BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 augustus 2023 - 13:49   quote  deeplink  
Telegram, tering dat is helemaal een gierput :)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 augustus 2023 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 13:01 schreef de kromme2 het volgende:
Wat zal ik blij zijn als het 1 sept is. Ik word helemaal gek van al die geruchten. Nou Wieffertje en Hancko weer. Optyfen Liverpool, gauw !!
Dit is nu hoe die transferhysterie werkt.
Een account van 7K volgers meldt het. Geen serieus account, niet echt een nieuwssite. etc.
Alle zogenaamde fan accounts kloppen t over.

En hup. paniek.
VVout
 VVout - donderdag 24 augustus 2023 - 14:26   quote  deeplink  
Je zou natuurlijk ook je gezonde verstand kunnen gebruiken en je afvragen of Liverpool spelers van dit niveau zoekt.
DMD
 DMD - donderdag 24 augustus 2023 - 14:32   quote  deeplink  
Laatste week transferperiode, dan komen altijd de engelse clubs die buiten de boot hebben gevist in de transferperiode en dus exorbitante bedragen gaan neerleggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2023 door DMD --
MMM
 MMM - donderdag 24 augustus 2023 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 13:49 schreef Stylzz het volgende:
Telegram, tering dat is helemaal een gierput :)
Hoe bedoel je? Is gewoon van 1908.nl zelf en worden alle nieuwsberichten als eerst geplaatst en wat nieuwtjes.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 augustus 2023 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 14:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Is gewoon van 1908.nl zelf en worden alle nieuwsberichten als eerst geplaatst en wat nieuwtjes.
Ja daar plaatsen ze de zaken waar ze nog niet zeker van zijn.
Maar ik bedoel Telegram zelf is echt een beerput
MMM
 MMM - donderdag 24 augustus 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja daar plaatsen ze de zaken waar ze nog niet zeker van zijn.
Maar ik bedoel Telegram zelf is echt een beerput
Heb Telegram ook alleen voor 1908. Gooi het er na 31-08 weer af haha.
VVout
 VVout - donderdag 24 augustus 2023 - 15:48   quote  deeplink  
Telegram op zich is niets mis mee MMM, moet gewoon net als iedere media de dingen er uit pikken waarvan je denk dat je er wat mee kunt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 augustus 2023 - 16:26   quote  deeplink  
Ja dat is nu precies t probleem, veel mensen kunnen dat niet filteren.
VVout
 VVout - donderdag 24 augustus 2023 - 16:34   quote  deeplink  
Alvast met een backup bezig, is het wat?

Transfervrije Joep van der Sluijs naar Feyenoord Onder 21

https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/transfervrije-joep-van-der-sluijs-naar-feyenoord-onder-21-240823


https://youtu.be/B-cm1-sIlPA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2023 door VVout --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 24 augustus 2023 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 16:26 schreef Stylzz het volgende:
Ja dat is nu precies t probleem, veel mensen kunnen dat niet filteren.
Dat is het juist je ziet hier ook velen nieuwssites en 'journalisten' quoten die al jaren aan een stuk de plank mis slaan...

September beginnen we pas echt, jammer maar helaas, zo is dat nu eenmaal...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 augustus 2023 - 17:54   quote  deeplink  
Feyenoord gaat in de laatste weken van de transferwindow nog proberen om een aantal spelers te slijten, na de vele inkomende deals. 1908.nl deed onderzoek naar de spelers die al dan niet op huurbasis mogen verkassen uit De Kuip. De opvallendste namen op het lijstje zijn Thomas van den Belt en Quinten Timber

Over laatstgenoemde weet het doorgaans goed ingevoerde medium dat hij niet als rechtsachter wil spelen en daardoor minder perspectief heeft op een basisplaats bij Feyenoord. “De club heeft hem zachtjes ingefluisterd dat er ook andere mogelijkheden zijn, maar dan liggen die mogelijkheden niet op Rotterdam-Zuid”, schrijft 1908.nl. Het mag zowel een huur- als permanente transfer worden voor Timber.

