BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 22 augustus 2023 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 09:21 schreef MMM het volgende:
[ tweet ] Goedzo.
Zou ook waanzin zijn.
Leuv
 Leuv - dinsdag 22 augustus 2023 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 07:35 schreef Stylzz het volgende:
Ik kwam ook tegen dat de aankopen die Feyenoord nu gedaan heeft en zelfs mee bezig is op nummer 1 of 2 staan op hun positie binnen WyScout.
Dat is een data platform wat gebruikt wordt als voedingsbodem voor de scouting.

Dus tot zover dat er geen gebruik gemaakt wordt van ‘de scouting’
Dus jij vindt een computersysteem dat alleen maar data genereert en niet ziet hoe een speler een bal aanneemt of hoe hij zich opstelt wanneer hij geen bal heeft betrouwbaarder dan het menselijk oog?
Fysische data kan ik mij nog wat bij voorstellen maar voetbaltechnisch maar ook tactisch heb je niets aan dit soort systemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2023 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 augustus 2023 - 09:34   quote  deeplink  
Ik denk inderdaad dat ze een lijstje genereren. De beste speler selecteren. En zo blind bestellen.

Er staat voedingsbodem. Dus dat impliceert dat er daarna naar gekeken wordt.

Maar laten wij vooral de rancuneuze hamster geloven die roept dat er geen scouting is.
Moet je eens kijken hoeveel er in dat spectrum op de payrol van Feyenoord staan.
Dat kan niet zo zijn dat die betaald worden om genegeerd te worden. Lijkt mij volslagen kolder
R()b
 R()b - dinsdag 22 augustus 2023 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 09:27 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dus jij vindt een computersysteem dat alleen maar data genereert en niet ziet hoe een speler een bal aanneemt of hoe hij zich opstelt wanneer hij geen bal heeft betrouwbaarder dan het menselijk oog?
Fusische data kan ik mij nog wat bij voorstellen maar voetbaltechnisch maar ook tactisch heb je niets aan dit soort systemen.
Rusland 1988
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 augustus 2023 - 09:58   quote  deeplink  
Overigens is die data super uitgebreid. Je kunt zelf volledig tweaken welke eigenschappen je wilt hebben en op selecteren. Je maakt dus een profiel wat je zoekt.

F3u0TlfWwAAN3ZK.jpg

Dus voor cruciale eigenschappen kun je er zeker uithalen of een speler daaraan voldoet. Daar haal je ook al wat technische capaciteiten uit natuurlijk, anders kom je niet tot bepaalde statistieken. Tactisch is lastiger, maar daar is over t algemeen de trainer/coach voor om de spelers dit eigen te maken. Je zult een speler wel inderdaad zelf nog een paar keer moeten bekijken hoe hij loopt, zich positioneert, coacht etc.

Voorbeeld:
F4FL8WJXkAAE0hf.png

Of data zaligmakend is, nee, maar je kunt heel mooi vergelijken:
F3pg7ZyXoAAsjjl.jpg
F3u0r8oWEAA1Chu.jpg
NickyTee
 NickyTee - dinsdag 22 augustus 2023 - 10:15   quote  deeplink  
Van Persie is altijd fan geweest van Greenwood!
Deze is nu beschikbaar..... Kan hij onder de vleugels van Robin weer rehabiliteren.

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/van-persie-man-utd-greenwood-22511738
VVout
 VVout - dinsdag 22 augustus 2023 - 10:38   quote  deeplink  
Prima uitspraak van slot, iedereen weer wat om handen en aandacht weg van een en ander.

Ook zou ik zeggen dat DtK prima directeur aan het roer aan het roer is en alles wat daar aan hangt mag zich manager noemen. Technisch directeur of manager een minimaal verschil, maar belangrijk dat er één de koers bepaald en das de directeur dus.

