeper.
Wijndal?

;)
R()b
 R()b - maandag 21 augustus 2023 - 12:31   quote  deeplink  
Pedersen in ieder geval weg
kriebel70
 kriebel70 - maandag 21 augustus 2023 - 12:38   quote  deeplink  
ach we gaan weer een rondje Geert, stond gisteren weer stil in de 16 ik denk al te dromen van bayern
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 augustus 2023 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 12:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Wijndal?

;)
Doe maar Karlson aub 🙂
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 21 augustus 2023 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 11:51 schreef DMD het volgende:

[..]

Zijn er nog ex AZ verdedigers die ergens niet aan de bak komen?

Wellicht dat Arne nog Bizot haalt als vervanger

Luckassen of Viergever zal t dan wel worden haha
blinde
 blinde - maandag 21 augustus 2023 - 13:56   quote  deeplink  
Hadden we verleden jaar rond deze tijd van Hartman , Wieffer, Giminez , paxio verwacht dat ze zouden presteren zoals nu hadden in het begin veel vertrouwen in Dilrosun, jahanbacks enz wil alleen maar zeggen er komen altijd spelers boven drijven hoef niet altijd namen te zijn miss die Japanner, Sauer , Zourrouki … geen paniek vooral veldspel moet beter en dat kan je trainen PSV en Ajax grote favoriet verleden jaar en wat gebeurde er ?? Even tegen en moet je lezen Slot kan er niks van verkeerde spelers enz hoe lang is het geleden dat Feyenoord uitsprak we gaan voor kampioenschap we gaan het gewoon zien geen paniek en aub geen paniek aankopenJ
Leuv
 Leuv - maandag 21 augustus 2023 - 15:07   quote  deeplink  
Niemand heeft hier ooit beweerd dat Slot er niets van kan.
Het is wel een trainer die een beetje aan het overacten is.
Ik ben van mening dat Slot, maar feitelijk iedere trainer, zich niet moet bemoeien met het aankoopbeleid. Dat er nu spelers zijn aangetrokken waarbij Slot een dikke vinger in de pap heeft vind ik vrij dubieus. Dat Slot nu in de media verkondigt er een keeper bij te willen vind ik vrij dubieus.

Slot moet het simpel houden en ervoor zorgen dat de staf van het eerste gemanaged wordt, dat de spelers fit en belastbaar zijn en dat hij de juiste opstelling maakt. Gelukkig heeft hij bij dit alles maar dan voldoende hulp. Maar het verkondigen van, en beoordelen van, nieuwe spelers moet hij vooralsnog alleen aan te Kloese overlaten.

En te Kloese moet gewoon een goede TD aanstellen want zelf is hij niet goed genoeg en heeft te weinig kennis van deze functie binnen Europa.
Een algemeen directeur en een trainer kunnen gewoon geen TD taken erbij doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2023 door Leuv --
DMD
 DMD - maandag 21 augustus 2023 - 15:45   quote  deeplink  
"Op de vraag hoe Leo Sauer pas een jaar geleden - op 16-jarige leeftijd - bij Feyenoord belandde, gingen de complimenten van Julius Sauer vooral uit naar toenmalig hoofdscout Mark Ruijl. Zelf sprak hij als zijn zoons zaakwaarnemer in die tijd vooral met SC Freiburg, maar Ruijl was na het EK Onder 17 in Nederland overtuigd geraakt van de jonge Slowaak. "Ik kwam niet van die Mark Ruijl af", blikte Sauer terug."

Eeuwig zonde dit.
Leuv
 Leuv - maandag 21 augustus 2023 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 15:45 schreef DMD het volgende:
"Op de vraag hoe Leo Sauer pas een jaar geleden - op 16-jarige leeftijd - bij Feyenoord belandde, gingen de complimenten van Julius Sauer vooral uit naar toenmalig hoofdscout Mark Ruijl. Zelf sprak hij als zijn zoons zaakwaarnemer in die tijd vooral met SC Freiburg, maar Ruijl was na het EK Onder 17 in Nederland overtuigd geraakt van de jonge Slowaak. "Ik kwam niet van die Mark Ruijl af", blikte Sauer terug."

Eeuwig zonde dit.
Wat is er eeuwig zonde ?
DMD
 DMD - maandag 21 augustus 2023 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 15:51 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat is er eeuwig zonde ?
Dat er zo weinig op de scouting is teruggevallen deze transferwindow.
Leuv
 Leuv - maandag 21 augustus 2023 - 15:59   quote  deeplink  
Het is treurig inderdaad. Op dit forum lees ik vaak namen van spelers die niet zouden misstaan.
Zelf heb ik de laatst jaren ook een tientallen spelers genoemd die niet zouden misstaan, voor een appel en een ei konden worden gekocht, en nu het honderdvoudige zijn waard geworden.
Ik snap dan ook niet hoe zoiets werkt een scoutingsapparaat....