Van den Belt is een verrassende naam op het lijstje, maar door zijn ietwat ongelukkige voorbereiding mag hij eventueel worden verhuurd voor het komende seizoen om zich verder te ontwikkelen. Hetzelfde geldt voor Neraysho Kasanwirjo, die in zijn eerste half jaar onvoldoende indruk heeft gemaakt en mag verkassen. De verdediger is door de club actief aangeboden op de transfermarkt.

Voorin mogen Alireza Jahanbakhsh, Javairo Dilrosun en Patrik Wålemark eventueel nog vertrekken. Laatstgenoemde is nog altijd niet fit en moet elders laten zien dat hij het niveau aan kan van Feyenoord of zonder verlies worden verkocht. Jahanbakhsh wil graag blijven en doet het aardig, maar strijkt een fors salaris op en mag eventueel vertrekken. Hetzelfde geldt voor Dilrosun, die mag uitkijken naar een andere club, maar volgens 1908.nl zit hij nog altijd prima op zijn plek in De Kuip.

De andere spelers op de lijst van mogelijke vertrekkers gaat om jonge talenten die op huurbasis tijdelijk mogen vertrekken. Gjivai Zechiël en Antoni Milambo mogen op huurbasis vertrekken bij Feyenoord. “Er is veel belangstelling voor het talent, wat bij concrete toenadering alleen uitgeleend wordt op het juiste niveau”, schrijft het medium over die laatste speler. Voor geen enkele van bovenstaande spelers is overigens concrete belangstelling momenteel, maar Feyenoord is bij alle acht bereid om mee te denken
bijft007
 bijft007 - donderdag 24 augustus 2023 - 17:59   quote  deeplink  
Nog weekje om hopelijk wat ruimte te kunnen maken, zal echt nodig zijn aangezien voor dit seizoen flink het salaris budget lijkt overschreden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 augustus 2023 - 19:10   quote  deeplink  
Ik vind het raar bericht eerlijk gezegt
kenny
 kenny - donderdag 24 augustus 2023 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 17:59 schreef bijft007 het volgende:
Nog weekje om hopelijk wat ruimte te kunnen maken, zal echt nodig zijn aangezien voor dit seizoen flink het salaris budget lijkt overschreden
inderdaasd , feyenoord moet door selecteren jahanbaks , dilrosen en kasanwirjo zijn in mijn ogen de belangrijkste waar je heel vlug aan duidelijk moet maken dat ze dit seizoen op de tribune komen te zitten en misschien maar apart moet laten trainen
is misschien hard maar zo zit de voetbalwereld nu eenmaal in elkaar
kriebel70
 kriebel70 - donderdag 24 augustus 2023 - 19:53   quote  deeplink  
er zijn duidelijk stappen richting een harder topsport klimaat niks mis mee alleen al die andere clubs doen mee met die voetbalpiramide .
Leuv
 Leuv - donderdag 24 augustus 2023 - 20:15   quote  deeplink  
Ik geloof er helemaal niets van dat deze spelers allemaal tijdelijk dan wel volledig kunnen vertrekken. Er zal vast wel zo’n lijstje zijn maar veel van deze spelers staan daar zeker niet op.
ar
 ar - donderdag 24 augustus 2023 - 20:21   quote  deeplink  
Nou ik kijk er niet raar van op eigenlijk.
Stengs en Zerrouki mogen daar vooralsnog ook wel bij naar mijn mening.
Leuv
 Leuv - donderdag 24 augustus 2023 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 20:21 schreef ar het volgende:
Nou ik kijk er niet raar van op eigenlijk.
Stengs en Zerrouki mogen daar vooralsnog ook wel bij naar mijn mening.
Nou als we het zo bekijken dan zou ik er 3 overhouden en de rest de deur wijzen.
kenny
 kenny - donderdag 24 augustus 2023 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 20:21 schreef ar het volgende:
Nou ik kijk er niet raar van op eigenlijk.
Stengs en Zerrouki mogen daar vooralsnog ook wel bij naar mijn mening.
nou inderdaad , zijn een beetje overbodige versterkingen geweest waarbij ik stengs een dilrosen 2.0 vind , deze jongen gaat het ook niet redden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2023 door kenny --
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - donderdag 24 augustus 2023 - 21:25   quote  deeplink  
Ivanusec assist en goal in 2 minuten
Leuv
 Leuv - donderdag 24 augustus 2023 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 21:25 schreef alexis gonzalez het volgende:
Ivanusec assist en goal in 2 minuten
Die gaat niet meer komen.
bijft007
 bijft007 - donderdag 24 augustus 2023 - 21:45   quote  deeplink  
Die heeft morgen rond dit tijdstip al krabbel gezet in rotterdam
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 24 augustus 2023 - 21:47   quote  deeplink  
Feyenoord heeft tegenvoorstel voor Bitello in beraad
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - donderdag 24 augustus 2023 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 21:47 schreef YugoBosna het volgende:
Feyenoord heeft tegenvoorstel voor Bitello in beraad
maar Gremio heeft maar 30% van de transferrechten? Wie heeft die overige 70% dan?
DMD
 DMD - donderdag 24 augustus 2023 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 21:47 schreef YugoBosna het volgende:
Feyenoord heeft tegenvoorstel voor Bitello in beraad
Ik denk dat er nog een tribune gereserveerd moet worden voor de wisselspelers zometeen.
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - donderdag 24 augustus 2023 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 23:01 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog een tribune gereserveerd moet worden voor de wisselspelers zometeen.
met 2 bussen naar uitwedstrijd
MMM
 MMM - vrijdag 25 augustus 2023 - 13:10   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-mikt-op-maximaal-50-miljoen-voor-geertruida