Verder zou ik vele nog adviseren een streep onder de som te zetten en niet alleen de eerste getalletjes ongeduldig op te tellen. Natuurlijk willen we veel, maar doe ff een beetje relaxed zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2023 door VVout --
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 22 augustus 2023 - 10:39   quote  deeplink  
Zal het dan toch gebeuren.
Ivanusec

https://ofenziva.ffa.hr/vijesti/ivanusec-takoder-napusta-dinamo/519594/?fbclid=IwAR2rWpCltsM0asyAlpXm_P6cSceTFVIF92Jsg-L9FeHmRxVqyjruR8fXJHc
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 augustus 2023 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
adat Josip Šutalo officieel naar Ajax is vertrokken, zal Dinamo blijkbaar weer een stafspeler verlaten. Het gaat over Luka Ivanušec, die naar het Nederlandse Feyenoord gaat.

Dinamo gaat er tien miljoen euro aan verdienen met bonussen en 15 procent van de volgende verkoop. Nieuwe coach Sergej Jakirović zal het dus zonder twee belangrijke spelers moeten stellen voor zijn debuut op de Dinamo-bank donderdag tegen Sparta Praag.

Dinamo haalde Ivanušec vijf jaar geleden over van Lokomotive voor drie miljoen euro. Sindsdien speelde hij 172 wedstrijden, scoorde 36 en maakte 19 doelpunten. Aan het begin van dit seizoen scoorde hij een hattrick tegen Astana en had hij een doelpunt en een assist tegen Istrië.
Leuv
 Leuv - dinsdag 22 augustus 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:
Overigens is die data super uitgebreid. Je kunt zelf volledig tweaken welke eigenschappen je wilt hebben en op selecteren. Je maakt dus een profiel wat je zoekt.

[ afbeelding ]

Dus voor cruciale eigenschappen kun je er zeker uithalen of een speler daaraan voldoet. Daar haal je ook al wat technische capaciteiten uit natuurlijk, anders kom je niet tot bepaalde statistieken. Tactisch is lastiger, maar daar is over t algemeen de trainer/coach voor om de spelers dit eigen te maken. Je zult een speler wel inderdaad zelf nog een paar keer moeten bekijken hoe hij loopt, zich positioneert, coacht etc.

Voorbeeld:
[ afbeelding ]

Of data zaligmakend is, nee, maar je kunt heel mooi vergelijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed verhaal maar ik sta er iets conservatiever in.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 augustus 2023 - 12:30   quote  deeplink  
Dit loopt ook nog steeds volgens italiaanse bronnen:
Feyenoord heeft interesse in Matías Soulé, maar ze bieden alleen een lening aan met een koopoptie.

Juventus wil hem transfereren.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 22 augustus 2023 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 09:27 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dus jij vindt een computersysteem dat alleen maar data genereert en niet ziet hoe een speler een bal aanneemt of hoe hij zich opstelt wanneer hij geen bal heeft betrouwbaarder dan het menselijk oog?
Fysische data kan ik mij nog wat bij voorstellen maar voetbaltechnisch maar ook tactisch heb je niets aan dit soort systemen.
uiteindelijk wel. Voetbal is geen uitzondering op de regel. Je hebt geen idee wat er staat te gebeuren op het gebied van AI en data. De menselijke waarneming is alles behalve betrouwbaar. Het is niet voor niks dat steeds meer topclubs overschakelen naar data analyse etc. En het is zeker nog niet feilloos maar de ontwikkeling gaat heel erg snel.
MMM
 MMM - dinsdag 22 augustus 2023 - 14:08   quote  deeplink  
Feyenoord stopt onderhandelingen voor Barco

Feyenoord heeft besloten om de concrete belangstelling voor Esequiel Barco voorlopig te laten varen. De club bracht afgelopen weekend een formeel bod uit bij River Plate, maar dat bod werd resoluut van tafel geveegd door de Argentijnse clubleiding.