Bij ons is het de directie die al jaren met studio sport op schoot scout en maar niet snapt dat we 433 spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2023 door Leuv --
DMD
 DMD - maandag 21 augustus 2023 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 15:59 schreef Leuv het volgende:
Het is treurig inderdaad. Op dit forum lees ik vaak namen van spelers die niet zouden misstaan.
Zelf heb ik de laatst jaren ook een tientallen spelers genoemd die niet zouden misstaan, voor een appel en een ei konden worden gekocht, en nu het honderdvoudige zijn waard geworden.
Ik snap dan ook niet hoe zoiets werkt een scoutingsapparaat....

Bij ons is het de directie die al jaren met studio sport op schoot scout en niet snapt dat we 433 spelen.
Correct. De afgelopen 2 jaar leek daar dan een omwenteling in te komen met slim gescoutte spelers, maar daar is jammer genoeg meteen weer van afgestapt op het moment dat er weer wat geld binnen is gekomen.

We zijn al een complete periode op zoek naar een 8 en i.p.v een Zeroukki te halen had je in mijn ogen een andere speler uit de ED kunnen halen die het meest lijkt op Kokcu kwa spel, inzicht, loopvermogen en met een betere traptechniek; namelijk Eiting. Dat is als je perse een middenvelder uit de ED had willen halen met hetzelfde profiel als Kokcu.

Ik had het ook nog eens opgezocht, maar die stond volgens mij zelfs bovenaan het klassement bij het gelopen aantal KM's dus die had je zo kunnen inpassen of als backup kunnen gebruiken.
Leuv
 Leuv - maandag 21 augustus 2023 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 16:19 schreef DMD het volgende:

[..]

Correct. De afgelopen 2 jaar leek daar dan een omwenteling in te komen met slim gescoutte spelers, maar daar is jammer genoeg meteen weer van afgestapt op het moment dat er weer wat geld binnen is gekomen.

We zijn al een complete periode op zoek naar een 8 en i.p.v een Zeroukki te halen had je in mijn ogen een andere speler uit de ED kunnen halen die het meest lijkt op Kokcu kwa spel, inzicht, loopvermogen en met een betere traptechniek; namelijk Eiting. Dat is als je perse een middenvelder uit de ED had willen halen met hetzelfde profiel als Kokcu.

Ik had het ook nog eens opgezocht, maar die stond volgens mij zelfs bovenaan het klassement bij het gelopen aantal KM's dus die had je zo kunnen inpassen of als backup kunnen gebruiken.
Volledig mee eens. Sterker nog ik denk dat Milambo dit ook best zou kunnen maar die gaat gewoon nooit een kans krijgen.
Nu zal je zien gaat Eiting middels een arbitrage naar die ponyclub vaan 4 ton en wij kopen hem over 2 jaar voor 8 Miljoen.

Ik vraag mij af voor welke positie Stengs eigenlijk is aangekocht. Hele leven speelt hij rechtsbuiten, een paar wedstrijden op 10 in Antwerpen en dan gaan wij hem op 8 proberen. Het is werkelijk van de zotte. Hij heeft niets maar dan ook niets van een 8 maar ook niet van een 10.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2023 door Leuv --
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 augustus 2023 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 16:22 schreef Leuv het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Sterker nog ik denk dat Milambo dit ook best zou kunnen maar die gaat gewoon nooit een kans krijgen.

Ik vraag mij af voor welke positie Stengs eigenlijk is aangekocht. Hele leven speelt hij rechtsbuiten, een paar wedstrijden op 10 in Antwerpen en dan gaan wij hem op 8 proberen. Het is werkelijk van de zotte. Hij heeft niets maar dan ook niets van een 8 maar ook niet van een 10.
In Antwerpen heeft hij wel aardig gespeeld op 8. Ik zie hem liever hangend op rechts in combinatie met een aanvallende back.
DMD
 DMD - maandag 21 augustus 2023 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 16:22 schreef Leuv het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Sterker nog ik denk dat Milambo dit ook best zou kunnen maar die gaat gewoon nooit een kans krijgen.

Ik vraag mij af voor welke positie Stengs eigenlijk is aangekocht. Hele leven speelt hij rechtsbuiten, een paar wedstrijden op 10 in Antwerpen en dan gaan wij hem op 8 proberen. Het is werkelijk van de zotte.
Milambo en Zechiël kunnen dat inderdaad prima vervullen dat hebben ze bewezen in de voorbereiding.

Ik heb de wedstrijden van Antwerp gezien wanneer ik kon en zin had en ik snap wel dat Slot persoonlijk Stengs wil hebben.

Multifunctioneel met een goed inzicht en een prima techniek en bij antwerp leek hij toch echt de schouders eronder te zetten kwa lopen etc.

Grootste probleem is dat in Belgie het speelveld enorm groot is met enorme ruimtes waar je in kan duiken, dat is echt niet te behappen zonder dat je het zelf ziet (het is bijna komisch).