Heel goed. Geen gezeik met onderhandelen en als ze hem willen hebben gewoon betalen.
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 25 augustus 2023 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 23:00 schreef alexis gonzalez het volgende:

[..]

maar Gremio heeft maar 30% van de transferrechten? Wie heeft die overige 70% dan?
Schijnt 70% te zijn en geen 30%. Ook logisch, nog nooit gehoord van een speler die bij een club speelt en die club bezit maar 30%.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 augustus 2023 - 13:43   quote  deeplink  
Over het algemeen een vrij goede transferperiode, mogen wel enige spelers nog weg.
Met Lingr, Ivanusec, Stengs, Nieuwkoop en Ueda wel spelers die wat eerder er zullen staan en minder met aanpassingsproblemen te maken hebben.

vd Belt, Beelen en Zerrouki wat tijd nodig. Minteh ietwat overbodig, Sauer is onverwachte bonus.
Leuv
 Leuv - vrijdag 25 augustus 2023 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 23:03 schreef alexis gonzalez het volgende:

[..]

met 2 bussen naar uitwedstrijd
Een paar die wel op het lijstje staan van de hand doen.
Wålemark, Jahanbakhsh, Kasanwirjo, van den Belt, Dilrosun
Leuv
 Leuv - vrijdag 25 augustus 2023 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 13:43 schreef FR-Henk het volgende:
Over het algemeen een vrij goede transferperiode, mogen wel enige spelers nog weg.
Met Lingr, Ivanusec, Stengs, Nieuwkoop en Ueda wel spelers die wat eerder er zullen staan en minder met aanpassingsproblemen te maken hebben.

vd Belt, Beelen en Zerrouki wat tijd nodig. Minteh ietwat overbodig, Sauer is onverwachte bonus.
Stengs, Nieuwkoop, vd Belt en Zerrouki zijn volledig overbodig.
Ueda voor dat geld als bankzitter ook volledig overbodig.