Daaruit is gebleken dat Barco te duur is voor Feyenoord. Zoals gemeld moet de 24-jarige Argentijn meer dan tien miljoen euro kosten en dat bedrag is voor de Rotterdamse club te gortig.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 22 augustus 2023 - 14:25   quote  deeplink  
Wel vaag eigenlijk, ze hebben nu die lingr, wat vooral een am is, en ivanusec is ook het best in de as, op 8 of 10, waar hij bij zagreb 9 vd 10x te vinden is,en dus logischer zou je denken dan nog een geboren en getogen buitenspeler, al zal Idrissi nog wel komen, anders zometeen n overdosis aan am,s

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - dinsdag 22 augustus 2023 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 14:25 schreef bijft007 het volgende:
Wel vaag eigenlijk, ze hebben nu die lingr, wat vooral een am is, en ivanusec is ook het best in de as, op 8 of 10, waar hij bij zagreb 9 vd 10x te vinden is,en dus logischer zou je denken dan nog een geboren en getogen buitenspeler, al zal Idrissi nog wel komen, anders zometeen n overdosis aan am,s
Middenveld is anders nog dun bezet hoor, moet je geen 1 tot 2 blessures hebben. Voor de rest ook eerst nog maar afwachten wat we daar werkelijk mogen gaan invullen.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 22 augustus 2023 - 15:50   quote  deeplink  
Wel meeste middenvelders van alle eredivisie clubs gok ik hoor, al zullen er nog wat verhuurd gaan worden, alleen de 6 positie zal lijkt me wel altijd vast bezet worden door wiefer of zerrouki, de rest wat er wel echt veel zijn rouleren dan ofso
MMM
 MMM - dinsdag 22 augustus 2023 - 18:23   quote  deeplink  
Zo ver is het niet gekomen. GNK Dinamo Zagreb, wat zich óók wil (en waarschijnlijk ook gaat) verzekeren van de komst van Stojković ging voor de deal liggen. Indien Feyenoord Stojković zou strikken, zou de Kroatische topclub de stekker uit de onderhandelingen om Luka Ivanušec trekken.

Daarom dus Lingr en geen Stojkovic
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 augustus 2023 - 18:27   quote  deeplink  
Ik begin langzaam wel t idee te krijgen dat hier veel interpretatie vanuit de hamster in zit hoor.
Net als t gelijk willen halen over de scouting. Ongelooflijk
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 22 augustus 2023 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 18:23 schreef MMM het volgende:
Zo ver is het niet gekomen. GNK Dinamo Zagreb, wat zich óók wil (en waarschijnlijk ook gaat) verzekeren van de komst van Stojković ging voor de deal liggen. Indien Feyenoord Stojković zou strikken, zou de Kroatische topclub de stekker uit de onderhandelingen om Luka Ivanušec trekken.

Daarom dus Lingr en geen Stojkovic
Het zou ook zomaar andersom kunnen zijn. Als je kijkt naar de volgtijdelijkheid ook logischer. Stojkovic was nooit een serieuze optie voor Feijenoord. Puur een drukmiddel tegen Zagreb. Wie zal het zeggen.
DMD
 DMD - dinsdag 22 augustus 2023 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 18:27 schreef Stylzz het volgende:
Ik begin langzaam wel t idee te krijgen dat hier veel interpretatie vanuit de hamster in zit hoor.
Net als t gelijk willen halen over de scouting. Ongelooflijk
Het NRC kwam toen vorig jaar met een mooie reconstructie over de transferzomer van Feyenoord en 1908 wil dat nu continue kopieren.

Alleen is het NRC enorm goed in het schrijven van stukken op basis van gedegen onderzoek en 1908 niet.