Bij ons krijgt ie opeens een speeldveld wat wellicht een meter of 20 is met kleine ruimtes waar je je dan in moet voortbewegen (tegenstanders zakken massaal terug en houden het compact), dat is gewoon een heel ander spelletje.

Ik hoop dat bij stengs het kwartje wel valt dat er uit een ander vaatje getapt moet worden, want bij antwerp was hij gewoon echt goed. Ik zie in hem nog wel het meeste potentie om aan te haken en echt iets toevoegen aan ons aanvalsspel.
Leuv
 Leuv - maandag 21 augustus 2023 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 16:28 schreef CobusIII het volgende:

[..]

In Antwerpen heeft hij wel aardig gespeeld op 8. Ik zie hem liever hangend op rechts in combinatie met een aanvallende back.
Ik ook. Maar als je dan toch van Antwerp iets koopt had ik liever Ekkelenkamp die wel een 10 is gekocht.
coenjo
 coenjo - maandag 21 augustus 2023 - 16:31   quote  deeplink  
nou feyenoord schiet nu eens wat op, had vandaag wel een nieuwe aanvaller of 10 verwacht. het duurt maar en het duurt maar
Leuv
 Leuv - maandag 21 augustus 2023 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 16:30 schreef DMD het volgende:

[..]

Milambo en Zechiël kunnen dat inderdaad prima vervullen dat hebben ze bewezen in de voorbereiding.

Ik heb de wedstrijden van Antwerp gezien wanneer ik kon en zin had en ik snap wel dat Slot persoonlijk Stengs wil hebben.

Multifunctioneel met een goed inzicht en een prima techniek en bij antwerp leek hij toch echt de schouders eronder te zetten kwa lopen etc.

Grootste probleem is dat in Belgie het speelveld enorm groot is met enorme ruimtes waar je in kan duiken, dat is echt niet te behappen zonder dat je het zelf ziet (het is bijna komisch).

Bij ons krijgt ie opeens een speeldveld wat wellicht een meter of 20 is met kleine ruimtes waar je je dan in moet voortbewegen (tegenstanders zakken massaal terug en houden het compact), dat is gewoon een heel ander spelletje.

Ik hoop dat bij stengs het kwartje wel valt dat er uit een ander vaatje getapt moet worden, want bij antwerp was hij gewoon echt goed. Ik zie in hem nog wel het meeste potentie om aan te haken en echt iets toevoegen aan ons aanvalsspel.
Nou ik voorspel je dat er een 10 gehaald gaat worden en dat er op de rechterspits positie een kans ligt voor Stengs, Minteh en Paixao. Nou dan heb ik daar wel een bepaalde voorkeur en dat is geen Stengs.
DMD
 DMD - maandag 21 augustus 2023 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 16:32 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nou ik voorspel je dat er een 10 gehaald gaat worden en dat er op de rechterspits positie een kans ligt voor Stengs, Minteh en Paixao. Nou dan heb ik daar wel een bepaalde voorkeur en dat is geen Stengs.
Ik denk ook niet dat Slot stengs permanent op rechts zet of hem gebruikt als ouderwetse rechtsbuiten.

Het is er vooral om te doen (vermoed ik) dat je in een wedstrijd kan schuiven kwa posities zonder meteen te wisselen. Dit zorgt ervoor dat je spel dynamischer wordt en de tegenstander ook keuzes moet maken.
Leuv
 Leuv - maandag 21 augustus 2023 - 16:47   quote  deeplink  
Het enige dat we hadden moeten kopen was Beelen, Szymanski en die Ivanusec in plaats van al het geld dat nu is verkwist aan middelmaat.
Nou dat had makkelijk gekund met het geld dat Kokcu heeft opgebracht en het signaal dat je ook daarmee aan de jeugd geeft.
Dan nog hadden we aardig wat spelers in de verkoop kunnen gooien die overbodig zijn om wat extra geld te generen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2023 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 augustus 2023 - 16:57   quote  deeplink  
Heerlijk ouderwets Feyenoord weer zo.
Ook op dit forum
Lekker een heel seizoen mopperen en de tering in hebben
MightyAce
 MightyAce - maandag 21 augustus 2023 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 16:57 schreef Stylzz het volgende:
Heerlijk ouderwets Feyenoord weer zo.
Ook op dit forum
Lekker een heel seizoen mopperen en de tering in hebben
Kutvoetbal.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 augustus 2023 - 16:59   quote  deeplink  
Precies.
Leuv
 Leuv - maandag 21 augustus 2023 - 17:01   quote  deeplink  
Beetje hetzelfde als een heel lelijk wijf neuken. Doe jij dat graag of neuk je liever een lekker wijf ?
Leuv
 Leuv - maandag 21 augustus 2023 - 17:03   quote  deeplink  
NU hebben we dan eindelijk een keer na decennia lang lelijke wijven een jaar lang een lekker wijf mogen neuken hebben we een geslachtsziekte opgelopen en is ze naar de buren gegaan.
Komen we toch weer op die lelijke wijven uit.
Feyenoord op zijn beste...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6399230