Hoezo goede transferperiode ??
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 25 augustus 2023 - 13:54   quote  deeplink  
Heb je de selecties van een gemiddelde CL club gezien ?
Bv Barcelona, of Benfica noem maar op, maar beste Leuv wanneer is het bij jou wel goed ????????
En dat is niet boos bedoeld, maar ik denk dat er in die grote selectie ook wel een verrassing kan zitten, en je kunt er ook nog wat verhuren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2023 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - vrijdag 25 augustus 2023 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 13:54 schreef piet de paler het volgende:
Heb je de selecties van een gemiddelde CL club gezien ?
Bv Barcelona, of Benfica noem maar op, maar beste Leuv wanneer is het bij jou wel goed ????????
En dat is niet boos bedoeld, maar ik denk dat er in die grote selectie ook wel een verrassing kan zitten, en je kunt er ook nog wat verhuren
Ik vind die die ik in het lijstje heb staan en gekocht zijn niets toevoegen. Dan hebben we er beter rondlopen in de jeugd.
Stengs vind ik veel te duur en te veel mooiweervoetballer.
En Ueda vind ik te duur voor een bankspeler en wanneer hij in de basisi staat zal dit ten kosten gaan van de vraagprijs voor Gimenez. Ik vind dat kleine stukje beter dan Danilo dan ook niet opwegen tegen de problemen die je ermee krijgt.

Goede argumenten lijkt mij. Vertel jij mij dan maar eens waarom het allemaal zo fantastisch is ??
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 augustus 2023 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 13:51 schreef Leuv het volgende:

[..]

Stengs, Nieuwkoop, vd Belt en Zerrouki zijn volledig overbodig.
Ueda voor dat geld als bankzitter ook volledig overbodig.

Hoezo goede transferperiode ??
Stengs was vorig seizoen zeer waardevol, Zerrouki en Nieuwkoop ook, vd Belt op iets lager level, ook (en gewild).
Op basis daarvan goede aankopen. Nu tijd geven om op dit niveau en systeem aan te tikken.
Dan pas oordelen.

Oordelen op afgelopen wedstrijden: is Geertruida kut, Hartman kut, Paixao helemaal kut.
DMD
 DMD - vrijdag 25 augustus 2023 - 14:29   quote  deeplink  
Is allemaal kut, club opheffen en met z'n allen FC dordrecht supporter worden
DMD
 DMD - vrijdag 25 augustus 2023 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 13:10 schreef MMM het volgende:
https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-mikt-op-maximaal-50-miljoen-voor-geertruida

Heel goed. Geen gezeik met onderhandelen en als ze hem willen hebben gewoon betalen.
Zal me niks verbazen als de prijs per dag hoger wordt naarmate de deadline nadert.

De grote clubs gaan vanaf komende week "paniek aankopen" doen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 augustus 2023 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 14:29 schreef DMD het volgende:
Is allemaal kut, club opheffen en met z'n allen FC dordrecht supporter worden
En van Dordrecht eisen dat Kane, Messi, Mbappe worden gekocht.
Leuv
 Leuv - vrijdag 25 augustus 2023 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 14:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Stengs was vorig seizoen zeer waardevol, Zerrouki en Nieuwkoop ook, vd Belt op iets lager level, ook (en gewild).
Op basis daarvan goede aankopen. Nu tijd geven om op dit niveau en systeem aan te tikken.
Dan pas oordelen.

Oordelen op afgelopen wedstrijden: is Geertruida kut, Hartman kut, Paixao helemaal kut.
Stengs in Belgie waar het niveau echt vreselijk is.
Zerrouki was vorig jaar ook kut.
Nieuwkoop is niets beter dan Pedersen en je moet nog maar zien hoe hij zich gedraagd op de bank want daar zal hij veelal zitten.
vd Belt is niets beter dan Milambo of Zechiël dus volledig overbodig.

En dan volgens het lijstje dat 1908 toont moeten er nog veel meer weg en houden we geen middenveld over. Alleen de spelers die nog niets hebben laten zien staan erop. Vrij dubieus.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 augustus 2023 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 14:59 schreef Leuv het volgende:

[..]

Stengs in Belgie waar het niveau echt vreselijk is.
Zerrouki was vorig jaar ook kut.
Nieuwkoop is niets beter dan Pedersen en je moet nog maar zien hoe hij zich gedraagd op de bank want daar zal hij veelal zitten.
vd Belt is niets beter dan Milambo of Zechiël dus volledig overbodig.