Dan krijg je dus iets wat wegleest als een roman.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2023 door DMD --
DMD
 DMD - dinsdag 22 augustus 2023 - 21:54   quote  deeplink  
"Niet alleen de aanvullende eisen van Sevilla FC hebben de komst van Idrissi onzeker gemaakt. Feyenoord heeft zich de afgelopen dagen actief geroerd op de transfermarkt. Luka Ivanušec wordt vrijdag medisch gekeurd door Feyenoord. Daarnaast wordt Ondřej Lingr spoedig aan de selectie toegevoegd. Ook Leo Sauer ontwikkelt zich stormachtig. Dit alles bij elkaar genomen, is de noodzaak van de komst van Idrissi afgenomen."

Ik zei al ergens dat Slot actief ervoor kiest om geen jeugdspelers op te stellen om bovenstaande te vermijden.
MMM
 MMM - dinsdag 22 augustus 2023 - 21:55   quote  deeplink  
Begrijpelijke actie van de RvC. Los van Idrissi hebben we nu wel heel veel buitenspelers. En heel veel die niet goed genoeg zijn.

Hopelijk kunnen we er nog 3 lozen. Ali, Dilrosun en verhuur Wålemark.

Dan kun je weer iemand halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2023 door MMM --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 22 augustus 2023 - 22:07   quote  deeplink  
Zeker voor de rechterkant ook n overdosis aan spelers voorin, waarvan je er maar 1 gebruikt (ali) eerst daar wat doorselecteren eer je wat nog erbij haalt eigenlijk, al moet er eigenlijk wat nog bij voorin van kwaliteit, want je wilt spelers die je nu gehaalt hebt ook op hun beste posities neerzetten,, plus nu zal ali echt nog genoeg wedstrijden spelen omdat je geen beter alternatief hebt rechts

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 22 augustus 2023 - 22:29   quote  deeplink  
Uiteindelijk aardig wat miljoenen betalen voor Idrissi lijkt me ook niet handig nee, beter zoeken ze dan nog 1 met doorverkoop waarde, 1 van jaartje of 23-24 met iets wat ervaring bij voorkeur bijvoorbeeld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2023 door bijft007 --
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - dinsdag 22 augustus 2023 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 22:29 schreef bijft007 het volgende:
Uiteindelijk aardig wat miljoenen betalen voor Idrissi lijkt me ook niet handig nee, beter zoeken ze dan nog 1 met doorverkoop waarde, 1 van jaartje of 23-24 met iets wat ervaring bij voorkeur bijvoorbeeld
ja en dan nog het salaris wat idrissi vraagt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 augustus 2023 - 00:10   quote  deeplink  
Weet je, we contracteren Idrissi. Komt Ivanušec niet, zitten we goed. Komt Ivanušec wel, houden we het tegen 'omdat de RvC het blokkeert'? Zou zomaar realiteit kunnen zijn....

Dilrosun mag van mij wel weg. Aardige knul maar hij brengt te weinig. En ergens moet je 'overtollig vet wegzuigen'

Overigens, zou het kunnen dat het middenveld geprobeerd gaat worden met Stengs op 6, Wieffer/Zerrouki op 7 en bijvoorbeeld Lingr op 8? Ivsnušec kan ook, maar hem ik liever op linksvoor. Ik doel dus op een middenveld, waarbij Stengs als middenvelder wordt opgesteld waar de opbouw begint?

Trouwens niet vergeten dat Slot zijn keuze vaak baseert op de tegenstander. Er zal dus (veel) gerouleerd worden....
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - woensdag 23 augustus 2023 - 03:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2023 - 00:10 schreef Arie.Klooster het volgende:
Weet je, we contracteren Idrissi. Komt Ivanušec niet, zitten we goed. Komt Ivanušec wel, houden we het tegen 'omdat de RvC het blokkeert'? Zou zomaar realiteit kunnen zijn....

Dilrosun mag van mij wel weg. Aardige knul maar hij brengt te weinig. En ergens moet je 'overtollig vet wegzuigen'

Overigens, zou het kunnen dat het middenveld geprobeerd gaat worden met Stengs op 6, Wieffer/Zerrouki op 7 en bijvoorbeeld Lingr op 8? Ivsnušec kan ook, maar hem ik liever op linksvoor. Ik doel dus op een middenveld, waarbij Stengs als middenvelder wordt opgesteld waar de opbouw begint?

Trouwens niet vergeten dat Slot zijn keuze vaak baseert op de tegenstander. Er zal dus (veel) gerouleerd worden....
4-4-2? ruit op het middenveld kan ook een optie zijn.

--------Wellenreuther--------

Geert-Trauner-Hancko-Hartmann

----------Wieffer------------

---Stengs---------Ivanusec

----------Lingr---------

----Gimenez----Udea-----
MightyAce
 MightyAce - woensdag 23 augustus 2023 - 17:56   quote  deeplink  
Duurt lang
MMM
 MMM - woensdag 23 augustus 2023 - 20:22   quote  deeplink  
De transferwindow duurt in totaal nog iets meer dan een week. Naast Luka Ivanusec, Ondrej Lingr en eventueel een nieuwe keeper heeft Feyenoord geen plannen meer op de markt.

Pfff.. Mag toch hopen dat ze toch nog actief proberen wat prutsers te lozen en te vervangen voor kwaliteit. En een voetballende 8 is noodzakelijk.
bijft007
 bijft007 - woensdag 23 augustus 2023 - 20:58   quote  deeplink  
Wat hopen jullie mocht feyenoord na waarschijnlijk wel eerst te moeten verkopen of verhuren van dilrosun walemark of bv ali ze halen, een 8 of een buitenspeler? Dubio bij mij,, na komst iva en lingr moet middenveld toch wel aardig in te vullen zijn lijkt mij, ook met overige middenvelders,, dus ik zou dan echt absoluut gaan voor alleen nog nieuwe rechtsbuiten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2023 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 23 augustus 2023 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2023 - 20:58 schreef bijft007 het volgende:
Wat hopen jullie mocht feyenoord na waarschijnlijk wel eerst te moeten verkopen of verhuren van dilrosun walemark of bv ali ze halen, een 8 of een buitenspeler? Dubio bij mij,, na komst iva en lingr moet middenveld toch wel aardig in te vullen zijn lijkt mij, ook met overige middenvelders,, dus ik zou dan echt absoluut gaan voor alleen nog nieuwe rechtsbuiten
Hou alle geruchten niet meer bij. Wie is Dubio?
MMM
 MMM - woensdag 23 augustus 2023 - 21:44   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een bod gedaan op de Braziliaanse middenvelder Joao Bitello (nummer 10). Speler wil graag naar Feyenoord, maar zijn contractsituatie is complex. Zijn club Gremio bezit maar 30 procent van de transferrechten. Dat maakt de eventuele deal lastig.
bijft007
 bijft007 - woensdag 23 augustus 2023 - 23:02   quote  deeplink  
Even opgezocht, zie hem ook vrij vaak op rechtshalf/rechtsbuiten spelen bij gremio, dus lijkt me ze laatste week ook actief wat voor rechterkant willen halen en wat dus ook actief van huidige rechtsbuitens proberen te slijten als blijkt ze echt voor die bitello gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2023 door bijft007 --
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 23 augustus 2023 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2023 - 21:30 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Hou alle geruchten niet meer bij. Wie is Dubio?
Een twijfelachtig geval.😂
bijft007
 bijft007 - woensdag 23 augustus 2023 - 23:31   quote  deeplink  
Haha😭
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 augustus 2023 - 23:31   quote  deeplink  
Dubio Iglesias?
MMM
 MMM - donderdag 24 augustus 2023 - 09:16   quote  deeplink  
Weekje nog.

Ivanusec en Lingr lijken binnen. Ik hoop nog op een middenvelder en een buitenspeler.