En dan volgens het lijstje dat 1908 toont moeten er nog veel meer weg en houden we geen middenveld over. Alleen de spelers die nog niets hebben laten zien staan erop. Vrij dubieus.
Persconferentie gezien, is niks van waar van dat lijstje..
Leuv
 Leuv - vrijdag 25 augustus 2023 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 16:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Persconferentie gezien, is niks van waar van dat lijstje..
precies. dat poste ik direct al
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 25 augustus 2023 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 14:01 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik vind die die ik in het lijstje heb staan en gekocht zijn niets toevoegen. Dan hebben we er beter rondlopen in de jeugd.
Stengs vind ik veel te duur en te veel mooiweervoetballer.
En Ueda vind ik te duur voor een bankspeler en wanneer hij in de basisi staat zal dit ten kosten gaan van de vraagprijs voor Gimenez. Ik vind dat kleine stukje beter dan Danilo dan ook niet opwegen tegen de problemen die je ermee krijgt.

Goede argumenten lijkt mij. Vertel jij mij dan maar eens waarom het allemaal zo fantastisch is ??
Maar even een vraagje kom jij wel eens op 1908.
Omdat jij steeds zegt ( denkt) dat die jeugd zo goed is.
Maar voorlopig doet o 21 niet wat we verwachten toch ?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 25 augustus 2023 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 17:01 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Maar even een vraagje kom jij wel eens op 1908.
Omdat jij steeds zegt ( denkt) dat die jeugd zo goed is.
Maar voorlopig doet o 21 niet wat we verwachten toch ?
Bij jou deugt er nooit iets, Conference League finale, kampioenschap...

Jij brengt NOOIT iets positiefs, een echte azijnzeikert...

Maar ieder zijn ding natuurlijk 😞 😀
Leuv
 Leuv - vrijdag 25 augustus 2023 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 17:01 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Maar even een vraagje kom jij wel eens op 1908.
Omdat jij steeds zegt ( denkt) dat die jeugd zo goed is.
Maar voorlopig doet o 21 niet wat we verwachten toch ?
Voor mij hoeft een team het ook helemaal niet goed te doen.
Ik heb liever dat een paar individuen het goed doen dan dat er een fantastisch team (< 21) staat.
Bovendien vind ik Sauer, Milambo en Zechiël wel zeer talentvol.

Voor mij staat dan ook 1908 volledig in het teken van opleiding voor het individu dan het team. Daar valt overigens nog heel veel winst te behalen. Dat is ook de voornaamste reden waarom ik falikant tegen het verhuren van jeugdige spelers ben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2023 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 25 augustus 2023 - 17:34   quote  deeplink  
Is een mening.
Prima
VVout
 VVout - vrijdag 25 augustus 2023 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 16:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Persconferentie gezien, is niks van waar van dat lijstje..
En dat verwondert me ook niets, zijn echt te veel negatieve posters momenteel. Of ze verlangen dat het mis gaat en je moet nog beginnen.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 25 augustus 2023 - 19:20   quote  deeplink  
Echt slecht van Rutger ook dan of hij moet verkeerde bronnen hebben,, je kan het niet eens zijn dat sommige spelers bij Feyenoord spelen en hoopt dat ze weggaan,, maar omdat vervolgens als leuk leesvoer naar buiten te brengen naar fans die willen weten wat speelt rond onze club maar dan moet het wel zeker kloppen anders komt het dus ook vaak uit,, überhaupt niet handig want de media is grote bron en veel sites nemen het over en komt altijd terecht ook bij spelers en staf, ook al klopt het, gewoon kappen zeker met zulke dingen over huidige spelers omdat die dan ook wel eens ongemotiveerd kunnen raken of zwaar pest in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2023 door bijft007 --
MMM
 MMM - vrijdag 25 augustus 2023 - 20:04   quote  deeplink  
Geloof Slot wel dat er niks meer komt.

Alles wat 1908 nu nog brengt is, zoals de hele zomer al, clickbait.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 25 augustus 2023 - 20:42   quote  deeplink  
Gaf ook aan transferzomer niks zeker is dus best nog wat kan gebeuren op buitenkanjes gebied,, Ook gaf hij aan er nog wel wat geld is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 25 augustus 2023 - 20:44   quote  deeplink  
Maar lijkt me logisch de noodzaak er niet is met al zon brede selectie of zelfs mogelijk te brede selectie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6693358