Lozen: Ali, Dilrosun, Walemark (verhuur). Kasanwirjo ook maar dan moet er wel een vervanger komen.
MMM
 MMM - donderdag 24 augustus 2023 - 10:20   quote  deeplink  
Understand Liverpool have been in contact with @Feyenoord over potential moves for both Dávid Hancko and Mats Wieffer in the last 24/48 hrs.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 augustus 2023 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 11:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Zou Feyenoord het ergens niet erg vinden als Wieffer vertrekt, omdat Zerrouki er is?
Dat denk ik wel.
Maar zullen voor hem en Hancko flink in de buidel moeten tasten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 augustus 2023 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat denk ik wel.
Maar zullen voor hem en Hancko flink in de buidel moeten tasten.
Dat sowieso. Maar voor Hancko is het denk ik een heel kort gesprek, tenzij er een waanzinnig bedrag op tafel wordt gelegd. Voor Wieffer is er misschien meer ruimte tot onderhandeling. Maar goed, ik heb niet de indruk dat een van beide spelers met een vetrek bezig is. En Wieffer is daar nog niet aan toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2023 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 augustus 2023 - 11:53   quote  deeplink  
Wieffer ook net bijgetekend he
Dus daar mogen ze ook flink voor lappen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 augustus 2023 - 12:14   quote  deeplink  
Zekers, was vooral ook mbt tot de status van beide in het elftal.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 augustus 2023 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 10:20 schreef MMM het volgende:
Understand Liverpool have been in contact with @Feyenoord over potential moves for both Dávid Hancko and Mats Wieffer in the last 24/48 hrs.
Dit is overigens van een account met 7000 volgers 🥶
Leuv
 Leuv - donderdag 24 augustus 2023 - 12:57   quote  deeplink  
Die ponnyclub wil graag Eiting hebben maar kunnen hem niet betalen. Waarom kopen wij hem er niet bij, hij moet slechts 2M€ kosten, verhuren hem voor een jaar aan die ponyclub en hebben dan volgend jaar direct een redelijke vervanger voor Wieffer. Ook al zal hij dan geen toevoeging zijn binnen een jaar zal zijn waarde zeker met 300% stijgen wanneer hij bij die ponyclub speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2023 door Leuv --
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 24 augustus 2023 - 13:01   quote  deeplink  
Wat zal ik blij zijn als het 1 sept is. Ik word helemaal gek van al die geruchten. Nou Wieffertje en Hancko weer. Optyfen Liverpool, gauw !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2023 door de kromme2 --
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 24 augustus 2023 - 13:04   quote  deeplink  
En waarom bieden op een middenvelder van Gremio. Hebben we er nog niet genoeg dan !?

Slot krijgt zijn handen al vol om de huidige selectie tevreden te houden.
In Slot we trust zullen we maar zeggen.
MMM
 MMM - donderdag 24 augustus 2023 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 13:04 schreef de kromme2 het volgende:
En waarom bieden op een middenvelder van Gremio. Hebben we er nog niet genoeg dan !?

Slot krijgt zijn handen al vol om de huidige selectie tevreden te houden.
In Slot we trust zullen we maar zeggen.
Te weinig kwaliteit.
MMM
 MMM - donderdag 24 augustus 2023 - 13:26   quote  deeplink  
Arne Slot gevraagd om op zijn vrije dag naar de club te komen en is nu aanwezig. Checking.

Bron: 1908
R()b
 R()b - donderdag 24 augustus 2023 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 13:26 schreef MMM het volgende:
Arne Slot gevraagd om op zijn vrije dag naar de club te komen en is nu aanwezig. Checking.

Bron: 1908
Op twitter of ergens denk ik?

Ivanusec afronden, Dilrosun en Walemark kunnen gaan zoiets?
MMM
 MMM - donderdag 24 augustus 2023 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 13:31 schreef R()b het volgende:

[..]

Op twitter of ergens denk ik?

Ivanusec afronden, Dilrosun en Walemark kunnen gaan zoiets?
Telegram

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6695909